CameraTools

2.296 producten en 2.982 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CameraTools

Review toevoegen

Algemeen

Makkelijk om iets vinden en te bestellen. Het product was goed verpakt en ziet er als nieuw uit terwijl het een occasion is. Ik ben helemaal tevreden.

Verzending

Snelle verzending en alles was prima verpakt.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Zéér snelle behandeling van mijn order. Grote sortiment en goede prijzen.

Een kleine ding is dat van de vijf producten die ik heb bestellt was volgens de website alleen een niet op voorraad. Maar niet een maar twee producten zijn op back order en niet geleverd in de eerste pakketje. Dus misschien was de website niet upgedated. Daarom Goed en niet Uitstekend.

Verzending

Zéér snelle verzending. Ik heb de bestelling 21:28u geplaatst en heb de pakketje de volgende dag ontvangen. Dat is ECHT fantastisch.

Algemeen

Fijn, persoonlijk advies in de winkel. Erg meedenkend en vriendelijk personeel, ook is er een goede communicatie geweest met mij als klant.

Klantenservice

Snel geholpen, gebeld wanneer het product klaar lag om opgehaald te worden.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

duidelijke en eerlijke uitleg m.b.t. het door mij aan gekochte product
Jammer dat ze mij niet op de hoogte hielden van de te verwachten levering datum
Nu kreeg ik de camera na mijn vakantie geleverd

snel en eerlijk advies
De levering van de camera nikon p1000 was 6 weken
Het was wel prettiger geweest als ze mij tussen tijds op de hoogte hadden gehouden over de te verwachten leveringsdatum.

Bedankt voor je feedback johannus w! We hebben de afgelopen periode gezien dat we hier bij meerdere orders steken lieten vallen, en hebben inmiddels een aantal werkwijzen aangepast zodat we klanten hopelijk beter op de hoogte kunnen houden van backorders die mogelijk langer gaan duren.

Met vriendelijke groet,

Team CameraTools

Algemeen

Fijne, vertrouwde webshop met goede navigatie op de site. Groot assortiment, prima prijs en snelle levering.

Algemeen

Gebeld naar het bedrijf waarbij ik nog enkele vragen aan de medewerker hebben kunnen stellen.
De persoon was goed op de hoogte van het produkt en gaf direct duidelijke en eerlijke antwoorden.

De Ricoh Theta V was binnen 1 dag al binnen.

Erg leuke camera die echt mooie 360 graden foto's maakt.

Zeer eenvoudig in het gebruik.

Ik adviseer de Ricoh Theta V zeker aan.

Algemeen

Fijne winkel met een uitgebreid (online) assortiment, snelle levering, scherpe prijsstelling en een uitstekende service!

Verzending

Het product kon snel worden geleverd tegen een scherpe prijs!

Klantenservice

Ik had een vraag over mijn nieuwe product, deze werdt correct en accuraat afgehandeld.

Algemeen

Duidelijke en goed overzichtelijke snelle webpagina's.
Uitgebreide product omschrijvingen van de artikelen.
Kwaliteitsproducten soms voor mooie aanbiedingsprijzen.
Snel en duidelijk bestellen en veilig afrekenen.

Cameratools: snelle levering, goede producten, mooie prijzen.

Verzending

Mijn product niet meer op voorraad wordt nabesteld voor de lage prijs.
Ik wordt regelmatig via mail op de hoogte gehouden omtrent de status van mijn bestelling.
Product wordt binnen de opgegeven tijd voor de afgesproken prijs bezorgd.

Klantenservice

er wordt direct duidelijke antwoorden gegeven op mijn vragen
ook nabestelling wordt zoals afgesproken snel uitgevoerd

Algemeen

Eerst informatie ingewonnen over de aangeboden tweedehands lens. Dezelfde dag antwoord gehad. Lens besteld en de volgende dag in huis. wat wil je nog meer!

Verzending

de bestelling kunnen volgen op UPS. de lens is exact op de aangegeven tijd bezorgd.

Algemeen

Makkelijk iets te bestellen hier. Duidelijke site. Telefonisch contact gehad , wat ook erg soepel verliep. Kreeg op het bestelde artikel, de M Zuiko 9-18mm ook nog eens extra garantie tot 5 jaar.

Verzending

Het bestelde artikel werd de volgende dag, zoals beloofd, ook op mijn adres bezorgd. Verpakking uitstekend.

Klantenservice

Heb voor de koop eerst telefonisch contact gehad. Snel en duidelijk antwoord.
Ook na aflevering nog even gebeld met hetzelfde positieve resultaat

Algemeen

I bought a returned audio recorder. It was new and I got 1 gift wort 15€ with it. It was a nice surprise!

Algemeen

uitstekende aanbieding van een canon 100-400L lens, ondanks black friday een zeer snelle levering. volgende dag in huis

Verzending

ondanks black friday een zeer snelle levering. volgende dag in huis

Algemeen

Mooie Black Friday aanbieding gescoord. Een Panasonic FZ300 voor 319 waar nog een extra korting van 15 euro af ging. Bestelling en verzending verliepen prima.

Verzending

Ondanks drukte Black Friday tijdig bezorgd.

Tegen beloning

Algemeen

Deze week een aantal artikelen besteld. En die worden vlot bezorgt.
Keurig verpakt. Cameratools reageert ook snel op een vraag via de mail. Altijd vriendelijk en correct. Het eigenlijk jammer dat online bestellen zo comfortabel is bij Cameratools. Want nu kom ik niet in die prachtige winkel in Apeldoorn. Wat natuurlijk een soort snoepwinkel is. Toch maar eens wat bestellen met het vinkje op "afhalen in de winkel"
Cameratools is een echte aanrader.

Verzending

Levering gaat snel en zeer correct

Klantenservice

Ze beantwoorden je mail snel en vriendelijk

Algemeen

Op 13 november om 23.30 heb ik bij CameraTools.nl een Fujifilm 23mm F/2.0 WR Zwart gekocht. Op het moment van koop was deze lens bij vergelijkbare verkopers 50 Euro duurder. En dan ging er nog 50 Euro cashback vanaf. Nog geen 45 minuten later (na de bestelling en betaling, die allebei meteen per email werden bevestigd) alweer een bericht van CameraTools.nl, nu dat het pakketje bij Post.NL lag met een link waarmee ik het pakketje kon volgen.Geheel volgens alle berichten in de link kwam de lens, stevig verpakt in een kartonnen doosje tussen met lucht gevulde kussentjes. Er was minder dan 15 uur verstreken tussen het plaatsen van de bestelling en het ontvangen ervan, hulde!

Verzending: Score: 4

Algemeen

Heel simpel als enige 40euro goedkoper, dus heeft deprijsafspraken binnen Nederlandse fotobranche (eindelijk)gebroken.., versie 2.0 van de Retrospective 20 Thinktank. De tas zelf is zoals verwacht ,stevig en voldoende ruimte voor materiaal. De vernieuwingen met name de extra dicht te ritsen flap is heel fijn.Ook de te vergroten ruimte voor fles of lens is praktischer.

Verzending

Tas is niet echt breekbaar,wel veel plastic luchtkussentjes erbij. Dus niet echt n milieubewuste verpakking...wel prima op tijd

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik heb de Panasonic Lumix TZ90 besteld. Supersnelle levering door Cameratools. Klein foutje van Cameratools, ze hadden als afzender het de PostNl locatie vermeld ipv mijn Adres, dus moest ik bewijzen dat het mijn pakket was. Gebeld met Cameratools en in contact gebracht met Postnl toen was het opgelost. 5 jaar garantie aangevraagd en verkregen via de website van cameratools. Tot nu toe een supercamera, de enige onder de eur 400 met touchscreen, 4k video, face selfie, 30x keer en lange accu duur.

Verzending

Foutieve adressering van het product leverde wat vertraging bij het ophalen vh product.

Algemeen

Duidelijke site, goede omschrijving producten. Bij tweedehands artikelen correcte sterrenclassificatie. Scherpe prijs, goede garantie voorwaarden.

Verzending

Snelle levering, met zorg verpakt.

Klantenservice

Goede klantgerichte helpdesk, vriendelijk en oplossing gericht personeel.

Algemeen

Vanwege de positieve reviews bij deze webshop een camera besteld. Dit bleek de juiste keuze. Tijdens het hele bestelproces goed op de hoogte gehouden en de camera snel in huis.

Verzending

Netjes en veilig verpakt verzonden. Snel in huis.

Klantenservice

Tijdens het hele proces goed op de hoogte gehouden.

Algemeen

Prima geholpen en zeer snelle levering. Ook de communicatie verliep erg goed en de korting werd netjes op de rekening teruggestort. Kortom, zeer tevreden!

Verzending

Zeer snel verstuurd en goede communicatie over de zending.

Klantenservice

Die is altijd goed en als je er online niet uitkomt kun je in de winkel altijd terecht voor uitgebreide hulp of uitleg.

1 2 3 ... 18

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg