CameraTools

1.798 producten en 2.297 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTools

Review toevoegen

Algemeen

Voor mij de beste camera winkel en webshop van Nederland! Uitstekende service, groot assortiment en scherpe prijzen.

Algemeen

wordt altijd goed geholpen met deskundig advies
spullen zijn altijd op voorraad
gewoon goed dus

goede service

Algemeen

Ik had de nieuwe Canon EOS 6D Mark II bij Cameratools op pre-order bestelling geplaatst. Zoals bij alle winkels was het even wachten, maar het bleek de wachttijd meer dan waard!
Ben heel goed geholpen in de winkel zelf, rustig alle tijd genomen, geen gehaast, en kreeg nog een goede inruilprijs voor m'n vorige camera terug, tevens ook heel goed advies over een statief erbij gekregen.
Ben erg tevreden over de service van Cameratools.

Klantenservice

Ben goed op de hoogte gehouden van de levering van de Canon EOS 6D Mark II, aangezien dit een pre-order was, was de wachttijd wat langer dan normaal, maar zoals gezegd ben ik om de zoveel tijd netjes op de hoogte gehouden van de levertijd.

Algemeen

Nieuwe portretlens gekocht bij cameratools. Mocht hem eerst uitproberen en dat is opnieuw een prima service van ze! hulde

nvt portretlens opgehaald.

Algemeen

In de winkel in Apeldoorn het product gekocht. Goed geholpen. Ruim de tijd genomen om het nog een keer goed te bespreken.

Review wordt geschreven om extra garantie te krijgen overigen

Verzending

Net binnen, dus nog even kijken wat het objectief gaat doen. De eerste foto's waren naar alle tevredenheid.

Klantenservice

Geen klachten nog gehad. Gedurende de aanschaf wel extra service, ik vroeg naar het schoonmaken van mijn camera en toen hebben ze dat direct eventjes een beetje gedaan. Top.

Algemeen

Mijn eerste ervaring met CameraTools is zeer positief. Na een bezoek aan de winkel in Apeldoorn, waar ik goed en uitvoering geadviseerd werd over de aankoop van een systeemcamera, tot aanschaf van een Fujifilm X-T2 met 18-55mm objectief overgegaan via internet. De camera werd keurig thuis bezorgd en voldoet aan de verwachtingen. Bij de uitbreiding van mijn camera met een groothoek- en teleobjectief ga ik zeker weer langs bij CameraTools.nl.

Algemeen

Géén enkele problemen rond betaling.
Prima uitleg en kennis van zaken.
Super product van Sigma.

Verzending

Gelijk meenemen. Géén online bestelling.
Veluwse fotodag.

Géén ervaring.

Algemeen

Ik had een tweedehands extender gekocht, de canon ef 1.4 II. Op de website stond dat deze gecontroleerd was en gewaardeerd met een 8.
Een 8 betekent volgens cameratools minuscule gebruikssporen.
Nadat ik hem uitgepakt had zag ik dat er een klein deukje in zat, nou vind ik een krasje op de buitenkant geen ramp maar een deukje, hoe klein ook, vind ik toch een andere zaak. Dat betekent dat hij ergens een harde botsing mee heeft gehad. En ik vind dat zeker geen minuscule gebruikssporen.
Ook het knopje om de extender te ontgrendelen van de lens ging niet soepel, ik moest het knopje terug in positie duwen terwijl het knopje normaal gesproken terug veert.
Op de website staat dat er geen occasions te vinden zijn die een onvoldoende hebben gekregen. Nou zit er op een extender weinig wat kapot kan maar het knopje, het enige mechanische ding op een extender functioneerde niet. Ook de aansluiting van de extender op de camera, de ijzeren ring van de bajonet zeg maar, zag er behoorlijk gehavend uit. Ik had zelf een versie 1 extender, ooit ook tweedehands gekocht en zelf ook goed gebruikt, en deze zag er nog heel goed uit. Ook de aansluiting.
Ik heb direct op de website een formulier ingevuld en de extender retour gestuurd.
Ook heb ik nog contact met de klantenservice, de pouch zou er ook bij zitten, compleet in doos stond er op de website, en anders deden ze die er wel bij, ze hadden er genoeg liggen. Deze zat er niet bij.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig vertrouwen nog heb in de beoordeling van cameratools, deze extender zou wat mij betreft niet verkocht mogen worden.
Op zaterdag de extender retour gestuurd en de woensdag daarna stond mijn geld weer op mijn rekening, dat was goed geregeld.
Dezelfde extender staat inmiddels gewoon weer te koop op de website voor hetzelfde geld, het serienummer komt overeen met het serienummer op mijn factuur.

Klantenservice

Zoals eerder gezegd heb ik contact gehad met de klantenservice voor dat ik de extender kocht, er werd verteld dat de pouch er ook bij zat en zo niet zouden ze hem erbij doen. Klinkt leuk maar er zat geen pouch bij.

Beste johnnie111,

Hier is duidelijk iets mis gegaan! Naast het feit dat deze extender beter gecontroleerd had moeten worden door ons is ook de afhandeling van jouw bestelling voor verzending en controle van de retour onvoldoende. Gelukkig is dit niet gebruikelijk, maar het bewijst wel weer dat we scherp moeten blijven.

We gaan komende week onze aanwezige occasions nogmaals controleren (de extender in kwestie is inmiddels offline gehaald) en ervoor zorgen dat er een betere, tweede kwaliteitscontrole bij komt zodat dit soort fouten niet nogmaals gemaakt zullen worden, ook zullen we de communicatie tussen de klantenservice en het magazijn onder de loep nemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Algemeen

Cameratools geeft altijd weer goede service en denkt goed mee over de mogelijkheden. Ze nemen de tijd voor je.

Winactie

Algemeen

Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg, zelfs voor de beginnende fotograaf. Uitgebreide keuze aan camera's en benodigdheden. Uitleg over verschillende camera's waardoor mijn keuze makkelijker te maken was. Top!

Algemeen

Zeer klantvriendelijke en correcte winkel, waarvan de werknemers weten wat ze verkopen. Ook de dienst na verkoop is zeer goed en correct.

Verzending

Volgende dag geleverd indien op voorraad (wat ze op de website beloven is ook de praktijk)

Klantenservice

In alle contacten, die ik tot nog toe had (of dat bijkomende informatie vragen is of technische problemen met een aangekocht product) werd snel, professioneel en op een klantvriendelijke manier geholpen.

Algemeen

De lens (Olympus 7-14mm 2.8 PRO) die ik wilde hebben hadden ze op voorraad, ook al kwam deze uit de vitrine. Ze hadden een mooie in-store korting die ik niet wist toen ik er naar toe ging dus dat was een mooie meevaller van 100,00! Fijn bedrijf was ik als vakfotograaf regelmatig apparatuur koop.

Algemeen

Schitterende zaak met gemotiveerde medewerkers. Echt mensen die weten waar ze over spreken. Zijn allemaal professionals op fotografie gebied, dit kun je ook gelijk merken aan het type advies wat je hier voor terug krijgt. Ik kwam voor aanschaf van een fotocamera en ben geholpen door de heer Jansen. Echt een super goede uitleg van verschillende camera's gehad. Ook wat voor mij wel/niet belangrijk zou zijn bij aanschaf van een camera werd allemaal zeer goed uitgelegd. Daarnaast wordt er ook zeer goed rekening gehouden met je budget. Bij aankomst in de zaak kun je op je gemak rond kijken, en wordt je gevraagd of je ook advies wilt. Niets van opdringerige toestanden of wat dan ook te merken. Een dikke pluim voor deze zaak, ga zo door! Ook met de heerlijke koffie natuurlijk :-)

Algemeen

Bij toeval hier terecht gekomen omdat ze nog 1 Spark Fly More op voorraad hadden. Er stond al een pre-order bij de concurrent, maar dat bleef gissen
wanneer deze zou komen. Pre-order stopgezet bij concurrent en bij CameraTools fysiek langs gegaan om de quadcopter dezelfde dag op te halen. Prachtige grote winkel op een industrieterrein buiten het centrum (dus makkelijk en gratis parkeren)
met van alles op foto- en videogebied te koop. Toevallig hadden ze ook nog een Nikon P900 liggen, die ik graag eens wilde proberen vanwege de idiote zoom (83x). Mocht 'm buiten testen, ze geven 'm zo zonder problemen mee.
Uiteraard ook die camera dan er maar bijgekocht. Vriendelijke personeel, kunnen antwoord geven op alle vragen en tevreden naar huis gegaan.
Vanwege deze fijne ervaring in de winkel, binnenkort maar eens langs om wat 1"-sensor-compactcamera's te vergelijken en vertrekken met voor mij de beste camera.

Klantenservice

Snelle reactie op een vraag via Facebook.

Winactie

Algemeen

Mooie collectie van produkten waarna ik op zoek was voor een aantrekkelijke prijs! Ik kijk ook altijd even op de occasion pagina want ook daar staan soms de mooiste produkten op voor een mooi prijsje!

Verzending

Prima levering, al meerdere produkten besteld altijd top!

prima afhandeling!

Algemeen

Cameratools is een betrouwbaar bedrijf met professionele en meedenkende medewerkers. Ter plekke in de winkel nog even kunnen sparren over welke camera voor mij het best zou zijn. Goed advies en uitleg over de camera gekregen, en zo tot een goede conclusie gekomen.

Algemeen

Door vrienden gewezen op Cameratools. Geholpen door een vriendelijke man met passie voor de producten die hij verkoopt. Het product de volgende dag gereserveerd via de website, omdat hij beperkt op voorraad was. Toen we hem die middag kwamen halen, lag hij netjes klaar. Al met al prima geholpen.

Algemeen

Prettige winkel met deskundig personeel. Ik loop altijd met een glimlacht uit de winkel, want er worden altijd alternatieven aangeboden en de service na aankoop is ook uitstekend. Als een product past niet echt of voldoet niet 100%, krijg ik korting van een duurdere alternatief (laatste keer 18%) of een gratis overstap naar een veel dikkere accu (zo een 15-20 Euro verschil). Sommige producten zijn vroeger op voorraad dan bij anderen.

Verzending

Ik ga meestal zelf afhalen, want ik vind gezellig even rondlopen/kijken in de winkel.

Klantenservice

Altijd een uitstekende en snelle communicatie, wat bij andere bedrijven altijd moeilijk uitkomt.

Algemeen

De prijsontwikkelingen op Pricewatch een tijdje gevolgd en uiteindelijk online besteld bij CameraTools uit Apeldoorn. Een andere shop was op dat moment nog ietsje goedkoper, maar gezien de vele goede ervaringen voor zeker gegaan. Helemaal tevreden met mijn aankoop.

Verzending

Goed verpakt en de volgende dag geleverd, zoals verwacht.

Algemeen

Duidelijke site en gemakkelijk met bestellen. Nikon D7200 gekocht die hier ¤100,- goedkoper was als op alle andere sites. Volgende dag geleverd en netjes verpakt met factuur.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg