740 producten en 1.116 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Smartphonehoesjes.nl

Review toevoegen

Algemeen

Al meerdere keren hoesjes en USB kabel besteld. Leveringen zijn tot nu toe altijd goed verlopen. Echter, het laatste hoesje dat ik bestelde voor mijn Nokia 8 (Dux Dolcis), daar was ik niet helemaal blij mee. Ik heb een review bij dit hoesje geplaatst op 5 december.
Het heeft meer dan 3 weken geduurd voordat ik mijn review geplaatst zag. Maar nu komt het: de 3 sterren die ik het hoesje gaf zijn veranderd in 4 sterren en alleen de eerste zin is exact zoals ik deze heb geschreven. De rest van de review is door smartphonehoesjes.nl erbij gefantaseerd en dan ook nog eens met een slechte syntaxis.
Tot vorige week was ik tevreden over de shop. Ik vraag mij echt af waarom mijn review met opbouwende kritiek zo is aangerand door smartphonehoesjes.nl

Klantenservice

De USB C kabel die ik tegelijkertijd met het hoesje bestelde was DOA. Er werd na mijn telefonische melding direct een nieuwe opgestuurd, nog voor ze de oude terug hadden gekregen. Prima service.

Beste meneer,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. U geeft aan dat u bij ons op 5 december een review heeft geplaatst en deze pas na enkele weken zichtbaar was. Dit klopt inderdaad, wij plaatsen alle reviews na 14 dagen op de site, daar wij deze controleren op grof taalgebruik. Dit wordt ook aangegeven tijdens het plaatsen van uw review. Ook geeft u aan dat wij uw review hebben aangepast van 3 sterren naar 4 sterren en ook de tekst in uw review hebben veranderd. Het is echter systeemtechnisch bij ons niet mogelijk om reviews van klanten aan te passen. Wij kunnen er enkel voor kiezen om deze online te zetten.

Cindy

Algemeen

Had al vaker iets bij hen besteld. Zoals altijd duidelijke site, snelle afwikkeling van de bestelling.

Verzending

Apple Lightning EarPods besteld voor ca. ¤5,- minder dan elders. Werden geleverd in een zakje en bij het proberen werd meteen duidelijk dat het namaak is. Klinken nog niet bijna als de originele. Schandalig!

Klantenservice

Nadat het product samen met een retourformulier gratis was geretourneerd (waarop wij overigens ons vermoeden van namaak hebben vermeld) hadden binnen afzienbare tijd ons geld terug. Helaas geen feedback over onze klacht.

Beste klant,

Wat vervelend om te vernemen dat er geen gehoor is gegeven aan uw klacht. Graag ontvangen wij per mail uw ordernummer zodat wij kunnen nagaan waar het fout is gegaan.

Marie

Misleidende reviews!

Goedkope prijzen voor, helaas, goedkope smartphonehoesjes. Mijn hardcase hoesje was binnen twee maanden kapot.

Klantenservice

Ik had een kritische review geschreven, maar ze weigeren het op hun site te plaatsen. Achteraf gezien, kon ik het beter weten met al die lovende reviews bij ALLE producten.

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze producten en onze service. Graag vernemen wij per mail uw ordernummer zodat wij u verder kunnen helpen. Tevens kan ik u alvorens melden dat reviews doorgaans binnen 2 weken worden geplaatst. Indien dit niet is gebeurd dan vernemen wij dat graag van u zodat wij kunnen nagaan wat er mis is gegaan. Ik hoop dat u alsnog contact met ons opneemt zodat wij dit met u kunnen oplossen.

Marie

Algemeen

Onlangs een hoesje en een screenprotector besteld bij smartphonehoesjes.nl. Natuurlijk is het wat goedkoper om dit soort spullen zelf uit China te laten komen via ebay, aliexpress etc. Maar dan moet je al snel 2 weken op je spullen wachten. Ik wilde niet 2 weken lang mijn nieuwe telefoon onbeschermd laten vandaar dat het prijsverschil het mij waard was.

Over de kwaliteit van het hoesje was ik wel te spreken, maar over dat van de screenprotector wat minder. Ik heb aangegeven bij smartphonehoesjes.nl dat ik niet tevreden was over de pasvorm en de kwaliteit van de screenprotector en ze hebben me binnen een dag enkele oplossingen aangeboden.
Wat mij betreft prima en snel afgehandeld.

Verzending

De spullen waren deugdelijk verpakt en met tracking verzonden. Ik had voor 21 uur besteld dus ik had ze de volgende dag al in huis.
De verzendkosten waren gratis.

Klantenservice

Ik werd snel en professioneel te woord gestaan en ook de afhandeling van de door mij gekozen oplossing werd snel opgepakt.

Algemeen

Eigenlijk ging alles goed tot en met de gebruiksfase. Daarin bleek het product van een zeer slechte kwaliteit. Als na twee weken was het hoesje niet meer bruikbaar. En dat bij normaal broekzakgebruik. Maar goed, klacht over ingediend en netjes mijn geld terug. Top! Echter is mijn nette, maar kritische, productreview op hun website niet geplaatst. Blijkbaar laten ze alleen de positieve reviews door. Dat vind ik dusdanig kwalijk dat ze maar twee sterren van mij overhouden.

Verzending

Levering was op tijd en goed verpakt.

Klantenservice

Goed en snel contact met de klantenservice. Ook netjes mijn geld terug gegeven al werd die optie mij in eerste instantie niet geboden.

Winactie

Algemeen

snel een passend hoesje gevonden, prima prijs, gratis levering en snel, de volgende dag al in huis

Algemeen

Wat betreft het hele bestelproces heb ik niks te klagen. Maar wat ik wel slecht vind is dat er producten aangeboden worden die zogenaamd bij een specifiek telefoonmodel horen, maar er slechts een sticker is vervangen. Dit was bij mij het geval bij mijn bestelling van een screenprotector voor de huawei p10. Ik ontving slechts een slap iPhone plasticje met een p10 stickertje overheen geplakt.

Verzending

Snelle bezorging, jammer dat het product niet voldeed.

Algemeen

Al eerder een case besteld, snel & netjes geleverd.
I.v.m. prima voorgaande ervaring opnieuw een bestelling geplaatst.
Dit keer een UGreen "Qualcomm Quick Charge 3.0" lader besteld.

Verzending

Ik kreeg op de site te zien dat ik gezien het formaat (enkel een lader) voor een brievenbus zending kon kiezen. Vlak na de betaling kreeg ik opeens 2 notificaties in de PostNL app, één voor een brievenbus pakje & één voor een pakket.
Later in de avond was het pakket door PostNL ontvangen & het brievenbus pakje bleek op "nog niet ontvangen" staan.

Bij het uitpakken van de redelijk forse doos, komt er een piepklein doosje met de lader erin uit met een afmeting van 9,5 x 9,5 x 3 cm (LxBxH).
In de eerste instantie leek het onzin om dit zo te versturen i.p.v. een brievenbus pakje. Echter bleek het doosje zelf (zonder extra verpakking) al niet door de brievenbus te kunnen.

Goed nagedacht door de shop!

*Te laat afgeleverd door PostNL, bezorger heeft het pakket (zaterdag) waarschijnlijk over het hoofd gezien. Hierdoor het pakket pas op maandag in bezit gekregen, uiteraard niet de schuld van de shop*

Tegen beloning

Algemeen

Ik vond het makkelijk om te bestellen en ik was zeker blij toen ik las day het al in de brievenbus zat. Het ging sneller dan verwacht en ben er echt blij mee.

Verzending

Het was heel snel geleverd had het in de avind besteld en gelijk volgende ochtend was het binnen echt super goed.

Algemeen

site is duidelijk, selecteer het type toestel en je krijgt alle hoesjes te zien die beschikbaar zijn.

Verzending

gekozen voor gratis verzending(zonder T&T) vervolgens binnen een uur tog wel een T&T in de mail. helemaal top!

Algemeen

De website is erg overzichtelijk en bestellen werkt makkelijk. Was de goedkoopste in de pricewatch, daarom voor Smartphonehoesje.nl gekozen.

Verzending

's Middags besteld, en de volgende dag geleverd gekregen. Bestelling zat in een stevig kartonnen doosje verpakt.

Klantenservice

De bestelde Earpods bleken niet goed te werken bij levering. Na contact met de klantenservice mocht ik deze kostenloos retourneren, en werd direct een nieuwe set Earpods opgestuurd. Deze waren een dag later al binnen, nog voordat ik de kans had om de eerste set te retourneren. Prima service !

Algemeen

Via ideal betalen en levering de volgende dag in de brievenbus. Als er iets mis is met het product hebben ze ook een super service

Verzending

Volgende dag geleverd.met track en trace te volgen en levering in de brievenbus.

Klantenservice

Recensie achtergelaten van een kapot product en binnen eem paar minuten een email met de vraag om foto's op te sturen van t kapotte hoesje. Heel snel antwoord dat ik een nieuwe mag uitzoeken. Heb ook advies gevraagd aangezien en ook daarop kwam snel een antwoord. Heel erg tevreden hierover!

Supersnel.
Passend hoesje.
Hoge kwaliteit.
Organisatie doeltreffend.
Nette behandeling.
Eindelijk een goedkoop artikel.

Zie hierboven.

Klantenservice:

Prettige website, goed aanbod, veel betaalmogelijkheden en volgende dag in huis. Erg prettig winkelen zo!

Netjes verpakt.
Verder heb ik geen 15 woorden nodig dus deze laatste zin is ter opvulling...

Verzending

Netjes verpakt en de volgende dag in de bus.

Algemeen

Bestelling van screenprotector geplaatst. Ze hebben een onjuiste levering gedaan. En ook de 2e levering eveneens fout. En bij het retourneren van de 2 leveringen is de 1 van de 2 screenprotectors (1 enveloppe) 'verloren' gegaan waarbij ik moet gaan schikken door maar de helft terug te krijgen (omdat er teveel tijd overheen gegaan zou zijn)!

Verzending

Bij het terugsturen is 1 van de 2 screenprotectors (zaten beide in 1 enveloppe) tijdens de verzending verloren gegaan....

Klantenservice

Geen begrip en/of medewerking gevonden voor het probleem dat ontstaan is bij het retourneren waarbij ik de helft van mijn geld maar terug krijg.

Algemeen

Gemakkelijke betaling maar zou nog iets eenvoudiger kunnen. Bijna uitstekend. Betaling nu wat omslachtig, helaas.

Verzending

Supersnelle levering, om 21u besteld, volgende ochtend in huis. Perfecte verpakking, netjes gesealed, met bubbelplastic. Gewoon perfect verpakt.

Algemeen

Let op! Dit bedrijf verkoopt booktype hoesjes als leder, voor de bijbehorende prijs, terwijl het na een aantal maanden gebruik gewoon plastic blijkt te zijn. Met als gevolg witte slijtplekken op zijkanten en hoekjes, en dat na slechts een paar maanden.

Klantenservice

Na een paar keer contact met de klantenservice wordt het duidelijk dat dit charlatans zijn. Alles wordt afgeschoven op de consument. Zelf treffen ze natuurlijk geen enkele blaam.
“hier geven we maar 3 maanden garantie op”. Hoezo wettelijk recht op een deugdelijk product?
“nee hoor er stond kunstleder”. Dit stond zeker niet op de site en gelukkig heb ik de factuur nog waar ook duidelijk op staat dat het om een lederen booktype hoesje gaat.
“ja maar leder valt ook onder kunstleder”. WTF?

Mijdt deze winkel!

Algemeen

Had een iPhone 5S hoesje gekocht die bij mijn iPhone SE de verbinding bleek te storen. Toen ik aangaf bij de klantenservice dat ik hem graag wilde ruilen voor een ander soort hoesje (zonder magneetje) was dat geen probleem, sterker nog, ze stuurde het andere hoesje dezelfde dag nog op (voordat mijn retourzending bij aan was gekomen!)

Verzending

Snel, makkelijk via een brievenbuspakje

Super!

Algemeen

De site is een klein beetje onduidelijk. Ik wist bijvoorbeeld niet dat ze koptelefoons verkochten, terwijl ik al verschillende keren op de site was geweest. Het is gewoon niet duidelijk.

Verzending

Ze verzenden met PostNL. Ik vind dit persoonlijk de beste vervoerder.
Omdat wij in een flat wonen kiezen couriers van DHL en GLS er vaak voor om mijn adres over te slaan. Ik heb vaak lang zitten wachten en trof vervolgens een niet thuis briefje aan in de brievenbus beneden.

Scorekaart voor Smartphonehoesjes.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk