Gebruikers over webshop HelloTV
Review toevoegenUit eigen beweging
AlgemeenHeb een hele set gekocht van Sonos voor bijna 1800€ bij PlatteTV maar de service is waardeloos en de klanten service is 2 keer waardeloos.
Ik vraag vandaag hoe het er voor staat met mijn bestelling via de app krijg na 10 min antwoord hij zou het gelijk even na kijken en ben ondertussen al een uur verder maar heb nog steeds geen antwoord.
Via de chat live is net zo waardeloos,ik vroeg een of prijs deal maar kreeg een antwoord zo iets van graag of niet.
Alleen in de winkel zijn ze wel behulpzaam dat weer wel.
1 ding weet ik zeker,ik koop nooit meer iets online bij plattetv !!!!
Ze verkopen dingen wat ze niet eens op voorraad hebben
KlantenserviceHeb een hele set gekocht van Sonos voor bijna 1800€ bij PlatteTV maar de service is waardeloos en de klanten service is 2 keer waardeloos.
Ik vraag vandaag hoe het er voor staat met mijn bestelling via de app krijg na 10 min antwoord hij zou het gelijk even na kijken en ben ondertussen al een uur verder maar heb nog steeds geen antwoord.
Via de chat live is net zo waardeloos,ik vroeg een of prijs deal maar kreeg een antwoord zo iets van graag of niet.
Alleen in de winkel zijn ze wel behulpzaam dat weer wel.
1 ding weet ik zeker,ik koop nooit meer iets online bij plattetv !!!!
Beste mevrouw Oylum,
Jammer om te horen dat uw bestelling niet helemaal naar uw wensen verloopt, onze excuses daarvoor.
U heeft uw aankoop op zaterdag gedaan en gisteren in onze winkel te Zoeterwoude nog enige wijzigingen aangebracht. Aangezien het momenteel Pinksteren is wordt uw bestelling morgen pas verder behandeld door ons logistiek centrum, verdere details omtrent de levering krijgt u dus morgen nog per mail.
Alvast veel plezier met uw aankopen!
Met vriendelijke groet,
Tim
PlatteTV
Ik krijg er iets voor terug (beloning)
AlgemeenGroot assortiment en geweldige service. In janurai daar 2 tvs gekocht en werd toen super geholpen.
VerzendingLevering is altijd snel en goed
KlantenserviceDe klantenservice denk met je mee!
Ik krijg er iets voor terug (beloning)
AlgemeenGoede site en deskundig advies via mail of chat. Uiteindelijk via de mail een bestelling gedaan en ook daar keurig geholpen.
Ik krijg er iets voor terug (beloning)
AlgemeenUitstekende professionele en snelle service. Daarnaast heeft platte TV altijd mooie acties. Als ik vragen heb dan krijg ik altijd snel een passend antwoord.
VerzendingSnel
KlantenserviceVakkundig
Ik krijg er iets voor terug (beloning)
AlgemeenSnelle service staan open om te onderhandelen met de prijs.( meer korting)
Goede inruilservice als je een andere tv wilt kopen
Op afspraak geleverd dmv telefoon. En komt afspraak na
KlantenserviceLuisterend oor en proberen het zo snel mogelijk op te lossen
Uit eigen beweging
AlgemeenPrima deals buiten de gewone prijzen om.
Ook snelle reactie op mijn mail.
Klasse prima bedrijf
Snelle levering
KlantenserviceSnelle reactie op vragen en ook meteen een oplossing
Ik krijg er iets voor terug (beloning)
AlgemeenGoede service. Snelle reactie en beleefd.
Uitgebreide keuze met goede specs. Waar je wat aan hebt.
Uit eigen beweging
AlgemeenZeer aardige en behulpzame klantenservice, reageren snel. Ze zorgen er maximaal voor om je te helpen!
Goedemiddag,
Leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze klantenservice! We doen onze uiterste best iedereen zo goed en snel mogelijk te woord te staan.
U bent altijd welkom voor vragen en advies, ook na ontvangst van uw aankoop.
Veel plezier met uw aankoop gewenst.
Met vriendelijke groet,
Justin
PlatteTV
Uit eigen beweging
AlgemeenBestelproces werkt soepel. Duidelijke website en een snel reagerende klantenservice zowel per mail als per chat. .
KlantenserviceIk werd netjes en snel geholpen. Ook op zondag!
Uit eigen beweging
AlgemeenBestellen was erg eenvoudig. Werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang vd bestelling.
VerzendingHet betrof een product in nieuwstaat met een fikse korting. Heb geen gebreken kunnen ontdekken.
Ik krijg er iets voor terug (beloning)
AlgemeenDe medewerker van Plattetv.nl heeft mij via de chat netjes te woord gestaan en ook een mooie aanbieding gedaan die zij mij later ook per e-mail hebben toegestuurd.
KlantenserviceSnelle reactie en klant- en servicegericht.
Ik krijg er iets voor terug (beloning)
AlgemeenGoed geholpen middels e-mail. Zeer snel contact, en koop afgerond met kleine korting.
Ervaring van kennis met platte TV was ook positief.
Ik krijg er iets voor terug (beloning)
AlgemeenErg snel geholpen via mail en whatsapp. Prima aanbieding gemaakt op aanvraag als allergoedkoopste en heel behulpzaam om deze aanbieding ook daadwerkelijk te krijgen.
Uit eigen beweging
AlgemeenNog nooit zo snel contact met mij opgenomen en een mooise soundbar voor een goede prijs! Ik ben blij
Uit eigen beweging
AlgemeenHad een tv besteld en kreeg na contact een betere tv aangeboden voor de zelfde prijs
Ze denken heel erg mee met de klant een top zaak
Uit eigen beweging
AlgemeenPlatte TV een perfect zaak om wat te kopen.
Diverse keren correct geholpen, ook via Live Chat.
Altijd correcte en snelle levering en nette concurrerende prijzen.
Zal zeker deze zaak bij iedereen aanbevelen, niet alleen voor TV's wat de naam doet vermoeden, maar ook voor audio
Uit eigen beweging
AlgemeenOp Maandag bestelde ik mijn tv voor 23.00 uur dus verwachte ik hem Dinsdag.
Dinsdag kreeg ik een mail dat ik voor €150 minder een TV kon kopen die even uit de doos was geweest.
Ik heb toen gekozen voor een nieuwe omdat ik geen TV wilde met een geopende doos. Ik heb hier toen overigens wel via de telefoon over kunnen spreken.
Tot mijn onaangename verrassing krijg ik dus woensdagavond een TV in een geopende doos. (Hier wil ik niet meer over in discussie over de mail dit staat vast)
Mijn vraag was hoe lossen we dit op, op jullie verzoek heb ik de doos verder open gemaakt maar zie daar niets aan.
Mijn vraag ik dan ook ik heb een geopende doos ontvangen, hier staat een korting voor van €150.
Het omwisselen van de TV kan, maar dan moeten jullie deze TV ook weer als geopende doos verkopen.
Mijn voorstel was betaal die €150 terug en hou een tevreden klant over.
Zij wilde de TV omruilen, maar die hing op dat moment al aan de muur.
Ik heb dus het volledige bedrag betaald een geopende doos gekregen en een dag latere levering.
Ze weigeren telefonisch contact, ik heb de moed opgegeven
Open doos terwijl ik daar niet voor had gekozen, de open doos variant was mij aangeboden met €150 korting die teruggestort zou worden.
Heb wel open doos ontvangen. Transporteur van Platte TV heeft voor transport foto’s gemaakt en sticker geplakt dat de doos geopend is geweest.
Dus een dag te laat de TV in open doos ontvangen tegen mijn wens in maar geen €150 retour, geen telefonisch contact. Rare toko!
Willen niet telefonisch mijn klacht bespreken. Meerdere malen gevraagd of ik gebeld kon worden 5x aantoonbaar!!!
Goedemiddag,
Ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat uw klacht niet helemaal naar uw wensen is opgelost, onze excuses hiervoor.
Wij zijn er zeker van dat u een nieuw model heeft ontvangen, ondanks onze zekerheid hebben wij u netjes aangeboden uw TV om te ruilen voor een gloednieuwe als er bij u twijfels zijn over de staat van het model. Echter was het uw wens hier geen gebruik van te maken, wat uiteraard helemaal uw goedrecht is.
Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier met uw Sony OLED!
Met vriendelijke groet,
Justin
PlatteTV
Ik krijg er iets voor terug (beloning)
AlgemeenAfgelopen weken diverse keren contact gehad met met Platte TV over de mogelijkheden van een SONOS One.
Uit eigen beweging
AlgemeenContact met vragen over een te bestellen product verliep uitstekend. Dit leverde mij een leuke korting op bij de bestelling.
KlantenserviceSnelle reactie op vragen via e-mail. Prima.
Uit eigen beweging
AlgemeenAanbieding gevraagd voor ophangbeugel voor onze tv. Snel beantwoord en een nette aanbieding gekregen van PlatteTV.
VerzendingNetjes verpakt