Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

GSMWijzer.nl

110 producten en 287 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GSMWijzer.nl

Review toevoegen
Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

LG G6 besteld voor vrouwtje lief. Super snel verzonden. Hele goede en makkelijke website voor snelle afhandeling. GSMWijzer is een aanrader.

Verzending

Verzending is super snel (uiteraard mits op voorraad maar dat geldt voor elke leverancier). Goed verpakt.

Klantenservice

(niet bij deze bestelling) Ooit een keer contact gehad over problemen toestel, was binnen 5 minuten geholpen en probleem zeer snel opgelost.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestellen ging simpel, toestel werd de volgende dag al bezorgd. ben zeer tevreden met het toestel, alleen jammer van de manier waarop het verstuurd was. had 5 sterren kunnen wezen

Verzending

Pakket is verkeerd ingeboekt, het had met handtekening accepteren moeten zijn, pakket werd aan mij gegeven zonder controle van ID of iets dergelijks, want dit hoefde niet volgends het systeem zei de postNL bezorger. is wel een toestel van bijna 400 euro, dus vind dit wel slecht

Klantenservice

Nette reactie op de shop review hierom toch 5 sterren voor de klantenservice algemene tevredenheid ook omhoog sangepast

Beste heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Je geeft aan dat de aflevering niet naar behoren is verlopen. Vanuit GSMwijzer.n bieden we onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
We gaan in overleg met onze logistieke partner om dit in het vervolg te voorkomen.

We sturen je een attentie toe voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

GSMwijzer.nl

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Het was makkelijk om een bestelling te plaatsen en bij vragen kreeg ik heel snel antwoord. Ik heb na twee jaar weer verlengd via gsm wijzer. Prima hoor.

Verzending

Het werd keurig bezorgd zoals afgesproken. Kreeg een tijdblok erbij. Dus kon er ook voor thuis zijn.

Klantenservice

Zoals ik al eerder vermelde ik kreeg snel antwoord op mijn vragen.

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 4
Algemeen

Eerst krijg ik een smsje dat ik mijn mobiel abonnement kon verlengen (deze week). Dan laat je er een zoektocht op los en kom je tot een keuze. Toen ik de betaling gedaan had en de verificatie gedaan had (code per sms), kreeg ik een dag later een mail dat mijn abonnement pas over 3 weken verlengd kon worden, dus dat mijn bestelling niet verwerkt kon worden. Dat noem ik nou nog eens misleidende reclame!!! Ik hou helemaal niet van dit soort praktijken, dus ik heb mijn bestelling geannuleerd en hoewel ik er (zojuist) een bevestiging van heb gehad, is er tot op heden bar weinig (schriftelijke) respons op geweest.

Nee, mensen van GSMwijzer, op deze manier kun je je klanten niet behandelen (misleiden).

Klantenservice

Zonder enige vorm van communicatie werd mijn bestelling geannuleerd. Het minste wat je zou verwachten is een berichtje voorafgaand met een vraag van waarom, of anderzijds iets waaruit blijkt dat men het betreurt o.i.d. Maar tot op heden niets....

EDIT: Inmiddels zijn we een tijdje verder en is er meerdere malen contact geweest met GSMWijzer (ene Roy). Hij heeft er namens het bedrijf veel aan gedaan om mij gelukkiger te maken en ik moet eerlijk toegeven dat hem dat aardig gelukt is. Afgezien van de tegemoetkoming, was het contact ook zeker niet onaardig....want het is heel lastig een iemand die niet tevreden is, via de telefoon op andere gedachten te brengen (weten heel veel van ons waarschijnlijk wel). Ik heb mijn beoordelingen aangepast, want hoewel ik het nog steeds raar vind dat mijn contractgegevens bekend zijn en er dan alsnog berichten worden verstuurd die misleidend kunnen zijn....heeft GSMWijzer het voor mij naar behoren opgepakt om het op te lossen.

Beste meneer/ mevrouw,

We betreuren ten zeerste dat je niet tevreden bent over de verwerking van je order en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Vanuit GSMwijzer.nl willen we er alles aan doen om je order te verwerken, helaas zijn we in deze situatie in zijn geheel afhankelijk van de goedkeuring van de provider.

Om je van dienst te zijn in deze vervelende situatie willen we graag vragen je ordernummer door te geven via het mailadres: aftersales@gsmwijzer.nl. Zodat we alsnog een passende oplossing voor je te kunnen bedenken en intern kunnen bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Zodra we je ordernummer ontvangen, sturen we je een kleine attentie toe voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

GSMwijzer.nl

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Prima website, overzichtelijk, ruime keuze en prijsbewust. Snelle afhandeling van de aanvraag, snelle credit check via de bank en een snelle levering. Top....

Verzending

Snelle levering

Klantenservice

Operators zijn altijd vriendelijk, klantgericht en altijd opzoek naar een oplossing voor een evt. probleem. Ook de aanvullende mailwisseling ter bevestiging is prima.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

gsm wijzer heeft uitstekend service en ik Ben super blij dat ik heb via gsm wijzer heeft bestelled

Verzending

Op 31 Maart bestelling geplast en toetsel was morgen in huis

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 0

Alles ging zeer soepel en bij ophalen was de betreffende dame zeer vriendelijk en professioneel.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 2
Klantenservice:
Score: 1
Algemeen

Via GSMwijzer.nl (onderdeel van Mobiel.nl) is een toestel met abonnement bestellen wel goedkoper, maar niet erg snel en makkelijk.

Bij het bestellen staat er een leuk boxje met "Voor 18.00 besteld, morgen in huis". Ik dacht de volgende dag een toestel te hebben en na een maand opzegtermijn bij de oude provider weg te zijn en een nieuw abonnement te hebben, met gratis JBL Go-speaker (dat was een actie). Niet dus. "Voor 18.00 besteld, morgen in huis" is dus alleen als je extra betaald (welke optie overigens moeilijk te vinden was).

We vielen van probleem in probleem, van een te vroeg verlopen identiteitsbewijs, reeds gebruikt e-mailadres (allemaal niet doorgegeven bij het afsluiten) geannuleerde orders, verkeerd opgenomen e-mailadres, twee keer het toestel moeten betalen (een keer via iDeal en vervolgens nóg een keer als rembourskosten aan de deur). Hoop gedoe, maar na 10 keer klantenservice bellen kwam mijn toestel dan toch, na bijna vier weken.

Wat ze doen is dat ze je gegevens verzamelen en (zonder te controleren) naar de provider sturen. Als de provider dan onbruikbare gegevens heeft gekregen, stuurt deze het terug naar GSMwijzer, die jou alleen een mailtje van een geweigerde order sturen. Zelf bellen maakt duidelijk welke gegevens er niet klopten. Aanpassen, opnieuw aanvraag indienen en het verhaaltje begint van voren af aan.

Daarna bleek dat je maand opzegtermijn pas ingaat als je het toestel in huis hebt. Hadden ze ook wel even van te voren mogen zeggen! Ik ben dus in totaal bijna twee maanden bezig met het afsluiten van een abonnement met toestelbundel.

Verzending

GSMwijzer.nl heeft weinig contact met bezorgdienst AMP en kan moeilijk tot overeenkomst komen. Ikzelf moest (na via iDeal betaald te hebben) nog een keer de volle mep aan de deur betalen. GSMwijzer.nl kreeg het moeizaam voor elkaar dat dit niet hoefde (ze zetten zich overigens ook niet erg gemotiveerd in)

Klantenservice

De klantenservice helpt je wel, maar voor elk probleem apart. Dat is dus (bij pech) meerdere keren de klantenservice bellen.

Beste Mila_B,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend om van je te vernemen dat het een en ander niet helemaal is gelopen zoals je dat verwacht had. Wij willen je bedanken voor je feedback, hiermee kunnen wij de kwaliteit van onze processen verbeteren. Graag willen wij je verzoeken om je ordernummer te e-mailen naar aftersales@gsmwijzer.nl met verwijzing naar je tweakers review.

Dit stelt ons in de gelegenheid om te bekijken wat er exact is misgegaan en tevens hoe wij dit de volgende keer kunnen voorkomen.

Als wij je gegevens hebben ontvangen willen wij je ook graag een kleine attentie toe sturen vanwege het ongemak.

Met vriendelijke groet,

GSMwijzer.nl

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Algemeen

Duidelijke site met heldere uiteenzetting van de mogelijkheden. Bestelling was zeer makkelijk te plaatsen en het hele proces ging snel.

Verzending

Snelle levering. Goed verpakt.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 0
Algemeen

Heldere prijzen, bij aanklikken keuze direct helder wat het kost, wel of geen verzendkosten etc. Procedure is erg overzichtelijk. Tot en met het betalen toe. Er wordt automatisch een account gegenereerd waar je alles kunt volgen. Track&trace code wordt ook meteen verstuurd naar je mail. Hier kunnen webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Verzending

Verzending via postnl is een nadeel, want dit is in onze ervaring een extreem onbetrouwbare bezorger.

Ervaring met de vorige verzending van deze webshop. PostNl: Wij brengen dit pakje tussen 14:00 en 18:00 uur aan de deur. 13:30 kom ik thuis en ontdek een briefje dat wij helaas niet op het aangegeven tijdstipt thuis waren.

Ook dit keer kwam de bezorger niet in het juiste tijdsbestek, echter was er toevallig wel iemand thuis.

Daarom een slechter cijfer bij verzending, dit ligt echter NIET aan de leverancier. Toch zou ik als webshop voor een andere pakketdienst kiezen.

Maar de webwinkel is top.

P.S. Ik vind de reactie van de webshop overigens ook verbazingwekkend, in positieve zin.

Beste TripleM2011,

Hartelijk dank voor je beoordeling.

Wij vinden het vervelend dat je geen positieve ervaring hebt met de bezorgservice. Wij gaan dit uiteraard doorzetten naar PostNL en nemen dit mee in onze verdere beslissingen.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
GSMwijzer.nl

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Goed overzichtelijke side.
Makelijk de vinden.
Wil hier me abbo verlengen met de t- mobile actie. Maar gaf ook aan dat het niet in voorraad duurt ongeveer 7 dagen dat het in voorraad wat geen probleem voor mij.
(wat ongeveer 50 euro goedkoper als je via tmobile besteld).
Maar naar 2 dagen een mail dat me telefoon klaar staat. Ontvangen door vriendelijke personeel en 5 min later sta ik buiten met me nieuwe foon

Klantenservice

Snel op mail, verstuurd een vraagje over de abbo en de zelfde dag mail terug gehad met meer duidelijkheid. (Nog geen nazorg nodig)

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 4
Algemeen

Heldere site.Snelle levering, zelfs eerder dan aan gegeven. Betaling ging soepel en snel erna up date van status

Verzending

Snelle goede levering, deze was ook eerder dan verwacht.

Klantenservice

Per abuis een verkeerde kleur I phone besteld, kon hem zo omruilen

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

De website is overzichtelijk en het is makkelijk om toestellen te bestellen.
En ik ben zeer te vreden met de levering van de bestelling.
Ik ben zeer te vreden als klant bij jullie!

Tot nu toe hoefte ik nergens over te klagen!
Ik kan de klanten service met 1 woord omschrijven met (uistekend).
Dus 100% te vreden.

Verzending

Levering: uitstekend omdat ik altijd netjes optijd mij bestelling krijgt geleverd.

Klantenservice

Uitstekend klantenservice!

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

De website is overzichtelijk en het is makkelijk om toestellen te bestellen.
En ik ben zeer te vreden met de levering van de bestelling.
Ik ben zeer te vreden als klant bij jullie!

Tot nu toe hoefte ik nergens over te klagen!
Ik kan de klanten service met 1 woord omschrijven met (uistekend).
Dus 100% te vreden.

Verzending

Levering: uitstekend omdat ik altijd netjes optijd mij bestelling krijgt geleverd.

Klantenservice

Uitstekend klantenservice!

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 0
Algemeen

Producten watten gemakkelijk te vergelijken. Bestellen ging gemakkelijk en snel. Betalen via iDeal ging snel.

Verzending

Telefoon werd al na een paar dagen geleverd.

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Zeer duidelijke site, snelle reactie, scherpe prijzen en een snelle levering. Super tevreden over GSMWWIJZER. Over 2 jaar zeker weer!

Verzending

Snelle levering met keuze uit per post of express.

Klantenservice

Snelle reactie.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Heel vriendelijk geholpen aan de telefoon door de meneer die mijn abbo ging verlengen , ook super hoe hij reageerde over een item dat hij mocht weg geven erbij , dus samen tot een geschikte prijs daarover gekomen dus niks anders dan SUPER geholpen

Verzending

had betaald en de volgende dag al in huis ,,, dus TOPPIE

Klantenservice

echt super geholpen , is bij sommige wel anders deze was gewoon TOP

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 3

Makkelijk een duidelijke website. Prijs was wel doorslaggevend. Doosjes was goed verpakt. ze hadden tijdens het bestellen problemen met hun telefoondienst. maar via whatsupp heb ik mijn vragen kunnen stellen.

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 2
Algemeen

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Het is makkelijk om een bestelling te plaatsen. Er wordt echter een zeer slechte service geboden als het aankomt op levering.

Verzending

Inmiddels twee weken geleden heb ik via GSMwijzer de Samsung Galaxy S5 Neo met abonnement besteld, welke ik tot op heden nog niet heb ontvangen. Sterker nog, zekerheid of de telefoon überhaupt geleverd wordt kan me niet worden gegeven laat staan een verwachte leverdatum.

Op advies van GSMwijzer heb ik contact opgenomen met de klantenservice om samen te kijken naar een alternatieve telefoon. Dit lijkt een goede service, maar indien ik nu over zou willen stappen naar de Samsung Galaxy S6, moet ik nogmaals een eenmalig bedrag betalen en worden de maandelijkse kosten met ¤10,- verhoogd. Het enige wat GSMwijzer hierin kan bieden is een magere korting van ¤15,- op het totaalplaatje. Het zou fijn zijn als GSMwijzer zijn verantwoordelijkheid neemt voor deze slordige fout en mij als consument niet benadeeld. Het wekt nu de indruk dat GSMwijzer goede aanbiedingen plaatst om klanten te winnen om hen vervolgens een duurder abonnement aan te smeren. Dit lijkt mij niet de manier om met klanten om te gaan.

Klantenservice

Vriendelijk te woord gestaan, maar de klantenservice van GSMwijzer is niet bereid om met de klant mee te denken en samen naar een oplossing te zoeken. Klant wordt hierin benadeeld.

Beste Dieke Akkerman,

Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ook vinden wij het jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze service.

Wij willen je vragen om een mail te sturen naar aftersales@gsmwijzer.nl met het ordernummer van jouw bestelling, zodat wij de status kunnen controleren en je van verdere informatie kunnen voorzien.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
GSMwijzer.nl

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 4
Algemeen

Via de site van de consumentenbond deze site gevonden. Bleek de beste aanbieding/prijs te hebben. Erg gebruiksvriendelijke site met goede informatie.

Verzending

Gekozen voor de 24hrs service. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden maar gezien het feit dat je het persoonlijk in ontvangst moet nemen is dit wel makkelijker. Op het laatste moment de afspraak toch nog aan moeten passen wat opnieuw kosten met zich mee bracht, jammer. Tevens zijn er extra kosten voor het telefoongesprek.

Klantenservice

Prima te wordt gestaan. Normale telefoonkosten wat wel zo klantvriendelijk is.

Scorekaart voor GSMWijzer.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*