Cameraisland.nl

486 producten en 854 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Cameraisland.nl

Review toevoegen

Algemeen

Informatie over producten is prima. Informatie over voorraad is handig. Claims over levertijd blijken helaas niet te kloppen.

Verzending

Er worden de volgende claims gemaakt: "Direct leverbaar na ontvangst van uw betaling.", "Snelle levering uit eigen voorraad." en "Voor 17:00 besteld, morgen in huis.".

Inmiddels ben ik drie dagen verder en mag ik alsnog naar een fysieke winkel om USB sticks te kopen zodat ik mijn deadline kan halen.

De bevestigingsmail van de betaling heb ik direct ontvangen. Maar tot op heden geen opgaaf van reden waarom het later is verzonden.

Klantenservice

Ik zou graag de klantenservice bellen, maar ik kan alleen via een formulier mailen over de producten die ik heb besteld.

Algemeen

Website heeft geen HTTPS. De levertermijn had sneller gekund. Vandaar geen 5 sterren. Maar omdat ze flexibel zijn in het aanpassen van het order vond ik dit geen probleem, en 5 sterren op verzending en service.

Verzending

Ontvangen 10 dagen na oorspronkelijke bestelling.

Klantenservice

Na oorspronkelijke bestelling heb ik er per email nog wat aan toegevoegd, zo flexibel waren ze wel.

Ook werd ik toen telefonisch geinformeerd dat ze 1 stuks (van een ander product) te kort hadden om het meteen te kunnen versturen. En die dus maar laten vervallen, ook dat was geen probleem.

Algemeen

Camera Island levert mij met regelmaat USB sticks tegen een scherpe prijs. De laatste keer was er iets mis gegaan met de verzending met DPD; zij konden mijn huisadres niet vinden. Camera Island heeft dit echt keurig opgepakt en een alternatief aangeboden. Perfecte service. Oplossend en klantgericht.

Verzending

DPD was een ramp, ook de manier waarop DPD mij te woord stond.
Maar... de manier waarop Camera Island er mee omging daarentegen was weer super, en deze review gaat over Camera Island, niet over DPD.

Algemeen

De website maakt geen gebruik van een beveiligde verbinding op het moment dat je persoonsgegevens in moet vullen.

Klantenservice

De wet op privacy wordt overtreden door klantdata niet veilig te verwerken.

Algemeen

Duidelijke website. Keuze tussen bestellen en afhalen. Kwam er doorgelinkt vanuit de pricewatch terecht. Verder weinig bijzonderheden, het deed allemaal wat het moest doen.

Verzending

Cameralens besteld. Zat in extra grote doos, netjes opgevuld met bruin pakpapier.

Klantenservice

De zending was vertraagd. Contact gehad met klantenservice. Ik werd dezelfde middag terug gebeld zoals beloofd. Bestelling werd daarna geleverd zoals toegezegd.

Klantenservice:

Goede service en vriendelijk. Ik wilde een bestelling annuleren maar er was iets misgegaan met de communicatie. Na een kort gesprek via email alles netjes opgelost.

Klantenservice:

Prima, netjes de volgende dag in de brievenbus zoals geadverteerd.

(hmm, review moet dus blijkbaar 15 woorden bevatten)

Algemeen

Eenvoudige site waar je je makkelijk door kan navigeren, hebben vaak goede prijzen en hadden het door mij bestelde product zelfs op voorraad (Nikon AF-S DX NIKKOR 18-140 f/3.5-5.6G ED VR). Bestelde dit product 17 november en kreeg hem zoals beloofd inderdaad vrijdag 18 november geleverd via GLS.

Verzending

Het product was op voorraad bij Cameraisland en hierdoor kwamen zij de door hen beloofde levertijd na.(Voor 17:00 besteld, morgen in huis). GLS leverde dit af.

Klantenservice

Ik had voor de aankoop van mijn lens even contact opgenomen met de klantenservice voor wat advies over de lens. Werd keurig geholpen door een vriendelijke man die mij deze lens aanraadde.

Klantenservice:

Snelle en correcte levering . Eenvoudige orderafhandeling en uitmuntende prijzen. Als ik weer memory sticks zoek ga ik zeker ook weer op deze site kijken

Algemeen

Bestelling ging vlot. Levering echter niet. Op 29-07-2016 besteld, op 11-08-2016 pas verzonden. Snelle levering wordt daarmee niet waargemaakt.
Prijs is 1 onderdeel van de selectie criteria. Snelheid van levering de andere.
Ik zal niet snel meer iets bij Camera Island bestellen of ik zal moeten accepteren dat de levering bijna 2 weken kan duren

Verzending

"Snelle levering uit eigen voorraad" en "Voor 17:00 besteld, morgen in huis" worden niet waargemaakt

Algemeen

Een USB stick besteld aangezien de prijs erg aantrekkelijk was. Zelfs met de 3,45 verzendkosten erbij. Netjes besteld en kreeg vlot bericht van betaling en een orderbevestiging. Direct daarop volgend ontving ik een bericht dat het product niet op voorraad was en de bestelling langer ging duren. Ik dacht: "Fijn dat ze dat even laten weten". Nu twee dagen later ineens een verrassing in de brievenbus! De USB stick was binnen... Beetje jammer dat ze me niet hebben laten weten dat het product onderweg was... De reden dat ze een voldoende van me krijgen en geen goed.

Verzending

Zoals ik voorheen aangaf betaalde ik voor verzending 3,45. Nu ik zojuist op de envelop van de stick kijk staat daar doodleuk portokosten 1,30 op... Vind ik toch wel een beetje teleurstellend dat ik voor verzendkosten een x bedrag betaal en dat de verzending goedkoper is dan eerst gedacht... Nu gaat het niet om een groot bedrag maar het is toch het principe... Vandaar dat ik de verzending als "slecht" waardeer. Daarnaast ook geen verzendbevestiging ontvangen wat ook wel jammer is...

Algemeen

Keurige afhandeling van de bestelling en de volgende dag al bezorgd.
Ik had USB-sticks besteld, Elders waren die twee maal zo duur. Doordat de bezorgkosten vrij hoog zijn ( 7,95) is het gunstig als je gelijk een heleboel koopt en niet n product of item.

De levering is snel en goed traceerbaar via internet, via GLS Track & Trace

Klantenservice:

2 stuks snelle Kingston SDCA10/16GB 16GB micro SD kaart UHS-I read 90MB/s write 45 MB/s voor zeer weinig geld en ook nog eens binnen 24 uur geleverd. Zeer tevreden.

Klantenservice:

Ik wilde een Cardreader bestellen voor 21 euro. Om deze te laten verzenden heb je keuze uit 2 opties. Of via dure GLS of standaard via PostNL.
Echter als PostNL wordt gekozen dan moet er een vinkje geplaatst worden bij:

"Ja, ik heb nota genomen van de onverzekerde verzendwijze (100% voor rekening en risico afnemer) en verklaar mij daarmee akkoord (indien u niet akkoord bent, kies dan voor de andere verzendwijze)"

Dit is onwettig (verantwoordelijkheid ligt altijd bij de verzender) en heb dus de bestelling afgebroken.

Algemeen

scherpe prijs en duidelijk in hun communicatie ik moest wachten op het product maar dit was van te voren duidelijk aangegeven.

Verzending

Ok voor de nerds de pakbon is geprint op een matrix printer met papier waar je de randjes af moet scheuren. ik moest het melden, te goed.

Algemeen

Inmiddels al 6x een bestelling geplaatst en over het algemeen de volgende dag correct geleverd, indien niet voorradig wordt je op de hoogte gehouden over de vorderingen van je bestelling, zeer betrouwbaar !!

Goed verpakt.

Klantenservice

Wilde graag wat meer info over een bepaald artikel dus even gebeld, werd goed te woord gestaan en kreeg een duidelijke uitleg.

Klantenservice:

Ik was van plan iets te gaan bestellen maar kwam erachter dat de website GEEN https/versleuteling gebruikt. Alle gegevens die je verstuurt via de website (wachtwoord, adres, bestelling e.d.) gaat dus onversleuteld over de lijn Ik heb mijn bestelling afgebroken. Jammer want de prijzen zijn scherp.

Algemeen

Heerlijk, sobere website zonder schreeuwende onzin, de productinformatie is duidelijk en volledig.

Correcte voorraadweergave, ik bestelde 10 dezelfde USB-sticks.

Verzending

Binnen 24 uur geleverd door GLS. Keurig verpakt in een doosje precies op maat.

Verzendbevestiging met track and trace code ontvangen.

Toppie!

Algemeen

Bestelling verliep simpel, prijzen waren erg scherp. Jammer dat het product dat ik wilde hebben niet voldoende op voorraad was, maar kreeg vlot feedback over de verwachte leverdatum.

Verzending

Direct nadat de spullen op afhaallocatie voorradig waren kreeg ik een belletje. Prima en netjes!

Klantenservice

Een ding dat me wl verbaast: kosten voor het ophalen. 2,95 voor het zlf ophalen van bestelde goederen. Da's een beetje apart wel.

Maar verder: top tent!

Algemeen

Ik heb hier 2x een kingston datatraveler usb stick gekocht voor 3.62 p.s. en 3.50 verzendkosten. Bestellen ging eenvoudig maar ze mogen wel PayPal toevoeven. Zeker gezien de karige hoeveelheid shopreviews, geeft PayPal extra veiligheid.

Verzending

Het werd verzonden in een bubbelenveloppe, nadat ik had gekozen voor verzending met postnl. Echter staat er wel op de website dat ik aansprakelijk ben mocht het pakketje niet aankomen. Dat vind ik onzin want als ik iets bestel, dan moet het ook gewoon binnenkomen. Het kwam echter wel aan, dus dat is mooi.

De verzendkosten die ik moest betalen waren 3.95 of iets in die richting, maar op mijn pakje staat "1.22". Een beetje vreemd dat de verzendkosten dus zo hoog zijn.

Scorekaart voor Cameraisland.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie