RU connected

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop RU connected

Review toevoegen

Algemeen

RU Connected is zo'n bedrijf dat gewoon levert wat je hoopt te krijgen. Goede producten voor een goede prijs.
Keurig afgewerkt en ziet er fraai uit. Gewoon waar voor je geld.

Snelle en keurige verzending

Algemeen

Product zo gevonden door duidelijk overzicht van assortiment op de site
S'avonds besteld volgende dag binnen

Product dag erop binnen

Algemeen

Prima en snelle service. Snelle levering. De beide kabels zijn nu toegepast in mijn net gekochte Philips TV 4K van 2020. De overdracht van data is prima, mooi scherp beeld, hoewel ik geen apparatuur heb om deze kabels te onderwerpen aan een test om de 4K te beoordelen.
De mechanische uitvoering ziet er stevig uit, mooi afgewerkt. Kortom, een goede keuze. 2 Kabels van 1,5 meter had ik al besteld voor ik de tv in huis had, er vanuit gaande dat ik de beste koop had gedaan.

Verzending

Zeer tevreden over bestelling, website en verzending.

Algemeen

Ik had 3x HDMI 2.1 kabel 1,5 mtr ( www.ruconnected.nl/hdmi-kabel/2-1 ) bij RU connected gekocht om mijn home cinema the upgraden. Dit zijn hoge kwaliteit kabels en mooi afgewerkt. Ze voldoen perfect.

Verzending

Na de bestelling direct een bevestigingsmail gekregen en even later nog een mail met een foto van de kabels die inmiddels ge-picked waren. Ze waarschuwden dat vanwege de situatie rondom corona de levering misschien iets langer zou duren maar alles werd keurig de volgende dag (op zaterdag) bij me afgeleverd.

Klantenservice

Gelukkig geen problemen ondervonden waar ik de kalntenservice voor nodig zou hebben maar de hele opvolging van de bestelling via e-mail zou ik zeker klantenservice noemen en is uitstekend..

Algemeen

Ter vervanging van mijn utp over hdmi oplossing, die niet goed werkt, Deze optische HDMI kabel voor door buis besteld.

Bestelproces ging zeer vlot en ik had hem supersnel in huis.
Ik was even bang toen ik de mini connector zag, of die wel door een bocht in 5/8 electrapijp zou gaan, maar dat gaat gewoon!

Hdmi connector en na het doorvoeren aangeklikt en yes, 4k beeld :-)

Perfect produkt en goede service, kopen hier dus!

Zeer snel geleverd!

Klantenservice

Na bestellen kreeg in nog een persoonlijk mailtje met erin een bedank en een waarschuwing op te letten dat ik de kabel juist doorvoer: de ene zijde moet naar de bron en de andere naar de beeldgever (beamer in mijn geval)
Heel attent!

Algemeen

wow...wat een een fantastische kabel is dit. Niet alleen maakt het digitaal verbinding, het heeft ook ons gezin verenigd. Elke avond doen we allerlei spelletjes zoals kabeltjespringen, wie van de drie kabels is HDMI en kabeltje kabbel de krabbel. Ik kan een ieder deze kabel dan ook ten zeerste aanbevelen...hij is zwart, maar toch ook een beetje grijs....nooit stug, zacht van buiten en vol energie van binnen. De Messi van HDMI, de Kluivert van de kabels

Verzending

Vanaf het moment dat ik de bestelknop indrukte ben ik als de brandweer naar mijn postbus gerend..net op tijd om de prachtig gemanicuurde handen van de bezorger de kabel door de gleuf te zien laten glijden. Wat een ervaring. Wel vond ik de vuurwerkshow die RU Connected daarop liet volgen net een uurtje te lang duren.

Algemeen

weer een een uitstekend product! gekocht (luidsprekerkabel)
had al diverse interlinks rca hdmi aangeschaft dusben zeer tevreden!

Verzending

zeer snelle verzending en info.

Algemeen

Hier enkele HDMI 2.1 gekocht. Bestelproces soepel. 1 kabel had ik te kort besteld en weer retour gestuurd voor een langere. Geld binnen 2 werkdagen terug op de creditcard gestort.
Kwaliteit van de kabels is uitstekend. Zowel afwerking als beeld / geluid.

Algemeen

HDMI 2,1 kabel bestelt snelle levering uitstekend product zeer tevreden ... O!! 15 woorden blabla ...

Algemeen

Zocht een nieuwe HDMI kabel, het waren zo'n mooie platte kabels dat ik er meteen maar drie had besteld.

Verzending

Een snelle levering, degelijk verpakt.

Algemeen

Overzichtelijke site met relevante informatie. Ruim assortiment met voldoende keuze van eenvoudig tot high end.

Verzending

Op zondagavond besteld en was verrast diezelfde avond al een track&trace te ontvangen. Duurde toch nog wel even voordat het pakket aangeboden werd bij de bezirgdienst. Dat was te verwachten, maar toch werd er wat valse hoop opgewekt.

Algemeen

De levering was supersnel en de luidsprekerkabel voldoet aan de verwachtingen. De kwaliteit is goed net als de eerder bestelde HDMI kabel. Eerste geluidsindrukken zijn prima. Voor HiFi puristen zou toevoeging meer technische details van de kabel een goede zet zijn!

Verzending

Supersnelle levering. Ook goede leverinformatie. Misschien iets teveel info daarover per email, maar niet storend.

Algemeen

Het is een zeer overzichtelijke en duidelijke site, was ook makkelijk te vinden via Google.

Zeer snelle service

Algemeen

Eindelijk de juiste kabel via de site gevonden en besteld, zeer redelijk geprijsd en vlotte levering, klasse!

Verzending

Goede verpakking en snelle levering

Algemeen

Duidelijke website. Ze doen wat ze zeggen, namelijk kabels van kwaliteit voor een normale prijs verkopen. Een van de weinig websites waar ze duidelijk het verschil tussen de HDMI-kabels benoemen.

Verzending

Keurig verpakt en paste netjes door de brievenbus.

Algemeen

Bestelling verliep vlot en snel. Wel veel mailbevestigingen m.b.t. voortgang. Had liever twee mails gezien. Bevestiging ontvangst en T&T. Meer dan genoeg.
Verder dik tevreden over de verpakking en nota met retour sticker. Prima service. Moeten meer bedrijven doen. Kabel is naar wens zoals beschreven. Dikke pluim.

Verzending

Snel geleverd. Voortgang wel mooi om te zien, maar weet dat het toch pas de volgende dag komt normaal gesproken. Mag van mij wel iets minder mail. Had nu vier mails ontvangen. En als laatste nu een review. Zijn in totaal vijf mails. Weet niet of ik op zoveel mail zit te wachten bij iedere bestelling.

Algemeen

Ik had een nieuwe langere optische kabel nodig voor het geluid van mijn tv naar de versterker. Al eerder digitale coax besteld en ook nu was het weer top, mooie afgewerkte kabel, snelle levering en prima prijs. Volgende keer weer!

Algemeen

HDMI kabel V2 had ik al eerder een keer besteld. Vanwege de super kwaliteit weer voor RU connected gekozen alleen deze keer de dunne kabel omdat deze deels in het zicht komt. Deze is ook weer zeer mooi en degelijk afgewerkt, inpluggen en meteen volledige 4k 60fps overdracht vanaf mijn pc naar de tv.

Meteen ook een digitale coax kabel mee besteld voor tussen de subwoofer en reciever. Ook deze is perfect afgewerkt met een mooie sleeve en degelijke (ook heel zware) rca pluggen.

Verzending

Zondag besteld, maandag stond de DHL levering geplanned, dinsdag bij een ophaalpunt opgehaald. Niks slechts over te zeggen, verzending op zondag is niet de standaard maar wel heel fijn!

Klantenservice

Niet echt service nodig gehad maar, bij PayPal betaling de bestelling af gebroken om nog een artikel te wijzigen. Niet veel later om 0:42 kreeg ik een mail met de vraag of er iets mis was gegaan met de bestelling of dat ik deze bewust had afgebroken. In mijn ogen top dus!

Algemeen

De optische HDMI buis kabel besteld. Dure kabel maar perfect voor wat ik nodig had en deze past zelfs door hele krappe bochten.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Duidelijke voorraadindicatie op de site, directe orderbevestiging, en gedetailleerde updates van het leveringstrajec (inclusief foto van je items ten tijd van orderpicking).

Verzending

Verzending met DHL, persoonlijk niet mijn favoriet wegens de enkele aanbieding en vreemde "ophaalpunten", maar dit paste gelukkig door de brievenbus.

Scorekaart voor RU connected

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie