Hardware-Expert

1.187 producten en 1.304 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hardware-Expert

Review toevoegen

Algemeen

Snel zoeken en vinden, bestellen, geinformeerd blijven en geleverd krijgen van de beste hardware. Top, dank.

Klantenservice: Score: 4

Tegen beloning

Algemeen

Ik heb de laptop 's morgens besteld en kreeg het apparaat dezelfde dag al binnen. Prima service

Verzending

Verzending was diezelfde dag al in de vooravond. Perfect

Klantenservice

Vrij snel de bevestiging van bestellen en netjes op de hoogte gehouden over de dag en tijdstip van afleveren.

Algemeen

Voor de aanschaf van een gaming laptop voor mijn zoon (MSI GF75) voor de beste prijs uiteindelijk uitgekomen bij Hardware expert en besteld bij hen via Bol.com.

Verzending

De laptop is een goede aankoop en de levering was zelfs nog dezelfde dag!

Algemeen

Kocht een laptop. Mooi apparaat, heel blij mee. Levering ging via Hardware-experts. Snel, goede track & tracé. Erg tevreden dus.

Verzending

Snel en inzichtelijk dus.

Algemeen

Goede Kwaliteit, uitstekend! Goede kwaliteit in product! Ben er helemaal blij mee. echt een aanrader.

Verzending

Een doos met daarin de monitor die ik heb besteld! Het is uitstekend aangekomen, niets kapot of zoiets. Maar je moet wel opletten om de facturen te vinden want die zitten aan de doos maar voor de rest is het een goed product. Ben er blij mee!

Algemeen

Dure laptop gekocht, vond het spannend om dat online te doen, maar hij was super goed verpakt. Ook zoals beloofd was hij de volgende dag al in huis!

Verzending

Snelle levertijd en goede verpakking

Algemeen

Eerst hebben we thrustmaster loadcell pedalen besteld. Deze waren sochtends besteld en savonds kregen we al bericht dat de bezorger zo voor de deur zou staan.

De volgende dag hebben we het stuur ook nog besteld, ze zijn vriendelijk en willen alles zo goed mogelijk voor je regelen, nou dat doen ze ook! Top mensen en Top service!

Verzending

De bestelling is snel onderweg. Sochtends besteld en savonds in huis!

Vriendelijk en behulpzaam!

Algemeen

Snelle levering, prettige website. Levering geheel volgens afspraak en zij doen dat via Trunkrs, ook erg prettig!

Verzending

Zie boven! Gisteren heb ik besteld en vandaag geleverd. Op de website van Trunkrs is de levering goed te volgens en de tijd klopte precies

Algemeen

De Ewent stekker met usb aansluitingen was hier nog voldoende op voorraad en de dag erna geleverd, super snelle en fijne levering. Deze webshop is zeker een aanrader en niet mijn laatste keer dat ik hier heb besteld

Verzending

Product werd de volgende dag geleverd en van tevoren kreeg ik een lijstje om de levering soepel te laten verlopen en als het nodig was bij welke buren ze konden leveren.

Algemeen

Zeer snelle levering en duidelijke beschrijving over het product. Het scherm was ook goedkoper hier dan bij andere webshops.

Het scherm was goed ingepakt en is goed aangekomen!

Kan deze verkoper dus zeer aanraden!!

Verzending

in de avond besteld en de volgende dag binnen! Verpakking was ook goed.

Algemeen

Goede prijs, prima laptop en ongelooflijk snelle levering. Op zondag besteld en maandag al ontvangen. Top!

Verzending

Supersnelle levering. Handig ook om continu op de hoogte te worden gehouden van de verzendstatus. Tot op de minuut nauwkeurig ontvangen op het vooraf gecommuniceerde tijdstip.

Algemeen

Bestelling plaatsen, betalen, etc, liep allemaal vlekkeloos zoals het een goede webwinkel betaamt. Niks op aan te merken.

Verzending

Binnen 24 uur in huis, uitstekend.

Klantenservice

Na een paar maanden bleef de "a" toets van het bestelde toetsenbord vaak hangen, en schoonmaken mocht niet baten. De klantenservice stuurde een verzendlabel om het terug te sturen: klasse. Na een paar weken een nieuw toetsenbord opgestuurd gekregen.

Tegen beloning

Algemeen

Super snelle levering! En een hele scherpe prijs. Super blij met dit bedrijf. Ik bestel voortaan vaker bij dit bedrijf!!!

Verzending

Krijg het vanavond al binnen. Hoe is het mogelijk!!!

Algemeen

De laptop is besteld via bol.com en verder contact ging naar volle tevredenheid via Hardware-expert zelf. Alles verliep perfect.

Verzending

Prima berichtgeving over de verzending en ook de levering die was nog sneller dan verwacht. Ik bestelde in de ochtend en dezelfde avond werd de laptop al geleverd!

Verzending: Score: 4

Algemeen

Via de pricewatch bij Hardware-Expert uitgekomen voor het bestellen van een nieuwe monitor. Alternatief was bol.com, waarbij de monitor ook door Hardware-Expert geleverd zou gaan woirden. Ik kende Hardware-Expert nog niet, maar wegens de vele positieve reviews zonder zorgen de order geplaatst.
Eenvoudig account aangemaakt, bestelling geplaatst en betaald. Prima site, geen overbodige informatie, makkelijk om te gebruiken.

Verzending

Monitor is verstuurd in originele doos, zonder extra verpakking. Omdat deze doos extreem stevig is, was dat geen probleem, maar het is wel direct duidelijk wat in de doos zit. Verder geen extra verpakkingsmateriaal gebruikt en ook geen extra opvulmiddelen zoals bubbeltjesplastic - iets dat ik als duurzaam beschouw.
's Avonds om 21.30 besteld, de volgende dag om 20.00 ontvangen. Wel veel mailtjes met statusupdates, maar dat hoort er tegenwoordig bij.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede prijs/kwaliteit, soepele bestelling en adequate levering. In alle opzichten alles zoals het moet zijn.

Algemeen

Super gebruiksvriendelijke website. Ik heb mijn product super makkelijk weten te vinden en bestellen ging ook vlekkeloos.

Algemeen

Via bol.com hier terecht gekomen en prijs/kwaliteit was deze laptop gewoon de beste keuze. DE ACER laptop doet zelfs boven verwachting, lekker licht en dun. Levering zeer snel en handig om te volgen per mail of sms.

Verzending

Levering zeer snel en handig om te volgen per mail of sms. Ik kreeg 15min vantevoren ook nog een sms dat de bezorger er zo is.

Klantenservice

Het was maar een vraag over de voorraad maar alsnog snel en goed geholpen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Duidelijke site. Product gevonden via Tweakers.
Goedkoopste prijs en goede reviews. Dus besloten tot aankoop.

Verzending

Op de site staat: voor 24.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Dit was niet het geval. Het is een dag later geworden. Helemaal prima.

Algemeen

Bestellen en betalen ging makkelijk en was duidelijk. Fijne site en tevreden over de bestelling! Product was ook makkelijk te vinden

Verzending

Hele snelle levering! Alles in orde

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor Hardware-Expert

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg