Bol.com Plaza

47.600 producten en 54.883 uitvoeringen
bol.com tweakers-header.jpg

We zijn dag en nacht open. Het zit in onze natuur om open te zijn. Logisch dus dat we ook open zijn over wat we doen en wie we zijn. Dat we onze deuren opengooien voor iedereen die bol.com graag beter wil leren kennen. Dus kijk maar. Hier geven we onszelf bloot.

> Meer over bol.com

Altijd winkelen zonder zorgen

Bestellen tot 23:59 uur, volgende dag in huis

Op een groot deel van ons assortiment geldt: voor 23:59 uur besteld, de volgende dag al in huis.* Zo shop je 24/7 bij ons.

Gratis verzending vanaf 20 euro

Gratis verzending binnen Nederland en BelgiŽ bij bestellingen vanaf 20 euro. Bij artikelen van externe verkopers zijn de verzendkosten al in de prijs verwerkt.**

30 dagen bedenktijd en gratis retourneren

Neem rustig de tijd voor je beslissing want je hebt 30 dagen bedenktijd. Een artikel toch niet helemaal wat je wilde? Dan kan je het kosteloos retourneren.***

> Alles over retourneren

tweakers-select.jpg

Word lid van Select en we bezorgen alle artikelen gratis, wanneer je maar wilt

• Gratis verzending onder § 20,-
  • Gratis Vandaag Bezorgd
  • Gratis avond- en zondagbezorging
> Word nu lid van Select

Ophalen als dat je beter uitkomt

Vandaag Ophalen

Voor 12:00 uur besteld, vanaf 17:00 uur ophalen bij een Albert Heijn van jouw keuze.*

> Bekijk Vandaag Ophalen

Bij een afhaalpunt laten bezorgen

Laat je bestelling bezorgen bij een bol.com afhaalpunt en haal het op wanneer het jou uitkomt bij een van de 1.700 afhaalpunten in Nederland.*

> Bekijk afhaalpunten

Betalen, we maken het je gemakkelijk

Achteraf betalen

Vind je achteraf betalen prettig? Geen probleem, dat kan meestal. Betaal bijvoorbeeld via internet, pas als je je bestelling in huis hebt.

> Verder winkelen

Veilig betalen

Betaal zoals jij het wilt, bijvoorbeeld via iDeal of creditcard, altijd in een veilige omgeving.

> Bekijk al onze betaalmethodes

Heb je nog vragen?

Klantenservice

Neem een kijkje bij de meestgestelde vragen op onze klantenservicepagina. Stel je vraag aan onze virtuele assistent Billie. Of bel, mail of chat met onze klantenservice.

> Bekijk de klantenservicepagina

* Bij het bestellen zie je per artikel precies welke bezorgmogelijkheden er voor dat artikel zijn. Sommige diensten gelden niet voor alle postcodegebieden. Als je ook een artikel van een externe verkoper bestelt, kun je helaas niet kiezen voor een afhaalpunt. Binnenkort is dit wel mogelijk.

** Voor bestellingen onder de § 20,- zijn de verzendkosten § 2,49. Voor een aantal bezorgmogelijkheden betaal je iets extra.

*** Externe verkopers kunnen eigen retourvoorwaarden hebben. Bekijk daarvoor de voorwaarden van de betreffende verkoper.

Scorekaart voor Bol.com Plaza

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 54883 producten, 107494 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,3 (1,7% onder gemiddeld)