GSMWijzer.nl

376 producten en 660 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GSMWijzer.nl

Review toevoegen

Algemeen

Product aangekocht mede om een snelle verzending. Ik heb het product uiteindelijk geannuleerd omdat het dagenlang klaar voor verzending maar onverzonden bleef.

Verzending

Product besteld, zou volgende dag binnen zijn. Aan het eind van de dag nog geen track n trace binnen en het product staat op de site nog steeds klaar om te leveren maar niet afgegeven, Volgens de klantenservice zou het de volgende dag worden. Volgende dag op 10.00 exact hetzelfde verhaal alleen staat nu op de site voor 12:00 besteld vandaag in huis.

Klantenservice

De service was snel en duidelijk, antwoorde mijn vragen goed. Het moment dat ik de bestelling annuleerde was daar meteen op gereageerd

Beste mevrouw/ meneer,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg vervelend van je te vernemen dat het product uiteindelijk geannuleerd is, omdat klaar voor verzending bleef staan en het pakket niet naar je werd verzonden. Graag willen we dit verder uitzoeken en tot een passende oplossing komen. Daarom willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@gsmwijzer.nl met in het onderwerp: Review Tweakers je naam en het ordernummer van de bestelling. In de tekst van de e-mail kan je beschrijven wat het verloop van de bestelling is geweest.

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we je review verder in behandeling.

Met vriendelijk groet,

Het team van Mobiel.nl

Algemeen

Bestelling was heel makkelijk en zeer duidelijke communicatie. werd heel goed op de hoogte gehouden van alles

Algemeen

Zeer overzichtelijk website, waar je eenvoudig elke keuze kunt aanpassen om zo tot een juiste keuze te komen.
Ook de kosten van de telefoon en het abonnement worden zeer goed uitgesplitst, zodat je precies weet waar je voor betaalt
Wanneer je keuze is gemaakt, wijst het bestellen voor zich en krijg je bij elke stap ook per mail de bevestiging dat alles juist verloopt
Kortom : de juiste plek om je nieuwe telefoon en abonnement aan te schaffen!!!

Verzending

Gisteren besteld...vandaag geleverd. Die belofte wordt zeker nagekomen. Tot 2 x toe een telefoon met abo besteld en de volgende dag stipt geleverd. Erg fijn !!!

Klantenservice

De klantenservice heb ik na deze positieve ervaring dus nog helemaal NIET nodig gehad en dat is natuurlijk alleen maar prettig en een compliment naar GSMWijzer.nl waard.

Algemeen

Het was makkelijk om de bestelling te plaatsen en goede service en op tijd geleverd

Verzending

Het was op tijd geleverd .

Klantenservice

Het was goed met de klantenservice .

Algemeen

Super goede prijs bij gsmwijzer ten opzichte van rechtstreeks bij verschillende providers. Dit dankzij tip van mijn buurvrouw, ook via gsmwijzer abo verlengd

Verzending

Post kwam 1 dacht later ivm vertraging, maar daarover netjes een mail gehad van post.nl

Algemeen

Levering volgens afspraak. In het verleden al vaker een abonnement via GSMWijzer verlengd, altijd naar tevredenheid. Helemaal happy met mijn IPhone 8 plus.

Verzending

iPhone 8 plus, geweldig toestel. Had eerst een iPhone 6S, fijn dat met de Apple ID ook al je apps en telefoonnummers gelijk op je nieuwe telefoon staan. Geweldige camera.

Algemeen

Bestelling is makkelijk te plaatsen.
Echter zag ik een half uurtje later dat een andere winkel veel betere aanbiedingen heeft.
Meteen toen de klantenservice open was heb ik contact opgenomen. (Maar was al te laat.. zat al in het verzendproces... right)

Veel gezeur gehad om alles weer te annuleren.

Verzending

Ik kreeg een dual sim ipv singel sim die ik besteld had.

Klantenservice

Klantenserie is ronduit slecht.
Mijn broertje zijn telefoon was niet meer goed. (front camera werkte niet meer).
De telefoon was een half jaar oud. Contact opgenomen met GSMwijzer ... en hun verwijzen mij weer door naar Dynafix.

Ze beloven dingen die ze niet nakomen.

Zeer onbetrouwbare aflevering

De website is redelijk overzichtlijk maar je kan, nadat je een item toegevoegd hebt aan je winkelmandje, niet meer kijken of je de goede geselecteerd hebt omdat je de specificaties niet meer kan bekijken.

Het afleveringsproces is zeer onbetrouwaar en je wordt slecht geinformeerd.

Verzending

Na de bevestigingsmail hoorde ik niets meer en de volgende ochtend bleek dat te klopppen. "Er was iets blijven hangen van mijn order" volgens de klantenservice. Ze heeft dit hersteld en ik kreeg inderdaad een mail met factuur. De track-en-trace bleek pas na 4 uur te werken en gaf aan dat er tussen 18h en 22h bezorgd zou worden door PostNL.
Ik was om 20h benieuwd of er al meer specfieke info was en zag toen dat de bezorging vertraagd was tot de volgende ochtend tussen 9h30 en 12h00. Ik heb van GSMWijzer of PostNL hier geen bericht over gehad.

De volgende ochtend zou er tussen 9h30 en 12h bezorgd worden, maar om 12h30 verscheen er een bericht in de PostNL app dat de bezorging vetraagd is en er "zo snel mogelijk" bezorgd gaat worden.

Ondertussen zit ik nu drie dagen en avonden thuis te wachten omdat PostNL telkens aangeeft dat ze gaan bezorgen en uiteindelijk niet komen. Volgens GSMWijzer is nu ondertussen bekend waar het pakket zich bevind maar klopt er administratie niet en moet worden gewacht op de late dienst van 1 bepaalde medewerker die het pakket heeft ingecheckt en meer weet.

Klantenservice

Boven aan de site staat "Voor 23h59 besteld de volgende dag geleverd". Wanneer de muis boven het vette "volgende dag" hangt, blijkt dit alleen met een extra besteloptie, die ook extra geld kost, te zijn.
De tekst was bij de klantenservice totaal onbekend. Verder is "er is iets in je order blijven hangen" ook niet heel verhelderend.

Nadat de geplande levering 's ochtends ook niet doorging contact gehad met de klantenservice maar een reactie als "Ja, snap ik inderdaad! Wij zijn helaas ook afhankelijk van postnl. En het gebeurt wel eens dat ze niet aan sommige pakketten toe komen. Excuses". kun je niets mee.

Ondertussen regelmatig contact gehad met de klantenservice die blijkbaar ook geen info hebben over de status.

Algemeen

Nieuwe Smart phone gekocht, overzichtelijk website, makkelijk bestellen.
Goed order systeem waarbij je makkelijk terugkeert naar de betaalpagina op een later tijdstip zonder eerst weer al je info te moeten invullen. Prima.

Verzending

Netjes volgende dag afgeleverd.
Wel een beetje veel email-bevestigingen over die verzending ik geloof wel een stuk of 6 in totaal.

Algemeen

Handige site en gemakkelijk. Snelle levering en goede begeleiding als het onderweg is kan je de bestelling gemakkelijk volgen kortom toppie

Algemeen

Goed telefonisch contact gehad met medewerker en een duidelijke en makkelijke website om mijn bestelling af te ronden.

Verzending

De optie om de bezorging 's avonds te laten bezorgen was erg handig.

Klantenservice

De medewerker was goed op de hoogte van lopende acties en verschillende abonnementen.

Algemeen

Duidelijke informatie op de website. Na veel zoeken op het internet en vergelijken de voordeligste prijs en snelle handeling.

Verzending

Waardeloos door post nl. Ik had namelijk mijn pakket direct naar de afhaalpunt gestuurd zodat ik heb meteen de volgende dag kon ophalen snel voor mijn werk. Eenmaal aangekomen tussen alle planningen door bleek de postbode wel te zijm geweest maar precies mijn pakketje nog in de bus had laten liggen. Erg grote teleurstelling dus moet wachten tot volgende dag na 3 u weer zelf halen terwijl ik eigenlijk niet kon..

Klantenservice

Na nog een vraag te hebben werd die al binnen een paar uurtje sbeantwoord

Beste Nancyloer,

Bedankt voor je beoordeling.

Fijn om te vernemen dat je positief bent over het contact met ons en over de website.

Wij vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over de levering van het pakket. Jouw feedback zullen wij meenemen en bespreken met onze logistieke partner.

Met vriendelijke groet,

Het team van GSMwijzer.nl

Algemeen

Snel bezorgd en goed geregeld en de telefoon Samsung a8 is heel fijn en makkelijk in gebruik

Snel bezorgd

Tegen beloning

Algemeen

Super snelle service. Duidelijk en fijne klantenservice met goede uitleg. Maakt afspraak waar. Levering juist ontvangen.

Binnen 24 uur geleverd.

Fijne klantenservice.

Algemeen

Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Ook goede communicatie over openstaande zaken, als ook over de levering zelf.

Verzending

Goede en duidelijke communicatie over de levering. Op tijd geleverd, zoals op de site weergegeven.

Algemeen

Mijn vorige abonnement ook via GSMWijzer afgesloten. Duidelijke website en je koopt een telefoon via hun, waardoor het aanbod uit telefoons om uit te kiezen heel veel groter is als op de websites van providers.

Dit keer kon ik mijn abonnement verlengen en was van plan bij Vodafone te blijven. Via de website van GSMWijzer.nl was het zelfs nog 5 p/m goedkoper als direct bij Vodafone (en bij beide de Ziggo korting meegenomen in de prijs).

Verzending

Eerste keer de Motorola Z2 Play besteld, de telefoon de volgende dag al in huis terwijl het abonnement nog niet eens ingegaan was. Vervolgens simkaart etc. ook allemaal netjes op tijd thuis ontvangen (dus goed geregeld bij de provider).

Algemeen

Ik heb al diverse malen iets besteld bij Gsmwijzer en ben er altijd keurig geholpen.
Ik vind hun site zeer duidelijk en de prijzen zijn in vergelijking met andere sites erg laag.

Verzending

De producten zijn steeds volgens afspraak snel geleverd in een stevige verpakking

Goede telefoon iphone 7 32gb refused

Oplader krijg je bij wegens hygine geen oordopjes.
Prima iphone alles werkt goed. Scheelt je 80 euro voor en nieuwe !

Verzending

Volgende dag van bestelling gelijk ontvangen.

Klantenservice

Er word gelijk contact met je genomen als je het nodig hebt.
In mijn geval wilde ik oordopjes vragen had gelijk hulp gekregen via de chat.

Algemeen

I have bought all my phones on GSMWijzer since 2010 and have been very satisfied.
Website is very easy to navigate, picking a phone and subscription is clear and simple. Order process and payment all works perfectly well.

Verzending

Very quick shipment. Paid late in the evening (around 21), phone was shipped the next day and I received it the day after that.

Klantenservice

I have contacted the customer service a few times and the response time is usually very fast and the service is polite and effective.

Tegen beloning

Algemeen

Op GSMwijzer contract afgesloten. Stappen waren bijzonder eenvoudig, fluitje van een cent.
Een en ander werd correct en snel afgehandeld.
Volgende dag werd de telefoon met simkaart afgeleverd en daar ligt wel een verbeterpunt.

Verzending

Er hoefde alleen getekend te worden voor ontvangst. Geen controle verder of de zending werd afgeleverd bij de persoon waarvoor deze bedoeld was.
Betreft toch een mobiele telefoonaansluiting met een niet goedkoop toestel.

Scorekaart voor GSMWijzer.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg