CameraTools

1.889 producten en 2.384 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTools

Review toevoegen

Algemeen

Had alleen één klein accessoire vergeten te bestellen en heb hen onmiddellijk gebeld om het nog bij de bestelling te voegen om de verzendkosten niet hoeven te betalen maar de lukte jammer genoeg niet anders had zeker 5 sterren gegeven. Verder goeie service en ook telefonisch heel vriendelijke mensen.

Verzending

Verscheidene producten besteld waarvan twee de dag nadien geleverd werden en ééntje dat niet in voorraad was in het magazijn een dagje later

Algemeen

Als professionele bruidsfotografen van Vrouwenhof21.nl fotografie hebben wij natuurlijk eersteklas apparatuur nodig. Onlangs weer een extra camera plus lenzen aangeschaft. Scherpe prijs, snelle levering, alles prima geregeld.

Prima, snel geleverd

Klantenservice

Offerte aangevraagd, direct een reactie gekregen.

Algemeen

Ik had een camera tas gekocht van Peak Design. In de verpakking meegenomen. Bij aankomst thuis bleek de verkeerde tas( versie 1) er in te zitten. Op zaterdag gebeld en binnen een week gratis terug gestuurd, omgeruild en het resterende bedrag weer op mijn rekening. Top service

Verzending

Via postNL top en snel omgeruild (gratis)

Klantenservice

Op zaterdag gebeld en direct geholpen en geregeld!

Algemeen

Uitstekende service, Apparaat werkt straight out of the box.
Goede prijs/kwaliteit verhouding!
Aanrader!Snel accuraat prima levering!

Algemeen

Via de website 2 lenzen besteld, waarvan 1 een tweedehandslens. Bij de tweedehandslens werd duidelijk vermeld wat de staat van het product was en ik vond het fijn dat er bij beide lenzen vermeld stond wat er in de doos meegeleverd werd. Zo zag ik dat bij CameraTools wèl een zonnekap met de lens meegeleverd werd

Verzending

De lenzen werden snel, volgens levertermijn, goed en veilig ingepakt geleverd. Ik werd door zowel CameraTools.nl als door PostNL goed op de hoogte gehouden van de levering

Algemeen

Meer dan goed geholpen in de winkel. Prettige mensen met verstand van zaken die mij heel goed geholpen hebben met de aanschaf van een nieuwe camera. Ze nemen ruim de tijd voor je en zorgen dat je tevreden de winkel uit gaat.

Algemeen

Prima overzichtelijke webwinkel met alles op het gebied van foto- en videoapparatuur. Ook een fysieke winkel in Apeldoorn met vriendelijk personeel en goede service.

Algemeen

Vlotte selectie mogelijkheid (op de site) en idem dito bestelproces, afhandeling en aflevering. En een prachtig product

Vlot als altijd

Klantenservice

Voor het plaatsen van de bestelling had ik nog ff contact met Camera Tools over het te bestellen product, een Eizo beeldscherm. Vlotte beantwoording

Algemeen

Zeer duidelijke verwerking en als je toch twijfels of problemen hebt, kan je de vriendelijke en behulpzame medewerkers steeds contacteren.

Verzending

Levering is steeds in orde en volgens vooropgestelde levertermijnen aangeleverd.

Klantenservice

In het verleden heb ik klantenservice gecontacteerd, die me telkens op een behulpzame, professionele en vriendelijke manier te woord stond en me hielp

Algemeen

Ik werd ontzettend goed geholpen in de winkel bij mijn aankopen van twee verschillende objectieven voor mijn systeemcamera. Ik mocht de lenzen uitgebreid testen, ben er mee naar buiten gelopen om verschillende foto's te maken en heb deze op mijn laptop uitgebreid bekeken. Ook kreeg ik heel veel tips wat betreft instellingen op mijn camera van de verkoper die mij hielp. Hier heb ik heel erg veel aan gehad.

Verzending

Ik heb de lenzen in de winkel gekocht.

Klantenservice

Ik werd meteen geholpen, er waren erg veel werknemers in de winkel en veel plek om rustig te kunnen gaan zitten en overleggen.

Algemeen

We werden direct geholpen. Na uitgebreide voorlichting hebben we een juiste keuze kunnen maken. De camera is ook direct ingesteld. Na een uitgebreide uitleg kunnen we direct aan de slag!

Camera was op voorraad

Algemeen

Ik ben goed geholpen in de winkel. Ook na wat verwarring ben ik verder geholpen en ik ben tevreden met mijn product

Algemeen

De selphy was erg makkelijk te vinden, ook de roze kleur. De bestelling was direct geplaatst

Verzending

Goede verzending, zeer snel en zeker goed verpakt

Algemeen

De winkel heeft een zeer uitgebreid assortiment met prima vakmensen in dienst. Ik ben driemaal naar de winkel geweest en goed voorgelicht en heb uiteindelijk voor een Sony A7-3 met F4 24-105 mm objectief gekozen. Prima uitleg en ik ben welkom voor verdere uitleg!

Algemeen

Mooie winkel met vriendelijk personeel waarbij de klant een thuisgevoel krijgt. Kom hier zeker nog een keer terug.

Product was op voorraad

Klantenservice

Heb tijdens mijn eerste bezoek aan deze winkel al mijn Nikon apparatuur ingeruild voor een Sony A7MIII en 24 -105 en werd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en een goed gesprek, er werd alle tijd voor je genomen en er word met je meegedacht. Ben met een goed gevoel de winkel uitgelopen en heb geen moment spijt van de aankoop in deze winkel. De volgende keer kom ik zeker nog een keer terug ondanks dat het nog 1 uur rijden is.

Algemeen

Zonder problemen heb ik met een creditcard kunnen betalen en was het pakketje toch al de volgende dag op het afhaaladres bezorgd. Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag al geleverd.

Verzending

Verzending was zeer snel en het ontvangst ook (de volgende dag al) echter als je een ander afleveradres invult dan je huisadres, wordt op het pakketje niet de naam van de besteller beschreven. Hierdoor ben ik twee keer bij het afhaaladres geweest, en bleek na enig zoekwerk dat er toch ergens een pakketje was afgeleverd.

Algemeen

Ik heb de camera in de winkel aangeschaft. Op de website gezien, dat de camera in voorraad was.

Verzending

Het product was in voorraad. Dus betalen en meenemen.

Klantenservice

In de winkel wordt je op een zeer prettige manier behandeld. Onder het genot van een kop koffie neemt men alle tijd voor je en wordt je zeer goed voorgelicht ovr de te kopen camera.

Algemeen

Op zoek naar betrouwbare SSD schijven voor m'n nieuwe Atomos. Cameratools had ze op voorraad (ook de 1Tb- versie) EN voor een scherpe prijs!

Verzending

Piep Piep, SMS met bericht dat het klaar ligt bij het pick-up adres,.. DUS de volgende dag al in huis, wat een feest! Daar word je blij van.
En goed en veilig verpakt!

Algemeen

Snelle levering, het product was goed verpakt. De prijs was de laagste in de pricewatch.

Verzending

snel geleverd, goed op de hoogte gehouden per email van verzending inclusief Track&trace.

Algemeen

Mijn eerste bestelling bij Camera Tools. Na wat zoeken hier de beste prijs gevonden. Alles zeer soepel verlopen!

Verzending

Net na middernacht besteld en de volgende middag lag het pakketje al klaar op ophaalpunt. Fantastisch!

1 2 3 ... 17

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg