4Launch

8.397 producten en 9.468 uitvoeringen
Shop Smart, Shop 4Launch
REFURBISHED TABLETS SMARTPHONES COMPONENTEN GAMING RANDAPPARATUUR
Daarom kies je 4Launch
  vinkje De nieuwste tech producten, de juiste prijzen!
  vinkje Direct chatten, bellen of whatsappen met onze klantenservice!
  vinkje Refurbished & Renewed: bespaar met behoud van kwaliteit!
  vinkje Dertig dagen bedenktijd op ons volledige assortiment, gratis retourneren!
  vinkje Eenvoudig op rekening kopen voor zakelijke klanten!
  vinkje Gratis verzending vanaf €75,- naar Nederland en België

Wie we zijn

4Launch is de webwinkel voor al je consumenten elektronica. Door inkoop bij een groot aantal leveranciers en een volledig geautomatiseerde werkwijze biedt 4Launch een breed assortiment en zeer efficiënte afhandeling tegen haarscherpe prijzen. Service is minstens net zo belangrijk als scherpe prijzen en 4Launch werkt dan ook volgens een klantgerichte benadering. Wij streven naar een zo hoog mogelijke servicegraad. Zowel de consument, de zzp-er, het MKB als ook resellers kunnen bij 4Launch terecht voor duizenden IT producten van alle A-merken. Door de eigen technische dienst kan elke tech enthousiast met specifieke wensen -met keuze uit vele componenten- zijn gewenste PC op maat laten bouwen.
4Launch, Your Tech, Our Passion.

We zijn bereikbaar op

wo: 09:30 - 17:30
do: 09:30 - 17:30
vrij: 09:30 - 17:30

Volg ons Zorgeloos kopen Veilig betalen
4Launch op Twitter 4Launch op Facebook 4Launch op Google+ 4Launch op Youtube thuiswinkel ICTWaarborg iDealmastercard

visa visa

Contact| Algemene Voorwaarden| Aanbiedingen| Vacatures| Nieuws

Scorekaart voor 4Launch

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 9468 producten, 1975 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,8 (2,2% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,1 (1,9% onder gemiddeld)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple