Hofma.nl

405 producten en 499 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hofma.nl

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling plaatsen ging vrij eenvoudig, alles geleverd binnen 24 uur. Webshop duidelijk en alles te vinden.

Verzending

Levering ging prima en via PostNL uiteindelijk, altijd makkelijk en goed.

Algemeen

Aanbieding was super, kon mijn lg oled nergens zo goedkoop krijgen. Betalen, contact met de winkel en levering van het product waren uitstekend. Super klantvriendelijk bedrijf.

Verzending

Duurde een paar dagen voordat het product geleverd werd, maar de levering was super. Een prima track en trace systeem waarbij ik kon zien wie de koerier was en waar hij zich bevond. Tv prima afgeleverd.

Klantenservice

Klanten service is uitstekend. Ik had een lg oled model uit 2016 besteld, deze was helaas niet meer leverbaar. Ik kreeg een uitstekend aanbod om tegen een kleine bijbetaling een 2017 model te krijgen. Service en contact met de winkel is uitstekend.

Algemeen

Betaling ging zoals elke webshop. Kreeg daarna een mail of ik mijn TV wou upgraden voor ~350 euro naar het 2017 model (ik had 2016 gekozen). Zat bij de 2017 ook een LG telefoon twv ~250 euro.
Dit dus gedaan, mailtje met bijbetaling gekregen via iDeal.

Prima dus, 350 euro voor nieuwste model met een telefoon van 250 euro erbij die ik ga doorverkopen.

Verzending

Levering zou volgens Hofma 1 dag zijn, echter was het bij Dynalogic (de kourier) druk en kreeg ik hem 2 dagen later.
Dynalogic zelf communiceerde prima, emails om up to date te houden (alhoewel ik het eerste window om thuis te blijven van 8:00 tot 22:00 niet heel waardeerde). Uur voor de levering nog SMS gekregen.

Klantenservice

Toen ik Hofma belde voor status update over de levering, belde ze er meteen achteraan en kreeg heel snel een email met de update. Goed geholpen.

Algemeen

Philips tv besteld, doordat de tv later geleverd werd konden we niet meer meedoen met de Philips duodeal. Het probleem bij hofma neergelegd. Na een belletje toonde ze zich zeer begripvol. Hun hebben het verder helemaal opgepakt en gezorgd dat wij ook die andere tv nog kregen!!!

Verzending

De levertijd was langer dan op de website stond. Echter de problemen die hierdoor ontstonden zijn volledig opgelost door hofma!

Klantenservice

Zoals boven benoemd: zeer professioneel en begripvol!

Algemeen

Wij waren totaal onbekend met deze (online) winkel. Wonen in ‘s-Hertogenbosch. Uitstekend advies en dito service. Verrassend.

Verzending

Dit is geen online shop waarvoor geldt: “vr 23:59u besteld, volgende dag in huis.” Nu zijn wijzelf niet de meest ongeduldigen. Kwaliteit bvn kwantiteit.
Hofma biedt dit met gespecialiseerd vervoer voor de door ons bestelde LG OLED65C6V. Compleet nieuw af-fabriek en levering was binnen 36 uur na bestelling&betaling.

Klantenservice

Na bestelling kwam ik hier terecht en las enkele negatieve recensies over de levering. Gebeld met Hofma en ze verzekerden me dat aflevering de volgende dag zou plaatsvinden. ‘s-Morgens rond 11:00 uur, dat is binnen 36 uur na bestelling, kwam de koerier. Een aanrader in kwaliteitsproducten.

Algemeen

Ik heb bij Hofma in eerste instantie een Samsung 65KS8000 besteld omdat deze in 1 dag leverbaar zou zijn (ook volgens website). Vervolgens bleek deze niet meer leverbaar en werd er aangeboden voor hetzelfde bedrag een Q7F te nemen. Dit vond ik een uitstekende deal. Uiteraard mag men wel de website aanpassen aangezien er meerdere tv's NIET de volgende dag leverbaar zijn. Ik heb uitstekend contact gehad met de heren van Hofma. De TV kwam helaas aan met een gebroken scherm. Echter was de Q7 niet meer op voorraad. Die zou 2 weken later pas weer komen. Het alternatief was een Sony XE 9005 te proberen. Mocht deze bevallen dan hield ik deze (prijs nog niet over gehad). En mocht deze niet bevallen dan wachten we op de Q7. Dus eigenlijk een Sony te leen om te wachten op de Q7. Het was een mooie tv echter kon ik absoluut niet wennen aan Android. Ik wederom contact om dit te melden en kon op korte termijn zelfs voor een kleine bijbetaling een Q8F afnemen bij ze. Niets dan lof voor dit bedrijf. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik hem wel even kneep toen ik de reviews las en dat de levertijd niet altijd waargemaakt kan worden. Dit komt na hierover overleg te hebben gehad meer in de onkunde van een website bijhouden dan de inspanning van de werknemers en eigenaren.

1 TV kwam stuk binnen daarom geen uitstekend
Echter kosteloos omgeruild met nieuw toestel 2 x!! daarom dus wel goed.

Klantenservice

Ik was zoals te lezen sceptisch echter heb ik zelf telefonisch contact onderhouden.
Die zou wat pro actiever kunnen maar een winkel waar je "soort van 2 weken een nieuw leen toestel krijgt ivm wachttijd" is fantastisch.
Al met al een week of 3 op een tv moeten wachten mede door mijn eigen keuzes.
Deze mensen denken met je mee. Zijn volgens mij eerlijk.

Algemeen

Ik heb de Sony Bravia KD-43XE8099 besteld bij Hofma voor tenminste 100 euro goedkoper dan bij alle andere online winkels. Ik heb goede reviews voor Hofma gezien op de website van Tweakers. Een paar mensen hadden blijkbaar een slechte ervaring met de levertijd of dat hun product niet op voorraad was. Daardoor was ik wat zenuwachtig om de tv via Hofma te bestellen, maar uiteindelijk toch gedaan. Twee tot drie dagen later was de TV thuis, netjes ingepakt en deed het perfect. Echt blij met mijn keuze van TV en leverancier.

Algemeen

Vriendelijke medewerkers. Ondanks wat problemen met de verzending van mijn TV bij het transportbedrijf ben ik erg tevreden met hoe dit is opgepakt door de klantenservice.

Verzending

Het transportbedrijf dat mijn bestelling zou komen bezorgen had een sorteerfout gemaakt waardoor deze niet op de geplande dag bezorgd werd. Vervolgens heb ik mijn bezorgdheid kenbaar gemaakt bij Hofma. Zij hebben vervolgens contact opgenomen met de groothandel, en indien zij niet tijdig met een oplossing kwamen zouden ze de TV zelf komen brengen met een nieuwe zending. Kort hierna is de TV geleverd via een nieuwe zending van het transportbedrijf.

Klantenservice

Problemen met verzendingen kunnen overal ontstaan maar de manier waarop het opgepakt wordt is waar het om gaat. Bij Hofma heb ik het gevoel dat je goed geholpen wordt indien er iets mis gaat.

Algemeen

Kort geleden heb ik een TV bij Hofma besteld en namelijk de Samsung UE55KS8000. Op de Tweakers staat de levertijd aangegeven als drie dagen, en op de website van Hofma n dag. Na een paar dagen wachten heb ik besloten om met de winkel te bellen, de tv bleek ineens zeer moeilijk leverbaar te zijn, de levertijd is onbekend, het kon een week of een maand duren. Ik besloot toen de order te annuleren en bij een andere winkel te bestellen. Ze zouden direct de order gaan annuleren, en een bevestiging email naar mij toe te sturen.
Lees verder bij Klantenservice...

Klantenservice

Volgende dag had ik nog steeds geen mailbevestiging gehad, in mijn boek "meteen" staat voor iets anders dan nog niet eens de volgende middag. Weer bellen dus. De meneer vertelde me, dat iemand was het vergeten te doen.... en dat hij het zou herstellen. Deze keer kwam de email binnen, voordat ik te telefoon had opgehangen. Nu wachten op het terugstorting en dan bestellen bij een ander dacht ik. Vandaag, tien dagen na de bestelling, had ik nog steeds mijn geld niet op mijn rekening, daarom heb ik weer gebeld om te zien of ze ook dat toevallig niet vergeten zijn te doen. De meneer vertelt me dood leuk dat ik tot twee weken moet gaan wachten op de terugstorting!!!!! Ok, niets aan te doen, maar ik schrijf deze review wel lekker, zodat men weet waar hij aan begint bij deze winkel. Oh ja, de tv staat overigens nog steeds gemarkeerd bij de winkel als leverbaar binnen n dag! Ja, je bent je geld kwijt binnen n dag, maar de tv zul je alleen kunnen aanschouwen als een mooie plaatje op hun website, deze service is wel direct leverbaar en overigens ook gratis.

Algemeen

Duidelijke webshop met goede aanbiedingen en prijzen. Beloftes op de website mbt levering worden vaak niet nagekomen. Dit komt omdat het een fysieke winkel is en de internetbestellingen worden verstuurd tijdens openingstijden. Toch een uitstekend omdat de klantenservice geweldig is, en de levering volgens de telefonische afspraak uitstekend werd nagekomen.

Verzending

Vandaag aangekomen, en gisteren verstuurd. Zoals afgesproken. De doos van de tv is niet nog eens extra verpakt, en de doos heeft wat enkele kleine butsen/deuken. De tv wordt pas over een dag of 10 uitgepakt, (Binnen de 2 weken), en ik ga ervan uit dat de tv voldoende verpakt is om transport schade te voorkomen.

Klantenservice

Op vrijdagnacht zag ik dat de tv waar ik al een tijdje een oogje op had van 1399 bij Hofma in de aanbieding was voor 1145. Mijn situatie is dat ik op 1 september verhuis en perse deze tv wilde hebben. Deze aanbieding was te mooi om te laten lopen, en dus besloten om te bestellen en af te laten leveren op mijn huidige adres en hem daar verpakt te laten staan. Ik was op dat moment echter nog op vakantie. De website gaf aan dat "vandaag besteld, morgen in huis" ook op deze bestelling van toepassing was. Zaterdagochtend gebeld en aangegeven dat de tv pas vanaf dinsdag geleverd mocht worden, dit was geen probleem "Want hij wordt pas op dinsdag verstuurd" Whot?!!. Afijn, voor mij dus perfect, maar de website klopt dus voor geen meter wat levertijd betreft. Ik zie dit echt als een verbeterpunt voor Hofma, dit zal veel negatieve reacties voorkomen. Duidelijkheid vooraf!
Volgende punt was dat ik had laten vallen dat ik hem nu wilde bestellen omdat de tv in de aanbieding was. "Oh, maar die aanbieding geld vandaag niet meer", om in dezelfde adem door te gaan met "Als je een minuutje wacht dan zet ik de prijs weer even terug". (Met op de achtergrond al het getik van een toetsenbord)
Ik beschouw Hofma als een degelijke winkel waar ik zo weer zou kopen, vriendelijk, persoonlijk, service gericht. Met een website die dingen beloofd die vaak niet na te komen zijn.

Algemeen

Willen je echt helpen. Gedreven uit passie. Zijn klantvriendelijke en klantgericht, echt een gouden combinatie!! Top team

Verzending

Wil je het ergens anders laten bezorgen? Geen probleem, geef het gewoon even door via mail of telefoon. Alles is bespreekbaar

Klantenservice

Echte dienstverleners. Stellen hun dienst en product af op de behoefte van de consument.

Algemeen

Duidelijke site en prijzen, uiteindelijk bestelling na telefonisch overleg per email gedaan omdat ze mij alsnog de oude aanbiedingsprijs wilden geven. Binnen uur na mijn email netjes de factuur met het juiste bedrag(voor mij dan) ontvangen.

Verzending

Levering was Top. Vrijdag was de betaling bij hun binnen, en omdat ze voor dit type TV een speciale vervoerder gebruiken was maandagochtend om 7.45 uur de levering al, met netjes van tevoren een email met een tijdblok van 2.5 uur waarbinnen ze zouden komen

Klantenservice

Gewoon goed, snelle informatie, duidelijke informatie en coulante aanpassing van de prijs . Nadat geconstateerd was dat ik een typo in het telefoonnummer had gezet een mailtje met het verzoek dat te controleren, en nadat ik het gecorrigeerd had binnen het uur een telefoontje puur en alleen om te controleren of het nummer nu wel goed was . Los daarvan ook een zeer vriendelijk en deskundig gesprek met iemand die liefde heeft voor zijn vak.

Algemeen

Goed geholpen! Als noorderling wilde ik in de winkel mijn bestelling ophalen, echter de web & winkelvoorraad bleek op. Vervolgens online besteld, zodat ik bij nieuwe voorraad per post mijn koptelefoon zou ontvangen.
Een half uurtje na het bestellen wordt ik door Hofma gebeld dat de er bij de levering van die dag wat extra koptelefoons geleverd waren. Vervolgens de vraag of ik alsnog naar de winkel wil komen of dat ze 'm (kosteloos) opsturen. Zulke pro-activiteit zie ik niet vaak meer. Goed bezig mannen!

Klantenservice

Een webshop die je ook gewoon kan bellen. Volgens mij hebben ze daar in Drachten plezier in hun werk!

Algemeen

Ik had wat minder positieve reviews op internet gezien over de winkel, dus dan ga je toch twijfelen. Telefonisch contact gehad en super netjes antwoorden gehad, en uiteindelijke besloten om hier mijn ue55ks8000 te kopen aangezien hij honderden euros goedkoper was als andere winkels. Ik was een beetje bang voor een grijs model, maar ze gaven aan dat alle models voor NL bedoeld waren, en de Tv heeft ook netjes de XXN serie code. Top!

Verzending

Ze hebben zicht netjes aan de tijden gehouden die afgesproken waren. Ik kreeg de keuze tussen Post NL verzending en via hun eigen Euronics verzenddienst. Uiteraard gekozen voor hun eigen dienst, en op de afgesproken dag stond netjes de vrachtwagen (hadden netjes 10mins van te voren gebeld ook zodat ik thuis kon komen)

Klantenservice

Extreem netjes te woord gestaan aan de telefoon en goed advies, alles is gegaan zoals afspraken dus heb echt niets te klagen. Snap ook niet dat deze winkel zo negatief besproken word op internet want heb echt niets aan te merken. Ik ben normaal ook niet zo van de reviews schrijven, maar deze winkel verdiend meer credits als wat ze krijgen dus toch wat tijd erin gestoken.

Algemeen

vlotte afhandeling en correcte opvolging van de transactie.ook de correspondentie hierover was duidelijk en correct

Verzending

Door de grote van het product diende men extern transport in te roepen vlotte en perfecte communicatie hieromtrent.

Klantenservice

perfecte afhandeling van mijn aankoop. in tegenstelling van de minder gunstige reacties die ik las. hier niets dan lof !!

Algemeen

Op zondag besteld, en op donderdag geleverd. iets langer dan verwacht, maar had hier netjes telefonisch contact over gehad.

snel geleverd!

goed bereikbaar

Algemeen

In tegenstelling tot enkele negatieve reviews ging bij mij alles weer vlot. Goed bereikbaar per email en telefoon en ook de levering was sneller dan verwacht. Ik heb 14 april de LG OLED55B6 besteld en de volgende dag werd deze al geleverd. Nog net voor het paasweekend. De tv werkt tot dusver naar behoren en ik ben dan ook zeer tevreden.

Klantenservice

Tot nu toe geen klachten

Algemeen

Eigenlijk het bekende verhaal. TV besteld op vr030317 9:30. Verwachte levertijd 1 dag. Ze versturen met PostNL, dus verwacht je de TV op zaterdag. TV is uiteindelijk afgeleverd op do080317 14:20. Heb de TV bij 3 aanbieders tegelijk gekocht. {-naam concurrent verwijderd-} was de enige die zich aan de vermelde levertijd hield. {-naam concurrent verwijderd-} nam nog meer tijd.

Verzending

Eigenlijk een herhaling van wat ik hierboven heb gezegd. TV zou in n dag geleverd worden, maar dat werden er vijf.

Zoals vermeld op onze site kan het voorkomen dat een artikel niet direct leverbaar is. Dat is helaas onvermijdelijk. Aangezien het normaal gesproken geen probleem is, staat er standaard 1 dag bij vermeld.
Door het succes van onze scherpe prijs waren ze even niet direct leverbaar. Het heeft een paar dagen geduurd (het weekend zat er ook nog eens tussen) voor we weer voldoende voorraad hadden en u uw toestel konden leveren.

Algemeen

Apart... mijn eerdere gedetailleerde review werd verwijderd omdat "het proces nog niet afgerond" zou zijn. Echter zijn de gebreken aan de LG OLED tv door LG geconstateerd, is de tv 2 weken geleden retour gegaan, maar wacht ik, ondanks belofte dat het direct terugbetaald zou worden, nog steeds op mijn geld. Zolang Hofma dat niet terugbetaald kunnen ze wel claimen dat "het proces" nog niet afgerond is, maar dat doet niets af aan mijn klachten of review.

Verzending

Hofma probeert eerst je bij een ander bedrijf te laten betalen voor herstel van een product wat uit de doos al niet goed is. Terugsturen mag ook, maar dan wel op eigen kosten. Dan, na veel aandringen, komt LG de problemen bekijken. Ze verifiren inderdaad de klachten en de tv gaat dan terug naar Hofma, die toezeggen het bedrag terug te betalen "zodra het apparaat daar staat". Het staat er nu al twee weken, maar ik wacht nog op mijn geld.

Klantenservice

Bovenstaande feitelijke weergave is naar mijn mening een pure review waar anderen hun voordeel mee kunnen doen. Indien Hofma dit soort reviews wil voorkomen, dan moeten ze gewoon hun afspraken nakomen en voorkomen ze niet alleen slechte reviews, maar ook ergernis bij de klant. Die zijn ze op deze manier ook voorgoed kwijt, wat allemaal niet nodig hoeft te zijn.

Oh... en na de reaktie van Hofma kan ik daarop geen nieuwe reactie meer toevoegen, maar op het moment van de review had ik absoluut mijn geld nog niet terug!! Hofma heeft overal een reactie op, hoe feitelijk fout die ook is... En dat u uw klanten niet serieus neemt was mij (en zo te lezen vele anderen) al lang duidelijk...

P.P.S.
Grappig dat u claimde dat ik het bedrag vr mijn review (woensdag) al lang zou hebben gehad, maar tegen mijn advocaat vervolgens claimde het net voor het weekend pas te hebben overgemaakt. U kunt gewoon veel beter recht door zee zijn en zaken netjes en vlot afhandelen. Die snelheid heeft u ook wanneer er besteld en betaald moet worden. En dan komen er vanzelf geen ladingen slechte reviews bij...

Waar het op neerkomt meneer {-persoonsgegevens verwijderd-}, is dat u op welke wijze dan ook probeert uw gelijk er door te drukken. Ik heb u indertijd voorgesteld de tv te laten callibreren omdat de instellingen zoals u ze wilde hebben niet 'even' te realiseren waren. Uw geld had u ook op het moment van uw derde!!! review allang terug. LG was inderdaad de doorslaggevende factor als het om dit soort 'klachten' gaat. Uiteindelijk bent u gelukkig zo verstandig geweest onze adviezen hierin op te volgen. Eind goed al goed toch? Zo zag u het het liefst.
We vinden de wijze waarop u te werk gaat nogal flauw en nemen deze berichten na al dit gedoe met u dan ook vooral niet meer serieus.
We wensen u veel sterkte met het zoeken van een televisie die wel bij uw hoge eisen aansluit.

Algemeen

Prima website, met zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Het zoek filter zou wat uitgebreider mogen. Ook vind je op hun site producten terug die niet in iedere electro zaak te vinden zijn, zoals de humax 4k schermen.

Verzending

Ook de verzending was bij mij prima geregeld. 2 dagen had ik de tv thuis, wat natuurlijk zeer netjes is aangezien hofma een externe transporteur moet inschakelen voor de grote formaten.

Klantenservice

Ik ben zeer te spreken over de service van deze zaak.
Ik had een oled tv bij hofma gekocht, waar helaas een defect aan was.
Jammer, maar kan gebeuren.
5 jaar geleden had ik ook ongeveer zoiets aan de hand met een samsung 55f8000 die ik bij electro weerts in maastricht had gekocht.
3 reparaties en maanden verder werd eindelijk mijn kapotte samsung vervangen door selectro en weerts had al die tijd 0 service verleend.
Dus ik zag het alweer gebeuren bij de oled tv.
Mailtje naar hofma gestuurd met foto´s van het defect en in eerste instantie hadden ze het mailtje gemist.
Toen ikzelf kontakt met hun opnam werd hiervoor excuses aangeboden en ze gingen het probleem bij LG voorleggen.
Dus ik dacht dat gaat zeker een maand duren en ik moet zelf weer overal achteraan gaan lopen.
Nou, binnen een week had hofma het geregeld hoor.
Ze kwamen de tv diezelfde week nog omruilen.
Toen ik vroeg of het ook mogelijk was om een nieuwer model op sturen, kreeg ik van hofma ook nog een zeer correct aanbod.
En zoals afgesproken werd de tv ook netjes omgeruild.
Complimenten voor hofma, zulke service vind je bijna nergens meer!

Scorekaart voor Hofma.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie