Internetshop.nl

Gebruikers over webshop Internetshop.nl

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Ik heb bij deze winkel 3 scanners voor mijn werk besteld. (Dat was makkelijker en sneller dan om dat via inkoop te doen.) Op de website stond bij bestellen dat ze er 4 op voorraad hadden, en tijdig besteld is morgen in huis.

Een aantal dagen later nog niets ontvangen en maar contact opgenomen. Het bleek dat ze maar 2 scanners op voorraad hadden. Toen ik vroeg of ik die ASAP mocht hebben kon dat echter niet. Uiteindelijk kreeg ik na 10 dagen (veel te laat voor het project) 2 scanners bezorgd. Wanneer de 3e zou komen was niet duidelijk (duurde uiteindelijk nog een week). De klantenservice heeft mijn vragen en problemen niet netjes afgehandeld. Als ik wist dat de levertijd zo lang zou zijn dan had ik wel ergens anders mijn bestelling gedaan.

Samengevat:
- Onjuiste voorraad op website bij bestellen
- Klantenservice nam probleem niet serieus op
- Geen informatie over wanneer levering zou zijn, ipv de volgende dag in huis. Geen prettige afhandeling probleem
- Na 10 dagen wachten nog een week wachten voor 3e scanner

Verzending

Uiteindelijk kreeg ik na 10 dagen (veel te laat voor het project) 2 scanners bezorgd. Wanneer de 3e zou komen was niet duidelijk (duurde uiteindelijk nog een week). En dus niet de volgende dag.
Ik voel mij belazerd door hun beloften op de website.

Klantenservice

De klantenservice heeft mijn vragen en problemen niet netjes afgehandeld. Ik bleef maar bellen en mailen en zonder enige reactie en actie van hun kant te krijgen. Ze laten het gewoon gebeuren.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat onze klantenservice niet juist heeft gehandeld. Wij willen graag uw ordernummer ontvangen zodat we een en ander na kunnen gaan en eventueel met u doornemen. Wilt u deze sturen naar: webcare@internetshop.nl. Alvast hartelijk dank.

Algemeen

Overzichtelijke website. Het bestelproces verloopt duidelijk en vlot en ook het betaalproces is erg duidelijk.

Verzending

Conform de afspraak en snel

Klantenservice

Een klacht mbt een kapot onderdeel werd snel opgepakt. De toeleverancier maakte er echter een potje van door hoge reparatiekosten te rekenen terwijl het product (bladblazer) twee weken oud was. Internetshop.nl heeft telkens snel gereageerd op mijn klachten daarover en bemiddeld met als resultaat dat het onderdeel keurig netjes alsnog kostenloos is nageleverd. Ik ben erg tevreden.

Algemeen

eenvoudig te bestellen komen de afspraken goed na je krijgt een sms vlak voordat ze leveren met de geschatte levertijd zodat je weet wanneer je thuis moet zijn en de prijs is gunstig

Verzending

wasmachine netjes binnen afgeleverd en uitgepakt met advies over de machine en de oude meteen meegenomen

Algemeen

Ik heb al eerder een afwasmachine gekocht via internetshop en dat ging allemaal keurig en op tijd, nu een printer besteld en ontvangen, ook weer keurig op tijd en tegen een goede prijs, echter het produkt door mijzelf beoordeeld viel toch tegen, nu retour gestuurd en hoop dat terug betaling ook zo soepel verloopt als het winkelen en bestellen, keurig een retour formulier en sticker via hun website uitgeprint, vol vertrouwen dat dit ook goed gaat.

keurig op tijd geleverd.

Klantenservice

ik heb nog geen gebruik hoeven maken van de klanten service omdat alles goed op hun website staat aangegeven, ook hoe je iets retour kan sturen.

Wasmachine gekocht.
Kortingslink werkte niet, wasmachine toch besteld.
Direct ook mailtje richting klantenservice gedaan, bedrag korting keurig terug gestort.
Service en afleveren ook perfect.
Zeer tevreden, was 2e aankoop

Algemeen

gebruikersvriendelijk zoeken op de site. Op zondagavond besteld en maandagmiddag in huis. Inforamatievoorziening over levering dik in orde

Verzending

zondagavond besteld maandag in huis

Klantenservice: Score: 5

Zeer tevreden over de afhandeling en bezorging van mijn bestelling (wasmachine). In de avond besteld, volgende dag om 13.00 in huis ! Kan niet anders zeggen: TOP !

Algemeen

Nadat ik vorige week eerst een order voor een nieuwe wasmachine bij Coolblue geplaatst en (vanwege het enkele keren uitstellen v/d levering door hun transporteur de firma Dynalogic) geannuleerd had de wasmachine bij de Internetshop.nl besteld en hij werd keurig de volgende dag afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening v/d Internetshop. (Kunnen ze bij Coolblue nog heel wat van leren.)

Verzending

Keurig volgens afspraak de volgende dag al geleverd en netjes even een berichtje en telefoontje v/h geschatte levertijdstip vooraf. Transport, aflevering en de installatie werd netjes en door hun eigen personeel / transporteur uitgevoerd en dat nog gratis ook.

Klantenservice

Ik werd prima, zowel per email alsook via telefoon, door de hun klantenservice geholpen. (Klein puntje van verbetering is de telkosten van +1 euro, maar ik kan me voorstellen dat er een kleine drempel moet zijn om te voorkomen dat er een hele batterij aan telefonistes nodig zijn voor wat minder urgente zaken die ook per email af kunnen.)

Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Bedriegers die de klant bedonderen om maar een order binnen te slepen en verwachten dat je dom genoeg bent om hun leugens te accepteren! Daarna vervolgens acteren alsof het onbedoeld is.

Verzending

Wanhopig op zoek naar een vriezer op zaterdag en meerdere websites vergeleken. Uiteindelijk kwam ik op de betere vriezer van Bosch. Die had ik besteld via internetshop.nl. De website gaf aan dat de levertijd "Dinsdag" is (dus maandag versturen, dinsdag binnen).

Maandag; geen reactie
Dinsdag; geen reactie of levering
Woensdag; geen reactie of levering

Uiteindelijk gebeld met het dure 0900 nummer om toch een reactie te krijgen. Kreeg ik te horen dat de levertijd indicatie voor hun zelf is bedoeld en op geen enkele manier te maken heeft met de levertijd voor de klant.

Ik legde dus uit dat indien zij dit zo interpreteren dat zij dit toch duidelijk op de site hadden moeten vermelden. Zij vonden dat maar raar en vanzelfsprekend dat een levertijd op de site een VERWACHTE levertijd is voor wanneer zij het in hun magazijn op voorraad krijgen.

Zeer gefrustreerd en bedrogen vroeg ik om mijn geld terug. Dat duurt echter minmaal 1 week om te kunnen verwerken volgens hun. Viezeriken!!

Klantenservice

Waardeloze klantenservice die geen enkel belang van de klant in acht neemt! Laten je minimaal een week wachten tot ze overgaan tot terugstorten van het betaalde bedrag.

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw review. We vinden het heel spijtig dat onze site niet duidelijk is overgekomen, dat is niet de bedoeling. We gaan dit in overleg nemen met de betreffende afdeling om na te gaan of er verbeteringen mogelijk zijn. Een restitutie neemt gemiddeld 2-3 werkdagen in beslag. U mag uw ordernummer mailen naar: webcare@internetshop.nl. Dan laten we de terugbetaling met spoed verwerken.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Geen consistent prijsbeleid. De ene dag de laptop voor een prijs van 569,--. Bij navraag hoelang deze actie was de prijs plots 599,--. Evt korting moest besproken worden maar kreeg geen enkele reactie. Nu 4 dagen later dezelfde laptop voor 566,--

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat er het een en ander onduidelijk is op onze site. Wij willen dit graag voor u laten nakijken door onze klantenservice. Mogen wij uw order/adresgegevens hiervoor ontvangen? Wij gaan deze klacht dan gelijk in behandeling nemen
Wij ontvangen de informatie graag naar: webcare@internetshop.nl

Algemeen

Bestelde een tv voor mijn schoonmoeder in België en was verbaasd dat de verzending gratis was. Prima shop verder.

Verzending

Binnen 1 dag in België geleverd. Tussendoor goed op de hoogte gehouden.

Algemeen

Goede mogelijkheid tot betalen via IDEAL.
Gelijk bevestiging per email over betaling.
Ook de rekening met duidelijke omschrijving direct ontvangen.

Verzending

Tijdens bestellen is iets fout gegaan m.b.t. leveradres. Het pakket was retour gestuurd. Na contact te hebben opgenomen is gelijk actie ondernomen en heb ik het pakket alsnog zoals op de site aangegeven de volgende dag binnen gekregen. UITSTEKENDE SERVICE!

Algemeen: Score: 3
Algemeen

Het keuze-, bestel- en betaalproces zijn heel makkelijk. Helaas kan niet via PayPal betaald worden, dus heb ik dat via IDeal gedaan.

Verzending

Het product is volgens de aangegeven tijd geleverd via PakjeGemak. Ik had een printer besteld en er zat geen extra doos om de verpakking, maar alles kwam heelhuids aan.

Klantenservice

Ik had een slechte ervaring met het bestellen van dezelfde printer bij Bobshop.nl gehad. Internetshop.nl en Bobshop.nl vallen onder dezelfe organisatie, dus ik kreeg een korting van Bobshop.nl via een verrekening met internetshop.nl

Algemeen

Via de pricewatch bij deze winkel terecht gekomen. Bestellen ging snel en eenvoudig. Betalen via ideal en een dag later mijn bestelling geleverd.

Verzending

Levering via pakjegemak. Kon dag na bestelling het pakket ophalen bij het lokale postkantoor, erg fijn.

Klantenservice

Aan/uit knop van bestelde stereoset werkte niet. Via site makkelijk doa regeling getroffen en binnen 1 week nieuwe werkende set binnen via koerier!

Algemeen

Geen negatieve of bijzonder positieve dingen opgevallen. Bestellen ging vlot. Prettig dat je hem direct naar postkantoor kunt sturen.

Verzending

De beloofde 'voor 23h bestellen, volgende dag geleverd' niet gehaald (1 dag later). Jammer, maar gezien late tijdstip van bestellen (22.50) geen groot probleem. Wel netjes mail ontvangen dat de beloofde levertijd niet gehaald zou worden.

Redelijk duidelijke site.
Ik wist wat ik wilde hebben (Sony micro hi-fi set), dus snel gevonden.
Betaald via I-deal, geen problemen mee.
Donderdag besteld, vrijdag in huis.

Waardeloos inderdaad.
Niet verpakt, behalve dan de doos die er standaard omheen zit.
En je raad het al, doos beschadigd...gelukkig genoeg ruimte en piepschuim in de doos, dus de inhoud niet beschadigd.
Gezien de inhoud niet beschadigd was, ook geen melding van gemaakt.

Klantenservice

De set voldeed niet aan mijn verwachting, dus een retour aanvraag gedaan.
Dit gaat buiten Internetshop.nl om, via E-care..vond ik een beetje vreemd.
Omdat bij DHL de T&T niet meer werd ge-update, een mailtje gestuurd naar E-Care om te vragen hoe het er voor stond.
Nooit iets retour gestuurd, dus was wel benieuwd hoe dit ging lopen.

Uiteindelijk wel een redelijk snelle status update elke keer, en uiteindelijk m'n geld retour gestort gekregen.
Al-met-al binnen de beloofde 14 dagen.

Geen commentaar gehad overigens over de beschadiging op de doos....

Algemeen

Printer besteld bij deze site. Duidelijke info en gemakkelijk bestelproces. Enige min puntje is de betaling. Zodra een andere betalingsvorm dan iDeal wordt gekozen heb je te maken met extra kosten. Zo ook voor betaling via PayPal. Dat is jammer want iDeal verzekerd je niet als er niets wordt geleverd terwijl PayPal dit wel doet. Als ze de PayPal betalingen ook gratis maken dan krijgen ze het predicaat uitstekend van mij :-)

Verzending

Zeer snel (volgende dag) geleverd via post.nl. Dag voor levering email ontvangen met track & trace

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Algemeen

The good: De website is makkelijk te gebruiken en duidelijk. Je krijgt goede informatie over het verloop na de bestelling. Levering verliep snel en zoals beloofd.

The bad: bestelling slecht verpakt. Ondanks het uitvinken van "ik wil spam" bij het plaatsen van de bestelling kreeg ik alsnog spam over aanbiedingen. Not cool.

Verzending

Het "pakket" was bij mij alleen verpakt met wat pakpapier, wat deels gescheurd was toen het aankwam. Drie losse doosjes van verschillend formaat die met wat papier bij elkaar werden gehouden. Lof voor PostNL dat ze het nog zo goed heel hebben gehouden met het transport.

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw review. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij een onderzoek kunnen starten. Tevens kunnen wij dan de nieuwsbrieven in voor u stopzetten.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Team Internetshop

Algemeen

Het was makkelijk de bestelling te plaatsen op de website. Ik wilde graag een nieuwe computer. Ik heb toen gebeld met medewerker Frans. Hij vertelde me welke computer goed was voor mij. De computer kwam gelijk al de volgende dag. Ik ben er erg blij mee.

Verzending

De computer kwam gelijk al de volgende dag. Hij werd bezorgd door een meneer van PostNL. Hij bracht de computer aan de deur en ging toen weer. Hij was ook op tijd in de tijd dat hij zei dat hij er zou zijn via de website van PostNL.

Klantenservice

De klantenservice vind ik erg goed. Frans heeft me goed geholpen met het uitzoeken van de computer. Ik ben er erg blij mee nu. Als er wat mee is dan bel ik gewoon weer met ze.

Algemeen

NIeuwe droger nodig nadat de ouwe het na 3,5 jaar begeven had. Eerst via website van consumentenbond wat testreviews bekeken en een top3 gemaakt. Toen via kieskeurig ff gezocht wat actuele prijzen waren en waar ze verkrijgbaar waren. Twee van de drie stonden bovenaan en bijna bovenaan bij internetshop ondanks dat ik de website niet kende. Even vlug wat reviews doorgenomen en winkel bleek valide genoeg te zijn om bij te orderen. Daarnaast hadden ze nog een mooie combideal i.c.m. een oud droger dus ik was heel tevreden. 's Avonds om half 11 nog besteld (voor 23.00) en de volgende dag om 12 uur was die al in huis. Ondertussen al de eerste beurten gedraaid en geen spijt van. In het vervolg zo weer bestellen, mits de prijzen ook zo laag blijven.

Verzending

De jongen die het kwamen bezorgen waren gewoon vriendelijk en professioneel. Plaatsing en aansluiting was zo afgehandeld. Prima service.

Scorekaart voor Internetshop.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg