Appelhoes

2.936 producten en 3.734 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Appelhoes

Review toevoegen

Algemeen

LET OP WAT JE BESTELD EN OF JE WEL MOET BESTELLEN. ERGENS ANDERS VOORDELIGER.

Ik heb een hoesje voor mijn Apple Watch ultra besteld, op hun site staat duidelijk passend voor 49mm. Bij aankomst pakket blijkt dit helemaal niet te zijn. Meneer Jordy Molendijk (eigenaar appelhoes) geeft aan dat ik het pakket terug moet sturen en dat ik dan het bedrag van de verzending zelf moet bekostigen.. Ik ben verkeerd ingelicht ik hoor niet op kosten gejaagd te worden. Meneer molendijk geeft nu ook via de mail aan dat ik het product niet meer terug mag sturen, DIT IS WETTELIJK VERPLICHT.

De heer Molendijk heeft ook redelijk vertrouwen in hem zelf en zijn webshop.

Nogmaals, controleer reviews goed, want achteraf is het niet z'n goede shop als dat in eerste instantie lijkt.

Verzending

Ondanks dat ik verkeerd ben ingelicht krijg ik geen GRATIS retour etiket om mijn spullen terug te sturen.

Klantenservice

Via mail reageren ze slecht, telefoon nemen ze niet op, en fouten op hun website geven ze niet toe. Ze willen zelf mijn retour weigeren na 2 dagen. Wettelijk moet ik gewoon 14 dagen krijgen.

Algemeen

Ik had een probleem met de kwaliteit van het artikel en raadpleegde dus de Whatsapp klantenservice. Ze deden meteen erg arglistig en brutaal en zeiden dat wat ik zei niet klopte. Klantvriendelijkheid is dus ver te zoeken. De site is prima zolang je gehele bestelling in orde is, maar vanaf er ook maar enig probleem is, kun je naar een oplossing fluiten. Ze spenderen meer tijd aan op negatieve reviews te beantwoorden en de discussiëren met klanten dan daadwerkelijk naar een oplossing te zoeken. Het aanbod is ook helemaal niet bijzonder dus daar hoef je het ook niet voor te doen. De eerste de beste telefoon accessoires webshop kan je het zelfde verkopen met wat meer klantvriendelijkheid!

Snelle levering

Klantenservice

Ontzettend brutaal en niet geneigd om te helpen. Ze willen liever discussiëren, alsof ze kleuters hun klantenservice laten doen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Wat een waardeloos bedrijf: bijzonder slechte en onvriendelijke klantenservice, negatieve productreviews worden gewoon niet geplaatst en bij klachten is het altijd de schuld van de klant.

Heb hier een screenprotector voor een apple watch (spigen ez fit) gekocht en ondanks juist - volgens instructie en stofvrij - plakken zijn er binnen een dag luchtbellen onder beide protectors ontstaan. Dit blijkt een veel voorkomend probleem volgens andere sites, maar aangezien Appelhoes geen negatieve reviews duldt was ik hier bij aankoop niet van op de hoogte.

Contact opgenomen via whatsapp, maar de medewerker (eigenaar?) meldt enkel dat de protectors slecht geplakt zijn en ze geen ondeugdelijke producten verkopen.

Verzending

Verzending op tijd. Voor 22.00 besteld en dezelfde dag verzonden. Dit is ook het enige positieve wat ik over deze winkel kan schrijven.

Klantenservice

Klantenservice is waardeloos en wijst bij problemen alleen maar naar de klant. Daarnaast worden (serieuze) negatieve productreviews gewoon niet geplaatst. Dit zijn gewoon verboden handelspraktijken.

Algemeen

Waardeloze (liegende!) klantenservice die altijd de schuld aan de klant geeft. Te laat met retour uitbetalen en communiceert slecht of niet.

Klantenservice

De webshop stuurt maarliefst 4x(!) een verzoek om een beoordeling te plaatsen op Kiyoh, maar reageren op een e-mail doen ze niet. Maar het allerergste is dat als je goed op Kiyoh rondkijkt, ze op elke negatieve review reageren en altijd de schuld aan de klant geven. In mijn geval liegen ze daarbij zelfs (ze waren o.a. te laat met het uitbetalen van een retourzending en dat kan ik makkelijk bewijzen).

Algemeen

Hoes besteld voor een ipad, pakje is nooit aangekomen.
Na verschillende malen met ene Jordy gemaild te hebben is mij te kennen gegeven dat ik alleen mijn geld terug krijg als ik het pakje retourneer.
Wat ik niet heb ontvangen kan ik niet retourneren.
Deze firma is niet oké.

Verzending

ik heb het product nooit ontvangen en heb daar diverse malen over gemaild.

Klantenservice

Iedereen maakt fouten, maar aan de manier waarop dit opgelost wordt kan je de kwaliteit van een bedrijf zien en die kwaliteit is bij appelhoes absent.

Algemeen

Het gaat om de aankoop van een iPhone case.
Deze case heeft een metalen rand ter bescherming van het camera-eiland.
De metalen rand loopt echter verder door naar binnen in de case en steekt dus van binnenuit gezien uit, tegen de iPhone achterkant.
Dit gaat vroeg of laat krassen en beschadigingen aan de iPhone veroorzaken.

Hierover gemaild met Appelhoes.
Voor de beeldvorming, de case was besteld, maar de iPhone was door moeilijke levering pas 3 weken later binnengekomen. De case was dus nog niet gebruikt en de bevinding van het probleem was een dag na binnenkomst iPhone gemeld.
Dit had ik in mijn e-mail naar Appelhoes ook zo uitgelegd.

In hun eerste reactie werd gelijk gesteld dat de zichttermijn voorbij was en ik het product in geval van een foutje kon omruilen. En dat hier nog niemand eerder over geklaagd had.
Maar dat ik hem terug kon sturen.

De case heb ik teruggestuurd.
Echter schreef ik terug dat ik vermoedde ik dat dit gewoon zo ontworpen was en niet een incidenteel foutje. En dat omruiling bij een design fout in ontwerp niet veel zou oplossen.

Daarna kreeg ik een onbeleefde e-mail terug waaruit duidelijk op te maken was dat ik niet zo moest zeuren en dat zij duidelijk aangeven dat dit een foutje in deze case was. En nogmaals dat er geen enkele andere klant geklaagd had en de voorraad gecontroleerd was.

De case was al teruggestuurd, maar toch antwoordde ik dat ik m’n bedenkingen had over een omruiling, omdat het niet leek op een foutje in deze case, maar echt een ontwerpfout.
Een productiefout ziet er meestal uit als een productiefout. Er is dan meestal wel iets waaraan je kan ziet dat er tijdens iets misgegaan is. Dit zat echt in het ontwerp.
Maar goed, ik gaf aan dat ik de case zelf erg mooi vond, dus dat ik hoopte dat zij gelijk hadden.

Na een week kwam er een pakket binnen van Appelhoes.
Tevens ontving ik een e-mail dat de metalen rand maar minimaal naar binnen uitstak en dus nooit schade zou kunnen veroorzaken, maar dat zij de case “voor mij omgeruild hadden voor een vervangend exemplaar”.

Het doosje van de case was bij de eerste verzending tijdens transport beschadigd.
Het doosje van de case die ik de tweede keer ontving, had precies dezelfde beschadiging.
De case zelf had meerdere vingerafdrukken.
Hierdoor vraag ik mij af of ik niet gewoon dezelfde case terug ontvangen heb.

Ik heb ze daarop nogmaals gemaild en uitgelegd dat mijn verhaal eenvoudig te controleren was door een klein snippertje dun papier door het camera gat te steken tot in binnen de case en de iPhone terug in de case te plaatsen.
Wanneer je dan aan het kleine snippertje dun papier trekt, voel, hoor en zie je dat deze er met weerstand uitgetrokken moet worden en klem zit tussen metalen rand aan de binnenkant en de iPhone.

Verder schreef ik dat ik het vermoeden had dat dit gewoon dezelfde case was, maar dat als dat niet zo was, deze case dus hetzelfde probleem had van een naar binnen uitstekende metalen rand die tegen de iPhone aan schuurt. Dus toch een ontwerpfout.

Ik gaf aan dan zelf de fabrikant over dit euvel te informeren.

Verder stelde ik dat ik het vreemd vond dat zij mij op eigen initiatief en zonder overleg gewoon weer dezelfde case terugstuurde.

Omdat ik hier geen antwoord meer op ontving heb ik aangegeven dat zij als verkopende partij verantwoordelijk zijn voor wat zij verkopen en ik mijn geld terug wilde.

Het laatste antwoord dat daar op volgde was dat zij dit bij de fabrikant hadden nagevraagd en er wereldwijd geen melding van dit probleem was binnen gekomen.
Dat ik het dus mis had met mijn ‘ontwerpfout’, dat het product is omgeruild en alles daarmee dus is afgehandeld.

Bij deze dus mijn review.

Verzending

Verzending was in een zachte envelop.
Het doosje van de case was platgedrukt aan de onderkant.

Klantenservice

Ik ervaarde de houding en communicatie van dit bedrijf is onbeschoft, arrogant en kleinerend.
Uit de manier van communiceren leid ik af dat zij zich hiermee onder hun verantwoordelijkheden als verkopende partij proberen uit te manipuleren.
Had ik deze winkel via Tweakers.net gevonden en de andere reviews gelezen, had ik hier nooit besteld.
Zal hier dus nu i.i.g. niet nogmaals bestellen.

Algemeen

Bij Appelhoes een 13/14Inch Apple sleeve gekocht voor mijn MacBook Pro 14 Inch. Na ontvangst blijkt dat de sleeve niet geschikt is voor mijn laptop, de laptop steekt er namelijk gedeeltelijk uit en daardoor kan de rits niet dicht. Het product kan retour maar de retourkosten zijn voor eigenrekening. Hiermee ga ik niet akkoord omdat het foutieve informatie op de website van Appelhoes betreft.

Ik heb contact met de klantenservice opgenomen maar zij kwamen met de intelligentie reactie: "De hoes wordt voor een 14inch verkocht dus hij past". Vervolgens heb ik middels foto's en een video kenbaar gemaakt dat dit niet het geval is maar de klantenservice hield voet bij stuk.

Als je niet 100% weet of het product geschikt is voor je laptop/telefoon dan raad ik Appelhoes ten zeerste af. Zij weten het zelf namelijk blijkbaar ook niet maar laten je wel opdraven voor de retourkosten.

Verzending

Product maandag besteld en geselecteerd dat ik het graag vrijdag wil ontvangen ivm vakantie. De postbode stond de volgende dag al voor een dichte deur.

Klantenservice

De klantenservice heeft mij voor een simpel probleem geen concrete oplossing kunnen bieden. Een FAQ-lijstje had mij meer geholpen en had minder ergernis opgeleverd.

Algemeen

Producten staan op de site op voorraad terwijl deze niet voorradig zijn.
Levering kan zo maar weken duren indien je het product überhaupt ontvangt.

Medewerkers zijn super brutaal op de mail en het maakt ze totaal niet uit wat je vind.

Verzending

Tot op heden product niet ontvangen na 2 weken wachten terwijl de site aangeeft op voorraaad.

Klantenservice

Grof, schelden in de mail, brutaal, slecht bereikbaar, onervaren medewerkers.

Algemeen

Ik kan het hele verhaal uittypen, maar ben er klaar mee. Doe geen zaken met deze amateurs.

Verzending

Naar verkeerde adres verstuurd en houden vast aan verzendkosten in rekening brengen.

Klantenservice

Niet bereid zich in de positie van de klant te verplaatsen. Kort en arrogant.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Voor mijn Apple Watch had ik een horloge bandje besteld van dbramante1928. Er stonden meerdere versies in hun webshop. Van deze versie heb ik zelf een bruine en een zwarte. Beide bandjes zijn het zelfde type alleen is de zwarte wat luxer, een andere gesp en dikker leer.

Nu wilde ik deze ook in het bruin hebben. Beide type bruine bandjes staan op de website. Het verschil je de gesp en het leer wat iets dikker is.

Ik kreeg dus het bandje geleverd die ik al had en vroeg per mail of er iets verkeerd was gegaan want ik had de andere besteld. De reactie die ik terug kreeg was vrij kort. 'Je hebt de goede ontvangen, maar als je hem niet mooi vind kan je hem retourneren'.

Dat is logisch, dus ik mail terug. Nee ik heb niet de goede ontvangen. Foto's en linkje erbij met de verschillen. Krijg ik de volgende mail terug:

'Zoals aangegeven is het ontvangen product de juiste, dus als het niet bevalt kunt u deze uiteraard naar ons retourneren. De rechter is de opvolger van de linker en komen beide op hetzelfde neer: bruin leer, grijze hardware en wit stiksel.'

Nu is het zo dat de ene versie de oude versie is en de andere de nieuwe versie. Het vreemde is dat ze wel allemaal op de website staan. De ene met een andere naam. In totaal staan er 3x een oude versie en 3x een nieuwe versie met een andere naamgeving. Ik retourneer hem, ik ging er vanuit dat ik geen kosten daarvoor hoef te betalen want er wordt een verkeerd product geleverd die niet het zelfde is als is getoond.

Ik stelde de vragen aan ze of ze 1. De oude versie nog hadden van het bandje. Geen reactie. En 2. Of ik hem dan gratis retour kan sturen, want misleidende info op de website. Ik kreeg niet wat ik besteld had. Maar daar kwam ook geen reactie op.

Ik liet een review achter bij het bedrijf en daar kwam deze reactie op:

'Zoals ook al meermaals aangegeven heeft u precies ontvangen wat u heeft besteld, dus daar kunt u een hele discussie over starten maar dat heeft niet heel veel zin.

Het is eenvoudig: als het product u niet bevalt stuurt u deze naar ons retour. Daar is dus geen discussie, of het maken van verwijten voor nodig.'

De leugen is dus 'U heeft precies ontvangen wat u heeft besteld'.

Dit is geen service. De vragen worden niet in detail beantwoord.

Klantenservice

klantenservice gaat niet in op mijn gestelde vragen en liegt vervolgens in een antwoord op mijn review.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Het betalen ging gewoon vlot zonder enig probleem. Maar uit andere reviews lijkt hier ook nooit echt het probleem te liggen.

Verzending

Doosje met het hoesje kwam goed verpakt binnen. De Spigen Classic One iPhone X hoesje Grijs was precies wat ik had besteld.

Goed ik had dus een Spigen Classic One iPhone X hoesje besteld bij Appelhoes. Gewoon omdat ze het goedkoopste waren. Pas na de bestelling de winkelreviews hier gelezen.. Natuurlijk even schrikken. Ondanks de verhalen hier toch de bestelling niet terug laten draaien.

Een aantal dagen later een melding op mijn postnl app. Een pakketje vanuit Appelhoes onderweg. Ok top! De bubbelenvelop viel vandaag op de mat en ik heb dus maar meteen dat ding open gescheurd. Zeker geen grote tegenvaller! Ik kan genieten van mijn nieuwe Spigen Classic One iPhone X hoes.

Algemeen

Jammer dat je niet minder dan waardeloos kan aangeven. Niet kopen bij deze "leverancier" zou mijn aanbeveling zijn.

Verzending

Pakket wordt aangemeld maar nooit afgeleverd bij PostNL. Van verzending is dus geen eens sprake.

Klantenservice

Reageert niet binnen de aangegeven tijden. Dus ik zou hier zeker mijn geld niet naar overmaken.

Algemeen

Product niet ontvangen. Pas contact met mij opgenomen na een slechte review. Totaal niet deskundig of behulpzaam.

Verzending

Het product is helaas tot op de dag van vandaag nooit bij mij aangekomen. Erg vreemd.

Klantenservice

Standaard antwoorden. Mij (als betalende klant) niet vertrouwen maar rekken en contact met postNL opnemen. Wekt de indruk dat ik lieg over een hoesje van 15 euro. Schandalig. Heb dan ook geen behoefte meer aan verder contact met deze zaak.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Bestelling plaatsen en betaling ging prima. Toen het bestelde product twee maal na een korte tijd stuk ging bleek de klantenservice echter zeer slecht.

Verzending

Ook verzending ging prima.

Klantenservice

De klantenservice is echter zeer slecht. Een tijdje terug heb ik bij Appelhoes een Spigen Magsafe hoesje gekocht voor mijn iPhone 13 Pro. Na enkele dagen gebruiken ging het hoesje kapot, een van de magneetjes bleef namelijk niet in het hoesje zitten. Nadat ik contact op heb genomen met Appelhoes mocht ik, na veel moeite, een nieuw hoesje bestellen en mijn oude terug sturen. Het duurde vervolgens even (langer dan de genoemde 14 dagen) voor ik mijn geld terug had. Uiteindelijk leek alles opgelost, maar helaas ging ook het nieuwe hoesje na een korte tijd stuk, weer viel het magneetje uit het hoesje. Weer contact opgenomen met Appelhoes, maar dit keer wordt er niet gereageerd, zowel niet op WhatsApp berichten als op een mail. Whatsapp berichtje is wel gelezen. De review die ik op hun eigen site geplaatst heb is overigens niet zichtbaar.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Appelhoes omschrijft een iPad hoesje als volgt: “een slanke hoes voor je nieuwe iPad”. Helaas past hij niet op mijn nieuwe iPad en blijkt hij voor die van 2018 te zijn. Dit stond niet vermeld. Appelhoes begint bij het reageren hierop heel klantonvriendelijk te worden. Ze reageren niet, laat en/ of onprettig. Gek genoeg reageren ze wel op een recensie die ik dan schrijf. Nee, dit was de laatste keer, zeker omdat bleek dat ik het goede hoesje voor de helft van de prijs elders kon krijgen.

Verzending

De verzending duurde langer dan was afgesproken. Dit is overigens niet waarover de klacht gaat.

Klantenservice

Ik schreef hierboven al over de tekst die blijkbaar sinds 2018 niet aangepast is ‘voor je nieuwe iPad’. Een normale reactie zou zijn geweest: dank voor de feedback, onze excuses, we gaan dit aanpassen en u krijgt zo snel mogelijk het goede hoesje toegestuurd”. Maar het antwoord was: “er staat niet dat het hoesje geschikt was voor de huidige iPad”. Hahaha, nee, dat stond er inderdaad niet.

Bijzonder waardeloze webshop
WKA geldt schijnbaar niet voor Appelhoes. Ik heb een product besteld wat niet paste, wat volgens de specs wel paste. Afijn het product is "uit coulance" omgewisseld, zonder mij vooraf op de hoogte te brengen. Nu paste het vervangende product ook niet, dus wil ik de hoes op grond van de WKA retourneren. Dit kon niet volgens J. en er kon uit coulance nog een vervangende hoes opgestuurd worden. Ook moest volgens beste J. het product ongeopend zijn, wat ook nergens op slaat.
Ik raad je aan, koop gewoon lekker bij bol.com of bij Coolblue, scheelt je een hoop gezeik als je is wat moet retourneren

EDIT: Er is mij gevraagd om de review te herzien en het volledige verhaal te vertellen. Dus bij deze.

Het verhaal begon rond 31 mei. Ik heb een iPad Hoes gekocht en deze aardig verpakt ontvangen. Echter na het passen van het product en het een dag aan te kijken, blijkt dat om een onbekende rede de iPadhoes niet past, terwijl dit volgens de specificaties wel zou moeten passen. Afijn, retouraanvraag ingediend en kreeg als antwoord dat "Als het niet lukt ontvangen we de hoes graag retour, dan zullen we het testen en indien nodig voor u omruilen."
Daarna op 5 juni een vervangende hoes ontvangen en deze paste wederom niet dus ik wil mijn aankoop annuleren op grond van de WKA. Dit alles is gebeurt binnen 14 dagen van de eerste aankoop. Het antwoord van J. was "Van een herroepingsrecht is geen sprake daar het product al voor u is omgeruild en u dus ook wist wat u zou ontvangen. De hoes die terugstuurde paste bij ons ook feilloos om de twee iPad Pro waar we de hoes op hebben getest. Toch hebben we de hoes omgeruild. We kunnen het product uit coulance nog eenmaal ruilen voor een nader product, retour betaling is niet meer mogelijk." Dit antwoord leek mij niet zoals het werkt volgens de wet, dus heb ik de ACM even om advies gevraagd. Deze bevestigde mij dat ik de hoes gewoon retour kan sturen en dat er zelfs een nieuwe bedenktijd ingaat na het ontvangen van de vervangende hoes. J. zijn antwoord was dat die informatie niet zou kloppen en dat bij een ruiling uit coulance geen nieuwe zichttermijn ingaat. (N.B. dat het product uit coulance is omgeruild is niet van te voren overlegd.) Ook zou het product volgens J. ongebruikt moeten zijn. Dit is ook niet volgens de wet, aangezien ik als consument 14 dagen te tijd heb om het product tot op zekere hoogte uit te proberen. Ook zei hij dat hij de hoes graag retour zag, omdat zij niet op de door mij gekozen manier wilde werken. Hier heb ik dan overheen gelezen en dat is dan een niet juiste handeling vanuit mijn kant, maar uit de emailopmaak bleek niet dat zij akkoord gingen met de ontbinding van de aankoop. Ik heb hierna een melding bij het juridisch loket gedaan, waar ik verder niet meer achteraan gegaan ben, omdat ik de mail niet juist heb opgevat. Dit alles speelde zich af tot 18 juni. Op 18 juni is mij gevraagd deze review(s) te herzien, maar hier had ik nog geen tijd voor gemaakt.
Het verhaal wordt nog iets verückter. Vandaag (22/06) krijgt de klantenservice van het bedrijf waar ik werk een mail met een vraag aan de eigenaar of hij mij wil vragen of ik contact met Appelhoes wil opnemen omdat ik niet reageerde op de mail met verzoek tot verandering die hij mij had gestuurd. Dit lijkt mij helemala niet de juiste gang van zaken. Ik kon hierover niets op het internet vinden dus heb ik even advies gevraagd bij de AP en zij vinden dit ook een zeer vreemde gang van zaken ik ben dus ook zeer benieuwd waarom er voor deze werkwijze gekozen is(dit is inmiddels gevraagd aan J. over de mail). Maar ik ben er in ieder geval zeer zeker niet over te spreken.

Verzending

De verzending van het product was prima, binnen 1 dag het product binnen.

Klantenservice

Helemaal waardeloos, gaat in de persoonlijke aanval, wanneer ik de feiten onder zijn neus druk.

Algemeen

Product besteld, werd niet geleverd. Ze gaven aan een onderzoek te starten bij de PostNL maar hoorde niets terug. Toen kreeg ik via IG een berichtje van de andere kant van Nederland en was het product bij een willekeurig persoon bezorgt en ze zag dat er waardevolle producten in zaten dus nam heel netjes contact met mij op. Heb dit doorgecommuniceerd naar Appelhoes en tegen mij zeggen ze dat zij niet reageert maar ze reageert wel en heeft dat ook laten zien.

Uiteindelijk heb ik een klacht ingediend bij de Postnl want na 3 weken nog geen resultaat van het onderzoek terwijl Appelhoes het geld vasthoudt en de postnl zegt dat applehoes nooit contact op heeft genomen over de zending.

Kortom; ik krijg mijn geld niet terug en krijg het product niet.

Heb appelhoes diverse malen benaderd maar krijg geen of raar antwoord. Vragen beantwoorden ze niet maar ze blijven een riddeltje herhalen dat ik gewoon 'ff moet wachten'. 3 weken wachten op een product en/of terug betaling is gewoon te lang.

Verzending

Product geleverd in een verkeerde plaats, track en trace laat niets zien.

Klantenservice

Ze beantwoorden vragen niet en reageren heel raar. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, deze wordt niet opgenomen. Email na 10 dagen ook nog niets terug en whatsapp heel af en toe een raar berichtje maar ze gaan nooit in op specifieke dingen wat ik aangeef.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Matias Keyboard besteld, afleverdatum volgens bestelbevestiging de volgende dag. Twee weken gaan voorbij, niets gezien of gehoord van Webwinkel. Gekeken op de site, artikel niet leverbaar en ook niet bestelbaar. Geen communicatie hierover.

Klantenservice

Vraag via Whatsapp mijn geld terug wegens niet kunnen leveren. Dat hadden ze natuurlijk uit zichzelf moeten doen. Wordt bevestigd. Na twee weken, geen geld gezien, weer herinnering gestuurd. Wordt navraag naar gedaan, hoor wederom niets. Twee dagen later weer gevraagd, weer terugbetaing toegezegd. Nog twee dagen later eindelijk mijn geld terug.

Algemeen

Na klachten over een screenprotector kreeg ik de meest bizarre reacties terug van deze organisatie. Klacht is nooit fatsoenlijk afgehandeld.

Verzending

Besteld en een weekje later geleverd.

Klantenservice

Voor de stijl en afhandeling van klachten verwijs ik naar de vreemde reacties van deze organisatie op recensies. Ik lees: 'na contact is deze klacht naar tevredenheid afgehandeld'. Maar de realiteit is: na afhoudende en beledigende communicaties zit ik opgescheept met een paar dure maar waardeloze, onbruikbare screenprotectors.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Geen problemen met betaling van het product. Op zich ging dit goed en makkelijk .

Verzending

Hoes op tijd geleverd, maar niet het bestelde product. Volgens Appelhoes wel hetgeen besteld. Lange discussie volgde.

Klantenservice

Lange discussie via de mail, waarbij ik niet duidelijk kon maken dat ik het bestelde wilde hebben. Uiteindelijk wel geld terug gekregen.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Appelhoes

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie