Intertoys

145 producten en 173 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Intertoys

Review toevoegen

Algemeen

Scherpe prijs voor het de Xbox. Levering op tijd en volgens afspraak, afhalen in de winkel het werd ook nog eens gratis ingepakt.

Verzending

Levering binnen 2 dagen na bestelling. Kan tegenwoordig iets sneller, daar staat een scherpe prijs tegenover. Prima dus.

Algemeen

Zeer klantvriendelijk geholpen en de bestelling was binnen de termijn bezorgd. Ook over de prijs-kwaliteit verhouding ben ik te spreken.

Algemeen

Altijd de verkeerde prijs vermeld op tweakers en pakketje kwam nooit aan. Intertoys wilt ook niet helpen om contact op te nemen met de vervoerders.

Algemeen

Skyrim vr op release bestel en nu een weel verder nog niet binnen. Een mail gestuurd en na 2 dagen reactie sorry en het komt binnenkort. Weer een mail gestuurd wanneer ok het kan verwachten en nu 2 dagen geen gehoor. NOOOOOOOIT meer intertoys online voor mii

Verzending

Na een week nog steeds niets binnen. Zie korte toelichting.

Klantenservice

Traag en onduidelijk. Zie wat ik bij korte toelichting heb gezet

Algemeen

Winkel bevat misleidende reclame.
De huidige actie van 15% korting op al het speelgoed is een mooie actie.
Echter laat je niet misleiden dat dit voor een gehele week is.
Ik zocht de een Rose Kurio Advanced Tablet, welke diverse dagen voor ca. ¤ 102,00 stond. In mijn achterhoofd houdende dat de actie een gehele heel was tot donderdag gewacht. ca. een halve week dus.
Na een halve week echter staat de prijs al weer zonder korting. (¤ 119,00)
Vandaar misleidend.

Algemeen

Bestel af en toe een game bij Intertoys. Tot nu toe niets aan te merken op de webshop.

Verzending

Volgende dag in huis en goed verpakt.

Algemeen

Slechte winkel met onkundig personeel (Zoetermeer Stadshart).
Ongeprijsde artikelen in de winkel (icm conflicterende online prijzen) zorgen voor onaangename verassingen bij de kassa. Daardoor moet je eigenlijk een advocaat meenemen om te krijgen waar je recht op hebt.

Volgens het personeel komt dat door prijswijzigingen die dagelijks plaatsvinden.
Wat blijkbaar online en in de folders staat kan de volgende dag weer heel anders zijn en dus sterk afwijken qua prijs. Wat je letterlijk vandaag haalt voor een online geadverteerde prijs kan morgen dus bv 60 procent duurder zijn.

Voor zover ik weet is het illegaal voor een winkel om artikelen aan te bieden zonder zichtbare prijzen. Laat staan prijzen alleen bij de kassa hanteren die sterk afwijken van buiten de winkel geadverteerde prijzen (online & folder).

Technologie laat het het compleet afweten in de winkel, geen internet toegang en een falend kassa systeem.

Klantenservice

Onkundig personeel dat onbekend is met Wet en regelgeving.
De dag en uurprijzen die intertoys blijkbaar hanteert zijn per definitie klantonvriendelijk.

Algemeen

Pre orders werken niet bij hun, track/trace nummer krijg je heel laat pas en klantenservice is ook al niet de beste.

Verzending

Heb iets bij ze wat besteld (5 dagen geleden) maar het is nog steeds niet binnen en ik heb ook nog steeds geen track/trace nummer van hun gekregen.

Klantenservice

Heb ze geprobeerd te bereiken ook via de mail gestuurd al een dag geleden maar nog steeds geen antwoord. In andere woorden ze zijn echt heel traag

Algemeen

Afgelopen vrijdag heb ik een trampoline besteld bij Intertoys voor ¤218,-. Deze trampoline wordt vervolgens binnen 4-5 werkdagen bezorgd (eigenlijk al niet meer van deze tijd, maar ok). Nu zag ik gisteren (zondag) dat Intertoys deze trampoline in de aanbieding had met 10% korting. Ik kon ze op zondag niet bereiken, dus besloot ze hierover vanochtend te bellen (maandag) om te kijken of ze nog wat voor me konden betekenen hierin. Tot mijn grote teleurstelling gaf de dame van de klantenservice aan dat ze me niet kon compenseren. Ik begrijp écht dat dit hun recht is. Maar ik heb het niet over recht, maar over klantvriendelijkheid, redelijkheid en out of the box denken. Zeker voor een keten als Intertoys die in zwaar weer verkeert en er juist alles aan zou moeten doen om bestaande klanten tevreden te houden.
Wat ik bedoel, het gaat me niet eens om het geld, lekker belangrijk.
Maar om het principe: Aangezien ik het product nog moet ontvangen kan ik de koop nog annuleren. Zelfs als dat niet kan, kan ik het product ook nog gratis retourneren. Dus als ik had geweten dat Intertoys zo moeilijk zou doen, dan had ik gisteren gewoon de trampoline nog een keer kunnen bestellen (met de korting) en de huidige koop kunnen annuleren. De dame aan de telefoon gaf aan dat dit inderdaad een optie was geweest: "Ik begrijp u, maar ik kan u niet compenseren en als u zo negatief blijft, dan verbreek ik de verbinding". Dus Intertoys: als je het gesprek aangaat en het niet eens wordt met jullie klantenservice, ben je negatief? Jammer hoor... dit is in elk geval de allerlaatste keer ooit dat ik wat bij Intertoys koop.

Klantenservice

Niet kunnen is iets anders dan niet willen. Het is makkelijk om je te verschuilen achter "ik kan dit niet doen". Maar durf ook eens te zeggen: "dit wil ik niet doen" dan krijg je tenminste een ander gesprek. Daarnaast vind ik het ronduit arrogant van een klantenservice om tegen een ontevreden klant te zeggen "als u zo negatief blijft verbreek ik de verbinding". Wanneer iemand het niet eens is met je standpunt, is hij niet negatief. Het is echt een teken van zwakte. Het "script" van de klantenservice is op, dus dan gooi je het op "u bent negatief". Nee, Intertoys interesseert het geen bal als je ontevreden bent als klant en kiest er voor om je niet te helpen..

Algemeen

Ik had wat besteld gisteren en heb het niet eens binne en nog niet eens een trace nummer of wat dan ook wtf intertoys

Algemeen

Overzichtelijk website maar retourneren mag wel wat eenvoudiger. Wel problemen gehad met de verzending, zie hieronder.

Verzending

Ik had duidelijk aangegeven dat ik mijn bestelling op een woensdag wil ontvangen. Vervolgens krijg ik mijn bestelling op een dinsdag aangeboden. En niet alleen dat maar ook de helft ontbreekt. Ik heb maar 1 track & trace code gekregen dus geen idee of de rest morgen wordt geleverd of niet. Best wel irritant dit.

Klantenservice

Ik wilde nog iets cancelen uit mijn bestelling maar 2 dagen later nog geen reactie van de klantenservice gehad. Lekker dan.

Algemeen

Onlangs een tweede Xbox One S voor mij en mij zoon aangeschaft. Zag deze als bundel met de Minecraft game bij Intertoys Webshop en omdat mijn joch het spel graag wilde hebben heb ik besloten om voor de verandering eens niet bij de grootste online winkel van ons land te kopen. Bij het uitpakken viel mij al op dat de verzegeling van de verpakking van de Xbox al verbroken was. Na het installeren van de console bleek vervolgens dat de meegeleverde code om de Minecraft game te downloaden niet werkte(!). Of Intertoys heeft last van stelende magazijnmedewerkers of ze hebben mij gewoon een tweedehands console verkocht. Allebei even erg, maar ik ben daar als klant maar mooi wel de dupe van. Bovendien heb ik al negen dagen geleden hier een beleefd mailtje over gestuurd naar Intertoys Webshop en tot nu toe nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Niet eens een ontvangstbevestiging! Slechtste service ooit! Bij deze winkel ga ik dus echt NOOIT meer iets bestellen en ik raad het ook iedereen ten sterkste af.

Rafal A. Kobus (45 jaar), Amsterdam.

Verzending

Volgens mij heb ik een Xbox One S van Intertoys gekregen die eerder naar ze geretourneerd is door iemand anders.

Klantenservice

Heb een net mailtje naar Intertoys Webshop geschreven MET een oplossing: graag een nieuwe code mailen die het WEL doet. Ik ben dus bereid om de Xbox wel te houden, ook al is het een retour artikel.
Geen enkele reactie hierop ontvangen. Schofterig gewoon.

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke website met genoeg betaal optie's.
Ik heb de game Donderdag's besteld en de volgende dag in huis..Top

Verzending

Goed en stevig verpakt,en ben prima op de hoogte gehouden ivm de verzending.

Algemeen

Product vrij makkelijk te bestellen maar retourneren en gebruik maken van het herroepingsrecht niet. !

Verzending

Levering was op tijd maar het product niet echt beschermend ingepakt, gewoon een doos in een andere losse doos.

Klantenservice

Nintendo Switch besteld en mooi op tijd geleverd. Keurig op 3-3-2017 ontvangen.

Tot zo ver ging alles goed, nu wil ik gebruik maken van het herroepingsrecht maar dit weigeren ze op basis van dat de controllers niet uitgepakt en aangesloten mogen worden. Hierbij verwijzen ze mij naar de algemene voorwaarden.

Reactie Intertoys:

Beste Patrick,

De reden hiervoor is dat hardware nooit uit de verpakking gehaald mag worden om te proberen. Hierbij wil ik graag verwijzen naar de voorwaarden zoals te lezen op onze website; 'Hardware, games, dvd's en overige software dienen in de originele gesealde verpakking te worden geretourneerd'. Jouw product is in gebruik genomen en kunnen wij hierdoor niet meer in nieuwstaat verkopen. Excuses voor dit ongemak.

Hopende hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Servicedesk Webshop/Winkel

In mijn reactie hierop heb ik ze gewezen op de volgende zaken:

Daar is ook te lezen dat ze niet eens mogen weigeren ook al zou ik bijvoorbeeld de verpakking onnodig kapot gemaakt hebben.
Als dat het geval zou zijn mogen ze een xx bedrag in rekening brengen vanwege de waardevermindering van het product.
Ook na het wijzen op deze regels blijven ze stug volhouden.

Reactie Intertoys

Beste Patrick,

Bij een koopovereenkomst ga je akkoord met onze voorwaarden, welke beschreven zijn op de website. Helaas voldoet jouw retour niet aan onze voorwaarden, en kunnen wij helaas jouw controller niet meer retour nemen.

Hopende hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Servicedesk Webshop/Winkel

De laatste reactie die ik gehad heb:

Hi Patrick,

Dit is een retourrecht voor ongeopende producten welke in verkoopbare staat zijn. Dit is bij jouw product niet het geval. Wij pakken dit intern op en geven jou een terugkoppeling.

Sophie

Hierop heb ik weer geantwoord dat hun voorwaarden nog steeds niet boven de wettelijke voorwaarden staan.
Tevergeefs, inmiddels hebben ze op Twitter/Facebook aangegeven hier nog op terug te komen via e-mail.
Helaas zit ik nog steeds te wachten en is het probleem nog niet verholpen.

Blij dat ik ervoor gekozen heb om de console retour te sturen want al het bovenstaande gedoe stelt mij niet gerust als ik ooit beroep had moeten doen op de garantie periode.

Mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant.

Te triest voor woorden dit, volgende bericht ontvangen op (20-03-2017):

Beste Patrick,

Wij hebben jouw kwestie in behandeling genomen bij onze jurist. Zij laten het volgende weten:
Uitgangspunt in de wet is dat de klant zonder opgave van reden het product binnen de bedenktijd mag retourneren.
Daarbij geeft de wetgever aan dat een consument tijdens de bedenktijd datgene met een product mag doen dat noodzakelijk is om de aard , de kenmerken en de werking daarvan vast te stellen. De klant mag dus onderzoeken of een product functioneert of past (uitproberen). Het is echter niet toegestaan om het product te gebruiken.

Hopende hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Mijn reactie hierop:

Dit is wat er met het product gebeurd is en dit heb ik ook al meerdere malen aangegeven.

Reactie op mijn antwoord:

Beste Patrick,

Wij kunnen niet zien of jij dit product volledig hebt gebruikt. Dit blijft een grijs gebied en kunnen wij niet controleren. Heb jij jouw product inmiddels geretourneerd?

Sophie

Aan iedereen die iets bij Intertoys wilt bestellen, doe het niet en doe je voordeel met mijn ervaring.
Bespaar jezelf een bak ellende en kom niet meer in een filiaal van Blokker Holding BV

Algemeen

Site is duidelijk, in mijn geval gebruik gemaakt van een aanbieding voor een xbox one s bundel.

Verzending

Verzending zoals verwacht goed verpakt.

Klantenservice

Voeding van Xbox One s werkte niet meer. Formulier ingevuld. Hierna automatische reactie dat er binnen 4 werkdagen een reactie zou komen (ik verwacht de procedure te horen). Echter geen reactie. Na 5 werkdagen een herinnering gestuurd. Ook geen enkele reactie op.
Vandaag na twee weken maar eens gebeld, meteen doorverwezen naar Microsoft.
Slechte service, geen inhoudelijke reactie op e-mail (formulier).

Algemeen

Bestel hier niet!! Na het retourneren van mijn bestelling GEEN enkel contact meer vanuit intertoys B.V.

Dit duurt nu meerdere weken en circa 10 email vanuit mijn kant, waarop niet gereageerd wordt!!!

Verzending

De producten bij intertoys waren 30% duurder dan andere webshops.

Klantenservice

Geen enkel contact meer na retourneren producten!

Onvriendelijk personeel.
Intertoys is niet meer wat het geweest is...

Algemeen

Ik heb afgelopen zondag GTA 5 voor de PC besteld met een mooie korting. De betaling ging zoals gewenst. Een betrouwbare winkel!

Verzending

Mijn bestelling zou eerst op dinsdag komen maar door de snelle service Intertoys kwam mij spel gisteren aan!👍

Algemeen

Ik heb na jaren geen nintendo handheld te hebben gehad gekozen om een nintendo 3ds XL limited edition te bestellen bij intertoys samen met het nieuwe pokemon spel ''sun''.dit was maandag en ik heb gekozen voor levering op woensdag. Het spel was wel geleverd op tijd maar tot mijn verdriet geen spelconsole waar ik het spel op kan spelen! Ik heb getracht contact op te nemen maar ik word na 18min in de wacht gewoon opgehangen. Dit is beslist onacceptable

Verzending

Maar de helft van mijn zending is verstuurd (zie algeme Beoordeling)

Klantenservice

Ik ben na 18 in de wacht te hebben gestaan gewoon gewoon door een medewerker op opgehangen (zie algeme Beoordeling)

Algemeen

Ik ging voor de Guitar Hero Live voor de PS4. Slechts ¤25 bij Intertoys, een nieuwe en zeer goede prijs.

Op de website hoefde ik slechts in het menu "Games", "Guitar Hero Live" te selecteren en ik kwam uit op een keuzemenu voor welke platform ik deze game wilde bestellen. Simpel en snel dus. Overzichtelijk ook.

PS4 geselecteerd waarna ik een aantal NAW-gegevens diende in te vullen. Geen zin in opnieuw een 'account' met bijbehorende wachtwoord, ik koos voor direct betalen via iDeal en leveren in de winkel. 8011 MD Zwolle, dichtbij.

Op die manier bespaarde ik bezorgkosten (¤2,50-ish) bovenop de prijs van de aanschaf.

5 minuten na aankomst, slechts een dag na bestelling, liep ik met een nieuw en tof spel de winkel uit.

Verzending

Nog geen 2 uur na betalen via iDeal kreeg ik al een Track&Trace. Volgende dag een bericht dat het pakketje de vestiging Zwolle had bereikt. Inclusief kadopapier. Uitstekend verpakt, met grote luchtzakken.

De game is in nieuwstaat ontvangen, zonder butsen of schuren in de verpakkking. Aller werkt gewoon.

Klantenservice:

Bestellen bij Intertoys op zich gaat snel. Maar als er daarna ook maar iets (door hun fout) mis gaat ben je aan de goden overgeleverd. Ze wilden een order niet annuleren en waren buitengewoon onvriendelijk. Voor mij nooit meer intertoys!

Scorekaart voor Intertoys

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg