Appelhoes

Gebruikers over webshop Appelhoes

Review toevoegen
Verzending: Score: 2

Bijzonder waardeloze webshop
WKA geldt schijnbaar niet voor Appelhoes. Ik heb een product besteld wat niet paste, wat volgens de specs wel paste. Afijn het product is "uit coulance" omgewisseld, zonder mij vooraf op de hoogte te brengen. Nu paste het vervangende product ook niet, dus wil ik de hoes op grond van de WKA retourneren. Dit kon niet volgens J. en er kon uit coulance nog een vervangende hoes opgestuurd worden. Ook moest volgens beste J. het product ongeopend zijn, wat ook nergens op slaat.
Ik raad je aan, koop gewoon lekker bij bol.com of bij Coolblue, scheelt je een hoop gezeik als je is wat moet retourneren

EDIT: Er is mij gevraagd om de review te herzien en het volledige verhaal te vertellen. Dus bij deze.

Het verhaal begon rond 31 mei. Ik heb een iPad Hoes gekocht en deze aardig verpakt ontvangen. Echter na het passen van het product en het een dag aan te kijken, blijkt dat om een onbekende rede de iPadhoes niet past, terwijl dit volgens de specificaties wel zou moeten passen. Afijn, retouraanvraag ingediend en kreeg als antwoord dat "Als het niet lukt ontvangen we de hoes graag retour, dan zullen we het testen en indien nodig voor u omruilen."
Daarna op 5 juni een vervangende hoes ontvangen en deze paste wederom niet dus ik wil mijn aankoop annuleren op grond van de WKA. Dit alles is gebeurt binnen 14 dagen van de eerste aankoop. Het antwoord van J. was "Van een herroepingsrecht is geen sprake daar het product al voor u is omgeruild en u dus ook wist wat u zou ontvangen. De hoes die terugstuurde paste bij ons ook feilloos om de twee iPad Pro waar we de hoes op hebben getest. Toch hebben we de hoes omgeruild. We kunnen het product uit coulance nog eenmaal ruilen voor een nader product, retour betaling is niet meer mogelijk." Dit antwoord leek mij niet zoals het werkt volgens de wet, dus heb ik de ACM even om advies gevraagd. Deze bevestigde mij dat ik de hoes gewoon retour kan sturen en dat er zelfs een nieuwe bedenktijd ingaat na het ontvangen van de vervangende hoes. J. zijn antwoord was dat die informatie niet zou kloppen en dat bij een ruiling uit coulance geen nieuwe zichttermijn ingaat. (N.B. dat het product uit coulance is omgeruild is niet van te voren overlegd.) Ook zou het product volgens J. ongebruikt moeten zijn. Dit is ook niet volgens de wet, aangezien ik als consument 14 dagen te tijd heb om het product tot op zekere hoogte uit te proberen. Ook zei hij dat hij de hoes graag retour zag, omdat zij niet op de door mij gekozen manier wilde werken. Hier heb ik dan overheen gelezen en dat is dan een niet juiste handeling vanuit mijn kant, maar uit de emailopmaak bleek niet dat zij akkoord gingen met de ontbinding van de aankoop. Ik heb hierna een melding bij het juridisch loket gedaan, waar ik verder niet meer achteraan gegaan ben, omdat ik de mail niet juist heb opgevat. Dit alles speelde zich af tot 18 juni. Op 18 juni is mij gevraagd deze review(s) te herzien, maar hier had ik nog geen tijd voor gemaakt.
Het verhaal wordt nog iets verückter. Vandaag (22/06) krijgt de klantenservice van het bedrijf waar ik werk een mail met een vraag aan de eigenaar of hij mij wil vragen of ik contact met Appelhoes wil opnemen omdat ik niet reageerde op de mail met verzoek tot verandering die hij mij had gestuurd. Dit lijkt mij helemala niet de juiste gang van zaken. Ik kon hierover niets op het internet vinden dus heb ik even advies gevraagd bij de AP en zij vinden dit ook een zeer vreemde gang van zaken ik ben dus ook zeer benieuwd waarom er voor deze werkwijze gekozen is(dit is inmiddels gevraagd aan J. over de mail). Maar ik ben er in ieder geval zeer zeker niet over te spreken.

Verzending

De verzending van het product was prima, binnen 1 dag het product binnen.

Klantenservice

Helemaal waardeloos, gaat in de persoonlijke aanval, wanneer ik de feiten onder zijn neus druk.

Algemeen

Product besteld, werd niet geleverd. Ze gaven aan een onderzoek te starten bij de PostNL maar hoorde niets terug. Toen kreeg ik via IG een berichtje van de andere kant van Nederland en was het product bij een willekeurig persoon bezorgt en ze zag dat er waardevolle producten in zaten dus nam heel netjes contact met mij op. Heb dit doorgecommuniceerd naar Appelhoes en tegen mij zeggen ze dat zij niet reageert maar ze reageert wel en heeft dat ook laten zien.

Uiteindelijk heb ik een klacht ingediend bij de Postnl want na 3 weken nog geen resultaat van het onderzoek terwijl Appelhoes het geld vasthoudt en de postnl zegt dat applehoes nooit contact op heeft genomen over de zending.

Kortom; ik krijg mijn geld niet terug en krijg het product niet.

Heb appelhoes diverse malen benaderd maar krijg geen of raar antwoord. Vragen beantwoorden ze niet maar ze blijven een riddeltje herhalen dat ik gewoon 'ff moet wachten'. 3 weken wachten op een product en/of terug betaling is gewoon te lang.

Verzending

Product geleverd in een verkeerde plaats, track en trace laat niets zien.

Klantenservice

Ze beantwoorden vragen niet en reageren heel raar. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, deze wordt niet opgenomen. Email na 10 dagen ook nog niets terug en whatsapp heel af en toe een raar berichtje maar ze gaan nooit in op specifieke dingen wat ik aangeef.

Algemeen

Matias Keyboard besteld, afleverdatum volgens bestelbevestiging de volgende dag. Twee weken gaan voorbij, niets gezien of gehoord van Webwinkel. Gekeken op de site, artikel niet leverbaar en ook niet bestelbaar. Geen communicatie hierover.

Klantenservice

Vraag via Whatsapp mijn geld terug wegens niet kunnen leveren. Dat hadden ze natuurlijk uit zichzelf moeten doen. Wordt bevestigd. Na twee weken, geen geld gezien, weer herinnering gestuurd. Wordt navraag naar gedaan, hoor wederom niets. Twee dagen later weer gevraagd, weer terugbetaing toegezegd. Nog twee dagen later eindelijk mijn geld terug.

Algemeen

Na klachten over een screenprotector kreeg ik de meest bizarre reacties terug van deze organisatie. Klacht is nooit fatsoenlijk afgehandeld.

Verzending

Besteld en een weekje later geleverd.

Klantenservice

Voor de stijl en afhandeling van klachten verwijs ik naar de vreemde reacties van deze organisatie op recensies. Ik lees: 'na contact is deze klacht naar tevredenheid afgehandeld'. Maar de realiteit is: na afhoudende en beledigende communicaties zit ik opgescheept met een paar dure maar waardeloze, onbruikbare screenprotectors.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Geen problemen met betaling van het product. Op zich ging dit goed en makkelijk .

Verzending

Hoes op tijd geleverd, maar niet het bestelde product. Volgens Appelhoes wel hetgeen besteld. Lange discussie volgde.

Klantenservice

Lange discussie via de mail, waarbij ik niet duidelijk kon maken dat ik het bestelde wilde hebben. Uiteindelijk wel geld terug gekregen.

Algemeen

Het bestelde kwam prima op tijd, maar matige kwaliteit van het product en een zeer slechte klant benadering.

Verzending

Snelle levering, gewoon goed.

Klantenservice

Ik bestelde een Apple Watch protector, ontving en bevestigde het bestelde volgens gebruiksaanwijzing en het werkt niet: gewoon slechte kwaliteit. De tweede protector blijft langer zitten maar dan verlies ik de aluminium ring (die valt er bij het minst of geringste aanraking al vanaf). Ik bestel een hoesje maar daardoor raakt mijn tweede protector los, grrr.
Dan maar een review: 2 sterren want ik ben zeker niet tevreden. Misschien een ster teveel zelfs. Ik doe dat op Trustpilot want op hun eigen website komt mijn review (tot 3x toe) niet voor (verdacht).
Zij reageren en vinden dat je contact had moeten opnemen en zeggen dat een review geen manier is om contact op te nemen.
Ik: ik heb geen behoefte aan contact, ik vul gewoon een review in; daar vroeg je toch om?

Dan gaan ze verwijten: er staat dat het een edge-to-edge product is (ah het is dus eigen schuld dikke bult, Appelhoes treft geen blaam)
Ik: heb dat nagezocht en dat staat er helemaal niet en stuur een screenshot als bewijs mee
Sorry zeggen kan er niet vanaf want het ligt uiteraard niet aan Appelhoes.
Ze gaan verder: er staat dat het een full-screen protector is.
Ik: en die werkt niet samen met een (Appel)hoesje?
Ja dat klopt en u bent de enige die dat niet weet (hé dat klinkt weer vertrouwd, het ligt aan mij en echt niet aan Appelhoes).
Vandaar dat wij het zo vreemd vinden dat u geen contact hebt gezocht met ons (ah, weer een keer, het ligt aan mij en niet aan Appelhoes)
Ik: en mijn reviews dan, waar zijn die?
Tsja, dan blijft het stil want dat ligt wel aan Appelhoes.
Maar nog steeds geen sorry en ze kaatsen de bal terug en bieden excuses aan voor het feit dat ze contact met me hebben opgenomen. Wat moet je daar nu mee? Wel excuses die totaal niet relevant zijn maar geen behoorlijke coulance regeling en geen eigenaarschap en verantwoordelijkheid nemen voor eigen falen en fouten. Om over communicatie nog maar niet te spreken: alleen bereikbaar via email en whatsapp (ook verdacht).

Deze lui van Appelhoes kunnen erg slecht tegen een matige of slechte review, verwijten je dat je geen contact opneemt, geven geen antwoord op je vragen en het ligt niet aan hen.

Algemeen

Mooie website, leuke naam, aardige collectie. Helaas schort het aan klantvriendelijkheid en servicegerichtheid. Dat een product snel stuk gaat ligt de facto aan de klant. Over een oplossing wordt slecht gecommuniceerd.

Klantenservice

Het bestelde hoesje voor een iPhone 7 plus vertoonde binnen enkele dagen een scheur. Dat kan tal van oorzaken hebben, bijvoorbeeld een ontwerpfout, een productiefout of schade tijdens vervoer. Voor Appelhoes is er echter maar één mogelijkheid: het ligt aan de klant.

Ik mocht het product echter omruilen waarbij ik zelf de retourkosten voor rekening zou nemen. Aangezien ik weinig vertrouwen had in mijn eerdere keuze, koos ik voor een ander hoesje van dezelfde prijs.

Een week later ontving ik een brief van Appelhoes. Daarin een ander vervangend hoesje dan ik had gekozen. Dat had ik snel door omdat het een minimaal hoesje was dat geen volledig omrande bescherming bood. Ik heb de foute zending aangegeven en gevraagd of ze mij alsnog het juiste hoesje wilde sturen.

De reactie vanuit Appelhoes was dat het vervangende hoesje dat ik had gekozen niet op voorraad was, dus hadden ze deze gestuurd (zonder enig overleg), die volgens hun hetzelfde zou zijn (hoewel de foto's en beschrijving op hun eigen website anders aangeven).

Verder moest ik blij zijn dat ze uit coulance iets hadden gestuurd, want ik had het eerste hoesje toch zelf kapotgemaakt.

Ik kreeg de keuze om het vervangende hoesje dat ik niet wil hebben op eigen kosten terug te sturen. Ze zouden dan nog eens proberen om een hoesje op te sturen.

Vanwege de eerdere ervaring met de 'service' en het compleet ontbreken van enige spiegeling op eigen handelen, heb ik voor dat aanbod bedankt. Liever schrijf ik twee tientjes af dan dat ik nog langer van doen heb met Appelhoes.

Algemeen

Do you want professional service???!!! Sorry to say, but don't expect that from this shop at all!

Klantenservice

'AMAZING' experience with shop 'Appelhoes'. They've taught me if you didn't reveive your item on time, don't expect ANY updates from them, because that means they don't have it on stock yet; If they sent you wrong item, don't expect them to say sorry because they are not robots, everyone can make mistakes. Don't send ANY email to them to complain that you are not happy with their service because if you did that which means you are unfriendly, because they didn't do anything wrong to you; And they NEVER think there is anything wrong with their service! 'BEST' service ever! 👍👍👍

Algemeen

Goed aanbod en de website ziet er goed uit. Dingen zoeken gaat prima. Helaas klopt de voorraad niet altijd.

Verzending

De voorraad op de website klopt niet met het daadwerkelijke voorraad waardoor er een lange wachttijd was.

Klantenservice

De klantenservice is zeer onprofessioneel. Nemen niet graag verantwoordelijkheid en reageren onvriendelijk.

Algemeen

Website ziet er niet verkeerd uit alleen is het jammer dat je je bestellingen niet kan zien aangezien je geen account kan maken.

Verzending

Op 26 oktober ruim voor 22:00 besteld en ook gelijk een mail ontvangen van de orderbevestiging waarin vermeld werdt dat hij de volgende dag vanaf 15:15 bezorgd zou worden. Nou volgende dag was dus niks binnengekomen dus na 2 dagen niks te horen heb ik een bericht naar de whatsapp klantenservice gestuurd met daarin ook de vraag waar mijn verzendbevestiging bleef aangezien ik die nooit ontvangen had. 1 uur na mijn bericht krijg ik een email waarin beschreven staat dat mijn bestelling in backorder is maar als ik naar het product op de website kijk staat hij nog gewoon op voorraad dus gelijk ergens anders mijn hoesje besteld maar zit nog steeds in het proces van mijn bestelling annuleren wat trouwens ook onnodig lastig is gemaakt.

Klantenservice

Klantenservice ervaring erg matig er is ook niet een telefoon nummer die je kan bellen.

Algemeen

De webshop is netjes en het aanbod is goed. Ook de belofte voor bestellingen van voor 2200 uur de volgende dag te versturen is netjes.

Verzending

Gisterenavond ruim voor 2200 iets besteld en ook een bevestiging van de verzending via de mail ontvangen. Toen hier geen T&T bijstond had ik al een vermoeden dat hij niet morgen binnen zou zijn. Dit was inderdaad waar en ik wacht nog op het product terwijl de rest van mijn post en pakketten binnen zijn.

Klantenservice

De klantenservice reageert niet geheel professioneel en legt de schuld neer bij PostNL. Uiteraard kan het zo zijn maar gezien andere reviews geloof ik daar niet in.

Algemeen

Case van mouse met bamboe achterkant besteld voor mijn zoon zijn IPhone SE (1e model). Snel geleverd en mijn zoon was erg blij. Telefoon erin en gebruiken maar. Tot toen, dikke prima.
Na 4 of 5 dgn komt de achterkant van de case los van de zijkant (de ‘rubber’ ring). Het viel nog in elkaar te klikken maar de volgende dag was de achterkant helemaal los van de ring dus heb ik contact gezocht met appelhoes. Via whatsapp kreeg ik te horen dat ik een melding via hun website moest maken. Na dit gedaan te hebben en een mail van ontvangst te hebben gehad gebeurde er.... niks. Dus ik na iets meer as een week weer via whatsapp contact gezocht en ze hadden geen melding ontvangen en ik moest het goede formulier invullen en dan zou alles goed komen. Ik braaf gedaan en toen,... weer niks. Dus ik na weer iets meer als een week weer contact gezocht via de app dat ik het nou niet zo tof meer vind en al meermalen heb aangegeven dat de tel van mijn zoon nu onbeschermd is, al is dat niet helemaal meer zo, hij heeft met duc tape het geheel weer ‘netjes zoals verwacht qua uiterlijk’ (super lelijk en irritant) aan elkaar geplakt zodat de iPhone weer een soort van beschermd is. Ook dat heb ik aangegeven en ik krijg doodleuk de reactie:

Goedemiddag, de zaak staat er wel iets anders voor. Een eerste aanvraag is nooit ontvangen zoals hierboven ook aangegeven, op 22 Juli heb ik u bovendien gevraagd om de zending te maken onder vermelding van uw gegevens. DAt is tot op heden nog niet gedaan en dat is dus de reden dat het nog openstaat. Dat kunt u verder belachelijk vinden, maar zonder toezending kunnen wij niets omruilen.

Ik heb hierop gereageerd dat ik de reactie niet goed begrijp, moet ik de hoes nou terug sturen? Dit is nml nergens en nooit verteld. Ook heb ik wel degelijk de eerste aanmelding gedaan en daar een screenshot van toegestuurd (en ook van de 2e). Ook heb ik gezegd dat het van mij niet goed was om te zeggen dat ik het belachelijk vind maar dat ik nu wel wil weten hoe het wel geregeld kan worden. Ook heb ik aangegeven dat ik niet verwacht had dat het zo afloopt aangezien ze veel goede recensies hebben. (Ik heb dus alleen met mijn neus gekeken als ik hier even review na review lees 😕

Vooralsnog geen reactie via whatsapp.
Ik wil gewoon een nieuwe hoes, en als die hoes niet meer leverbaar is, mijn geld terug of opties van een ander gelijkwaardig product. Zo moeilijk is dat toch niet?

Jammer te zien dat andere mensen op exact dezelfde manier worden behandeld en voor de gek worden gehouden. Dit zijn dingen die simpel en vriendelijk op te lossen zijn.

Verzending

Snel en prima. Product was ook wat we hadden besteld.

Klantenservice

Zeer onduidelijke ‘aanmeld pagina’. Retour mail staat niks in wat ze gaan doen of wat je kan verwachten alleen dat je hem heb verstuurd. Hierop komt geen actie of reactie en het word zelfs compleet ontkent. Na navraag krijg je te horen: zie complete reactie.

Aanvulling: Na het bericht te hebben geplaatst heeft Appelhoes.nl contact met mij opgenomen en aangegeven de hoes te willen ruilen voor een nieuwe. Ik heb nog gevraagd om een ‘pakket label’ maar ik kon de kapotte hoes opsturen. De algehele communicatie loopt langzaam vanuit hun en ja, ook komt soms omdat ik andere dingen te doen heb. Vandaag heb ik de hoes als pakket op de post gedaan, gewoon omdat er dan een track en tracé code bij is. Ik hoop op succes en zal laten weten hoe het afloopt.

Ik denk laatste aanvulling:
Zojuist is er post bezorgd, een nieuw hoesje voor de telefoon. Zelfde type was niet meer voor handen dus een andere. Buitenom de verwachting is het op deze manier prima opgelost! Enige aanmerking, ik had gevraagd voor opties tot gelijkwaardig product of geld terug, nu hebben we niks kunnen kiezen en is er gewoon iets gestuurd. Gelukkig is het toevallig wat mijn zoon prima vind en een goed (ander) merk - type.

Algemeen

Website en kopen gaat allemaal soepel, maar de levering is ondermaats (geen tracking op product van 60 EUR en zag eruit of het in een doos gegooid is en opgestuurd). Het product wat ik kreeg was overduidelijk niet goed, echter dat was volgens Appelhoes wel zo en zodoende mocht ik zelf voor de retourkosten en risico opdraaien. Klantenservice is de meest onbeschofte die ik ooit heb meegemaakt.

Prijzen zijn prima, maar producten ondermaats en mocht je iets nodig hebben dan veel succes! Ik koop hier niet meer, het is die ene euro minder niet waard... plus als ik slechte producten wil hebben koop ik het zelf wel uit China

Verzending

Zie algemene beoordeling: geen tracking op product van 60 EUR en zag eruit of het in een doos gegooid is en opgestuurd, zonder enige bescherming oid.

Klantenservice

Zie algemene beoordeling: de meest onbeschofte die ik ooit heb meegemaakt. Reageert langzaam of niet.

Algemeen

Website ziet er netjes uit, producten snel geleverd. Alles oké, totdat de klantenservice benodigd is...

Klantenservice

Voor mijn iphone SE 2020 had ik een screenprotector besteld. Helaas blijkt deze protector niet netjes te passen, dit lijkt te komen doordat de iPhone SE 2020 net een andere schermbolling heeft dan dat de leveranciers (of winkels) verwacht hadden).
Besteldatum: 20 april, vlot geleverd

29 april eerste melding via de website gedaan

Met veel geduld op 29 mei via WhatsApp gevraagd naar de status. Men geeft aan geen melding te kennen. Zelfs na het toesturen van een screenshot met daarin de bevestiging van de melding incl omschrijving wordt er "vriendelijk" verzocht maar een nieuwe melding aan te maken. Toe ik aangaf dat ik weinig vertrouwen had in de verwerking van een nieuwe melding kreeg ik letterlijk het volgende bericht:
"Wij hebben tot op heden geen aanvraag ontvangen, anders had er wel een reactie gevolgd. Het lijkt ons dan ook een kleine moeite een aanvraag te doen via onze website zoals gebruikelijk, maar als u dat niet wilt doen is dat uiteraard ook een keuze."
Wel heb je ooit, nog nooit heb ik zo'n brutale klantonvriendelijke reactie mogen ontvangen van een klantenservice. Helemaal gezien het probleem toch echt aan hun kant zit.

Uiteindelijk een nieuwe melding gemaakt op 29 mei.

Op 8 juni via WhatsApp gevraagd naar de status. Tot op heden geen enkele reactie.

Algemeen

Bestellen en leveren gaat snel. Na ontvangst een mail gestuurd waarin ik uitleg niet tevreden te zijn met het ontvangen product. Na bijna 2 dagen geen reactie wederom een mail gestuurd waarin ik aangeef dat ik de service onder maat vind en dit ook in mijn review zal verweken. Nu komt er binnen 30 minuten wel een reactie die vijandig is en mij beschuldigd van bedreigen en er wordt ook totaal geen poging gedaan om tot een oplossing te komen. Hierop nog een mail gestuurd maar daar wordt niet meer op gereageerd vandaar ik dan toch maar deze review schrijf.

Verzending

Verzenden was in mijn geval volgens afspraak de volgende dag

Klantenservice

De klantenservice laat nogal wat te wensen over en zit tegen het arrogante aan, ze voelen zich meteen aangevallen en zien dit als reden om geen service meer te verlenen. Ik blijf er in de toekomst ver vandaan van deze shop.

Algemeen

Slechte ervaring met dit bedrijf. Het product wordt snel geleverd maar daar blijft het ook bij. Met een klacht kan je ze beter niet mailen want je krijgt toch geen antwoord. Tenzij je ze na 1,5 week weer mailt met de mededeling dat je een review gaat schrijven als er geen antwoord en oplossing komt, dan reageren ze wel! Dan ben je iemand die een bedrijf bedreigt en hoef je volgens hen al helemaal geen oplossing te verwachten

Klantenservice

Klachten worden hier niet geaccepteerd. Dit is geen service te noemen. Wanneer je na 1,5 week niks horen een mail terug stuurt met de mededeling dat je een eerlijke review gaat schrijven als er geen oplossing komt kan er opeens wel binnen 2 (!) uur gereageerd worden. Dan wordt er beweerd dat je een bedrijf bedreigd en je geen oplossing hoeft te verwachten. Ook stellen ze vragen waarvan het antwoord duidelijk in de e-mail staat. Ze lezen dus geeneens je e-mail. Rondom een belachelijke klantencommunicatie.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Hoes voor iPhone X besteld en aangezien ik voor mezelf ook zoekende was (iPhone 11 Pro) meteen een hoes meebesteld. Levering bleek enkel het hoesje van de 11 Pro te zijn. Gemailed en bleek dat het X hoesje niet op voorraad was. Ook bleek het 11 Pro hoesje niet over een te komen met de werkelijkheid, waardoor ik deze meteen retour heb gemeld. Oftewel alleen ben ik degene die de kosten maakt.. voortaan denk ik dus wel naar waar ik bestel.

Verzending

Aangezien op de pakbon gewoon het hoesje van de X stond, maar 2 sterren. De verzending zelf was goed qua verpakking (en snelheid).

Klantenservice

Redelijke botte antwoorden, daarnaast wel binnen een dag reactie. Ben benieuwd hoe snel het geld op mijn rekening staat.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Recentelijk een Matias bedraad toetsenbord gekocht (met numeriek gedeelte) als vervanger van een origineel Apple toetsenbord. Gezien mijn eerdere ervaring met hoesjes voor Apple producten kende ik de site al. Product makkelijk te vinden op de site, bestelling eenvoudig afgerekend met PayPal. De prijs was al de laagste in Nederland, vandaar geen moeite met de kleine PayPal vergoeding die wordt bereken tijdens het afrekenen.

Verzending

Het pakket met keyboard was goed verpakt, doos in doos. Verzonden en binnen 1 werkdag geleverd zoals beloofd.

Algemeen

De Spigen thin fit classic 360 besteld. Model blijkt officieel niet te bestaan en kreeg de classic uitvoering. Had dus de 360 uitvoering verwacht met screenprotector.
Via whatsapp krijg je zeer brutale antwoorden. Had beter op moeten letten want het is de classic uitvoering. Waar de 360 dan voor staat krijg ik geen antwoordt op. Andere webshops hebben wel netjes de 360 uitvoering en leveren die ook met screenprotector.

Terugsturen mocht wel. Alleen gezien de reviews op internet ben ik hoogstwaarschijnlijk dan ook mijn geld kwijt. Had ik die maar eerder gelezen....

In 1 woord, BRUTAAL.
Klant heeft ongelijk en op vragen wordt niet normaal gereageerd.

Algemeen

Niet bereikbaar, verzending en restituties duren te lang en er wordt niets gecommuniceerd. Je moet overal zelf achteraan.

Verzending

Pakket niet aan PostNL meegegeven, maar wel het probleem daar neerleggen. Er wordt geen moeite gedaan om het zelf met PostNL uit te zoeken.

Klantenservice

Telefonisch niet bereikbaar, op Whatsapp wordt selectief en heel traag gereageerd.

Scorekaart voor Appelhoes

Algemeen Score: 1.5
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie