Medionshop.nl

171 producten en 196 uitvoeringen
Over Medionshop.nl
De MEDIONshop is de online webwinkel van MEDION. Op de MEDIONshop bieden we producten aan zoals computers, laptops, monitoren, navigatie systemen, externe harde schijven, LCD en LED TVs, cameras en camcorders en nog veel meer. Ook bieden we accessoires aan voor uw MEDION product.

Bij medionshop.nl kunt u op diverse manieren betalen. Zo kunt u via iDEAL, creditcard, PayPal en via vooruitbetaling de betaling voldoen.

Bij orders lager dan 99,- zijn de standaard verzendkosten 7,95. Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW.

U kunt binnen 30 (dertig) kalenderdagen na aflevering van het artikel zonder boete en zonder opgaaf van redenen uw herroepingsrecht uitoefenen. Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie.

Service
U kunt op diverse manieren contact met ons opnemen.

Per email

Heeft u een vraag over de serviceafhandeling van Medion stuur dan onze serviceafdeling een mail via het contactformulier.

Telefonisch

MEDIONshop Helpdesk
Telefoon: 0900 - 2352534 ( 1,00 / per gesprek + uw eigen (mobiele) telefoonkosten)
Fax: 0900 - 3292534 ( 1,00 / per gesprek + uw eigen telefoonkosten)

Openingstijden helpdesk
Maandag - vrijdag
van 08:30 uur tot 21:00 uur
Zaterdag
van 10:00 uur tot 18:00 uur
Zondag
van 10:00 uur tot 14:00 uur.

Scorekaart voor Medionshop.nl

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 196 producten, 42 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,1 (0,9% onder gemiddeld)

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8