Staples.nl

3.243 producten en 3.714 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Staples.nl

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling kon gewoon besteld worden in de webshop. Proces verloopt zoals je verwacht van een professionele webshop.

Verzending

De levering door GLS is slecht. Je krijgt In de Track & Trace geen tijdsblok waarbinnen geleverd wordt. Daarnaast staat de status op 'afgeleverd' terwijl dat niet zo was. De chaffeur kan de omleidingsroute niet vinden en sloeg de levering dus maar over, zonder overleg.

Klantenservice

Via de chat goed bereikbaar. Tel nr moet je betalen

Algemeen

Volkomen onbetrouwbaar bedrijf adverteren met item tegen een scherpe prijs met een leverdatum maar leveren niet en je kan lang op je geld terug wachten.Koop hier nooit iets !!!!
Als je betaald hebt krijg je niets en mag je weken op je geld terug wachten.

Verzending

Adverteren met een scherpe prijsJe hoor niets ondanks de vermelding levering binnen 10 werkdagen en als je dan na 10 vraag waar het blijft krijg je te horen dat het 10 werkdagen duurt voor je antwoord krijg op je vraag,

Klantenservice

Een artikel besteld en betaald niet geleverd en dan een paar weken wachten op je geld terug .Totaal een maand .

Algemeen

Ik had een setje toners nodig voor mijn printer en staples leek mij betrouwbaarder dan 123inkt, dus had ik besloten om dan maar hier te gaan bestellen. Doorverwijzing via Tweakers verliep zoals het hoorde en geen gebreken bij de webiste, enkele minuten na de bestelling direct te bevestiging en de track and trace waarna het zoals beloofd is aangekomen. Kortom, alles zoals het hoort.

Verzending

De toners kwamen zoals beloofd volgende werkdag binnen zonder beschadigingen ofzoiets dergelijks. Doosje was best groot (?) voor het artikel dat er in zat en helaas geen opvulling maar dat maakt niet al te veel uit als het heel aan is gekomen toch?

bluh Karma 2,74K
Klantenservice:

Het voorraadbeheer en de communicatie van Staples stammen nog uit de vorige eeuw. Ik heb 2 laptops besteld en betaald met levertijd van twee dagen. Na een week geen enkel bericht heb ik een mail gestuurd naar info@officecentre.nl (de bestelling werd bevestigd vanuit officecentre.nl). Daar komt direct een bounce op. Toen maar een vraag gesteld via het contactformulier op de website. Twee dagen later nog geen reactie. Vraag gesteld via de chat en zowaar direct antwoord! Levertijd blijkt na nabellen 13 dagen te zijn. Als ik dat van tevoren geweten had had ik ergens anders besteld, maar vooral door het gebrek aan communicatie hierover bestel ik voortaan wel gewoon weer bij een moderne webwinkel. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Algemeen

Bestel proces zit goed in elkaar. Fijn ook dat je met AMEX kan betalen. Gegarandeerde 24 uurs levering en AMEX betaling zijn voor mij reden om bij Staples te bestellen.

Verzending

Staples stond nog op mijn lijstje van Webwinkels die wel binnen 24 uur levert als ze dat toezeggen, maar helaas lukt het nu pas binnen 3 dagen. Uit de bevestiging van de bestelling: Voor 17:00 uur besteld: Levering volgende werkdag, betekent dus levering op de 3de werkdag na dag van bestellen. Gangbaar artikel.

Klantenservice

Chat werkt prima, maar sorry of duidelijke reden niet gekregen.

Algemeen

Product besteld maar nooit geleverd. Heb een computer besteld voor mijn project, 2 tot 5 werkdagen. Naar 7 dagen hoor ik "Hebben we niet"

Verzending

Was nooit geleverd. 2 tot 5 werkdagen op de bestelling.

Klantenservice

Gebeld met klanten service alleen om te horen "Dat heb we nooit beloofd"

BMN Karma 2,74K
Algemeen

Product besteld waarbij stond dat deze de volgende dag geleverd zou worden omdat deze snel nodig was. De volgende dag gebeld omdat er nog geen bezorg bevestiging gestuurd was en toen werd er verteld dat het pas 3 dagen later zou worden. Na drie dagen was er nog steeds geen bezorging, dus weer gebeld en zou het dus nog 3 dagen kunnen uren. Dus de bestelling geannuleerd.

Verzending

Product is tot twee maal toe niet geleverd binnen de aangegeven levertijd.

Algemeen

Staples weigerde mijn defecte scherm aan te nemen voor reparatie, en wees mij door naar LG, zodat zij dit probleem voor hun konden oplossen.

Verzending

Met de verzending had ik geen problemen.

Klantenservice

Ik heb bij Staples een LG scherm gekocht, na een defect in het scherm heb ik gevraagd aan staples of ik deze kon terugsturen, hun antwoord daarop was nee.
Van Staples moest ik het scherm naar LG zelf sturen, nadat ik contact had opgenomen met LG (die mij prima hielpen), kwam ik er achter dat het aan Staples de taak is om mijn (in LG's opinie) defecte monitor te laten repareren.
Nu heeft LG mij alle informatie en hulp gegeven die ik nodig had om mijn scherm bij LG's reparatie-service te laten repareren, terwijl Staples weigerde om moeite te doen voor een klant.

Klantenservice:

Ik wist al wat ik wou hebben en kon het via de zoekfunctie in één keer vinden. Bestellen ging makkelijk en ik had de spullen op tijd binnen.

Algemeen

Woon vlakbij de buurt bij Staples. Dus belde of je ook als particulier kon kopen. Dat was mogelijk en ben langs gegaan. Alles zonder problemen.

Klantenservice

Vriendelijk geholpen toen ik binnenkwam, kreeg na het vinden van het product netjes hulp om een Staples pasje te krijgen. Bij opmerking dat ik een product goedkoper had gezien op de site deden ze niet moeilijk om de prijs aan de kassa aan te passen. Dus voor de particulier even opletten wat de prijs is. Meestal is de prijs wat goedkoper als je via de Pricewatch doorklikt dan direct op de site. Scheelde mij 10 euro op een niet al te duur product.

Klantenservice:

Snelle service, erg fijn! Was op tijd geleverd zo voor de feestdagen. Mijn dank hiervoor!

Algemeen

Bestellen en betalen ging makkelijk. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.

Verzending

Ik had mijn product de volgende dag in huis. Lekker snel dus!

Algemeen

Na enige twijfel vanwege enkele reviews, heb ik toch besloten een nieuwe laptop op Staples.nl te bestellen. Ik had nog wat vragen over de laptop en ben prima geholpen door een van de medewerkers via de chatfunctie op hun website. De filters mogen wel beter, maar het bestellen zelf ging snel en makkelijk en mijn laptop werd netjes de volgende dag geleverd

Verzending

Mijn laptop werd netjes de volgende werkdag geleverd. In deze tijd zou het wel makkelijker zijn als er ook in het weekend geleverd kan worden

Klantenservice

Ik had nog wat vragen over mijn laptop voordat ik deze ging bestellen. Ik kon mijn vragen stellen via de chatfunctie op hun website

Algemeen

Voor werk had ik een nieuwe laptoptas nodig. makkelijke website en product op voorraad. Prijs was goed

Verzending

Volgende dag in huis zoals afgesproken

Algemeen

Helaas is mijn huidige tablet op sterven na dood. Vorige week ging de nieuwe folder van staples in. Daarin stond een tablet die ik graag wilde hebben. Op de dag dat de folder inging, was de tablet al uitverkocht. Beetje raar. Twee dagen later was de tablet opeens wel weer te bestellen. Aldus gedaan. Ik wilde er ook een bijpassend hoesje bij. Die kon ik via de site van staples vinden voor een bepaald bedrag. Via tweakers kon ik exact hetzelfde hoesje vinden, maar dan vijf euro goedkoper. Ook een beetje raar, dus dan toch maar de goedkoopste van de twee meebesteld.

Verzending

Levering van de tablet binnen twee werkdagen en levering van het hoesje binnen twee tot vijf werkdagen. Vandaag, na vijf werkdagen, maar eens gevraagd wanneer mijn bestelling geleverd wordt.

Klantenservice

Vandaag, na vijf werkdagen, maar eens gevraagd wanneer mijn bestelling geleverd wordt. Ik zal op die toch heel simpele vraag binnen negen (!!!!) werkdagen antwoord krijgen...... Hoe bizar en klantonvriendelijk kan staples het nog verder maken????

Klantenservice:

Deze winkel gebruikt dubbele prijzen voor veel (alle?) producten, afhankelijk van de URL.
bijvoorbeeld:

en

Zelfde product, andere "effort code" in de URL. Scheelt dik 40 euro (ex btw)
Alles wordt gedaan om bovenaan in de pricewatch te komen...

Algemeen

Op 19 januari een Iphone 6 S 128 GB voor een op is op prijs besteld. Orderbevestiging gekregen. via Ideal betaald. Toestel zou binnen 2 werkdagen worden geleverd. Na 4 dagen een bericht via de mail gestuurd wanneer er geleverd zou worden. Na 2 dagen een bericht dat mijn klacht zou worden behandeld binnen 5 werkdagen. Gevraagd via de mail waarom ik 5 dagen op een antwoord moet wachten. Nog dezelfde dag een bericht dat het toestel niet meer geleverd kon worden omdat Staples deze niet meer bij de leverancier kan bestellen? Toestel is courant en volop te verkrijgen. ZELFS BIJ STAPLES IS DEZE TE BESTELLEN! Ik heb om nakoming van onze overeenkomst verzocht. Staples blijft beweren dat het toestel niet meer te bestellen is. Vandaag, 25 januari heb ik met Staples gebeld en aan een medewerkster (naam bij mij bekend) gevraagd of ik het genoemde toestel kon bestellen. Daar kreeg ik een bevestigend antwoord op. Ik vertelde haar dat ik het toestel had besteld en betaald maar dat Staples niet kon leveren. Zij vroeg mij het ordernummer van mijn bestelling. Ineens vertelde ze dat het toestel niet meer leverbaar is. Bij Staples zijn ze goed in het ontlopen van de waarheid, om nog netjes te blijven. Ik ga deze casus voorleggen aan rechtsbijstand. Tevens zal ik mijn klacht uiten via klachtenkompas.nl, radar.nl, kassa.nl en diverse social media.

Klantenservice

Medewerkster Staples vertelde eerst dat ze zowel de Spacegray alsmede de Silver variant 128Gb kon bestellen. Toen ik mijn verhaal deed, vertelde ze dat de toestellen NIET meer leverbaar waren? Staples vindt het tevens prima dat zij een klant waaraan zij al zo'n 12 jaar leveren niet meer als klant kunnen behouden.

Algemeen

Bestellen verliep prima. Snelle bevestiging van bestelling. Plaatjes in e-mailbevestiging werden niet geladen doordat deze online zijn verwijderd, doet enigszins amateuristisch aan.

Verzending

Pakketje werd snel en op tijd geleverd. Verpakking was helemaal beschadigd en half open. Zat ook geen enkele bescherming bij het product in het pakketje.

Algemeen

Na een aantal slechte reviews gelezen te hebben, toch maar de gok gewaagd. En ben helemaal tevreden. SSD besteld en kwam netjes op tijd aan, wel later dan verwacht maar binnen de aangegeven tijd. Verpakking had wat kleiner gekund en iets meer beschermd, maar op zich prima. Website is qua layout niet altijd overzichtelijk. Ook is de verbinding met de website niet beschermd?!
Maar bestellen en leveren gingen toch goed. Uiteindelijk dik tevreden.

Verzending

Prima verpakt en op tijd geleverd.
Wel vervelend dat ze niet een exactere tijd kunnen geven. Ze leveren in principe tijdens kantooruren(vanaf 9 uur). Ik verwachtte het daarom al vroeg en heb dus zo'n beetje de hele dag zitten wachten, kwam de bezorger aan het einde van de dag.

Algemeen

Met enige twijfel vanwege enkele reviews hier toch op vrijdagavond even voor 18:00 een SSD (Samsung 950 Pro NVMe M.2 512GB) besteld. Nog geen 45 min later keurig bevestiging van verzending ontvangen en de factuur een halfuurtje later erachteraan. Prima. Vandaag (maandag) rond 14:30 al geleverd! Niet alleen de goedkoopste, maar ook nog snel!

Verzending

Prima verpakt en snel geleverd. Goede communicatie tijdens het proces van bestellen, verzenden en afleveren (met GLS)

Scorekaart voor Staples.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie