Laptop Plus B.V.

170 producten en 226 uitvoeringen

Review door hoi1234 , donderdag 22 juni 2017 11:48

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik ben in de winkel in Kampen geweest omdat mijn acculader van mijn laptop kapot was. Daar ben ik vriendelijk en redelijk snel geholpen door aardig en vakkundig personeel. (niet van dat mediamarktpersoneel dat nergens verstand van heeft) Ze hebben ook een eigen assemblage- en reparatieafdeling.

Klantenservice

Helaas deed mijn acculader na 8 maanden niks meer (kabelbreuk) Ik heb contact opgenomen en mocht naar de winkel komen. Daar ben ik vriendelijk en redelijk snel geholpen. Helaas geven ze nooit garantie op de acculader en waren er sporen van gebruikersschade, maar ze konden me wel een nieuwe leveren voor 25 euro ipv de gebruikelijke 60. Ook maar direct gratis een nieuwe kabel erbij, een kortingsbon van 2.50 euro en meteen goed en duidelijk advies hoe ik de adapter moet transporteren.

Al met al toch tevreden voor de snelle oplossing (volgens de site zat er 2 weken levertijd op de lader) De Klantenservice is te bereiken via twitter, facebook en whatsapp. Via whatsapp kan het wel eventjes duren voor je reactie hebt helaas.

Gepost door laptopplus, donderdag 22 juni 2017 11:53

Dank voor uw review.

Zodra Whatsapp een fatsoenlijk werkende API heeft zullen we hem integreren in onze helpdesk software, zodat reageren sneller gaat, nu is het een zelfstandig medium op zich en het toestel is alleen tijdens kantooruren beschikbaar, dus dan duurt reageren soms inderdaad helaas wat langer .

Review door GerardReintke , zondag 12 maart 2017 00:33

Algemeen

Op vrijdag 3 Maart een Clevo P640HK1 besteld.
De laptop voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Snelle verzending.03-03-2017 besteld.
Zaterdag 11-03-17 had ik de laptop al thuis.
Ruim 1 week dus,terwijl er 2 weken levertijd werd aangegeven.

Klantenservice

Vlotte duidelijke en vriendelijke communicatie.

Gepost door laptopplus, zondag 12 maart 2017 00:56

Dank voor uw review!

Veel plezier van uw aankoop, maar met een 14 inch monster, komt dat vast wel goed. .

Review door Anne Jan , zaterdag 11 maart 2017 15:49

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Het product dat ik heb aangeschaft was van goed kwaliteit, voor een goede prijs. De klantenservice was naar mijn mening slecht.

Verzending

Verzending ging goed, het werd verzonden in een stevige verpakking. Echter kreeg ik na 2 weken nog niks te horen over mijn bestelling, en nadat ik contact had opgenomen kreeg ik te horen dat deze nog niet verzendklaar was.
De 2 weken die belooft wordt konden ze dus niet nakomen.

Klantenservice

De klantenservice was naar mijn mening slecht. De laptop die ik had besteld werd uiteindelijk zonder Windows verstuurd, wat niet de bedoeling was. Om dit alsnog te laten installeren moest ik maar langskomen bij hun winkel. Hier werd geen reisvergoeding voor gegeven, omdat ik geen extra garantie had gekozen voor mijn laptop.
De communicatie vanuit hun kant is erg slecht, omdat je zelf overal achteraan moet gaan, en je pas antwoord krijgt als je eerst op 3 verschillende manieren ze probeert te bereiken.

Gepost door laptopplus, zaterdag 11 maart 2017 21:46

U besteld op 5 februari een notebook met levertijd 1-2 weken, nergens beloven we dus 2 weken?

Uw order wordt, omdat 5 februari een zondag is, op 6 februari in behandeling genomen en de 21e wordt hij verzonden, dat is dus 2 weken en 1 dag, volgens ons valt dat dan dus nog wel mee? .

Dan besteld u een laptop t.w.v. meer dan ¤ 1200,- en zonder windows, u heeft kennelijk middels een medewerker afgesproken dat de trial van Windows zou worden geinstalleerd en niet verwijderd, dat is dan dus helaas wel gebeurd, waaardoor u terug diende te komen.

Echter, software valt niet onder de garantievoorwaarden en al zou er iets met de Windows installatie fout gaan, dient u altijd zelf voor het retour te zorgen en/of de installatie zelf opnieuw te doen, herinstallatie is namelijk niet gratis en valt nimmer onder garantie.

Dan dient u dus voor ¤ 10,- kosten te maken waarbij wij u, onder service & coulance, een Windows installatie leveren en dan ook vraagt u of wij deze reiskosten willen vergoeden, op een aankoopbedrag van ¤ 1200,-?

Wij bieden u dan een kortingsvoucher die meer waard is dan deze ¤ 10,- en u geeft dan aan dat u dat accepteert.

Dit alles nadat u oorspronkelijk rechtstreeks contact had met een medewerker die na uw levering (terecht) op vakantie ging.

Als laatste geeft u dan, nadat u bevestigd hebt dat alles na tevredenheid is opgelost, deze review?

Onze service gaat ver, maar of we nog veel verder moeten gaan dan we gingen, vragen we ons af.

Wellicht volgende keer gewoon een Windows installatie meebestellen of een kant-en-klare laptop kopen? Scheelt u in 3 jaar tijd toch zeker ¤ 10,- reiskosten .

Review door Sebasstk , dinsdag 21 februari 2017 19:13

Algemeen

Fijne website waar je zelf je laptop kan samen stellen.
Tijdens de bestelling wordt je netjes op de hoogte gehouden over het verloop van het bestel proces.

Verzending

Snel geleverd en binnen de 5 dagen die ze aangeven.

Klantenservice

Voor mijn aankoop heb ik gebeld voor informatie omdat ik het merk niet kende.
Ik ben netjes te woord gestaan en er werd mij gelijk gevraagd of ik een voorkeur had voor de pre-geļnstalleerde windows versie. Deze kan je via mail aangeven.

Gepost door laptopplus, dinsdag 21 februari 2017 23:27

Dank voor je review!

Veel plezier van je aankoop.

Laptop Plus BV

PS. Mocht je nog tijd hebben, https://tweakers.net/pric...63/clevo-n850hk1/reviews/ zullen de andere Tweakers hier vast kunnen waarderen

Review door oneseconds , zaterdag 4 februari 2017 14:56

Algemeen

Laptop Plus bood de beste prijs voor een barebones Clevo laptop. Afgegaan op eerdere reviews, en is heel goed bevallen! De laptop werd gebruiksklaar en op tijd afgeleverd.

Verzending

Verzending binnen de verwachte levertijd (2 weken), en netjes verpakt.

Klantenservice

Service en support zijn prima. Telefonisch vriendelijk en correct. E-mails werden binnen een paar uur beantwoord.

Gepost door laptopplus, zondag 5 februari 2017 11:31

Dank voor je review, veel plezier van de notebook!

Review door Loirt , dinsdag 15 november 2016 14:59

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Duidelijke website om te bestellen. Levertijd is niet helemaal duidelijk en heb hier nog een mailtje over moeten sturen. Laptop inmiddels binnen en ben uiterst tevreden, hele snelle en mooie laptop! Windows 10 opnieuw installeren gaf wat problemen met het installeren van de GTX 1060, maar na het volledig updaten van Windows was dit verholpen.

Verzending

Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze de levertijd van 2 weken zouden halen. Tot mijn vreugde kreeg ik binnen 2 weken een mailtje met de mededeling dat de laptop al verzonden was!

Klantenservice

Een paar keer gemaild met de vraag hoelang de levertijd ongeveer zou zijn en wanneer ik mijn laptop ongeveer kon verwachten. Het antwoorden op de mails kan wat sneller, maar misschien ben ik gewoon verwend. Verder prima antwoord gehad en keurig op tijd geleverd.

Gepost door laptopplus, dinsdag 15 november 2016 15:19

Dank voor je review,

We proberen alle vragen binnen 1 werkdag te behandelen, alleen kunnen we dat niet altijd garanderen.

Fijn om te horen dat de aankoop bevalt, veel plezier gewenst!

Review door MiradeTV , donderdag 11 augustus 2016 18:41

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen. Er was veel te costumizen, van beeldscherm type tm GPU tm CPU, memory en ruimte etc!

Verzending

Goed ingepakt. Geen krassen etc.

Klantenservice

Uitstekende klantenservice! Ik kon eerst geen drivers installeren omdat de USB 3.0 controller mijn USB niet herkende. Ik had ook geen internet beschikbaar en geen DVD reader. Na een belletje en een email had ik een driverlist gekregen en tips gekregen om toch mijn drivers te kunnen installern op mijn laptop!

Gepost door laptopplus, donderdag 11 augustus 2016 23:54

Dank u!

Review door Stofnest , zaterdag 4 juni 2016 15:12

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Zeer teleurstellende ervaring met laptopplus.nl:
- basis Topstar u931 laptop besteld op 16 april
- laptop kwam op 5 mei binnen met een kapotte pixel; op eigen kosten retour
- laptop met vervangen scherm gleverd op 28 mei: dit keer met meerdere kapotte pixels; weer retour op eigen kosten
- gratis tas werd ook niet geleverd

De geclaimde "gratis retourprocedure" wordt niet nagekomen. "U hoeft hiervoor niets te doen op voorhand, u hoeft hiervoor niet bij te betalen, deze service is volledig gratis.".
Kwalijker is dat de "eigen reparatie afdeling" is niet erg capabel is helaas. Kennelijk worden de producten niet echt grondig getest, 2 keer een schem met duidelijke kapotte pixels wordt niet opgemerkt.
De "Snelle levering" is niet echt snel naar mijn idee. Na 1,5 maand wachten had ik dus nog steeds geen laptop.

Communicatie met de klant is wel zeer goed. Maarja daar heb je niks aan als de gemaakte beloftes niet worden waargemaakt.

Verzending

Geclaimde leverperiodes worden niet gehaald. Heb dus anderhalve maand gewacht op uiteindelijke levering van een defekt produkt.

Gepost door laptopplus, zaterdag 4 juni 2016 21:53

Dank voor je review,

We vinden de onstane situatie voor u erg vervelend en hebben daarom de aankoop ook ongedaan gemaakt voor u.

Enkele zaken die ons opvallen in uw review, waar we een kanttekening bij willen plaatsen, te weten:

- De 1e levering was overigens geen 1,5 maand, maar 2,5 week, hetgeen met uw verhaal dus niet strookt.
- We bieden een gratis retourprocedure (antwoordnummer) waar u tot 2x toe geen gebruik van heeft gemaakt, ons inziens een onterecht deel in uw review.
- We beloven 24 uur dode pixel garantie en die hebben we u ook geboden, maar bij de 2e constatering niet gekozen voor herlevering, maar het ontbinden van de aankoop, hetgeen ons inziens past binnen onze belofte.

Gepost door Stofnest, zondag 5 juni 2016 18:32

De 1,5 maand is de gehele periode dan de bestelling (dus vanaf het doen van de bestelling tot het ontvangen van het 2e "gerepareerde" exemplaar. De gemaakte retourkosten worden kennelijk enkel vergoed na een belletje, probeer je dit via mailcontact te doen dan heb je kennelijk geen recht hierop. Beetje vreemd maarja.

Wat mij het meeste dwarszit is dat er letterlijk gezegt wordt "Gaat goed komen!" en dit dus niet gebeurt.

Gepost door laptopplus, maandag 6 juni 2016 16:05

Nog even intern een kleine bespreking hierover gehad tijdens ons wekelijks werkoverleg, en daarop wilde ik toch nog even reageren.

1. U heeft de laptop de 16e besteld, echter is de order pas de 19e bevestigd na ontvangst betaling.
2. De laptop is de 2e mei aan u toegezonden, hetgeen exact binnen de 2 weken levertijd is, dat deze niet direct goed was is natuurlijk betreurenswaardig en dat de levering van PostNL er langer dan 1 dag over doet staat daar nog even los van, hetgeen overigens nog steeds heel vervelend is.
3. Uw telefoontje kunnen we overigens niet terugvinden?
4. Onze interne procedure voor het testen op dode pixels is heden verscherpt en aangepast, om dit voorval te voorkomen, ook voor ons is het niet prettig en praktisch als er per ongeluk toch een laptop met een dode pixel verzonden wordt, laat staan 2 keer.

Rest ons u nogmaals te danken voor uw review en wij betreuren het incident.

Review door stijm , zaterdag 16 april 2016 15:19

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

De website is overzichtelijk, en de filters werken goed. helaas is het wel zo dat de verzendkosten pas bij het betalen worden bijgerekent.

Verzending

Ik heb een refurbished laptop op dinsdagavond besteld, en op donderdag was deze binnen.

Klantenservice

Ik heb een refurbished laptop bij laptop plus besteld. Helaas, een dag later kwam ik erachter dat het scherm enkele dode pixels bevatte. Ik heb contact met laptop plus opgenomen, en kreeg de optie om de laptop terug te sturen, of om een giftcard voor hun webshop te ontvangen. Ik heb ervoor gekozen de laptop terug te sturen, en vijf dagen later lag er een nieuwe op de mat. Ik ben zeer te spreken over de klantenservice van laptop plus, wie vaak al binnen een uurtje reageerde op mijn mails. Ik raad deze winkel aan! goede prijzen met goede producten!

Gepost door laptopplus, zondag 17 april 2016 23:44

Dank voor uw review.

Wij zijn blij dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Review door Nozmordre , donderdag 31 maart 2016 22:15

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Ik heb hier een office 365 licentie van een jaar gekocht. Hele scherpe prijs, had paar minuten na betaling de sleutel in de mail.

Gepost door laptopplus, donderdag 31 maart 2016 22:22

Helaas is de hele scherpe prijs tijdelijk, maar u was er nog mooi op tijd bij.

Veel plezier met uw aankoop en hopelijk tot volgend jaar!

Review door remco92_3 , zondag 7 februari 2016 16:02

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Lang getwijfeld tussen de clevo met 970m en 980m. Uiteindelijk vanwege het grote prijsverschil toch maar de Clevo met 970M genomen. Laptop is top! Veel betalingsopties, betaling via Ideal ging snel en makkelijk. Meteen een mailtje met een bestellingsoverzicht. De 404 actie vond ik leuk bedacht.

Verzending

De verzendstatus gaf nogal wat verwarring. De status die mijn order had stond namelijk niet bij de mogelijke statussen. Ik kreeg na een week wel een mailtje met de verwachte leverdatum wat ik erg netjes vond. Op donderdag een mailtje dat hij de week erop op woensdag zou binnenkomen. Zaterdag was de laptop er echter al

Klantenservice

Zeer snel antwoord op vragen. Aantal vragen gesteld m.b.t. het selecteren van de juiste laptop. Een keer een mailtje terug waar ze mijn voornaam verkeerd hadden? Dat was erg slordig, voor de rest wel altijd zeer snelle en goede terugkoppeling omtrent je gestelde vraag.

Gepost door laptopplus, maandag 8 februari 2016 00:19

Remco,

Dank voor uw review.

Betalen met iDeal is nu nog makkelijker, doordat u op onze website al uw bank kiezen kan en nog sneller bij de betaalmogeving van uw bank komt.

De verzendstatus staat zeker op de roadmap om te verbeteren, maar omdat we bij elk component / optie een status hebben, is dat nogal omslachtig, maar dank voor de tip.

De 404 pagina -->

Uw voornaam fout vermelden is inderdaad niet sjiek, gelukkig kwam de mail wel bij de juiste persoon uit.

Review door lowrence , vrijdag 5 februari 2016 14:24

Algemeen

27-1-2016 een barebone besteld bij Laptop Plus. De beloofde levertijd bedraagt 1-2 weken. Vandaag (5-2-2016) mailtje gekregen dat de laptop is opgestuurd en morgen binnenkomt. Top! Het ging om de 15,6 INCH CLEVO P650RE6 GTX 970M.

Verzending

Beloofde snelheid werd gehaald.

Klantenservice

Voor het aanschaffen van de barebone enkele keren wat vragen gesteld per mail. De vragen werden erg snel beantwoord en ook de technische vragen werden goed beantwoord.

Gepost door laptopplus, vrijdag 5 februari 2016 14:34

Lowrence,

Heel veel plezier gewenst met de aankoop, met een beetje geluk heeft u hem morgen in huis, mede dankzij @PostNL natuurlijk.

Mochten er in de loop van de tijd vragen/opmerkingen zijn, horen we dat graag. We zien dat u nog wel wat zelf moet plaatsen, gezien de bestelling, hierbij vast de officiele manual van uw model, wellicht handig: http://www.clevo.com.tw/e...ownload.asp?sno=5588&no=3

Review door WrongWalnut , donderdag 4 februari 2016 13:44

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 5

Op 29 december 2015 heb ik de 15,6 inch Clevo P650RE6 GTX 970M die je verder zelf kan samenstellen besteld bij Laptop Plus. Tot op heden mijn laptop niet ontvangen. Wel hebben zij mij bijna elke week een update gegeven dat het weer wat langer zal gaan duren. Met een aantal keer een datum dat de laptop verstuurd zal worden. Maar dit werd elke keer uitgesteld. Ze geven zelf aan op de website dat ze er 1 - 2 weken over zullen doen.

Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant reageren ze wel netjes op mijn mailtjes en sturen ze uit zich zelf updates over mijn bestelling. Maar aan de andere kant duurt het wel meer dan een maand terwijl zij 1-2 weken aangeven. En dat is dus ontstaan door meerdere problemen.

Op 04-02-2016 belletje gehad van laptop-plus, daarin hebben ze mij uitgelegd hoe het nu precies zit. Het werd mij toen een stuk duidelijker. En op 05-02-2016 de laptop ontvangen.

Ondanks dat ik net de gene ben die pech heeft gehad met de levering. Ben ik erg tevreden met de laptop en de klanten service van Laptop-plus. En raad andere ook zeker aan om hier een laptop aan te schaven.

Gepost door laptopplus, vrijdag 5 februari 2016 14:29

WrongWalnut,

Klopt, we hebben tot 3x toe het door u bijbestelde 3K scherm moeten herplaatsen, aldaar er met de 1e 2 storingen waren, de 3e hadden we niet op voorraad en daar hebben we helaas wat langer op moeten wachten.

We informeren u inderdaad zoveel en zo vaak als we kunnen, we kunnen geen garanties geven over levertijden, maar in 90% van de gevallen halen we de 2 weken gewoon, u behoorde helaas bij die overige 10%.

Als het goed is heeft u overigens sinds 11:51 vandaag de aankoop in handen.

Dank voor uw review in deze, het spijt ons dat we in u geval de levertijd niet gered hebben, we doen er altijd alles aan dit te voorkomen, helaas lukt dat niet altijd.

Review door Marten1990 , dinsdag 2 februari 2016 16:37

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Begin januarir een laptop besteld, nu nog steeds niet binnen. Op de site prijzen ze hun levertijd aan van 1 - 2 weken maar hier blijkt dus niks van waar te zijn. Van tevoren juist gezocht of Ze goed beoordeeld worden, lijkt in iedergeval wel zo op de forms maar ik zie er niks van terug. Meerde keren heb ik tegenstrijdige berichten gehad van de levertijd. De ene dag is her volgende week, volgende dag is het opeens over 3 weken. Word zo nu al leuk 4 weken aan het lijntje gehouden.

Klantenservice

Zie eerste stuk, tegenschrijdige berichten, nooit duidelijk hoe het echt zit.

Gepost door laptopplus, dinsdag 2 februari 2016 18:06

Hoi Marten,

U bestelt een 'Zelf samenstellen' laptop. Daar zit geen vaste levertijd aan vast, we zeggen dan ook 1-2 weken en hebben u op:

12-01
21-01
25-01
02-02

Naar aanleiding van uw bestelling op 06-01, welke op 07-01 is verwerkt in ieder geval via e-mail geupdate over de status.

Dit is natuurlijk geen excuus voor het latere, dan verwacht, leveren, maar toch zeker ook noemenswaardig voor u dat we u niet in het ongewisse laten over de vertraging.

Op het moment dat er vertraging optreedt, waarbij de componenten helaas niet bij de buren te verkrijgen zijn, is het afgeven van exacte data helaas gewoon erg complex en onpraktisch.

U aan het lijntje houden is uiteraard niet netjes, zeker niet onze bedoeling.

Excuus voor het ongemak.

Review door NiGeLaToR , donderdag 14 januari 2016 16:59

Algemeen

Na ampele overwegingen viel de keuze op een barebone notebook om een vaste game pc te vervangen. Clevo via LaptopPlus met veel positieve recensies werd het. Op 11 december besteld en zou voor kerst binnen zijn - helaas bleek het geleverde 3k scherm niet in orde en werd een nieuwe besteld, waardoor levering 11 januari pas plaats vond. Ondanks de lange levertijd toch een hoge beoordeling - de laptop is in mijn bezit en bevalt goed. Liever bij een custom build laptop wat langer wachten en helemaal goed, dan haastwerk en problemen. Laptop was pro actief voorzien van niet geactiveerde Windows 10, dat scheelde tijd!

Verzending

Laptop verpakt in een doos met flink wat schuim erin, deze doos zit vervolgens weer in een andere doos. Zolang Post NL er niet mee gooit volstaat dit prima en alles zat er verder netjes bij.

Klantenservice

Gerben, Tim, noem ze maar op - ik zou ze haast uitnodigen op m'n verjaardag ;-) Door de langere levertijd zowel via e-mail als via Tweakers.net contact gehad en het contact verliep soepel en pragmatisch. Verder worden vragen snel en enthousiast opgevolgd - dus ik zou zeggen, ga voor de volgende 10 jaar!

Gepost door laptopplus, donderdag 14 januari 2016 17:00

Nog 10? Zolang jullie enthousiast blijven, onze inspanning waarderen en blijven kopen, gaat dat wel goedkomen!

Review door TweakingRens , woensdag 2 december 2015 11:14

Algemeen

Ik dacht dat ik al eens eerder een recensie achter had gelaten voor laptop plus, maar dit bleek niet het geval te zijn. Dus bij dezen. Prima zaak om je laptop bij te bestellen.

Verzending

Verzenden duurt wat lang, maar het zijn dan ook vooral custom-built laptops, dus ik snap dat ze niet alle onderdelen op voorraad kunnen hebben.

Klantenservice

Heb m'n laptop door mijn eigen schuld om zeep geholpen.
Zelfs om twaalf uur 's nachts stond de klantenservice voor me klaar.
Niet dat het nodig was op dat tijdstip, maar geeft wel blijk van 'dedication' .
Gerben, ga eerder slapen!

Gepost door laptopplus, woensdag 2 december 2015 11:28

Zal ik doen!

Review door raltorffer , maandag 2 november 2015 21:48

Algemeen

Op 1 Oktober een Clevo P650RG besteld, 26 oktober ontvangen. de levertijd verdient op zichzelf absoluut geen 5 sterren .

Die lange levertijd is gelukkig niet aan LaptopPlus toe te rekenen, dit kwam door een vertraging bij Clevo UK. Na ontvangst heeft LaptopPlus binnen enkele dagen(?) mijn laptop afgewerkt en toegestuurd.

Laptop was prima in orde, en ik zou LaptopPlus aanraden aan iedereen die graag een Clevo wil kopen!

Een review van de laptop zelf volgt nog! Voor brandende vragen kun je altijd een PM sturen.

Aan LaptopPlus:
De site is echt vele malen beter geworden, vergeleken met de oude! Wel heb ik nog twee verbeteringen, je kunt mobiel niet inloggen om te kijken hoe je order ervoor staat. En bij dit soort lange levertijden is het handiger om in de orderstatus wat meer informatie te plaatsen, dat voorkomt dat iemand als ik jullie een keer of 3 gaat bellen om te kijken hoe het ervoor staat

Verzending

Alles was netjes verpakt, verzekerd en verstuurd, alleen was de voedingskabel van de PSU niet in het pakket aanwezig. Even gebeld en de volgende dag was deze ook naar mij vestuurd. Nu had ik gelukkig nog een berg voedingskabels liggen, dus gelukkig geen frustratie geweest

Klantenservice

Klantenservice is vriendelijk en erg snel met reageren, bovengemiddeld in mijn optiek. Ik stond hier van te kijken aangezien de prijzen van andere resellers van Clevo hoger zijn, daarom verwachte ik dat LaptopPlus hierop zou bezuinigen. Dit hebben ze klaarblijkelijk niet gedaan!

Gepost door laptopplus, dinsdag 3 november 2015 00:12

Dank voor uw review,

Allereerst, we hadden de laptop ook 1 week later online kunnen zetten, dan was de levertijd goed geweest, maar we waren wat voorbarig (krijg je als je IT-freaks in dienst hebt ).

Dank voor uw waardering voor de website, we zijn nog niet klaar, maar ook wij zijn het met u eens dat het een stuk beter geworden is.
Het mobiele deel gaan we ZEKER even naar kijken, hebben we getest, maar wellicht is dit weer in tussentijd door updates incorrect werkend geraakt.

De orderstatus is zeker nog een puntje dat op ons lijstje staat te verbeteren, zodat we zowel via e-mail als ook online meer en vaker status updates geven, vooral als het om complexe producten gaat.

Review door nickcob111 , maandag 26 oktober 2015 17:19

Algemeen

Ik was opzoek naar een laptop die ik zelf in elkaar kon zetten. De laptop heeft een top prijs kwaliteit verhouding. Op de website was de laptop die ik wilde makkelijk te vinden. Nette bevestiging en bestellen ging eenvoudig

Verzending

Netjes binnen de aangegeven levertijd. Het product was ontzettend goed verpakt met veel van dat zwarte schuim. Ook de laptops waren goed verpakt. Niks op aan te merken, helemaal top!

Klantenservice

De support van laptopplus is uitstekend. Een persoonlijk contact waarbij ik met mijn vragen terecht kon over de laptop die ik in elkaar wilde zetten. Ook wisten zij mij met extra informatie te verschaffen en zijn ze zeer klant vriendelijk.

Gepost door laptopplus, maandag 26 oktober 2015 17:28

Niets aan toe te voegen

Review door Azerion , maandag 7 september 2015 20:34

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

De website zou voor mij als tweaker fors verbeterd kunnen worden, ik heb hun hier ook over benaderd en kreeg de reactie dat het voor de gemiddelde gebruiker niet zou uitmaken, gezien de 4 sterren geef ik ze hier enigzins gelijk in, echter zou het wel fijn zijn als de filter mogelijkheden zouden worden aangepast, de barebones worden nu niet meegenomen bij het opzetten van filters waardoor je een slecht beeld krijgt van wat ze aanbieden.

Verzending

Verzending was goed verpakt en het was duidelijk zichtbaar dat de laptop eerst is getest voordat deze is verzonden, de track and trace code werkt echter niet omdat deze was gemaakt met de postcode waar de factuur heen ging en niet de postcode waar het pakket heen ging(kwam ik later pas achter)

Klantenservice

Gezien de bestelling door mijn werkgever is geplaatst en dus ook het bedrijfsaccount is gebruikt had ik geen inzicht in de voortgang van de verzending, op mijn navraag per e-mail ontving ik netjes binnen een aantal uur reactie dat de laptop zeer waarschijnlijk op die dag verzonden zou worden.

Gepost door laptopplus, maandag 7 september 2015 22:43

Beste Azerion,

Ten aanzien van uw opmerking over de filters, daar is net afgelopen week een update over geweest, hoor graag weer van u of dit beter is (wellicht nog niet perfect).

We hebben de GPU's niet verder onderscheiden, maar wel als het product een bepaalde GPU als optie heeft, ook getoond.

Review door hirukaru , maandag 10 augustus 2015 21:48

Algemeen

Laptopplus is een goede webshop met goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik had een laptop besteld de P670-SE. De levertijd was +/- 2 weken wat relatief normaal is bij een BTO echter had ik alleen als optioneel een andere WiFi kaart. Het product was dan ook geleverd rond deze richtlijn van 2 weken. Het bleek dat het beeldscherm nog op zich liet wachten in het begin .

Verzending

Het product was goed ingepakt en op tijd verzonden, het enige aparte was dat er een kinderklapper in de doos zat.

Klantenservice

De klantenservice is super goed, ik had problemen met de headphone jack die blijkbaar werden veroorzaakt door een niet of vergeten installatie van de hotkey/control center/command center drivers. Het blijkt dus dat deze drivers ook een deel van de audio op zich nemen.

Na veel mail overleg (midden in de nacht) alle drivers opnieuw geļnstalleerd en er dus achtergekomen dat ik nu wel de control center kan openen en het geluid volledig werkt.

Tevens staan ze je goed te woord m.b.t. bios updates dat ze zelf niet aanraden om deze te upgraden (ondanks dat tweakers het wel kunnen natuurlijk ) gewoon om het feit dat als het werkt, werkt het.

Om dit contact is daarom de review iets aangepast naar uitstekend vanwege de goede service.

Gepost door laptopplus, woensdag 12 augustus 2015 12:05

Dank voor uw review! Veel succes en plezier met de P670SE.

Scorekaart voor Laptop Plus B.V.

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8