Hardware-Expert

977 producten en 1.070 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hardware-Expert

Review toevoegen

Filiaal Almere:
Ik doe niet heel vaak zaken met dit bedrijf, maar koop er altijd mijn high end gaming hardware. (ik koop dus ongeveer 1x per 4 jaar een nieuwe PC)
De mensen die er werken hebben verstand van zaken (naar mijn bescheiden mening), zijn vriendelijk en denken mee. (weet u zeker dat u deze dure wil? het is veel duurder en maar een minimaal percentage beter)
Als ik vragen heb worden deze beantwoord. Ik heb voor al mijn aankopen zeer goede ervaringen met de kwaliteit en duurzaamheid van de producten en die ene keer dat het defect was (of is geraakt door mijzelf?) is het omgeruild. (geen discussie)

ik ben dus zeer tevreden over de kwaliteit en service.

Algemeen

Had problemen met betalen, werd heel simpel opgelost door met de webservice te bellen. Snelle reactie en correct geholpen!

Algemeen

Ik heb snel een bestelling kunnen plaatsen, klantenservice is ook top! Echt een aanrader, ik zal nog een keer bestellen.

Verzending

Het is standaard voor 17:00 besteld morgen in huis en je ontvangt ook nog een track and trace code, heel fijn!

Klantenservice

Snelle klantenservice (snel antwoord) en ze zijn ook nog vriendelijk.

Algemeen

Thrustmaster TX Leather Edition gekocht. Was een van de voordeligsten in de pricewatch en verzending was ook gratis. Dat laatste ging ook snel, in deze tijd natuurlijk niet vanzelfsprekend. Ook de communicatie was helder.

Verzending

Snelle levering met track en trace, op Postnl locatie leveren kon ook. Niks op aan te merken.

Klantenservice

Communicatie over bestelstatus en levering was duidelijk, verder geen contact nodig gehad.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Als je een product koopt dat geen problemen heeft zal het vast een "ok" bedrijf zijn. Maar als je een probleem hebt is dit echt het verkeerde bedrijf om zaken mee te doen. Ze komen afspraken niet na, ze liegen over werkzaamheden of over de herkomst van producten en consumentenrecht vegen zij hun schoenen aan. Door mij gemaakte kosten (waar volgens consumentenrecht de verkopende partij verantwoordelijk voor is) zijn ondanks een toezegging niet gerestitueerd. Ook niet na een rappel. Alle kritiek kan ik onderbouwen met e-mails en serienummers maar die moeite neem ik niet. Ik raad gewoon iedereen af om iets aan te schaffen bij dit bedrijf.

*reactie op opmerking 11 februari 2020 12:07
- Het 1ste product bleek direct bij ontvangst een defect te hebben.
- Op eigen kosten het product terug moeten sturen (wat niet de bedoeling is als er sprake is van een defect product) en deze kosten zijn, ondanks een toezegging niet vergoed! (Dit noem ik liegen)
- De 2de levering betrof geen volledig nieuw product (ondanks dat dit per mail is toegezegd. Ook stond op de nieuwe factuur dat het oude product retour is gegaan en er een nieuw product is verstrekt). Pas na mail contact gaf men aan dat er geen volledig nieuwe product is verstrekt. (Ook dit noem ik liegen)
- Bij het 2de product bleken 4 cruciale schroeven te ontbreken.

Wat jullie hadden moeten doen? Duidelijk communiceren en afspraken nakomen?

Verzending

Meerdere malen is er een defect of onvolledig product geleverd.

Klantenservice

Zoals omschreven in de toelichting "Ze komen afspraken niet na, ze liegen over werkzaamheden of over de herkomst van producten en consumentenrecht vegen zij hun schoenen aan."

----------
Update, over uw update.

- Producten kunnen kapot zijn, bij u bleek dit pas na 2 weken..
- U heeft ook het geld van retour sturen terug gehad
- Wij hebben gelijk vervangend onderdeel gestuurd (Ja dit onderdeel was nieuw, u heeft uw eigen 2 weken oude maar uitgepakte accessoires terug ontvangen. De 4 missende schroeven begrijpen wij ook niet, die hebben wij hier ook niet overgehouden..
------------
Beste heer,
Ik kan niet achterhalen welke klant u bent, maar ik denk het wel te weten.
U heeft de 1ste maal een nieuw Thrusmaster product ontvangen, maar 1 onderdeel bleek na 14 dgn niet goed te zijn.
U heeft het complete product terug gestuurd, wij het defecte onderdeel vervangen voor een nieuwe maar uw eigen accessoires er weer bij gedaan (deze waren dus 2 weken oud).
Volgens u was het vervangen onderdeel niet nieuw (was het wel, maar dat is lastige discussie), toen heeft u ook deze hele set weer terug gestuurd en hebben wij u gelijk geld terug gestort.

Dat spullen kapot gaan kunnen wij weinig aan doen, liegen doen wij niet.
Ik weet niet wat wij nog meer hadden kunnen doen..

Ik hoop dat u elders meer geluk heeft.

Mvg Bram

Moraal
Wij hebben echt ons best gedaan, dat Thustmaster een defect product stuurt kunnen wij weinig aan doen.
Het heeft u 0,00 euro gekost, mooier kunnen wij het niet maken.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Overzichtelijke website en order procedure. Het duurde even voordat het proces dat mijn account had aangemaakt klaar was, wat ietwat raar overkwam.

Klantenservice

Ik had 's morgens vroeg voor openingstijd een product besteld wat op voorraad stond aangegeven. Ik had enkele uurtjes na openingstijd al een voicemail dat er een foutje was gemaakt en het product niet op voorraad was.

Men kwam direct met oplossingen, eventuele korting op een gelijkwaardig product / de optie om mijn geld direct terug te storten.
Ik heb voor het laatst genoemde gekozen en het bedrag stond na 1 werkdag weer op mijn rekening.

Algemeen

Wilde graag de Acer Aspire 7 A717 laptop kopen maar de uitvoering die ik wilde was bijna nergens meer te koop. Hier hadden ze gelukkig er nog wel eentje liggen. De prijs was prima en de laptop zag er keurig uit.

Verzending

Laptop was netjes verpakt met luchtzakjes.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik kom bij hardware expert uit als ik dingen nergens anders kan vinden. Ze hebben een goede management van voorraad over verschillende winkels.

Verzending

Ik heb nu een paar keer gehad dat een PC case overal was uitverkocht, maar Hardware expert kon hem de volgende dag leveren

Klantenservice

De eerste keer dat ik betaalde mislukte de betaling oorspronkelijk en dacht ik dat het aan mij lag. Maar als ik met de knab app betaal mislukt de betaling altijd. Ik ontvang wel altijd netjes een mail met een nieuwe betaallink.

Algemeen

Vlotte service en ze komen hun afspraken na. Betreft 2x harde schijf WD Red 4 TB.

Verzending

Vlot geleverd en goed geregeld.

Klantenservice

Vragen goed opgepakt en netjes afgehandeld.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Snelle afhandeling..in meer woorden dan snelle afhandeling is het niet weer te geven. Snelle afhandeling dus.

Keurig gedaan

Klantenservice

Onduidelijkheid over betaling op black friday werd na een telefoontje snel opgelost

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Vrijdag 29 november een LG monitor online besteld. Pre-sale Black Friday.
Monitor via ideal betaald. Twee uur later een mail dat ik niet betaald had en mijn bestelling was geannuleerd?
Via FB chat gevraagd om de reden. Ze hadden mij gebeld (Voicemail bericht bevatte geen boodschap?) maar ik had niet opgenomen (verwachten ze dan dat ik altijd in staat ben om op te nemen?) De monitor was niet meer op voorraad? Dan sturen ze je vervolgens een mail dat je niet hebt betaald en dat daarom je bestelling geannuleerd wordt.

Heb voorgesteld dat ik ergens anders een monitor zou bestellen en Hardware expert het verschil zou bijbetalen. Er was immers een overeenkomst. Hardware Expert wees dit onmiddellijk af met de mededeling "We hebben u gebeld" De opmerking dat het een gekkenhuis was droeg niet veel bij tot een oplossing Vrijdag zouden zij mij het aankoopbedrag hebben teruggestort. Heb het nu nog niet. Geen monitor, geen geld retour en ergernis!

Betaald bedrag nog steeds niet terug.

Klantenservice

Klantenservice is niet bereid om water bij de wijn te doen. Voorraadsysteem zal niet deugen. Als klant heb je alleen het recht om te betalen. Wij hebben een wettelijke overeenkomst. Ga deze klacht tevens deponeren bij ICT Waarborg, ODR en nog een aantal reviewsites.

Aanvulling op reactie Hardware-Expert:

Ik heb een voorstel gedaan. Werd direct afgewezen. Waarom niet proberen om nader tot elkaar te komen? Ik zet de klachten door.

Beste Roger,
Wij hebben al veel contact gehad met elkaar. We zijn het helaas niet met elkaar eens. Het klopt u heeft een monitor besteld op BlackFriday. Het was echter zo druk dat toen u uw winkel mandje vulde er nog 2 waren. Echter tegen de tijd dat u betaalde waren anderen u voor ( met bestellen en betalen.
Wij hebben gelijk gebeld maar kregen u niet te pakken. Nog dezelfde avond hebben wij uw geld teruggestort en onze excuses aangeboden.
Wij vinden dit echt vervelend en dit gebeurt (gelukkig) zelden, maar om u hiervoor nu 65 euro te gaan geven, vinden wij echt te ver gaan.
Onze aanbiedingen waren waarschijnlijk zeer goed, kwa mankracht waren we er klaar voor, helaas kon onze website niet goed overweg met de hoeveelheid orders.
Wij betreuren het en hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk netjes af te ronden met u, ook hebben we meerdere malen excuses gemaakt, meer kunnen we helaas niet doen.

Mvg Bram

Algemeen

Prima informatie, vlotte afwikkeling. En omdat Tweakers meer woorden wil nog wat extra woorden. Maar dat is niet nodig, gewoon een prima bestelproces.

Verzending

De scanner die ik heb besteld kwam keurig de volgende dag, goed verpakt in een neutrale doos aan.

Algemeen

Positieve eerste ervaring met Hardware-Expert. Goeie intentie, meedenken bij een issue en coulant met afhandeling bij het retourneren van een product wat niet aan mijn verwachting voldeed. Duidelijk oog voor de klant en dat is fijn. Duidelijk en open in de communicatie. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Algemeen

snel geholpen, godkoopste aanbieding daar te vinden. Nog maar net besteld dus nog popelend aan het wachten tot mijn pakket geleverd word.

Algemeen

Een Fractal Design Meshify S2 case bij Hardware-Expert gekocht omdat deze niet alleen bij Hardware-Expert het goedkoopste was maar ze beloofden ook de case de volgende dag te leveren. Bovendien rekende Hardware-Expert geen extra kosten voor de verzending van zo'n grote en zware case.

Verzending

De case werd inderdaad keurig de volgende dag bezorgt door PostNL en kwam goed verpakt en zonder beschadigingen aan.
Ik heb nog nooit eerder iets bij Hardware-Expert besteld maar dit is een goede eerste indruk.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Best place for your gaming passion. Either in Lelystad or Almere, if you need some new parts for your pc, repair and cleaning, or just some tips, you can pass by and the team there are really happy to help. Got my gaming laptop for a dust off there, got parts for a new system and they have a variety of gaming related ,,goodies". Price wise I can say you could find a bit more cheaper searching online but they do discounts too so in the end is a win win for both. Very satisfied!!!

Verzending: Score: 4

Algemeen

Vooral heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid en hulp die ze aanbieden. Na aankoop ook uitstekend geholpen.

Klantenservice

Zeer vriendelijke en goede klantenservice. Liep tegen een probleem aan en ze hebben boven verwachting geholpen.

orca Karma 6,64K

Algemeen

Vandaag een garantie reparatie ingebracht, deze werd direct opgepakt en ingeboekt. Na een uurtje kon de pc weer opgehaald worden. de defecte voeding (powersupply) is vervangen en getest. de pc werkt weer prima.
ik ben blij met de vlotte en goede service.

Klantenservice

snelle reparatie zonder gezeur. het systeem stond in de computer en werd probleemloos geaccepteerd en gerepareerd.

Algemeen

super geholpen door Norbert en Fan beetje onzeker waren ze maar dat komt ook door mij naar huis gegaan met en eigen merk ps shaarkoon

Klantenservice

super winkel er zijn er weinig meer van alles gaat tegenwoordig via internet
dit is nog een echte winkel

Algemeen

Zeer fijne winkel met personeel dat ook echt goede kennis heeft van de producten. Heb al een paar keer erg goed advies gehad en ze denken echt mee als je een vraag hebt.

Klantenservice

Terugbrengen gaat zonder problemen.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Hardware-Expert

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg