V-Nix.nl

126 producten en 140 uitvoeringen

Gebruikers over webshop V-Nix.nl

Review toevoegen

Algemeen

Alles duidelijk op de website en super snelle reactie tijdens werktijden op whatsapp. Email is wat trager.

Verzending

Ze komen hun levertijden na en aangezien ze super snel op whatsapp reageren kan je makkelijk en snel achter je bestelling aan. Mijn laatste bestelling was te laat geleverd maar V-Nix had zelf wel op tijd verzonden maar vanwege de feestdagen lag het probleem bij PostNL en niet bij V-Nix

Klantenservice

Aangezien ik al een review had geplaats over Alternate dacht ik waarom niet V-nix erbij. Uitstekende communicatie en het geld werd direct dezelfde dag na het melden op whatssap terug gestort. Door het verschil tussen onze bank de volgende dag het bedrag ontvangen.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Oplader met twee accu's gekocht voor DJI Osmo. Drie maanden later voor het eerst gebruikt, bleek één accu DOA (dead on arrival). Gratis een compleet nieuwe set (oplader met accu's) ontvangen. Super service!

Algemeen

Na een domme crash met mijn Mavic-Air op 25 dec 2018, en mijn melding daarover aan V-Nix heb ik vandaag mijn drone weer gerepareerd terug ontvangen van DJI Europe in Nuth.
Ik heb V-Nix al bedankt voor de snelle reactie en aanwijzingen na mijn melding van de crash van mijn drone op 27 december. Als gevolg van deze crash was de rechter achterpoot afgebroken.
Van DJI Europe in Nuth kreeg ik, na mijn reparatie aanvraag, vervolgens op diezelfde 27 december de UPS verzendinstructie en adresseringsetiket.
Ondanks dat de jaarwisseling daar nog tussen zat kreeg ik al op 3 januari bericht dat mijn drone was gerepareerd samen met een alleszins redelijke rekening.
Nu, op 8 januari kreeg ik per UPS mijn drone keurig afgeleverd.
Mijn complimenten voor V-Nix èn DJI Europe in Nuth voor de supersnelle aanwijzingen en afwikkeling van deze schade, en dat tegen een redelijke prijs!!!

Zie toelichting!

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Makkelijk vinden van producten door goede overzicht. Prijzen zijn niet verkeerd, bestellen gaat makkelijk en snel.

Verzending

Wordt som wel groot verpakt

Klantenservice

Had 2 accu's besteld, helaas werkte deze beide niet. Na whatsapp contact 2 nieuwe toe gezonde gekregen. Helaas werkte er hier ook maar 1 van, opnieuw aangegeven. Hebben ze me er 1 toe gezonde. Deze werkte gelukkig.

Algemeen

Het was mij bij het bestellen niet helemaal duidelijk dat ik het niet de volgende dag op mijn bedrijfsadres zou ontvangen. Na contact met de klantenservice heeft men aangegeven dit in het vervolg duidelijker te vermelden én men heeft er voor gezorgd dat ik het toch vanavond nog krijg bezorgd, op mijn woonadres.

Klantenservice

Ik voel me serieus genomen, men gaat bij kritiek niet direct de verdediging in, de toon van de communicatie is vriendelijk. Kortom, goed geregeld en erg klantgericht!

Algemeen

Super snelle Levering en SUPER SERVICE. Via whatsapp zijn ze heel goed bereikbaar. Gimbal besteld die bij andere kamera leveranciers nog niet leverbaar is.

Verzending

Verzenden binnen 1 dag en Retour sturen is ook super snel. Ik kreeg bij een retour gestuurde artikel al snel mijn geld op mijn bankrekening gestort.

Klantenservice

Ik heb kort toegelicht dat ik een gekochte artikel terug wilde sturen en zij hebben heel snel toegelicht hoe dat snel gaat en binnen enkele dagen is het bedrag teruggestort. Super snel en klantgericht. De volgende bestelling is de MOZA AIR 2. V-nix is toch de snelste met leveren

Algemeen

Prima service. Correcte prijzen. Snelle reactie op vragen.Levring binnen afgesproken tijd. Goede productkennis; Zeer tevreden.

Algemeen

Zeer vlotte service, geven uitgebreid info en zijn zeer correct.
Zeer competitieve prijzen.

Absolute aanrader!

Aankoop: DJI spark Combo

Algemeen

Goede, betrouwbare en ook snel verkooppunt. Helaas had ik wat verkeerd besteld en zeer snel kunnen retourneren en geld terug kunnen krijgen! Top service.

Algemeen

De bestelling is snel en veilig te doen, de betaling via ideal ook goed, top

Verzending

De levering, de volgende dag maken ze helemaal waar.

Klantenservice

De aftersales is super geregeld, via Whatsapp. Had een probleem met de update van mijn aankoop, maar ben er helemaal doorheen geholpen tot het werkte

Algemeen

Als enige die mijn gewensde product op voorraad hadden op dat moment, goede service, ok levertijden.

Verzending

Op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Het product werd goed verpakt geleverd. Product op zaterdag besteld, dinsdag ontvangen.

Klantenservice

Op 3 november 2018 had ik de DJI Ronin S besteld bij V-Nix.nl. Ik heb zelf nog nooit eerder van deze webwinkel gehooord en na wat reviews gelezen te hebben, heb ik toch besloten om het aan te schaffen. Zij waren op dat moment de enige die ze op voorraad hadden. Twee dagen later keek ik weer op de site en de prijs was verlaagd. Ik heb ze een e-mail gestuurd om te vragen of het mogelijk is om het verschil terug te kunnen krijgen en zij hadden hierop een positieve reactie.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Anova sous vide stick besteld die de volgende dag zou worden geleverd. Vervolgens 2 weken aan het lijntje gehouden met het argument dat hij de volgende dag of uiterlijk de dag erna zou worden geleverd. Na 2 weken nog steeds niets ontvangen en geld terug gevraagd.Conclusie : Hier niets bestellen als je zeker wil weten dat je het ook daadwerkelijk krijgt.

Verzending

Als een product niet op voorraad is wordt toch het geld geïncasseerd maar niets verzonden en ook niet gecommuniceerd dat er niet wordt verzonden.

Klantenservice

Er is geen communicatie of producten ook echt worden verzonden. Pas na vragen komt er een onduidelijk berichtje.

Hoi Frank,

Spijtig om te horen dat je zo'n lange tijd op de Anova Precision Cooker aan het wachten bent. Inderdaad, de leverancier is meermaals met de levering uitgelopen zoals we ook bij iedere vertraging op onze website vermelden. Je aankoopbedrag terug ontvangen is nooit een probleem; zodra je ons aangeeft dat je het retour wenst te ontvangen maken we dat direct in orde.

We gaan er vanuit dat je volgende ervaring met ons beter zal zijn en zien je graag nog eens bij ons terug.

Vriendelijke groet,

Mike de Jong

Algemeen

Snelle en correcte levering en goede hulp via Whatsapp! PostNL had mij geen pincode gestuurd voor ophalen bij automaat, maar daar heeft V-Nix mij via Whatsapp direct mee geholpen.

Klantenservice

Via Whatsapp super vriendelijk en correct geholpen, ik kreeg zelfs tips voor het gebruik van het bestelde product, erg fijn!

SUPER FIRMA !!!!!!!
Staan altijd klaar om de beste oplossing voor je te zoeken.
Een aanrader voor je drone aankopen.

Algemeen

Uiteindelijk geen klant geworden omdat ik het product van de fabrikant (feiyu-tech) niet werkend kreeg. Daarentegen wel goed geholpen door V-Nix en een nette afhandeling. Een goede review was wel op zijn plaats.

Verzending

De verzending was duidelijk en op tijd.

Prima en snel.

Algemeen

Ik had een Feiyu Tech A2000 + Foldable Dual Handle gekocht eind oktober.
Nu zag ik dat deze nu in de aanbieding was. Vergeleken met mijn aankoop nu € 176,00 minder. Met een klein berichtje naar de klanteservice werd dit direct opgelost met een credit van dat bedrag. Super opgelost!

Klantenservice

Ik had een Feiyu Tech A2000 + Foldable Dual Handle gekocht eind oktober.

Algemeen

Enige bedrijf wat op dat moment de Mavic 2 pro in Nederland op vooraard had. Via Whatsapp gevraagd of het echt zo was en een paar uur later had ik mijn nieuwe Mavic 2 pro in handen. Toffe jongens die goed advies kunnen geven over hun apparatuur/ verzekeringen etc. Ik kende het bedrijf hiervoor nog niet maar koop er zo weer wat. Goede service.

Verzending

lag klaar op kantoor voor me

Helpen super goed via WhatsApp

Algemeen

Na al een lange tijd interesse te hebben in een serieuze drone na mijn Parrot gekozen voor de DJI Mavic Pro. Na wat onderzoek gekozen om hem aan te schaffen bij V-Nix.nl.

Dit met de primaire gedachtes:
- voor 23:59 besteld volgende dag in huis (als ik wat bestel word ik ongeduldig)
- duidelijke informatie en een focus op drones.

Ik was wat aan het rommelen met afleveradressen en heb deze 2 maal laten aanpassen. Gelukkig is het zo dat wanneer je na 18:00 besteld ze de volgende ochtend voor same day delivery gaan. Dus al met al had ik ook wat tijd.

Contact gehad per Whatsapp en werd ondanks de tijd (07:00) keurig beantwoord en geholpen. En dan ook echt direct geholpen ipv we gaan het doen waar je achteraf nooit meer wat van terug hoort.

Al met al een webwinkel die keurig weet hoe ze met klanten om moeten gaan. Zelfs als deze klanten was wispelturig zijn uit enthousiasme.

Verzending

Snel verstuurd zoals beloofd. Ook met afwijkend adres na het wijzigen door mij.

Klantenservice

Erg aardig, duidelijk en behulpzaam.

Algemeen

Vrijdag heb ik de Feiyu Tech a2000 bij Vnix gekocht. Ik kreeg 25,- korting omdat het product over 2 weken korting zou krijgen.
Prima klanten service.
Maandag kreeg ik een pakketje binnen van Vnix met 150,-. Er zat een handgeschreven brief bij met dat het product meer korting zou krijgen dan verwacht en ik daarom alsnog het verschil kreeg.
Uitstekende klanten service!

Uitstekend!

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke site. Ik had met redelijke spoed een artikel nodig en kon via WhatsApp contact leggen met de verkoper of ze dit snel konden leveren. Dankzij een zeer snelle reactie op WhatsApp had ik de dag erna mijn bestelde artikel in huis!

Klantenservice

Aardige gasten die wel van een grapje houden, zeer snelle reactie via WhatsApp top!

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor V-Nix.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops