Hardware-Expert

Gebruikers over webshop Hardware-Expert

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1

Algemeen

levering een volle dag te laat. de levering stopte 4 adressen voor de mijne en kwam pas aan het eind van de volgende dag

Verzending

levering stopte 4 adressen voor de mijne en werd pas aan het eind van de volgende dag geleverd

Beste Duriancs,

Wat vervelend dat u bestelling één dag te laat is geleverd door de vervoerder en jammer dat u ons meteen een 1-sterren review geeft.

Ook al ligt het buiten onze invloed, we hebben ons uiterste best gedaan om te zorgen dat u uw bestelling op tijd geleverd zou worden.
Helaas heeft u er toch last van gehad en dat vinden we ontzettend vervelend. Ik ga graag met u in gesprek om te kijken waarom uw zending niet op tijd geleverd kon worden.

Graag ontvang ik uw bestelnummer, zodat ik een onderzoek kan starten.
U kunt mij bereiken op 036-7112372 of via vincent@hardware-expert.nl

Met vriendelijke groet,

Vincent
Hardware-Expert

Algemeen

Vannacht besteld via Bol.com vandaag in de avond al bezorgd.
Gewoon top👍

Bestelde product: Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2 Zwart

Betaald met: bankapp ING

Verzending

Snelle bezorging en een vriendelijke bezorger, kon niet zien welke bedrijf.

Klantenservice

Nog geen ervaring met klantenservice omdat er niks te klagen valt. Hopelijk blijft het zo

timal Karma 4,32K

Algemeen

Goede webshop, overzichtelijke site. Prijzen zijn prima en bij bestellen is het aanmaken van een account optioneel, erg fijn!

Verzending

Keuze uit verschillende manieren van bezorging, waaronder avondbezorging. Optie om te verzenden naar een afhaalpunt ontbrak helaas. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorging, en mijn pakket kwam op aangegeven tijd binnen. De spullen zaten niet in een overdreven grote kartonnen doos, ook prettig.

Algemeen

Ik bestel vaker bij andere bedrijven via bol en meestal gaat dat goed en zonder problemen

Verzending

Het is bijzonder dat het bedrijf al een verzoek tot beoordeling van de bezorging vraagt, terwijl het bestelde door hen nog niet eens is aangeboden aan de bezorgdienst...

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Het product is 2 dagen te laat geleverd door instabox, niet meer nodig en dus weer ongeopend retour naar Hardware-expert.

Verzending

Product hier (via Bol.com) besteld voor mijn zaak. Helaas kan het niet op het werk bezorgd worden, want alleen avondbezorging. Vervolgens tot 2x toe sorteerfout waardoor het product te laat door instabox geleverd is. Gelukkig nog snel elders kunnen bestellen. Raad Hardware Expert aan om ook ander bezorgopties aan te bieden.

Verzending: Score: 0

Algemeen

De bestelling via bol.com ging vrij eenvoudig. De verdere afwikkeling via hardware-experts, die mij keurig op de hoogte hielden hoelaat het pakket afgeleverd zou worden. Tot op de minuut na kwam deze precies op tijd.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Eerste keer dat ik hier bestel.
Keurige service! Beschrijving bij beeldscherm klopte precies en was de volgende dag in huis.
Goed ingepakt en duidelijke handleiding.
Bij een volgende aanschaf zal ik eerst hier kijken!

Algemeen

De site was makkelijk , service goed en verzending ook duidelijke popup bij advertenties dus gewoon goed

Verzending

Dinsdag bedteld en donderdaag in huis

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Had 2 beeldschermen besteld, waren de goedkoopste volgens pricewatch. Betaling liep even spaak (interne fout Rabobank app), uur later alsnog kunnen betalen met een herinneringslinkje op de mail, zelfde dag verstuurd.

Verzending

Buren hadden de pakketjes aangenomen, dus ik was 's avonds verbaasd dat er maar 1 beeldscherm geleverd was. Bleek dat ze deze met spanbanden vastgemaakt hadden, deze zijn gebroken in het sorteerproces waardoor er nu ergens bij PostNL een doos zonder sticker ligt. Zal vast vaak wel goed gaan, maar deze keer dus niet.

Klantenservice

Volgende ochtend gebeld, kreeg een bandje dat ik moest mailen ivm drukte. Contact kwam wat traag op gang, maar uiteindelijk wel snel opgelost.
Vanmorgen status opgevraagd mbt missende beeldscherm, uur later een verzendbevestiging en een 0-euro factuur. Mooi dat de shop niet eerst een langdurig onderzoek bij PostNL gaat afwachten.

Algemeen

Ze hebben mij geholpen mat de keuze en de bestelling. Vandaag besteld en moren gelijk in huis en op tijd en ze volgen zelf de zending. Ik had probleem en ik werd snel geholpen. Ze hebben mijn computer uit de auto voor mij gedragen en teruggebracht. Ik voel mij erg verwent. Ze zijn meer om te helpen dan achter je geld.

Snel en op tijd

Klantenservice

Erig vriendelijk terplakken gelijk geholpen, ze hebben zelfs mijn computer uit de auto gehald en terug gedragen. Ik voel me verwent

Algemeen

Super ik wilde er nog een tweede bij hebben en die werd gelijk verstuurt.
Met enorme tevredenheid

Verzending

Op zaterdag besteld en maandagavond geleverd zoals afgesproken dus zeer tevreden

Klantenservice

Heel erg vriendelijk en alert en vooral probleem oplossend
Dus tevredenheid overall

Algemeen

Heel fijn en gemakkelijk te bestellen en toen het op leek mis te gaan door derden werd ik direct heel snel fijn geholpen. En natuurlijk probleem gelijk opgelost.

Verzending

Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakket is en krijgt echt bezorgmoment aangegeven.

Algemeen

Mgoed telefonisch advies en een vlotte makkelijke bestelling via de website sowieso ook in de winkel altijd l goed geholpen met goede prijzen

Algemeen

Het bestellen ging erg simpel en de volgende dag mijn bestelling ontvangen. Simpel en makkelijk daar hou ik van!

Mijn Bestelling volgende dag al binnen! Hele snelle verzending top

Algemeen

Webshop is goed de prijs/kwaliteitverhouding idem en de service is prima.
Ik ga hier zeker meer gebruik van maken.

Verzending

Gebruik gemaakt van 'Voor 10 uur besteld, dezelfde dag bezorgd'. Perfect bezorgd door Instabox (voorheen Red je Pakketje)

Klantenservice

Heldere en snelle reactie.

Algemeen

Mijn eerste kennismaking met Hardware-Expert. Van eerste contact > bestelling > levering is alles prima verlopen. Voor herhaling vatbaar.

Verzending

Voor 10 uur besteld en dezelfde dag bezorgd. Ik had mijn bedenkingen in deze drukke tijden, maar waarachtig, om 19 uur stond de bezorger met mijn mooie nieuwe laptop voor de deur.

Klantenservice

Vooraf wat vragen gesteld en op zeer acceptabele termijn een antwoord gekregen.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Heel tevreden over mijn keuze voor Hardware-Experts. Ik ben echt een twijfelkont als het gaat om een grotere investering maken in bijvoorbeeld een laptop. Maar na wat uitzoekwerk en andere goede reviews over het product/bedrijf te hebben gelezen, had ik de keuze voor Hardware-Experts gemaakt en daar ben ik heel blij mee! Fijne partij die duidelijk is over de producten die ze levert.

Verzending

Super snelle levering, in het weekend op zondag de laptop besteld en dinsdag al geleverd. Daarnaast keurig verpakt en vriendelijke bezorger

Klantenservice

Niet echt contact gehad met de klantenservice, maar ik werd per mail goed op de hoogte gehouden omtrent mijn bestelling. Fijne partij om je hardware producten te bestellen!

Algemeen

Niks over te klagen. Het product kwam snel binnen en over het algemeen verder geen opmerkingen of problemen.

Verzending

De verzending kwam snel en en is goed geregeld. Pakket was makkelijk te tracken.

Algemeen

Ik heb voor de eerste keer besteld bij Hardware Expert, super snel geleverd, product uitstekend, aanrader!!!

Super snel!!

Snel antwoord bij vragen

Algemeen

Het product is precies zoals op de site weergegeven word. Se prijzen zijn duidelijk weergegeven en zijn ook redelijk voor het product. De betaling ging via internetbankieren en ging gewoon goed!

Verzending

Snelle levering! Het product was goed verpakt, er kon niets mee gebeuren. En erg snel geleverd, heel fijn.

Klantenservice

We hebben wat vragen gesteld over een paar producten en daar zijn we heel goed, uitgebreid en vriendelijk mee geholpen!

1 2 3 ... 14

Scorekaart voor Hardware-Expert

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie