RU connected

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop RU connected

Review toevoegen

Algemeen

Platte HDMI kabel v2 besteld omdat de goedkope kabel niet genoeg bandbreedte gaf voor 4k 60fps. Super kwaliteit kabel die er heel stevig uitziet maar naar mijn mening toch nog heel flexibel is !

Verzending

Zaterdag besteld, maandag in huis.

Algemeen

Ik had een optische kabel nodig voor mijn nieuwe draadloze speakers. De kabel van RU connected is goed afgewerkt en werkt naar behoren. De producten zijn eenvoudig te bestellen en te betalen via de website. Daarnaast worden de producten zoals belooft de volgende dag geleverd (indien voorradig). Bij het pick proces wordt een foto gemaakt die je via de e-mail toegestuurd krijgt.

Verzending

Product werd zoals beloofd op de afgesproken tijd afgeleverd.

Algemeen

Voor het aansluiten van mijn toekomstige 4K televisie met de multimedia apparatuur extern, was ik opzoek naar een lange HDMI-kabel.

Na het nodige speurwerk kwam ik uit bij deze no-nonsense webwinkel/producent met een goed aanbod (HDMI) kabels en duidelijke (Nederlandstalige!) product omschrijvingen. Heb hier gekozen voor de optische HDMI kabel welke bij RU connected competitief geprijsd is.

Verzending

Niks aan te merken op de verzending. Artikel werd vlot en in degelijke verpakking opgestuurd.

Klantenservice

Had mij vergist in de aantal meters die ik nodig had, hierdoor had ik een te korte kabel besteld. Natuurlijk kwam ik hier pas veel te laat achter...... gelukkig was dit voor RU connected geen probleem, ik werd netjes per e-mail geholpen en een week later was ik alsnog de gelukkige eigenaar van een kabel met de juiste lengte!

Algemeen

Na wat gezeur met een allegaar aan HDMI kabels (ruis bij 4K), Besloten toch een keer alles te vervangen. Aangezien ik goede verhalen had gehoord over RuConnected (tweakers en htforum). Daar gaan kijken. Natuurlijk duurder dan de action maar ik wilde in 1 keer geen gezeur hebben dus dan maar 25 ipv 5 euro uitgeven. Kabels werken perfect en bouwkwaliteit is zeer solide. Ik ben zelf voor de Dunne HDMI kabels gegaan,

Verzending

Om 2030 besteld, dag later in huis. Kreeg zelfs een geautomatiseerde foto van het inpak proces! Verzending was met DHL, daar ben ik zelf niet zo'n fan in aangezien die bij ons op vervelende tijden komen.

Klantenservice

Nette en snelle reactie van Ruben (eigenaar) op vragen over de kabels.

Algemeen

Zeer duidelijke site. Makkelijk door te nemen en keuze maken. Gekozen produkt is kwalitatief uitstekend en uniek.

Supersnelle levering.

Algemeen

Informatieve website met ondersteunende informatie over de verschillende kabels snelle levering en mooie producten. Goede nazorg.

Verzending

Zeer snelle levering, goed ondersteund door de berichten die je ontvangt. (Zelfs met een foto van de inhoud van je winkelmandje!)

Klantenservice

Goede nazorg, informatie over de levering en tevredenheid na ontvangst van de goederen.

Algemeen

proces eenvoudig van opzet om tot goede keuzes komen, duidelijke informatie over de onderlinge verschillen tussen de producten

Verzending

vrijdag avond laat besteld, zaterdag middag in huis verzend proces goed te volgen

Klantenservice

Zeer correct e-mail contact over proces ook na levering vraag of alles in goed orde ontvangen is en er nog behoefte is aan verdere informatie/ondersteuning.

Algemeen

Bij de aanschaf van een nieuwe UHD tv was het tijd om de goedkope kabels in huis te vervangen, RU heeft ook kabels met extra kleine connector om de tv strak tegen de muur te kunnen plaatsen dus hier uiteindelijk mee geslaagd in plaats van met haakse kabels te gaan werken (welke ik niet in UHD kon vinden) Vragen worden ook heel snel beantwoord door Ruben dus de klantenservice op dit punt is in elk geval uitstekend.

Verzending

Gewoon snel geleverd zoals het hoort.

Klantenservice

Vragen worden snel beantwoord zodat je verder kunt en dat is wel weer fijn.

Algemeen

Prachtig materiaal, goede prijzen, vriendelijke communicatie en geleverd de dag na de bestelling, kortom top!

Algemeen

Zeer makkelijk en eenvoudig bestellen, duidelijke informatie en na bestelling volledige informatie over verloop proces en levering. Zeer snelle levering! Goed verpakt en schitterend product!

Verzending

Ene dag 'savonds besteld, volgende dag geleverd. Dat is nog eens snel! Duidelijke informatie rondom bestelling, afhandeling en levering. TOP!

Algemeen

Snelle levering en snelle reactie na vraag via site.
Denken ook mee

Verzending

Gewoon met de post, dus niet nodig om thuis te blijven voor handtekening

Snelle respons op vraag

Algemeen

Prima kabels, de analoge aansluitingen op de eindversterker zijn solide en stevig. Hetzelfde geldt voor de digitale interlinks naar een dac.

Verzending

Het pakket werd binnen twee dagen afgeleverd bij een DHL afhaalpunt

Algemeen

Heb erg fijn contact gehad... Erg snelle en duidelijke communicatie. 2 Kabels besteld waaronder een 15 meter optische HDMI kabel: https://www.ruconnected.nl/optische-hdmi-kabel/
Goede levering, netjes verpakt. Kortom: dikke dikke plus!

Verzending

2 maal om een uur of 21:30 besteld... 2 maal, een dag later in huis.

Klantenservice

Uitstekend! Heeft erg veel kennis en verstand van zaken! Praat geen onzin of vervelende verkooppraatjes. Kreeg duidelijke uitgebreide antwoorden op mijn vele vragen

Klantenservice: Score: 0

Vandaag mijn audio kabels binnen gekregen om mijn lp speler aan te sluiten op mijn versterker.
Ik gebruikte een paar maanden goedkopere kabels en hoopte op een betere kwaliteit weergave maar had al een beetje rekening gehouden dat mijn speler misschien aan vervanging toe was.
Maar wat een verschil!! Echt super ,kwaliteit is top, kabels voelen zeer sterk .

Ik overweeg om meteen een paar setjes HDMI kabels te bestellen om alles van hetzelfde kwaliteit te hebben.

Algemeen

Het bestellen vanaf de site is heel eenvoudig. Ik heb twee HDMI kabels van verschillende lengtes besteld (simpel dropdown menu). Betaling gewoon via iDeal. Gewoon zoals het moet zijn.

Verzending

Goed verpakt verzonden in een bubbelenvelop.

Algemeen

Het product dat ik heb aangeschaft (toslink kabel) is zeer degelijk en mooi afgewerkt. Geluidskwaliteit is subliem. De prijs / kwaliteit verhouding is dan ook meer dan naar behoren.

Verzending

Ik had de kabel 's middags besteld en de volgende dag al in huis. Prima service!

Klantenservice

Uitmuntend! In eerste instantie zat er vertraging in het geluid van de receiver t.o.v. de mediabox welke weer verbonden was met de tv. Via lipsync e.d. kreeg ik dit niet goed opgelost, maar dit ligt uiteraard niet aan de kabel maar aan mijn hardware.

Ik had al een retourverzoek gedaan bij RU connected en kreeg direct de benodigde retourinformatie verstrekt. Op diezelfde dag ging ik wisselen van tv provider waarbij ik dus ook een andere mediabox zou ontvangen (CI+). Er zat mogelijk een langere levertijd op deze box, maar mogelijk was hiermee wel de vertraging van het geluid opgelost. Ik nam daarom contact op met RU connected met het verzoek of ik het retour sturen nog even mocht uitstellen zodat ik de kabel met de nieuwe box kon testen. Direct kreeg ik een mail terug dat dit absoluut geen probleem was. Perfecte aftersales dus!!

Met de nieuwe setup werkt alles naar behoren. Prachtig geluid via de kabel. Zowel de kwaliteit van het product als de kwaliteit van de service vind ik erg goed. Vandaar dat ik dan ook graag de moeite neem om dit positieve verhaal te schrijven. Bij volgende kabels zal ik zeker weer kiezen voor RU connected en ik zal de winkel ook zeker aanraden bij anderen.

Scorekaart voor RU connected

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie