CameraTools

1.757 producten en 2.248 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTools

Review toevoegen

Algemeen

Kwalitatief goede winkel met zeer breed assortiment. Veel producten op voorraad en enthousiaste medewerkers met verstand van de producten.
Kan goed de voordelen en nadelen van de camera's uitleggen, zodat je een camera koopt die past bij je eigen wensen en eisen.

Algemeen

Eenvoudig te bestellen, winkel telefonisch goed bereikbaar en goed advies ontvangen. De prijs van de bestelde artikelen was scherp, i.c.m. goede garantie.

Verzending

De levering was snel, alles goed verpakt.

Klantenservice

Contact gezocht met vragen over producten. De telefoon werd snel beantwoord en ik werd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Algemeen

Ik heb een tweedehands lens gekocht na emailckntact met de klantenservice via de website, duidelijke info, snelle reactie, vriendelijke contact

Verzending

De lens was met zorg verpakt en supersnel verstuurd.

Klantenservice

Prima contact via de mail, snelle, accurate en vriendelijke reacties.

Algemeen

Na lang zoeken kreeg ik een mooie inruilprijs voor me oude camera. In de winkel goed geholpen.

Algemeen

bijna elke stap in proces ging fout. al bij afrekenen, dat het verkeerde product op de bon stond. Helaas daarna nog afhankelijk geweest voor garantie. Slecht contact, afspraken niet nakomen, niet informeren , niet terugbellen. een stel kleuters bij elkaar. Daar na geŽscaleerd om daar een slecht communicerende eigenaar te treffen , laks. Neemt zn verantwoording niet. Hier kom ik nooit meer. Helaas ook meer ervaringen uit mn netwerk gehoord die teleur stellend. Het schijn een goede tent geweest te zijn. Misschien aan hun succes ten onder gegaan, IIg ik nooit meer!

Klantenservice

Zie bovenstaande stuk, ook niet de kunde of inzichten om te herstellen. Fouten kunnen altijd gemaakt worden . Dit leek op onwil.

# in reactie op Cameratools, er is uitvoerig contact geweest daarbij staat nog een vraag open die al een maand niet beantwoord wordt, de onderstaande reactie lijkt voor de buhne. Na de hele reutel waar veel tijd en frustratie in zit en te hebben geŽscaleerd mag ik weer gaan mailen, nee dankje.... Beter een andere leverancier. Conclusie; dom of slecht , wie het weet mag het zeggen..

P.s. opvallend al die reviews van newbies....

Beste Mde,

Dit is voor ons bijzonder ongebruikelijk! Graag zou ik je dan ook willen vragen dit verhaal met wat extra toelichting (om welke aankoop ging het, reparatienummer, met wie je contact hebt gehad) te mailen naar feedback@cameratools.nl. Dergelijke klachten nemen we heel serieus - niet alleen om jouw ervaring te proberen te verbeteren, maar ook om te zorgen dat dit in de toekomst voor andere klanten ook beter gaat. Hopelijk wil je ons hier nog een bericht over sturen!

Met vriendelijke groet,

Remco van CameraTools

Algemeen

We hebben een Nikon camera met 2 objectieven gekocht in de winkel in Apeldoorn. We zijn uitstekend geholpen, en blij met de aankopen!

Algemeen

15.00 besteld, volgende dag 10.00 in huis! Top lens, zeer tevreden over de prestaties van het product en de service van Cameratools

Verzending

Zoals eerder gezegd. Hele snelle levering en prima te volgen qua proces

Algemeen

Genoeg informatie op de website voor aankoop en ook duidelijk in beeld of er acties lopen zoals cashbacks of gratis extra's. Erg handig dat je de korting ook middels een code kunt ontvangen ipv alleen in de winkel zoals soms bij anderen het geval is.

Verzending

Artikel netjes op tijd verzonden en ook netjes en compleet verpakt.

Klantenservice

Goed op de hoogte gehouden van de verzending en de factuur in een separate mail.

Algemeen

Ben 1 van de eerste klanten van Cameratools. Ze weten wie je bent en wat je hebt, en geven eerlijk advies als iets niet zo goed is of om even te wachten tot er een ander product komt.
Altijd erg tevreden.

Verzending

's middags besteld 2 dagen voor de kerst en gewoon de volgende dag geleverd. Had het niet verwacht, maar toch. super.

Klantenservice

je vraagt en ze nemen alle tijd voor je en als je even niet direct beslist, geen zure gezichten, maar altijd graag tot ziens.

Algemeen

Nieuwe supergrootboek gekocht voor mijn fujifilmcamera. Ook nog de normale groothoek uitgeprobeerd. Prima geholpen door Rick. Prettige zaken doen in Apeldoorn. Aanbevolen!

Objectief opgehaald in Apeldoorn

Protectiefilter besteld. Was de volgende dag al in huis. Prima

Algemeen

Cameratools is mijn vaste adres voor foto apparatuur. Ik woon in de buurt en ga altijd even naar de fysieke winkel. Daar krijg ik elke keer weer goed en helder advies. En een kopje thee :-)
Mooie winkel ook: altijd leuk om daar even rond te neuzen.

Algemeen

Mooie goed bereikbare winkel, vriendelijk personeel, heel fijn rustig geholpen door Robin. 1 artikel was niet op voorraad maar werd nog sneller dan beloofd thuis bezorgd.

Algemeen

CameraTools.nl heeft een prettige winkel met showroom, waar het personeel goed luistert naar je wensen en de tijd voor je neemt. Ik had op de webshop al een x-tal camera's bekeken en heb mijn favorieten in de winkel kunnen vasthouden en vergelijken. De medewerker heeft mij goede informatie en adviezen gegeven, zodat ik makkelijker mijn keuze kon maken.

Algemeen

zeer deskundig personeel, een ruime collectie en voorraad en een zeer goede service; kortom klasse!

Algemeen

CameraTools is tenminste een winkel waar de medewerkers weten waar ze het over hebben. Ze nemen de tijd voor je en komen met een goed advies.
Niets opdringen en zelfs een aanrader om iets niet te kopen, of iets anders.
Kocht een Canon body + objectief.

Klantenservice

Ik zat met de ene medewerker te praten over een reparatie en een ander haalde het objectief al op om het naar de reparateur te kunnen verzenden.

Algemeen

In het verleden al vaker een camera gekocht en het is nog steeds een fijne winkel met een warme uitstraling.
Prettig geholpen door een vakkundige medewerker. Was absoluut niet opdringerig. Aangezien we nog een goede lens hebben, werd er zelfs afgeraden om de kitlens erbij te nemen.

Aanrader!

Algemeen

De showroom in Apeldoorn bezocht en een Nikon D7500 body en een Nikkor 200-500 gekocht en gelijk meegenomen.
Royaal assortiment en deskundig personeel die alle tijd nam. Ik kon alles goed uitproberen.

Algemeen

De mannen die er werken hebben echt verstand van zaken. Je krijgt er erg goed en eerlijk advies. Producten zijn op voorraad.

Algemeen

Al een tijdje opzoek naar een Canon EF 24-105mm. Een price-alert ingesteld op de Pricewatch. Waardoor ik geattendeerd dat CameraTools deze verkocht voor §699. Een goede prijs voor deze lens, want meestal zit hij rond de §849.
Ik had nog nooit eerder iets bij hun gekocht, dus het is altijd even spannend met webshops. Maar in het algemeen waren de recensies erg goed te noemen. Dus maar besteld. Website en bestelproces waren overzichtelijk en duidelijk. En de Lens werd de volgende dag al geleverd. Verder nog ervaring met de Aftersales maar tot zoverre zal ik de zaak zeker aanraden.

Verzending

Goed verpakt en snel geleverd.

Algemeen

Wij waren bij CameraTools in de winkel in Apeldoorn. Prettige informele sfeer. Ruime vakkennis aanwezig. Prettig geholpen, waardoor we ook gelijk een aankoop hebben gedaan.

Verzending

na voorlichting in de winkel gelijk de Panansonic DMC-G80W aangekocht in de winkel

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg