RU connected

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop RU connected

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling verliep vlot en snel. Wel veel mailbevestigingen m.b.t. voortgang. Had liever twee mails gezien. Bevestiging ontvangst en T&T. Meer dan genoeg.
Verder dik tevreden over de verpakking en nota met retour sticker. Prima service. Moeten meer bedrijven doen. Kabel is naar wens zoals beschreven. Dikke pluim.

Verzending

Snel geleverd. Voortgang wel mooi om te zien, maar weet dat het toch pas de volgende dag komt normaal gesproken. Mag van mij wel iets minder mail. Had nu vier mails ontvangen. En als laatste nu een review. Zijn in totaal vijf mails. Weet niet of ik op zoveel mail zit te wachten bij iedere bestelling.

Algemeen

Ik had een nieuwe langere optische kabel nodig voor het geluid van mijn tv naar de versterker. Al eerder digitale coax besteld en ook nu was het weer top, mooie afgewerkte kabel, snelle levering en prima prijs. Volgende keer weer!

Algemeen

HDMI kabel V2 had ik al eerder een keer besteld. Vanwege de super kwaliteit weer voor RU connected gekozen alleen deze keer de dunne kabel omdat deze deels in het zicht komt. Deze is ook weer zeer mooi en degelijk afgewerkt, inpluggen en meteen volledige 4k 60fps overdracht vanaf mijn pc naar de tv.

Meteen ook een digitale coax kabel mee besteld voor tussen de subwoofer en reciever. Ook deze is perfect afgewerkt met een mooie sleeve en degelijke (ook heel zware) rca pluggen.

Verzending

Zondag besteld, maandag stond de DHL levering geplanned, dinsdag bij een ophaalpunt opgehaald. Niks slechts over te zeggen, verzending op zondag is niet de standaard maar wel heel fijn!

Klantenservice

Niet echt service nodig gehad maar, bij PayPal betaling de bestelling af gebroken om nog een artikel te wijzigen. Niet veel later om 0:42 kreeg ik een mail met de vraag of er iets mis was gegaan met de bestelling of dat ik deze bewust had afgebroken. In mijn ogen top dus!

Algemeen

De optische HDMI buis kabel besteld. Dure kabel maar perfect voor wat ik nodig had en deze past zelfs door hele krappe bochten.

Algemeen

Duidelijke voorraadindicatie op de site, directe orderbevestiging, en gedetailleerde updates van het leveringstrajec (inclusief foto van je items ten tijd van orderpicking).

Verzending

Verzending met DHL, persoonlijk niet mijn favoriet wegens de enkele aanbieding en vreemde "ophaalpunten", maar dit paste gelukkig door de brievenbus.

Algemeen

De HDMI ingangen op mijn LG soundbar zijn niet heel diep weg gewerkt, dus kabelvervangen en goed kunnen wegwerken is niet prettig.
Daarom dunne HDMI kabels besteld met korte connector.

Erg prettig om mee te werken, en vooral om weg te werken.

Verzending

Snelle levering en goed verpakt in een bubbel enveloppe.

Algemeen

Na problemen met arc/cec tussen hk en sony bravia Android tv een HDMI besteld bij RUConnected. Goede en zeer snelle levering. Item voldoet prima. Duidelijk verschil met andere HDMI kabels. Zeer tevreden .

Zie boven

Zie boven

Algemeen

Surround set schoot soms in de stress en maakte dan een enorm rotgeluid, nieuwe hdmi kabels gekocht bij RU en geen last meer van.

Algemeen

Kabel is soepel, dun en verbetert het beeld. Helderder en sprankelend. Oude kabel was standaard hdmi . Gekocht voor nieuwe oled tv. Tv vond beide kabels o.k. , is via instellingen te checken.

Algemeen

Had er veel over gelezen en de kabels voldoen zeker aan de verwachtingen, snelle feedback en dito verzending!!!!

Verzending

Op 22 uur na bestelling waren de kabels binnen en netjes verpakt.

Algemeen

De materie is was voor mij een beetje moeilijk. Maar 1 telefoontje met advies en de klus was zo geklaard. De bestelling ging vlot.

Verzending

De bestelling lag de volgende dag in de bus.

Klantenservice

De kabel was defect, maar binnen no time een nieuwe toegestuurd gekregen. Netjes opgelost. Ik raad dit bedrijf aan.

Algemeen

Als Kerstkado voor mijn zoon gekocht. Hij was er zeer blij mee. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Absoluut beste kabel tot nu toe. Aanrader

Verzending

Uitstekend; volgende dag al geleverd per fietskoerier

Algemeen

top product, eindelijk hdr en kabel ziet er goed uit, solide. Ben er blij mee

Algemeen

Professionele club. Snelle levering (via DHL bezorgpunt), goed verpakt,en een topklasse product. Moeiteloos bestelproces, en bezorgstatus was accuraat.

Verzending

Kon, naast eigen adres, kiezen uit een aantal DHL bezorgpunten. Volgende dag geleverd, accurate status updates.

Algemeen

Problemen met een haperend/uitvallend HDMI signaal naar mijn nieuwe Philips tv vanuit de KPN 4K box. Naar aanleiding van de goede reviews hier een 1.5 meter dunne HDMI kabel besteld. Alles werkt als een zonnetje en het lijkt wel of het beeld ook beter is geworden (maar dat kan ook inbeelding zijn natuurlijk).

Verzending

Savonds besteld en volgende dag in huis met track and trace. Enige kritiekpunt: Het was een brievenbuspakket maar werd gebracht door DHL. Daarom 4 sterren maar kan wellicht niet anders geleverd worden ?

Algemeen

Snel met antwoorden op vragen. Keuze gemaakt en bestelling verliep vlot en met e-mail bevestiging en tracking link.
Ik heb alleen maar goede ervaring genoten en kan deze dus met een gerust hart aanbevelen.

Goed verpakt. Snel geleverd. Tracking link erbij

Algemeen

Voor de tweede keer besteld bij RU. Met de komst van de nieuwe Ziggo Next box hadden we last van synchronisatie problemen waarbij het geluid en het beeld niet gelijk liepen. Ziggo had hier veel klachten over gehad en met de nieuwe update zou je dat beter kunnen instellen. Ware het niet dat het bij ons geen verbetering opleverde. Ik heb toen voor de Next box, soundbar en PS4 Pro 3 HDMI V2 kabels besteld van RU Connected. Alles is nu opgelost. Perfecte kwaliteit kabels, mooi design in platte uitvoering. Savonds besteld en de volgende dag met fietscourier Cycloon afgeleverd. Ik kan RU Connected echt aanbevelen als je op zoek bent naar goede kwaliteit kabels en bijkomend voordeel is dat je niet de hoofdprijs hoeft te betalen.

Levering binnen 24 uur.

Algemeen

Een tien meter en 2 0,5 meter kabels hier gekocht, vooral vanwege de andere reviews. Ziet er netjes uit, levering de volgende dag. Ik ben er tevreden mee.

Algemeen

snelle levering en kwaliteit erg goed
kabels besteld voor mijn aansluiting van versterker naar speakers en HDMI aansluiting voor 4K speler en tv.
perfect wat een verbetering kwa geluid en beeld.
weet nu waar ik mijn spullen voortaan ga bestellen.

snel

Klantenservice

advies erg goed en meteen gemaild over de vraag die ik gesteld had. perfect mensen

Algemeen

Voor mijn nieuwe Epson projector de Optische HDMI kabel V2 van 15 meter via RU connected aangeschaft.
Website bestelling en betaling uitstekend.
Snelle afhandeling en verzending helemaal top!
De kabel zelf is een aanrader, storingsvrij beeld en gemakkelijk weg te werken.

Uitstekende snelle verzending via DHL

Scorekaart voor RU connected

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie