CheapHardware.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CheapHardware.nl

Review toevoegen

Algemeen

Op zaterdag een adapter besteld bij CheapHardware. Nog even contact gehad met de klantenservice, en echt binnen een paar minuten al antwoord. Daarnaast zelfs gevraagd of het geen probleem zou zijn als de adapter een andere kleur was.

Verzending

Verzending was op tijd, niks op aan te merken.

Klantenservice

Klantenservice beantwoordt mails snel en inhoudelijk, ook op zaterdag.

Algemeen

DisplayPort kabel besteld voor een nette prijs plus gratis verzending. Website is overzichtelijk een bestelling plaatsen gaat snel en eenvoudig.

Klantenservice

DisplayPort kabel was door een ander bedachte oplossing niet meer nodig. Eerst het nummer op de site gebeld, maar daarop werd niet opgenomen. Uiteindelijk mailtje gestuurd. Paar minuten later namen ze alsnog zelf telefonisch contact op. Ze hadden last van een telefoonstoring maar zagen dat ik gebeld had. Annuleren was geen enkel probleem, telefonist was vriendelijk en de volgende dag was het geld terug.

Algemeen

Voor een projectje zocht ik een rol UTP cat6 stug.
Tegen een heel mooie prijs gevonden bij Cheaphardware.nl.
eind van de middag besteld en dezelfde avond nog track- en trace gegevens binnen en inderdaad werd de rol de volgende dag bezorgd.
Kabel is in gebruik genomen en is helemaal prima.

Verzending

Helemaal prima, snel en met track- en trace.
Prima en stevig verpakt.

Klantenservice

ik had nog een vraag over de factuur.
De telefoon werd vrijwel direct opgenomen (geen ellenlang keuzemenu) en binnen no-time had ik mijn antwoord en de factuur in de mail.

Algemeen

Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde en het ging perfect.
Ze hadden precies wat ik zocht, dus dus deed ik mijn bestelling.
Dat was op zaterdag en dinsdag had ik het binnen, snel bezorgd dus.
De website ziet er wat kaal uit, maar ze verkopen hun producten voor goede prijzen en het verliep helemaal prima.
Niks op aan te merken, gewoon een goede webwinkel.

Verzending

Zaterdag besteld en dinsdag binnen, dus op het verzenden niks aan te merken.
pakketje was klein, goed afgeplakt en aangezien het om een OEM pruduct ging zat het niet in een speciale doos.
Dat was geen probleem want het pakketje is goed en zonder schade aangekomen.
En ik hoefde geen verzendkosten te betalen waardoor ik genoeg geld had om het product te kopen.

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk. De site zag er goed uit en het is ook nog goedkoop

Verzending

Op zondagavond toetsenbord besteld. Vandaag is het dinsdag en nog steeds niets binnen. Ook al is het 24/5 horen de bestellingen van zondag op maandag in behandeling te worden genomen

Geheel met u eens.

Dit toetsenbord(je) wordt door ons met brievenbuspost / gewone post verstuurd om de kosten zo laag mogelijk te houden.
Het is door ons gisteren (maandag) verstuurd.
Helaas doet PostNL er af en toe - zeker in deze tijd van de feestdagen - langer dan 1 dag over om de post te bezorgen. Dat valt buiten onze macht.

Algemeen

Flink aantal cat6 netwerkkabels besteld.
Ook enkele crosscables besteld.
Gekleurde kabels konden helaas niet direct geleverd worden.
Die moesten besteld worden.
Gisteren de kabels in gebruik genomen en alles werkt picobelle op 1Gbps

Shop werkt makkelijk en producten waren zo gevonden.
Afrekenen gaat met iDeal en dat ging ook soepel.

Verzending

Alles uit voorraad geleverd, dus was supersnel binnen, namelijk de volgende dag.
Goed verpakt en factuur werd digitaal toegestuurd.

Algemeen

Accu gekocht voor mijn iPhone 4S.
Binnen een dag in huis en nu werkt alles weer helemaal prima en doet ie het weer uren achter elkaar.

Verzending

Was binnen een dag in huis.
Goed verpakt.

Klantenservice

Ik had nog een vraag over de accu.
Deze werd binnen een uur prima beantwoord per email.
Zeer tevreden.

Algemeen

Diverse UTP en HDMI (met ethernet) kabels besteld.
Zoals gewoonlijk prima spul geleverd en ook nog goedkoop en snel.
Wij kopen hier al heel lang onze netwerkkabels en dat gaat altijd goed.

Verzending

Donderdag laat in de middag besteld en vrijdag in de ochtend binnen.
Prima dus en natuurlijk ook een compliment voor PostNL.

Klantenservice:

2x een cat6 kabel besteld, echter 1 ervan was een immitatie (cat5 ipv cat6).
Diverse malen navraag gedaan en 2 weken de gelegenheid gegeven om het op te lossen. Echter wordt het doorgeschoven op de leverancier.
Er is (na het plaatsen van de review) aangeboden om de kabels weer te retour te nemen, maar gezien de hoge retour kosten heb ik besloten om het te houden en mijn verlies te nemen.

Wij verkopen al jaren netwerkkabels en deze kabels kopen wij in bij de groothandel in Nederland.
MrBullet is kennelijk expert om te stellen dat de kabels imitatie zijn. Hij komt echter niet verder dan wat wazige artikelen die hij van internet plukt.

Wij hebben op diverse manieren geprobeerd MrBullet terwille te zijn.
Het enige wat we terug krijgen zijn mails van enkele woorden. De goede lezer snapt het wel.

Helaas, helaas. Het is volkomen onnodig en onterecht en dat voor een kabeltje van 10 euro. Dank MrBullet.

Inmiddels een reactie binnen van onze in Nederland ('s Hertogenbosch) gevestigde groothandel en wel deze:

In opvolging van uw aanvraag # 9981 hebben wij het volgende antwoord voor u:

18 feb. 16:52
Hartelijk dank voor uw geduld.
Na onderzoek is onze Afdeling Quality tot de volgende conclusie gekomen.
De officele specificaties van CAT6 sluiten niet concreet uit dat onze kabels geen CAT6 zouden zijn.
Hieronder de links:
Tests leverden wel meerdere eindrusltaten op. (goede en minder goede)
We gaan dit extern laten testen en aan de hand daarvan gaan wij, indien nodig, actie ondernemen.
Uiteraard erg vervelend dat de klant negatieve reviews achterlaat. Dit is uiteraard niet onze bedoeling.
We zitten er hier intern in ieder geval bovenop.
Nogmaals onze dank voor uw geduld.

Algemeen

Site is lekker overzichtelijk. Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed! Ik had mn order de volgende dag al binnen, netjes verpakt. Heb zelfs nog mail van de shop ontvangen hoe mijn order beviel. Super.

Verzending

Netjes verpakt en order was de dag na bestelling binnen.

Algemeen

Hier een flink aantal netwerkkabels cat6 gekocht.
Diverse lengte en diverse aantallen.
En dan ben je bij CheapHardware heel goedkoop uit.
De verzendkosten zijn namelijk eenmalig en zitten dus niet in de artikelprijs verwerkt.
Ik heb gezocht maar het nergens goedkoper kunnen vinden.

Verzending

Gisteren besteld (woensdag) en vandaag (donderdag) al binnen.
Keurig met track en trace.

Klantenservice

Ik had nog wat vragen over een bepaalde netwerkconfiguratie
Gewoon deze vraag gesteld en keurig netjes antwoord binnen enkele uren.
Helemaal goed!!

Algemeen

Website oogt mijn inziens wat rommelig. Uiteindelijk de producten die ik zocht kunnen vinden en in mandje doen. Afrekenen ging soepel via iDeal.

Verzending

Verzending per post in bubblewrap envelop die door de brievenbus past.

Algemeen

Snelle en nette levering, prima site en snel besteld, 1 dag later alles in goede orde ontvangen

---

Geen contact met aftersales hoeven opnemen, alles was prima en snel geleverd.

Verzending

Geen opmerkingen, prima verpakt en snel geleverd

Algemeen

Snel en goed contact op voorhand ivm vraag product. Website is een beetje onduidelijk, maar prijzen zijn goed.

Verzending

Verzending was ok en op tijd.

Klantenservice

Was een verkeerde case bijgeleverd, maar dat is netjes verholpen na contact

Algemeen

Kabeltje hier besteld. Een na goedkoopste webshop, de goedkoopste had namelijk nogal wat slechte reviews. Meteen een connector erbij besteld en er twee voor de prijs van 1 bijgekregen.

Verzending

Verzending lekker snel en iedere stap in het verkoopproces krijg je een mailtje wat er aan de hand is. Helemaal prima!

Algemeen

Perfecte webshop. Groot assortiment, snel bereikbaar, zeer snelle levering. Ook achteraf heel snel geholpen met een aantal instellingen waar ik niet uit kwam. Dikke aanrader!

Verzending

Een dag eerder geleverd dan was beloofd

Klantenservice

Direct geholpen. Geen moeilijke telefoonmenu's maar gewoon direct te woord gestaan door iemand wie me direct uit de brand kon helpen. Top!

Algemeen

Kingston MicroSDXC 64GB 40MB/s class 10 besteld en super snel ontvangen. Had voor het bestellen met wat vragen gebeld naar de webshop en heb netjes duidelijk antwoord op mn vragen gehad. Super service!

Verzending

Vrijdag besteld en zaterdag ontvangen!

Klantenservice

Mail ontvangen met de vraag of alles gelukt was in n.a.v. mijn eerdere vragen en bestelling. Super service, hier ga ik zeker vaker bestellen (en nog is goedkoop ook!!).

Algemeen

Vrijdag een Kingston 64GB microsdcx geheugenkaartje gekocht bij Cheaphardware en zaterdagochtend al binnen.
In gebruik genomen in mijn smartphone en het loopt als een speer.
Lekker snel en heel veel opslag capaciteit

Verzending

Gratis verzonden en razendsnel verzonden.
Vrijdag rond 17.00 uur besteld en zaterdagochtend rond 11.00 uur binnen.
dat is ruim binnen 24 uur!!

Klantenservice

Ik had nog een vraagje over het indelen en formatteren.
Eveneens snel en adequaat beantwoord en wel binnen 4 uur.
Top!!

Algemeen

zeer snel contact, ook buiten kantoortijden. het voelt daardoor als de computerboer om de hoek. super!

Verzending

mijn eerste idee was dat de verzendkosten een beetje hoog waren, maar de snelheid van versturen + aftersales maakt dit weer helemaal goed

Klantenservice

zeer snel contact & uitstekende service. ik heb zaterdagmiddag contact gezocht vanwege een DOA artikel, dezelfde middag nog de toezegging dat een vervangend exemplaar maandag opgestuurd zou worden. had deze dinsdag in huis!

Algemeen

Goede prijzen zoals de naam doet vermoeden en de levertijd (in mijn geval 24 uur) klopte ook.

Verzending

Goed verpakt. Alleen TrackTrace werkte niet. Dat is deze keer vergeven.

Scorekaart voor CheapHardware.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie