Staples.nl

3.262 producten en 3.513 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Staples.nl

Review toevoegen

Algemeen

Dat dit in 2018 nog bestaat. Ik heb werkelijk nog nooit zo een slechte service gehad als bij staples. Ik was van te voren al gewaarschuwd toen ik de reviews van staples zag, maar helaas door de goedkoopste te zijn in de pricewatch ben ik er toch in getrapt

Op 4 augustus heb ik een LG 27UD59 besteld. Ten tijden van mijn bestelling gewoon op voorraad en binnen 24 uur thuis bezorgd..... maar helaas.
Een week later toch maar eens gebeld met de vraag hoe het zat met mijn bestelling omdat ik nog geen order update had ontvangen. Ik kreeg te horen dat het product niet op voorraad was en dat het dus direct van de leverancier zou worden verzonden. De stapels medewerker zij dat ze contact ging opnemen met de leverancier. Ik heb toen met de vriendelijke meid aan de telefoon afgesproken dat ze mij even iets moest laten weten als ze contact had gehad met de leverancier.

Weer een week later nog niets?? Ik maar weer eens gebeld: Ja meneer omdat u ticket niet op spoed staat is hier nog niets mee gebeurd.-_- Deze ook vriendelijke medewerker zou dit wel voor mij kunnen regelen. Zo gezegd zo gedaan. maandag 20 augustus eindelijk! het eerste bericht van Staples omtrent mijn order. verzending zou ik kunnen verwachten op woensdag of donderdag. Nou wel iets langer moeten wachten maar daar kan ik wel me leven. Maar helaas, tot de dag van vandaag nog steeds NIETS geleverd en NIETS gehoord wanneer ik wel iets kan verwachten.

Hoe lang lang zou dit nog gaan duren? Als ik de review hier beneden lees is geld terug ook nog een heel traject zonder uitkomst. En eigenlijk wil ik gewoon mijn monitor hij is nog steeds bestelbaar op de website en de leverdatum is al drie keer aangepast. Van 10 dagen levertijd weer terug naar 24u levering en nu weer naar 5 dagen levering. Dus volgens mij ook gewoon leverbaar?

Als er een update is zal ik her hier laten weten...

Verzending

Nog geen verzending of wat voor order update dan ook

Klantenservice

klantenservice is wel vriendelijk maar ook niet meer dan dat.

Algemeen

Op 5 juli een ssd besteld, met paypal bedrag overgemaakt. door een technische storing is de bestelling niet doorgegaan op de website van staples.

Aankoop bedrag is wel overgemaakt via paypal

vandaag 8 Augustus nog niets van product/terugbetaling mogen ontvangen.

EDIT: 22 augustus, noch reactie noch terugbetaling ontvangen van staples

Klantendienst is wel vriendelijk maar is(willen) nergens bevoegd voor(zijn).

Mailverkeer loopt verschrikkelijk traag, verwacht niet meer dan 1 mail per week.

Ik bestel hier nooit meer iets.

Verzending

Niets geleverd gekregen. Terugbetaling na een maand nog steeds niet uitgevoerd.

Klantenservice

Klantendienst is gedemotiveerd en heeft geen verantwoordelijkheidsgevoel.

Ze zijn vriendelijk maar kunnen je eigenlijk met niets verder helpen.

Er is steeds wel de een of andere instantie die wel verantwoordelijk is voor uw probleem maar deze zijn onbereikbaar als klant zijnde

Bij elk nieuw contact vallen ze compleet uit de lucht en moet je weer ellenlange verhalen doen om te horen te krijgen dat ze je helaas niet verder kunnen helpen.

UITERMATE WAARDELOOS

Algemeen

Echt, wat een ballentent. Zowel ik als mijn ouders hadden woensdag een harde schijf die in de aanbieding was besteld. Beide hebben we een bevestiging en later ook een trackingnummer gekregen. Bij beide bleef tracking echter hangen op 'data ontvangen', dus niks donderdag geleverd zoals in de mails en op de website aangegeven werd. Zit je voor niks thuis te wachten.

Ik er vrijdag achteraan, klantenservice had 'geen idee en zou het naar spoedservice overzetten'. Krijg ik vandaag (maandag) eerst een superkort telefoontje dat ik (dus) net mis, en een mail erachteraan.

"Artikel is uitverkocht. Bestellingen worden beide geannuleerd en terugbetaald."

WAARDELOZE TENT. Als iets bevestigd wordt en je tracking krijgt ga je er toch vanuit dat het verstuurd is/aan gaat komen, en dan zelf moeten trekken aan de helpdesk waarom de tracking niet klopt, en dan pas na het weekend een wat mij betreft onzinbericht te krijgen dat de door ons bestelde en bevestigde artikels ineens niet meer leverbaar zijn? Dit was dus de laatste keer dat ik Staples aan iemand aanraadt (zoals aan mijn ouders, die ik dus nu kan gaan uitleggen dat het mis is gegaan en dat de aanbieding voorbij is), en ik denk dat ik er zelf ook maar niks meer koop. Krijg geen excuses, geen ;onze fout, sorry', geen tegemoedkoming, gewoon helemaal niks.

HEEL SLECHT. Geen wonder dat je tegenwoordig amper klanten ziet bij staples, met zo'n verkoopproces en met zo'n klantenservice...

Verzending

Wel 2x tracking ontvangen maar ER IS HELEMAAL NOOIT EEN PAKKET VERZONDEN. Dus beiden voor niks thuis zitten wachten!

Klantenservice

Geeneens excuses dat 2 bestellingen verkeerd gelopen zijn, laat staan een tegoedboin o.i.d. die je tegenwoordig eigenlijk standaard wel krijgt bij de betere winkels.

Edit dd 2-8: Nog geen geld retour gehad van 1 bestelling. Gelukkig wel met paypal betaald dus als het moet maken we er een paypal claim van.

Algemeen

In tijden niet zo'n slechte bestelling mee gemaakt. Een HP monitor besteld (gelukkig via Credit card) en snel een bevestigings mail binnen. Dat is ook het enige positieve. Verwacht je dezelfde superbe service als Bol of Amazon: brand je vingers niet aan Staples. Drie dagen lang geen update, niks. Ik bel naar de klanten service die eerst mijn order en klant nummer niet kan vinden. Wat blijkt: ze hebben het factuur en verzend adres door elkaar gehaald. Daarnaast is ineens de monitor niet op voorraad. De eerste medewerker (blijkbaar iemand van de Back Office met meer bevoegdheid) stelt voor om de monitor zelf op te halen in vestiging Capelle aan den Ijssel: daar zijn er 9 op voorraad. Prima, dat wil ik wel doen, ben ik er gelijk vanaf. Tien minuten later word ik door dezelfde persoon gebeld. Hoeft niet meer, hij word vandaag verzonden! Ok, nog beter. Scheelt mij weer een rit. Ik wachten. En wachten. Krijg te horen van mijn vader dat hij een briefje van GLS in de bus heeft met 'zending gemist; Huh? Hadden ze het factuur adres als verzend adres gebruikt (dus verkeerd) ik weer bellen. Lang gesprek waaruit voort vloeit: 'meneer ik kan niks ik heb niet de bevoegdheid om u alsnog de monitor in de winkel te laten ophalen, dus we gaan het regelen en het pakket opnieuw aanbieden'. Twee dagen later. Nog geen nieuws, nog geen pakket. Zojuist weer gebeld, verhaal opnieuw uitgelegd. Mevrouw aan de telefoon kwam ook met de mededeling dat ze geen bevoegdheid had om iets te doen en het ging door zetten. Mensen : ik heb 9(!) dagen geleden een monitor besteld. Hoe moeilijk kan dit zijn? Ze zette mij in de wacht en kwam met een oplossing : ik moest zelf even naar de vestiging in Den Bosch bellen om te vragen waar mijn pakket is. Pardon? Heb even verteld dat ik niet hun werk ga zitten doen. Ik run Staples niet, jullie moeten mijn monitor bezorgen. Heb gelijk de order laten cancellen, maar zelfs daar werd moeilijk over gedaan. Dat kon niet direct want ze wilden eerst zelf uitzoeken waar het pakket was. Direct aangegeven dat dat niet mijn probleem is en dat ik wel via mijn creditcard maatschappij het geld wel ga terug vorderen.

Verzending

Staples kan niet eens het correcte adres aanhouden. Leveren daardoor ook op een verkeerd adres en raken hun eigen pakket kwijt. Super kwaliteit uiteraard (niet)

Klantenservice

De mensen aan de telefoon zijn vriendelijk, maar van de klantenservice mogen ze niks, geen greintje tussen de deur te krijgen qua service. Alles is alleen maar af simpele en 'u hoort nog van ons'. Wel telkens een ticket nummer krijgen, maar geen mailtjes met order status updates, annulering mailtjes. Dat is allemaal teveel gevraagd. Ik ken kleine bedrijfjes die een beter bestel systeem software gebruiken.

UPDATE 28-7-2018: Uit eigen initiatief een aantal dagen geleden naar vestiging Capelle aan den Ijssel gebeld, die gaven aan dat ze wat dingen gingen uitzoeken om mij te helpen. Twee keer terug gebeld in 20 minuten tijd (wat extra vragen over mijn account) en daarna nooit meer wat gehoord. Be warned.

UPDATE 07-08-2018 : Nog steeds niks gehoord. Staples geeft echt niks om hun klanten.

LET OP: er zijn heel veel VALSE reviews over Staples in omloop, niet alleen via Tweakers, maar ook via Kieskeurig en Trustpilot, waarbij iemand positieve nep reviews plaatst - te zien aan taal gebruik, maar ook aan user names - terwijl de echte klachten ertussen door schijnen, betreffende het niet terug betalen, kapotte zendingen of gewoon geen gehoor (en er veel van zijn)

UPDATE 10-08-2018: Weer gebeld met de klantenservice. Verteld dat ik het nog eenmaal vriendelijk vraag anders toch echt via Creditcard maatschappij retour. Medewerker voelde zich in het nauw gedrongen. Ging weer navragen. Stond valse informatie in het systeem dat de vestiging Capelle dingen gingen oplossen? Dat was twee weken geleden en nooit meer wat gehoord. Hij moest WEER een ticket aanmaken. Ik zei 'laat maar zitten joh, jullie met je tickets. Ik vorder het geld wel terug via mijn credit card maatschapij'. Ik geef Staples nog geen jaar voordat ze failliet zijn, wat een stelletje clowns.

UPDATE 21-08-2018 : Via Creditcard maatschappij geld terug gekregen. Wat een pauper winkel eerste klas is Staples. Nooit een reactie meer gekregen, ook niet eens hier op Tweakers. Nogmaals; binnenkort horen we dat Staples failliet is gegaan, mark my words!

Algemeen

Via pricewatch was ik op zoek naar de goedkoopste aanbieder voor een HP Spectre x360 13". Daar kwam Staples naar voren en was ruim 150 euro goedkoper als de andere winkels. Bestellen was duidelijk en er is geleverd wat ik besteld heb.

Verzending

De laptop is op dag bezorgd waarop deze beloofd was zonder enige problemen.
Helaas geen track en trace, verzendbevestiging of indicatie hoe laat deze bezorgt ging worden, dat zou nog wel een verbeter punt kunnen zijn.

Klantenservice

Omdat ik geen track en trace, verzendbevestiging of bezorgindicatie had gekregen begon ik te twijfelen of de laptop wel bezorgd ging worden.
Contact opgenomen met klantenservice; er nam snel een medewerker de telefoon aan. Hij kon mij echter niet vertellen of product verzonden was (ging via een leverancier van Staples) en gaf aan wacht nog even en bel volgende middag terug als die niet bezorgt is. Gelukkig was de laptop dezelfde middag er gewoon. Jammer dat de vriendelijke medewerker niet de mogelijkheid had om exacte status op te vragen bij hun leveranciers.

Algemeen

Bureaustoel besteld, werd snel geleverd maar miste cruciale onderdelen. Klantenservice gebeld en ze zouden mij een nieuwe opsturen, allemaal leuk en aardig totdat ik weer een bureaustoel krijg zonder dezelfde onderdelen! Hoe durven ze het? Ik wacht inmiddels bijna een week op een nieuwe stoel. Ik loop nu al een week rond met rugklachten omdat ik een tijdelijke stoel gebruik omdat jullie hem niet compleet leveren!

Klantenservice

Zoals ik al gezegd heb, de klantenservice controleerd de dozen geen eens voordat ze iets nieuws opsturen wat belachelijk is. Nu voor de derde keer geleverd, zonder dit onderdeel! Wat een slechte winkel!

Algemeen

Afgelopen vrijdag een laptop besteld en deze is dinsdag (dagje later dan aangegeven) netjes geleverd.

Verzending

Levering was prima alleen een dagje later

Klantenservice

Mijn laptop was een dag later geleverd dan aan gegeven. Maandag contact gehad met de klantenservice en zij hebben dit zoals je mag verwachten netjes voor me uitgezocht en mij teruggebeld. Mijn laptop werd alsnog dinsdag geleverd. Als ik 1 tip zou mogen geven, had ik het nog netter van Staples gevonden wanneer zij met mij contact hadden gezocht om aan te geven dat mijn bestelling een dag later geleverd zou worden, nu moest ik er zelf achter aan gaan (maar zoals bovenstaand aangegeven netjes geholpen door de klantenservice)

Algemeen

Onze kantoorartikelen worden altijd netjes en op tijd geleverd. Interessante aanbiedingen. Wel klein Assortiment. Mag wat meer zijn.

Algemeen

Normaal naar de winkel maar voor de eerste keer online geprobeerd. Hele goede ervaring. Gemakkelijk en snel bezorgd. Saves Time

Op tijd geleverd

Klantenservice

Geen contact mee gehad dus kan er niet echt over oordelen

Algemeen

Al jaren koop ik bij Staples (in de winkel en online) en nog nooit echte problemen gehad met mijn aankopen

Verzending

Weinig problemen gehad met mijn verzendingen. 1x heb ik een kapot product geleverd gekregen, maar deze is netjes omgeruild

Klantenservice

Ik ben goed en vriendelijk geholpen door de mevrouw van de klantenservice

Algemeen

Chromebook besteld en daarbij specifiek gelet op de bezorgtijd, want haast. Op de site stond "voor 15:30 besteld, morgen in huis".

Dus ik voor 15:30 besteld en er vanuit gegaan dat ik hem de volgende dag zou ontvangen.

Niks binnengekregen, geen mail, geen SMS, geen belletje, dus klantenservice gebeld. Ik kreeg als antwoord dat het product bij de leverancier vandaan moest komen en dat het dus een dag of 15 zou duren. Normaal zou dit geen probleem zijn, maar aangezien ik haast had met de bestelling en de webshop specifiek op bezorgdatum had gekozen vond ik dit bijzonder waardeloos. Dikke onvoldoende.

Verzending

Bijzonder waardeloze verzending, zie het verhaal hierboven m.b.t. de valse bezorgdatum.

Klantenservice

Klantenservice kon niks voor mij betekenen. Er werd verder ook geen andere oplossing geboden, of misschien een tegemoetkoming.

Algemeen

Via Tweakers op zondagavond onmiddellijk bij Staples.nl op de pagina van de gewenste Mac Mini tercht gekomen. Besteld en betaald met Paypal, maar het bedrag is niet meteen afgeschreven. De dag erna ontving ik een mail dat de Mac Mini niet op voorraad was, dus niet geleverd ging worden en dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld terug zou krijgen. Aangezien het bedrag nog niet via Paypal was afgeschreven had ik geen probleem met deze lange terugbetalingsperiode. Dinsdag werd echter het bedrag alsnog van mijn Paypal rekening afgehaald, dus ik ging ervan uit dat ik de Mac Mini alsnog zou ontvangen. Dat bleek echter niet het geval.

Klantenservice

Ik heb in de week na de betaling van mijn bestelling op woensdag, donderdag en vrijdag steeds uit eigen beweging contact gehad met de klantenservice, waarbij iedere keer opnieuw de situatie moest worden uitgelegd, waarbij beloftes werden gedaan dat ik terug gebeld zou worden (wat nooit gebeurde). Afdelingen die over bepaalde zaken gingen waren niet bereikbaar maar zouden het de dag erop oppakken. De week erna weer 2 keer uit eigen beweging gebeld en uiteindelijk bleek 11 dagen na de oorspronkelijke order het product toch niet leverbaar te zijn en ik zou binnen 10 werkdagen mijn geld terugkrijgen.Vanzelfsprekend gebeurde dat niet, dus ik heb nogmaals een e-mail gestuurd. Uiteindelijk heb ik een maand na bestelling mijn geld terug gekregen. Mijn conclusie is dan ook dat Staples het voorraadbeheer, de klantenservice en financiŽle afhandeling van weborders kennelijk niet op orde heeft. Ik zal dan ook niemand aanraden hier te bestellen.

Algemeen

Bestelling geannuleerd ivm niet kunnen leveren. Na 6 weken nog steeds mijn geld nog steeds niet terug. Geen reactie op email, telefonisch afgepoeierd door klantenservice.

Nooit verzonden, ondanks levertijdindicatie op de website van 1 dag

Algemeen

Product wordt niet geleverd, klantenservice zou steeds uitzoeken en terugbellen maar laat nooit meer van zich horen.
Na 6(!!) weken wordt order automatisch geannuleerd en terugbetaald maar de verzendkosten niet(!)

Verzending

Product wordt niet geleverd, duurt weken en moet je steeds zelf achteraan (maar dat haalt door de slechte klantenservice ook niets uit)

Klantenservice

Lijken behulpzaam maar komen steeds afspraak om uit te zoeken en van zich te laten horen niet na. Lossen ook niets op.

Algemeen

De website laat de specificaties van de bestelde laptop zien. Dit is verder prima.
Het bestelproces verliep redelijk, het is alleen jammer dat ik geen password manager kan gebruiken voor de invoer van het wachtwoord. Het mailadres en wachtwoord moeten dus beide met de hand tweemaal ingevoerd worden.

De algemene beoordeling is uiteindelijk slecht, zie de onderbouwing over de verzending hieronder.

Verzending

Staples belooft de volgende dag te leveren als de bestelling voor 17:00 is geplaatst. Ik heb op donderdag om 16:15 een bestelling geplaatst en om 18:31 een bevestiging ontvangen met de informatie van GLS.

De status van de verzending kan vervolgens niet worden opgevraagd in het systeem van GLS. Na vrijdag de hele dag thuis te hebben gezetten om op het pakket te wachten heb ik gebeld met Stapples, hieruit blijkt dat het pakket gisteren niet is verzonden door een kerstfeest.. De medewerker wist mij te informeren dat het pakket de volgende werkdag (maandag) wordt bezorgd.

Vind het erg knullig dat een kerstfeest de dienstverlening op deze wijze verstoord en dat hierover niet proactief wordt gecommuniceerd naar de klant toe. Ook jammer dat er alleen op werkdagen wordt bezorgd.

Inmiddels de laptop teruggestuurd. Deze zou op vrijdag 29 november 2017 worden opgehaald volgens de medewerker.. Dat kan natuurlijk niet als het al december is..

Anyway, vrijdag 29 december is het product door GLS opgehaald. Ik zou binnen 10 werkdagen het geld terugkrijgen, het is nu 26 januari en ik heb nog steeds het geld niet terug.

Algemeen

Het proces t/m de betaling ging prima. De prijs voor de hdd die ik wilde was goed, betaling met creditcard zonder extra kosten.

Verzending

Op de website stond, "Voor 17:00 uur besteld: Levering volgende werkdag". Ik bestelde rond 17:45 maandagavond, dus verwacht ik de levering pas op woensdag. Maandagavond keurig een bevestiging ontvangen.

Woensdagochtend nog *geen* verzendbevestiging ontvangen, dus belde ik naar hun helpdesk, want ik wil weten of ik thuis moet blijven. Netjes te woord gestaan, maar werd verteld, "disk wordt direct door een van onze leveranciers geleverd, helaas krijgen we van hen geen verzendinformatie, ook niet met welke pakketdienst het wordt verstuurd. Maar u mag er vanuit gaan dat het vandaag geleverd wordt. Anders belt u morgen en kunnen we contact met de leverancier opnemen". En verder, "Ja, we krijgen heel klachten hierover, al sinds ik hier werk, dus ik neem aan dat ze hier aan werken." Niet dus.

Woensdag niets ontvangen, donderdagochtend weer gebeld, de eerstelijnssupport kan de verzendinfo niet direct opvragen, er wordt een ticket aangemaakt en de tweedelijnssupport belt met de leverancier... "Hopelijk hoort u vandaag het antwoord." Hopelijk... tja, daar heb ik niks aan.

De 'echte' winkels vind ik prima, maar hun online winkel is echt HOPELOOS achterhaald. Hoe moeilijk is het om mijn contactinfo aan die leverancier door te geven zodat die mij de verzendinfo kan verstrekken? Webwinkels als Bol en Amazon doen het al jaren. Ik kreeg betere communicatie van Hot Orange in 2002 dan wat ik 15 jaar later van Staples krijg.

Heb je haast? Dan moet je absoluut niet via hun website bestellen.

Klantenservice

Netjes te woord gestaan, maar eerstelijnssupport kan mij de verzendinfo niet geven, en ze kunnen ook niet direct met de leverancier bellen. Ze maken een ticket aan voor tweedelijnssupport. Ze kunnen geen indicatie geven van hoe lang het duurt, of dat ze Łberhaupt de verzendinfo kunnen geven... "Hopelijk hoort u vandaag het antwoord." Ik heb echt medelijden met helpdeskpersoneel die zo klem wordt gezet door hun organisatie. Als helpdeskmedewerker wil je je klant helpen, maar Staples maakt het onmogelijk.

Rond 13u45 werd ik door Staples tweedelijnssupport teruggebeld: De HDD werd *niet* van een externe leverancier maar gewoon uit hun eigen magazijn verstuurd - het verhaal van eerstelijnssupport over een externe leverancier noemt hij dan "merkwaardig". De HDD is vanwege het slechte weer een dag later dan gepland verstuurd. Hij kan volgens eigen zeggen zien dat het pakket vandaag door DHL wordt geleverd en komt met een vaag verhaal over een bulk-DHL-verzending waarvoor ze geen individuele track-en-tracenummers hebben maar wel handtekeningen voor ontvangst terugkrijgen... maakt geen integere indruk bij mij.

Algemeen

Mijn oude Mac mini (late 2009) was aan vervanging toe. Omdat nog steeds niet duidelijk is of en wanneer Apple met een nieuwe versie komt heb ik alsnog toegehapt toen Staples met een aantrekkelijke aanbieding op het huidige model voorbij kwam (magazijnrestant met 30% korting). Via de Tweakers pricewatch was de aanbieding makkelijk te vinden, maar rechtstreeks op de Staples website was hij goed verstopt. Bestellen ging verder eenvoudig (geen account nodig) en je kunt zonder extra kosten met creditcard betalen. Bevestiging van de bestelling via de mail kwam pas na een half uurtje.

Verzending

Staples verzendt met GLS. Niet mijn favoriete vervoerder, omdat de bezorgtijden in mijn buurt nogal onregelmatig zijn en de verzendinformatie op de website niet altijd klopt of beschikbaar is. Desalniettemin ging het deze keer goed. Op vrijdag besteld en op dinsdag bezorgd, binnen twee werkdagen zoals door Staples aangegeven. Het was alleen erg slecht verpakt: de buitenste doos was gescheurd en half open. Verpakkingsmateriaal zat er niet in. Gelukkig zat de computer nog in een tweede vervoersdoos (de originele bruine van Apple), die verder niet beschadigd was.

Algemeen

Op 30 november een Playseat Evolution besteld en betaald. Aangegeven Levertijd: 2 werkdagen. Mail met bestelbevestiging gekregen en daarna geen updates meer.
Op 4-12 maar eens gebeld (op mail wordt niet gereageerd). Medewerker kon niet zeggen waar mijn bestelling was. "Dit kan pas nadat de beloofde levertijd is verstreken".

Verzending

Beloofde levertijd niet gehaald, klantenservice heeft geen info over de status van de bestelling.

Klantenservice

Netjes te woord gestaan. Geen bruikbare informatie gekregen. Wachttijd aan de telefoon erg lang. Reageert niet op mail.

Teruggebeld door de klantenservice op 5-12: product is niet op voorraad bij de leverancier, levering 8 of 11 december. Verschuilen achter de leverancier, de aangegeven levertijd was 2 dagen.

Op 4 december 's ochtends al gebeld wat de status van de bestelling is, dit mag de klantenservice pas uitzoeken als de beloofde levertijd verstreken is (diezelfde dag na 17:00u).

Na 17:00 wederom gebeld: "ik zet een ticket door naar de 2e lijn". Dan weet je dus nog niks behalve dat het sinterklaaskado niet op tijd geleverd gaat worden.

Dit is bizar slecht Staples.

Bestelling geannuleerd en bij PlatteTv.nl besteld.

UPDATE: op 19-12 nog steed mijn geld niet terug. Op email wordt niet gereageerd.

UPDATE: op 19-12 gebeld, ticket aangemaakt, zou terug gebeld worden. Op 21-12 nog niet terug gebeld, nog steeds geen geld terug.

UPDATE: nogmaals gebeld want geld nog steeds niet terug. Wederom wordt er een ticket aangemaakt met de belofte dat er nu toch echt terug gebeld gaat worden.

Op email wordt nog steeds niet gereageerd. Ook op deze review waarvan het ordernummer is ingevuld wordt niet gereageerd. Het lijkt Staples allemaal niks te interesseren.

Op 4-1-2018 nog steeds geen geld terug. Op 2-1 wel een factuur gekregen ter hoogte van het kortingsbedrag (!!??).

Op email wordt structureel niet gereageerd, "klantenservice" verschuilt zich structureel achter "andere afdeling", "tickets", "2e lijn" etc etc

Klantenservice medewerker zegt zelf "ik mag het eigenlijk niet zeggen maar het is een puinhoop bij Staples"

Algemeen

Op donderdag 5-10-2017 om 22.00 een Asus Laptop VivoBook X556UQ besteld.
op de website staat "voor 17:00 uur besteld: Levering volgende werkdag geleverd" ik denk mooi dan heb ik de laptop maandag.
bestellen op de website ging heel goed en daar is dan ook niet veel op aan te merken.

Verzending

de verzending is nooit van de grond gekomen ondanks toezeggingen

Klantenservice

nadat ik drie werkdagen na aankoop nog niets vernomen had begon ik me zorgen te gaan maken. ik heb dan ook met de klantenservice gebeld. na 5 min in de wachtrij nam een vriendelijke mr. op. Op de vraag waar mijn bestelling toch bleef ging hij aan de slag om dat uit te zoeken. Na weer 5 min kwam hij terug bij mij en vertelde mij dat de laptop de komende vrijdag bij mij zou aankomen. Toe hij vriendelijk vroeg of ik nog verdere vragen of opmerkingen had zei ik dat ik het niet erg vond dat er iets mis kon gaan met de bestelling maar dat ik graag wel op de hoogte zou willen worden gehouden. Dat zou hij doorgeven. De dagen verstreken en na vrijdag nog niks. Zelfs geen mail.
Ik heb toen de hoop opgegeven in deze mensen.
op maandag 16 okt maar een mail gestuurd via hun website waarin ze beweren binnen 24 uur reactie te geven. Ik gaf aan teleurgesteld te zijn en mijn bestelling te willen annuleren. Zoals verwacht gebeurde dat niet, niet eens een bevestiging dat ze ermee aan de slag gingen. Woensdag ochtend werd ik door een vriendelijke mevr. gebeld over mijn klacht en annulering. ze vertelde mij dat mijn bestelling tijdelijk niet meer leverbaar was. Mijn gedachte was gelijk dat ik me afvroeg waarom ze dan niet eerder contact met mij hadden opgezocht.
Dat is dan ook gelijk mijn grootste irritatie bij deze leverancier. iets wat ik bij bijvoorbeeld bij coolblue of bol.com nog nooit ben tegengekomen.
Deze mevr handelde voor de rest de annulering redelijk af en ik kreeg ook binnen afzienbare tijd nu mailbevestiging van de annulering. nu nog hopen dat ik het geld binnen de tien werkdagen die ze me beloofd heeft terug krijg.

Al met al ben ik echt zwaar ontevreden en teleurgesteld over de communicatie van Staples.nl. Pas als je zelf actie onderneemt willen ze je te woord staan. Ze blijven gelukkig vriendelijk maar dat is dan ook het enige positieve.

Algemeen

De bestelde externe ssd was makkelijk te vinden en zelfs 3 op voorraad in de winkel, helaas bleek bij de winkel aangekomen dat er niets op voorraad was. Dus besteld en betaald via de website die beloofd het de volgende dag te leveren. Helaas geen levering, navraag bi jee klantenservice leert dat de ssd in het geheel niet leverbaar is en dat ik mijn aankoopbedrag binnen 10 dagen terug mag verwachten.

Klantenservice

Eerste contact met klantenservice ging vlot en ik werd dezelfde dag nog teruggebeld dat het product toch niet leverbaar was. (5 sterren waard) Vervolgens werd mij te kennen gegeven dat ik binnen 10 werkdagen (2 weken op de kalender dus) mijn reeds betaalde aankoopbedrag terug zou ontvangen. W.m.b. is dat niet acceptabel, direct vooruit betalen en dan 10 werkdagen wachten op terugbetaling voor iets wat niet eens besteld had moeten kunnen worden? (0 sterren).
Ik ben veel beter gewend van Staples.

Scorekaart voor Staples.nl

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk