CameraTools

1.895 producten en 2.388 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTools

Review toevoegen

Algemeen

Ik werd ontzettend goed geholpen in de winkel bij mijn aankopen van twee verschillende objectieven voor mijn systeemcamera. Ik mocht de lenzen uitgebreid testen, ben er mee naar buiten gelopen om verschillende foto's te maken en heb deze op mijn laptop uitgebreid bekeken. Ook kreeg ik heel veel tips wat betreft instellingen op mijn camera van de verkoper die mij hielp. Hier heb ik heel erg veel aan gehad.

Verzending

Ik heb de lenzen in de winkel gekocht.

Klantenservice

Ik werd meteen geholpen, er waren erg veel werknemers in de winkel en veel plek om rustig te kunnen gaan zitten en overleggen.

Algemeen

We werden direct geholpen. Na uitgebreide voorlichting hebben we een juiste keuze kunnen maken. De camera is ook direct ingesteld. Na een uitgebreide uitleg kunnen we direct aan de slag!

Camera was op voorraad

Algemeen

Ik ben goed geholpen in de winkel. Ook na wat verwarring ben ik verder geholpen en ik ben tevreden met mijn product

Algemeen

De selphy was erg makkelijk te vinden, ook de roze kleur. De bestelling was direct geplaatst

Verzending

Goede verzending, zeer snel en zeker goed verpakt

Algemeen

De winkel heeft een zeer uitgebreid assortiment met prima vakmensen in dienst. Ik ben driemaal naar de winkel geweest en goed voorgelicht en heb uiteindelijk voor een Sony A7-3 met F4 24-105 mm objectief gekozen. Prima uitleg en ik ben welkom voor verdere uitleg!

Algemeen

Mooie winkel met vriendelijk personeel waarbij de klant een thuisgevoel krijgt. Kom hier zeker nog een keer terug.

Product was op voorraad

Klantenservice

Heb tijdens mijn eerste bezoek aan deze winkel al mijn Nikon apparatuur ingeruild voor een Sony A7MIII en 24 -105 en werd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en een goed gesprek, er werd alle tijd voor je genomen en er word met je meegedacht. Ben met een goed gevoel de winkel uitgelopen en heb geen moment spijt van de aankoop in deze winkel. De volgende keer kom ik zeker nog een keer terug ondanks dat het nog 1 uur rijden is.

Algemeen

Zonder problemen heb ik met een creditcard kunnen betalen en was het pakketje toch al de volgende dag op het afhaaladres bezorgd. Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag al geleverd.

Verzending

Verzending was zeer snel en het ontvangst ook (de volgende dag al) echter als je een ander afleveradres invult dan je huisadres, wordt op het pakketje niet de naam van de besteller beschreven. Hierdoor ben ik twee keer bij het afhaaladres geweest, en bleek na enig zoekwerk dat er toch ergens een pakketje was afgeleverd.

Algemeen

Ik heb de camera in de winkel aangeschaft. Op de website gezien, dat de camera in voorraad was.

Verzending

Het product was in voorraad. Dus betalen en meenemen.

Klantenservice

In de winkel wordt je op een zeer prettige manier behandeld. Onder het genot van een kop koffie neemt men alle tijd voor je en wordt je zeer goed voorgelicht ovr de te kopen camera.

Algemeen

Op zoek naar betrouwbare SSD schijven voor m'n nieuwe Atomos. Cameratools had ze op voorraad (ook de 1Tb- versie) EN voor een scherpe prijs!

Verzending

Piep Piep, SMS met bericht dat het klaar ligt bij het pick-up adres,.. DUS de volgende dag al in huis, wat een feest! Daar word je blij van.
En goed en veilig verpakt!

Algemeen

Snelle levering, het product was goed verpakt. De prijs was de laagste in de pricewatch.

Verzending

snel geleverd, goed op de hoogte gehouden per email van verzending inclusief Track&trace.

Algemeen

Mijn eerste bestelling bij Camera Tools. Na wat zoeken hier de beste prijs gevonden. Alles zeer soepel verlopen!

Verzending

Net na middernacht besteld en de volgende middag lag het pakketje al klaar op ophaalpunt. Fantastisch!

Algemeen

Super snelle levering! mooie aanbiedingen! dit product is echt top voor mijn camera! Ben er erg tevreden over

Verzending

Pakket was goed verpakt en netjes op tijd geleverd

Algemeen

Goede deskundige uitleg gekregen van iemand die niet alleen toestellen verkoopt, maar zelf ook professioneel fotograaf is. Top!

Algemeen

kam voor een snelle aankoop, gaf aan dat ik geen uitleg hoefde. In tegenstelling tot vele andere winkels probeerde de verkoper niet toch nog ongevraagde adviezen te geven! Inruilvan oude apparatuur vie wat tegen maar al met al prima tevreden.

Algemeen

In de showroom zeer deskundig advies bij de aanschaf. De showroom ziet er prachtig en overzichtelijk uit. De medewerker neemt echt de tijd voor je.

Algemeen

Ik heb een objectief besteld via deze website. Van te voren even gebeld om te vragen of het objectief goed beschermd verzonden zou worden. Zoals aangegeven kwam mijn bestelling netjes de volgende dag en goed verpakt aan.

Algemeen

CameraTools.nl had voor mijn Panasonic DC-TZ90 de beste prijs van alle aanbieders.
Camera werd binnen een dag geleverd en ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het hele bestelproces: Aankoop-Levering-Factuur.
Ervaring met de camera zelf heb ik nog niet, maar verwacht positief resultaat aan de hand van de reviews.
D.m.v. registratie mogelijkheid tot uitbreiden garantie tot 5 jaar.

Verzending

Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het hele bestelproces: Aankoop-Levering-Factuur.
Binnen een dag met PostNL geleverd

Algemeen

het is altijd fijn om bij Cameratools langs te gaan (bij mij om de hoek). Ze geven deskundig advies, zijn vaak de goedkoopste in de prijsvergelijker en begrijpen wat je als hobbyfotograaf precies zoekt.

Klantenservice

Cameratools is uitstekende winkel. Website is altijd up to date, incl winkelvoorraad en prijzen zijn concurrerend. Deskundig advies in de winkel zelf door verkopers met verstand van fotografie!

Algemeen

Ik mocht bij de aanschaf van mijn spullen 1 week van te voren uitgebreid alles testen. Ze hadden geen demo modellen op locatie maar speciaal voor mij werd deze besteld zodat ik het op mijn gemak kon testen.

Verzending

De levering gebeurde best snel en precies op tijd zoals ik deze nodig had.

Klantenservice

Vriendelijke mensen, je wordt direct geholpen zowel aan de telefoon als aan de balie en krijgt goed advies over gewenste product.

Algemeen

Goede en persoonlijke begeleiding bij mijn keuze, en achtergrond informatie om een goede keuze te maken.

Verzending

Exact geleverd zoals beloofd.

Klantenservice

Heel erg klantgericht, en goede begeleiding bij aankoop advies.

1 2 3 ... 16

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg