Hofma.nl

393 producten en 517 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hofma.nl

Review toevoegen

Algemeen

Kort geleden heb ik een TV bij Hofma besteld en namelijk de Samsung UE55KS8000. Op de Tweakers staat de levertijd aangegeven als drie dagen, en op de website van Hofma één dag. Na een paar dagen wachten heb ik besloten om met de winkel te bellen, de tv bleek ineens zeer moeilijk leverbaar te zijn, de levertijd is onbekend, het kon een week of een maand duren. Ik besloot toen de order te annuleren en bij een andere winkel te bestellen. Ze zouden direct de order gaan annuleren, en een bevestiging email naar mij toe te sturen.
Lees verder bij Klantenservice...

Klantenservice

Volgende dag had ik nog steeds geen mailbevestiging gehad, in mijn boek "meteen" staat voor iets anders dan nog niet eens de volgende middag. Weer bellen dus. De meneer vertelde me, dat iemand was het vergeten te doen.... en dat hij het zou herstellen. Deze keer kwam de email binnen, voordat ik te telefoon had opgehangen. Nu wachten op het terugstorting en dan bestellen bij een ander dacht ik. Vandaag, tien dagen na de bestelling, had ik nog steeds mijn geld niet op mijn rekening, daarom heb ik weer gebeld om te zien of ze ook dat toevallig niet vergeten zijn te doen. De meneer vertelt me dood leuk dat ik tot twee weken moet gaan wachten op de terugstorting!!!!! Oké, niets aan te doen, maar ik schrijf deze review wel lekker, zodat men weet waar hij aan begint bij deze winkel. Oh ja, de tv staat overigens nog steeds gemarkeerd bij de winkel als leverbaar binnen één dag! Ja, je bent je geld kwijt binnen één dag, maar de tv zul je alleen kunnen aanschouwen als een mooie plaatje op hun website, deze service is wel direct leverbaar en overigens ook gratis.

Algemeen

Duidelijke webshop met goede aanbiedingen en prijzen. Beloftes op de website mbt levering worden vaak niet nagekomen. Dit komt omdat het een fysieke winkel is en de internetbestellingen worden verstuurd tijdens openingstijden. Toch een uitstekend omdat de klantenservice geweldig is, en de levering volgens de telefonische afspraak uitstekend werd nagekomen.

Verzending

Vandaag aangekomen, en gisteren verstuurd. Zoals afgesproken. De doos van de tv is niet nog eens extra verpakt, en de doos heeft wat enkele kleine butsen/deuken. De tv wordt pas over een dag of 10 uitgepakt, (Binnen de 2 weken), en ik ga ervan uit dat de tv voldoende verpakt is om transport schade te voorkomen.

Klantenservice

Op vrijdagnacht zag ik dat de tv waar ik al een tijdje een oogje op had van 1399 bij Hofma in de aanbieding was voor ¤1145. Mijn situatie is dat ik op 1 september verhuis en perse deze tv wilde hebben. Deze aanbieding was te mooi om te laten lopen, en dus besloten om te bestellen en af te laten leveren op mijn huidige adres en hem daar verpakt te laten staan. Ik was op dat moment echter nog op vakantie. De website gaf aan dat "vandaag besteld, morgen in huis" ook op deze bestelling van toepassing was. Zaterdagochtend gebeld en aangegeven dat de tv pas vanaf dinsdag geleverd mocht worden, dit was geen probleem "Want hij wordt pas op dinsdag verstuurd" Whot?!!. Afijn, voor mij dus perfect, maar de website klopt dus voor geen meter wat levertijd betreft. Ik zie dit echt als een verbeterpunt voor Hofma, dit zal veel negatieve reacties voorkomen. Duidelijkheid vooraf!
Volgende punt was dat ik had laten vallen dat ik hem nu wilde bestellen omdat de tv in de aanbieding was. "Oh, maar die aanbieding geld vandaag niet meer", om in dezelfde adem door te gaan met "Als je een minuutje wacht dan zet ik de prijs weer even terug". (Met op de achtergrond al het getik van een toetsenbord)
Ik beschouw Hofma als een degelijke winkel waar ik zo weer zou kopen, vriendelijk, persoonlijk, service gericht. Met een website die dingen beloofd die vaak niet na te komen zijn.

Algemeen

Willen je echt helpen. Gedreven uit passie. Zijn klantvriendelijke en klantgericht, echt een gouden combinatie!! Top team

Verzending

Wil je het ergens anders laten bezorgen? Geen probleem, geef het gewoon even door via mail of telefoon. Alles is bespreekbaar

Klantenservice

Echte dienstverleners. Stellen hun dienst en product af op de behoefte van de consument.

Algemeen

Duidelijke site en prijzen, uiteindelijk bestelling na telefonisch overleg per email gedaan omdat ze mij alsnog de oude aanbiedingsprijs wilden geven. Binnen uur na mijn email netjes de factuur met het juiste bedrag(voor mij dan) ontvangen.

Verzending

Levering was Top. Vrijdag was de betaling bij hun binnen, en omdat ze voor dit type TV een speciale vervoerder gebruiken was maandagochtend om 7.45 uur de levering al, met netjes van tevoren een email met een tijdblok van 2.5 uur waarbinnen ze zouden komen

Klantenservice

Gewoon goed, snelle informatie, duidelijke informatie en coulante aanpassing van de prijs . Nadat geconstateerd was dat ik een typo in het telefoonnummer had gezet een mailtje met het verzoek dat te controleren, en nadat ik het gecorrigeerd had binnen het uur een telefoontje puur en alleen om te controleren of het nummer nu wel goed was . Los daarvan ook een zeer vriendelijk en deskundig gesprek met iemand die liefde heeft voor zijn vak.

Algemeen

Goed geholpen! Als noorderling wilde ik in de winkel mijn bestelling ophalen, echter de web & winkelvoorraad bleek op. Vervolgens online besteld, zodat ik bij nieuwe voorraad per post mijn koptelefoon zou ontvangen.
Een half uurtje na het bestellen wordt ik door Hofma gebeld dat de er bij de levering van die dag wat extra koptelefoons geleverd waren. Vervolgens de vraag of ik alsnog naar de winkel wil komen of dat ze 'm (kosteloos) opsturen. Zulke pro-activiteit zie ik niet vaak meer. Goed bezig mannen!

Klantenservice

Een webshop die je ook gewoon kan bellen. Volgens mij hebben ze daar in Drachten plezier in hun werk!

Algemeen

Ik had wat minder positieve reviews op internet gezien over de winkel, dus dan ga je toch twijfelen. Telefonisch contact gehad en super netjes antwoorden gehad, en uiteindelijke besloten om hier mijn ue55ks8000 te kopen aangezien hij honderden euros goedkoper was als andere winkels. Ik was een beetje bang voor een grijs model, maar ze gaven aan dat alle models voor NL bedoeld waren, en de Tv heeft ook netjes de XXN serie code. Top!

Verzending

Ze hebben zicht netjes aan de tijden gehouden die afgesproken waren. Ik kreeg de keuze tussen Post NL verzending en via hun eigen Euronics verzenddienst. Uiteraard gekozen voor hun eigen dienst, en op de afgesproken dag stond netjes de vrachtwagen (hadden netjes 10mins van te voren gebeld ook zodat ik thuis kon komen)

Klantenservice

Extreem netjes te woord gestaan aan de telefoon en goed advies, alles is gegaan zoals afspraken dus heb echt niets te klagen. Snap ook niet dat deze winkel zo negatief besproken word op internet want heb echt niets aan te merken. Ik ben normaal ook niet zo van de reviews schrijven, maar deze winkel verdiend meer credits als wat ze krijgen dus toch wat tijd erin gestoken.

Algemeen

vlotte afhandeling en correcte opvolging van de transactie.ook de correspondentie hierover was duidelijk en correct

Verzending

Door de grote van het product diende men extern transport in te roepen vlotte en perfecte communicatie hieromtrent.

Klantenservice

perfecte afhandeling van mijn aankoop. in tegenstelling van de minder gunstige reacties die ik las. hier niets dan lof !!

Algemeen

Op zondag besteld, en op donderdag geleverd. iets langer dan verwacht, maar had hier netjes telefonisch contact over gehad.

snel geleverd!

goed bereikbaar

Algemeen

In tegenstelling tot enkele negatieve reviews ging bij mij alles weer vlot. Goed bereikbaar per email en telefoon en ook de levering was sneller dan verwacht. Ik heb 14 april de LG OLED55B6 besteld en de volgende dag werd deze al geleverd. Nog net voor het paasweekend. De tv werkt tot dusver naar behoren en ik ben dan ook zeer tevreden.

Klantenservice

Tot nu toe geen klachten

Algemeen

Eigenlijk het bekende verhaal. TV besteld op vr030317 9:30. Verwachte levertijd 1 dag. Ze versturen met PostNL, dus verwacht je de TV op zaterdag. TV is uiteindelijk afgeleverd op do080317 14:20. Heb de TV bij 3 aanbieders tegelijk gekocht. {-naam concurrent verwijderd-} was de enige die zich aan de vermelde levertijd hield. {-naam concurrent verwijderd-} nam nog meer tijd.

Verzending

Eigenlijk een herhaling van wat ik hierboven heb gezegd. TV zou in één dag geleverd worden, maar dat werden er vijf.

Zoals vermeld op onze site kan het voorkomen dat een artikel niet direct leverbaar is. Dat is helaas onvermijdelijk. Aangezien het normaal gesproken geen probleem is, staat er standaard 1 dag bij vermeld.
Door het succes van onze scherpe prijs waren ze even niet direct leverbaar. Het heeft een paar dagen geduurd (het weekend zat er ook nog eens tussen) voor we weer voldoende voorraad hadden en u uw toestel konden leveren.

Algemeen

Apart... mijn eerdere gedetailleerde review werd verwijderd omdat "het proces nog niet afgerond" zou zijn. Echter zijn de gebreken aan de LG OLED tv door LG geconstateerd, is de tv 2 weken geleden retour gegaan, maar wacht ik, ondanks belofte dat het direct terugbetaald zou worden, nog steeds op mijn geld. Zolang Hofma dat niet terugbetaald kunnen ze wel claimen dat "het proces" nog niet afgerond is, maar dat doet niets af aan mijn klachten of review.

Verzending

Hofma probeert eerst je bij een ander bedrijf te laten betalen voor herstel van een product wat uit de doos al niet goed is. Terugsturen mag ook, maar dan wel op eigen kosten. Dan, na veel aandringen, komt LG de problemen bekijken. Ze verifiëren inderdaad de klachten en de tv gaat dan terug naar Hofma, die toezeggen het bedrag terug te betalen "zodra het apparaat daar staat". Het staat er nu al twee weken, maar ik wacht nog op mijn geld.

Klantenservice

Bovenstaande feitelijke weergave is naar mijn mening een pure review waar anderen hun voordeel mee kunnen doen. Indien Hofma dit soort reviews wil voorkomen, dan moeten ze gewoon hun afspraken nakomen en voorkomen ze niet alleen slechte reviews, maar ook ergernis bij de klant. Die zijn ze op deze manier ook voorgoed kwijt, wat allemaal niet nodig hoeft te zijn.

Oh... en na de reaktie van Hofma kan ik daarop geen nieuwe reactie meer toevoegen, maar op het moment van de review had ik absoluut mijn geld nog niet terug!! Hofma heeft overal een reactie op, hoe feitelijk fout die ook is... En dat u uw klanten niet serieus neemt was mij (en zo te lezen vele anderen) al lang duidelijk...

P.P.S.
Grappig dat u claimde dat ik het bedrag vòòr mijn review (woensdag) al lang zou hebben gehad, maar tegen mijn advocaat vervolgens claimde het net voor het weekend pas te hebben overgemaakt. U kunt gewoon veel beter recht door zee zijn en zaken netjes en vlot afhandelen. Die snelheid heeft u ook wanneer er besteld en betaald moet worden. En dan komen er vanzelf geen ladingen slechte reviews bij...

Waar het op neerkomt meneer {-persoonsgegevens verwijderd-}, is dat u op welke wijze dan ook probeert uw gelijk er door te drukken. Ik heb u indertijd voorgesteld de tv te laten callibreren omdat de instellingen zoals u ze wilde hebben niet 'even' te realiseren waren. Uw geld had u ook op het moment van uw derde!!! review allang terug. LG was inderdaad de doorslaggevende factor als het om dit soort 'klachten' gaat. Uiteindelijk bent u gelukkig zo verstandig geweest onze adviezen hierin op te volgen. Eind goed al goed toch? Zo zag u het het liefst.
We vinden de wijze waarop u te werk gaat nogal flauw en nemen deze berichten na al dit gedoe met u dan ook vooral niet meer serieus.
We wensen u veel sterkte met het zoeken van een televisie die wel bij uw hoge eisen aansluit.

Algemeen

Prima website, met zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Het zoek filter zou wat uitgebreider mogen. Ook vind je op hun site producten terug die niet in iedere electro zaak te vinden zijn, zoals de humax 4k schermen.

Verzending

Ook de verzending was bij mij prima geregeld. 2 dagen had ik de tv thuis, wat natuurlijk zeer netjes is aangezien hofma een externe transporteur moet inschakelen voor de grote formaten.

Klantenservice

Ik ben zeer te spreken over de service van deze zaak.
Ik had een oled tv bij hofma gekocht, waar helaas een defect aan was.
Jammer, maar kan gebeuren.
5 jaar geleden had ik ook ongeveer zoiets aan de hand met een samsung 55f8000 die ik bij electro weerts in maastricht had gekocht.
3 reparaties en maanden verder werd eindelijk mijn kapotte samsung vervangen door selectro en weerts had al die tijd 0 service verleend.
Dus ik zag het alweer gebeuren bij de oled tv.
Mailtje naar hofma gestuurd met foto´s van het defect en in eerste instantie hadden ze het mailtje gemist.
Toen ikzelf kontakt met hun opnam werd hiervoor excuses aangeboden en ze gingen het probleem bij LG voorleggen.
Dus ik dacht dat gaat zeker een maand duren en ik moet zelf weer overal achteraan gaan lopen.
Nou, binnen een week had hofma het geregeld hoor.
Ze kwamen de tv diezelfde week nog omruilen.
Toen ik vroeg of het ook mogelijk was om een nieuwer model op sturen, kreeg ik van hofma ook nog een zeer correct aanbod.
En zoals afgesproken werd de tv ook netjes omgeruild.
Complimenten voor hofma, zulke service vind je bijna nergens meer!

Algemeen

Heb bij hofma de Samsung 55KS7000 aangeschaft nadat er een super mooie aanbieding was. Verwachte levertijd 1 dag en met de cashback actie van samsung direct bij Hofma besteld. Kreeg netjes de mails (wel in de SPAM) met betalingsbevestiging en account gegevens om op de website de status van je bestellingen te kunnen bekijken.

Erg netjes en snel.

Verzending

Helaas was het verzenden binnen 1 dag niet een optie. In andere reviews las ik horrorverhalen van klantenservice die niet opnam of dat het contact soms dagen op zich liet wachten. Heb de opvolgende dagen na bestellen contact gehouden telefonisch en werd snel duidelijk dat de kortingsactie een groot succes was. Maandag (dag van bestelling) werd me verteld dat hij de volgende dag verzonden zou worden. Ik hoorde echter niks meer en heb toen weer contact opgenomen toen werd er weer gezegd dat de tv de dag erna verzonden ging worden nadat ze een hele batch binnen zouden krijgen.Heb even afgewacht en kreeg netjes een email dat de status van de bestelling was gewijzigd met daarbij een T&T-code. Uiteindelijk maandag besteld en donderdagavond geleverd.

TV werd prima verzekerd afgeleverd. En heb via telefonisch contact ook de levering kunnen wijzigen naar een avondlevering ivm werk.

Dikke prima!

Klantenservice

Er gaan zoals eerder hierboven horrorverhalen rond met dat er slechte klantenservice is bij Hofma. Dat er slecht gereageerd wordt op mails en via telefoon. Ik heb rond mijn bestelling paar keer telefonisch contact gehad met Hofma en werd elke keer netjes te woord gestaan en werd na vragen altijd netjes een update gegeven over de bestelling. Daarnaast via telefoon ook nog een avondlevering kunnen leveren op advies van een van de medewerkers. Dus ik was hier erg over te spreken.

Algemeen

Web betaling ging prima en netjes zoals dit hoort. Kreeg netjes de bevestiging dat ik jad betaald.

Verzending

Leverinng van de Oled TV werdt door een aparte vervoerder gedaan ipv de standaard post. Dit omdat OLed tv's wat makkelijker te beschadigen zijn tijdens het vervoer.

Klantenservice

De man die ik heb gesproken was zeer vriendelijk, eerlijk en adviesvaardig. Hij raade mij zelfs een extra product af om te kopen toen ik daar zelf wat over vroeg. Hier heb ik zeker geen spijt van omdat het advies achteraf klopte.

Algemeen

Je kunt hier vooral niet op voorraad producten bestellen maar worden wel aangeboden Samsung UE55JU7000 en als je betaald heb kan je weken op je geld terug wachten om een product dat NOOIT geleverd is

Verzending

tv besteld Samsung UE55JU7000 niet eens in voorraad maar word nog steeds aangeboden zo werkt hun tactiek als je eenmaal betaald heb kan je weken op je geld terug wachten om een product dat NOOIT geleverd is

Klantenservice

nou ze kunnen er nooit iets aan doen zeggen ze maar product word weken erna nog steeds aangeboden Samsung UE55JU7000 bv. dus wat moet ik hier meer over zeggen (mensen lees eerst de reviews over deze winkel) dat wil ik zeggen
vandaag 21-01-2017 nog steeds geen geld terug is toch te gek voor woorden dus mensen PAS OP !!!!

Zo af en toe krijgen wij uit diverse hoeken nog originele oude modellen van Samsung binnen. Helaas waren wij niet in staat binnen de genoemde termijn het toestel aan u te leveren. Wij hadden u ook nog geen verzendbevestiging gestuurd dat het toestel onderweg was. Bij het annuleren van uw bestelling behouden wij ons het recht uw aankoopbedrag binnen 14 dagen te retourneren.

Dat is toch belachelijk jullie adverteren met producten die jullie niet hebben en zeggen vervolgens volgende dag geleverd dus men besteld niet vanuit gaande dat het product nog ergens op deze aardkloot moet worden gevonden dus zolang jullie het niet ergens gevonden hebben moet de koper wachten zonder bericht van jullie en dan nog eens wachten op geld terug dat jullie niet verdiend hebben dat recht hebben jullie niet jullie hebben niets geleverd ! dus ik heb niet geanuleert jullie kunnen niet leveren wat jullie aanbieden dat is een groot verschil jullie lokken mensen in de val want jullie bieden het toestel nog steeds aan en vervolgens gijzelen jullie mensen hun geld omdat ze het door jullie aangeboden vervangend rommel niet willen hebben DAT HEET IN MIJN EN VELE ANDERE HUN OGEN OPLICHTING men probeert wat te kopen en jullie gaan zo met klanten om omdat jullie geen moer in jullie winkel hebben

Als dit jullie reactie hier is waarom sturen jullie mij dan het volgende mailtje

Goedemiddag,

We hebben een fout gemaakt met het retourboeken van het bedrag, onze excuses hiervoor.
U krijgt het bedrag maandag op uw rekening gestort.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Paul Dijkstra

Op 21 januari 2017 om 14:30 schreef Hofma Drachten <hofma@euronics.nl>:

DUS als je iets koopt maar niets krijgt behouden jullie het recht op het betaalde bedrag twee weken te broeden en daarna zeggen er is een foutje gemaakt met het terug storten .dus nu langer dan twee weken !!!
het foutje is wat jullie uithalen met mensen jullie geven mensen een hoop ellende met jullie praktijken

Algemeen

Hofma kon het door mij bestelde en betaalde product niet leveren. Na telefonisch contact de bestelling geannuleerd en de toezegging gekregen het door mij overgemaakte bedrag terug te krijgen. Echter meer dan drie weken later is het bedrag nog steeds niet overgemaakt en Hofma reageert ook niet op mijn mails hierover.

Verzending

Op de website stond een levertijd van een dag. Bleek het product (LG OLED tv) niet leverbaar te zijn en werd mij een "gelijkwaardige" televisie aangeboden. Deze had echter geen 3d functie en was dit gelijkwaardig product ook bij concurrenten voor dezelfde prijs te koop.

Klantenservice

Geen reactie op mail toenadering. Nu aangegeven extern een klacht te zullen indienen als ze niet reageren op mijn vraag naar hun klachtenprocedure.

Zo af en toe krijgen wij uit diverse hoeken nog originele oude modellen OLED's binnen. Hierover hebben wij met u gecommuniceerd. Bij het annuleren van uw bestelling behouden wij ons het recht uw aankoopbedrag binnen 14 dagen te retourneren.

Algemeen

Voor de feestdagen (2016) een Marantz 7011 bij hen besteld. Toen bleek dat deze niet voor de feestdagen geleverd kon worden (omdat ze uberhaupt nog nog in Nederland leverbaar waren volgens mij) hebben ze een (tijdelijk) alternatief toegestuurd.

Verzending

Verzending netjes en op tijd. Tijdelijk apparaat ook kosteloos retour kunnen sturen. Prima!

Klantenservice

Zoals bovenstaand al is vermeld, meedenken en prettige contacten. Bijzonder prettig!

Algemeen

Enkele dagen geleden heb ik een 4.1 Soundbar van LG aangeschaft bij Hofma. Aangezien ik graag persoonlijk advies wilde hebben heb ik hofma telefonisch benaderd. Ik werd netjes en vriendelijk te woord gestaan. De geluidsset was niet meer op voorraad, maar mij werd verteld dat de voorraad zou worden bijgevuld binnen enkele dagen.

Ik heb de soundbar een week later besteld. De levering was binnen 1 dag geregeld en kreeg netjes alle papieren op de mail.

Zeer tevreden!

Verzending

De LG soundbar SH8 is een geweldige soundbar! Ik heb vaak het idee dat een geluidsset wat blikkerig klinkt. Hier is bij deze soundbar geen spraken van. De soundbar is een aanvulling van mijn woonkamer met haar volle klanken en het robuuste behuizing.

Algemeen

Na wat negativiteit over de aflevertijd die Hofma hanteert op Tweakers te hebben gelezen, heb ik eerst telefonisch contact opgenomen. Nadat duidelijk was dat ik vragen had over een LG 55EF950V, werd er geadviseerd om voor een LG OLED55B6V (nieuwer model) te gaan die ik voor dezelfde prijs kon meenemen.

Kwa leverdatum is er onduidelijkheid omdat er op de website staat dat het 1 dag duurt en in andere reviews staat dat dit niet altijd correct is. Ook bij mijn bestelling was dit niet haalbaar, echter was ik hiervan al op de hoogte omdat dit tijdens het telefoongesprek vermeld werd.

Omdat de OLED55B6V als verjaardags kado diende hebben ze hun uiterste best gedaan om de unit voor de 29ste af te laten leveren. Op 24-11 de bestelling gedaan en de 26ste werd hij geleverd. Terwijl werd gecommuniceerd dat het uiterlijk de 28ste zou gaan worden.

Ik heb wel een aantal keer met Hofma gebeld met de vraag of de unit al wel ontvangen was. Op moment van bestellen zou de OLED55B6V namelijk pas de volgende dag binnen komen. Ik werd elke keer netjes te woord gestaan.

Hofma heeft nog wat slagen te halen met duidelijkheid over de afleverdatum. Maar omdat ik naar mijn gevoel proactief heb gehandeld, en Hofma gedaan heeft wat ze gezegd hebben, ben ik een happy camper.

Verzending

Een koerier die erg zorgvuldig met de zending omging heeft deze netjes op plaats van bestemming gedropt.

Klantenservice

Ik belde met vragen over een 55EF950V. Ze boden een OLED55B6V voor dezelfde prijs. Ik werd uitstekend te woord gestaan en ze zijn nagekomen wat er tijdens eerste telefoon gesprek werd afgesproken.

Algemeen

Als je de goedkoopste deal wilt en geduld hebt is dit prima. Als je de tv binnen 1 dag geleverd wil hebben kan je het beter bij iemand anders bestellen. De levertijden zijn waarschijnlijk altijd langer dan een dag. Zelf vond ik dit (uiteindelijk )prima maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dit minder fijn vinden.

Verzending

De tv is netjes afgeleverd

Klantenservice

Netjes te word gestaan maar de tijden dat iets bij dit bedrijf binnen komt weten de medewerkers zelf niet en proberen ze in te schatten maar dat kunnen ze beter niet doen

Scorekaart voor Hofma.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie