YourMacStore

279 producten en 519 uitvoeringen

Gebruikers over webshop YourMacStore

Review toevoegen

Algemeen

Makkelijke bestelling en betaling van de Macbook Pro 13" (tegen een scherpe prijs). 's Middags bestelt en de volgende ochtend al in huis. Oepsie ik had de verkeerde bestelt. Ik wist namelijk niet dat je in een 2015 model de harde schijf niet meer kan wisselen. Mailtje gestuurd met de vraag of ze me even wilden bellen en binnen 10 minuten al terug gebeld. Ik kon deze terugsturen en een nieuwe bestellen. Kortom een aanrader.

Verzending

15.30 bestelt en de volgende ochtend om 10 uur in huis top.

Klantenservice

Zie hierboven, gewoon een uitstekende service. Dit heb ik heel vaak anders meegemaakt.

Algemeen

Ik heb op woensdag een refurbished iPhone 5 besteld. Op de site stond dat de levering 3-5 werkdagen zou duren. De iPhone lag na 2 dagen al bij mij thuis dus dat was top.

Verzending

Snelle verzending. Lag eerder bij mij thuis dan werd verwacht op de site!

Klantenservice

Ook de klantenservice was uitstekend. Voor een paar kleine vraagjes even gemailed en hier werd snel en vakkundig op gereageerd.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Blijkbaar tonen ze andere producten dan ze versturen. Dit moeten ze aanpassen. Ze hebben beterschap beloofd.

UPDATE maandag 7 september
Ondertussen telefoon gekregen, met excuses voor de totaal verkeerd gelopen levering. Ze sturen het juiste kabeltje alsnog op, en kan het merkloze kabeltje houden.

Er kan altijd iets fout gaan, en dat is in dit geval gebeurd.
Een goede afhandeling van een klacht is veel waard.

------------------------------------------------------------------------------------------

Mini-display naar HDMI verloop besteld. Op de site staat een duidelijke foto van een Belkin. Daar heb ik goede ervaring mee, dus die wil ik hebben.
Bestelling geplaatst ruim voor 21:00 uur. Voldoende voorraad, dus de volgende dag 'in huis'. Verzending via PostNL.
Niet de volgende dag, maar de dag erop ligt er een briefje van UPS in de bus. !?! Ik was niet thuis geweest, dus het pakje kon ik gaan afhalen op adres X, na 17:00 uur.

Pakje gaan halen, maar op afhaalpunt geen pakje. Volgende dag weer een briefje van UPS, ze hadden me weer niet thuis aangetroffen. Kon het pakje afhalen.
Wederom naar adres X, waar ze mijn pakje niet konden vinden. Uiteindelijk via de QR-code erachter gekomen, dat UPS het pakje op afhaalpunt Y had gebracht.

Eindelijk, op adres Y lag mijn pakje. We zijn ondertussen 4 dagen verder, en ik ben niet blij. Ook een tweet gestuurd naar @yourmacstorenl, maar geen reactie. Terwijl ze dit toch echt toezeggen.

Thuis mijn pakje open gemaakt, en geen Belkin-kabel, maar een merkloos kabeltje.

Onvoorstelbaar wat een geklungel. Yourmacstore maakt niets waar:
- geen 'voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis'
- geen verzenden via PostNL (die hier altijd netjes leveren na werktijd)
- niet het product dat ze tonen op de foto, maar een merkloos product

Benieuwd of ze nu wel mijn retouraanvraag gaan honoreren. Ze krijgen nog het voordeel van de twijfel, dat ze te goeder trouw zijn, maar dit is mijn slechtste webshop ervaring tot nu.

Klantenservice

Afhandeling van de klacht is goed opgepakt.

Algemeen

Dit was de eerste keer dat ik hier iets bestelde, een Macbook Pro 15". Hierover nog gechat met een medewerker die mijn vragen netjes en snel beantwoordde. Daarop om 1200 de bestelling geplaatst. Om 1800 dezelfde dag kreeg ik een mail met tracking number binnen. Om 11 uur de volgende ochtend werd de mbp bij me afgeleverd. Prima!

Zie hierboven, prima.

Zie hierboven, prima.

Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Duidelijke website, prima prijs en communicatie via mail. Volgende dag pakketje al afegelverd, op website stond 3-5 dg. mooi toch...

Verzending

levering prima te volgen via UPS.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Scherpe prijzen en duidelijke website. Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde (een MacBook Pro 13" 2015) maar over het algemeen tevreden en ondanks een klein incidentje met de levering zou ik volgende keer weer bestellen.

Verzending

Helaas konden ze, door een fout in het magazijn, de "bestel voor 21:00, volgende dag in huis" slogan niet waarmaken, wat toch een lichte teleurstelling, daar de uitlevering daardoor over het weekend werd heengetild.

Als ondernemer snap ik de dynamiek maar beloftes scheppen verwachtingen en die moet je dan ook waar kunnen maken, wat in dit geval niet lukte. Als dit dezelfde dag of de volgende ochtend was gecommuniceerd had ik ook niet de hele dag voor de deur hoeven zitten

Klantenservice

Door een fout werd de levering te laat aangeleverd en heb ik de Sales daarop aangesproken. Zij gaven de fout toe en gaven ook aan dat dit gecommuniceerd had moeten worden maar niet was gebeurd; Ik ga er vanuit dat dit geen gebruikelijke gang van zaken is. Ik zou hier volgende keer gewoon weer durven bestellen.

Algemeen

Kende de site niet, maar ze kwamen als goedkoopste uit de bus op tweakers. Na het lezen van de voorgaande reviews besloten dat dit het juiste adres was om een macbook pro te bestellen.
Op de site staat voor 21:00 besteld, morgen binnen. Dat kwam ook goed uit, want als je toch zoveel geld uitgeeft wil je er wel snel van kunnen genieten.

Verzending

Verzending gaat top. Twee producten in 1 bestelling, kreeg van beide een mail met track & trace code. De ene voor de MacBook Pro de andere voor een kabeltje van Firewire naar Thunderbolt.
Kabeltje via UPS en de MacBook ging via PostNL. Beide zoals verwacht vanmorgen keurig op tijd op kantoor geleverd.

Klantenservice

Had wat vragen, eerst ingewikkeld. Dus dat heb ik via mail gedaan. Willem had ook niet direct het antwoord maar ging het voor me uitzoeken.
Volgende dag nog een vervolg vraag via de chat.
Ging allemaal erg soepel en snel!

Algemeen

Een tijdje was ik al op zoek naar een Mac om ook diverse projecten op een Mac en in Safari te kunnen testen. Uiteindelijk besloten dat dit ik een gunstig geprijsde oplossing wil hebben aangezien ik niet weet hoeveel ik de Mac zal gaan gebruiken. Echter ben ik een SSD zo gewend dat werken op een HDD een dikke no-go is. Op zoek dus naar een Mac mini met SSD. Hierop contact opgenomen met Yourmacstore (vanwege de 3 jaar garantie die ze bieden) via de chat om te kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. Hieruit is een Mac mini met 256GB SSD gekomen.

Verzending

De levertijd bij Apple voor een Mac mini met 256GB SSD was op dat moment 3-5 werkdagen. Bij Yourmacstore bestelde ik op woensdag 13 mei en op vrijdag 15 mei was het pakket ontvangen (terwijl 14 mei een feestdag is!). Ze verzenden via UPS. De verzending ging dus echt heel snel!

Klantenservice

Zoals eerder genoemd, even contact gehad omdat ik op de website geen Mac mini met SSD kon vinden. Kreeg snel en volledig antwoord, waardoor het in no-time geregeld was. Echt prima in orde dus.

In één woord: ​uitstekend.​
Your Mac Store is een dikke aanrader.
-Snelle levering
-Makkelijk retour proces. Simpel en zonder moeilijk​ doen
-Uitstekende service: persoonlijk contact, meedenken en eerlijk+transparant

​Ik vond Your Mac Store via de reviews op Tweakers (dank allen). Ik heb een ​Macbook Pro 15” mid ’14, Apple Thunderbolt Display, iPhone 6 en accessoires bij ze aangeschaft.

Alles werd zeer snel en foutloos geleverd. Ook het retourproces was foutloos en boven verwachting goed. Persoonlijke service, eerlijk en transparant geholpen, vriendelijke medewerkers en uistekend meedenken met wat ik nodig had (zonder proberen onnodig spullen te verkopen).

Erg relaxte ervaring.

Verzending

Alles werd zeer snel en foutloos geleverd. Sneller dan gemeld zelfs.

De dienstverlening voor, tijdens en na mijn aankoop waren top. Ik werd persoonlijk geholpen, ze waren eerlijk en transparant en de medewerkers die ik sprak waren erg vriendelijk.
Bij later contact wist degene die ik sprak exact wat ik vorige keer had besproken en wat er was gebeurt (zeg maar het tegenovergestelde van die helse callcenter ervaringen bij [vul naam van willekeurig groot bedrijf in]).

Klantenservice

Ook het retourproces was foutloos en boven verwachting goed.
Ik besloot mijn Apple Thunderbolt Display retour te zenden (persoonlijke ervaring van de beeldkwaliteit afgezet tegen de premium prijs). Hier werd zeer goed mee omgegaan. Ik had contact met YourMacStore en werd vriendelijk en correct geholpen. Het retourproces was super simpel (ik ontving een retourlabel en kon het product zonder problemen terugzenden).

Conclusie: ik ben super blij met YourMacStore en ik raad ze met 5 sterren aan.

Verzending: Score: 4
Algemeen

Bij YourMacStore is het ook mogelijk om de bestelling op kantoor op te halen en betalen (met PIN). Uitstekende service van Willem, directe reactie op Facebook messenger vragen. Duidelijke website, no nonsense en ook nog eens drie jaar (1) ophaal en breng garantie op Apple producten. Ik ben zeer tevreden !

Verzending

Zoals gezegd kon ik de bestelling ophalen (en betalen met PIN) op het kantoor in Zeist.

Klantenservice

Prima gasten bij YourMacStore, kopje koffie er bij, kleine uitleg, product bekijken, pinnen, faktuur mee. Heel goed geregeld allemaal !

Algemeen

Hele fijne webshop. Heb er een Macbook Air aangeschaft omdat de prijs zo gunstig was. Ik had er wel eerst een vraag over gesteld per email en kreeg binnen een uur reactie op een vraag per email.

Macbook besteld, snel en goed op de hoogte gehouden per email over de status van de bestelling, zelfde dag nog verzonden (met track & trace per email) en de volgende dag in huis.

Verzending

Vlot geleverd, secuur verpakt en in perfecte staat.

Klantenservice

Zeer snelle en duidelijke reactie op gestelde vraag over het product dat ik wilde bestellen.

Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Prima webshop reageerde snel op al mijn vragen en hebben scherpe aanbiedingen. Was in eerste instantie huiverig aangezien ze nog niet lang actief zijn maar alle reviews zagen er goed uit en dat heb ik nu ook zelf mogen ervaren.

Verzending

Had op maandagmiddag 15:00 een iMac besteld en die werd netjes de volgende dag geleverd inclusief de mutatie van muis naar magic trackpad, uitstekend verpakt maar dat is meer op conto van Apple dan deze webshop:)

1 ... 13 14 15

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg