RU connected

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop RU connected

Review toevoegen

Algemeen

Erg tevreden over dit bedrijf. Had er al eerder een RCA kabel besteld en net recent een langere RCA en coaxiale digitale kabel.

Goede prijs, ze maken gewoon 1 goede kabel voor elke optie dus geen gedoe met zogenaamde betere/mindere versies. Degelijk gebouwd, stevige aansluitpunten en doet wat het moet doen.

Verzending

Binnen een dag geleverd dus uitstekend.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Prima website en afhandeling. De prijzen zijn laag.
De kabel (digitale coax) ziet er prima verzorgd en kwalitatief goed uit. Zeker niet minder dan de andere audiokabels die ik gebruik.
Over de geluidskwaliteit ervan kan ik nog niets zeggen omdat het mijn eerste digitale coaxkabel is en ik dus geen vergelijk heb. Ik gebruik de kabel tussen een Bluesound Node 130 en een SPL Phonitor SE. Kabel en versterker zijn slechts enkele dagen oud dus hoe het uiteindelijk gaat klinken is nog een verrassing. Met de detaillering lijkt het wel goed te zitten.

Verzending

Vogende dag in huis. Kabel netjes in geseald zakje, dus eenvoudig te openen. De kabel is bij elkaar gehouden door twee losse klittenbandjes (altijd handig).

Algemeen

Ik was op zoek naar een goede verbinding tussen mijn DAC en Audiolab 6000cdt .
Vele aanbieders zijn er te vinden. En vele prijzen worden er aangeboden. Hier bij RU Connected vond ik de juiste combinatie van prijs en kwaliteit. De optischekabel die ik kreeg was er snel. Deze paste goed, voelde soepel aan. Het is geluid fantastisch.
Mvg, Ronie

Verzending

Vrijdag besteld in de drukke periode van de Kersdagen en oud en nieuw.
Dinsdag ochtend door de brievenbus. Dat is snel. Verpakking verdient ook een dikke plus. In een pakket verzonden ipv. een enveloppe.

Klantenservice

Feedback van het bestelde produkt was goed. snelle reactie op de te onvangen order.

Algemeen

Goede informatie op de site, makkelijk bestellen en snelle levering, reageert direct op mail. top.
Mooi dat ze met fietskoeriers werken, evengoed de volgende dag in huis.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

prima site, artikelen makkelijk te vinden op de site en goede uitleg per artikel.
Kom je er niet uit dan is een mail al genoeg met de vraag waar je mee zit om een advies te krijgen

Verzending

Kabels worden netjes in brievenbus pakket verzonden en dezelfde dag nog verzonden mits op voorraad

Algemeen

Ik had een optische kabel nodig van 10 meter voor mijn 4K projector. Ga je bij de gevestigde merken kijken dan ben je snel 4-500 euro kwijt. Niet bij RU Connected, betaalbare top kwaliteit. Al verschillende films gekeken en kan hoge bit rates zonder probleem aan.

Verzending

Op zondag besteld en maandag middag geleverd, gratis!

Klantenservice

Snelle reactie op vragen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik heb goede kabels gekocht bij RUconnected.
Ik wist niet dat er zoveel kwaliteit verschil in kabels zaten.
Goede kabels met prima kwaliteit en ik heb nog meerdere nodig die ik zeker bij RUCONNECTED ga bestellen.

Zie toelichting.

Zie toelichting

Algemeen

Snelle levering en prachtig materiaal. Echt zijn prijs waard!
Je vind veel van dit soort kabels maar meestel veel duurder en dan is de kwaliteit nog niet gelijk aan die van RUConnnected

Verzending

Snelle levering met duidelijke Track&Trave info

Algemeen

Prima zaak. Geen moeilijke keuzes of 1000 verschillende modellen van hetzelfde, gewoon een goede kabel, dus makkelijk kiezen. Heb 2 interlinks gekocht en 5 meter speakerkabel voor bi-wiring. Prima spul.

Mijn vorige speakerkabels waren Supra kabels, een stuk duurder, maar ze sprongen erg in het oog dat babyblauw. Deze kabel is minstens zo goed en valt veel minder op.

Ik was druk aan het zoeken naar andere interlinks omdat ik e.e.a. anders wilde aansluiten. Bij toeval na lang rondsnuffelen kwam ik deze winkel tegen, maar ik vond hem dus niet vanzelf. De speakerkabel was niet meteen de bedoeling, maar toen ik de prijs zag en de reviews, heb ik die er meteen bij besteld.

Verzending

Verzending was prima. Er zat geen foam of opblaasplastic in de doos en dat vind ik juist positief. Zo'n kabel gaat echt niet stuk tijdens transport in een doosje, maar dat plastic is slecht voor het milieu, dus prima keuze.

Daarnaast krijg je een foto van de items voordat ze verpakt worden, leuke service

Levering was tevens supersnel.

Mooie overzichtelijke site.
Ze hebben degelijke kabels die te betalen zijn, en betere kwaliteit bieden dan de standaard meegeleverde kabel van 1 euro.

Algemeen

Betaling ging zeer makkelijk via iDeal en gelijk kreeg ik een bevestiging via de mail.

Verzending

De bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt, keurig verzorgd

Klantenservice

Ik had mijn HDMI kabels achteraf na verplaatsing van mijn tv-groep te kort gekocht. Even gebeld met de klantenservice en ik kon ze ruilen voor langere zonder probleem, terwijl ze toch al een tijdje in mijn bezit waren. Top service!
Ik had al eerder bij ze gekocht en was zeer tevreden met de kabels. Top kabel tegen billijke prijzen.

Algemeen

RU Connected is zo'n bedrijf dat gewoon levert wat je hoopt te krijgen. Goede producten voor een goede prijs.
Keurig afgewerkt en ziet er fraai uit. Gewoon waar voor je geld.

Snelle en keurige verzending

Algemeen

Product zo gevonden door duidelijk overzicht van assortiment op de site
S'avonds besteld volgende dag binnen

Product dag erop binnen

Algemeen

Prima en snelle service. Snelle levering. De beide kabels zijn nu toegepast in mijn net gekochte Philips TV 4K van 2020. De overdracht van data is prima, mooi scherp beeld, hoewel ik geen apparatuur heb om deze kabels te onderwerpen aan een test om de 4K te beoordelen.
De mechanische uitvoering ziet er stevig uit, mooi afgewerkt. Kortom, een goede keuze. 2 Kabels van 1,5 meter had ik al besteld voor ik de tv in huis had, er vanuit gaande dat ik de beste koop had gedaan.

Verzending

Zeer tevreden over bestelling, website en verzending.

Algemeen

Ik had 3x HDMI 2.1 kabel 1,5 mtr ( www.ruconnected.nl/hdmi-kabel/2-1 ) bij RU connected gekocht om mijn home cinema the upgraden. Dit zijn hoge kwaliteit kabels en mooi afgewerkt. Ze voldoen perfect.

Verzending

Na de bestelling direct een bevestigingsmail gekregen en even later nog een mail met een foto van de kabels die inmiddels ge-picked waren. Ze waarschuwden dat vanwege de situatie rondom corona de levering misschien iets langer zou duren maar alles werd keurig de volgende dag (op zaterdag) bij me afgeleverd.

Klantenservice

Gelukkig geen problemen ondervonden waar ik de kalntenservice voor nodig zou hebben maar de hele opvolging van de bestelling via e-mail zou ik zeker klantenservice noemen en is uitstekend..

Algemeen

Ter vervanging van mijn utp over hdmi oplossing, die niet goed werkt, Deze optische HDMI kabel voor door buis besteld.

Bestelproces ging zeer vlot en ik had hem supersnel in huis.
Ik was even bang toen ik de mini connector zag, of die wel door een bocht in 5/8 electrapijp zou gaan, maar dat gaat gewoon!

Hdmi connector en na het doorvoeren aangeklikt en yes, 4k beeld :-)

Perfect produkt en goede service, kopen hier dus!

Zeer snel geleverd!

Klantenservice

Na bestellen kreeg in nog een persoonlijk mailtje met erin een bedank en een waarschuwing op te letten dat ik de kabel juist doorvoer: de ene zijde moet naar de bron en de andere naar de beeldgever (beamer in mijn geval)
Heel attent!

Algemeen

wow...wat een een fantastische kabel is dit. Niet alleen maakt het digitaal verbinding, het heeft ook ons gezin verenigd. Elke avond doen we allerlei spelletjes zoals kabeltjespringen, wie van de drie kabels is HDMI en kabeltje kabbel de krabbel. Ik kan een ieder deze kabel dan ook ten zeerste aanbevelen...hij is zwart, maar toch ook een beetje grijs....nooit stug, zacht van buiten en vol energie van binnen. De Messi van HDMI, de Kluivert van de kabels

Verzending

Vanaf het moment dat ik de bestelknop indrukte ben ik als de brandweer naar mijn postbus gerend..net op tijd om de prachtig gemanicuurde handen van de bezorger de kabel door de gleuf te zien laten glijden. Wat een ervaring. Wel vond ik de vuurwerkshow die RU Connected daarop liet volgen net een uurtje te lang duren.

Algemeen

weer een een uitstekend product! gekocht (luidsprekerkabel)
had al diverse interlinks rca hdmi aangeschaft dusben zeer tevreden!

Verzending

zeer snelle verzending en info.

Algemeen

Hier enkele HDMI 2.1 gekocht. Bestelproces soepel. 1 kabel had ik te kort besteld en weer retour gestuurd voor een langere. Geld binnen 2 werkdagen terug op de creditcard gestort.
Kwaliteit van de kabels is uitstekend. Zowel afwerking als beeld / geluid.

Algemeen

HDMI 2,1 kabel bestelt snelle levering uitstekend product zeer tevreden ... O!! 15 woorden blabla ...

1 2 3 4 5

Scorekaart voor RU connected

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie