Foto de Vakman

Gebruikers over webshop Foto de Vakman

Review toevoegen

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ook hier voor het eerst gekocht vanwege de scherpe prijzen en overzichtelijke site. Lijkt een prima winkel.

Verzending

Verzending had ik oorspronkelijk als pakket en bezorgen bij een Postnl punt. Het was zodanig klein dat men het als brievenbuspakketje heeft gestuurd. Hierover is niet gecommuniceerd maar zag ik zelf op de trackpagina. Dat had wellicht iets beter gekund. Voor de rest als brievenbuspakje prima verpakt.

Algemeen

Heldere website met scherpe prijzen, producten zijn eenvoudig terug te vinden. Was mijn eerste keer dat ik hier iets bestelde, ga het zeker weer doen.

Verzending

Product een Canon RF 24-105mm f/4L IS USM was goed verpakt met voldoende verpakkingsmateriaal in een onherkenbare doos.

Algemeen

Duidelijke website met goede beschrijving van het artikel en voordeelbundels voor extra kortingen, eenvoudige afhandeling met meerdere betaalmogelijkheden.

Verzending

Ik heb mijn bestelde camera de volgende dag al ontvangen.
Tevens wordt je via email op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

Klantenservice

De medewerkster heeft mijn vraag duidelijk en goed aan mij uitgelegd.

Algemeen

Ik heb de de winkel gebeld met advies over een flitser voor mijn Nikon camera. Ik ben hier heel vriendelijke en goed geholpen. De verkoper heeft ook gevraagd of ik wel eens portret of studio foto's maakte.Nu had ik dat nooit gedaan maar op advies van de verkoper heb ik een opzetflitser gekocht die ook draadloos als studioflitser gebruikt kan worden. Ik ben er super blij mee.En deze werkt ook nog eens heel makkelijk.

Verzending

Meteen de volgende dag geleverd en de mogelijkheid om deze op een post.nl afhaal punt op te halen. Super.

Klantenservice

Zoals hierboven aangegeven super goed geholpen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Prima webshop met heldere website. Lens kwam netjes veilig verpakt aan op mijn adres. Zou hier weer bestellen.

Verzending

Lens kwam goed beschermd verpakt. Zending zelf was ook verzekerd tot 1500. Prima webshop lijkt me.

Algemeen

Snelle reactie en goede service. Zelfs nog pakketkorting gekregen aangezien ik meerdere artikelen ging aanschaffen.

Verzending

Duidelijke communicatie over verzending en aangetekend verstuurd.

Klantenservice

Snel geholpen en erg vriendelijke service.

Algemeen

In de winkel wat informatie ingewonnen voor een nieuwe camera. Thuis nog wat dingen uitgezocht en uiteindelijk online de camera besteld. Het personeel in de winkel was vriendelijk en nam alle tijd voor je. Daarnaast kreeg ik bij aankoop van de tas, filter, extra accu en geheugenkaart korting op deze accessoires. De verzending ging snel, de camera werd zelfs een dag eerder geleverd dan verwacht! Al met al ben ik zeer tevreden.

Verzending

De verzending ging sneller dan verwacht. Alles was goed verpakt en een dag eerder bezorgd dan verwacht.

Klantenservice

De klantenservice was vriendelijk, de reactie op de mail snel. Alle vragen werden goed en duidelijk beantwoord.

Algemeen

Ik ben professioneel en vriendelijke geholpen door Peter bij Foto de Vakman in Uden. Ik heb daar een Fujifilm X-T100 gekocht met een nieuwe SD kaart erbij. Kennis van de medewerker is goed.

Algemeen

Ik heb hier diverse artikelen gekocht onlangs nog een Olympus M.Zuiko Digital ED 9-19 objectief
Ik ben vakfotograaf en wordt altijd goed geholpen
Verzenden is niet van toepassing aangezien ik in Wijchen woon waar een van de twee vestigingen is.

Klantenservice

Ik wordt snel en accuraat geholpen. Met advies , hulp etc. Ben al vele jaren klant hier.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Canon EOS 77D met 18-135 IS USM lens gekocht als kit tegen scherpe prijs. Alleen Bol.com was marginaal goedkoper, maar het is vele malen fijner om in een gespecialiseerde, fysieke winkel te kopen, waar je vriendelijk en vakkundig wordt geholpen. Op de bijgekochte accessoires ook een mooie korting mogen ontvangen. (Wel jammer van de bijna 2% Credit Card toeslag die dat voordeel weer bijna teniet deed ...)

Verzending

Ik heb de camera in de winkel in Wijchen gekocht. Deze is goed bereikbaar en er is volop gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Algemeen

Fijn om bij een fysieke winkel te kopen en Foto de Vakman is zeer kundig. Fijn geholpen en zou dat zeker weer doen. De optie van 6 jaar garantie sprak mij ook zeer aan. Voor mij de ideale winkel.

Algemeen

Ik heb een Sony A6400 gekocht wat echt een topper is (overgestapt van A6000). IVM aanbod van 6 jaar garantie heb ik hier deze review geplaatst. De website en de communicatie met de shop zijn beide dik in orde. Niks op aan te merken.

Verzending

Ik heb 960,- betaald wat zeer scherp is. Mijn dank hiervoor. De body zat echter in een doos bedoeld voor een kit (body met lens). Dit heb ik niet op de site zien staan of over het hoofd gezien. Verder erg netjes verpakt en snel opgestuurd.

Algemeen

Duidelijke website, alleen jammer dat bij het produktoverzicht altijd eerst de meest populaire artikelen worden getoond, ook die je niet aangevinkt hebt. Ze zitten vaak hoog bij de goedkoopste aanbieders.

Verzending

Ik heb de spullen opgehaald in de winkel in de buurt. Voordeel hiervan is dat je persoonlijk contact hebt.

Algemeen

Overzichtelijke website met ruim assortiment. FUJI X-T3 besteld en direct kunnen ophalen in de winkel. Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Verzending

Online besteld en direct in de winkel kunnen ophalen.

Algemeen

Recent een polsband voor de camera gekocht via de webshop. Deze winkel bood de laagste (totaal)prijs, maar desondanks keurig en snel geleverd.

Je ontvangt wel een rijkelijke hoeveelheid e-mails (bestelling, factuur als e-mail, verzendbevestiging, factuur als pdf, tracking code, reviewverzoek)

Algemeen

Ik heb een goed en zeer duudelijk advies op maat gekregen en ik heb met goed gevoel de winkel verlaten.

Verzending

Ik heb mijn camera in de winkel in Uden gekocht

Algemeen

Een camera DMC-TZ80 gekocht met tasje. Zij hadden een voordeelbundel met het tasje. Het is altijd een heel gezoek om goed passende tasjes te vinden voor camera's en deze past uitstekend. Verder prettig persoonlijk contact over de levering met de mevrouw van de webshop.

Verzending

In eerste instantie was levering niet op tijd, maar toen ik de klantenservice belde werd ik goed geholpen en is op hun voorstel het pakje bezorgd op de volgende avond dat ik ook thuis was.

Klantenservice

Prima persoonlijk contact en zij hebben goed meegedacht over voor mij prettige levertijd.

Algemeen

Erg deskundig en goed advies. Fijne manier van aankoop van mijn nieuwe Lumix systeem camera.

Algemeen

Vanwege 6 jaar garantie een review. Prima winkel, denkt mee aan wat klant wil. Fijne degelijke Canon camera gekocht, lang voor gespaard :-)

Verzending

In winkel afgehaald. Goed.

Algemeen

Overzichtelijke website. Gratis uitgebreide garantie op het bestelde objectief (Sony 35 mm 1.8 OSS). Product werd binnen 24 uur geleverd zoals vermeld op de website.

Klantenservice

In het verleden wel eens gebruik moeten maken van de standaard garantie wegens een defect bij een dslr. Dit defect werd zo vlot als je mag verwachten verholpen en sindsdien geen last meer gehad vh defect.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Foto de Vakman

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg