Meerdanlicht.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Via tweakers kwam ik bij Meerdanlicht uit. Ik heb daar een paar Hue lampen besteld die op vooraad leken te zijn. Echter bleek na het bestellen dat er toch een set niet op vooraad was en dat het mogelijk langer zou gaan duren. Dit is wel jammer, want als ik dat wist had ik ergens anders besteld.

Verzending

Door een probleem met PostNL is het pakket na zending kwijt geraakt, waarna netjes een onderzoek is gestart. Helaas heb ik tot op heden het pakket niet in huis omdat er nogmaals een pakket dit keer bij phillips niet op vooraad is. Dit is jammer, maar het is wel netjes opgelost door Meerdanlicht want er is met spoed een order gedaan die ik vermoedelijk binnenkort wél binnen krijg.

Dit is fout gegaan door overmacht, en ik verwacht dat dit in de toekomst beter zal verlopen.

Klantenservice

De klantenservice heeft zijn best gedaan om me zo goed mogelijk te helpen. Door overmacht is dit fout gegaan. Ik heb betere klacht afhandeling meegemaakt maar ook zeer zeker veel slechter.

Algemeen

De leveringen zijn tot nu toe erg goed gegaan! Beantwoording van vragen is super snel en accuraat. Top service en een top product!

Algemeen

Producten zijn goed vindbaar op webshop met een goede beschrijving. Bestelling is vlot geplaatst, correct opgevolgd en vlug verstuurd.

Snel en Goed

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke site. De prijs van de bestelde artikelen (Philips hue miliskin) was tevens zeer gunstig. Heb via hun vaker dingen besteld en elke keer verloopt alles prima.

Verzending

De producten waren de volgende dag in huis, zoals beschreven op de website.
De producten waren netjes ingepakt en de lege ruimte in de doos was netjes gevuld met 'luchtzakken' (of hoe die dingen ook heten), zodat de producten niet door de doos worden geschud tijdens transport.

Algemeen

Veel keuze in de webshop voor een goede prijs. Levering snel zoals afgesproken en de producten werkten goed zoals verwacht. Al met al een fijne webshop.

Verzending

Levering was optijd zoals vermeld op de website

Algemeen

Snelle reactie op mail en ook telefonisch goed bereikbaar. Prima service en snelle levering wanneer het product op voorraad is.

Verzending

In tegenstelling tot vergelijkbare producten van andere leveranciers werkt deze motion sensor zonder haperingen. De motion sensor maakt deel uit van het HUE "Ecosysteem" en is gewoon fantastisch. Je merkt dat je al snel gaat uitbreiden met lampen etc in huis (alles gekoppeld aan de HUE bridge).

Algemeen

Meerdanlicht is voor mij gewoon licht in de duisternis !
Zeer goed geholpen met het aanschaffen en 1 Top Service!
Kan niks zeggen dan dat mijn lichtje nog velen jaren mag branden ;-)

Verzending

Zoals afgesproken volgens afspraak geleverd!

Klantenservice

Meerdanlicht Denkt met de klant mee voor 1 oplossing als het produkt niet bevalt!

Tegen beloning

Algemeen

Na een vrijwel complete vervanging van onze interne verlichting door Hue, hebben we besloten ook buiten over te stappen op Hue. We zochten hierbij naar een bepaald serie en vonden deze makkelijk via Google bij meerdanlicht.nl. Nadien op de site zelf ging het bestellen erg eenvoudig en kregen we een dag later al onze verlichting in huis!

Verzending

Prima, keurig verpakt en binnen in de doos waren de producten vastgezet met plastic om te voorkomen dat ze gingen schuiven. Het geheel keurig in ontvangst mogen nemen.

Algemeen

Gemakkelijke bestellingen, netjes geleverd volgens afspraak. Geen gebruik hoeven maken van retourneren of iets dergelijks.

Volgens afspraak

Algemeen

Duidelijke website, zeer scherpe prijs (beste die ik kon vinden). Duidelijke communicatie van verzending. Kortom zeer tevreden

Verzending

Zeer snel een mail met correcte leverdatum. Alles stevig verpakt

Algemeen

Snel besteld, snel verzonden. Duidelijk en eerlijke webwinkel!
Volgende keer sowieso weer bij deze zaak mijn Hue spullen bestellen!

Zoals het hoort!

Klantenservice

Vraag vrijwel direct beantwoord!

Algemeen

Makkelijke site en snelle bezorging!

Minimale bestelwaarde voor gratis bezorging mag lager dan 50 euro

Algemeen

Aantrekkelijke prijzen en een snelle levertijd. Uitgebreid aanbod op de heldere website van meerdanlicht.nl. Heldere voorwaarden.

Afspraken worden nagekomen.

Algemeen

De Philips Hue Flourish hanglamp die we besteld hadden, bleek een fabricagefoutje te hebben. Na retourzending ontvingen we van Meerdanlicht.nl binnen enkele dagen weer een nieuw exemplaar. Kortom, uitstekende service.

Verzending

Product was degelijk verpakt en werd tijdig geleverd.

Klantenservice

Na de bestelling en tijdens het retourproces werd ik telkens goed op de hoogte gehouden.

Algemeen

Ik heb zowel een lamp als een hue sensor besteld, die zijn zonder problemen op tijd geleverd.

Algemeen

De Philips Hue outdoor Lucca wandlamp was in zijn algemeenheid slecht verkrijgbaar maar bij meerdanlicht kon ik wel 2 exemplaren zo bestellen. Het duurde wel een paar daagjes voor ze er waren maar de lampen waren het wachten meer dan waard. Zoals mijn ervaring is met nagenoeg alle Hue produkten die ik heb is de kwaliteit hoogstaand

Verzending

De 2 lampen waren prima verpakt maar ze kwamen pas na een paar dagen. Niet dat dat voor mij uitmaakte en het was direct duidelijk dat ze niet meteen zouden komen.

Algemeen

Al meerdere malen bestellingen geplaatst. Altijd goede communicatie (via mail) en volgende (werk)dag geleverd, ook als je in het weekend besteld.
Ook zijn de geleverde onderdelen zonder gebreken en van goede kwaliteit.

Verzending

Altijd geleverd volgens de vermelde informatie (levertijd). Op een goede manier verpakt, dus geen krappe verpakking of veel lucht!

Algemeen

Het was overzichtelijk om in de shop de artikelen te bekijken en te selecteren.
Keuze goed gevonden!

Verzending

De bestelling ging vlot en correct. De levering was meer dan ok.

Algemeen

Bestellen zonder problemen. Uitstekend informatie over het volgen van de bestelling. Betalen duidelijk en eenvoudig

Verzending

Levering was perfect te volgen, werd op de afgesproken dag geleverd. Heel fijn dat ook levering mogelijk is bij afhaalpunt

Algemeen

Meerdanlicht heeft een breed aanbod en daar heb ik onderdelen voor mijn Philips Hue inrichitng gekocht.
Het bestellen en betalen verloopt prima en ook de levering daarna is snel en vertrouwd.

Verzending

De Philips Hue producten bij deze winkel zijn van prima kwaliteit en snel geleverd.

Scorekaart voor Meerdanlicht.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games