Hardware-Expert

737 producten en 850 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hardware-Expert

Review toevoegen

Algemeen

Goede klantenservice(/balie). Had zelf een PC gebouwd, waarvan de onderdelen bij Megekko waren besteld. Helaas startte hij niet in 1 keer op, en liet ik hem nakijken. Dit werd snel gedaan, en was voor ¤15,- klaar.
Over all, Top!

Algemeen

Ik heb van een andere tweaker een videokaart overgenomen, hij was nog met garantie en gekocht bij deze webshop. Nu is het altijd vervelend als iets stuk gaat maar helemaal als je iets tweedehands hebt overgenomen van een ander. Na een mailtje te hebben gestuurd naar hardware-expert kreeg ik snel antwoord dat ik de kaart naar ze mocht opsturen en dat ze het gingen bekijken. Ze hebben vastgesteld dat de kaart inderdaad defect was en hebben deze naar MSI Terug gestuurd. Na zo'n twee weken kreeg ik een gerepareerde kaart retour. Alles kostenloos en goed op de hoogte gehouden via mail. Topservice jongens, hier kunnen andere shops nog wat van leren!

Algemeen

2x een order gedaan, op 2 achtereen volgende dagen. Ik werd gebeld of dit wel klopte want het ging ook om hetzelfde product. Zeer attent. Het klopte wel, ook werd er vermeld wanneer mijn pakket geleverd zou worden. Top service!

Algemeen

Na al eerder een Hardware computer gekocht te hebben ook nu weer hiertoe besloten. Goede producten voor een goede prijs.

Klantenservice

Toen ik met mijn nieuw aangeschafte computer was vastgelopen bj het aanpassen van de mappenstructuur nam Wesley uitgebreid de tijd om mij weer op het goede spoor te krijgen met mijn computer. Hij legde geduldig uit, maakte het in orde maar leerde ook hoe ik het zelf kon doen. Alle lof!

Algemeen

Ik heb mijn computer ge-upgrade bij Hardware Expert. Ze deden een aantal suggesties en ik ging akkoord. Ik kon mijn computer de volgende dag ophalen. De computer ziet er heel netjes uit, perfecte cable management. Goede service, ik kom hier zeker nog vaker terug!

Klantenservice

De medewerkers zijn heel erg aardig en snappen precies hoe je iets wilt. Als er een probleem is, kom je er samen met hun uit.

Algemeen

Gewoon een prettige winkel. Persoonlijk contact. Soms druk en moet je heel even wachten maar dat vind ik een goed teken.

Verzending

Lekker in de buurt. Je kunt er bij langs. Bij reparatie niet opsturen en 2 weken te wachten

Er wordt meegedacht

Algemeen

Snelle reactie in een duidelijke en overzichtelijke mail.
Ze hadden wel kunnen waarschuwen dat kabeltjes meegeleverd zouden worden. (of ik moet zelf beter lezen )

Verzending

Product was keurig ingepakt en netjes en snel verzonden

Algemeen

Levering zoals verwacht, prima prijs in vergelijking met andere webshops, genoeg betalingsmogelijkheden, deftig ingepakt product, ...

Verzending

Shop heeft er voor gezorgd dat de GPU zeer goed/veilig ingepakt was.

Algemeen

makkelijk te bestellen, goede service. dag erna al binnen op zaterdag. zeer te vreden la la la

Verzending

erg snel binnen, dag erna al

Klantenservice

huisnummer ontbrak dus belde ze meteen om te vragen.

Algemeen

Ik heb hier een Logitech MX Master muis besteld, ze waren de op één na goedkoopste en mede door de goede feedback en de website heb ik gekozen voor deze partij. Een goede website waar alles snel te vinden is, soepele bestelling en alles ging zoals verwacht. Aanrader!

Verzending

De muis was goed verpakt in een ruimere doos, er zat voldoende bescherming omheen en tot slot nog een zakje kruidnoten. Bedankt!

Algemeen

Het bestelproces loopt goed, ik had alleen wat problemen met de betaling. Gelukkig kreeg ik al vrij snel een nieuwe link om de bestelling alsnog af te ronden. De bestelling is snel verzonden en ik kreeg een nette mail met een t&t code om het pakket te volgen.

Verzending

Goed verpakt en het pakketje was binnen 1 dag bij mij thuis zoals aangegeven.

Klantenservice

Kort contact gehad met de klantenservice omdat er een dubbele bestelling stond. Ik kreeg een snelle response, kort maar krachtig!

Algemeen

Het algemene proces is goed verlopen, website is makkelijk te gebruiken. Op de website werd wel niet aangegeven of het verzonden was. De enige manier om dit te kijken was via de gestuurde postnl link. Ook waren ze de goedkoopste van alle winkels.

Verzending

Het was goed verpakt, het was verstuurd op de dag dat ze zeiden.

Klantenservice

"Ik vind 1,5 jaar garantie zeer kort op een videokaart van 800 euro." Geen contact gehad met de klantenservice, behalve met de reactie.
Edit, Sorry fout gelezen. Er zit 36 maanden fabrieksgarantie op. Ik had gelezen 16 maanden en niet 36 maanden

Beste John,

Fijn dat je tevreden bent met ons.
Wij verzenden alles wat voor 17:00 besteld is dezelfde dag.
Je krijgt die dag ook een track en trace, zodat je weet dat hij onderweg is.

PS
Jij hebt gewoon 3 jaar garantie op die kaart.

Ik hoor het graag.

Mvg Bram

Algemeen

Ik had een vraag over een power bank uit het buitenland. Ik werd erg prettig geholpen door de technische dienst (zowel telefonisch als per email).

Algemeen

Na een "Rocky" start van een kleine onderneming van 700 euro is alles uiteindelijk goed of zelfs beter dan goed afgelopen.

Verzending

Artikel besteld, Volgende dag in huis!

Klantenservice

Ik heb van de week een Asus zenbook bx310ua bij hardware expert besteld. Op hun site was de kleur in de fotos Champagne-Gold en dat was deze ook volgens de omschriijving van het product. Echter toen ik het product de volgende dag binnen kreeg was het Rose-Gold ipv Champagne Gold. Als respectabel mede mens snapt u natuurlijk wel dat ik als 18-jarige hetero man liever niet met een roze laptop rondloop, als ik een optie heb om dat niet te doen althans.
Dit had ik aangegeven bij de customer support en dit werd vliegensvlug afgehandeld. Ik stuurde de asus laptop retour en binnen 3 dagen had ik al een vervangend model van een ander merk met gelijkwaardige specs (aangetekende retour kosten werden door Hardware-expert betaald). Beide producten functioneerde naar behoren en werden compleet geleverd.

Algemeen

De bestelling was gemakkelijk geplaatst, op verzoek kreeg ik ook eerst een offerte op de e-mail om te oordelen of ik mijn nieuwe laptop hier moest kopen.

Verzending

De laptop werd verzonden met PostNL, in de eerste instantie kreeg ik mijn tracking nummer niet. Maar een simpel telefoontje met de klantenservice was voldoende om hem toch te ontvangen op de e-mail. Verder kwam mijn bestelling goed verpakt binnen. Ik merkte echt op dat er zorg besteed was aan het verpakken ervan.

Klantenservice

Enkele keren contact gehad met de klantenservice, de eerste keer voor een offerte en de tweede keer omdat ik geen tracking code had ontvangen. Beide keren volledig opgelost en naar wens afgehandeld.

Algemeen

geweldige winkel grote keuze. wel mag de site iets overzichtelijker. Zo het iedereen aan rader om ook langs te komen als je in Almere woont.

Klantenservice

goed advies, leuke indruk en eerlijk antwoord

Algemeen

De aanschaf van een grafische kaart is mijn eerste ervaring met deze winkel. En Harware-Expert maakte direct een goede, eerste indruk. Zie verder bij 'Klantenservice'.

De website is duidelijk en overzichtelijk. Ik kwam dan wel via de Pricewatch van Tweakers rechtstreeks bij wat ik wilde kopen. Bestellen en betalen ging soepel. Je kunt hier trouwens ook bestellen zonder een account te maken. Bestelling was goed verpakt en werd snel bezorgd.

Maandagavond laat besteld.
Dinsdagochtend overleg (zie Klantenservice).
Woensdagmiddag pakket ontvangen via Postnl (Track & Trace).

De doos van de grafische kaart was in een ruime doos verpakt, opgevuld met een flinke hoeveelheid luchtkussentjes.

Wat me hier ook weer opvalt, zoals bij de meeste webshops, is dat de kussentjes bovenop en aan alle zijkanten worden gestopt, maar dat het product direct op de bodem van de doos staat. Met evenveel gemak zou er ook wat vulling onder het product kunnen. Ik zou eigenlijk vier en een halve ster willen geven voor Verzending.

Klantenservice

Ik had mijn zinnen gezet op de MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G. Normaal koop ik m'n spullen altijd bij een andere, voor mij oude vertrouwde webshop waar ik al jaren klant ben. Maar toen ik daar de grafische kaart wilde gaan bestellen, waren zij opeens door hun voorraad heen.

In de Pricewatch zag ik dat Hardware-Expert de enige was, waar de kaart voor de zelfde prijs èn direct leverbaar was. Op hun website werd aangegeven, dat ze nog 1 exemplaar in voorraad hadden. Dus heb ik die acuut besteld.

Pech (dacht ik), want de volgende ochtend werd ik gebeld, dat de kaart er niet meer was. De man van Hardware-Expert bood mij toen echter een andere variant aan, nml. de Gaming X Plus. Zelfde kaart maar met een hogere OC. Normaal 20 euro duurder; of ik die dan wilde voor de zelfde prijs(!) als de bestelde Gaming X (zonder Plus). Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!

De volgende dag had ik 'm in huis. Zoals ik bij 'Algemeen' al schreef: een prettige eerste indruk.

Algemeen

Net geprobeerd om iets te bestellen vanwege de goede beoordeling op tweakers. Tijdens het orderproces crasht de site (wilde via Mastercard betalen).

Vervolgens krijg ik toch een orderbevestiging maar ik kan niets meer bij de order toevoegen.

Dan maar een klachtmail gestuurd dat men alles mag annuleren, krijg ik vervolgens een out-of-office dat ik maar iemand anders moet mailen als het haast heeft.

Ik ben een paar dagen afwezig.
Heeft u snel antwoord nodig, stuur dan uw mail naar ******
Ik ben 23 mei weer aanwezig.
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet/Kind regards,

Ik ben benieuwd hoe ze dit af gaan handelen. Ik heb de mail maar doorgestuurd naar het andere adres voor ik straks de spullen alsnog op de stoep heb staan.

Vervolgens maar bij de mediamarkt de bestelling geplaatst

Klantenservice

Een out-of-office op je klacht-mailadres is verre van professioneel, zorg dan dat dit automatisch door iemand wordt opgepakt in plaats van je (potentiële) klanten nog meer werk te bezorgen.

--Update--
Ondanks de vakantie van de directeur heb ik toch een reactie gekregen waaruit wel bleek dat ze de wil hebben om zich te verbeteren en fouten te herstellen. Vandaar de verhoging van de review.

Wellicht dat ik het volgende keer nog wel eens een poging geef.

Beste Marco,

\We hebben ook al even gemaild met elkaar, maar voor de lezers even complete uitleg.

Onze website is prima, betalingen worden afgehandeld door een externe partij Multisafepay, welke door veel webshops wordt gebruikt. Gister hebben zij (Multisafepay) een korte storing gehad.

Marco had gelijk dat een Out of Office reply natuurlijk niet kan op een klacht emailadres. Waarvoor mijn excuses, dit heb ik ook gelijk, binnen 10 minuten aangepast.
Ondanks de reply dat ik op vakantie was, krijg ik de mail wel, en had ik ook binnen 1 uur naar Marco gereageerd. Wij zullen asap regelen dat er een ander emailadres klacht@hardware-expert.nl in de lucht komt, zodat dit niet nogmaals kan gebeuren.

Top dat Marco ons in de toekomst nog een 2de kans wil geven.

Mvg Bram Nijk
directeur

Algemeen

Desktop ter reparatie aangeboden Windows 10 werkte niet. Afgesproken dat er een backup zou worden gemaakt. Na reparatie bleek belangrijke data te ontbreken. De door het bedrijf gemaakte backup was door een werknemer overschreven en daardoor niet meer leesbaar zodat de data niet meer kon worden teruggezet..

Klantenservice

De klacht werd in behandeling genomen maar de data bleken definitief verdwenen te zijn. Het betaalde bedrag voor de backup heb ik wel teruggekregen maar dus niet de data.

Algemeen

Ik heb bij Hardware-Expert een printer besteld die zij voor 20% goedkoper verkochten. Bestelling was snel geplaatst en ik kreeg gelijk een bevestiging van mijn bestelling. Op de website wordt voldoende informatie vermeld over mijn order, maar het track and trace nummer werd niet aan mij door gegeven. Ik heb besteld op zaterdag ruim voor vijf uur maar de order werd pas de volgende maandag verwerkt/verzonden. Er wordt dus niet gewerkt op zaterdag bij Hardware-Expert (volledig begrijpelijk maar toch jammer)

Verzending

Hoewel ik het kan begrijpen dat zoiets groots als een printer (in mijn geval een vierkante doos van ruim 60 cm) zonder verdere verpakking verzonden wordt, vind ik het toch te weinig bescherming. Er zaten namelijk een aantal gaten in de doos waar dingen door de verpakking heen gegaan waren. De doos van de printer zelf was dus niet genoeg, hoewel er verder geen schade was. Hierdoor voldoende bij verzending.

Scorekaart voor Hardware-Expert

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg