Foto de Vakman

1.904 producten en 2.240 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Foto de Vakman

Review toevoegen

Algemeen

Prima telefonisch geholpen. Voordeel van een iets 'kleinere' winkel. Ondanks de drukte werd ik zelfs twee keer snel teruggebeld en correct bijgestaan met een aantal technische en praktische afwegingen. Tevens ontving ik het product voor de laagste prijs die op dat moment online in Nederland werd aangeboden.

Verzending

Vanwege de Coronaperikelen helaas iets te laat bezorgd. Maar de winkel was zelf actief om de transporteur aan te sporen en mij op de hoogte te brengen.

Klantenservice

Meerdere malen goed te woord gestaan met iemand die verstand van zaken heeft.
Enige minpuntje: reclame mails die je achteraf ongevraagd ontvangt

Algemeen

Super goed aan de telefoon geholpen. Ze dachten echt me me mee en gaven goed advies.

Verzending

Voor de middag besteld en al s'avonds dezelfde dag geleverd en dat in Corona tijd. Echt super!!!

Klantenservice

Zoals hierboven vermeld ben ik hier supergoed aan de telefoon geholpen.

Algemeen

ik heb mijn Nikon telelens en toebehoren ingeruild. Ik heb een Nikon AF-S 500mm f/5.6E PF ED VR gekocht.

Klantenservice

ik heb een goede prijs gekregen voor mijn ingeruilde apparatuur. Nikon startte, binnen 14 dagen na mijn aankoop, een 10% kortingsactie. Ik heb, na mijn aankoop, alsnog de Nikon 10% korting gekregen.

Algemeen

Ik wou de camera graag een keer uitproberen en na een telefoontje naar de winkel kon ik dezelfde dag nog langskomen. De accu was speciaal voor mij opgeladen. Ik heb gelijk een offerte laten maken omdat ik nog meer wilde kopen. Na een paar keer op en neer gemaild te hebben en ik mijn wensenlijstje compleet had, kon ik alle spullen ophalen in de winkel. (ninja atomos V, kabels, smallrig cage etc.) Top service.

Klantenservice

Klantenservice krijgt ook een 5, omdat ik een aantal vragen heb gesteld en mijn offerte 3 keer heb gewijzigd. Kreeg steeds snel en duidelijk reactie, eigenlijk altijd dezelfde dag nog.

Algemeen

Ook hier voor het eerst gekocht vanwege de scherpe prijzen en overzichtelijke site. Lijkt een prima winkel.

Verzending

Verzending had ik oorspronkelijk als pakket en bezorgen bij een Postnl punt. Het was zodanig klein dat men het als brievenbuspakketje heeft gestuurd. Hierover is niet gecommuniceerd maar zag ik zelf op de trackpagina. Dat had wellicht iets beter gekund. Voor de rest als brievenbuspakje prima verpakt.

Algemeen

Heldere website met scherpe prijzen, producten zijn eenvoudig terug te vinden. Was mijn eerste keer dat ik hier iets bestelde, ga het zeker weer doen.

Verzending

Product een Canon RF 24-105mm f/4L IS USM was goed verpakt met voldoende verpakkingsmateriaal in een onherkenbare doos.

Algemeen

Duidelijke website met goede beschrijving van het artikel en voordeelbundels voor extra kortingen, eenvoudige afhandeling met meerdere betaalmogelijkheden.

Verzending

Ik heb mijn bestelde camera de volgende dag al ontvangen.
Tevens wordt je via email op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

Klantenservice

De medewerkster heeft mijn vraag duidelijk en goed aan mij uitgelegd.

Algemeen

Ik heb de de winkel gebeld met advies over een flitser voor mijn Nikon camera. Ik ben hier heel vriendelijke en goed geholpen. De verkoper heeft ook gevraagd of ik wel eens portret of studio foto's maakte.Nu had ik dat nooit gedaan maar op advies van de verkoper heb ik een opzetflitser gekocht die ook draadloos als studioflitser gebruikt kan worden. Ik ben er super blij mee.En deze werkt ook nog eens heel makkelijk.

Verzending

Meteen de volgende dag geleverd en de mogelijkheid om deze op een post.nl afhaal punt op te halen. Super.

Klantenservice

Zoals hierboven aangegeven super goed geholpen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Prima webshop met heldere website. Lens kwam netjes veilig verpakt aan op mijn adres. Zou hier weer bestellen.

Verzending

Lens kwam goed beschermd verpakt. Zending zelf was ook verzekerd tot 1500. Prima webshop lijkt me.

Algemeen

Snelle reactie en goede service. Zelfs nog pakketkorting gekregen aangezien ik meerdere artikelen ging aanschaffen.

Verzending

Duidelijke communicatie over verzending en aangetekend verstuurd.

Klantenservice

Snel geholpen en erg vriendelijke service.

Algemeen

In de winkel wat informatie ingewonnen voor een nieuwe camera. Thuis nog wat dingen uitgezocht en uiteindelijk online de camera besteld. Het personeel in de winkel was vriendelijk en nam alle tijd voor je. Daarnaast kreeg ik bij aankoop van de tas, filter, extra accu en geheugenkaart korting op deze accessoires. De verzending ging snel, de camera werd zelfs een dag eerder geleverd dan verwacht! Al met al ben ik zeer tevreden.

Verzending

De verzending ging sneller dan verwacht. Alles was goed verpakt en een dag eerder bezorgd dan verwacht.

Klantenservice

De klantenservice was vriendelijk, de reactie op de mail snel. Alle vragen werden goed en duidelijk beantwoord.

Algemeen

Ik ben professioneel en vriendelijke geholpen door Peter bij Foto de Vakman in Uden. Ik heb daar een Fujifilm X-T100 gekocht met een nieuwe SD kaart erbij. Kennis van de medewerker is goed.

Algemeen

Ik heb hier diverse artikelen gekocht onlangs nog een Olympus M.Zuiko Digital ED 9-19 objectief
Ik ben vakfotograaf en wordt altijd goed geholpen
Verzenden is niet van toepassing aangezien ik in Wijchen woon waar een van de twee vestigingen is.

Klantenservice

Ik wordt snel en accuraat geholpen. Met advies , hulp etc. Ben al vele jaren klant hier.

Algemeen

Canon EOS 77D met 18-135 IS USM lens gekocht als kit tegen scherpe prijs. Alleen Bol.com was marginaal goedkoper, maar het is vele malen fijner om in een gespecialiseerde, fysieke winkel te kopen, waar je vriendelijk en vakkundig wordt geholpen. Op de bijgekochte accessoires ook een mooie korting mogen ontvangen. (Wel jammer van de bijna 2% Credit Card toeslag die dat voordeel weer bijna teniet deed ...)

Verzending

Ik heb de camera in de winkel in Wijchen gekocht. Deze is goed bereikbaar en er is volop gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Algemeen

Fijn om bij een fysieke winkel te kopen en Foto de Vakman is zeer kundig. Fijn geholpen en zou dat zeker weer doen. De optie van 6 jaar garantie sprak mij ook zeer aan. Voor mij de ideale winkel.

Algemeen

Ik heb een Sony A6400 gekocht wat echt een topper is (overgestapt van A6000). IVM aanbod van 6 jaar garantie heb ik hier deze review geplaatst. De website en de communicatie met de shop zijn beide dik in orde. Niks op aan te merken.

Verzending

Ik heb 960,- betaald wat zeer scherp is. Mijn dank hiervoor. De body zat echter in een doos bedoeld voor een kit (body met lens). Dit heb ik niet op de site zien staan of over het hoofd gezien. Verder erg netjes verpakt en snel opgestuurd.

Algemeen

Duidelijke website, alleen jammer dat bij het produktoverzicht altijd eerst de meest populaire artikelen worden getoond, ook die je niet aangevinkt hebt. Ze zitten vaak hoog bij de goedkoopste aanbieders.

Verzending

Ik heb de spullen opgehaald in de winkel in de buurt. Voordeel hiervan is dat je persoonlijk contact hebt.

Algemeen

Overzichtelijke website met ruim assortiment. FUJI X-T3 besteld en direct kunnen ophalen in de winkel. Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Verzending

Online besteld en direct in de winkel kunnen ophalen.

Algemeen

Recent een polsband voor de camera gekocht via de webshop. Deze winkel bood de laagste (totaal)prijs, maar desondanks keurig en snel geleverd.

Je ontvangt wel een rijkelijke hoeveelheid e-mails (bestelling, factuur als e-mail, verzendbevestiging, factuur als pdf, tracking code, reviewverzoek)

Algemeen

Ik heb een goed en zeer duudelijk advies op maat gekregen en ik heb met goed gevoel de winkel verlaten.

Verzending

Ik heb mijn camera in de winkel in Uden gekocht

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Foto de Vakman

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg