MMCShop.nl

0 producten en 0 uitvoeringen
?url=http%3A%2F%2Fwww.mmcshop.nl%2FConte
MMCShop.nl, ook wel bekend als Multimedia Center Veenendaal, biedt u een compleet assortiment.

Naast computers en laptops hebben wij ook een uitgebreid kabelassortiment, een ruim assortiment printers, en computercomponenten. Ook beschikken wij over een eigen Technische Dienst waar de problemen met uw computer of laptop verholpen kunnen worden. Reparaties worden echter niet alleen op onze Technische Dienst uitgevoerd, wij komen ook graag bij u aan huis. Vaak kan één van onze medewerkers u ook telefonisch helpen en uw systeem op afstand overnemen.

Naast onze winkel en de computerreparaties richten wij ons ook op systeembeheer en onderhoud van netwerken. Wij bieden zorgeloos systeembeheer tegen een vast tarief per maand. Simpel en voordelig.

Maandag 09:30 - 17:30 ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Keuze uit 40.000 producten
Dinsdag 09:30 - 17:30 ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Webshop prijs is winkel prijs
Woensdag 09:30 - 17:30 ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Actuele voorraad
Donderdag 09:30 - 17:30 ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Snelle levertijd
Vrijdag 09:30 - 20:00 ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Vakkundig advies
Zaterdag 09:00 - 17:00 ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Gratis afhalen in winkel
Zondag gesloten ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Pinnen of contant bij afhalen
    ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Verzenden NL 2,95 (Brief Post)
    ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Verzenden NL 4,95 (Pakket Post)
    ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Verzenden BE 15,95 (Pakket Post)
    ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Verzenden DU 15,95 (Pakket Post)
    ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. iDeal betaling GRATIS
    ?url=http%3A%2F%2Fwebshop.mmcveenendaal. Tel: 0318-830220

Scorekaart voor MMCShop.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg