Laptop Plus B.V.

139 producten en 228 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Laptop Plus B.V.

Review toevoegen

Algemeen

Na enkele keren op de website gekeken voor Mcafee livesafe uiteindelijk toch gekocht wat zeer eenvoudig te bestellen was. Ook snel geleverd met de mail. Bedankt

Algemeen

overzichtelijke website. bestelproces ging zeer netjes. online licentie besteld en alles binnen 5 minuten geregeld en in de email ontvangen.

Verzending

zoals geadverteerd binnen enkele minuten de licentie in de mail ontvangen

Algemeen

Ik heb in maart een Clevo-barebones bij Laptop Plus gekocht, aangezien het een zeer mooie prijs was. Na een halfjaar begon een scharnier erg losjes aan te voelen. Nadere inspectie toonde aan dat de behuizing van een schroefje van het scharnier was losgebroken.

Contact opgenomen met klantenservice voor garantie, die vroeg om de laptop op te sturen. Laptop opgestuurd en enkele dagen later kreeg ik een e-mail dat de reparatiekosten voor mijn rekening waren, omdat ik andere schroeven te hard aangedraaid zou hebben toen ik mijn eigen hardware aan de laptop toevoegde.

Mij lijkt het een sterk verhaal dat een schroef die ik verder niet had aangeraakt kapot was gegaan omdat ik andere schroeven te hard aangedraaid zou hebben en daarmee het plastic rond die schroeven had geforceerd.

Uiteindelijk een vriendelijk telefoongesprek gehad met een medewerker gehad, met wie ik tot een redelijke oplossing heb kunnen komen. Gisteren heb ik mijn laptop teruggekregen en nu blijkt de nieuw geļnstalleerde palmsteun voorzien te zijn van een vingerafrdukscanner, die er eerst niet was. Toch een leuke bonus.

Verzending

Bij de aanvankelijke aankoop duurde het even totdat de laptop aankwam, maar dat was ook aangegeven op de website. Laptop Plus maakt gebruik van DHL, die in principe gewoon in staat is om de volgende dag te leveren.

Klantenservice

Kleine toevoeging op bovenstaande tekst, toen ik mijn laptop aanvankelijk wou bestellen, heb via het contactformulier een vraag over de accucapaciteit gesteld. Op de website stond namelijk een andere waarde aangegeven dan een eerdere koper aangaf in zijn laptop te hebben. Ik heb snel reactie op mijn vraag gekregen en niet veel later was de fout op de productpagina aangepast.

Algemeen

Ik werd goed te woord gestaan toen ik voor info kwam, ik kreeg de kans mijn order daar ter plekke nog aan te passen.

En omdat ik het graag binnen een week wilde hebben werd er gelijk besteld bij de leverancier nadat ik mijn order had geplaatst. Ook dachten ze erg goed mee omdat ik aangaf dat ik een LAN party had wilden ze er wel even wat meer haast mee maken.

Verzending

Ik heb mijn order opgehaald, aangezien ik er vlak bij woon. Door de ruime openingstijden kon ik na mijn werk (en het avond eten) gemakkelijk naar ze toe om mijn order op te halen.
Bij ophalen werd mijn hele laptop onderdeel voor onderdeel geshowd (in windows) zodat er geen fouten zaten het door mij bestelde systeem.

Bij thuiskomst bleek een driver van het geluid niet te werken die moest ik zelf even downloaden en installeren toen werkte het geluid prima.

Algemeen

De goedkoopste met Norton Internet Security!! Even gebeld want ik had een paar vragen, daarna besteld.

Verzending

In 1 woord: Super!! Ik was net klaar met de Ideal betaling en meteen de software key in m'n inbox!!

Klantenservice

Had gebeld omdat ik een paar vragen had, telefoon werd snel opgenomen en mijn vragen waren meteen beantwoord.

Algemeen

De shop is overzichtelijk & makkelijk te gebruiken. Antwoord op vragen wordt snel gegeven en ook telefonische verzoeken wordt adequaat op gereageerd.

Verzending

Verzending met DHL, geen fan van. Zou voor dit type product, zeker gezien de kwetsbaarheid, liever verzending met UPS zien.

Dank voor je review, waarom zou je liever voor UPS kiezen dan DHL? Wij hebben tot op heden nog geen 'klachten' aangaande DHL en zijn wel benieuwd naar uw beredenering.

Algemeen

Na 14 maanden mijn BTO laptop gebruikt te hebben kwam hij niet meer verder dan de BIOS. Gelijk contact opgenomen met Laptop Plus waar hij ook gekocht was.
Ik kon meteen naar hen toekomen om hem af te leveren en ze zouden meteen een eerste blik op werpen. Vooral toen het vermoede rees dat het de hdd kon zijn werd er haast gemaakt. Gelukkig kon de hdd nog een keer gestart worden waardoor ik een backup kon maken.
Na de backup de laptop achter gelaten.

Klantenservice

Na een paar dagen en verschillende tests later werd ik netjes gebeld of ik de laptop weer wou ophalen of terug gezonden moest worden. Vanwege de tijd heb ik hem besloten op te halen.
Al met al een top service!

Algemeen

Helaas was ik gisteren weer in de winkel, deze keer omdat de laptop erg veel lawaai maakte. Toen ik binnen kwam werd ik meteen geholpen. Natuurlijk was er nu niks mis met de laptop. (zie je gewoon altijd) Maar ze hadden wel even tijd om een paar benchmarks te draaien en de laptop open te maken en de ventilators schoon te spuiten. In totaal duurde dit ongeveer 1 uur.

Klantenservice

Ze namen de tijd om mij te helpen. Ze hebben dik 1 uur benchmarks gedraaid en ook nog even de ventilators schoon gespoten. (was om 13.50 in de winkel, was rond 3 uur weer weg) Helaas hebben ze niks kunnen vinden. Er werd zelfs wat te drinken aangeboden en alles werd netjes uitgelegd. Erg fijn dat ik even kon wachten. Nu heb ik met eigen ogen kunnen zien dat ze niks gevonden hebben en netjes werken.

En wat ik ook heel netjes vond, was dat ze diverse 'test SSD's' hebben. Dit zijn SSD's die ze gebruiken om laptops te testen. Door de test SSD tijdelijk in te bouwen, hoeven ze geen software op de schijf van de klant te installeren. De klant kun dus gewoon verder waar hij is gebleven, zonder eerst allemaal software te verwijderen.

Algemeen

Wat een top webshop. Zocht een laptop naar mij wens. Alleen bij laptop plus was hij te vinden. Alles is keurig gelopen, goed op de hoogte gehouden wat er gebeurde.

Verzending

Besteld en snel geleverd 1-2 weken was de levertijd. Ik kreeg mijn laptop na 1 week en 2 dagen dus ruim in de levertijd.

Algemeen

Ik ben in de winkel in Kampen geweest omdat mijn acculader van mijn laptop kapot was. Daar ben ik vriendelijk en redelijk snel geholpen door aardig en vakkundig personeel. (niet van dat mediamarktpersoneel dat nergens verstand van heeft) Ze hebben ook een eigen assemblage- en reparatieafdeling.

Klantenservice

Helaas deed mijn acculader na 8 maanden niks meer (kabelbreuk) Ik heb contact opgenomen en mocht naar de winkel komen. Daar ben ik vriendelijk en redelijk snel geholpen. Helaas geven ze nooit garantie op de acculader en waren er sporen van gebruikersschade, maar ze konden me wel een nieuwe leveren voor 25 euro ipv de gebruikelijke 60. Ook maar direct gratis een nieuwe kabel erbij, een kortingsbon van 2.50 euro en meteen goed en duidelijk advies hoe ik de adapter moet transporteren.

Al met al toch tevreden voor de snelle oplossing (volgens de site zat er 2 weken levertijd op de lader) De Klantenservice is te bereiken via twitter, facebook en whatsapp. Via whatsapp kan het wel eventjes duren voor je reactie hebt helaas.

Dank voor uw review.

Zodra Whatsapp een fatsoenlijk werkende API heeft zullen we hem integreren in onze helpdesk software, zodat reageren sneller gaat, nu is het een zelfstandig medium op zich en het toestel is alleen tijdens kantooruren beschikbaar, dus dan duurt reageren soms inderdaad helaas wat langer .

Algemeen

Op vrijdag 3 Maart een Clevo P640HK1 besteld.
De laptop voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Snelle verzending.03-03-2017 besteld.
Zaterdag 11-03-17 had ik de laptop al thuis.
Ruim 1 week dus,terwijl er 2 weken levertijd werd aangegeven.

Klantenservice

Vlotte duidelijke en vriendelijke communicatie.

Dank voor uw review!

Veel plezier van uw aankoop, maar met een 14 inch monster, komt dat vast wel goed. .

Algemeen

Het product dat ik heb aangeschaft was van goed kwaliteit, voor een goede prijs. De klantenservice was naar mijn mening slecht.

Verzending

Verzending ging goed, het werd verzonden in een stevige verpakking. Echter kreeg ik na 2 weken nog niks te horen over mijn bestelling, en nadat ik contact had opgenomen kreeg ik te horen dat deze nog niet verzendklaar was.
De 2 weken die belooft wordt konden ze dus niet nakomen.

Klantenservice

De klantenservice was naar mijn mening slecht. De laptop die ik had besteld werd uiteindelijk zonder Windows verstuurd, wat niet de bedoeling was. Om dit alsnog te laten installeren moest ik maar langskomen bij hun winkel. Hier werd geen reisvergoeding voor gegeven, omdat ik geen extra garantie had gekozen voor mijn laptop.
De communicatie vanuit hun kant is erg slecht, omdat je zelf overal achteraan moet gaan, en je pas antwoord krijgt als je eerst op 3 verschillende manieren ze probeert te bereiken.

U besteld op 5 februari een notebook met levertijd 1-2 weken, nergens beloven we dus 2 weken?

Uw order wordt, omdat 5 februari een zondag is, op 6 februari in behandeling genomen en de 21e wordt hij verzonden, dat is dus 2 weken en 1 dag, volgens ons valt dat dan dus nog wel mee? .

Dan besteld u een laptop t.w.v. meer dan ¤ 1200,- en zonder windows, u heeft kennelijk middels een medewerker afgesproken dat de trial van Windows zou worden geinstalleerd en niet verwijderd, dat is dan dus helaas wel gebeurd, waaardoor u terug diende te komen.

Echter, software valt niet onder de garantievoorwaarden en al zou er iets met de Windows installatie fout gaan, dient u altijd zelf voor het retour te zorgen en/of de installatie zelf opnieuw te doen, herinstallatie is namelijk niet gratis en valt nimmer onder garantie.

Dan dient u dus voor ¤ 10,- kosten te maken waarbij wij u, onder service & coulance, een Windows installatie leveren en dan ook vraagt u of wij deze reiskosten willen vergoeden, op een aankoopbedrag van ¤ 1200,-?

Wij bieden u dan een kortingsvoucher die meer waard is dan deze ¤ 10,- en u geeft dan aan dat u dat accepteert.

Dit alles nadat u oorspronkelijk rechtstreeks contact had met een medewerker die na uw levering (terecht) op vakantie ging.

Als laatste geeft u dan, nadat u bevestigd hebt dat alles na tevredenheid is opgelost, deze review?

Onze service gaat ver, maar of we nog veel verder moeten gaan dan we gingen, vragen we ons af.

Wellicht volgende keer gewoon een Windows installatie meebestellen of een kant-en-klare laptop kopen? Scheelt u in 3 jaar tijd toch zeker ¤ 10,- reiskosten .

Algemeen

Fijne website waar je zelf je laptop kan samen stellen.
Tijdens de bestelling wordt je netjes op de hoogte gehouden over het verloop van het bestel proces.

Verzending

Snel geleverd en binnen de 5 dagen die ze aangeven.

Klantenservice

Voor mijn aankoop heb ik gebeld voor informatie omdat ik het merk niet kende.
Ik ben netjes te woord gestaan en er werd mij gelijk gevraagd of ik een voorkeur had voor de pre-geļnstalleerde windows versie. Deze kan je via mail aangeven.

Dank voor je review!

Veel plezier van je aankoop.

Laptop Plus BV

PS. Mocht je nog tijd hebben, https://tweakers.net/pric...63/clevo-n850hk1/reviews/ zullen de andere Tweakers hier vast kunnen waarderen

Algemeen

Laptop Plus bood de beste prijs voor een barebones Clevo laptop. Afgegaan op eerdere reviews, en is heel goed bevallen! De laptop werd gebruiksklaar en op tijd afgeleverd.

Verzending

Verzending binnen de verwachte levertijd (2 weken), en netjes verpakt.

Klantenservice

Service en support zijn prima. Telefonisch vriendelijk en correct. E-mails werden binnen een paar uur beantwoord.

Dank voor je review, veel plezier van de notebook!

Algemeen

Duidelijke website om te bestellen. Levertijd is niet helemaal duidelijk en heb hier nog een mailtje over moeten sturen. Laptop inmiddels binnen en ben uiterst tevreden, hele snelle en mooie laptop! Windows 10 opnieuw installeren gaf wat problemen met het installeren van de GTX 1060, maar na het volledig updaten van Windows was dit verholpen.

Verzending

Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze de levertijd van 2 weken zouden halen. Tot mijn vreugde kreeg ik binnen 2 weken een mailtje met de mededeling dat de laptop al verzonden was!

Klantenservice

Een paar keer gemaild met de vraag hoelang de levertijd ongeveer zou zijn en wanneer ik mijn laptop ongeveer kon verwachten. Het antwoorden op de mails kan wat sneller, maar misschien ben ik gewoon verwend. Verder prima antwoord gehad en keurig op tijd geleverd.

Dank voor je review,

We proberen alle vragen binnen 1 werkdag te behandelen, alleen kunnen we dat niet altijd garanderen.

Fijn om te horen dat de aankoop bevalt, veel plezier gewenst!

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen. Er was veel te costumizen, van beeldscherm type tm GPU tm CPU, memory en ruimte etc!

Verzending

Goed ingepakt. Geen krassen etc.

Klantenservice

Uitstekende klantenservice! Ik kon eerst geen drivers installeren omdat de USB 3.0 controller mijn USB niet herkende. Ik had ook geen internet beschikbaar en geen DVD reader. Na een belletje en een email had ik een driverlist gekregen en tips gekregen om toch mijn drivers te kunnen installern op mijn laptop!

Dank u!

Algemeen

Zeer teleurstellende ervaring met laptopplus.nl:
- basis Topstar u931 laptop besteld op 16 april
- laptop kwam op 5 mei binnen met een kapotte pixel; op eigen kosten retour
- laptop met vervangen scherm gleverd op 28 mei: dit keer met meerdere kapotte pixels; weer retour op eigen kosten
- gratis tas werd ook niet geleverd

De geclaimde "gratis retourprocedure" wordt niet nagekomen. "U hoeft hiervoor niets te doen op voorhand, u hoeft hiervoor niet bij te betalen, deze service is volledig gratis.".
Kwalijker is dat de "eigen reparatie afdeling" is niet erg capabel is helaas. Kennelijk worden de producten niet echt grondig getest, 2 keer een schem met duidelijke kapotte pixels wordt niet opgemerkt.
De "Snelle levering" is niet echt snel naar mijn idee. Na 1,5 maand wachten had ik dus nog steeds geen laptop.

Communicatie met de klant is wel zeer goed. Maarja daar heb je niks aan als de gemaakte beloftes niet worden waargemaakt.

Verzending

Geclaimde leverperiodes worden niet gehaald. Heb dus anderhalve maand gewacht op uiteindelijke levering van een defekt produkt.

Dank voor je review,

We vinden de onstane situatie voor u erg vervelend en hebben daarom de aankoop ook ongedaan gemaakt voor u.

Enkele zaken die ons opvallen in uw review, waar we een kanttekening bij willen plaatsen, te weten:

- De 1e levering was overigens geen 1,5 maand, maar 2,5 week, hetgeen met uw verhaal dus niet strookt.
- We bieden een gratis retourprocedure (antwoordnummer) waar u tot 2x toe geen gebruik van heeft gemaakt, ons inziens een onterecht deel in uw review.
- We beloven 24 uur dode pixel garantie en die hebben we u ook geboden, maar bij de 2e constatering niet gekozen voor herlevering, maar het ontbinden van de aankoop, hetgeen ons inziens past binnen onze belofte.

038 - 386 10 50

De 1,5 maand is de gehele periode dan de bestelling (dus vanaf het doen van de bestelling tot het ontvangen van het 2e "gerepareerde" exemplaar. De gemaakte retourkosten worden kennelijk enkel vergoed na een belletje, probeer je dit via mailcontact te doen dan heb je kennelijk geen recht hierop. Beetje vreemd maarja.

Wat mij het meeste dwarszit is dat er letterlijk gezegt wordt "Gaat goed komen!" en dit dus niet gebeurt.

Nog even intern een kleine bespreking hierover gehad tijdens ons wekelijks werkoverleg, en daarop wilde ik toch nog even reageren.

1. U heeft de laptop de 16e besteld, echter is de order pas de 19e bevestigd na ontvangst betaling.
2. De laptop is de 2e mei aan u toegezonden, hetgeen exact binnen de 2 weken levertijd is, dat deze niet direct goed was is natuurlijk betreurenswaardig en dat de levering van PostNL er langer dan 1 dag over doet staat daar nog even los van, hetgeen overigens nog steeds heel vervelend is.
3. Uw telefoontje kunnen we overigens niet terugvinden?
4. Onze interne procedure voor het testen op dode pixels is heden verscherpt en aangepast, om dit voorval te voorkomen, ook voor ons is het niet prettig en praktisch als er per ongeluk toch een laptop met een dode pixel verzonden wordt, laat staan 2 keer.

Rest ons u nogmaals te danken voor uw review en wij betreuren het incident.

Algemeen

De website is overzichtelijk, en de filters werken goed. helaas is het wel zo dat de verzendkosten pas bij het betalen worden bijgerekent.

Verzending

Ik heb een refurbished laptop op dinsdagavond besteld, en op donderdag was deze binnen.

Klantenservice

Ik heb een refurbished laptop bij laptop plus besteld. Helaas, een dag later kwam ik erachter dat het scherm enkele dode pixels bevatte. Ik heb contact met laptop plus opgenomen, en kreeg de optie om de laptop terug te sturen, of om een giftcard voor hun webshop te ontvangen. Ik heb ervoor gekozen de laptop terug te sturen, en vijf dagen later lag er een nieuwe op de mat. Ik ben zeer te spreken over de klantenservice van laptop plus, wie vaak al binnen een uurtje reageerde op mijn mails. Ik raad deze winkel aan! goede prijzen met goede producten!

Dank voor uw review.

Wij zijn blij dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Klantenservice:

Ik heb hier een office 365 licentie van een jaar gekocht. Hele scherpe prijs, had paar minuten na betaling de sleutel in de mail.

Helaas is de hele scherpe prijs tijdelijk, maar u was er nog mooi op tijd bij.

Veel plezier met uw aankoop en hopelijk tot volgend jaar!

Algemeen

Lang getwijfeld tussen de clevo met 970m en 980m. Uiteindelijk vanwege het grote prijsverschil toch maar de Clevo met 970M genomen. Laptop is top! Veel betalingsopties, betaling via Ideal ging snel en makkelijk. Meteen een mailtje met een bestellingsoverzicht. De 404 actie vond ik leuk bedacht.

Verzending

De verzendstatus gaf nogal wat verwarring. De status die mijn order had stond namelijk niet bij de mogelijke statussen. Ik kreeg na een week wel een mailtje met de verwachte leverdatum wat ik erg netjes vond. Op donderdag een mailtje dat hij de week erop op woensdag zou binnenkomen. Zaterdag was de laptop er echter al

Klantenservice

Zeer snel antwoord op vragen. Aantal vragen gesteld m.b.t. het selecteren van de juiste laptop. Een keer een mailtje terug waar ze mijn voornaam verkeerd hadden? Dat was erg slordig, voor de rest wel altijd zeer snelle en goede terugkoppeling omtrent je gestelde vraag.

Remco,

Dank voor uw review.

Betalen met iDeal is nu nog makkelijker, doordat u op onze website al uw bank kiezen kan en nog sneller bij de betaalmogeving van uw bank komt.

De verzendstatus staat zeker op de roadmap om te verbeteren, maar omdat we bij elk component / optie een status hebben, is dat nogal omslachtig, maar dank voor de tip.

De 404 pagina -->

Uw voornaam fout vermelden is inderdaad niet sjiek, gelukkig kwam de mail wel bij de juiste persoon uit.

Scorekaart voor Laptop Plus B.V.

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg