HomeWizard

90 producten en 93 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HomeWizard

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Bestelling en contact veliepen zeer goed. Alles op tijd geleverd en goed ingepakt. Betaling liep zeer vlot.

Verzending

duidelijke informatie en zeer snelle levering. Toestellen zaten goed verpakt.

Klantenservice

Mijn regenmeter heeft nooit goed gewerkt en is volgens mij kapot.
Op 26/8 een ticketje aangemaakt met de melding dat mijn regenmeter defect is.
Ik krijg direct antwoord en ze vragen om een aantal testen uit te voeren. op 27/8 heb ik geantwoord dat het toestel nog niet werkt (testen uitgevoerd). Sindsdien geen antwoord meer van homewizard. op 1/9 / 6/9 en 11/9 nogmaals gemaild. Geen antwoord. Jammer dat dit zo moet lopen.

Hallo Maffie500,

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je zo lang moet wachten op een reactie. Mijn excuses hiervoor. Is het probleem inmiddels verholpen? Zo niet dan raadt ik je aan even telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Zo kunnen we je in ieder geval zo snel mogelijk helpen. Het telefoonnummer van de helpdesk is 071-7110245 (beschikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 17.00). Voor de zekerheid is het handig als je je ordernummer erbij hebt.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Leuke home automation winkel. Goede producten en veel persoonlijke aandacht. Thema avonden zijn leuk en interessant.

Verzending

Snel verzonden en netjes verpakt.

Klantenservice

Prima support. Het is een klein bedrijfje, dus je krijgt niet meteen iemand aan de lijn, maar ze zijn klant gericht.

Scorekaart voor HomeWizard

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie