CameraTools

1.765 producten en 2.220 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTools

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb het product in de winkel gekocht om de bewuste camera in de hand te hebben en om aan te voelen hoe deze ligt. Na informatie op de diverse web sites over een nieuwe camera te hebbem geraadpleegd de camera gekocht.

Verzending

De nieuwe camera Nikon D500 werd keurig netjes in doos aangeboden. Vervolgens door de verkoper eruit gehaald en alles laten zien wat er bij hoorde te zitten en wederom keurig netjes ingepakt.

Klantenservice

Ik ben uitstekend geholpen, moest even op mijn beurt wachten maar daarna hebben ze alle tijd om je te helpen.

Milo. Karma 20,7K

Algemeen

Je kan makkelijk iets bestellen en hoeft gelukkig geen account aan te maken. Is allemaal netjes verzorgd en ziet er duidelijk uit.

Verzending

Zit in een blanco omdoos opgevuld met luchtkussens dus netjes ingepakt. Wordt netjes aangetekend verzonden. Ook netjes een mail wanneer het allemaal is verzonden.

Klantenservice

Ik had met pinksteren wat besteld en kwam erachter dat ik toch beter op mn eigen adres kon laten bezorgen. Aangezien er nog geen reactie was gekomen op dinsdag (dag na pinksteren) met een track and trace nummer vroeg ik mij af of ik het nog kon veranderen. Rond 9uur gebeld maar ze beginnen pas 10uur, geen probleem, whatsapp gestuurd met de vraag of dat kon. Tot op heden geen reactie op mijn vraag terwijl hij wel is afgevinkt als zijnde gelezen. Dat is wel weer jammer. Verder is alles gewoon netjes door postnl bezorgd.

Algemeen

Het product werd snel geleverd. Het product trof ik nieuw aan, verzegeld. De garantie voorwaarden lijken op het eerste gezicht aantrekkelijk (nog geen ervaring met het gebruik maken van de garantie). Prijs was concurrerend.

Verzending

Snelle verzending en updates over het verzendproces.

Algemeen

De algehele afhandeling van deze order getuigt van klantvriendelijkheid, meedenken en geloof in wederzijds vertrouwen tussen klant en bedrijf.

Verzending

In een van de drie onderdelen zat een onjuiste uitvoering van de Godox X1 receiver (Canon ipv Nikon) Gelukkig werkte de trigger wel op mijn Nikon opstelling.

Klantenservice

Om mijn shoot van de zondag aansluitend op de ontvangst van de spullen te redden stelde ik voor op voorhand, dus voordat CameraTools het onjuiste product retour had ontvangen, mij de juiste (Nikon) uitvoering toe te zenden. Daar is mee ingestemd. Voor de zekerheid mocht ik de Canon uitvoering na de shoot terugsturen. De onjuiste uitvoering is inmiddels door CameraTools ontvangen.

Ik vind dit een goed staaltje van klantgericht opereren en getuigt van wederzijds vertrouwen.

Algemeen

Het landschap van winkels voor fotografie is in de afgelopen jaren compleet veranderd. Inmiddels zijn er enkele grote ketens die de dienst uitmaken. Ook CameraTools is onderdeel van zo'n groter geheel. Echter, de grote mate van service en betrouwbaarheid van CameraTools is gebleven!

Juist voor de professional op het gebied van foto en video een uitstekende voorraad. En bij twijfel is het vrij eenvoudig om even met de deskundige medewerkers te sparren. In de winkel in Apeldoorn of telefonisch (dat laatste was voor mij een uitkomst).

Verzending

De verzendvoorwaarden zijn up to date: boven de 50 euro gratis verzending en bestellen voor middernacht is morgen in huis. Mijn ervaring is dat ze deze beloften ook daadwerkelijk nakomen.

Hallo,
Ik Heb bij cameratools een mooie camera met lens en een memorycard gekocht en ben daar netjes voorgelicht,

Klantenservice

goed, ondanks de problemen met de server daar ben ik daar toch weggegaan met een bon.
Dat hadden de medewerkers prima geregeld.

Algemeen

Ze hadden met Koningsdag een leuke aanbieding waar ik mooi van gebruik heb gemaakt. de afhandeling verliep voor de rest vlekkeloos.

Verzending

Het werd per aangetekende post bezorgd zonder extra (doorberekende) kosten

Algemeen

Prima service en advies gehad bij aankoop van een Canon M50. Ondanks dat het erg druk was in de winkel had men (zoals altijd) ruim tijd voor me.

Algemeen

Prima webshop en een mooie winkel waar ik altijd goed geholpen ben. De prijzen zijn concurrerend en ze hadden een leuke kortingsactie tijdens Koningsdag. De bestelling en betaling zijn snel en goed geregeld.

Verzending

De levering was snel en het produkt goed verpakt. Prima dus.
Het track en trace gebeuren zou nog wat verbeterd kunnen worden, kreeg alleen na de bestelling bij de gegevens een link, waar je bij andere winkels vaak een tussentijdse update over de bestelling krijg. Weet niet of dat te wijten is aan Cameratools of de verzender.

uenk Karma 1,1K

Algemeen

Zeer goed advies. Fijne camera en lens gekocht. Precies wat ik nodig heb. Denken goed mee.

Algemeen

De website is overzichtelijk. De service is prima. De prijs is marktconform. De verkopers weten waar ze het over hebben.

Algemeen

Prima (web)winkel. Snelle levering. Betaal je met creditcard, dan kan de levering iets vertraagd worden (hetgeen netjes op de website wordt aangegeven!). Gelukkig was mijn zending nog netjes op tijd voor de deadline van de Canon-voorjaardspromotie.

Verzending

Je kom de verpakking van de camera in de kartonnen verzenddoos duidelijk horen en voelen "rammelen". De met-lucht-gevulde-plastic-zakjes hadden wel iets beter geplaatst mogen worden.

Klantenservice

Twee maanden geleden een The North Face jas besteld, maar die was te groot. Retour gezonden zonder problemen.

Algemeen

Prima service en advies bij de aanschaf van een Nikon D7500 body (met inruil van mijn oude D7100)

In de winkel besteld

Algemeen

Goed advies gekregen over telelens en deze combi gekocht: Sigma AF 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM Contemporary Canon + Sigma TC-1401 Converter. Blij mee.

Verzending

De volgende dag in de ochtend al in huis.

Klantenservice

Altijd prettig overleg en goed advies, ook over inruil.

Winactie

Algemeen

Met de filters is hettamelijk makkelijk te vinden wat je zoekt. Filtercategorieën zijn redelijk adequaat.

Verzending

Om negen uur 's avonds besteld, de volgende dag bezorgd. Dat hoeft voor mij helemaal zo snel niet, maar vooruit, als ze daar nou hun eer in stellen. Het schaadt immers ook niet.

Algemeen

Ik doe deze beoordeling vanwege een extra garantietermijn voor een objectief dat ik in de winkel zelf heb gekocht. Ondanks deze motivatie ben ik ook echt enthousiast over Cameratools. Ik werd goed geholpen door iemand die ook echt verstand van zaken had; echte fotospecialisten. Mooie winkel trouwens, en je kunt ook apparatuur huren om te proberen, dat is goeie service.

Algemeen

Deskundig advies op basis van vragen en afwegingen. Snelle levering van de aankoop. Wat niet op voorraad in de fysieke winkel is, wordt de volgende dag thuis bezorgd.

Verzending

De aangeschafte camera was in de winkel op voorraad. Een assecoire was niet in de winkel op voorraad maar werd meteen de volgende dag thuis bezorgd.

Klantenservice

Deskundig advies bij aanschaf.

Winactie

Algemeen

Aan alles merk je dat bij CameraTools.nl mensen werken met liefde voor fotografie. Vriendelijk. Deskundig. Betrokken. Online én in de winkel in Apeldoorn.

Verzending

Vooraf per chat contact gehad met één van de medewerkers van CameraTools.nl. Vragen werden goed en snel beantwoord. Draagband PeakDesign besteld. Geen seconde spijt van gehad.

Algemeen

Fuji X-T2 besteld met 35mm 2.0 lens, afgehaald in Apeldoorn. Uitstekende service en uitleg bij afhalen producten.

Eén klein aandachtspuntje: bevestigingsmail na bestelling met keuze de bestelling af te halen vermeldt dat een mail volgt wanneer e.e.a. klaar ligt, wat niet is gebeurd, alles lag direct al klaar bleek naderhand. Wat op zich positief is, maar werkt verwarring in de hand.

Algemeen

Voor 23:59 besteld, morgen in huis. Niet dus... Want als je voor ‘Pak je gemak’ kiest, worden artikelen niet uit het centrale magazijn geleverd. Waarom niet? Ook kun je nergens de status van je bestelling zien. Een gesprek met de klantenservice hierover, verliep niet erg netjes. De medewerker was ronduit onbeschoft. Deze winkel moet heel wat verbeteren aan de customer experience! Ik kijk voortaan wel even bij een andere winkel.

Klantenservice

Ik werd onbeleeft te woord gestaan. Mijn bestelling was bijna niet terug te vinden door de medewerker, en mijn vragen werden niet goed beantwoord.

1 2 3 ... 15

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8