CameraTools

1.881 producten en 2.393 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTools

Review toevoegen

Algemeen

Duidelijke site, goede omschrijving producten. Bij tweedehands artikelen correcte sterrenclassificatie. Scherpe prijs, goede garantie voorwaarden.

Verzending

Snelle levering, met zorg verpakt.

Klantenservice

Goede klantgerichte helpdesk, vriendelijk en oplossing gericht personeel.

Algemeen

Vanwege de positieve reviews bij deze webshop een camera besteld. Dit bleek de juiste keuze. Tijdens het hele bestelproces goed op de hoogte gehouden en de camera snel in huis.

Verzending

Netjes en veilig verpakt verzonden. Snel in huis.

Klantenservice

Tijdens het hele proces goed op de hoogte gehouden.

Algemeen

Prima geholpen en zeer snelle levering. Ook de communicatie verliep erg goed en de korting werd netjes op de rekening teruggestort. Kortom, zeer tevreden!

Verzending

Zeer snel verstuurd en goede communicatie over de zending.

Klantenservice

Die is altijd goed en als je er online niet uitkomt kun je in de winkel altijd terecht voor uitgebreide hulp of uitleg.

Algemeen

Gopro Hero 7 Black gekocht met extra accessoires. Levering was goed en website werkt goed. Ook was de prijs beter dan verschillende anderen, ivm een extra micro-SD kaartje, die niet iedere winkel erbij levert.

1 van de bestelde artikelen was niet op voorraad. Maar door de goede service kon ik deze naar 2 verschillende adressen laten sturen (ivm het zijn op 2 verschillende plaatsen).

Conclusie: aanrader!

Verzending

Niet alle producten van de bestelling waren op voorraad en konden daarmee niet direct geleverd worden.

Klantenservice

Omdat 1 product nageleverd wordt, moest deze naar een ander adres gestuurd worden. Dit is goed opgepakt door het personeel.

Algemeen

Overzichtelijke site, geen problemen gehad. Breed assortiment dat tevens scherp is. Uitgebreider dan o.a. Bol.com. Voor acccesoires een aanrader (camera hier niet gekocht)

Snel en corrrect.

Algemeen

Goed bereikbaar (zowel telefonisch als per e-mail), omdat het een cadeau betrof wijkt het verzendadres af van het factuuradres. Dit was zonder problemen snel verwerkt. Uitstekende service.

Verzending

Snelle levering, zelfde dag verzonden vanuit de showroom

Algemeen

Regelmatig bestellingen geen bij deZe shop. Altijd conform afspraken geleverd en op tijd! Kortom tevreden.

Verzending

Levering van palette uitbreiding. Alles naar wens!

Algemeen

Had alleen één klein accessoire vergeten te bestellen en heb hen onmiddellijk gebeld om het nog bij de bestelling te voegen om de verzendkosten niet hoeven te betalen maar de lukte jammer genoeg niet anders had zeker 5 sterren gegeven. Verder goeie service en ook telefonisch heel vriendelijke mensen.

Verzending

Verscheidene producten besteld waarvan twee de dag nadien geleverd werden en ééntje dat niet in voorraad was in het magazijn een dagje later

Algemeen

Als professionele bruidsfotografen van Vrouwenhof21.nl fotografie hebben wij natuurlijk eersteklas apparatuur nodig. Onlangs weer een extra camera plus lenzen aangeschaft. Scherpe prijs, snelle levering, alles prima geregeld.

Prima, snel geleverd

Klantenservice

Offerte aangevraagd, direct een reactie gekregen.

Algemeen

Ik had een camera tas gekocht van Peak Design. In de verpakking meegenomen. Bij aankomst thuis bleek de verkeerde tas( versie 1) er in te zitten. Op zaterdag gebeld en binnen een week gratis terug gestuurd, omgeruild en het resterende bedrag weer op mijn rekening. Top service

Verzending

Via postNL top en snel omgeruild (gratis)

Klantenservice

Op zaterdag gebeld en direct geholpen en geregeld!

Algemeen

Uitstekende service, Apparaat werkt straight out of the box.
Goede prijs/kwaliteit verhouding!
Aanrader!Snel accuraat prima levering!

Algemeen

Via de website 2 lenzen besteld, waarvan 1 een tweedehandslens. Bij de tweedehandslens werd duidelijk vermeld wat de staat van het product was en ik vond het fijn dat er bij beide lenzen vermeld stond wat er in de doos meegeleverd werd. Zo zag ik dat bij CameraTools wèl een zonnekap met de lens meegeleverd werd

Verzending

De lenzen werden snel, volgens levertermijn, goed en veilig ingepakt geleverd. Ik werd door zowel CameraTools.nl als door PostNL goed op de hoogte gehouden van de levering

Verzending: Score: 0

Algemeen

Meer dan goed geholpen in de winkel. Prettige mensen met verstand van zaken die mij heel goed geholpen hebben met de aanschaf van een nieuwe camera. Ze nemen ruim de tijd voor je en zorgen dat je tevreden de winkel uit gaat.

Algemeen

Prima overzichtelijke webwinkel met alles op het gebied van foto- en videoapparatuur. Ook een fysieke winkel in Apeldoorn met vriendelijk personeel en goede service.

Algemeen

Vlotte selectie mogelijkheid (op de site) en idem dito bestelproces, afhandeling en aflevering. En een prachtig product

Vlot als altijd

Klantenservice

Voor het plaatsen van de bestelling had ik nog ff contact met Camera Tools over het te bestellen product, een Eizo beeldscherm. Vlotte beantwoording

Algemeen

Zeer duidelijke verwerking en als je toch twijfels of problemen hebt, kan je de vriendelijke en behulpzame medewerkers steeds contacteren.

Verzending

Levering is steeds in orde en volgens vooropgestelde levertermijnen aangeleverd.

Klantenservice

In het verleden heb ik klantenservice gecontacteerd, die me telkens op een behulpzame, professionele en vriendelijke manier te woord stond en me hielp

Tegen beloning

Algemeen

Ik werd ontzettend goed geholpen in de winkel bij mijn aankopen van twee verschillende objectieven voor mijn systeemcamera. Ik mocht de lenzen uitgebreid testen, ben er mee naar buiten gelopen om verschillende foto's te maken en heb deze op mijn laptop uitgebreid bekeken. Ook kreeg ik heel veel tips wat betreft instellingen op mijn camera van de verkoper die mij hielp. Hier heb ik heel erg veel aan gehad.

Verzending

Ik heb de lenzen in de winkel gekocht.

Klantenservice

Ik werd meteen geholpen, er waren erg veel werknemers in de winkel en veel plek om rustig te kunnen gaan zitten en overleggen.

Algemeen

We werden direct geholpen. Na uitgebreide voorlichting hebben we een juiste keuze kunnen maken. De camera is ook direct ingesteld. Na een uitgebreide uitleg kunnen we direct aan de slag!

Camera was op voorraad

Verzending: Score: 0

Tegen beloning

Algemeen

Ik ben goed geholpen in de winkel. Ook na wat verwarring ben ik verder geholpen en ik ben tevreden met mijn product

Algemeen

De selphy was erg makkelijk te vinden, ook de roze kleur. De bestelling was direct geplaatst

Verzending

Goede verzending, zeer snel en zeker goed verpakt

1 2 3 ... 17

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg