Cameraisland.nl

814 producten en 1.416 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Cameraisland.nl

Review toevoegen

Algemeen

Webcam besteld in coronatijd zonder dat ze woekerprijzen berekende, heel netjes! Snel besteld en dag later via dhl binnen.

Verzending

Goed stevig verpakt, geen gigantische doos met rommel die de hele kamer invliegt... :-)

Algemeen

Harddisks strak verpakt in compacte doos met foam, dus niet in een luchtige rammelende veel te grote kartonnen doos. Laag geprijsd en snel bezorgd via DPD.

Goed verpakt.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Mijn bestelling gedaan en in keurige hoedanigheid ontvangen. Prijs was zeker schappelijk dus ik zie me in het vervolg opnieuw bestellen.

Verzending

De lage verzendkosten zijn fijn maar hadden ook een keerzijde: geen track & trace tenzij je 7,95 betaalt. Jammer dat PostNL traceerbare brievenbuspost voor vier euro aanbiedt maar Camera Island daar geen gebruik van maakt.

Algemeen

Netjes geregeld hoe dat hoort . Plus de bijhorende bericht van de status en de zending.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Hier voordelig sd-kaartjes besteld. Cameraisland heeft deze echter bij vergissing naar een verkeerd adres gestuurd. Na een mailtje mijnerzijds hadden ze dit snel door en kreeg ik een dag later een nieuwe zending alsnog. Kortom, foutje was slordig, maar het is adequaat opgelost. Dus ik durf hier zeker vaker te bestellen.

Verzending

Door foutje met adres duurde het in totaal 4 dagen, maar toen fout werd ontdekt was mijn zending er binnen 1 dag.

Klantenservice

Snelle response op mijn vraag en toen duidelijk was dat de zending verkeerd was verzonden direct adequaat opgelost.

Algemeen

Ik had twee paar D Cellen batterijen van het merk GP besteld bij Camera Island en kreeg uiteindelijk 3 paar batterijen voor de prijs van twee paar. Dus dat is meer dan netjes en ik ben er heel blij mee.
Bedankt Camera Island.

Klantenservice

Ik had twee paar D Cellen batterijen besteld van het merk GP bij Camera Island en kreeg uiteindelijk 3 paar thuisgestuurd voor de prijs van twee paar. Dus dat is meer dan netjes en ik ben er heel blij mee.
Bedankt Camera Island.

Algemeen

- Uitstekende service, er wordt vlot en netjes gecommuniceerd.
- Snelle levering.
- Nette pakbon / factuur.
- Laag geprijsd.

Verzending

Verzending liep via DPD en de bestelling was de volgende dag binnen.

Klantenservice

Via e-mail informatie uitgewisseld. Uitstekende service, er wordt vlot en netjes gecommuniceerd.

Algemeen

Sd card besteld, de volgende dag geleverd.
Beter bestaat niet.

Mijn eerste bestelling bij hen.
Zeker niet mijn laatste.

IK zeg doen .:-)

Verzending

Hmm... goed verpakt , gewoon door de brievenbus.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Informatie over producten is prima. Informatie over voorraad is handig. Claims over levertijd blijken helaas niet te kloppen.

Verzending

Er worden de volgende claims gemaakt: "Direct leverbaar na ontvangst van uw betaling.", "Snelle levering uit eigen voorraad." en "Voor 17:00 besteld, morgen in huis.".

Inmiddels ben ik drie dagen verder en mag ik alsnog naar een fysieke winkel om USB sticks te kopen zodat ik mijn deadline kan halen.

De bevestigingsmail van de betaling heb ik direct ontvangen. Maar tot op heden geen opgaaf van reden waarom het later is verzonden.

Klantenservice

Ik zou graag de klantenservice bellen, maar ik kan alleen via een formulier mailen over de producten die ik heb besteld.

Algemeen

Website heeft geen HTTPS. De levertermijn had sneller gekund. Vandaar geen 5 sterren. Maar omdat ze flexibel zijn in het aanpassen van het order vond ik dit geen probleem, en 5 sterren op verzending en service.

Verzending

Ontvangen 10 dagen na oorspronkelijke bestelling.

Klantenservice

Na oorspronkelijke bestelling heb ik er per email nog wat aan toegevoegd, zo flexibel waren ze wel.

Ook werd ik toen telefonisch geinformeerd dat ze 1 stuks (van een ander product) te kort hadden om het meteen te kunnen versturen. En die dus maar laten vervallen, ook dat was geen probleem.

Algemeen

Camera Island levert mij met regelmaat USB sticks tegen een scherpe prijs. De laatste keer was er iets mis gegaan met de verzending met DPD; zij konden mijn huisadres niet vinden. Camera Island heeft dit echt keurig opgepakt en een alternatief aangeboden. Perfecte service. Oplossend en klantgericht.

Verzending

DPD was een ramp, ook de manier waarop DPD mij te woord stond.
Maar... de manier waarop Camera Island er mee omging daarentegen was weer super, en deze review gaat over Camera Island, niet over DPD.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

De website maakt geen gebruik van een beveiligde verbinding op het moment dat je persoonsgegevens in moet vullen.

Klantenservice

De wet op privacy wordt overtreden door klantdata niet veilig te verwerken.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Duidelijke website. Keuze tussen bestellen en afhalen. Kwam er doorgelinkt vanuit de pricewatch terecht. Verder weinig bijzonderheden, het deed allemaal wat het moest doen.

Verzending

Cameralens besteld. Zat in extra grote doos, netjes opgevuld met bruin pakpapier.

Klantenservice

De zending was vertraagd. Contact gehad met klantenservice. Ik werd dezelfde middag terug gebeld zoals beloofd. Bestelling werd daarna geleverd zoals toegezegd.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5

Goede service en vriendelijk. Ik wilde een bestelling annuleren maar er was iets misgegaan met de communicatie. Na een kort gesprek via email alles netjes opgelost.

Klantenservice: Score: 0

Prima, netjes de volgende dag in de brievenbus zoals geadverteerd.

(hmm, review moet dus blijkbaar 15 woorden bevatten)

Algemeen

Eenvoudige site waar je je makkelijk door kan navigeren, hebben vaak goede prijzen en hadden het door mij bestelde product zelfs op voorraad (Nikon AF-S DX NIKKOR 18-140 f/3.5-5.6G ED VR). Bestelde dit product 17 november en kreeg hem zoals beloofd inderdaad vrijdag 18 november geleverd via GLS.

Verzending

Het product was op voorraad bij Cameraisland en hierdoor kwamen zij de door hen beloofde levertijd na.(Voor 17:00 besteld, morgen in huis). GLS leverde dit af.

Klantenservice

Ik had voor de aankoop van mijn lens even contact opgenomen met de klantenservice voor wat advies over de lens. Werd keurig geholpen door een vriendelijke man die mij deze lens aanraadde.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Snelle en correcte levering . Eenvoudige orderafhandeling en uitmuntende prijzen. Als ik weer memory sticks zoek ga ik zeker ook weer op deze site kijken

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Algemeen

Bestelling ging vlot. Levering echter niet. Op 29-07-2016 besteld, op 11-08-2016 pas verzonden. Snelle levering wordt daarmee niet waargemaakt.
Prijs is 1 onderdeel van de selectie criteria. Snelheid van levering de andere.
Ik zal niet snel meer iets bij Camera Island bestellen of ik zal moeten accepteren dat de levering bijna 2 weken kan duren

Verzending

"Snelle levering uit eigen voorraad" en "Voor 17:00 besteld, morgen in huis" worden niet waargemaakt

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Algemeen

Een USB stick besteld aangezien de prijs erg aantrekkelijk was. Zelfs met de €3,45 verzendkosten erbij. Netjes besteld en kreeg vlot bericht van betaling en een orderbevestiging. Direct daarop volgend ontving ik een bericht dat het product niet op voorraad was en de bestelling langer ging duren. Ik dacht: "Fijn dat ze dat even laten weten". Nu twee dagen later ineens een verrassing in de brievenbus! De USB stick was binnen... Beetje jammer dat ze me niet hebben laten weten dat het product onderweg was... De reden dat ze een voldoende van me krijgen en geen goed.

Verzending

Zoals ik voorheen aangaf betaalde ik voor verzending €3,45. Nu ik zojuist op de envelop van de stick kijk staat daar doodleuk portokosten €1,30 op... Vind ik toch wel een beetje teleurstellend dat ik voor verzendkosten een x bedrag betaal en dat de verzending goedkoper is dan eerst gedacht... Nu gaat het niet om een groot bedrag maar het is toch het principe... Vandaar dat ik de verzending als "slecht" waardeer. Daarnaast ook geen verzendbevestiging ontvangen wat ook wel jammer is...

Algemeen

Keurige afhandeling van de bestelling en de volgende dag al bezorgd.
Ik had USB-sticks besteld, Elders waren die twee maal zo duur. Doordat de bezorgkosten vrij hoog zijn (€ 7,95) is het gunstig als je gelijk een heleboel koopt en niet één product of item.

De levering is snel en goed traceerbaar via internet, via GLS Track & Trace

Scorekaart voor Cameraisland.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie