Foto de Vakman

1.468 producten en 1.839 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Foto de Vakman

Review toevoegen

Algemeen

Na het aanspraak proberen te maken op de garantie voor een drone die ik bij de foto vakman heb gekocht en die met storingen zijn eigen weg heeft gekozen ben ik nu al een maand aan het wachten op een reactie. Ze schuiven het steeds door naar de leverancier terwijl ik voor dit bedrijf koos met de hoop een goede service en garantie te krijgen. Een maand is echt te lang, drone experts hebben ook mijn data bekeken en vonden het een duidelijke zaak. Dit hoeft niet zo lang te duren en ik denk dat ze hopen dat ik stop met vragen als ze maar lang genoeg wachten.

Verzending was o.k

Klantenservice

Nou er is nu een maand lang al geen klanten service behalve het feit dat er gewezen wordt naar de leverancier, die leverancier heb ik geen drone van gekocht maar van de foto vakman.
Lever a.u.b een beetje service dit is echt niet normaal.

Algemeen

Ik heb bij Foto de Vakman een top digitale spiegelreflex camera gekocht.
Na enige tijd gefotografeerd te hebben, ontdekte ik dat er toch iets niet goed was.
Door de inzet van Foto de Vakman (en van mij) is het na testen door de service dienst van het merk en regelmatig overleg tot een perfecte oplossing gekomen.
Zonder de goede inzet van Foto de Vakman, was dit minder goed afgelopen.
Ik was al zeer tevreden over de winkel, website en webwinkel, over de eigenaar en het personeel.
Nu heb ik ook flink gebruik moeten maken van hun klantenservice.
Fijn dat ze er ook op zo'n moment zijn.
(Ook fijn dat de Service manager van het merk zich op een positieve manier liet gelden)
De winkel is een mooie winkel en heeft een goed productaanbod.
Dit is mijn fotowinkel.

Algemeen

Snel en erg behulpzaam geholpen. Bij de aankoop kreeg ik een uitgebreide uitleg over de camera en kreeg ik de aandacht om alles even door te nemen. Erg fijne winkel om geholpen te worden!

Klantenservice

Vriendelijke medewerkers. Nemen de tijd om alles uit te leggen. Je gaat zonder vragen de deur weer uit.

Algemeen

Voor het eerst iets besteld hier erg tevreden mee.

Website is duidelijk en vooral fijn is dat de zoekfunctie ook echt goed werkt!
Prijzen zijn scherp .

Verzending

Snelle verzending, enige waarom ik 4 sterren geef ipv. 5 is omdat ze verzenden met DPD. Opzich niets mis mee zeker niet omdat het DPD pakketpunt 4 huizen verder in de straat zit. Alleen jammer dat ze mijn pakketje op mijn naam aan mijn vrouw hadden meegegeven (met een andere naam). Dus even paniek toen er geen pakketje lag op het afhaalpunt....en ze zich daar er niets van konden herinneren...

Verder zoals ik zei snel verzonden en goed verpakt !

Klantenservice

Helemaal top, diverse mailtjes heen en weer gestuurd maar uiteindelijk ketste de hoofdkoop toch af door een plotselinge prijsstijging vanuit de leverancier.

Desalniettemin complimenten voor Robi bij Foto de vakman!!
Snel en klantgericht zoals het hoort !

Algemeen

Eerst gebeld om zeker te zijn dat het product op voorraad was. ik had het nodig voor een verjaardag. Daarna (begin van de middag) online bestelling gedaan. Binnen het half uur had ik een mail terug met de Track&Trace-code van het pakje. Bij een geautomatiseerd bedrijf als Coolblue is dat de normaalste zaak. Hier, bij zo'n vakhandel, vind ik het getuigen van goede service en aandacht voor de klant.
Het pakje kwam netjes de volgende dag, op tijd voor de verjaardag.

Zie hierboven

Zie hierboven

Algemeen

Dankzij de duidelijke site, goede beoordelingen, goede prijs en 6 (!) jaren garantie, was voor mij de keuze snel gevallen op Foto de Vakman.

Snelle en correcte levering

Algemeen

Bij Foto de Vakman een DJI Mavic Pro besteld met de super snelle levering op de dag van bestelling. Appart was wel dat er al fotos en videos op de SD Kaart stonden.

Verzending

Super snelle levering, voor 12 uur besteld de zelfde dag nog in huis! (met uitzondering van leveringen op zondag).

Algemeen

Nette overzichtelijke website met goede prijzen. Op mijn camera kreeg ik 5 jaar garantie. Het contact was snel en deskundig.

Verzending

Voor 12:00 besteld, zelfde dag nog binnen zonder extra kosten.

Klantenservice

Kort telefoontje gehad over de accessoires en aansluiting van de lader. Vlot en goed geholpen.

Algemeen

Producten waren makkelijk te vinden. Bestellen en betalen ging makkelijk en snel. Had misschien wel een optie willen zien om een opmerking achter te laten voor de bezorgingsdienst. Maar dit ligt denk ik ook meer bij de dienst dan de webshop.

Verzending

De bezorging zat een beetje tegen. Zondag besteld, zou dag erna geleverd moeten worden. Tussen 21:30 en 22:00 zou deze aan moeten komen. Werd echter pas om 21:45 gebeld dat ze het niet zouden halen. Dag erna zou deze weer tussen 21:30 en 22:00 worden geleverd echter hadden ze weer vertraging en leverde ze pas iets voor 23:00. De dienst waarmee het verzonden werd heet Redjepakketje. Maar ik vind niet dat de webshop hier aansprakelijk voor is, maar de bezorgingsdienst.

Klantenservice

Heb in de winkel om advies gevraagd. Kreeg toen uitgebreid uitleg en ze namen daar ook echt de tijd voor. Heb achteraf een kleine defect gehad op m'n LCD schermpje van m'n camera en deze kon ik naar een telefoontje direct omruilen.

Algemeen

Goede communicatie over aankoop proces, zeer goede prijs, vlotte afhandeling. Lens goed ingepakt en snel geleverd.

Algemeen

Zelden zo'n goede service meegemaakt. Deskundig, groot assortiment, snelle levering, prima prijs en vooral klantgericht.

Verzending

Rond middernacht besteld en de volgende middag keurig afgeleverd.

Klantenservice

Camera die tegen een stootje zou moeten kunnen viel al de eerste dag op de grond waardoor er een barstje in de behuizing kwam. Gevraagd of we een beroep op de garantie konden doen. Binnen paar uur reactie dat ze contact hadden gezocht met de leverancier en we de camera konden ruilen. Supersnel een nieuwe camera.

Algemeen

Fijne winkel! Men neemt de tijd voor je. Zelfs wanneer je op zaterdag belt met vragen wordt er echt moeite voor je gedaan. Je krijgt het gevoel dat je klant bent.

Klantenservice

Er wordt meegedacht. Zelfs wanneer het over een tas voor de camera gaat worden er in de winkel een paar geprobeerd en krijg je verslag van.

Algemeen

Fijne winkel waar je snel, vakkundig en eerlijk wordt geholpen. Ze willen niet het maximale verkopen maar je de juiste gear leveren. Erg fijn!

Klantenservice

Na ontvangst van mijn body toch een paar vragen en twijfels, deze zijn professioneel weggenomen en een klein probleempje is snel en vakkundig gladgestreken, super opgelost!

Algemeen

Prima website. Alles zeer overzichtelijk en eenvoudig te vinden.
Als je een vraag stelt via de mail krijg je snel en adequaat antwoord,

Verzending

Prima op tijs geleverd. Precies conform afspraak.

Algemeen

Goede web-site. Uitstekende prijs. Alles bij elkaar geeft dit bedrijf een betrouwbare en professionele indruk.

Verzending

Stipt geleverd en goed verpakt.

Klantenservice

Via e-mail een nieuwe afleverdatum afgesproken. E-mail werd per omgaande beantwoord en product is volgens afspraak geleverd.

Klantenservice:

Vandaag in de winkel een mooie 5D gekocht, helaas kon mijn pinbetaling niet het gehele bedrag aan. Samen een goede oplossing gevonden. Prettige winkel, goed personeel en dan ook nog een mooie prijs voor de artikelen.

Algemeen

In de winkel in Uden geweest om een camera aan te schaffen, duidelijke uitleg, er wordt tijd genomen voor de klant en geen enkel gevoel gehad dat ik iets aangesmeerd kreeg. Er werd zelf een compleet pakket uit elkaar gehaald om mij een losse body te verkopen.Later die dag via de site een lens extra gekocht. Duidelijke site en pakket werd op de afgesproken dag bezorgd in een stevige verpakking.

Verzending

Belofte wordt waargemaakt, pakket dag later ontvangen.

Klantenservice

Zeer prettig geholpen in de winkel. Duidelijk een verkoopster met zeer veel kennis en dat wekt vertrouwen. Denkt mee en gaat niet voor de duurste optie maar vraagt wat je wilt uitgeven. Geeft suggesties wat een goede aankoop zou kunnen zijn.

Algemeen

Via de pricewatch bij Foto de Vakman uitgekomen, even snel wat gevraagd via de online chat, uitermate snel en netjes te woord gestaan en vervolgens besteld. Netjes volgende werkdag binnen gekregen.

Verzending

Netjes verpakt, kon niets mee gebeuren. Kreeg mijn bestelde body geleverd in de doos van een body met kit lens maar dat maakt niet echt uit.

Klantenservice

Had een paar vragen over de Canon cashback actie en werd snel, netjes en duidelijk te woord gestaan via de online chat.

Algemeen

Als enige in Nederland de Canon EOS M5 met 18-150mm op voorraad. Na een chatsessie en een zeer prettig telefoongesprek deze camera besteld. De volgende dag al binnen.

Verzending

Bezorgd door DHL, goed verpakt en stipt op tijd.

Klantenservice:

Was al langer op zoek naar de Nikon DF voor een goede prijs. Op basis van de goede reviews op tweakers.net besteld op zondagavond. Maandag werd het ding aan het begin van de avond goed verpakt bezorgd zoals beloofd. Prima dus.

Scorekaart voor Foto de Vakman

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg