Hofma.nl

408 producten en 489 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hofma.nl

Review toevoegen

Algemeen

Kwam een outlet model van de OLED55C7V tegen voor 1.395. Er stond op de productpagina dat ze geen outletmodellen meer hadden, dus dat ze gesealde modellen verkochten voor dezelfde prijs. Ik had de tv binnen drie werkdagen, en jawel, in een gesealde doos

Verzending

Had tussen 18.00 en 22.00u aangegeven bij Dynalogic. Ze stonden om 18.15 al voor de deur

Klantenservice

Zeer vriendelijk en snel gereageerd op mijn mailtjes.

Algemeen

Na een mail gestuurd te hebben over de bezorging en ophanging van Sony KD-75XE9405 keurig via de mail geholpen, uiteindelijk voor 3.245 voor de TV en 195 voor bezorgen en ophangen betaald.

Verzending

De TV werd persoonlijk door de mannen van Hofma gebracht, nieuwe tv keurig opgehangen, helaas paste mijn Dali Zensor 5 speakers niet meer onder de TV. Toen stelde ze voor om de Zensors mee te nemen en dan voor kleine meerprijs Dali Opticon 2 te versturen. Al met al heel tevreden!

Algemeen

Vooraf genformeerd of het product in voorraad was. Kreeg hierop een snelle reactie via mail. Na bestelling producten 's avonds, direct een bevestiging van de bestelling en betaling. De volgende dag keurig een mail dat de bestelling aangeboden was aan post.nl voor verzending. Super snelle mailwisseling en keurige opvolging na gedane betaling.

Verzending

Na bestelling, direct een bevestiging van de bestelling en betaling. Volgende dag een keurige mail dat de bestelling was aangeboden aan post.nl inclusief track and trace. Levering verder conform afspraak.

Klantenservice

Snelle reactie, zowel per mail als telefonisch.

Algemeen

Eenvoudige maar prima werkende website. Prijzen en aanbod wisselt per dag, met zeer scherpe aanbiedingen. Persoonlijke benadering, is geen enorme webwinkel.

Verzending

10:30 besteld en 16:20 geleverd, beter wordt het niet. Woon op een half uurtje rijden en had aangegeven dat ik die dag thuis was, dus belden ze of ze hem meteen mochten brengen!

Fijn om te horen dat u tevreden bent! We hopen dat u nog veel plezier gaat beleven aan het product!

Algemeen

Ik had nog nooit van Hofman gehoord, en na wat reviews gelezen te hebben hier toch maar besteld. De Marantz NR1508 was hier op 1 na het goedkoopste. Levertijd was volgens tweakers 3 dagen, op hun site zag ik 1 dag staan. Veel haast had ik niet dus 1 of 3 dagen zou niet uitmaken. Besteld om 16:20 en om 16:28 een mail met "status verzonden", en inderdaad de volgende dag gewoon in huis. Niets te klagen.

Verzending

De Marantz werd wel in de originele doos verzonden, dus zonder omdoos. Ook geen dik post/pakpapier erom. Vandaar 1 ster minder.

Dank voor uw review :-) Fijn om te horen dat u tevreden bent. Aangezien wij alles onder verhoogde aansprakelijkheid verzenden pakken wij dergelijke goed verpakte artikelen niet nog apart in met postpapier of een extra doos.
We hopen dat u nog erg veel plezier gaat hebben van de Marantz NR1508.

Algemeen

En dag na mijn betaling ontving ik via mail reeds de bestelbevestiging met de afleverdatum door de transporteur (Electronic Logistics) waarvan het telefoonnummer stond vermeld.

Verzending

Op het telefoonnummer van de transporteur kreeg ik 2 keer geen antwoord en had ik ook niet de mogelijkheid om een boodschap in te spreken. Ik heb vervolgens de transporteur via email trachten te contacteren maar daar kreeg ik ook geen reactie. Uiteindelijk werd op de aangegeven afleverdatum het product niet afgeleverd. Ik heb naar Hofma een mail gestuurd met het probleem i.v.m. met mijn bestelling en de vraag of men mij meer informatie kon geven omtrent de levering. Ook hier echter kreeg ik geen reactie.

Klantenservice

Omdat ik geen enkele reactie heb gekregen omtrent mijn bestelling heb ik Hofma de schriftelijke vraag verstuurd om mijn bestelling te annuleren, maar ook daarop heb ik vandaag (25/01) nog steeds geen antwoord op gekregen.

Van de transporteur kreeg ik uiteindelijk wel een reactie en de vraag om op een ander moment af te leveren, maar ik heb hierop geantwoord dat ik de bestelling wens te annuleren.

UPDATE:
Hofma heeft me de volgende dag telefonisch gecontacteerd en er bleek inderdaad een probleem te zijn met enkele leveringen in Belgi. De persoon aan de lijn was heel vriendelijk en was duidelijk verveeld met de situatie en vond het ook niet kunnen dat ik initieel geen enkele feedback van de transporteur kreeg. Ik kon zonder probleem mijn bestelling annuleren.
Dit werd me uiteindelijk ook via email bevestigd door een medewerker van Hofma en wat betreft de klantenservice ben ik best tevreden.

UPDATE:
Op 1/03/2018 werd mijn geannuleerd order nog steeds niet terugbetaald. Ik heb een mail verstuurd met het verzoek om dit zo snel als mogelijk in orde te brengen.

Algemeen

TV besteld, was niet op voorraad, ander model voor een meerprijs maar minder dan normale prijs, levering was snel, prettig contact gehad.

Niet zo super.

Bestelling van 16-12-2016 is betaald, maar niets ontvangen. Bedrijf reageert niet op emails.

Klantenservice

Geen levering na 2 weken. Hofma reageert in het geheel niet.
Uiteindelijk na 3 weken geleverd.

Algemeen

order geplaatst, betaald en bevestigd op 17-12. vervolgens na een week zelf maar contact opgenomen (geprobeerd) omdat ik nog geen verzendbericht kreeg. Helaas geen response op mijn mail. Uiteindelijk toch reactie dat er wat vertraging was door grote belangstelling en product bijbesteld moest worden.

Verzending

Verzending uiteindelijk snel plaatsgevonden na mailcontact met hofma,toen was het allemaal zoals het hoorde.

Klantenservice

Na herhaaldelijk mailen nog nooit wat gehoord van dit bedrijf. Meerdere malen pogingen gedaan om te bellen maar hun lijn is altijd bezet. Geen idee hoe ik hen verder kan bereiken, hoop dat ze iets van zich laten horen. Toen er reactie kwam was de medewerker vriendelijk en begripvol. Daarom voldoende.

Algemeen

Had hier een LG OLED B6 gekocht op 25 november . Op het eerste gezicht kreeg ik geen orderbevestiging . Deze kreeg ik binnen in mijn SPAM mail. Dus als je iets koopt bij deze winkel (Orderbevestiging komt via gmail in je spam terecht ) Een paar uur later kreeg ik een mail van Hofma dat de B6 van LG niet meer op voorraad was en dat ze een (Exclusieve aanbieding voor mij hadden , en dat was dat ik voor 150,00 extra een LG OLED C7 kon krijgen, De 2017 model. Te mooi om waard te zijn . Uiteindelijk toch akkoord gegaan met de bijbetaling . Heb dus het LG OLED C7 model voor 1645 gekocht nieuwprijs is nog steeds 1999,00 !

Ik heb dus een mail terug gestuurd dat ik een bijbetaling wilt doen van 150,00 . Ik kreeg maar geen mail terug , dus toen maar gebeld. Ze zeiden dat ze de link om de betaling te doen zouden sturen. Dit gebeurde 5 minuutjes nadat ik de telefoon had opgehangen. En ik kreeg ook meteen de factuur/garantie voor de tv.

Betaling gedaan en daarna werd het weer eventjes stil. Heb een paar keer gebeld met ze om te vragen hoe het zit met levering etc. (Aardige meneer aan de telefoon trouwens ). Zij hadden het heel druk want black friday was bezig en ze hadden heel veel tv´s verkocht dat weekend. Dit was te begrijpen dus gewoon geduld hebben.

Op 4 december kreeg ik een mail van Euronics dat mijn bestelling was verzonden en diezelfde dag kreeg ik nog een mail van Dynalogic dat ze de tv kwamen brengen op 5 december .

Al met al een positieve ervaring met HOFMA.

Verzending

Verzending is niet helemaal gegaan zoals bedoeld. Want de koerier had pech gekegen met zijn busje. Dit is totaal te begrijpen .

Ze kwamen een half uur later dan de tijdvak die zij hadden aangegeven.

Klantenservice

Klantenservice is helemaal top. Je word heel vriendelijk te woord gestaan en er word geluisterd je.

Algemeen

Bestelling plaatsen ging vrij eenvoudig, alles geleverd binnen 24 uur. Webshop duidelijk en alles te vinden.

Verzending

Levering ging prima en via PostNL uiteindelijk, altijd makkelijk en goed.

Algemeen

Aanbieding was super, kon mijn lg oled nergens zo goedkoop krijgen. Betalen, contact met de winkel en levering van het product waren uitstekend. Super klantvriendelijk bedrijf.

Verzending

Duurde een paar dagen voordat het product geleverd werd, maar de levering was super. Een prima track en trace systeem waarbij ik kon zien wie de koerier was en waar hij zich bevond. Tv prima afgeleverd.

Klantenservice

Klanten service is uitstekend. Ik had een lg oled model uit 2016 besteld, deze was helaas niet meer leverbaar. Ik kreeg een uitstekend aanbod om tegen een kleine bijbetaling een 2017 model te krijgen. Service en contact met de winkel is uitstekend.

Algemeen

Betaling ging zoals elke webshop. Kreeg daarna een mail of ik mijn TV wou upgraden voor ~350 euro naar het 2017 model (ik had 2016 gekozen). Zat bij de 2017 ook een LG telefoon twv ~250 euro.
Dit dus gedaan, mailtje met bijbetaling gekregen via iDeal.

Prima dus, 350 euro voor nieuwste model met een telefoon van 250 euro erbij die ik ga doorverkopen.

Verzending

Levering zou volgens Hofma 1 dag zijn, echter was het bij Dynalogic (de kourier) druk en kreeg ik hem 2 dagen later.
Dynalogic zelf communiceerde prima, emails om up to date te houden (alhoewel ik het eerste window om thuis te blijven van 8:00 tot 22:00 niet heel waardeerde). Uur voor de levering nog SMS gekregen.

Klantenservice

Toen ik Hofma belde voor status update over de levering, belde ze er meteen achteraan en kreeg heel snel een email met de update. Goed geholpen.

Algemeen

Philips tv besteld, doordat de tv later geleverd werd konden we niet meer meedoen met de Philips duodeal. Het probleem bij hofma neergelegd. Na een belletje toonde ze zich zeer begripvol. Hun hebben het verder helemaal opgepakt en gezorgd dat wij ook die andere tv nog kregen!!!

Verzending

De levertijd was langer dan op de website stond. Echter de problemen die hierdoor ontstonden zijn volledig opgelost door hofma!

Klantenservice

Zoals boven benoemd: zeer professioneel en begripvol!

Algemeen

Wij waren totaal onbekend met deze (online) winkel. Wonen in ‘s-Hertogenbosch. Uitstekend advies en dito service. Verrassend.

Verzending

Dit is geen online shop waarvoor geldt: “vr 23:59u besteld, volgende dag in huis.” Nu zijn wijzelf niet de meest ongeduldigen. Kwaliteit bvn kwantiteit.
Hofma biedt dit met gespecialiseerd vervoer voor de door ons bestelde LG OLED65C6V. Compleet nieuw af-fabriek en levering was binnen 36 uur na bestelling&betaling.

Klantenservice

Na bestelling kwam ik hier terecht en las enkele negatieve recensies over de levering. Gebeld met Hofma en ze verzekerden me dat aflevering de volgende dag zou plaatsvinden. ‘s-Morgens rond 11:00 uur, dat is binnen 36 uur na bestelling, kwam de koerier. Een aanrader in kwaliteitsproducten.

Algemeen

Ik heb bij Hofma in eerste instantie een Samsung 65KS8000 besteld omdat deze in 1 dag leverbaar zou zijn (ook volgens website). Vervolgens bleek deze niet meer leverbaar en werd er aangeboden voor hetzelfde bedrag een Q7F te nemen. Dit vond ik een uitstekende deal. Uiteraard mag men wel de website aanpassen aangezien er meerdere tv's NIET de volgende dag leverbaar zijn. Ik heb uitstekend contact gehad met de heren van Hofma. De TV kwam helaas aan met een gebroken scherm. Echter was de Q7 niet meer op voorraad. Die zou 2 weken later pas weer komen. Het alternatief was een Sony XE 9005 te proberen. Mocht deze bevallen dan hield ik deze (prijs nog niet over gehad). En mocht deze niet bevallen dan wachten we op de Q7. Dus eigenlijk een Sony te leen om te wachten op de Q7. Het was een mooie tv echter kon ik absoluut niet wennen aan Android. Ik wederom contact om dit te melden en kon op korte termijn zelfs voor een kleine bijbetaling een Q8F afnemen bij ze. Niets dan lof voor dit bedrijf. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik hem wel even kneep toen ik de reviews las en dat de levertijd niet altijd waargemaakt kan worden. Dit komt na hierover overleg te hebben gehad meer in de onkunde van een website bijhouden dan de inspanning van de werknemers en eigenaren.

1 TV kwam stuk binnen daarom geen uitstekend
Echter kosteloos omgeruild met nieuw toestel 2 x!! daarom dus wel goed.

Klantenservice

Ik was zoals te lezen sceptisch echter heb ik zelf telefonisch contact onderhouden.
Die zou wat pro actiever kunnen maar een winkel waar je "soort van 2 weken een nieuw leen toestel krijgt ivm wachttijd" is fantastisch.
Al met al een week of 3 op een tv moeten wachten mede door mijn eigen keuzes.
Deze mensen denken met je mee. Zijn volgens mij eerlijk.

Algemeen

Ik heb de Sony Bravia KD-43XE8099 besteld bij Hofma voor tenminste 100 euro goedkoper dan bij alle andere online winkels. Ik heb goede reviews voor Hofma gezien op de website van Tweakers. Een paar mensen hadden blijkbaar een slechte ervaring met de levertijd of dat hun product niet op voorraad was. Daardoor was ik wat zenuwachtig om de tv via Hofma te bestellen, maar uiteindelijk toch gedaan. Twee tot drie dagen later was de TV thuis, netjes ingepakt en deed het perfect. Echt blij met mijn keuze van TV en leverancier.

Algemeen

Vriendelijke medewerkers. Ondanks wat problemen met de verzending van mijn TV bij het transportbedrijf ben ik erg tevreden met hoe dit is opgepakt door de klantenservice.

Verzending

Het transportbedrijf dat mijn bestelling zou komen bezorgen had een sorteerfout gemaakt waardoor deze niet op de geplande dag bezorgd werd. Vervolgens heb ik mijn bezorgdheid kenbaar gemaakt bij Hofma. Zij hebben vervolgens contact opgenomen met de groothandel, en indien zij niet tijdig met een oplossing kwamen zouden ze de TV zelf komen brengen met een nieuwe zending. Kort hierna is de TV geleverd via een nieuwe zending van het transportbedrijf.

Klantenservice

Problemen met verzendingen kunnen overal ontstaan maar de manier waarop het opgepakt wordt is waar het om gaat. Bij Hofma heb ik het gevoel dat je goed geholpen wordt indien er iets mis gaat.

Algemeen

Kort geleden heb ik een TV bij Hofma besteld en namelijk de Samsung UE55KS8000. Op de Tweakers staat de levertijd aangegeven als drie dagen, en op de website van Hofma n dag. Na een paar dagen wachten heb ik besloten om met de winkel te bellen, de tv bleek ineens zeer moeilijk leverbaar te zijn, de levertijd is onbekend, het kon een week of een maand duren. Ik besloot toen de order te annuleren en bij een andere winkel te bestellen. Ze zouden direct de order gaan annuleren, en een bevestiging email naar mij toe te sturen.
Lees verder bij Klantenservice...

Klantenservice

Volgende dag had ik nog steeds geen mailbevestiging gehad, in mijn boek "meteen" staat voor iets anders dan nog niet eens de volgende middag. Weer bellen dus. De meneer vertelde me, dat iemand was het vergeten te doen.... en dat hij het zou herstellen. Deze keer kwam de email binnen, voordat ik te telefoon had opgehangen. Nu wachten op het terugstorting en dan bestellen bij een ander dacht ik. Vandaag, tien dagen na de bestelling, had ik nog steeds mijn geld niet op mijn rekening, daarom heb ik weer gebeld om te zien of ze ook dat toevallig niet vergeten zijn te doen. De meneer vertelt me dood leuk dat ik tot twee weken moet gaan wachten op de terugstorting!!!!! Ok, niets aan te doen, maar ik schrijf deze review wel lekker, zodat men weet waar hij aan begint bij deze winkel. Oh ja, de tv staat overigens nog steeds gemarkeerd bij de winkel als leverbaar binnen n dag! Ja, je bent je geld kwijt binnen n dag, maar de tv zul je alleen kunnen aanschouwen als een mooie plaatje op hun website, deze service is wel direct leverbaar en overigens ook gratis.

Algemeen

Duidelijke webshop met goede aanbiedingen en prijzen. Beloftes op de website mbt levering worden vaak niet nagekomen. Dit komt omdat het een fysieke winkel is en de internetbestellingen worden verstuurd tijdens openingstijden. Toch een uitstekend omdat de klantenservice geweldig is, en de levering volgens de telefonische afspraak uitstekend werd nagekomen.

Verzending

Vandaag aangekomen, en gisteren verstuurd. Zoals afgesproken. De doos van de tv is niet nog eens extra verpakt, en de doos heeft wat enkele kleine butsen/deuken. De tv wordt pas over een dag of 10 uitgepakt, (Binnen de 2 weken), en ik ga ervan uit dat de tv voldoende verpakt is om transport schade te voorkomen.

Klantenservice

Op vrijdagnacht zag ik dat de tv waar ik al een tijdje een oogje op had van 1399 bij Hofma in de aanbieding was voor 1145. Mijn situatie is dat ik op 1 september verhuis en perse deze tv wilde hebben. Deze aanbieding was te mooi om te laten lopen, en dus besloten om te bestellen en af te laten leveren op mijn huidige adres en hem daar verpakt te laten staan. Ik was op dat moment echter nog op vakantie. De website gaf aan dat "vandaag besteld, morgen in huis" ook op deze bestelling van toepassing was. Zaterdagochtend gebeld en aangegeven dat de tv pas vanaf dinsdag geleverd mocht worden, dit was geen probleem "Want hij wordt pas op dinsdag verstuurd" Whot?!!. Afijn, voor mij dus perfect, maar de website klopt dus voor geen meter wat levertijd betreft. Ik zie dit echt als een verbeterpunt voor Hofma, dit zal veel negatieve reacties voorkomen. Duidelijkheid vooraf!
Volgende punt was dat ik had laten vallen dat ik hem nu wilde bestellen omdat de tv in de aanbieding was. "Oh, maar die aanbieding geld vandaag niet meer", om in dezelfde adem door te gaan met "Als je een minuutje wacht dan zet ik de prijs weer even terug". (Met op de achtergrond al het getik van een toetsenbord)
Ik beschouw Hofma als een degelijke winkel waar ik zo weer zou kopen, vriendelijk, persoonlijk, service gericht. Met een website die dingen beloofd die vaak niet na te komen zijn.

Scorekaart voor Hofma.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8