Foto de Vakman

1.504 producten en 1.932 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Foto de Vakman

Review toevoegen

Algemeen

Erg klantvriendelijk! De bestelde lens was bij de post kwijtgeraakt, goede communicatie per mail en een nieuwe lens opgestuurd die de volgende dag in huis was. Heel tevreden en betrouwbaar.

Algemeen

Overzichtelijke website. De zoekfilters die je kunt toepassen zijn fijn en relevant voor het producttype waar je in zoekt. Op de website moet men wel eerst voorbij de voordeelbundels en accessoires scrollen voordat de productbeschrijving te lezen is, dit vind ik een minpunt. Ik ga pas kijken naar accessoires en voordeelbundels als ik besluit een product te kopen, de productbeschrijving is in mijn ogen veel belangrijker.

Verzending

Ik had mijn bestelling voor kerst geplaatst zodat ik deze in ontvangst kon nemen tussen kerst en nieuwjaar, in deze dagen was ik namelijk vrij. De communicatie vanuit Foto de Vakman was duidelijk. Helaas gooide de bezorgservice Sandd er aardig met de pet na, tot 2 keer toe geen bel gehoord en een kaartje in de bus waar niks opgeschreven stond. Dit is natuurlijk niet te wijten aan Foto de Vakman, maar aan Sandd. Hierna heb ik contact gezocht met Foto de Vakman en snel mijn bestelling mogen ontvangen, zie klantenservice:

Klantenservice

Nadat ik tot 2 keer toe niet mijn bestelling had mogen ontvangen, telefonisch contact gezocht met Foto de Vakman. Netjes te woord gestaan en uitleg gekregen. De camera die ik had besteld bleek op voorraad te liggen en is diezelfde dag nog opgestuurd via PostNL. Top

Algemeen

Een deskundig advies bij de keuze van de camera met daarbij een prima service geven de garantie voor een goede aankoopbeslissing.

Verzending

In de winkel zelf gekocht

Klantenservice

In het verleden is gebleken dat Foto de Vakman ook bij schade/reparaties een heel goede service verlenen.

Algemeen

De bestelling was gemakkelijk te plaatsen, personeel was vriendelijk en behulpzaam. goed advies gekregen waarbij ik het gevoel krijg echt geholpen te zijn.

Algemeen

Zeer klantvriendelijk en bekwaam. Denken mee en bestellingen worden snel geleverd. In de winkel neemt men de tijd, dat betekent soms dat je even moet wachten, maar als je zelf aan de beurt bent wordt je niet opgejaagd en staat iemand je geduldig te woord. Precies de meerwaarde die ik zoek.

Klantenservice

Vakbekwaamheid lijkt tegenwoordig niet vanzelfsprekend te zijn maar bij foto de vakman is dat dik in orde met mensen die uitstekende kennis van zaken hebben en je graag helpen.

Algemeen

Gezamenlijk met een medewerker van Foto de Vakman een nieuwe camera uitgezocht. Het proces verliep goed en ik kreeg goed advies. Daarnaast de juiste accessoires uitgezocht. Tevens een 50MM lens erbij gekocht. Prachtig!

Algemeen

Ben in de winkel in Uden goed te woord gestaan, alles werd goed en duidelijk uitgelegd.

Algemeen

Tijdens blackfriday ben ik in de avond naar de Foto de Vakman winkel gegaan in Uden. De winkel is in de buurt van mijn werkgever en ze hadden bij foto de vakman scherpe prijzen voor een aantal objectieven die ik bij de camera wilde aanschaffen. Door de drukte van blackfriday waren deze echter al uitverkocht. Voorheen had ik een Sony camera en ben overgestapt naar Fuji. Medewerker Roland heeft me erg vriendelijk geholpen en goede uitleg te geven over de Fuji XT20. Ik ben voor dezelfde camera al eens eerder bij een concurrent gaan informeren echter was daar de kennis over de mogelijkheden van Fuji cameras een stuk beperkter.

Ik heb de camera gekocht inclusief wat accessoires en de lenzen die niet meer op voorraad waren zijn besteld. Deze wilde ik wel graag nog in de winkel bekijken alvorens ze daadwerkelijk te kopen, dat was geen probleem.

Bij schrijven van een review ontvang je een garantie certificaat voor uitgebreide garantie tot 6 jaar. Een mooie bonus omdat ondanks de hoge prijs van de camera en objectieven er standaard maar 2 jaar fabrieksgarantie op zit.

Klantenservice

Een kleine week later waren alle bestelde objectieven weer op voorraad. Ik werd netjes per SMS geinformeerd dat mijn order compleet was om af te halen in de winkel. Deze heb ik een aantal dagen later opgehaald tegen de prijs van de blackfriday aanbieding. Ik ben erg tevreden over de service.

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen en te volgen. Duidelijke site, waarop de camera en lens die ik zocht goed te vinden was. Meerdere betalingsmogelijkheden, zoals afterpay wat ik prettig vind.

Verzending

Ik heb mijn product op zaterdag besteld. Het product werd, zoals aangegeven staat op de site, netjes op dinsdag geleverd.

Klantenservice

Bij deze aankoop geen gebruik van gemaakt. Bij mijn aankoop speelde wel mee dat ik de service bij eerdere ervaringen in de winkel erg prettig vond en deze winkel in de buurt van mijn woonplaats gelegen is.

Algemeen

Tevreden met de service. Ondanks dat het product out-of-stock was kon ik toch een bestelling bij ze plaatsen. Dit was super fijn aangezien ik hierdoor gebruik kon maken van de extra 5% korting die ze gaven.

Verzending

Aangezien mijn pakket out-of-stock was had ik ze de eerst volgende werkdag gebeld wanneer ik het zou ontvangen. Foto de vakman vermelde dat dit ongeveer twee weken zou duren. Binnen 8 dagen ontving ik mijn pakketje!

Klantenservice

Mijn vraag werd niet direct beantwoord omdat ze het even bij de leverancier moest navragen. Binnen 20minuten werd ik terug gebeld met het antwoord. Ze stonden me vriendelijk te woord. Erg fijne klantenservice.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Heb eerst telefonisch advies gevraagd, en ben daarbij prima geholpen. Hebben een goed advies gegeven, en snel de bestelling voor verzending klaar gemaakt.

Verzending

Jammer dat ze verzenden via Sandd, leveringstijden zijn dan een stuk beperkter, en ze hebben geen afhaalpunt. Het is dan wel gratis, maar ik zou er dan liever een paar euro voor bijbetalen, met meer leveringsmogelijkheden.

Klantenservice

Telefonisch prima te woord gestaan, ook al was het druk in de winkel op Black Friday.

Algemeen

Online bestelling ging vlot. In tegenstelling tot andere leveranciers hadden ze niet de prijs van het objectief verhoogd tijdens de cashbackaktie van de producent. De dag erna kan ik het objectief al ophalen in de winkel in Uden. Verder bieden ze 6 jaar garantie in ruil voor een review.

Algemeen

Geen problemen gehad, de webshop is duidelijk en alles is naar wens verlopen. Product was hier het goedkoopst.

Verzending

Levering kon helaas niet op zaterdag. Verpakking had iets steviger en beter beschermd gemogen. Verder prima.

Algemeen

Was al een tijd op zoek naar bepaalde lens en toen die bij Foto De Vakman in de aanbieding was, direct op een zondag besteld. Dat proces verliep soepel en snel; precies zoals het hoort tegenwoordig.

Verzending

Zondagmiddag besteld, dinsdag afgeleverd door DHL. Wel mazzel dat mijn zoon die dinsdag thuis was, want DHL is minder flexibel in bezorging dat PostNL.

Algemeen

Prima webshop met voldoende informatie. Eenvoudig bestelproces. Heldere en tijdige communicatie over orderverwerking. Suggestie voor verbetering: optie tot bezorging bij afleverpunt in de buurt.

Verzending

Transporteur DHL leverde bij de buren af. Voor dure producten gevoelsmatig wat minder prettig. Levering iets later geleverd, maar zal wel door Blackfriday komen.

Winactie

Algemeen

Bestelling simpel te plaatsten met een duidelijke prijstelling, product gemakkelijk te vinden en de betalingsafhandeling zoal dat gewenst is.

Eerder geleverd als verwacht

Algemeen

Ik heb de Canon EF 85mm f/1.4L IS USM tijdens de Black Friday sale gekocht. Het was een goede actie, en aangezien ik de lens al een tijd wilde, was ik blij. Overzichtelijke website en betaling ging gemakkelijk. Prettig dat ze goed contact houden per mail over de stand van zaken. Volgende werkdag heb ik alles netjes ontvangen. Ben er blij mee!

Algemeen

Eerst camera gekocht (Canon SX730HS) bij een grote on-line winkelier. deze beviel niet. Na advies ingewonnen te hebben bij deze winkel in Wijchen daar een toestel besteld (Panasonic TZ-90) welke wel aan de verwachtingen voldeed.

Verzending

SMS'je ontvangen en enkele uren later opgehaald in Wijchen

Algemeen

Deskundig personeel en gunstige prijzen in vergelijking met de internetprijzen van anderen. Men neemt tijd voor de klant. Zeer ruim assortiment. Vragen per email worden snel beantwoord.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Artikelen zijn makkelijk te vinden. Goede prijzen en helemaal mooi de 6 jaar garantie actie. Ik wilde een camera met een filter, extra accu en geheugen kaart. Kreeg een mooi aanbod na een mialtje gestuurd te hebben. Top!

Verzending

Helaas ontbrak de extra accu in de bestelling toen deze geleverd werd. Wel goed ingepakt.

Klantenservice

Na een telefoontje was het ontbreken van de accu zo opgelost. Deze bleek niet voorrradig, stond helaas niet in de bijgeleverde gegevens. De accu wordt netjes nagestuurd.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Foto de Vakman

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg