HomeWizard

93 producten en 96 uitvoeringen
HomeWizard is ontstaan uit de visie dat het centraal aansturen van apparatuur in huis veel beter en gemakkelijker kan. De ervaring met bestaande 'domotica' of 'home-automation' producten was dat deze vaak slecht werken, of heel duur zijn (of in het ergste geval, beiden). Bovendien was er voor veelgebruikte, betaalbare apparatuur weinig compatibiliteit tussen producten van verschillende fabrikanten. De HomeWizard is het antwoord op deze problemen.

Vanuit een incubatieprogramma bij het European Space Agency (ESA) te Noordwijk, zijn we begonnen met de ontwikkeling van een kastje dat kan communiceren met bestaande draadloze apparatuur op basis van radiografische signalen en tegelijkertijd bestuurd kan worden vanuit een eenvoudige iOS interface. Tijdens de ontwikkeling hebben we ons laten leiden door onze kernwaarden: functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid en betaalbaarheid. De HomeWizard voegt nuttige en waardevolle functionaliteit toe aan veelgebruikte producten die mensen al in huis hebben, is geheel te installeren en bedienen met een intuitieve iPhone/iPad app en levert kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs.

Doordat de ontwikkeling van alle hardware en software in-house verloopt, zijn we snel in staat om de HomeWizard vorm te geven naar de wensen van onszelf en van onze gebruikers. We staan dan ook altijd open voor het ontvangen van ervaringen met het gebruik van de HomeWizard, algemene feedback en ideeën voor nieuwe toepassingen.

Scorekaart voor HomeWizard

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 96 producten, 93 unsorted producten
Prijsindex Nederland 101,3 (1,3% boven gemiddeld)