Staples.nl

2.274 producten en 2.302 uitvoeringen

Staples

Wij doen meer dan alleen kantoorartikelen verkopen, ons doel is u te helpen uw doelstellingen te bereiken. Of u thuis werkt of op een groot kantoor, ons enige doel is ervoor te zorgen dat u over alles beschikt dat u nodig heeft om mogelijkheid om te zetten naar werkelijkheid. Hoe? U krijgt de hulp die u nodig heeft, omdat onze mensen gepassioneerd en gespecialiseerd zijn in het bieden van zakelijke oplossingen. U kunt met vertrouwen kopen in de wetenschap dat wij u waar voor uw geld bieden. Ons assortiment bevat al uw favoriete en de nieuwste producten en als u advies nodig heeft, kunt u er op rekenen dat wij u op weg helpen en houden. Wanneer u ons nodig heeft zullen wij er zijn, met meer advies en expertise, meer keuze en meer waar voor uw geld.

Vr 18 uur besteld, morgen geleverd

Bestellingen die u op werkdagen plaatst vr 18 uur, leveren wij de volgende werkdag, tenzij anders vermeld. Bestellingen die vrijdag vr 18 uur worden geplaatst, worden maandag geleverd. Bestellingen geplaatst tussen vrijdag 18 uur en maandag 18 uur worden op dinsdag geleverd.

Veilig betalen

Bij Staples betaalt u altijd veilig. U kunt afrekenen via iDeal of met uw creditcard. Zowel Visa, MasterCard als American Express worden geaccepteerd.

Gratis bezorging

Alle bestellingen vanaf 39 euro (excl. BTW) verwerken en bezorgen wij gratis. Bij bestellingen onder 39 euro betaalt u 2,99 euro bezorgkosten, zo blijft het bestellen uiteindelijk zo voordelig mogelijk.

Afhalen bij een winkel naar keuze

Bent u niet in de gelegenheid om uw online bestelling in ontvangst te nemen, dan kunt u deze ook laten afleveren bij een Staples-winkel
naar keuze (tenzij anders vermeld bij het artikel). Wij sturen u een
e-mail als uw bestelling binnen is. Hierna heeft u een maand de tijd om uw bestelling af te halen.

Gratis retourneren

Indien u, binnen veertien dagen na levering, niet tevreden bent over een artikel, kunt u het op twee manieren omruilen of retourneren, mits het artikel compleet en onbeschadigd is en u beschikt over de originele verpakking. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Elke week scherpe aanbiedingen.

Wilt u op de hoogte blijven van onze scherpste aanbiedingen en acties?
Meld u dan hier aan voor onze e-maildeals, of volg ons op Twitter en Facebook.

Scorekaart voor Staples.nl

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2302 producten, 3153 unsorted producten
Prijsindex Nederland 103,2 (3,2% boven gemiddeld)