Conrad.be

23.842 producten en 26.448 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Conrad.be

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb al heel wat bij Conrad besteld. Levering is altijd op enkele dagen (dus OK), het aanbod is ruim. De prijzen zijn soms iets hoger maar gezien mijn goede ervaring met klantenservice is me dat de meerkost waard.

Verzending

Het is iets minder vlug dan andere webwinkels maar nog steeds vlot genoeg.

Klantenservice

Als er vertraging is word je door hun klantendienst zelf op de hoogte gebracht, je moet er niet achter hengelen.

Algemeen

Geen problemen ondervonden, bestellen ging vlot. De producten die op voorhand op voorraad leken op de site bleken toch niet in voldoende aantal beschikbaar te zijn maar dit heeft slecht een beperkte vertraging veroorzaakt.

Verzending

De verzending had vertraging, ze hebben me hiervan tijdig op de hoogte gebracht en het is net zoals ze gezegd hadden 2 weken later verzonden en goed aangekomen.

Algemeen

Kocht 2 vornado 6303DC toestellen.
Levering , service en manuele werking van de toestellen is prima.
Enige minpunt is iets dat aan het bedrijf licht (en zeker niet aan Conrad), is de afstandsbediening.
Blijkbaar is het binnenwerk niet echt stevig en krijg je ook licht contact als je deze niet gebruikt, waardoor de knoopbatterijen na korte tijd leeg zijn.
Wou eerst 3 sterren geven maar daar het iets is wat Conrad niet rechtstreeks in de hand heeft en de al altijd goede geleverde service bij andere aankopen toch 4 sterren !!!
Werkpunt voor bedrijf Vornado !!!

Verzending

Snel en prima levering !!!

Klantenservice

Heb nog maar 1 maal problemen gehad en kreeg direct een nieuw toestel !!!

Algemeen

Zoals steeds is vanaf de keuze tot de levering alles vlot verlopen. Correct zonder meer.

Zoals afgesproken

Algemeen

Bestel al jaren elektrische componenten e.a. materialen bij Conrad, iets langere levertijd maar altijd netjes geleverd! Eenmaal iets terug moeten sturen en dit werd zeer professioneel afgehandeld.

Verzending

Alle componenten zijn altijd netjes verpakt in anti statische zaken of dozen. Bij grote hoeveelheden krijg je trays of reels. Chemische materialen worden geleverd volgens de strikte verzend methodes, wat betekent dat ze niet altijd in dezelfde doos zitten als de rest van de bestelling.

Klantenservice

Eenmaal iets terug moeten sturen en dit was een zeer soepel en professioneel proces.

Algemeen

site met veel componenten en accessoires voor de elektricien en elektrotechnieker ze staan je altijd bij met raad en de nodige uitleg

Verzending

pakketjes worden steeds goed en proper ingepakt

Klantenservice

bij een vraag of probleem wordt er snel contact opgenomen en dit wordt duidelijk en snel opgevolgd

Algemeen

Ik bestel reeds jaren bij CONRAD. Steeds tot mijn tevredenheid over de hele lijn:
product-gamma, bestelling, levering, verpakking, productkwaliteit. Ik ben een tevreden klant.

Nooit problemen gehad.

Algemeen

een hdd van toshiba zonder problemen en snel en degelijk verpakt geleverd en direct getest ,ze werkt uitstekend

Algemeen

Ruime keuze en schappelijke prijzen. Snelle levering, verzorgde verpakking, en een betrouwbare klantendienst. Nog nooit problemen mee gehad.

Algemeen

Ondersteuning is vriendelijk en levering worden behandeld zoals afgesproken.
Super veel keuze op hun website.

Algemeen

Alles verliep heel vlot. Ook nadien het contact met de klantendienst rond een onduidelijkheid ging heel goed.

Algemeen

Ze hebben een goede klantendienst. Trouwens vind je veel artikelen op voordelige prijs op zijn website.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Een auto radio besteld, deze werd kapot geleverd. Drie weken na de retourzending nog steeds geen andere radio ontvangen. Waardeloze service. Eerste en laatste bestelling.

Verzending

Stuk bij aankomst, opvolging hiervan laat sterk te wensen over.

Klantenservice

3 weken om een DOA te vervangen en nog steeds geen oplossing.
Zeker geen aanrader.

Algemeen

Ik bestel geregeld materiaal bij Conrad en dit zowat reeds een jaar of twee. Telkens krijg ik mijn artikelen netjes en op tijd bezorgd. De goederen zijn goed verpakt. Eén keer heb ik beroep moeten doen op de klantenservice voor een technische vraag. Ook dat verliep vlot. Zeer tevreden dus.

Verzending

De verzending komt tijdig toe. Het aantal producten klopt steeds. Wordt één van de producten later geleverd omwille van een voorraadprobleempje, dan word ik daar duidelijk van ingelicht en krijg zelfs de kans om eventueel mijn geld teruggestort te krijgen. Prachtig dus.

Klantenservice

Niet veel ervaring met de klantenservice, omdat de producten steeds worden geleverd met een goede handleiding.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

een artikel uitgebreid filteren kan beter, overbodige filters en belangrijke ontbrekende filters, duidelijk opgesteld zonder grondige productkennis of vakkennis, zo verlies je enorm veel tijd omdat je de artikel pdf's moet lezen of de site van de producent moet raadplegen.

Verzending

omdat Conrad te dikwijls bestellingen (alles in voorraad) in meerdere paketten verstuurd ; wegens te milieuonvriendelijk!
Verder nooit problemen gehad met beschadigde of onvolledige zendingen.

Klantenservice

ik heb nooit contact moeten nemen en ik ben toch al een kleine tweetal decennia klant.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik had deze monitor gekocht en de site zei dat hij 100hz kan,maar toen ik dat ging veranderen ging die maar tot 60hz.

Verzending

het duurde erg lang eerdat hij aankwam ,de doos was helemaal kapot.

Klantenservice

Toen ik een mail stuurde en zij dat hij maar tot 60hz ging zij hij dat het iets met de stroom te maken had(wat ook zo is)maar hij ging nog steeds alleen maar tot 60hz.

Algemeen

Tot en met de levering verliep alles op wieltjes.Zelfs de retourzending na een foutmelding in het product verliep perfect tot en met het terugbrengen naar een afhaalpunt. Maar dan stopt het .... de retourzending neemt twee weken in beslag en dan hoor je niets meer tenzij dat je nog eens 5 werkdagen moet wachten op verder nieuws...

Klantenservice

Zie de algemene beoordeling hierboven.

Algemeen

Conrad werkert als professionals maar ook voor particulier! Het is aangenaam om met Conrad te werken.

Verzending

PostNL is een vaste waarde

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3

Algemeen

Al enkele keren besteld en nog nooit problemen gehad.
Ruim assortiment en gratis geleverd vanaf €50.

Verzending

Levering is soms trager dan aangegeven op website.

Algemeen

Al meerdere keren besteld bij Conrad.
Altijd goed geleverd, bij problemen hebben ze mee naar een oplossing gezocht.

Verzending

Verzending gebeurde in 2 delen omdat 1 onderdeel niet onmiddelijk op stock was.
Men had kunnen wachten tot alles er was.

Klantenservice

Ooit een controller gehad die stuk was van een headset.
De controller verkochten ze niet apart, ze hadden toen zelf gezocht en gevonden dat die apart te bestellen was en dit dan ook zo voor mij geregeld.

Scorekaart voor Conrad.be

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie