CameraTools

1.253 producten en 1.572 uitvoeringen
CameraTools.nl
CAMERA'S OBJECTIEVEN EN MEER...!

Ben je op zoek naar de beste camera's, objectieven of andere foto- of video-accessoires? Dan heten we je van harte welkom bij CameraTools, dé foto en videospecialist, met een prachtige showroom in Apeldoorn. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe camera of enkel een stevige cameratas nodig hebt, wij nemen de tijd voor je met advies op maat en alleen de beste merken en producten.

Onze showroom is op werkdagen van maandag t/m vrijdag geopend van 10:00 - 17:00 uur en op zaterdagen van 9:00 - 13:00 uur. Het afhalen van je bestelling is altijd gratis, en pak ook gerust een kopje koffie terwijl je wacht!

Met een bijzonder ruim assortiment, veel direct uit voorraad leverbaar en voor een goede prijs snel bij jou in huis. Of je nu graag online shopt of een kijkje komt nemen in onze ruime showroom met eigen parkeerplaats voor de deur, bij CameraTools vind je (bijna) alles dat je fotografisch en cinematisch hart begeert! Wanneer mogen we jou verwelkomen in onze showroom of online op www.cameratools.nl?

Cameratools-showroom-2015-panorama.jpg
Cameratools-showroom-DSCF6996.JPG Cameratools-showroom-DSCF7023.JPG Cameratools-showroom-DSCF7052.JPG

Scorekaart voor CameraTools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1572 producten, 5653 unsorted producten
Prijsindex Nederland 96,7 (3,3% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,8 (2,2% onder gemiddeld)

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2