SiComputers

14.537 producten en 18.231 uitvoeringen
SiComputers

SiComputers is een online shop die is opgericht met een passie voor ICT. Vanaf onze locatie verzenden wij de bestellingen naar onze klanten of kunt u er voor kiezen om uw bestelling, op afspraak, af te halen. Het plaatsen en bijhouden van bestellingen is gemakkelijk en gaan uitsluitend via onze website. Gedurende het proces wordt u via ons systeem per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Aangezien wij geen showroom hebben en de voorraad laag houden kunnen wij zo laag mogelijke prijzen aanbieden. Door snel te schakelen in voorraden van diverse leveranciers staan wij garant voor snelle levertijden.

Order boven de 100 euro sturen wij gratis op per PostNL, orders lager dan 100 euro hanteren wij een lage prijs van § 4.95 voor Nederland en § 13.95 voor BelgiŽ, hoe groot uw bestelling ook is. Wij zeggen dus Si shop till Si drop en wensen u een fijne winkelervaring toe.

Voordelen die wij hebben zijn:
- Snelle levering van producten
- Lage prijzen door efficiŽnt in te spelen op voorraden van leveranciers
- Afhaal mogelijkheid om ook ons vertrouwde gezicht te tonen achter het internet
- Zeer ruim assortiment voor zowel enthousiaste als mainstream klanten
- Servicegericht werken

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 18231 producten, 35222 unsorted producten
Prijsindex Nederland 87,7 (12,3% onder gemiddeld)
Prijsindex België 88,9 (11,1% onder gemiddeld)

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2