Hi-Fi Corner

1.012 producten en 1.440 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hi-Fi Corner

Review toevoegen

Algemeen

Prima service en garantie bij aankoop en bij een defect aan een kopetelefoon die ik eerder heb gekocht in de winkel

Verzending

Geen next-day-service maar keurig volgens planning

Klantenservice

Mijn Jaybird X2 gaf de geest na 16 maanden. Na wat voorzichte afschuif-bewegingen van Jaybird zelf, ben ik naar winkel (HiFi Corner) terug gegaan. De medewerkers van HiFi Corner namen de verantwoordelijkheid en hebben een nieuw exemplaar verstrekt onder (Nederlandse) garantie. Een keurige actie van HIFi Corner.

Algemeen

Ik was wat teleurgesteld in de levertijd van een AudioQuest kabel die ik had besteld. Toen ik hier, na een week, via de chat aandacht voor vroeg kreeg ik een genereus aanbod. HifiCorner bood mij, zonder meerkosten, een betere variant van hetzelfde merk aan omdat deze op voorraad was. Hulde aan de klantenservice

Klantenservice

Aardige bejegening en een genereus aanbod

Algemeen

Mooie overzichtelijke site. Bij sommige producten is de productinformatie wat karig of ontbreekt. Klein verbeterpuntje dus.
Daarnaast heb ik een account maar een tijd terug mijn wachtwoord vergeten. Via “wachtwoord vergeten” kan ik wel een nieuw wachtwoord opgeven, maar deze wordt daarna niet geaccepteerd. Nog een verbeterpuntje.

Gelukkig kan je ook prima als (welliswaar vaste) gast bestellen!

Verzending

Netjes verpakt de volgende dag in huis.

Algemeen

Makkelijk het product gevonden en besteld. De volgende dag werd het keurig verpakt door PostNL geleverd.

Verzending

Precies volgens planning en netjes verpakt.

Algemeen

Overzichtelijke website, alles is makkelijk te vinden. Prijzen zijn juist en voorraadstatus is up to date. Betalen gaat prima. en als je iets voor 12 uur besteld heb je het ook gelijk de volgende dag in huis

Verzending

Levering vond plaats binnen de geschatte tijd. De bestelde DAC ( audioengine D1 ) kwam prima verpakt aan in een erg stevige doos die opgevuld was met luchtkussens om transportschade te voorkomen.

Klantenservice

Vragen worden snel, vriendelijk en kundig beantwoord.

Algemeen

Een duidelijke website, product makkelijk te bestellen. Veel keus en goed advies omdat het personeel product kennis heeft, bij specifieke vragen werd zelfs de hulp van een andere collega geraadpleegd deze werd toegevoegd aan de chat..

Verzending

De TV werd na 2 dagen geleverd, en dit terwijl de levertijd 3-5 werkdagen was. Ontzettend prettig! Levering via postNL, goed verzorgd met berichtgeving vooraf hoe laat zij er ongeveer zouden zijn.

Klantenservice

Na een prettig chat contact besloten een tv te bestellen. De service van deze webwinkel is erg goed.

Algemeen

Betrouwbare webshop, klantenservice is gemakkelijk te bereiken en het advies aan de telefoon (en in de winkel) is goed en vooral ook erg eerlijk.

Verzending

Vandaag besteld en morgen in huis. Verder niks op aan te merken.

Klantenservice

Ik heb driemaal een bestelling gedaan bij Hificorner. Het is 1 keer voorgekomen dat een product (een Sennheiser headphone) binnen de garantie periode defect was. Ik heb dit gemeld en via een RMA formulier het product teruggestuurd. Na anderhalve week kreeg ik te horen dat het product niet gerepareerd kon worden en de volgende dag kreeg ik een nieuwe headphone opgestuurd.

Algemeen

Geen gedoe, en het werd de volgende werkdag bezorgd.
Ze sturen wel erg veel mailtjes, dat vond ik een beetje jammer, maar doet an sich niet af aan de klantenservice vind ik.

Verzending

Verzending met Track&Trace, volgende dag bezorgd.

Een (eerste) bestelling levert je 7 9 e-mails op:
- ter bevestiging van je account (optioneel)
- betaalbevestiging
- bestelbevestiging met factuur
- verzendbevestiging met track&trace code
en na ontvangst:
- het verzoek om een beoordeling te plaatsen op Trustpilot
- na 3 dagen: het verzoek om het product te beoordelen op hun website (als je dit doet krijg je ook nog een bedankmail)
- na 5 dagen: een herinnering aan eerstgenoemd verzoek
- na 13 dagen: het verzoek om een shopreview te plaatsen op Tweakers (vandaar)

Algemeen

Al diverse malen een bestelling geplaatst bij deze winkel naar volle tevredenheid tot mijn laatste bestelling. Via de website een Bose Soundbar gekocht d.m.v. een cashbacksite. Levering was naar volle tevredenheid.

Onlangs kreeg ik een bericht van de cashbacksite dat Hi-Fi Corner met terugwerkende kracht de samenwerking heeft opgezegd en dat hierdoor alle cashbacks van de afgelopen maanden zijn geweigerd. Hoewel dit Hi-Fi Corner extra omzet heeft opgeleverd laten ze nu de klanten ervoor opdraaien.

Klantenservice

Ik heb hier 13-02 telefonisch melding van gemaakt bij de klantenservice van Hi-Fi Corner en zij waren niet bereid enkele verantwoordelijkheid op zich te nemen. Mij werd beloofd dat de medewerker met mij contact zou opnemen dezelfde week. Deze belofte is niet nagekomen door Hi-Fi Corner.

Jammer dat Hi-Fi Corner niet beseft dat deze wijze van handelen ze juist klanten kost i.p.v. opgeleverd. Ik ben na jarenlang een tevreden klant te zijn geweest op dit moment echter mijn vertrouwen verloren in Hi-Fi Corner.

Geachte Airpower,

Wat vervelend dat u na meerdere goede ervaringen met Hificorner.nl nu teleurgesteld bent in onze organisatie. Als ik uw review goed lees, heeft u ervoor gekozen om bij ons te bestellen naar aanleiding van een bericht op 'een cashbacksite'. Op het internet zijn vele partijen actief die allerlei kortingen communiceren voor organisaties als Hificorner zonder dat wij hier weet van hebben, laat staan toestemming hebben gegeven. Helaas komt dit veelvuldig voor, want u bent niet de eerste die denkt dat wij een bepaalde actie hebben, waarna blijkt dat deze actie helemaal niet vanuit ons is gecommuniceerd. Hoe hard wij ook proberen teleurstellingen zoals de uwe te voorkomen, het in zijn geheel voorkomen hiervan is helaas vrijwel onmogelijk. Wij adviseren u nadrukkelijk om altijd onze eigen website te checken voor de voorwaarden van eventuele acties. Dan weet u zeker dat u vervelende teleurstellingen voorkomt.

Algemeen

Bestelling is prima verlopen, ik had wel mijn e-mail adres niet goed getypt, maar na een telefoontje, kreeg ik alsnog mijn bestel bevestiging

Verzending

3 Dali speakers besteld, 1097,- allen zijn als losse pakketten verstuurd, waarvan er maar 2 zijn aangekomen.
bij het verzenden is er toegegeven dat er vanuit het magazijn een verkeerd label is opgeplakt, en nu is mijn 3e pakket zoek, en ik krijg mijn geld pas terug 499,- als het pakket weer getraceerd is, wat bij de post weken kan duren.

de winkel gooit de verantwoording grotendeels bij de post bezorger, en wil pas gaan terugbetalen als het pakket getraceerd is.

Afgezien van dit probleem, valt het mij ook tegen dat de dozen in hun eigen verpakking gestuurd worden, wat op zich ok is, maar ze waren ook niet dicht getaped, en dus gewoon open, en als excuus geven ze aan dat er in het magazijn niemand een rolletje tape er langs kan halen !

ik snap niet dat als je voor meer dan 1000,- een bestelling doet, dat er niet een doosje omheen kan ! (#krenten)

Klantenservice

de klantenservice blijft voet bij stuk houden, dat er pas terugbetaald kan worden, (kan tot 14 dagen kan duren), pas als het pakketje getraceerd is, wat uit persoonlijke ervaring ook nog weken kan duren,
terwijl het 100% duidelijk is dat zij er een verkeerd label op geplakt hebben, en deze nooit bij mij aan zal komen.

[edit]
Naar aanleiding van hun reactie:
het is jammer dat Hi-Fi Corner zich verschuilt achter problemen bij andere partijen,
Ik heb besteld bij Hi-Fi Corner, en niet bij een fullfillmentpartij, en zou Hi-Fi Corner meer zijn verantwoording moeten nemen dat bestellingen goed verzonden worden, en niet een info-afschuif actie naar een andere partij waar zij blijkbaar totaal geen kijk/controle op hebben.

Naa een paar maal bellen, en eindelijk iemand aan de lijn gekregen die niet maar het standaard verhaaltje herhaalde (dat ze er niets aan kunnen doen), waar ik wel duidelijke afspraken kon maken over de nabehandeling en teruggave van de kosten.

En nu mijn Centre-speaker besteld bij een andere partij, die wel de zaken op orde heeft, goede info en wel een verpakt pakket !

Geachte heer absrnd,

Laat ik vooropstellen dat wij de gang van zaken betreuren. Het is voor u buitengewoon vervelend dat voor uw derde pakket een verkeerd label is toegepast en u daarom niet uw bestelling als geheel heeft ontvangen, zoals u van ons had mogen verwachten.

De wijze waarop u uw bestelling heeft ontvangen, is zoals de leverancier zijn producten aflevert bij onze fullfillmentpartij. Hierbij is er wel degelijk sprake van een dichte doos, maar is deze doos zodanig dichtgemaakt dat er geen tape hoeft te worden toegepast. Het is daarom jammer dat u nu de suggestie wekt dat wij onze bestellingen op een 'krenterige' wijze naar onze klanten versturen.

Daarnaast willen wij nogmaals benadrukken dat u echt niet weken/maanden op uw retourbetaling zou moeten wachten. We zijn al de gehele dag druk in de weer om uw product te traceren en dit gaat echt geen weken duren. Dit is u vandaag telefonisch herhaaldelijk toegezegd en wij betreuren het dat deze boodschap, ondanks de vele herhalingen, niet is overgekomen.

Tot slot, nogmaals excuses voor het feit dat u uw bestelling niet in een keer volledig heeft mogen ontvangen. Wij wensen u veel luisterplezier toe met uw twee andere bestellingen en hopelijk kunnen wij in de toekomst nog eens wat voor u betekenen.

Algemeen

goeie prijs en levering zaterdag besteld zondag binnen koptelefoon niet goed dus retourneer goed afgelopen

Verzending

zaterdag besteld zondag rond zelfde tijd in huis

Klantenservice

vage descriptie van regels op website

Beste Jerom de Bruijn,

Wat spijtig dat je een dergelijke negatieve review hebt geplaatst.
Gisteren heeft een van onze hifi-specialisten je moeder aan de telefoon gehad (we zijn dus wel degelijk telefonisch bereikbaar).
Met je moeder is afgesproken dat je een retourformulier krijgt toegestuurd. Het is dan ook bijzonder vreemd om nu te lezen dat je, je bestelling niet mag retourneren. Vandaag krijg je een retourformulier per e-mail opgestuurd. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij graag van je. Je hebt inmiddels ons telefoonnummer en ons e-mailadres.

Algemeen

Goede overzichtelijke site. Mogelijkheid, om vragen te stellen via de site. Groot assortiment met topmerken. Goede informatie over de producten. Zeer scherpe prijs.

Verzending

De bestelling is snel geleverd, levering was goed te volgen, bij afwezigheid werd een volgend moment bezorgd.

Algemeen

Bestelde een RCA hifi kabel en was niet op voorraad. Ff op de chat met ze gezeten en krijg een duurdere kabel die wel op voorraad is. Scheelde niet veel maar daar gaat het niet om. Customer service is top!

Algemeen

Eenvoudige bestelling en zeer snelle levering zonder poespas. Versterker werd onbeschadigd door PostNL afgeleverd binnen de vooraf gestelde tijd

Algemeen

Prima website, prijzen lijken op het algemeen goed. Echter, maakt gebruik van misleidende reclame op tenminste Tweakers.net.

Ik zag een soundbar waarbij stond dat ik 18% extra korting zou krijgen op de website, zeer interessant. Dit blijkt een wassen neus, op de website nergens de korting te bekennen en de medewerker zegt doodleuk dat dit niet van toepassing is. Misleidende reclame, staat namelijk gewoon naast de prijs van het betreffende artikel.

Klantenservice

Er is een chat wat opzich een pluspunt is. Echter, ik kon nergens de beloofde 18% extra korting vinden waarmee geadverteerd werd naast het product wat ik wilde kopen. De medewerker zei doodleuk dat dit niet voor alle producten geldt en dus ook niet voor dit product. Toen ik hem er (uiteindelijk) op wees dat ze volgens de wet verplicht zijn om te leveren voor de geadverteerde prijs(in dit geval - 18% extra korting) werd er doodleuk niet meer gereageerd.

Algemeen

Website is eenvoudig navigeerbaar, product was snel gevonden en eenvoudig te bestellen. Voor het afronden van de bestelling waren er voldoende betalingsopties en kon eenvoudig gekozen worden voor een ander afleveradres. Prima voor elkaar.

Verzending

Verzending gebeurde dezelfde dag middels de 'Extra at Home' PostNL dienst en was een dag later binnen. Uitstekend geregeld.

Klantenservice

Tijdens bestelproces contact gehad via een chatsessie met de klantenservice. Ging zeer soepel, was vriendelijk en gaf goed advies.

Algemeen

Super telefonische service gehad en in de winkel hielpen ze me ook prima!.. super platenspeler gekocht voor een goed bedrag 👌🏼

Algemeen

De website is prima, overzichtelijk en duidelijk. Prijsstelling is heel netjes. Vroeger in de winkel in Groningen ook altijd prima geholpen, dit was mijn vaste plek voor hi-fi apparatuur.
Als zich een probleem voordoet moet je zelf actie onderemen.

Verzending

Hier ging het de laatste keer mis, op de site staat "voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" ik heb op 23-1 een bestelling geplaatst (een subwoofer) om in de winkel op tehalen. Omdat ik de volgende dag (24-1) langs wou gaan om hem op te halen en nog niks had gehoord heb ik de chat functie gebruikt om te informeren of de bestelling er al was. Door een fout in hun systeem was de bestelling niet op tijd verwerkt en zou het product die dag verstuurd worden. Vandaag (25-1) stond er in mijn account bij de bestelling "Wacht op afhalen" maar ik had niks gehoor dus maar weer via de site de chatfunctie gebruikt om te informeren of de bestelling inderdaad klaar stond en "wachtte op afhalen" de bestelling stond niet klaar en zou vandaag de deur uitgaan, ze kon me niet garanderen dat ik hem vandaag kon ophalen (ik ga ervan uit dat dat niet lukt vanuit Houten) Ik geef toch 2 sterren omdat het in eerdere gevallen (meestal) goed ging.

Klantenservice

De klantenservice is erg vriendelijk en correct, maar ze konden me niet een (in mijn ogen) nette oplossing bieden. Omdat ik op 25-1 nog in de gelegenheid was om langs de winkel te gaan en dan een poos niet in de gelegenheid ben informeerde ik of de subwoofer in kwestie misschien als demo model in de winkel aanwezig was, dat was niet zo wel een demo model van een duurder merk/type maar daarop waren ze enkel bereid een summiere korting van nog geen 15% toe te passen.

Jullie zijn vrij contact met mij op te nemen, mijn gegevens hebben jullie, beetje raar dat ik jullie nu moet benaderen.

Aangegeven dat Hi-Fi Corner mij mag benaderen ten aanzien van deze review, een berichtje eronder (hieronder) is niet hetzelfde, nogmaals, jullie zijn vrij contact met mij op te nemen, ik heb het een aantal keer geprobeerd en daar kwam geen bevredigende oplossing uit

Geachte Bapemania,

Wat leuk om te lezen dat u al jaren tot onze vaste klantenkring behoort!
Het is dan ook uiterst vervelend om te lezen dat uw meest recente ervaring met ons bedrijf niet naar wens is verlopen. Graag zouden we met u in contact komen om op zoek te gaan naar een passende oplossing, zodat ook deze ervaring met Hificorner als positief kan worden ervaren.

Het team van Hificorner.nl

Hartstikke leuk dat jullie contact met mij willen, omtrent mijn bestelling maar dan moet ik toch niet degene zijn die wederom het eerste contact legt? Jullie kunnen zien om welke order het om gaat en ik heb bij het plaatsen van mijn review op Tweakers aangegeven dat jullie contact met mij op mogen nemen.

Algemeen

Mooi gamma tegen nette prijzen, en ook nog snel geleverd. Contact met de klantenservice eveneens vlot en professioneel.

Klantenservice

Aanvankelijk een artikel uit de outlet gekocht (Audiorhino) welke echter defect bleek. Na contact met de klantendienst werd snel en zonder veel poespas de vervanger opgestuurd.

Algemeen

Hele goede service! Fijne klantenservice ook en goede voordelige prijzen. Ik ben heel erg tevreden.

Verzending

Verzending ging goed en snel.

Snel en klantvriendelijk!

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Hi-Fi Corner

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg