Foto de Vakman

1.208 producten en 1.475 uitvoeringen
Welkom bij fotodevakman.nl!
Al ruim 48 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs.
Wij printen uw fotos in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke Fotofun-artikelen.
Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft.
Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Foto de Vakman -

Scorekaart voor Foto de Vakman

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1475 producten, 3941 unsorted producten
Prijsindex Nederland 104,3 (4,3% boven gemiddeld)
Prijsindex België 104,8 (4,8% boven gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True