Eleshop

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Eleshop

Review toevoegen

Algemeen

had een nieuwe labvoedingen nodig want oude voldeed niet meer en nog wat andere klein spul nodig wat kabels om het wat makkelijker te maken

Verzending

goed verpakt gewoon zo als het hoort

Klantenservice

zeer goed wilde iets hebben wat niet op de site was
na een mailtje werd het toegevoegd dus kon het snel bestellen

Algemeen

Al meerdere malen besteld bij deze winkel en elke keer prima levering. Tevens ook goed advies bij de aankoop van een oscilloscoop gehad.

Simpele website, goed te gebruiken. Betalen kan met verschillende diensten, waaronder IDEAL, PayPal en bitcoin. Betalen verloopt soepel.

Verzending

De verzending zelf gaat zo snel en goed als PostNL dit doet. De verpakking is goed in orde.

Klantenservice

Onlangs een artikel met een gescheurd/gebroken onderdeel ontvangen. Dit aangegeven bij de klantenservice en binnen 1 werkdag een reactie waarin het aanbod werd gedaan om het artikel om te ruilen voor een nieuw exemplaar of om een korting te krijgen.

Hierbij gekozen om het artikel om te ruilen en daarop een retourlabel ontvangen. De dag nadat het artikel is aangekomen bij Eleshop is het vervangende artikel verzonden.

Algemeen

Een aantal jaren geleden een bestelling gedaan, toen prima geholpen en alles vlot in huis. Tot op heden nog erg tevreden met het soldeerstation en andere artikelen die ik toen besteld heb. Recent heb ik contact opgenomen omdat ik niet meer goed de soldeerpunt vervangen kreeg, niet alleen werd ik vlot geholpen via de chat, maar ze wisten exact waar ze het over hadden waardoor ik met hulp al snel alsnog gewoon de punt kon uitwisselen.

Uitstekende service, goede artikelen waar ze zelf verstand van hebben en prima prijzen!

Verzending

Levering ging via pakketdienst waar geen problemen mee waren, verzendkosten lijken me ook prima voor het gewicht en de omvang van de verzending.

Klantenservice

Zie hierboven, uitermate positieve ervaring met de service die geboden wordt, ook lang na aankoop.

Algemeen

Hoe schrijf ik een geloofwaardige recensie zonder dat die over de top is? Ik zocht een oscilloscoop, functiegenerator, spectrumanalyser en nog wat zaken. Met gezonde weerstand toch maar advies gevraagd via de chat. Niels was mijn contactpersoon en buitengewoon deskundig. Ik werd gewezen op een aanbieding, googlede even verder en zag veel betere prijzen elders.

Hun motto: wij zijn de beste maar ook de voordeligste en een glitch in het systeem had de prijzen niet aangepast. Werd direct gedaan. Opvallend was dat het advies in mijn belang was en niet in dat van de leverancier. Ik viel van de ene in de andere verbazing. Ik heb alles wat ik wilde en het wordt geleverd op de dag dat ik het wil. Eleshop snapt hoe klantenservice en advies werkt.

Verzending

Nog niet verzonden, maar ivm vakanties duidelijke afspraken gemaakt over de leverdatum

Klantenservice

Zie de toelichting. Geen "wij hebben ons best gedaan of niet onze schuld" gezeur, maar oplossingen bieden voor de klant. Top.

Algemeen

Ik ben erg onder de indruk van de klantbetrokkenheid van deze shop. Ze denken ontzettend goed mee over vragen die ik stel en komen uiteindelijk met een zeer passend advies.

Ja, hier loop ik wel warm voor!

Verzending

Altijd netjes en stevig verpakt. Verzending via PostNL of via een Kiala afhaalpunt. Die laatste is minder wijdverspreid dan PostNL Pakjegemak, maar het was geen probleem om een shop te vinden die ook 's avonds open is. Prima dus!

Klantenservice

Ongelofelijk goed! Ik had een defecte soldeerbout maar heb op internet gevonden dat er een simpele fix is. Deze heb ik toe mogen passen zonder mijn garantie te verliezen. Dat vertrouwen krijg je dus gewoon, als klant. Scheelt weer 3-6 weken het apparaat kwijt zijn voor onderzoek.

Beetje naar dat dit nu als een slijmreview klinkt, maar ik ben echt verbaasd over hoe goede service zo'n kleine shop kan leveren!

Algemeen

Goeie, overzichtelijke webshop met veel info over de producen. Naast de webshop hebben ze ook wat interessante blogartikelen in een "kenniscentrum", daar is duidelijk tijd in gestoken.

Ze hebben een zeer compleet assortiment, waarbij het vooral fijn is dat de verschillende modellen binnen een productserie op één productpagina omschreven staan met een vergelijkingstabel. Dat scheelt veel heen-en-weer geklik.

Verzending

Vooraf duidelijke indicatie van de levertijd, en die is kennelijk niet te optimistisch ingezet want 't wordt keurig nagekomen. De genoemde levertijd was 1 week, en na 3 dagen is het pakket al verzonden.

Zoals bij veel webshops geldt ook hier, als je in één bestelling producten met verschillende levertijden bestelt, blijft alles wachten tot het laatste product klaarstaat. Het zou mooier zijn als ze zouden aanbieden om de bestelling kostenloos in twee delen te verzenden. (zie onder voor update)

Verzendkosten zijn aan de hoge kant (7 piek). Ik had voor dik 900 euro aan spullen besteld, dan verwacht je tegenwoordig toch eigenlijk wel gratis verzending.

UPDATE 4->5 sterren: bij een tweede, nieuwe bestelling heb ik via de chat gewoon even gevraagd of de rest alvast apart verzonden kon worden, en dat kon zonder verdere extra kosten. Netjes!

Klantenservice

Ik had een paar vragen over mijn bestelling. Daar werd in de chat snel en vriendelijk antwoord op gegeven.

Ik had één vraag waar ze zelf niet direct antwoord op hadden. Er werd meteen even een telefoontje gepleegd naar de toeleverancier, 5 min later had ik alsnog antwoord. Dat is toch 'n stuk klantgerichter dan het riedeltje van vele concurrenten ("we zullen het navragen, u hoort nog van ons") waarna je er veelal zelf achteraan moet bellen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Multimeter besteld, via site zo gedaan. Betaling was ook erg gemakkelijk. Overzichtelijke site en de prijzen lijken laag te zijn.

Verzending

Ik had gekozen voor ophalen. Dit is te doen in Eindhoven bij een ander bedrijf (Kusters). Hier bleek echter een werknemer van Eleshop niet te vinden, heb daar ongeveer een half uur moeten wachten. Het schijnt dat ze bezig zijn met het verbeteren van dit proces, er komen kluisjes waar mensen dingen kunnen ophalen. Dus ik zou nog enkele maanden gewoon laten bezorgen

Klantenservice

Bij het niet aanwezig zijn van personeel om mijn pakket op te halen heb ik met Eleshop gebeld, daar zijn ook excuses aangeboden en de situatie uitgelegd. Netjes.

breew Karma 16,6K
Algemeen

Overzichtelijke wegshop. Handig kiezen wat je wilt, verder geen gedoe. Prijzen zijjn laag, maar wel 'gewoon' verzendkosten.

Verzending

Prima verpakt, volgende (werk)dag geleverd. Niets op aan te merken.

Sepio Karma 11,1K
Algemeen

Ik heb dezelfde Rigol Oscilloscoop besteld als die uit de vorige review.
Inderdaad is dat ding niet aan te slepen. Toen ik hem bestelde was al duidelijk te lezen dat er een wachtlijst was. Toch kreeg ik nog een nette persoonlijke mail of dat geen probleem was. Erg klantvriendelijke dus.

Verzending

Prima. In eerste instantie kende ik vervoerder niet bij naam. Het bleek echter DPD te zijn. Inmiddels meermaals besteld en op de scope na (waar dus een wachtlijst voor was) heb ik alles de volgende dag ontvangen.

Klantenservice

Erg net klantcontact. Prima status updates over de wachtlijst via de website en diverse malen een persoonlijke mail over de stand van zaken. Zo goed als deze webshop dit doet ben ik nog niet vaak tegengekomen. Hier kunnen de anderen nog wat van leren.

Zelfs bij een vraag die ik ver buiten kantooruren stelde kwam snel response.

Erg klantvriendelijke webshop.
Rigol scope en labvoeding besteld. Echter door schuld van David "EEVblog" Jones zijn die niet aan te slepen.
Netjes per email op de hoogte gehouden over de levertijd van de scope.
De labvoeding was ook uitverkocht en daarom werd mij een Siglent geadviseerd, nog goedkoper ook.

Het verschil bedrag werd in 1 minuut op mijn rekening gestort en enkele dagen later kwam de labvoeding binnen

Verzending

Prima niets op aan te merken, ze versturen met een arabische vervoerder maar dit blijkt gewoon DPD te zijn.

Algemeen

Ik heb hier een éénvoudige precisieschroevendraaierset besteld omdat mijn Nikonlens 18-105mm niet meer automatisch scherp kon stellen.
Ik had dus bitjes nodig van formaat ph000 en ph00.
De beschrijving op de webshop van het uiteindelijk bestelde product liet weinig te raden over.
Dit in tegenstelling tot andere websites die dit product aanboden. Vaak was deze set daar nog beduidend duurder ook.

Verzending

Track and trace... In een mooi doosje met wat vulmiddel afgeleverd, jawel, de volgende dag zoals beloofd. Tja, prima dus...

Algemeen

Het apparaat dat ik nodig had (hetelucht station) werd hier zeer scherp geprijsd aangeboden, ik heb het artikel besteld en keurig twee dagen later ontvangen, de prijs kwaliteit verhouding is echt TOP!

Verzending

Het artikel werd snel geleverd, ik kreeg netjes een tracking nummer en het artikel was goed verpakt!

Verzending: Score: 4
Algemeen

Op 17 feb 2014 een "Aoyue 968A+ alles in één station" besteld. Reviews en video’s hebben mij doen besluiten deze aan te schaffen en ik moet zeggen dat de informatie goed klopt.
Wat Eleshop betreft: hoe en waar je ook zoekt je komt hier altijd het goedkoopst uit.
Website is overzichtelijk opgezet en het assortiment is voor de gemiddelde elektronica knutselaar prima in orde - ruime keus voor een leuke prijs.

Voor SMD solderen is deze Aoyue een echte aanrader!!

Verzending

De "af-fabriek" verpakking van de Aoyue is prima in orde. Een heel stevige kartonnen doos met daarin alle materialen ook weer apart verpakt. De standaard verpakking is voorzien van flink wat opdruk dus iedereen weet wat je hebt gesteld/gekocht. Dit kan een nadeel zijn en misschien dat Eleshop als extra service de mogelijkheid kan bieden voor geanonimiseerde verzendingen.

Klantenservice

Tijdens testen/gebruik van het hete lucht gedeelte bleken er wat kleine mankementen te zijn aan het station. Via email wisseling al snel tot overeenstemming gekomen om dit station RMA te sturen - RMA materiaal werd snel gestuurd, en het enige wat ik hoefde te doen is het goed ingepakte station bij PostNL in te leveren.
Na melding van verzending bij Eleshop werd al snel een vervangend apparaat gestuurd en deze voldoet uitstekend.
Ik kan nu op een snelle en plezierige wijze m'n SMD printjes solderen - en dat werkt als een trein!

Algemeen: Score: 3
Algemeen

Onlangs wat kleine accessoires besteld bij Eleshop.nl
Erg duidelijke en overzichtelijke website, met veel handige (hobby)producten die lastig te vinden zijn in andere webwinkels en met een helder bestelproces.

Ik was specifiek op zoek naar o.a. een bepaald batterijdoosje en na wat zoeken kwam ik erachter dat Eleshop de enige in Nederland is die de betreffende Powerex-doosjes verkoopt. Helaas bleken het bij levering toch niet die doosjes te zijn, maar de generieke doosjes die ik juist niet wilde en waardoor ik in eerste instantie bij Eleshop uitkwam.
Uiteraard zijn een paar spotgoedkope batterijdoosjes niet het einde van de wereld, dus ik laat het er maar bij.

Al met al zou ik er geen moeite mee hebben om weer bij Eleshop.nl te bestellen.

Verzending

Toen het product weer op voorraad was had ik het de volgende dag, netjes ingepakt, in huis.
Prima!

Algemeen

Ik moest een elco vervangen op mijn moederbord en had geen idee wat ik daar precies voor nodig had. Ik had informatie aangevraagd bij een drietal webshops maar Eleshop reageerde zeer snel, en zelfs op een laat tijdstip buiten kantoor uren. Ik kreeg prima uitleg en hoefde dus niet te twijfelen waar ik m'n nieuwe soldeerbout zou gaan bestellen.

Verzending

Mijn bestelling was donderdagavond geplaatst en werd zonder problemen de volgende dag netjes verzonden. Zaterdagmiddag netjes ontvangen via PostNL en het zat netjes verpakt zodat er niets kon beschadigen.

Klantenservice

Nadat ik zaterdagmiddag nog een vraagje had was ik in de veronderstelling dat ik tot sowieso maandag moest wachten voor een antwoord. Maar ook nu was de reactietijd super snel en kon ik mijn "onkunde" vragen snel beantwoord zien. Aftersales op zaterdagavond, top!

Algemeen

Ik heb op basis van de overzichtelijkheid, prijs en levertijd gekozen om bij Eleshop twee goede batterijladers/conditioners te kopen. Snel besteld en geleverd. Helemaal prima

Verzending

Eerder dan verwacht en netjes ingepakt

Klantenservice

Helaas raakte na een maand de adapter van een van beide laders defect. Na slechts één mailtje ging men meteen over tot de verzending van een nieuwe voeding: kosteloos en zonder vragen.

Vandaar, ik zie veel mensen positief over de snelheid, maar je leert een bedrijf pas kennen bij een probleem en hoe men dit voor je oplost. In dit geval perfect. Een absolute aanrader op gebied van prijs, snelheid van leveren en dus ook service. Daar kunnen nog veel shops wat van leren! Ga zo door!

Joost van Halm

Algemeen

de website is overzichtelijk, en de prijzen zijn prima in orde, vandaar dat ik hier weer (met goed resultaat) besteld heb.

Verzending

ik heb mijn bestelling enkele dagen na het plaatsen ontvangen, wat op zich prima volgens schema was, want het product zou niet op voorraad zijn.

klein minpuntje misschien, de status op de website was nog niet bijgewerkt, maar aangezien deze zending via de brievenbuspost verzonden kon worden, hoefde er niemand aanwezig te zijn.

Klantenservice

ronduit geweldig! na ontvangst kwam ik erachter dat ik het verkeerde product had gekregen.
deels mijn eigen schuld (ik had een verkeerd product besteld, en wilde deze graag omruilen voor een ander type. dit was geen probleem ), maar na nog een mailtje was dit alles snel geregeld.

met snel bedoel ik, de volgende dag had ik het juiste printje in huis, terwijl ze zelf het retourgezonden exemplaar nog niet ontvangen hadden!

Jongens: petje af, dit is service zoals het hoort !

Algemeen

De website is zeer overzichtelijk en kon hierdoor ook mijn product makkelijk terug vinden. Omdat ik graag mijn product de volgende dag wilde hebben heb ik contact opgenomen met eleshop. Ze reageerde binnen 5 minuten op mijn emails. De levering datum was geen enkel probleem en had inderdaad mijn product de volgende dag binnen! Kijk dat is nog eens service.

Verzending

Gewoon binnen 24 uur binnen! En volledig te volgen met Track&Trace.

Algemeen

Duidelijke site, mooi zijn ook de uitgebreide specificaties. Ik had iets specifieks nodig en wist niet precies waar het te koop zou zijn. Maar mbv google kwam ik dit product tegen. S'avonds laat besteld met iDeal betaling. Meteen bevestigingsmail gekregen. Volgende dag meteen een mail dat het verzonden is.

Verzending

Prima. In de laatste paar dagen voor kerst besteld, en nog steeds erg snel verzonden. Goed verpakt in een bubbeltjesenvelop, factuur erbij.

Algemeen

Website is erg overzichtelijk en alles is makkelijk terug te vinden. Voor bestellen had ik een account nodig. Toen ik deze aan wou maken had ik deze al, was alweer vergeten dat ik er een keer wat besteld had. Na alle stappen doorlopen te hebben de bestelling betaald en 2 dagen later kreeg ik een verzendbevestiging. Lekker snel!

Verzending

De verzending ging prima dacht ik, totdat ik op de dag van de eerste aflevering bij Track en Trace keek. Daar stond geadresseerde onbekend. Toen ik verder keek zag ik dat ik het pakket naar m'n oude adres had laten sturen! Dom! Ik had al een account met dus nog mijn oude adres. Meteen naar Eleshop gemaild. Die zouden uitkijken of het pakketje weer terug kwam en het daarna kostenloos naar het goede adres versturen. Top service!

Scorekaart voor Eleshop

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones