CameraTools

1.799 producten en 2.308 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTools

Review toevoegen

Algemeen

Graag kom ik in de winkel terug, waar ik al vele aankopen heb gedaan, veel te zien, vriendelijk en kundig personeel dat de tijd voor je neemt en als je zeker weet wat je wilt hebben...zeker weten? Dan ga je blij weer weg.

Algemeen

Ben al jaren klant bij Cameratools. Goede service, scherpe prijzen, maar vooral een hele goede persoonlijke advisering bij aankoop van artikelen of serviceverlening.

Algemeen

Ik ben hier al jaren klant vanwege het goede advies en service. Daarnaast hebben ze de ruime collectie en voorraad.

Algemeen

Bij cameratools heb ik mijn Fuji 18-55mm objectief ingeruild tegen een nieuw weather resistant 16-55mm f/2.8 objectief. Voor het oude objectief ontving ik een goede inruilprijs en zoals altijd was het weer een plezier om zaken te doen met de mannen van Cameratools.

Verzending

De lens was uit voorraad leverbaar.

Klantenservice

Gelukkig heb ik met dit objectief nog geen service nodig gehad, maar in het verleden heb ik prima ervaringen opgedaan met de klantenservice van Cameratools.

Algemeen

Ik had bij cameratools een Nikon D-850 camera besteld die ondanks de wachtlijst kort na introductie van de camera onverwacht snel geleverd werd. Voor mijn oude camera kreeg ik een goede inruilprijs terug. Voor en na de aankoop werd ik prima geadviseerd door uiterst vriendelijk en deskundig personeel. Ik koop mijn fotoapparatuur hier al jaren en kan de zaak zonder voorbehoud aanbevelen aan amateurs en professionals!

Verzending

Direct na de introductie van de Nikon D-850 camera was er wereldwijd een enorme wachtlijst. Desondanks werd de camera binnen een paar weken geleverd, veel eerder dan verwacht. Super!

Klantenservice

Kort na aankoop bleek er een technisch probleem te zijn met de camera. Hierop werd snel en slagvaardig gereageerd per email met tips om het probleem op te lossen. Toen dat niet mogelijk bleek werd de camera opgestuurd voor reparatie. In de tussentijd kreeg ik een leencamera ter beschikking. Met een week was mijn camera terug en sindsdien functioneert hij optimaal. Goede after sales ondersteuning!

Algemeen

We hebben uitstekende uitleg gehad over de verschillende modellen. Goed advies en faire prijs. Aanrader!

Algemeen

Duidelijke website met eenvoudig bestelproces. Ook was het erg duidelijk wat de specificaties van het bestelde artikel waren.

Verzending

De levering was snel en het artikel was goed verpakt.

Algemeen

In de winkel een lens gekocht. Mooie en overzichtelijke showroom. De verkopers nemen de tijd voor je. Dat is super als je aan de beurt ben, en soms wel eens vervelend als je dat nog niet bent. Maar uiteindelijk kom je bij een camerazaak geen brood halen, en loont het om te wachten. Personeel is vriendelijk en bekwaam.

Algemeen

Ze beschikken over een mooie showroom met een professionele uitstraling voorzien van een uitgebreid assortiment.

Klantenservice

Zeer prettig en deskundig geholpen waarbij men de tijd neemt om je persoonlijk te woord te staan.

Algemeen

Uitstekend geholpen bij telefonisch contact.met een vraag over de voorraad van de te bestellen lens.

Algemeen

Duidelijke uitleg in de winkel, rustige medewerker die de tijd nam. Goede informatie over het product.

Algemeen

Erg tevreden met service en klantvriendelijkheid. Dit geldt voor zowel het contact via mail en telefoon als in de winkel.

Algemeen

Cameratools is een fijne webwinkel met een goed assortiment. Verder is de webshop ook een echte winkel in Apeldoorn waar je goed terecht kan. En de foto's van de mensen op de site werken er echt!

Verzending

Ze verzenden in gerecyclede verpakkingsdozen wat soms niet de beste oplossing is. Dure harddrives besteld en die werden niet goed verpakt verstuurt.(beetje wehkamp maniertje)

Klantenservice

Soms moet je er achteraan mailen maar je krijgt wel altijd een antwoord.

Algemeen

Goed en deskundig advies.
Hier nemen ze nog de tijd voor je, super.
Ik heb de fuji in de winkel gekocht. Dank voor de flexibele opstelling.

Algemeen

Mooie winkel met een goed assortiment. Fijn dat je, naast dat je online veel kunt vinden, hier ook langs kan komen voor gedegen en goed advies. Hier werken echt mensen die er iets vanaf weten en ook vol passie bezig zijn met fotografie.

Verzending

Heb hier een groothoekobjectief gekocht (in de winkel).

Algemeen

Zeer prettige en mooie winkel met deskundig personeel. De vakmensen denken proactief mee en geven goede adviezen ook als het in het voordeel van de klant is.

Verzending

Op tijd en als afgesproken

Klantenservice

Ook hier word je altijd correct en kundig te woord gestaan.

Winactie

Algemeen

Mijn eerste ervaring met CameraTools is zeer positief. De webshop heeft een duidelijke interface, hun communicatie was duidelijk, en het product werd keurig en snel bezorgd.

Verzending

De dag nadien werd het product al geleverd en was netjes verpakt. Heel belangrijk gezien sommige van hun producten vrij fragiel zijn.

Klantenservice

Duidelijke communicatie bij het plaatsen van een bestelling. Sommige hekelen de vele mails maar ik heb graag bij elke stap een duidelijk vermelding (bijvoorbeeld: betaling ontvangen- verzending- ontvangen- product naar wens).

Algemeen

Als niet-professionele fotografen waren we op zoek naar een upgrade van onze NikonD40X. Uitstekend geholpen om een volwaardige doch betaalbare upgrade te vinden voor ons safarireis. Zo kwamen we uit op een Nikon D3300.

Verzending

meteen meegenomen in de winkel

Klantenservice

Het enige minpunt is de volledig duitse gebruikershandleiding die in de doos zat. Hiervoor proberen we bij Nikon zelf nog een NL talige versie te krijgen , voor ons als leek wel een vereiste.

Algemeen

HBN Lens-Regen hoes (Model 4) voor de Canon 100-400 mm f/5.6 had deze besteld op 03-10-2017 was op voorraad nog even gebeld voor de zekerheid vroeg waneer ik hem in huis had en dat was dan woensdag niet dus donderdag ook niet,toen contact op genomen en gevraagd waar me regenhoes bleef werd even in de wacht gezet en na korte tijd werd er er gezegd dat ik hem vandaag zaterdag in huis zou hebben.
Had dinsdag ook aangegeven dat ik op vakantie ging en als ze hem niet konden leveren het gewoon moesten zeggen was geen probleem......... ga dus op vakantie maar naar twee keer dus geen regen hoes,
Bestel hier dus nooit weer wat,als je een product niet kunt leveren gewoon zegen ik hou er niet van dat je word voorgelogen waardeloos geen aanrader dus van mijn kant.Rein Bijsterveld

Verzending

Dus niet twee keer contact gehad en twee keer de afspraak niet nagekomen ........had je aan de afspraak zal dus nooit weer wat kopen hier

Klantenservice

De levering word dus niet na gekomen zelfs niet bij het tweede contact en belofte zonder hoes op vakantie dus.

Beste Rein,

Er is het een en ander misgegaan bij ons externe magazijn en de communicatie tussen het magazijn, onze klantenservice en jou. Onze welgemeende excuses daarvoor, dit had niet mogen gebeuren! We hebben er wel een lesje uit geleerd en passen hierop onze werkwijze bij het magazijn en onze klantenservice aan.

Per mail heb je inmiddels een voorstel van ons ontvangen waarmee we hopelijk het ongemak wat kunnen verzachten.

Met vriendelijke groet,

Team CameraTools

Algemeen

Fuji X-E3 aangeschaft, wat een geweldige camera en wat een geweldige uitleg in de winkel in Apeldoorn. Hoop er vele jaren plezier aan te hebben

Klantenservice

Heb duidelijke uitleg gehad over de camera

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg