PlatteTV

596 producten en 924 uitvoeringen

PlatteTV.nl staat voor meer dan 300.000 verkochte tvs, 5000 tvs in het assortiment en ruim 50 jaar ervaring met televisies, bijpassende apparatuur en accessoires. In onze mooie winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Arnhem, Doetunchem, Nijmegen en Doesburg kunt u alle tvs en bijpassende apparatuur beleven en beluisteren. Voor vragen zijn wij 24/7 te bereiken via de livechat, e-mail en telefoon.

Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV.nl!

Heeft u vragen over ons of over een van onze producten, wij helpen u graag verder:

LiveChatE-mailTelefonisch

Scorekaart voor PlatteTV

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 924 producten, 163 unsorted producten
Prijsindex Nederland 94,4 (5,6% onder gemiddeld)
Prijsindex België 94,2 (5,8% onder gemiddeld)