Witgoedhuis.nl

791 producten en 813 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Witgoedhuis.nl

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

De vaatwasser waarin ik interesse had kon Witgoedhuis.nl niet leveren door problemen met hun leverancier. Hiervoor werd ik keurig gebeld en werd mij een alternatief geboden met een kleine korting.

Verzending

Aardige nette chauffeur. Bezorgd binnen het aangegeven tijdvak.

Klantenservice

Omdat het lastig meten was had ik mijn twijfels of de vaatwasser wel zou passen in de uitsparing in mijn keuken. Even gebeld met witgoedhuis.nl De mevrouw aan de telefoon was zeer behulpzaam en bood mij aan het te test-fitten als de vaatwasser geleverd zou worden. Mocht het niet passen kon hij gelijk mee terug. Gel

Algemeen

Goede service, vriendelijke mensen en supersnelle levering tegen lage prijzen! S'ochtends besteld en s'middags bezorgd.

Verzending

Werd gratis thuisbezorgd

Klantenservice

Kreeg netjes uitleg over de werking van het apparaat en de garantie.

Algemeen

in het weekend ging mijn wasmachine kapot, dus snel via Kieskeurig een nieuwe geselecteerd en gekeken wie snel kon leveren op dinsdag. Alleen .. Witgoedhuis had haar voorraadinformatie niet geupdate.. dus werd ik maandag gebeld en werd er een heel ander model aangeboden en ik moest snel beslissen , want anders kon er geen eens dinsdag geleverd worden.

Ik heb de bestelling gecanceld en kreeg een aantal dagen later geld terug. Ik ben toen maandagavond maar weer bij BCC gaan bestellen en die konden mij een dag later op woensdag wel een wasmachine leveren , een iets minder model dan ik aanvankelijk bij Witgoedhuis had besteld, maar toereikend. Achteraf bleek dat Witgoedhuis die machine ook op voorraad had , maar die boden ze mij niet aan, jammer...

Goede geupdate voorraadinfo is dus belangrijk voor een webwinkel, maar ze kunnen aan de andere kant ook bij leveringsproblemen de klant gaan bellen en iets anders aanbieden in de hoop dat de klant die dan maar neemt..

Klantenservice

verkeerd vervangend artikel aangeboden , niet gelijkwaardig en ik moest snel beslissen

Scorekaart voor Witgoedhuis.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops