Medionshop.nl

85 producten en 86 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Medionshop.nl

Review toevoegen

Algemeen

Niet een heel ruim aanbod, wel goed producten. Eerder ook al iets afgenomen naar tevredenheid, naar mijn mening degelijke producten.

Verzending

DPD, je wordt netjes op de hoogte gehouden over de bestelling en verzending.

Algemeen

Ik had een blender besteld via bol.com plaza en deze zou vervolgens worden geleverd door medionshop. Na een melding dat de blender ‘onderweg’ was naar het depot een aantal dagen geduldig, gewacht en na een aantal dagen contact opgenomen.
Vervolgens kreeg ik bericht dat het alsnog geleverd zou worden en hoorde weer niks over de levering. Daarna nogmaals gemaild en kreeg ik wederom te horen dat het geregeld zou worden.
Een dag later plots een geautomatiseerd bericht van bol.com dat het pakket geretourneerd was zonder uitleg.
Ik vind dit echt een schandalige manier van omgaan met je klant.

Verzending

de levering heeft zoals boven toegelicht dus nooit plaats gevonden.

Klantenservice

Valse beloftes over de levering maken het nog erger, als je niet kan leveren of er gaat iets fout zeg dat dan.

Algemeen

Notebook aangekocht in aldiketen in mei 2019. In november 2019 opgestuurd voor herstelling. Ging de notebook terug hebben na 3 weken. Zijn inmiddels meer dan 2 maanden verder. Schandalig

Verzending

Al meer dan 2 maanden Verzonden voor reparatie. Al verschillende keren klacht neergelegd, maar wordt telkens afgewimpeld met een smoes. Voor mij NOOIT GEEN MEDION MEER.

Algemeen

Bestellen en betalen ging makkelijk genoeg, jammer dat de 1/2 werkdagen niet accuraat is, pas het dan aan als je niet tijdig kunt leveren

Verzending

Computer werd tot 2 keer toe zonder fatsoenlijke opvulling verzonden, zeker voor electronica is dat vreemd

Klantenservice

Bij deze mijn ervaring met dit trieste bedrijf Medion
Dinsdag 26-11-2019 via de medionshop een MEDION ERAZER X87041 RTX2060 i7 Gaming P ter waarde van 1299,00 besteld.

Levertijd zou 1/2 werkdagen zijn maar werd dus niet op donderdag maar pas op zaterdag 30-11-2019 afgeleverd.

Doos uitgepakt (zat geen vulmiddel in wat eigenaardig is zeker voor electronica)
Opgestart en meteen vanaf het begin dat er van of naar de D schijf geschreven werd was er een luide tik te horen, ook als de schijf niets deed regelmatig de tik te horen.
Zelf onderstaande in het weekeinde geprobeerd:
• checkdisk uitgevoerd
• optimalisatie en defragmentatie uitgevoerd
• energiebeheerschema hd van 20 min naar nooit gezet.
• chrystaldiskinfo geprobeerd
• naar fabrieksinstellingen gezet
• is een audio bestand meegestuurd waarop de tikken goed hoorbaar zijn.

Dinsdag 03-12 een mail gestuurd waarbij ik een complete faq lijst kreeg met veel voorkomende oplossingen en je moest dan reageren als de oplossing er niet bijzat
Zelfde dag meteen gereageerd dat dit niet werkte, weer een mail met andere punten die ik na moest lopen
Bericht dat de gegevens doorgestuurd werden naar een produktspecialist binnen 2 werkdagen krijg ik bericht
Donderdag 04-12-2019 weer een mail of de computer foutmeldingen geeft en wanneer het tikken begon (lezen is niet het sterkste punt daar)
Zelfde dag een mail dat de computer middels een rma teruggestuurd moet worden en wordt omgeruild voor een nieuwe.
Vrijdag 05-12-2019 teruggestuurd en zaterdag bij dynafix nuth aangenomen, meteen gevraagd wanneer de nieuwe computer geleverd zou worden, streefdatum was 1/4 werkdagen na inboeken
Op dit moment begin ik het al aardig beu te worden, dus zeg ik 1/4 werkdagen is niet duidelijk, Ik wil gewoon weten of ik deze week de computer geleverd krijg ja of nee, zo niet dan wil ik gebruik maken van mijn 30 dagen bedenktijd en mijn geld terughalen.
Antwoord was, Wij hebben de computer 9-12-2019 ontvangen, wij verwachten dan ook dat u het nieuwe exemplaar deze week ontvangt.
Vrijdag 13-12-2019 volgende mail gestuurd: Het is nu vrijdagmiddag en ik heb tot nu toe ondanks de toezegging dat hij deze week komt geen enkele indicatie dat mijn computer vandaag of morgen afgeleverd gaat worden.

Dus bij deze wil ik de aankoop ongedaan maken dmv de 30 dagen bedenktijd
Graag bevestiging dat de koop geannuleerd wordt en het bedrag (1299,00) zsm teruggestort wordt.
Reactie was dat de mail doorgestuurd wordt naar de klachten afdeling en binnen 2 werkdagen bla bla bla.
Zaterdag 14-12-2019 ineens bericht van dpd dat mijn pakket eerstvolgende werkdag gebracht gaat worden (Maandag 16-12-2019)
Op dat mail gereageerd dat het pakket niet aangenomen zou worden en dus terug naar afzender kon.
mail terug van dpd, bedankt voor je bericht

Maandagochtend zelfde ritueel met dpd, weer gereageerd en weer bedankt voor bericht

Maandagochtend 16-12-2019 nog gebeld door klachtenservice die aangaf dat het beter was om het pakket van dpd aan te nemen en dan via rma terug te sturen omdat dit sneller zou gaan, ben ik mee accoord gegaan indien dpd nog zou komen.

Na 1200 kwam dpd inderdaad nog met pakket maar dit heb ik geweigerd omdat de verpakking bovenkant (overdwars snede alsof het binnenpakket eruit kwam, of erin gekeken was) en de zijkant beschadigd was) Ook deze was niet opgevuld

Dit is samen met de chauffeur geconstateerd en die heeft het pakket weer mee retour genomen.
Bovenstaande ook weer op mail gestuurd
17-12-2019 krijg weer mail of ik het pakket middels een rma weer retour wil sturen!!!!!!
Mijn reactie was: Ik begin te begrijpen waarom er zo veel fout gaat bij jullie, Jullie lezen niet eens de mail fatsoenlijk, In mijn voorgaande mail staat duidelijk vermeld dat het pakket beschadigd aangeleverd was en dat dit samen met de chauffeur geconstateerd is, derhalve is het pakket weer mee retour gegaan. Dus is het nu met dpd mee terug gestuurd aangezien ik al helemaal geen beschadigde pakketten aanneem.
Enige wat jullie moeten doen is mijn geld terugstorten.
We zijn nu alweer 14 werkdagen verder en heb nog steeds geen antwoord wanneer ik mijn geld terugkrijg
02-01-2020 een mail gestuurd wat de status is van mijn terugbetaling
Antwoord was, mail is doorgestuurd naar de klachtenafdeling deze neemt binnen 2 werkdagen bla bla bla
08-01-2020, nog steeds niets gehoord van de klachtenafdeling, weer een mail gestuurd, Helaas blijven jullie uitblinken in incompetentie, we zitten nu op 4 werkdagen en nog steeds geen bericht wanneer mijn geld teruggestort wordt
Geduld begint nu wel op te raken

Verhaal is bedoeld om mensen te waarschuwen aangezien ik wel erg veel van dit soort verhalen lees over medion
Het is te gek voor woorden dat een nieuwe computer met een defect wordt afgeleverd, niet fatsoenlijk ingepakt wordt, de vervangende pc precies hetzelfde.
Ergste is dat het ze ook niet echt uit lijkt te maken dat ze een defect product afleveren, het is blijkbaar de standaard daar, klantvriendelijkheid en klantenbinding moet je niet verwachten ieg.
Nou ja voor mij nooit geen Medion meer, voor diegene die dit epistel doorleest doe er je voordeel mee. (heb zelf op woensdag een nieuwe pc bij bekende zaak besteld en donderdag gekregen, zo moeilijk is het dus blijkbaar niet)

Maar goed deze soap loopt nog steeds door.

Update 09-01-2020
Geloof het of niet maar vandaag gebeld (voicemail) dat de computer binnen was en het geld gecrediteerd gaat worden.
Nu maar weer afwachten hoelang dat gaat duren voordat het daadwerkelijk op de rekening staat, wordt vervolgd.

13-01 nogmaals gebeld dat alles in orde was en het geld teruggestort zal worden, 15-01 stond het op de bank
Dus voor mij is dit nu afgehandeld, blijft vreemd dat een bedrijf als Medion zo klant onvriendelijk is en liever al dit soort slechte reviews op de koop toeneemt, dan een klant tevreden te houden.
The end.

Algemeen

start snel op, en heeft lange batterijduur
alleen loopt hij vaak en snel vast. heel vervelend!

snelle levering

Beste S. Veen,

Een nieuw aangekocht systeem zou niet zomaar vast moeten lopen, de klachten die u beschrijft hebben iets weg van 2 virusscanners die elkaar in de weg zitten. Maar er kunnen uiteraard ook andere oorzaken zijn. Indien u gebruik wenst te maken van onze service desk vernemen we dit graag van u en brengen we u graag in contact met een van onze service medewerkers.

Kunt u in dat geval via persoonlijk bericht uw klantnummer doorsturen?

Algemeen

Ik heb een nieuw ongebruikt toetsenbord geretourneerd omdat het defect was.
11 dagen later krijg ik een weliswaar werkend, maar oud, vies toetsenbord van mindere kwaliteit terug!

Na klacht alsnog een nieuw toetsenbord gekregen, weliswaar in een iets afwijkende kleur, maar ik ben nu toch wel tevreden over de oplossing

Verzending

Als ik binnen de garantieperiode een verder nog in nieuwstaat verkerend product retourneer verwacht ik dat ik dat ik het of gerepareerd terugkrijg of dat ik een vervangend product krijg van minimaal dezelfde kwaliteit en niet een minder mooi toetsenbord met andersmans huidvet en haartjes erop en in.

Klantenservice

mijn klacht werd wel redelijk goed behandeld door klantenservice, maar de afhandeling daarna door de reparatieafdeling vind ik ronduit slecht.

Uiteindelijk toch goed opgelost.

Algemeen

De shop doet het. Geld ontvangen willen ze wel, ik hoop dat ze net zo gemakelijk zijn met het terug geven.

Verzending

Kapot aangeleverd en op de verkeerde dag terwijl ik zelf een aflever datum had doorgegeven bij dpd.

Klantenservice

Klantenservice is alleen "bereikbaar" op 0900 nummer waarvoor je 1 euro per gesprek betaald (ook als er niemand is om op te nemen). Dit is wettelijk verboden in Nederland (Zie: https://www.acm.nl/nl/ond...egels-voor-klantenservice)

Algemeen

Klantenservice dusdanig dramatisch dat dit eigenlijk het hele gevoel bij dit bedrijf volledig heeft verpest.

Verzending

Tv werd geleverd in kartonnen doos met amper vulmiddel, bovenkant en onderkant staan in piepschuim. Alleen het meest kwetsbare van de tv, het beeldscherm is dus op geen enkele manier beschermd of opgevuld om schade te voorkomen/beperkenn. Verzendtijd en bezorging niks op aan te merken.

Klantenservice

Waardeloos, tv werd kapot geleverd, dit kan gebeuren natuurlijk tijdens het verzendproces. Maar vervolgens word er dus verwacht dat je zelf maar even een tv van 43inch bij een postnl punt ziet te krijgen. Bestaat tegenwoordig ook een ophaalservice van postnl maar dit kan alleen geregeld worden via het betreffende bedrijf en dit werd niet gedaan. Ophalen bij levering van de nieuwe tv is vreemd genoeg ook niet mogelijk, word pas verzonden bij ontvangst van het defecte product. Aangezien het een cadeau was werd totaal niet meegedacht om alsnog te zorgen dat de tv op tijd geleverd werd, erg jammer. Al het voordeel en gemak van online bestellen en laten leveren op adres bij Medion verdwijnen in dit soort situaties, uiteindelijk zelf de handen vol om alles te regelen waar er vanuit het bedrijf weinig tot geen actie word ondernomen. Al met al is het hopen dat je product in goede conditie geleverd word dan is er vast niks aan de hand maar heb je dus een probleem met een product kan je er gerust een halve dag voor uittrekken.

Algemeen

Medion S6445-i5 gekocht, 2 dagen later in huis.
Helaas toestenbord defect, toetste af en toe uit het niets de letter "D" in. Oogde als een hardware probleem. Klantenservice gebeld. Werd geadviseerd eerst systeemherstel te doen (wat vanzelfsprekend niet hielp).. Nadien gemakkelijk en kosteloos kunnen retourneren en na 3 werkdagen een nieuwe in huis. Prima dus.

Verzending

Helaas nog geen "volgende dag in huis" service.

Klantenservice

Telefonisch snel geholpen, korte wachttijd en duidelijke afspraken. Alleen vind ik persoonlijk 1 euro per gesprek niet zo netjes. Ik bel met een probleem, en dat is nou niet echt mijn probleem...

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Nieuwe PC gekocht, komt zonder muis, garantiekaart, info en andere zaken. Mail gestuurd met ordernummer. Nee, moet eerst serienummer, MD nummer, MSN nummer hebben... PC uitbouwen ( want staat op onderkant) wat een gedoe... O, ja je mag klagen a 1 euro /min via de telefoon!

Verzending

Komt in enorme doos met zeker 30 liter lucht waar je PC in doos lekker ligt te schudden tijdens transport

Klantenservice

Een klacht die je eenvoudig kan oplossen, los je meteen op zonder de klant nog bozer te maken

Algemeen

De solden of prijzen in Duitsland op Medionshop liggen betrekkelijk lager. Na 2 jaar en paar updates later werken verscheidene toetsen op het toetsenbord niet meer. Klantendienst stuurt 1 antwoord en doet er nadien het zwijgen toe.
Ga voor een bekend merk, heb 2 laptops aangekocht een derde zal het niet worden

Verzending

bij sommige websites geeft de browser een foutmelding, waardoor je de pagina dient te vernieuwen eer je verder kunt.

Na 1 antwoord blijft het heeeeeeeeeeeeel erg stil aan de andere kant

Algemeen

- Verpakking liet zwaar te wensen over
- Verzending gebeurt via DPD doch geen mogelijkheid rechtstreeks naar DPD Parcel shop te laten sturen
- standaard CAM-modules steken opzij buiten omtrek van TV uit => meer ruimte nodig (toestel op hoekkast tussen 2 muren => moet verder naar voren dan gepland) + lelijk zicht

Verzending

- Doos met daarin TV toestel zat in overdoos zonder enig opvulmateriaal => tijdens vervoer duchtig heen en weer geschud. Webwinkel geeft aan bij retour zenden "Zorg bovendien dat alle lege plekken opgevuld zijn met vulmateriaal. Het vulmateriaal voorkomt dat het artikel gaat schuiven en beschadigd bij transport." maar doet dit dus niet bij het zelf verzenden....
- Track & Trace gaf aan dat levering mislukt was, doch pakket was wel effectief afgeleverd.

Verzending: Score: 0

Algemeen

De bestelde tv werd op tijd geleverd. Echter bleek het defect. Viel met enige regelmaat uit. Dus gebeld dat de tv werd opgehaald en tegelijkertijd een nieuwe zou worden gebracht. De tv werd echter alleen opgehaald. De medewerker van klantenservice suggereerde dat ik de gemaakte telefonische afspraak zou hebben verzonnen, omdat in hun registratiesysteem niets terug te vinden was! Ik ben nu bijna 2 maanden verder en heb nog steeds geen televisie en ook geen geld terug! Tot nu toe niets vernomen van Medion!

Beste miboomkamp,

Onze excuses voor de opgelopen vertraging, ik wil graag voor u nazien waar de fout zou kunnen liggen en deze laten oplossen. Kunt u ons daartoe uw klantnummer kenbaar maken? (bijv. via persoonlijk bericht)

Algemeen: Score: 2

Algemeen

In Mei 2018 heb ik een Medion LIFE P85111 WiFi DAB+ Internet Radio gekocht bij de Medion shop. Bestelling gaat prima, ook volgende dag geleverd.
Na uitpakken, liep de wekkerradio na een half uur al helemaal vast.

Advies: Sla Medion over, hoe mooi en goedkoop het ook is.

Verzending

Verpakt in stevige doos zonder vulmiddel

Klantenservice

De supportdesk is bereikbaar voor €1,- per gesprek. Hollands als ik ben heb ik het mail formulier ingevuld en na 1 dag kreeg ik antwoord. Na 2 weken waren ze er achter dat de Radio wellicht stuk was. (Regelmatig herstarten, met name 's nachts waardoor je wakker wordt door een plok van de woofer en vaak na deze herstart blijft de tijd op 0:00 en dus te laat op het werk, ook loopt hij regelmatig vast 9x in een half jaar). Zojuist de radio terug gekregen van de reparatie afdeling met de melding, omdat de klacht zich niet continue voordoet valt het binnen de specificaties en is dus ongerepareerd retour gezonden.

Algemeen

Nog een slechte beoordeling op de hele stapel die hier al de vinden blijkt. Medion, wat ooit als "topmerk" voor een goede prijs begon, is het nu eerder een flopmerk. 2 toestelen gekocht, een radio en een laptop, eentje via webshop en eentje via winkel. Radio vertoont al mankement van zodra je ze uit de doos haalde. Laptop had al van begin af aan problemen met het toetsenbord... en hoe de klantenservice dit aanpakt? Lees maar bij het veldje van klantenservice. Maar heb de indruk dat Medion tegenwoordig graag toestellen verkopen die stuk zijn.

Verzending

Verzendingen zijn eerder standaard. Is echter een heel gedoe als je toestel stuk blijkt te zijn. Ze gaan er vanuit dat iedereen maar een printer heeft en dat je de bonnen zelf kan afdrukken. En o nee, je mag zelf geen brief maken met het nummer erop en ze op de doos plakken. Het moeten hun bonnen zijn. En als ze het dan nog vergeten (heb hun nog een extra mail moeten sturen om hun er helpen aan te herinneren), kan je wel even wachten voordat ze je de bonnen opsturen.

Klantenservice

Klantenservice is dus gewoon ronduit een ramp. Duurt idd lang voordat je antwoord krijgt, vaak standaard antwoorden. Vraag me ook bij regelmaat af of ze wel lezen of nederlands kunnen, want ze antwoorden de helft van de tijd niet op hetgeen je verteld. Je moet echt lastig worden voordat ze je mail contextueel lezen.
Ze lijken veelal het principe door te voeren van "de klant heeft het altijd fout" en ze schuiven de problemen graag in jouw schoenen. Ze maken hun graag komaf met de problemen, om oplossingen aan te bieden die voor hun een gemakzucht zijn maar niet voor de klant.
Zo kon ik mijn nieuwe laptop al na nog geen 2 maanden opsturen om te herstellen, toen ik na veel gedoe zelf had kunnen bepalen dat het toetsenbord hardwarematig niet goed bleek te werken. Dit ging dus om een splinternieuwe laptop. Deze ben ik terwijl ook meer dan 2 maanden kwijt geweest. Eerst kreeg ik de melding dat ze het onderdeel niet op voorraad hadden en ze dus besteld moesten worden. Nadien kreeg ik weer de melding dat ze ze nog steeds niet hadden en boden me als oplossing aan om een andere laptop te nemen of mij m'n geld terug te geven. Het eerste was geen optie, want ik had ongeveer de sterkste laptop die ze hadden. En voor het geld terug te geven, wilde ze me enkel de "dagwaarde" gaan vergoeden. Wetende dat pc's/laptops meteen in waarde dalen bij gebruik, zoals bij een wagen, was dit ook geen optie.
Maw "straffen" ze graag de klant omdat zij toestellen verkopen die stuk blijken te zijn. Van Quality Control dus geen sprake meer bij Medion.

Na een heel gedoe op en af, hadden ze bij de laatste mail nog m'n goedkeuring nodig om een andere laptop te geven of m'n geld terug te geven. Ik gaf hun enkel de toestemming om enkel laptop aan te bieden die minstens dezelfde specificaties had als de mijne, of hoger. Maar niet voor al het ander.
Omdat de laptop ook voor m'n werk dient en ik ze al 2 maanden kwijt was, heb ik ook voor een schadevergoeding gevraagd. Een vrij milde vergoeding nog, als je weet dat ik een deel opdrachten niet heb kunnen aannemen.
Terwijl we dus nog bezig zijn met "onderhandelen", belt later die dag m'n buurvrouw aan. Ze hadden diezelfde dag de laptop bij haar afgeleverd.
Maar blijkbaar weet Medion zelf niet waar de klanten hun toestellen zich bevinden. Dus ik mag nog blij zijn dat m'n buren nog zo eerlijk zijn, of m'n laptop was nu vermist met geen antwoord van Medion.

Na de laatste mail heb ik echter geen antwoord meer ontvangen gehad van Medion. Dit is ondertussen al 2 weken geleden en ik heb m'n "schadevergoeding" ook nog niet opgestuurd gekregen.

Medion, als jullie zo je klanten behandelen, stop er dan maar mee. Laatste keer dat ik Medion heb gekocht. Schandelijke klantenservice!!!! En ik verwacht nog altijd mijn schadevergoeding.

Beste eyeMotion,

Wat vervelend dat u deze nare ervaringen hebt gehad met de klantenservice. We zouden hier graag eens in willen duiken voor u, om uit te zoeken wat er fout gegaan kan zijn en het alsnog in orde te laten maken. De gang van zaken zoals u die hier beschrijft is normaal gezien niet de gang van zaken zoals wij die gewend zijn. Zo is er voor iedere klant de service dat we vouchers voor u afdrukken en per post versturen. Het uitkeren van de dagwaarde van een laptop zou normaliter niet aan de orde moeten zijn in de situatie zoals u hem hier beschrijft. Kunt u ons daartoe via een persoonlijk bericht aan ons kenbaar maken (middels email adres, ordernummer of klantnummer)?

Algemeen

De website van Medion is prima. Levering is ook zoals het hoort. Snel dus. Echter is het een drama als er daarna met je apparaat iets mis gaat.

Klantenservice

Tot 3 keer toe onze combimagnetron (binnen de garantieperiode) aangeboden ter reparatie. De grill werkt niet naar behoren. Brandt 1,5 minuut en gaat dan weer 2 minuten uit, enz. Steeds komt men met drogredenen, bijv. magnetron is vuil (eigen schuld) en is er elektronisch niets aan de hand met deze combi.
Nu hebben we gevraagd om ons aankoopbedrag terug te storten of ons een nieuwe goedwerkende combimagnetron te sturen.
Echter men wil hem voor de 4e keer 'repareren' of ons de dagwaarde vergoeden.
We zijn het helemaal zat hoe de klantenservice van Medion ons als klanten behandeld en ons niet serieus neemt. Zouden ze ons aan 't lijntje houden totdat de garantie is afgelopen (mei 2019) ???
Nee, nooit iets meer kopen bij Medion.
Dan kun je dit veel beter via de Aldi kopen; daar doen ze niet moeilijk als iets niet naar wens werkt en krijg je meteen je aankoopbedrag terug.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bestellen en betalen ging zonder problemen maar werd niet op de hoogte gehouden van de sorteerproces. De bestelling verliep via bol.com.

Verzending

buitenom dat ik neit op de hoogte werd gehouden van het sorteerproces was de levering prima en snel binnen

Klantenservice

één product moeten retourneren en dit nam toch wel enkele dagen in en voelde aardig provisorisch via de mail alleen. Geen online omgeving voor rma oid. Bol.com zal niet bemiddelen met het retourneren of mogelijke garanties.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Eind December een DAB+ radio besteld, diverse mailtje gestuurd,wanneer levering plaats zou vinden, geen antwoord op die mail. Diverse malen gebeld,een gratis 0800 nummer is erg moeilijk te vinden, wél een duur 0900 nr. Dat gebeld, en wederom van het kastje naar de muur gestuurd. Op 3 jan. j.l. kreeg ik dan een berichtje,dat het bestelde opgetuurd zou zijn met DPD, na 3 dagen lag het pakketje 'ergens' in Duitsland, na veel bellen (had inmiddels het 0800 nr.)blijkt het pakketje 'zoek'te zijn geraakt in Duitsland,het was 'op een verkeerde pallet'terechtgekomen,dit bleek pas ná aflevering, en na navraag:Na een ruime vertraging kreeg ik het dan geleverd, blijkt het product incompleet te zijn: Geen handleiding, geen audiokabeltje, geen garantiekaart, geen batterijtjes voor de afstandbediening, klepje afstands bediening blijkt afgebroken: Kortom, weer bellen: Na enkele dagen krijg ik een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, en een (verkeerd!) audiokabeltje. Terugsturen bleek ons geen optie, want wie weet wanneer je je geld zal terug gaan krjgen, dus hebben we het product maar gehouden: Nog nooit zo'n slechte ervaring meegemaakt, en wij bestellen toch best veel online, deze shop is toch wel één van de allerslechtste die we in al die jaren hebben meegemaakt, m.b.t. online winkelen.Je klachten worden zeer slecht verwerkt,en als het te moeilijk wordt voor ze, dan zeggen ze: 'Daar bemoei ik mij niet mee', of: 'Daar mag ik geen mededeling over doen' wat een misére...Een goede raad: Kijk er heel erg mee uit! Kantoor zit in Panningen, en eenieder doet zomaar wat, of zedoen het af met: 'Degene die er over gaat is ziek',wat een rotsmoes! Wij doen hier geen zaken meer mee, da's zeker...

Verzending

Hoe kan men bij DPD nu een aanmelding krijgen, en de status dagenlang op 'onderweg' laten staan, terwijl de zendeing ergens in Duitsland op een verkeerde pallet nog staat, DPD kon hier niets aan doen,maar wél de toeleverancier vanuit het depot van Medion/Lenovo, de Fa. v. Eupen, administratief en logistiek een aanfluiting!

Klantenservice

Het duurt dagenlang, voordat er een oplossing geboden wordt, en die oplossing is nog steeds te bizar voor woorden, de handleiding heb ik gedownload, het juiste kabeltje is niet geleverd,en de afstandsbediening had zwart moeten zijn, maar krijg een witte, een garantiekaart die ontbrak, heb ik ook niet nagezonden gekregen, foei Medion, wat een slechte ervaring heb ik met jullie opgedaan zeg!

Algemeen

Bestelling nooit ontvangen en nu een maand verder nog steeds geen geld terug en ik wordt afgescheept met dat een onderzoek nog loopt. Bestel hier aub nooit mensen!

Verzending

Niet ontvangen, het pakket is kwijt geraakt op het depot en medion weigert om mij mijn geld terug te geven terwijl hun zelf verantwoordelijk zijn!

Klantenservice

Welke klantenservice? Niet vriendelijk, en je moet ook nog grof betalen wil je ze bellen. Service is ver te zoeken.

Beste Ell,

Wat jammer dat jouw bestelling en vooral de uitlevering zo dramatisch verlopen zijn. Fouten bij de bezorgdienst komen helaas voor zoals jij nu helaas hebt moeten ervaren. Uit je review maak ik op dat Medion Service dit al met DPD opgepakt heeft middels een onderzoek. De onderzoeken duren inderdaad vrij lang, onze excuses daarvoor. Het is nooit onze bedoeling geweest dat de bezorgdienst het pakket kwijt zou raken. Wellicht kun je ons je ordernummer laten weten? We willen graag bekijken of we de zaak kunnen bespoedigen.

Algemeen

Waardeloos luidsprekers vallen regelmatig uit waardoor wekker niet te horen valt, na harde reset ( spanning er van af halen) dan werkt hij weer even tot de volgende onregelmatige uitval.

Verzending

Prima levering van het apparaat geen klachten hier over

Klantenservice

Word niet geluisterd naar mijn verhaal wat ik duidelijk aan het vertellen ben

Beste,

Kunt u, uw klantnummer aan ons kenbaar maken? Wij zouden graag samen met u verder willen onderzoeken wat er speelt en waarom er tot nog toe geen gehoor aan uw probleem is gegeven.

Scorekaart voor Medionshop.nl

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie