Digitalstreet.nl

470 producten en 520 uitvoeringen

tweakers_logo.gif

Digitalstreet.nl is een groeiende en dynamische onderneming gericht op de digitale markt. Ons assortiment breidt zich nog dagelijks uit met nieuwe producten. Winkelen bij Digitalstreet.nl kan geheel op uw eigen manier. U kunt de bestelling plaatsen via internet en daarbij aangeven op welke manier u de goederen wilt ontvangen. Uiteraard kunt u ook zonder bestelling de producten bij ons direct in de winkel, gevestigd in Heumen, aanschaffen. Het is echter wel verstandig om altijd van te voren na te gaan of de producten op voorraad zijn. In de winkel heeft u tevens de mogelijkheid om advies te krijgen over het product zelf of de extra accessoires welke erbij aangeschaft kunnen worden. Onze verkopers helpen u daar graag bij. Voor al uw vragen die onbeantwoord blijven na uw bezoek aan onze website kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan zowel per telefoon als per e-mail. Ons klantenservice probeert u zo goed mogelijk te woord te staan. De service van Digitalstreet.nl houdt echter niet op na het aanschaffen van de producten. U bent en hopelijk blijft een klant van ons. Mochten er na aanschaf van de producten vragen, opmerkingen of problemen ontstaan dan kunt u hierover altijd contact met ons opnemen op het volgend e-mail adres info@digitalstreet.nl. De toegezonden e-mails worden binnen 24 uur beantwoord.

Openingstijden winkel:
Maandag van 13:00 tot 18:00
Dinsdag t/m Donderdag van 10:00 tot 18:00
Vrijdag van 10:00 tot 18:00
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten

De bestellingen via de website kunnen 24 uur per dag worden doorgevoerd.

Scorekaart voor Digitalstreet.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 520 producten, 199 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,5 (4,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 96,6 (3,4% onder gemiddeld)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple