4Launch

7.795 producten en 9.016 uitvoeringen

Gebruikers over webshop 4Launch

Review toevoegen

Algemeen

De website is prima, pricewatch links werken goed. Voorraad weergave is een beetje 'gemeen', er is sprake van lichtgroen (direct leverbaar uit eigen voorraad) en 'normaal' groen (direct leverbaar vanuit leverancier en vaak al de volgende dag in huis). Ik kwam hier achteraf pas achter.

Normaalgesproken bestel ik bij haast altijd bij CoolBlue, maar omdat ik nu geen haast had, ben ik spreekwoordelijk vreemdgegaan met 4launch. Maandag net na middernacht besteld (dus dinsdag), en verwacht op woensdag. Gedurende de dag geen enkele update, dus contact gezocht met support. "Product zou al onderweg moeten zijn of wordt vandaag verstuurd vanuit de leverancier". Zoals ik al zei, geen haast, maar als je aangeeft de volgende dag te leveren, doe dat dan ook.

Toen schrok ik al, want ik dacht dat ik rechtstreekse voorraad besteld had. Enfin, toen ik vanmorgen (donderdag) nog geen tracking link had, maar wederom een berichtje gestuurd. "Ja sorry, er is iets misgegaan bij de leverancier en we gaan kijken of we het via een andere leverancier kunnen uitleveren'. Ging nou niet bepaald om een videokaart en/of geheugen ofzo..

Ik heb toen gereageerd met een 'thanks but no thanks', en aangegeven dat ik wel bij Coolblue bestel, omdat ik dan morgen mijn product wel gewoon heb.

Het blijft jammer dat de communicatie hieromtrent altijd vanuit de klant moet komen. Als ik geen contact had gezocht dan was er ook vanuit 4launch niks gekomen, daar stoor ik mij toch zo aan. Wees klantvriendelijk en kom ZELF met dat bericht.

Zie hierboven.

Support medewerker(s) waren netjes en correct, daarom een voldoende

Beste klant,

We vinden het erg vervelend dat we de waterkoeler niet op tijd uit hebben kunnen leveren. We streven er natuurlijk naar om producten zoals beloofd binnen 24 uur te leveren. In dit geval was er sprake van een voorraadverschil wat de uitlevering verhinderde. Dit voorraadverschil was echter nét bij ons bekend toen u contact opnam, hier hadden we natuurlijk contact over opgenomen. Het klopt echter dat we het voorraadverschil eerder hadden moeten constateren. We hebben deze en eerdere cases gebruikt om ons proces rond voorraadverschillen te verbeteren, hiermee hopen we toekomstige verschillen sneller te constateren en communiceren.

4Launch – Customer Support

zie bij klantenservice,

Slechte service, niet meewerkende servicedesk mensen, iedere keer ander verhaal (moederboard, software, etc.) ontkennen wat ze eerder gezegd hebben (gelukkig hadden we printscreens). Nee hier ga ik nooit meer iets kopen.

Slechter dan waardeloos!

- Mijn vriendin had haar laptop kapot (defect RAM geheugen). en we hebben de laptop opgestuurd.
- na enkele weken kregen we te horen dat het moederboard defect was en nog gerepareerd moest worden
- na acht weken kregen we te horen dat het een softwarefout was, of we onderzoekskosten wilde betalen anders kregen we de laptop niet gerepareerd terug
- na betalen van de onderzoekskosten en de laptop terug gekregen te hebben met de vermelding dat de laptop professioneel en zeer uitvoerig getest was hadden we binnen 5 minuten een bluescreen, en je raad het al, het geheugen nog steeds defect.
- na retour weer 6 weken moeten wachten waarbij de klantenservice van een uitermate laag niveau is en niet mee wil werken aan een oplossing.
- uiteindelijk mochten we van de nieuwwaarde van de laptop plus de onderzoekskosten die we al betaald hadden een andere laptop uitzoeken (wettelijk gezien mochten we gewoon het geld terug kunnen vragen maar dat deden ze ook niet)
- na een nieuwe laptop uitgezocht te hebben en betaald werd deze korting niet verrekend. Hebben we nu dus een nieuwe laptop thuis staan en de volle pond betaald en is het bedrag van de defecte laptop niet verrekend.

Beste klant,

Zoals we kunnen nagaan bleek het oorspronkelijke notebook aanvankelijk verkeerd gediagnotiseerd te zijn door het Servicecentrum, waarvoor onderzoekskosten waren doorbelast. Mede ook omdat de vervolgreparatie wat langer heeft geduurd, is toen voorgesteld iets anders uit te zoeken en zou er verrekening plaatsvinden met de aanschafwaarde en de gemaakte onderzoekskosten. Echter bleek de nieuwe bestelling volledig betaald te zijn. Door ontbreken van de IBAN gegevens kon het te verrekenen bedrag niet teruggeboekt worden. Inmiddels zijn deze verstrekt en is het bedrag ook direct teruggestort. Wij betreuren hoe de case heeft gelopen en hopen dat desondanks het nieuwe notebook wel bevalt.

4Launch – Customer Support

Algemeen

Ik heb altijd met veel genoegen besteld bij deze winkel en de bestellingen liepen ook altijd vlot, maar helaas laat de klantenservice het enorm afweten.

Verzending

Altijd waren de producten keurig en goed verpakt geleverd, niets op aan te merken.

Klantenservice

In juli 2017 heb ik contact gehad met de klantenservice. Ik had namelijk mijn moederbord opgestuurd voor garantie, omdat deze het na een BIOS-reset het niet meer deed, en ik problemen had toen het bord weer bij mij terug was. Ook waren de verkeerde accessoires geleverd, voor een heel ander bord. De klantenservice heeft naar aanleiding van een RMA op 13 oktober schijnbaar een schild besteld en toegestuurd, maar ik heb deze nooit ontvangen. Op 30 oktober heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice, waar mij verteld werd dat er inderdaad een pakje was verstuurd. Hierna heb ik nog meerdere malen contact gezocht (op 24 december en op 5 januari 2018) maar werd er gewoon niet meer gereageerd op mijn vragen.

Beste klant,

Heel vervelend te vernemen dat het niet geheel naar wens is verlopen. Om na te kunnen gaan wat we kunnen verbeteren, willen wij u vragen contact met ons op te nemen via customersupport@4launch.nl.

Graag vernemen wij van u.

Algemeen

Aardig overzichtelijke website, alles is wel te vinden maar gelukkig komen de links uit de Pricewatch direct bij het artikel uit.
Overal op de website staat dat ze snel verzenden en een oh-zo-geweldige klantenservice hebben die ruim bereikbaar is (tijden wel duidelijk aangegeven) maar antwoord krijgen ho maar. Bezorgtijden van next-day zijn een leugen.

Verzending

Donderdagavond (net na de 'voor 20:00 uur besteld morgen in huis') besteld, dus uitgegaan van verwerking op vrijdag en bezorging op zaterdag. Zou ook zo geweest zijn als het uit het externe magazijn moest komen, dan is het voor 18:00 uur besteld morgen in huis. Natuurlijk mits op voorraad, maar als er bij staat "Direct leverbaar", "Ruim voorradig" en "Voorraad: 10+ stuks" moet dat geen enkel probleem zijn.

Vrijdag dan de bevestiging per email dat het product verzonden was en dat het op onderstaande link zodat ik kon weten wanneer ik de bezorger kon verwachten. Helaas, onderstaand was geen link en ook de track&trace code was in de email (en op de website) niet te bekennen. Direct een reply gestuurd naar info@4launch.nl of ik de in de email missende volglink of de track&kon ontvangen, maar geen antwoord. Het moment van de bezorger was dus ook nogal een verrassing.

Zaterdag: geen bezorging, geen update, geen email van de klantenservice. Vreemd, ruime voorraad en levering de volgende dag maar ok, zal dan wel dinsdag worden. Geen idee wie het komt bezorgen ook maar de meesten bezorgen niet op maandag.

Maandag eind van de middag nog maar een mail gestuurd want de website geeft op alle mogelijke manieren nog steeds aan dat er voldoende voorraad is maar de levertijd komt er al niet echt mee overeen. In lijn met verwachting wederom geen antwoord op de email. 's Avonds om 21:30; verrassing! Bezorger aan de deur. Vreemde tijd, niks aangekondigd qua track&trace en maandag?!? Het was in ieder geval eerder dan m'n door mijzelf van zaterdag naar dinsdag bijgestelde verwachting.

Klantenservice

Is er een klantenservice? Ze claimen zelf dat er 5 dagen per week tussen 10:00 en 20:00 contact opgenomen kan worden met de klantenservice, in prinipe is het waar, je kunt er contact mee (proberen) op te nemen. Verwacht alleen niet dat er ook mensen op die klantenservice werken want op moment van schrijven, twee volle weken na de eerste email, wacht ik nog steeds op antwoord.

Beste klant,

Het is vervelend te vernemen dat u op een email geen reactie zou hebben gehad. Er zijn geen emails open blijven staan van die dagen, maar als dit zo is dan onze excuses.

Zoals we kunnen nagaan was de bestelling rond 20:25 op donderdag geplaatst en was deze zoals u ook had verwacht vrijdag verzonden. Hoe het komt dat het trackingsnummer van de zending niet is afgegeven is voor ons ook even een raadsel en zal ook nader onderzocht worden. Normaal gesproken zou de levering dan op zaterdag plaatsvinden, echter lijkt er in het sorteringsproces bij de vervoerder iets fout gegaan waardoor deze vanwege tussenliggend weekend pas maandag bij u bezorgd is.

Wij zullen met de info die u verstrekt heeft, nagaan hoe het proces en de informatieverstrekking verder verbeterd kan worden. We hopen dat het product in goede orde is ontvangen en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Algemeen

The company has a solid customer support team that helped me get my graphics card fixed, even after 2 years 10 months from purchase!!!

Algemeen

printer speciaal op dit adres gekocht omdat ze tot 20:00 een order konden verwerken voor levering volgende dag, echter niets is minder waar.
geen printer de volgende dag en zelfs geen zekerheid of de printer de volgende dag wel geleverd zou worden.
printer is essentieel voor onze onderneming, zodoende hier gekocht, nu zit ik 2 dagen zonder. wees dan gewoon eerlijk als je iets niet met zekerheid kan leveren.
ook de 2 telefoonnummers op de site werken niet, ook al verdacht.
een goedkoop adresje, maar onbetrouwbaar
helaas, maar nieuwe kopers zijn gewaarschuwd!
Mike

Verzending

afspraken niet nakomen, ze adverteren met bestellen voor 20:00 leveren volgende dag, maar niet dus

Klantenservice

2 support telefoonnummers werken niet, chat reageert langzaam (vast en zeker druk met andere klagers)

Algemeen

Op 2 januari videokaart (RX 580) besteld dat binnen 10 dagen op voorraad zou zijn. Een maand later een bericht gekregen dat de levertijd onbekend was en zelf de keuze kon maken om het te annuleren of niet. Uiteindelijk heeft 4launch de bestelling half februari zelf geannuleerd. En ongeveer 2 weken later hebben ze de videokaart toch weer op voorraad en verkopen ze het voor 80% duurder.

Algemeen

Website, bestellen en levering allemaal transparant en prima.
Website voelt wel wat verouderd aan vandaar een lagere score.

Levering was prima

Klantenservice

Laptop kapot gegaan net na 2 jaar garantie. Was niet te repareren (mobo niet meer leverbaar... en custom made... ) aangeboden coulance regeling was duurder dan een vervangend product bij een concurrent te kopen.. reactie tijd was erg slecht. 15 december 2018 rma ontvangen, en pas 1 maart definitief uitsluitsel gekregen dat ze in mijn ogen geen garantie bieden voor een product wat toch echt langer mee behoord te gaan..

Tegen beloning

Algemeen

Snelle en fijne service met een chat functie mocht je vragen hebben. Ik ben super fijn geholpen en het pakketje was snel en op tijd binnen.

Snelle levering!

Klantenservice

Had een vraag over mijn bestelling en heb middels de chat heel makkelijk en snel contact gekregen met iemand die mij uitstekend heeft geholpen.

Algemeen

Bestelling geplaatst van een product dat op voorraad staat, deze zou ik dan morgen geleverd krijgen. Blijkt allemaal niet waar te zijn, product was besteld bij de leverancier..... Hier heb je toch niks aan, ik had zelfs extra betaald omdat zij de enige waren met "voorraad". Aan de andere reviews te zien doen ze dit expres om zo meer klanten te lokken. Was meteen de laatste keer.

Verzending

Voorraad blijkt hier nooit te kloppen, bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen maar heb er wel extra voor betaald omdat jullie de enige waren met "voorraad".

Algemeen

Ik heb deze harde schijf begin van de week besteld aangezien ik het voor het weekend nodig had. Volgens de website, was deze ruim op voorraad en direct leverbaar. Inmiddels is het vrijdag en ik heb nog niet. Gisteren nog een mail gestuurd en een korte reactie ontvangen dat ze het gaan "navragen". Vandaag via de chat contact gehad, en te horen gekregen dat het product op voorraad is en vandaag besteld morgen (zaterdag) of anders maandag geleverd wordt. Weer gebeld en nu zeggen ze dat het op voorraad is bij de leverancier en dat het daar vast loopt. Dit is schandalig. Ik heb niet met de leverancier te maken en bestel direct bij 4launch. Als jullie geen voorraad hebben, vermeld het dan eerlijk en duidelijk op de site zodat ik weloverwogen kan beslissen waar ik het bestel en niet liegen dat het op voorraad en direct leverbaar is, ook nog eens via de chat. Waardeloos!!
In deze tijd van enorm concurrentie is goede dienstverlening en service uitermate belangrijk. Voor mij geen 4launch meer, liever iets meer betalen bij bol of coolblue. Dan weet je dat de dienstverlening 200% klopt en beter is.

Verzending

Product niet ontvangen, is ook niet bekend wanneer ik wel ga ontvangen. Misschien nooit.

Klantenservice

Onjuiste informatieverstrekking via de klantenservice. Via de mail geen correcte reactie, via chat verkeerde informatie, via de telefoon ook waardeloos.

Algemeen

Kleine bestelling gedaan, een SAS disk. Werd veel te laat geleverd, en op mails wordt ondanks dat er op de website staat 'binnen 4 uur gererageerd' uberhaupt niet gereageerd. Deze specifieke schijf is als nieuw verkocht, maar deze bleek al 4.6 jaar(!) aan draaiuren te hebben. Op de melding dat ik geregeld wil hebben dat ze me moeten leveren wat ze verkocht hebben, geen antwoord meer.
Let dus op dat je niet wordt opgelicht met refurbished producten die als nieuw verkocht worden!

Nee, dit is niet meer het bedrijf wat het ooit was. Uiteraard moeten we onze aankoop niet met anderen vergelijken, maar in de review hierboven zie ik eenzelfde verhaal. Gebruikt spul als nieuw verkopen. Kan echt niet.

Verzending

Verzending op zich prima, alleen veel te laat.

Klantenservice

Compleet waardeloos. Ze reageren erg slecht, pas na aandringen. Meestal met standaard antwoorden. Enige reactie op bovenstaande is dat ik een RMA formulier gemaild heb gekregen. Later geven ze aan dat 'er mogelijk iets verwisseld is in het magazijn'. Gelukkig zijn we allemaal mensen en kunnen we fouten maken, maar de ervaring met deze shop is door de communicatie, de vele te late levering en dan ook nog iets verkeerds leveren 100% slecht. Kost ons weer veel te veel tijd om eea recht te trekken.

Uiteindelijk RMA aangevraagd en sturen we hem terug.

Algemeen

Ik heb in het verleden veel bij ze besteld maar ik heb inmiddels weinig vertrouwen meer in 4launch. Bij mijn vorige bestelling, en ook bij deze houden ze zich niet aan de levertijden.

Ik heb op 13-1-2018 een "4Launch Destroyer 4100" PC besteld. Deze had toen, en heeft nog altijd de status "Snel leverbaar - Levering binnen enkele dagen". Inmiddels wacht ik al 2 weken. Ik heb eerder deze week mailcontact gehad, en toen gaven ze aan de verwachting te hebben dat hij deze week geleverd zou worden.

Aangezien inmiddels de week vestreken is heb ik gevraagd of ze het geld terug kunnen storten, ik hoop dat ze dit wel snel kunnen doen want ik wil graag elders een PC gaan bestellen bij club die wel snel kan leveren.

Algemeen

Ik heb een Dell TB16 besteld, deze kwam gebruikt, geopend en beschadigd binnen. Maar verkopen voor de volle mep natuurlijk.

Onacceptabel.

Verzending

Het product was ingepakt alsof het bij downies en brownies was ingepakt.
Niet dat er iets mis is met downies en brownies maar zeer onprofessioneel.

Algemeen

Op 5 oktober vorig jaar een HP Care Pack besteld, nooit ontvangen en men reageert niet op berichten. Meerdere Facebook messages, chats en e-mails verstuurd en tot op heden niks ontvangen (op facebook en mail geen enkele response).
Eerdere response op de chat was dat ze wat problemen hadden met het systeem (als ik me goed herinner) en dat het alsnog geleverd zou worden, in de website staat hij op volledig geleverd. De chat op de website is zo te zien niet meer beschikbaar want ook binnen de openingstijden verschijnt er geen venster.
Zou er niets bestellen want waarschijnlijk zitten ze in de problemen.
Ordernummer laat ik achter bij Tweakers.

Verzending

Staat op geleverd maar ik heb niets ontvangen, in het systeem staat op verzonden.

Klantenservice

Klantenservice geeft mogelijkheden om via Facebook en chat contact op te nemen maar beide geven geen antwoord of niet voldoende.

Algemeen

Ik heb producten besteld die bij 4launch op de site als voorradig stonden.
en vervolgens blijkt dat deze producten helemaal niet op voorraad zijn.
Je bent ook je geld meerdere dagen kwijt...
waardoor ik ook niet kan bestellen bij andere leveranciers.
Mijn bedrijfje staat nu al 2 weken stil.

Update 25-01-2018 (Naar aanleiding van reactie 4 Launch)

Beste 4launch,

Toen ik bij u bestelde had u de producten als voorradig staan.
Anders had ik namelijk bij een leverancier besteld die wel voorraad had.

U probeert een bepaald beeld te scheppen.

Maar dan verzoek ik uw ook bestelling 788095 erbij te pakken uit 2013.
Precies hetzelfde verhaal.
(overigens wachten we nog op uw reactie op onze mail op 8/4/13)

Wij hebben u na 5 jaar toch nog een keer eens kans gegeven. dit is het resultaat.

Overigens wil ik uw er op wijzen dat ik destijds bij 4launch gekocht heb (niet bij de leverancier).
en dat u gewoon kenbaar moet maken als het om een pre-order gaat.

Beste klant,

Zoals we kunnen nagaan betreft het hierbij een bestelling van 5 stuks RX 580 videokaarten. Deze was ten tijde van de bestelling niet bij ons voorradig en zelfs moeilijk leverbaar, net als alle andere RX 570 en GTX 1070/1080 videokaarten. Uiteindelijk is na het verzoek tot annuleren van de bestelling het aankoopbedrag in 2 werkdagen teruggestort. Wij betreuren dat er mogelijk een verwachting was dat deze goed leverbaar zou zijn. In dergelijke situaties zijn wij ook mede afhankelijk van onze leveranciers.

Algemeen

Geen problemen met het vinden van de producten, website is duidelijk en betalen is ook geen probleem.

Verzending

Bestelling geplaatst op dinsdag 9 januari, zou direct leverbaar zijn volgens de website en dus de volgende dag in huis. Woensdag een email met de melding dat de bestelling per koerier naar mij verzonden was.
Vrijdag via chat op hun website gevraagd waar de bestelling blijft, maandag nogmaals gevraagd en toen maar geannuleerd. Zaterdag toch geleverd. Maandag retour gestuurd.

Klantenservice

De medewerkers zijn vriendelijk, maar de communicatie is slecht.
Tussen 4Launch en hun leverancier, tussen 4Launch en de klant en tussen de afdelingen binnen 4Launch zelf is op zijn zachtst gezegd ruimte voor verbetering.
Na het hele fiasco niet eens een simpel "excuses voor het ongemak" maar slechts een verzoek om te overwegen het geannuleerde maar toch geleverde product te houden, hoewel ik al tweemaal aangegeven heb het niet meer te kunnen gebruiken.

Beste klant,

Zoals we kunnen nagaan was het de bedoeling geweest dat uw bestelling direct vanuit onze leverancier naar u verzonden zou worden. Door onduidelijke redenen was dit aanvankelijk niet gebeurd en hebben we uw verzoek tot annulering ook doorgezet naar onze leverancier. Helaas is gebleken dat dit laatste niet correct is doorgekomen en het product alsnog met vertraging was bezorgd bij u. Wij betreuren de hele gang van zaken en willen u onze oprechte excuses aanbieden. De communicatie had in deze ook beter gekund en uw feedback zullen we intern meenemen. Inmiddels is het product retour gekomen en is het aankoopbedrag ook gecrediteerd.

Algemeen

Hier een USB dock, kabel en toetsenbord besteld. Op 29 december gedaan dus wil niet al te kritisch doen over een dagje later leveren. Eerst komen redelijk op tijd het dock en de kabel binnen. Het toetsenbord ontbreekt echter. Hier heb ik vervolgens circa 5 keer achteraan gemoeten voor die alsnog geleverd wordt.

Verzending

Nalevering van het toetsenbord op circa 20 dagen na bestelling en daar 5x achteraan moeten is ronduit waardeloos.
Als er een probleem is waardoor je niet kunt verzenden, MELD dat dan gewoon en tijger daar achteraan ipv je klant zonder bericht te laten wachten.

Klantenservice

De klacht is al vermeld onder algemeen en verzending. De toon en snelheid van de reactie op vragen over de levering werden redelijk vlot en heel correct beantwoord. Dat vervolgens het achterliggende probleem niet opgelost wordt waardoor je het ontbrekende toetsenbord in tegenstelling tot je belofte niet uitlevert is dan weer heel slecht. Hiervan gemiddeld maar een voldoende van gemaakt.

Beste klant,

Zoals we kunnen nagaan was uw bestelling vanuit 2 verschillende leveranciers direct naar u verzonden. Bij 1 leverancier bleek de opdracht niet goed doorgekomen en is dit opnieuw ingeregeld. Het product bleek op dat moment niet direct beschikbaar, wat heeft geresulteerd in een vertraagde levering. Uiteindelijk is de bestelling alsnog compleet geleverd. De communicatie naar u toe had hierin beter gemoeten, waarvoor onze oprechte excuses.

Algemeen

Snelle service en snelle levering. Ik had het pakket (12kg) laten sturen naar een zakelijk adres en het kwam netjes op de aangegeven dag aan. Site toonde goed de vooraad en specificaties van het product (Samsung C34H890WJU).

Verzending

Pakket was niet extra verpakt en kwam in de doos van Samsung. Daarin was het al stevig verpakt met piepschuim.

Klantenservice

De monitor kreeg een rode stuck pixel na 2 weken gebruik. Ik heb het via een RMA naar Samsung gestuurd. Via de Pick up en Return policy kreeg ik een code voor de label van UPS. Binnen anderhalve week was ie terug. Ondertussen in communicatie geweest met 4Launch die netjes en tijdig updates stuurden.

Helaas had Samsung niets gevonden dus zit ik nog steeds met een stuck pixel die ook na 20 uur Jscreen en LCDfix2 geen verandering toonde.

Algemeen

Webwinkel lapte garantie aan zijn laars. Leverde een nieuwe videokaart aan het einde van de termijn die ik hen had gegeven om de videokaart te leveren waardoor ik meerdere maanden mijn videokaart kwijt was.
Oftewel weer zo een geval van prima webshop totdat er iets kapot gaat.
Voor hele verhaal kijk Klantenservice toelichting.

Verzending

Levering was prima, kreeg hem binnen de beloofde levertijd.

Klantenservice

Ik had een videokaart bij 4Launch gekocht en die was binnen de garantie kapot gegaan. Dus ik had contact met ze opgenomen om een nieuwe te ontvangen of om hem gerepareerd terug te krijgen. Echter zeiden ze dat ik alleen recht had op de huidige marktwaarde van het product, waarvan ik niet eens een half zo goede videokaart voor kon kopen. Hier ben ik echter niet mee akkoord gegaan. Na meerdere malen te verzoeken om mij een nieuwe videokaart toe te sturen, heb ik een officiele laatste brief gestuurd waar ik hen een vergelijkbare videokaart of het aankoopbedrag eiste binnen een zeer redelijke termijn(Langer dan een maand). Ze probeerde mij hierna nog meerdere malen over te halen om een lager bod te accepteren. Aan het einde van de termijn moesten ze echter wel toegeven en hebben zijn mij voorzien van een nieuwe videokaart. Ik heb door dit gedoe een paar maanden mijn videokaart niet kunnen gebruiken. Ik raad 4Launch af.

Beste klant,

Het is vervelend te vernemen dat de garantie afhandeling niet soepel is verlopen. Gezien we geen directe aanknopingspunten hebben, willen we u vragen contact met ons op te nemen met customersupport@4launch.nl, zodat we nader naar uw case kunnen kijken.

1 2 3 ... 54

Scorekaart voor 4Launch

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg