SiComputers

21.093 producten en 25.903 uitvoeringen

Over ons

SiComputers is in 2011 opgericht met focus op verkoop van computer en entertainment producten. Door de passie voor hardware is SiComputers ontstaan. Inmiddels is SiComputers uitgegroeid naar een voltallig team dat dagelijks klaar staat om uw bestelling en vragen zo snel mogelijk af te handelen. Wij leveren naast de standaard merken van computeronderdelen, ook de meer exclusieve merken, om hiermee aan de vraag van onze klanten te kunnen voldoen.

Onze formule

SiComputers is een online shop met een servicepunt. Vanuit ons servicepunt zenden wij bestellingen naar onze klanten en kunt u er ook voor kiezen om een bestelling te komen afhalen. U wordt via ons systeem per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Wij staan altijd achter de enthousiaste gebruikers op de markt en willen hen kwaliteit leveren. Wij controleren voortdurend de markt op de wensen van de gebruikers en spelen daarop in. Wij leveren zowel topmerken als mainstream merken. Voor ieder zijn smaak hebben wij producten. Wij trachten de beste producten voor een zo aantrekkelijk mogelijke prijs te leveren.

Onze voordelen

• - Wij accepteren betaling met bitcoins
  • - Top kwaliteit producten voor scherpe prijs
  • - Uitgebreid bereikbaar tussen 8:00 en 17:00
  • - Wij werken klantgericht
  • -30 dagen niet goed, geld terug
  • - Voor alles op voorraad: Doordeweeks voor 16:00 besteld, morgen in huis.
  • - 2,95 verzendkosten per bestelling binnen Nederland