Meerdanlicht.nl

90 producten en 153 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Meerdanlicht.nl

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Ik heb bij Meerdanlicht een LivingColors lamp van Philips besteld. Artikel was op voorraad, en werd dezelfde dag nog verzonden (prima, had hem besteld om 9 uur 's avonds).

Verzending

De communicatie over de verzending mag wel beter, want ik kreeg een 'verzendingsbevestiging' zonder Track&Trace code, met de boodschap dat ik de bestelling kon volgen in mijn account. Ik had geen account gemaakt, en toen ik dat alsnog deed bestond mijn bestelling ineens niet meer. Uiteindelijk heb ik via PostNL de Track&Trace code ontvangen. Dit vond ik nogal slordig van de webwinkel. Ook de verpakking was matig; het doosje met de lamp was verpakt in een grotere doos, met een velletje dun polystyreen (voor de sier denk ik?).

Algemeen

Het bestellen op zich was niks mis mee, alleen jammer dat er een aanduiding bij de verlichting stond dat ze op voorraad was, en dat dat uiteindelijk niet het geval bleek te zijn. Orderstatus stond op : te leveren binnen de 8 dagen... 14 dagen later heb ik gevraagd hoe het nu zat, en dan bleek opeens dat de bestelde lampen niet op voorraad waren...

Klantenservice

Jammer maar helaas stond er op de site dat het product voorradig was, maar dat bleek niet het geval. Na contact met de klantenservice bleek dat het minimum 2 maanden ging duren vooraleer de lampen konden geleverd worden, maar het was geen probleem om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Volgens de klantendienst kon het tot 14 dagen duren voor het geld terug op onze rekening stond...
Ondertussen zijn we 6 weken verder, en hebben we ons geld nog altijd niet terug, een eerste mailtje van hun met de vraag om ons rekeningnummer door te geven (ook al was er gezegd dat het gewoon mocht teruggestort worden op de rekening waarmee betaald was) werd dezelfde dag door ons beantwoord, en 14 dagen later kreeg ik te horen dat ik nooit geantwoord had... Direct opnieuw geantwoord, en het ging direct doorgegeven worden aan de administratie... Nu 2 weken verder nog steeds geen geld op mijn rekening... Nu kan er administratief eens iets fout lopen, ik ben de eerste om dit toe te geven, maar dit is gewoon te gek voor woorden!

edit : bedrag is op 13/07 eindelijk op onze rekening verschenen

Algemeen

Een Philips Hue Lightstrip besteld voor een goede prijs. Het bestellen ging gemakkelijk en de betaling kon gewoon via iDeal.

Verzending

Pakket was goed in zwart plastic verpakt.

Klantenservice:

Een hue strip besteld bij deze firma, volgens de instructie een bocht van 90 graden gemaakt. Na 5 uur viel de strip uit en kreeg ik hem niet meer aan de praat. Lampen, meer dan licht, wilde geen garantie leveren, maar ik kon een nieuwe strip tegen 25 procent korting kopen. Uiteindelijk heb ik het via Philips Hue zelf laten lopen een daar kreeg ik gewoon een nieuwe strip van.

Algemeen

De goedkoopste en was makkelijk om een bestelling te plaatsen. Je wordt goed op de hoogte gehouden via email

Verzending

Zat prima verpakt en via DHL verzonden. Echter snap ik niet waarom hij in een vuilniszak is verzonden, de verpakking die meerdanlicht erom heen heeft gedaan was niet echt makkelijk eraf te krijgen.

Algemeen

Via Tweakers bij Meer dan licht uitgekomen, de Philips Hue prijzen zijn hier super goed zelfs met kortingcodes van andere winkels zijn zij toch het goedkoopst! Was zelf niet bekend met deze winkel maar zag ook dat er goede reviews waren dus de gok gewaagd om een bestelling te plaatsen. De bestelling van mijn Hue Go ging via hun site makkelijk. kreeg zelfs gratis verzendig en bij iDeal betaling nogeens 2,50 korting (bij afhalen +/- 5,- korting).
Bestelling netjes de volgende dag geleverd. Dus echt een top zaak!

Verzending

De orginele zeer stevige doos was goed in meerdere lagen zwart plastic ingepakt.

Algemeen

Vanwege de lage prijs was ik huiverig of dit wel een betrouwbare site is. Dat blijkt wel het geval. Kartonnen stevige verpakking over de originele doos. Bij betaling via iDEAL 2,5% korting.

Verzending

Vier werkdagen na de bestelling verzonden via DHL.

Algemeen

Vrijdag avond bestelling geplaats (Philips HUE LUX starter pack). Maandag ochtend via mail de melding: betaling ontvangen, maandag middag via mail de melding: bestelling gereed + track&trace ontvangen van DHL. Woensdag pakket ontvangen.

Verzending

Bestelling was netjes verpakt.

Algemeen

Snelle levering, ik kwam snel bij mijn product via de Tweakers Pricewatch, en de beschrijving was dik in orde. Het pakketje werd snel geleverd.

Verzending

Verzending was snel, en er was geen gebruik gemaakt van een extra doos. De doos waar het product zelf in zat was ingepakt in een plastic materiaal/coating. Niet echt veel bescherming, maar wel voldoende.

Algemeen

Philips Lux lampen besteld voor een prijsvraag op de site. Waren niet op voorraad en daar een aantal keer contact over gehad. Ben goed en vriendelijk geholpen.

Netjes verpakt.

Klantenservice

Ik had niet goed naar de voorraadstatus gekeken en had daarom contact opgenomen. Naderhand ben ik zeer goed en vriendelijk geholpen.

Algemeen

Duidelijke website. Tot nu toe eenmalig iets besteld. Heeft een assortiment met vrij vrij dure armaturen en ook de bekende philips lampen. boven de 50 euro gratis verzenden. Helaas hebben ze niet echt een ruim assortiment in goedkopere lichtbronnen zoals kwalitatieve <10 euro E27 ledlampen, gewone spaarlampen of G9 led lampjes om tot iets boven de 50 euro te spenderen. De algemene indruk van de winkel is erg goed!

Verzending

Snelle verzending. De producten waren binnen 24u in huis.

Scorekaart voor Meerdanlicht.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie