Digitalstreet.nl

443 producten en 499 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Digitalstreet.nl

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Kijken-uitzoeken -inloggen-bestellen-betalen-ontvangstbevestiging-verzendbevestiging-volgcode UPS- in goede orde ontvangen.

Beter en sneller kan niet.

Mijn complimenten tot de volgende bestelling

Verzending

Prima op tijd zie ook boven

In 1 woord Geweldig!
De regel was op voorraad en voor 17:00 besteld is morgen in huis.
Maar het was al iets over 17:00.
Maar toch kreeg ik direct bevestigingsmailtjes.
De volgende dag had ik het pakketje.

Verzending

Had iets te laat besteld maar had het de volgende dag toch al in huis.

Mailtjes met informatie.
Besteld
Betaald
Verzonden
Enz.

Klantenservice:

Ik probeer een product te bestellen, maar ik wordt steeds naar andere pagina's geleid. Deze website werkt gewoon niet goed. Ik maak gebruik van Chrome op een Mac.
Update: Digitalstreet heeft de fout inmiddels hersteld!

Algemeen

Levering was gewoon de volgende in huis en de klantenservice is in één woord Top te noemen.

Klantenservice

Ik heb bij Digitalstreet een extra lens aangeschaft voor mijn Nikon D3200. Daarbij ook een zonneklep besteld voor die bewuste lens. Wat ik niet wist, is dat er standaard bij die lens ook een zonneklep werd geleverd. Na mijn bestelling werd ik dezelfde dag nog gebeld door de klantenservice van Digitalstreet met de vraag of ik wist dat er een zonneklep bij werd geleverd? Nee was mijn antwoord en zonder problemen haalde hij deze uit de bestelling en zou het bedrag van die zonneklep worden overgemaakt. Top service!

Algemeen

Snelheid van handeling, precisie in 24 uren = aankomst bestelling bij klant. Telefonisch correcte beantwoording van vragen en goede service

Verzending

Exact het bestelde, keurig verpakt prima afgeleverd. Wat beloofd is klopt.

Klantenservice

Bij uitpakken apparaat bleek lcd scherm beschadigd (aflevering door fabriek verpakt) Digitalstreet heeft apparaat op mijn verzoek onderzocht en onmiddellijk vervangen! Was hier fantastisch blij mee! Echt klasse!!

Algemeen

ze geven geen garantie als je twee jaar zijn verlopen,ondanks Uneto-Vni richt lijnen bekijk het maar

Klantenservice

na twee en half jaar ging onze HDC-Sd 90 camera stuk,na terug komst in Nederland contact gezocht met Digitalstreet op 18-11-2014 maar volgens hun geen garantie meer en onderzoek en reparatie op eigen kosten.contact gezocht met Panasonic NL coulance gekregen van 60¤ op reparatie van 240¤ maar Digitalstreet wil ons niet tegemoet komen in de kosten.camera is nu gerepareert zonder hun overleg dus alle rechten vervallen

Algemeen

zeer slecht op dat hun geen service geven ook al valt het onder de garantie .
ze hebben service van niks. je kan daar goed koop Camara kopen en we helpen je dan wel op eens heel goed. maar als je een probleem heb. geven ze niet thuis en zoeken ze niet naar een oplossing ook al is het jou schuld niet van het probleem . waarde loos bedrijf digitalstreet.nl

Verzending

had een camera . een canon powershot 270 hs super camera .
maar hij liep vaak vast . dus nam ik contact met digialstreet die zij dat moet niet kunnen je heb nog garantie stuur hem op kijken we er na.
ik heb netjes in een doosje gedaan met bubbelfolie er om heen zo dat niet die kan beschadig week later nog niks gehoort .
ik weer bellen naar digialstraat of die goed aan was gekomen en hoelang het nog gaat duren.
als was goed gedaan was een kleine geitje zo gedaan maar ivb met feestdagen zou ik hem in januari weer terug krijgen . heb geen camera terug gekregen maar een vete rekening van 200 euro omdat op eens de frontje helemaal kapot is . toen ik hem opstuurde was die heel, tijdens telefoontje was die ook heel nu is die totallos en digialstreet geef niet thuis.

Klantenservice

service is zeer slecht niet bereik baar als er klachten zijn of problemen .
gaat volgens mij om kunnen zo veel mogelijk verkopen . maar service of garantie word zeer slecht behandel waardeloos bedrijf . raad ook iedereen af om bij digitalstreet te kopen

Uw toestel is verzonden naar het door Canon geautoriseerde herstelbedrijf. Zij hebben het toestel onderzocht en hebben geconcludeerd dat de klacht met welke u het toestel naar ons opstuurde geen fabricagefout betreft en veroorzaakt is door de schade die zij hebben aangetroffen. Helaas valt schade van buiten niet onder fabrieksgarantie en kan uw toestel niet kosteloos hersteld worden.

Algemeen

Ik heb maandagavond een spiegelreflex besteld (goedkoper als bij andere sites). Dinsdagnamiddag heb ik de betaling uitgevoerd (in België) en donderdagmiddag werd mijn toestel geleverd (in België).

Klantenservice

Er was een probleem met de extra batterij die ik besteld had. Daar heb ik vrijdag melding van gemaakt en maandagmiddag had ik al een nieuwe binnen (in België).

Algemeen

Overzichtelijke website met genoeg informatie om over te gaan tot de aankoop. Middels ideal kunnen betalen.

Verzending

Verzending vandaag ontvangen zoals beloofd. Degelijk verpakt in een extra kartonnen doos eromheen ter bescherming. Prima.

Algemeen

Overzichtelijke site, bij het product staat duidelijk wat wel en niet wordt meegeleverd. Regelmatig status updates over de voortgang van de bestelling. Factuur netjes per mail ontvangen. Diverse betaalmogelijkheden. Daarnaast productie ook daadwerkelijk op voorraad en binnen 24 uur ontvangen. Daarnaast prijs ¤30,00 lager dan andere webshops.

Verzending

Witte doosverpakking verpakt in een iets grotere kartonnendoos, netjes opgevuld met karton en luchtkussentjes. Binnen 24 geleverd door UPS.

Algemeen

Ik wilde het produkt binnen 2 dagen hebben ivm met vakantie. Op bol.com was de cameracover 3 tot 5 dagen verzenden en ben toen bij digitalstreet terecht gekomen. Zondag besteld, maandag verzonden dinsdag aan de deur. Perfect en ook nog goedkoper dan Bol.com !

Algemeen

Al meerdere keren heb ik hier artikelen besteld voor mijn foto hobby,
Zaken als objectieven, flitsers en meer.
Altijd netjes de volgende dag geleverd, betaling met visacard.

Verzending

Netjes de volgende dag geleverd.

Algemeen

Deze bestelling begon eigenlijk al niet lekker en normaal moet je dan niet bestellen.
Had om 16.01 de bestelling/betaling klaar staan en tel contact gehad of het nog geen. Deadline van 16.00. Nee dat ging niet meer volgens de medewerker aan de tel. Je vraagt je dan af of je met een gemeente en een ambtenaar te maken hebt.
Via de chat 5 minuten nog een keer gevraag en wat schetst mijn verbazing, toen kon er plots nagevraagd worden of het nog ging. Dit bleek dezelfde medewerkers te zijn die mij eerst doodleuk vertelde dat het niet ging.
Waarom nu wel en toen niet, is mij nog steeds onduidelijk.
Eigenlijk had ik niet moeten bestellen en had het al een waarschuwing moeten zijn.
Het verdere verloop zie verzending.

Verzending

Men verstuurd met tnt en geeft aan levering de volgende dag.
Trackingnummer ontvangen, levering tussen 11.00 en 13.00. Helaas geen tnt. Tot 18.00 zitten wachten geen tnt.
TNT geeft dan aan tussen 10.30 en 12.30 op zaterdag. Maat tot 12.50 geen tnt.
Op zaterdag is er niet altijd iemand aanwezig.
Tel contact gehad zat en ja ze konden er ook niets aan doen. als het zaterdag niet geleverd kon worden, werd het dinsdag ? Uh maandag, nee volgens deze medewerker werd en maandag niet geleverd.
M.a.w een zooitje. zorg dat je een met een verzendbedrijf samenwerkt dat zijn afspraken nakomt en zo niet geef een alternatief

Klantenservice

Zaterdag via chat hierover contact gehad en de medewerker vond ik nogal laconiek. Ik krijg bij dit bedrijf geen goed gevoel qua klantvriendelijkheid als er een probleem is.
Is er geen probleem zal alles goed gaan maar als er wel problemen zijn los je die op.

Algemeen

Prettige shop interface, makkelijk zoeken, filteren en sorteren. Duidelijke voorraad aangegeven. Zeer redelijke prijzen. Uitgebreid aanbod ook met de wat minder courante merken. Uitstekende communicatie per email bij bestellen, ontvangen betaling, verzendklaar en verzonden.

Verzending

Verzending werd per email bevestigd en was binnen 48 uur geleverd. Verpakking was prima in orde met doosje, bubbelwrap èn luchtzakken zodat het produkt niet kon rammelen in de doos.

Algemeen

Supernelle service / contact . Je wordt van iedere stap op de hoogte gehouden( verzending en afhandeling).

Verzending

Zeer snel verzonden en uitstekende service

Algemeen

het ziet er allemaal op het oog goed uit. Maar laat je door de website niet foppen, er zit waardeloze service achter.

Verzending

alleen de doos van het apparaat, verder geen bescherming

Klantenservice

apparaat bleek bij levering defect. Ze zeggen geen nieuw apparaat te kunnen leveren (of ze willen het niet, de prijs is intussen 130 Euro gestegen). Ik mag kiezen tussen repareren (dan krijg je dus een refurbished apparaat voor de prijs van een nieuwe) of je geld terug (waar je 130 Euro bij moet leggen voor een zelfde exemplaar elders). Ook een redelijke prijs voor een upgrade was niet bespreekbaar, ze wilden 220 Euro voor een apparaat dat 100 Euro duurder mag zijn. Ze hebben toen maar eenzijdig de koop ontboden, lekker kantvriendelijk.

{-verwijderd-}

Artikel is gekocht via de website op woensdag 19 juni.
Bij de klant afgeleverd op donderdag 20 juni.
Artikel had bij aflevering een fabricagefout (DOA).
Klant heeft een RMA aangemaakt op zaterdag 22 juni.
Klant heeft het artikel woensdag 26 juni retour gezonden.
Na ontvangst bleek er geen vervangend apparaat te zijn en ook niet meer te leveren.
Alle andere door ons aangeboden opties waren niet naar de klant zijn wensen.
De klant is daarom volledig schadeloos gesteld.
Kosten voor het artikel en de gemaakte verzendkosten zijn op donderdag 27 juni vergoed.
Bij alle andere dergelijke situaties, waren onze klanten met zo\'n snelle oplossing zeer tevreden.
Deze klant ervaart dit als waardeloze service.

Algemeen

Bestelling geplaatst voor af te halen in Heumen.
op 18-05-2013 rond 12:30 bestelling afgehaald. Er was 1 klant voor mij en één medewerker achter de balie om te helpen. Na bijna 10 minuten te hebben gewacht werd ik geholpen. Bestelnummer opgegeven, deze werd ingevoerd en moest enkele minuten wachten tot de order beneden waren afgeleverd. Betaling met Pin. Echter vergat de medewerker 3% creditcard kosten in rekening te brengen.
Na een discussie over PIN betalingen en creditcard PIN betalingen wilde hij de betaling nogmaals uit laten voeren met de 3% zodat hij mij dan het aankoopbedrag contact zou geven. Ik vond dit géén probleem, echter terug boeking in systeem bla bla. telefoontje naar boven bla bla. ging allemaal moeilijk. Uiteindelijk nogmaals betaling gedaan. Nu moest de medewerker even naar boven bellen voor 2.90,- wisselgeld. Even wachten maar weer. Afgerekend en vervolgens gevraagd of ze nog een Micro USB stekker/snoer hadden. Deze nog even besteld echter bleek niet de juiste. Toen merkte medewerker op dat hij de creditcard verrekening niet goed had gedaan, hij had mij niet het bedrag moeten terug betalen.....ik gevraagd om de PIN BON aangezien ik wel een bewijs wilde hebben dat ik het bedrag nu niet 2x had betaald. Probleem: PIN bon zoek... uiteindelijk na van alles open en van z\'n plaats te hebben gehaald bleek de bon in een prullenbak achter de balie te liggen. Inderdaad was het bedrag niet afgeschreven (transactie afgebroken.) Geld terug gegeven en USB kabel maar laten zitten e.e.a. duurde mij inmiddels al veel te lang.

Klantenservice

Wat een drama winkel. Op Zaterdag middag 1 medewerker aan de balie en géén wisselgeld. Alles bij elkaar ben ik ruim een half uur bezig geweest.

Algemeen

Aangezien ik weinig te maken heb gehad met Digital Street met het oog op service, telefonisch contact of overige redenen om contact met ze op te nemen, kan ik niet heel veel meer zeggen dan dat de gehele bestelling prima is verlopen.

Verzending

Vrijdagavond laat besteld, dinsdag in huis. Doos was ingepakt in de originele verpakking van de Denon versterker die ik besteld had.

Scorekaart voor Digitalstreet.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops