Hofma.nl

423 producten en 509 uitvoeringen

Al meer dan 70 jaar de speciaalzaak van het noorden

Hofma Electronics is al ruim zeventig jaar toonaangevend. Naast de winkel aan de Lange West is de winkel tegenwoordig ook online goed te bezoeken. Hofma Beeld en Geluid vertegenwoordigd alle bekende merken. Wij adviseren u graag over LG, Samsung, Sony en Philips en sluiten graag de apparaten bij u thuis aan. Als een van de weinige winkels hebben wij een uitgebreide luisterkamer, waar u (eventueel op afspraak) naar hartenlust kunt luisteren. Bezoekt u onze winkel in Drachten dan krijgt u de volledige informatie over de producten en laten wij u graag zien waar deze allemaal toe in staat zijn. Hofma levert onder andere Marantz, Denon, HEOS, NAD, Tannoy, B&W, Rotel, Elipson, Dali, Mission, DynAudio, Tivoli en Bose. Uiteraard kunt u ons altijd benaderen voor speciale verzoeken en offertes op maat.

Hofma Beeld en Geluid in Drachten. Al meer dan 50 jaar dé Audio en Videospecialist

Scorekaart voor Hofma.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 509 producten, 29 unsorted producten
Prijsindex Nederland 101,7 (1,7% boven gemiddeld)
Prijsindex België 100,3 (0,3% boven gemiddeld)