Obbink

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik zocht een goedkope/simpele printer die ik direct kon ophalen. Net voor sluitingstijd werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. De printer was inderdaad nog op voorraad en binnen enkele minuten stond ik weer buiten. Garantie werd op naam geregistreerd, voor als ik de bon kwijt zou worden. Top geregeld!

Klantenservice:

Hier staat tenminste kundig personeel! Je kan merken dat Obbink dit geod voor elkaar heeft. Service en kwaliteit is wat Obbink uitstraalt! Ik ben erg blij met mijn nieuwe keukenmachine. Ga zo door Obbinik!

---

Besteld in Lichtenvoorde maar het was geen probleem om in een ander filiaal op te halen.

Algemeen

Ik heb bij Obbink in eibergen een akai led tv met ingebouwde dvd speler gekocht. Bij thuiskomst bleek de dvd speler niet te werken en mijn dvd zat er in en wilde er niet uit. Tv teruggebracht naar de winkel.
Hier werd me verteld dat de tv gebruikt was , en daarom niet geruild kon worden. (hoezo gebruikt, kwam net uit de doos!)  De tv word gerepareerd in het eigen servicecenter.
Dit kon wel 2 weken gaan duren zegt de verkoper.
Das dan lekker, 200 euro lichter en voorlopig geen tv.
Een aantal keren naar het servicecenter gebeld zonder resultaat. Na 10 dagen opnieuw gebeld naar Obbink service center, dit keer wat minder vriendelijk. Deze keer werd mij belooft er diezelfde dag nog naar te kijken.
10 minuten later wordt ik teruggebeld met de mededeling dat de tv niet stuk is, was niet goed door ons ingesteld waardoor de dvd speler niet actief was. daar hadden ze dus 10 dagen voor nodig?
De volgende dag de tv opgehaald in de winkel en alles goed gecheckt natuurlijk. De demo tv die in de winkel stond werkte de dvd ook niet van. Het personeel van Obbink konden bij deze tv ook de dvd niet aan de praat krijgen.

Voor mij geen Obbink meer, slechte service, onvriendelijk en onkundig personeel.

Als klant wordt je beschuldigt van een gebruikersfout terwijl ze het zelf ook niet kunnen.

Ik wordt beschuldigt van het gebruiken van een gebrande dvd, was toch echt een originele van ice age.

Nieuw gekocht apparaat wordt niet omgeruild voor een nieuwe bij een defect, maar gaat naar eigen servicecenter. Duurt weken voor ze er iets mee doen.

Klantenservice

Als klant word je niet serieus genomen, beschuldiging van gebruikersfout en gebruik van illegale dvd"s?
Personeel in winkel weet niet hoe de producten die ze zelf verkopen werken, maar verwijten de klant dat deze dan iets niet goed gedaan heeft, of gebrande dvd"s heeft gebruikt.

Scorekaart voor Obbink

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie