Hardware-Expert

887 producten en 1.002 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hardware-Expert

Review toevoegen

Algemeen

Zeer snelle en goede service.

Verzending

Snelle en correcte levering.

Klantenservice

Goede hulp en aardig personeel.

Algemeen

Hier een RTX 2080 gekocht omdat die bij paradigit en coolblue was uitverkocht. Beetje sceptisch maar toch gedaan. Bestellin goed verpakt en snel aangekomen.

Algemeen

website is not quite working as it should but after a call all was solved fast and good

Klantenservice

geweldig geholpen over telefoon.. !

Algemeen

Zeer snelle en correcte levering. En op dit moment de laagste prijs voor mijn nieuwe monitor.

Verzending

Verzending werd verzorgd door PostNL, die mijn nieuwe monitor netjes had behandeld. (Andere bezorgdiensten kunnen hier nog wat van leren.)

Algemeen

Laatst eigen pc in elkaar gezet maar BIOS firmware upgrade was verreist om Ryzen CPU te ondersteunen. Even langs gereden en kon gelijk worden geholpen.

Klantenservice

Waren heel geïnteresseerd en stonden me netjes te woord.

Was blij verrast door een extra 3,daagse korting
TIP: Mis wel op de site het bijbehorende e-an.nr.

Verzending

Had aangegeven het product af te halen maar het werd toch thuis bezorgt.

Klantenservice

Had mijn huisnr. niet ingevuld en werd meteen gebeld.

Algemeen

Heel erg tevreden met mijn aankoop een hele vooruitgang vergeleken met mijn vorige videokaart de nvidia gtx 960 4GB en nu heb ik de nvidia gtx 1060 strix 6GB een hele mooie videokaart met Aura verlichting in verschillende kleuren!!

Verzending

Goede en snelle levering!!

Klantenservice

Prima afhandeling van mijn order en heel klantvriendelijk

Algemeen

Geweldige service! Werd netjes tot 2 x gebeld over de levering van de stoel omdat ze in eerste instantie niet meer de juiste kleur konden leveren. Uiteindelijk is het toch de juiste kleur geworden

Verzending

Volgende dag al direct geleverd

Klantenservice

In eerste instantie hadden ze het zwarte model niet meer behalve als ee showroom model. Werd daar netjes over gebeld. Ik werd ook gebeld om te laten weten dat de zwarte stoel alsnog geleverd zou worden.

Algemeen

ik bestelde een laptop en werd gebeld zodra er iets fout ging. Hele vriendelijke mensen

Algemeen

De site is overzichtelijk en de de bestelling plaatsen was makkelijk en zo gebeurd, maar dat is eigenlijk bij alle webwinkels.

Verzending

De verzending werd aangetekend verzonden wat alleen maar goed is.

Klantenservice

Prima contact en zeer vriendelijk,heb een MSI rx 580 8g gamingx gekocht,werd door de klantenservice gebeld met de mededeling dat de kaart eerder was verkocht en dat de doos open is geweest en dat de kaart niet gebruikt is,koper wilde liever een Nvidia kaart.
Kreeg als compensatie een usb-stick van 32gb, dus helemaal top.
Hardware express heeft de service hoog in het vaandel staan, dus zeker een aanrader.

Algemeen

Goede klantenservice(/balie). Had zelf een PC gebouwd, waarvan de onderdelen bij Megekko waren besteld. Helaas startte hij niet in 1 keer op, en liet ik hem nakijken. Dit werd snel gedaan, en was voor ¤15,- klaar.
Over all, Top!

Algemeen

Ik heb van een andere tweaker een videokaart overgenomen, hij was nog met garantie en gekocht bij deze webshop. Nu is het altijd vervelend als iets stuk gaat maar helemaal als je iets tweedehands hebt overgenomen van een ander. Na een mailtje te hebben gestuurd naar hardware-expert kreeg ik snel antwoord dat ik de kaart naar ze mocht opsturen en dat ze het gingen bekijken. Ze hebben vastgesteld dat de kaart inderdaad defect was en hebben deze naar MSI Terug gestuurd. Na zo'n twee weken kreeg ik een gerepareerde kaart retour. Alles kostenloos en goed op de hoogte gehouden via mail. Topservice jongens, hier kunnen andere shops nog wat van leren!

Algemeen

2x een order gedaan, op 2 achtereen volgende dagen. Ik werd gebeld of dit wel klopte want het ging ook om hetzelfde product. Zeer attent. Het klopte wel, ook werd er vermeld wanneer mijn pakket geleverd zou worden. Top service!

Algemeen

Na al eerder een Hardware computer gekocht te hebben ook nu weer hiertoe besloten. Goede producten voor een goede prijs.

Klantenservice

Toen ik met mijn nieuw aangeschafte computer was vastgelopen bj het aanpassen van de mappenstructuur nam Wesley uitgebreid de tijd om mij weer op het goede spoor te krijgen met mijn computer. Hij legde geduldig uit, maakte het in orde maar leerde ook hoe ik het zelf kon doen. Alle lof!

Algemeen

Ik heb mijn computer ge-upgrade bij Hardware Expert. Ze deden een aantal suggesties en ik ging akkoord. Ik kon mijn computer de volgende dag ophalen. De computer ziet er heel netjes uit, perfecte cable management. Goede service, ik kom hier zeker nog vaker terug!

Klantenservice

De medewerkers zijn heel erg aardig en snappen precies hoe je iets wilt. Als er een probleem is, kom je er samen met hun uit.

Algemeen

Gewoon een prettige winkel. Persoonlijk contact. Soms druk en moet je heel even wachten maar dat vind ik een goed teken.

Verzending

Lekker in de buurt. Je kunt er bij langs. Bij reparatie niet opsturen en 2 weken te wachten

Er wordt meegedacht

Algemeen

Snelle reactie in een duidelijke en overzichtelijke mail.
Ze hadden wel kunnen waarschuwen dat kabeltjes meegeleverd zouden worden. (of ik moet zelf beter lezen )

Verzending

Product was keurig ingepakt en netjes en snel verzonden

Algemeen

Levering zoals verwacht, prima prijs in vergelijking met andere webshops, genoeg betalingsmogelijkheden, deftig ingepakt product, ...

Verzending

Shop heeft er voor gezorgd dat de GPU zeer goed/veilig ingepakt was.

Algemeen

makkelijk te bestellen, goede service. dag erna al binnen op zaterdag. zeer te vreden la la la

Verzending

erg snel binnen, dag erna al

Klantenservice

huisnummer ontbrak dus belde ze meteen om te vragen.

Algemeen

Ik heb hier een Logitech MX Master muis besteld, ze waren de op één na goedkoopste en mede door de goede feedback en de website heb ik gekozen voor deze partij. Een goede website waar alles snel te vinden is, soepele bestelling en alles ging zoals verwacht. Aanrader!

Verzending

De muis was goed verpakt in een ruimere doos, er zat voldoende bescherming omheen en tot slot nog een zakje kruidnoten. Bedankt!

Scorekaart voor Hardware-Expert

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg