Smartphonehoesjes.nl

1.601 producten en 1.984 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Smartphonehoesjes.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Was wel ok bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla vla bla

Verzending

Op tijd

Klantenservice

Bijna goed, alleen als je voor je ipad een hoesje met toetsenbord van ze ontvangt, blijkt dat de letters 'z' en 'y' zijn verwisselt (optisch) ascci werkt goed. Spreek je ze erop aan krijg je zwart op wit te horen van de klantendienst dat dat zo hoort, belachelijk natuurlijk maar ja...Kan gelukkig blind typen en heb er geen last van.

Beste Gustaav,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het contact en je bestelling nagekeken en zie dat je hebt gekozen voor een QWERTZ toetsenbord. Wanneer je een Qwerty toetsenbord gewend bent lijkt het inderdaad of de z en de y om zijn gedraaid. Echter is dit niet het geval, het betreft een ander soort toetsenbord. Als je de productfoto op de website bekijkt zie je terug dat de letters bij dit toestenbord zo horen. Uiteraard mag je het product retour aanmelden als je liever een Qwerty toetsenbord wilt gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Via een Pricewatch alert zag ik een leuke aanbieding bij Smartphonehoesjes.nl. Bestellen was eenvoudig en makkelijk kunnen betalen via Paypal.

Verzending

Het hoesje werd de volgende dag met de brievenbuspost bezorgd. Net kartonnen doosje om het hoesje.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Via bol.com twee Apple Magsafe Duo Chargers besteld, daar wordt aangegeven dat het merk 'Apple' is, helaas blijkt het bij aankomst niet het geval. Verkopen blijkbaar neppe laders onder de naam Apple en gaan ervan uit dat de klant het niet ziet. Jammer, want het is een mooi bedrijf met betrouwbare reviews. Met een klacht wordt weinig gedaan, in tegenstelling tot de eerste reactie die ik hieronder heb ontvangen.

Klantenservice

Contact gehad met klantenservice, maar geven aan niets voor me te kunnen doen. Ik kan niet anders dan zeggen dat het niet erg als prettig wordt ervaren.

Beste meneer,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat er onduidelijkheid bestaat over de echtheid van onze Apple producten. Wij zijn een officiële reseller van Apple en verkopen uitsluitend echte Apple producten. Het kan natuurlijk zijn dat verschillende batches van elkaar afwijken. We gaan er vanuit dat dat hier het geval is, maar we willen dit uiteraard verder onderzoeken. Graag wil ik je vragen contact met ons op te nemen en je bestelgegevens aan ons door te geven, zodat we het met je op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Heleen
Smartphonehoesjes.nl

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Verkopen neppe Apple MagSafe laders als origineel voor een prijs waarvan je het niet zou verwachten dat het om een neppe gaat via Bol.com

Beste glnk,

Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over het Apple product. Wij hebben begrepen dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over de echtheid van de Apple producten. Wij zijn een officiële reseller van Apple en verkopen uitsluitend echte Apple producten. Het kan zijn dat de Apple producten iets afwijken van elkaar, omdat deze uit verschillende batches komen. Wij gaan er dan ook vanuit dat dit ook is gebeurd bij deze bestelling. Wij laten dit intern verder nakijken en onderzoeken. Voor het ongemak willen wij je graag aanbieden om het aankoopbedrag terug te storten. Hiervoor hebben wij wel je gegevens nodig. Zou je deze per mail naar ons toe kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Patricia

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Na bestellen Apple Magsafe charger neppe draadloze magsafe lader ontvangen in goed nagemaakte verpakking die bijna niet te onderscheiden is van echt. ook de magsafe puck is vrij goed nagemaakt op wat kleine afwerkings puntjes na. en ook de laadsnelheid word belange na niet gehaald. tijd om aangifte te doen tegen deze oplichters! ze verkopen duidelijk nep producten zeker niet kopen hier!

Beste BruceLee,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de aankoop. We begrijpen dat er onduidelijkheid bestaat over de echtheid van onze Apple producten. Wij zijn een officiële reseller van Apple en verkopen uitsluitend echte Apple producten. Het kan natuurlijk zijn dat verschillende batches van elkaar afwijken. We gaan er vanuit dat dat hier het geval is, maar gaan dit uiteraard verder onderzoeken. Wij willen je aanbieden het aankoopbedrag naar je terug te storten. Zou je ons een mail kunnen sturen met je gegevens? Dan helpen wij je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Patricia

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Heb hier een Apple Clear Case gekocht. De kwaliteit is dusdanig bedroevend slecht dat ik me niet kan voorstellen dat dit een originele van Apple is. 30 euro is dan erg duur.

Beste Yukito,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen en je het idee hebt gekregen dat het geen origineel product betreft. Als op onze website vermeld staat dat het een origineel Apple product is, dan is dit ook het geval.
Naar aanleiding van de gegevens die ik hier van je kan zien kan ik helaas geen bestelling van je vinden. Graag wil ik je vragen contact met ons op te nemen en het ordernummer van je bestelling aan ons door te geven, zodat we het met je op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Heleen

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Via Bol.com hier 2 iPhone hoesjes en een lightning kabel besteld. Bijzonder is wel dat de prijzen op bol.com verschillen van de prijzen op hun eigen website. De hoesjes waren niet duur, waarschijnlijk omdat de hoesjes voor 2 oudere modellen iPhone zijn.

Verzending

De producten waren goed verpakt en het werd zoals beloofd snel verzonden en geleverd

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

M'n hoesje van m'n iPhone 8s viel uit elkaar, dus tijd voor een nieuwe. Via Google op smartphonehoesjes terecht gekomen. Veel hoesjes, en ook veel foto's per hoesje zodat je een goed beeld krijgt hoe het hoesje er uit ziet. Al snel een goed hoesje gevonden en besteld. Alles ging lekker makkelijk.

Verzending

Zaterdag 20/6 besteld, dinsdag 23/6 geleverd, 1 dag later mogelijk door drukte bij PostNL. Wat mij betreft prima. Hoesje zat netjes in een doosje en in een eigen verpakking.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima website, duidelijk en gemakkelijke betaling. Kan gemakkelijk kopen zonder account.
Door de reviews was ik een beetje terughoudend maar kon ook met Paypal betalen dus toch maar gedaan.
Prima prijs voor een originele Apple hoesje en ben zeer tevreden
Mijn hoesje werd dezelfde avond nog verzonden via een brievenbus pakket.

Verzending

Door de corona virus was postNL een dag laat, dit is echter niet de schuld van de webshop.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Had al een keer eerder iets bij dit bedrijf besteld en net als de vorige keer is het hele proces goed verlopen en duidelijk geinformeerd over de voortgang.
Het eenvoudig om uit te komen bij het juiste (type) product en er worden ook originele accessoires verkocht (geen imitatie) voor een scherpe prijs. Overigens is een account aanmaken om te bestellen niet verplich

Verzending

Product is netjes verstuurd met een track/trace code (niet over deze code geinformeerd overigens) voor een brievenbus levering.
Aankomst is, zoals gecommuniceerd, netjes de volgende dag in een stevige doos die prima in de brievenbus past.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Heb een hoesje besteld waarvan het plastic na een maand uit elkaar begon te vallen.
Na retourzending van het product niets meer vernomen van hun dus ook geen geld terug.

Klantenservice

Heb na retourzending van het defecte product nooit mijn geld retour ontvangen.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.

In geval van schade, vragen wij om contact met ons op te nemen zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden. Als ik u goed begrijp heeft u het artikel retour gestuurd naar ons. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Heb voor mijn samsung galaxy s10 note whit een hoesje besteld, zou van kunststof zijn, bij levering bleek het naar mijn menig alieexpress, dit doe ik nooit weer, haal het hoesje wel in de winkel met gedegen garantie!! zeer teleurgesteld!

Verzending

was op tijd mooi verpakt!

Beste meneer Bean,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend dat de hoes niet naar wens is. Graag wil ik u vragen contact met ons op te nemen, zodat wij het zo snel mogelijk met u op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Screen protector en hoes gekocht. Site is goed georganiseerd volgens telefoonmerk en -model. Betaling zonder problemen en bevestiging meteen in de mailbox.

Verzending

Verzending is gratis en gebeurt in kleine pakketjes die door de brievenbus-sleuf passen. Waarschijnlijk meteen ook de reden waarom er - jammer genoeg - geen track & trace is.

Klantenservice

De bestelde screen protector was niet groot genoeg voor het gekozen model. Hun fout, en dan ook snel en goed rechtgezet door hun klantenservice. Een foto van de screen protector op de telefoon, zodat de fout duidelijk was, was voldoende om een nieuw artikel toegezonden te krijgen dat wel netjes past.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Duidelijke website, makkelijk te vinden wat ik zocht.
Bestelling ging verder prima, 's avonds besteld en volgende dag in huis.

Verzending

Bestelling was goed verpakt en op tijd bezorgd door PostNL brievenbuspakketje.

Klantenservice

Ik was niet tevreden over de kwaliteit screenprotector. Gemaild met klantenservice, ze reageerden snel en behulpzaam.
Naar tevredenheid opgelost.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Gisteren 2 januari 2019 een smartphone hoesje besteld.
Vandaag 3 januari keurig en goed verpakt binnengekregen.
De gehele afhandeling van het geen ik had besteld was is prima verlopen,
zowel financieel als de verzending, alles was dik in orde.

Verzending

Prima werd dmv mail met trace code op de hoogte gehouden van het verstuurde pakje.
Keurig op tijd en snel geleverd.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Over de bestelling en betaling heb ik geen klachten en ik heb meerdere producten bij deze winkel besteld totdat ik voor het eerst een beroep moest doen op hun klantenservice.

Klantenservice

Nog geen jaar geleden heb ik een iPad cover bij Smartphonehoesjes.nl gekocht. Toen die ondanks zorgvuldig gebruik uit elkaar begon te vallen, heb ik bij de winkel een beroep gedaan op garantie. Dit werd afgewezen omdat zij maar drie maanden achter hun producten menen te hoeven staan.
Mijd deze winkel, je gooit je geld weg.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht. Op onze website staat inderdaad vermeldt dat wanneer er een merkloos product beschadigd is, wij hier drie maanden garantie op bieden. Wij willen u nogmaals vragen om een mail toe te sturen met uw ordernummer, zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
Patricia

Smartphonehoesjes.nl

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Winactie

Algemeen

I received a damaged product. The customer service re-order for me, after 7 days of waiting not receive the replacement. Again I contact customer service, the re-order and asked me to wait 7 more days for a simple glass protection. Never going to use this company any more!

Verzending

First time of order it goes fast, after customer service re-order for new replacement it took very long.

Dear sir/madam,

Thank you for your feedback.

It's unfortunate to hear that you haven't received the replacing product yet.
Yesterday you contacted us about the order, of which I can see that we resent it to you. I hope you will receive the product as soon as possible.

Kind regards,

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Vorig jaar mei een Spigen hoesje gekocht. Deze is 1 week geleden kapot geklapt in mijn broekzak (na 50 weken gebruik). Dit per mail aan Smartphonehoesjes gestuurd. Na het toesturen van een foto, kreeg ik direct het aanbod om een nieuwe uit te kiezen (van dezelfde waarde). En dan mag ik daarna mijn kapotte terugsturen.

Wat mij betreft echt een topservice! Het lijkt me "simpele" webshop, maar ook service staat hoog in het vaandel. Hier ga ik zeker vaker mijn hoesjes bestellen!

Klantenservice

Na 1 foto van een 50 weken oud hoesje, werd direct een oplossing geboden. Het nieuwe hoesje is al onderweg zelfs.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Lichtbruin Basic Book Cover iPad (2017) besteld. Was in de aanbieding voor €9,95 (50% korting). Bij afronden bestelling werd aangegeven dat er (meen ik) nog zo'n drie in voorraad waren. De bestelling was succesvol af te ronden en is met Ideal betaald. Bestelling is zelfde avond per mail bevestigd.

De volgende dag s'avonds laat kreeg ik een mail met de melding:
"Helaas is gebleken dat wij op dit moment de Lichtbruin Basic Book Cover iPad (2017) niet meer op voorraad hebben en kunnen wij nog niet aangeven wanneer wij dit product weer op voorraad zullen hebben.

We hebben een ruim assortiment en hopen u van dienst te kunnen zijn met een alternatief product.

Indien u kiest voor een alternatief product ontvangen wij graag van u het artikelnummer en een omschrijving van dit product via de e-mail. Zodra wij dit hebben ontvangen zullen wij het gekozen product direct naar u verzenden."

Verdere afhandeling bij onderdeel klantenservice. Omdat product niet geleverd kon worden ondanks positieve voorraadindicatie en bevestiging order per mail reeds verstuurd was een beoordeling van waardeloos. Ook pas een volle dag later laten weten dat je niet gaat leveren draagt hier aan bij. Dit is de "Core" van wat een webwinkel goed moet doen.

Klantenservice

De afhandeling van de klantenservice was dramatisch. Het alternatieve product bestond uit elk ander product kiezen en volledig bijbetalen. Een voorraadindicatie moest ik niet al te letterlijk nemen. Op mijn opmerking dat er geen voorbehoud is gemaakt op de aanbieding (op = op o.i.d.) werd niet gereageerd. De eigen algemene voorwaarden zijn niet bekend bij de werknemers. Hierin staat opgenomen dat Smartphonehoesjes.nl zich moet inspannen om een alternatief aan te bieden.

Pas na veel discussie werd aangeboden:
"Ik begrijp dat het erg vervelend is dat wanneer u een product besteld, u later bericht krijgt dat het product helaas niet meer op voorraad is. Helaas kunnen wij dit niet altijd voorkomen. Ik heb nogmaals overlegd. Wij kunnen u een hoes aanbieden t.w.v. €14,95. Wij zullen u hiervoor geen bijbetaling vragen, maar u hierin tegemoetkomen."

De betreffende hoes is echter 20 euro, zou dus nog steeds bijbetalen zijn. Heb ik nu alsnog gedaan maar dan bij de concurrent.

Deze zaak heeft zijn voorraadsysteem niet op orde, kent zijn eigen eigen voorwaarden niet en kent ook de Nederlandse wetgeving niet.

Beste meneer Hack,

Bedankt voor het plaatsen van uw feedback! Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze geboden service. Ik kan mij voorstellen dat wanneer u een bestelling plaatst, u er vanuit gaat dat dit ook op voorraad is. Helaas gebeurt het wel eens, zoals mijn collega ook heeft aangeven, dat een product niet meer leverbaar is. Dit kan meerdere redenen hebben bijvoorbeeld een fout van het systeem, een beschadigd product in het schap of een verkeerd product in het schap. Helaas kan hier wel is wat mis gaan, mijn excuus hiervoor. Omdat wij het ook vervelend vonden, is er een tegemoetkoming aangeboden. Helaas wenste u hier geen gebruik van te maken. De bestelling is om deze reden geannuleerd en het bedrag op uw rekening teruggestort. Ondanks deze ervaring hopen wij u in de toekomst toch nog van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,
Cindy
Smartphonehoesjes.nl

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

03-02-2018 Tweede exemplaar ontvangen
29-01-2018 De webshop heeft een tweede exemplaar verstuurd. Ik hoop deze zsm te ontvangen.
28-01-2018 Datum van recensie, en nog steeds niks ontvangen
23-01-2018 Bestelling volgens track en trace bezorgd in brievenbus, maar mijn brievenbus heeft geen post gezien
22-01-2018 Bestelling geplaatst

Details:
Ik kwam bij deze webshop terecht omdat mijn vriendin een hoesje bestelde en deze 1 dag later ontving. Dat klonk goed. Ik was hierdoor overtuigd en bestelde op 22-01-2018 hetzelfde hoesje voor mijn Huawei P10. De webshop adverteerde het hoesje met: "Zelfde dag verzonden".
De track en trace code gaf aan dat het hoesje op 23-01-2018 om 11:46 uur in mijn brievenbus is gedaan, dus ik was zeer tevreden. Maar ik trof savonds helaas een lege brievenbus aan. Dat vond ik erg vreemd. De klantenservice zei dat de track en trace code niet klopte en dat mogelijk de bestelling uiterlijk op 27-01-2018 bezorgd zou kunnen gaan worden, maar dat is niet gebeurd.
Inmiddels is het 28-01-2018 en ik heb het hoesje nog steeds niet ontvangen.
Op 29-01-2018 heeft de klantenservice mij verteld een tweede hoesje te hebben opgestuurd. Inmiddels heb ik deze gelukkig wel ontvangen (03-02-2018).

Verzending

Mijn eerste bestelling is verzonden maar niet aangekomen. Uit mijn contact met PostNL en de webshop concludeer ik dat eerst je geduld op de proef gesteld wordt.

Update: De webshop heeft een tweede verzending gedaan en daar ben ik erg tevreden over. Levertijden zijn nog steeds niet wat ze lijken te beloven, dus ik vind het nu bij elkaar wel 3 sterren waard.

Klantenservice

De klantenservice reageert vrij snel op mijn emails over mijn eerste bestelling, maar inhoudelijk was het in eerste instantie zeer onbevredigend. Ze zijn hun belofte wel nagekomen wat betreft de passende oplossing en mijn geduld is uiteindelijk beloond. Daarom nu 4 sterren.

Beste Jelle,

Wat vervelend dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Uw bestelling is 22 januari met de briefpost verzonden, briefpost kan niet gevolgd worden daardoor is de traceercode helaas niet accuraat, mijn excuses voor het ongemak.

Normaal neemt een zending binnen Nederland 1 á 2 postdagen in beslag. Het kan helaas voorkomen dat er bij de post een vertraging optreedt de levering kan dan iets langer duren, daar hebben wij helaas geen invloed op.

Ik zie dat u contact met ons heeft opgenomen, wij zijn samen met u tot een oplossing gekomen. Er wordt vandaag een nieuwe bestelling naar u toegestuurd, deze wordt naar verwachting spoedig bij u geleverd.

Met vriendelijke groet,

Eline

Smartphonehoesjes.nl

Scorekaart voor Smartphonehoesjes.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee