Laptop Plus B.V.

140 producten en 233 uitvoeringen

Laptop Plus is een landelijk leverancier van hardware, opgericht in 2003, met de focus op nieuw, ex-demo en gebruikte laptops. Naast laptops leveren wij beamers, computers, printers en accessoires.

De 6 zekerheden van Laptop Plus

U twijfelt nog aan uw keuze om voor Laptop Plus te kiezen?
Laptop Plus levert u naast de gebruikelijke voordelen als een scherpe prijs en een goed assortiment de volgende 6 sterke meerwaarden:

Goede garantie + Eigen reparatieafdeling

Naast een goede garantie afhandeling, waarbij wij met een gratis retourprocedure werken of zelfs een afhaalservice bieden. Leveren wij U het grote voordeel door te werken met een eigen reparatie afdeling. Hier repareren wij bijna alle laptops en computers, van simpele onderhoudsbeurten tot aan moederbord reparaties.

14 dagen retourrecht

En wij bedoelen dan niet alleen dat u het bestelde product, of deelbestelling binnen 14 dagen mag retourneren, maar zelfs dat u via een antwoordnummer dit gratis kan doen. Dat noemen wij pas extra service.

Gratis 24 uur dode pixelgarantie, t.w.v. 75,-

Niets zo erg als een nieuwe laptop ontvangen en direct al constateren dat er een oplichtende pixel in uw beeldscherm zit. Helaas komt het nog steeds voor. Wij leveren u de gratis service, waarbij wij uw scherm vervangen, zodra u binnen 24 uur na ontvangst de melding doet van een dode pixel.

24 uur uitpakgarantie

U mag het product uitpakken en bij melding binnen 24 uur zullen wij het product automatisch vervangen, of eventueel als retour accpeteren, al naar gelang uw voorkeur.

Snelle levering binnen 24 uur door heel de Benelux

Wij zeggen niet, super snel, of voor 22.00 besteld en morgen in huis, omdat wij als geen ander weten dat dit niet altijd waar te maken is. Zeker omdat wij al onze producten nog een keer extra testen in ons testcenter, updates draaien en aanvullende software installeren. Daarom zeggen wij dat we snel zijn, maar vooral eerlijk over onze levertijden. Als we aangeven 1-3 werkdagen, dan hoeft u dus zeker niet te verwachten dat uw bestelling vandaag nog komt.

Goed bereikbare klantenservice

We zijn dagelijks tijdens openingstijden telefonisch bereikbaar, na sluitingstijd vaak nog via de e-mail voor u bereikbaar. U krijgt altijd iemand persoonlijk te spreken en we bellen u altijd zo snel mogelijk terug, desnoods na sluitingstijd.

Gebruik de links hieronder om direct te navigeren naar onze productcategorieen

Scorekaart voor Laptop Plus B.V.

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 233 producten, 279 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,3 (2,7% onder gemiddeld)
Prijsindex België 96,5 (3,5% onder gemiddeld)