Internetshop.nl

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Scheer & Foppen Electro speciaalzaken B.V. is door de Rechtbank Gelderland in staat van faillissement verklaard. Het faillissement omvat de winkels in 57 plaatsen in Nederland, evenals de webwinkel van de keten, de webshops Bobshop, Modern.nl en Internetshop, en de dienstverlener E-man.

Over Internetshop
Winkelen vanuit uw luie stoel dat kunt u bij Internetshop al sinds jaar en dag. Internetshop.nl is al meer dan 15 jaar actief op het internet en behoort daarom tot de oude kern van e-commerce websites. Vele internetsites kwamen en gingen maar Internetshop.nl bleef.
Onze formule heeft haar kracht bewezen in de markt. We genieten dan ook grote bekendheid en hebben veel klanten die bij herhaling hun aankopen bij ons doen. Vertrouwde service tegen een scherpe prijs; dat is waar we voor staan.

Welke producten kunt u bij ons kopen?
U hebt bij ons de keus uit het grootste assortiment wasmachines, drogers, koelers, vaatwassers, LCD en Plasma TV's, audio apparatuur, computers, keukenhulpen en artikelen op het terrein van de persoonlijke verzorging. Bijna alles uit voorraad leverbaar.

Waarom zijn we zo goedkoop?
Dankzij goede inkoop en een efficiënte werkwijze kunnen wij onze prijzen laag houden. Wij bieden klanten veel producten voor een goede prijs.

Alle voordelen op een rijtje!
• Ruim 15 jaar ervaring
• Altijd een goede prijs
• Goed advies
• Uitstekende service
• Eenvoudig bestellen
• Diverse betaalmogelijkheden
• 14 dagen op zicht
• Eigen service afdeling
• Direct uit eigen voorraad leverbaar
• De zekerheid van de elektronicaspecialist
• Afhalen of bezorgen
• Installatie van apparatuur aan huis

Internetshop.nl; dé elektronicaspecialist met meer dan 15 jaar ervaring.

Scorekaart voor Internetshop.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg