Medionshop.nl

173 producten en 198 uitvoeringen
Over Medionshop.nl
MEDIONshop is de officiŽle online webwinkel van MEDION. Op MEDIONshop vind je producten zoals laptops, desktops, monitoren, tablets, LED TVs en huishoudelijke apparatuur. Ook bieden we accessoires aan voor diverse MEDION producten.

Bij medion.com kun je op diverse manieren betalen. Zo kun je via iDEAL, creditcard, PayPal en via vooruitbetaling de betaling voldoen.

Bij bestellingen lager dan § 99,- zijn de standaard verzendkosten § 4,95. Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW.

Je kunt altijd binnen 30 (dertig) kalenderdagen na aflevering van het artikel zonder boete en zonder opgaaf van redenen je bestelling retour sturen. Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie.

Service
Je kunt op diverse manieren contact met ons opnemen.

Per email

Heb je een vraag over de serviceafhandeling van Medion stuur dan onze serviceafdeling een mail via het contactformulier.

Telefonisch

MEDIONshop Helpdesk
Telefoon: 0900 - 2352534 (§ 1,00 / per gesprek + uw eigen (mobiele) telefoonkosten)

Openingstijden helpdesk
Maandag - vrijdag
van 08:30 uur tot 21:00 uur
Zaterdag
van 10:00 uur tot 18:00 uur
Zondag
van 10:00 uur tot 14:00 uur.

Scorekaart voor Medionshop.nl

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 198 producten, 37 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,1 (0,9% onder gemiddeld)