V-Nix.nl

133 producten en 157 uitvoeringen

V-Nix.nl

V-Nix.nl V-Nix is een jong en snel groeiend e-commerce bedrijf dat zich voornamelijk richt op outdoor gadgets en actioncamera's. Hoge kwaliteit en lage prijzen zijn onze belangrijkste speerpunten. Dag in dag uit zetten wij alles op alles om dit na te streven. En met succes! V-Nix staat al jaren bekend om de beste prijs-kwaliteit verhouding.

De beste service

Bij V-Nix staat service erg hoog in het vaandel. Omdat je op V-Nix veel specialistische producten aantreft vinden wij het erg belangrijk dat we je daarbij goed kunnen helpen. Onze helpdesk beschikt daarom over de noodzakelijke kennis en ervaring om de juiste informatie te geven. Of het nou gaat om het instellen van je nieuwe actioncamera of hulp bij het uitzoeken van een outdoor product. Onze medewerkers zitten klaar om je te adviseren.

Lage prijzen

Omdat wij een webshop zijn en efficiŽnt omgaan met onze voorraad kunnen wij onze prijzen erg laag houden zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Wij vinden dat A-merken betaalbaar moeten zijn voor iedereen. En daar zorgen we voor. Iedere dag opnieuw.

Contact

Heb je vragen over onze producten of diensten? Neem gerust contact op met onze helpdesk via telefoon of e-mail.

Telefoon: +31 50 8200269 (maandag t/m vrijdag, tussen 10:00uur en 21:00uur)
E-mail: info@v-nix.nl

Hou ook onze Facebook-pagina in de gaten voor leuke acties, updates en informatie over nieuwe producten.

Scorekaart voor V-Nix.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 157 producten, 214 unsorted producten
Prijsindex Nederland 94,3 (5,7% onder gemiddeld)
Prijsindex België 95,7 (4,3% onder gemiddeld)