GSMWijzer.nl

192 producten en 384 uitvoeringen

GSMwijzer.nl is al sinds 2000 actief met de verkoop van GSM abonnementen en telefoons via internet. Wij zijn een officieel verkooppunt van alle Nederlandse mobiele netwerken; T-Mobile, Tele2, KPN, Telfort, Vodafone, hollandsnieuwe, Simyo en Ben. U kunt bij ons ook een los toestel aanschaffen. Onze toestellen bevatten geen simlock.

Service en Informatie

Iedereen van 18 jaar en ouder is van harte welkom om van onze aanbiedingen gebruik te maken. GSMwijzer.nl staat voor scherpe prijzen, een uitstekende service en een heldere, eenvoudige website.

Bezoek onze informatiepagina als u vragen heeft over GSMwijzer.nl. Hier vindt u alle antwoorden op uw vragen omtrent nummerbehoud, de bestelprocedure of de betaalmethodes. Indien u verdere vragen heeft, kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice; info@gsmwijzer.nl of neem telefonisch contact met ons op het volgende nummer; 070-3585064. Wij zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 9:00u - 22:00u en op zondag van 10:00u - 18:00u. Wij zullen u dan zo goed mogelijk te woord staan!

Levering

Wij streven ernaar onze bestellingen zo spoedig en nauwkeurig mogelijk af te ronden. Als het product op voorraad is en men een bestelling plaatst i.c.m. abonnement geldt een levertijd tussen de 1-3 werkdagen. Indien u een expressbestelling plaatst voor 22:00, wordt het pakket de volgende dag aan u aangeboden (m.u.v. Vodafone). Ook kunt u ervoor kiezen het pakket af te halen bij ons servicepunt in Leidschendam.

Met vriendelijke groet,
Het team van GSMwijzer.nl

Qshops

Scorekaart voor GSMWijzer.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 384 producten, 518096 telecomproducten, 569 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,4 (4,6% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True