RU connected

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop RU connected

Review toevoegen

Algemeen

Zeer makkelijk en eenvoudig bestellen, duidelijke informatie en na bestelling volledige informatie over verloop proces en levering. Zeer snelle levering! Goed verpakt en schitterend product!

Verzending

Ene dag 'savonds besteld, volgende dag geleverd. Dat is nog eens snel! Duidelijke informatie rondom bestelling, afhandeling en levering. TOP!

Algemeen

Snelle levering en snelle reactie na vraag via site.
Denken ook mee

Verzending

Gewoon met de post, dus niet nodig om thuis te blijven voor handtekening

Snelle respons op vraag

Algemeen

Prima kabels, de analoge aansluitingen op de eindversterker zijn solide en stevig. Hetzelfde geldt voor de digitale interlinks naar een dac.

Verzending

Het pakket werd binnen twee dagen afgeleverd bij een DHL afhaalpunt

Algemeen

Heb erg fijn contact gehad... Erg snelle en duidelijke communicatie. 2 Kabels besteld waaronder een 15 meter optische HDMI kabel: https://www.ruconnected.nl/optische-hdmi-kabel/
Goede levering, netjes verpakt. Kortom: dikke dikke plus!

Verzending

2 maal om een uur of 21:30 besteld... 2 maal, een dag later in huis.

Klantenservice

Uitstekend! Heeft erg veel kennis en verstand van zaken! Praat geen onzin of vervelende verkooppraatjes. Kreeg duidelijke uitgebreide antwoorden op mijn vele vragen

Klantenservice:

Vandaag mijn audio kabels binnen gekregen om mijn lp speler aan te sluiten op mijn versterker.
Ik gebruikte een paar maanden goedkopere kabels en hoopte op een betere kwaliteit weergave maar had al een beetje rekening gehouden dat mijn speler misschien aan vervanging toe was.
Maar wat een verschil!! Echt super ,kwaliteit is top, kabels voelen zeer sterk .

Ik overweeg om meteen een paar setjes HDMI kabels te bestellen om alles van hetzelfde kwaliteit te hebben.

Algemeen

Het bestellen vanaf de site is heel eenvoudig. Ik heb twee HDMI kabels van verschillende lengtes besteld (simpel dropdown menu). Betaling gewoon via iDeal. Gewoon zoals het moet zijn.

Verzending

Goed verpakt verzonden in een bubbelenvelop.

Algemeen

Het product dat ik heb aangeschaft (toslink kabel) is zeer degelijk en mooi afgewerkt. Geluidskwaliteit is subliem. De prijs / kwaliteit verhouding is dan ook meer dan naar behoren.

Verzending

Ik had de kabel 's middags besteld en de volgende dag al in huis. Prima service!

Klantenservice

Uitmuntend! In eerste instantie zat er vertraging in het geluid van de receiver t.o.v. de mediabox welke weer verbonden was met de tv. Via lipsync e.d. kreeg ik dit niet goed opgelost, maar dit ligt uiteraard niet aan de kabel maar aan mijn hardware.

Ik had al een retourverzoek gedaan bij RU connected en kreeg direct de benodigde retourinformatie verstrekt. Op diezelfde dag ging ik wisselen van tv provider waarbij ik dus ook een andere mediabox zou ontvangen (CI+). Er zat mogelijk een langere levertijd op deze box, maar mogelijk was hiermee wel de vertraging van het geluid opgelost. Ik nam daarom contact op met RU connected met het verzoek of ik het retour sturen nog even mocht uitstellen zodat ik de kabel met de nieuwe box kon testen. Direct kreeg ik een mail terug dat dit absoluut geen probleem was. Perfecte aftersales dus!!

Met de nieuwe setup werkt alles naar behoren. Prachtig geluid via de kabel. Zowel de kwaliteit van het product als de kwaliteit van de service vind ik erg goed. Vandaar dat ik dan ook graag de moeite neem om dit positieve verhaal te schrijven. Bij volgende kabels zal ik zeker weer kiezen voor RU connected en ik zal de winkel ook zeker aanraden bij anderen.

Scorekaart voor RU connected

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie