CameraTools

2.029 producten en 2.628 uitvoeringen
CameraTools - Uw zicht op beeld

CameraTools heeft als doel zowel de beginnende als professionele fotograaf te voorzien in de beste informatie en producten om te komen tot de mooiste opnames. Kortom een ieder met fotografische behoeften. Een professioneel en welgemeend advies is daarbij van groot belang. Onze specialistische kennis geeft u de mogelijkheid om de mooiste beelden op de juiste manier vast te leggen. De juiste tools worden door ons aangereikt. Dit alles in een heerlijk, vertrouwde sfeer. Mochten we er niet gelijk uitkomen, dan zorgen we er doorgaans voor dat dit wordt uitgezocht en dat u binnen 24 uur weet wat u wilt weten. Daarnaast zorgen we voor een 24-uurs verzending van uw internetbestelling. (indien uit voorraad leverbaar)

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2628 producten, 9790 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,0 (3,0% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,9 (2,1% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True