Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Hi-Fi Corner

991 producten en 1.416 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hi-Fi Corner

Review toevoegen
Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Al diverse malen een bestelling geplaatst bij deze winkel naar volle tevredenheid tot mijn laatste bestelling. Via de website een Bose Soundbar gekocht d.m.v. een cashbacksite. Levering was naar volle tevredenheid.

Onlangs kreeg ik een bericht van de cashbacksite dat Hi-Fi Corner met terugwerkende kracht de samenwerking heeft opgezegd en dat hierdoor alle cashbacks van de afgelopen maanden zijn geweigerd. Hoewel dit Hi-Fi Corner extra omzet heeft opgeleverd laten ze nu de klanten ervoor opdraaien.

Klantenservice

Ik heb hier 13-02 telefonisch melding van gemaakt bij de klantenservice van Hi-Fi Corner en zij waren niet bereid enkele verantwoordelijkheid op zich te nemen. Mij werd beloofd dat de medewerker met mij contact zou opnemen dezelfde week. Deze belofte is niet nagekomen door Hi-Fi Corner.

Jammer dat Hi-Fi Corner niet beseft dat deze wijze van handelen ze juist klanten kost i.p.v. opgeleverd. Ik ben na jarenlang een tevreden klant te zijn geweest op dit moment echter mijn vertrouwen verloren in Hi-Fi Corner.

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling is prima verlopen, ik had wel mijn e-mail adres niet goed getypt, maar na een telefoontje, kreeg ik alsnog mijn bestel bevestiging

Verzending

3 Dali speakers besteld, ¤ 1097,- allen zijn als losse pakketten verstuurd, waarvan er maar 2 zijn aangekomen.
bij het verzenden is er toegegeven dat er vanuit het magazijn een verkeerd label is opgeplakt, en nu is mijn 3e pakket zoek, en ik krijg mijn geld pas terug ¤ 499,- als het pakket weer getraceerd is, wat bij de post weken kan duren.

de winkel gooit de verantwoording grotendeels bij de post bezorger, en wil pas gaan terugbetalen als het pakket getraceerd is.

Afgezien van dit probleem, valt het mij ook tegen dat de dozen in hun eigen verpakking gestuurd worden, wat op zich ok is, maar ze waren ook niet dicht getaped, en dus gewoon open, en als excuus geven ze aan dat er in het magazijn niemand een rolletje tape er langs kan halen !

ik snap niet dat als je voor meer dan ¤ 1000,- een bestelling doet, dat er niet een doosje omheen kan ! (#krenten)

Klantenservice

de klantenservice blijft voet bij stuk houden, dat er pas terugbetaald kan worden, (kan tot 14 dagen kan duren), pas als het pakketje getraceerd is, wat uit persoonlijke ervaring ook nog weken kan duren,
terwijl het 100% duidelijk is dat zij er een verkeerd label op geplakt ihebben, en deze nooit bij mij aan zal komen.

Geachte heer absrnd,

Laat ik vooropstellen dat wij de gang van zaken betreuren. Het is voor u buitengewoon vervelend dat voor uw derde pakket een verkeerd label is toegepast en u daarom niet uw bestelling als geheel heeft ontvangen, zoals u van ons had mogen verwachten.

De wijze waarop u uw bestelling heeft ontvangen, is zoals de leverancier zijn producten aflevert bij onze fullfillmentpartij. Hierbij is er wel degelijk sprake van een dichte doos, maar is deze doos zodanig dichtgemaakt dat er geen tape hoeft te worden toegepast. Het is daarom jammer dat u nu de suggestie wekt dat wij onze bestellingen op een 'krenterige' wijze naar onze klanten versturen.

Daarnaast willen wij nogmaals benadrukken dat u echt niet weken/maanden op uw retourbetaling zou moeten wachten. We zijn al de gehele dag druk in de weer om uw product te traceren en dit gaat echt geen weken duren. Dit is u vandaag telefonisch herhaaldelijk toegezegd en wij betreuren het dat deze boodschap, ondanks de vele herhalingen, niet is overgekomen.

Tot slot, nogmaals excuses voor het feit dat u uw bestelling niet in een keer volledig heeft mogen ontvangen. Wij wensen u veel luisterplezier toe met uw twee andere bestellingen en hopelijk kunnen wij in de toekomst nog eens wat voor u betekenen.

Met vriendelijke groet,

Het team van Hificorner.nl

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

goeie prijs en levering zaterdag besteld zondag binnen koptelefoon niet goed dus retourneer goed afgelopen

Verzending

zaterdag besteld zondag rond zelfde tijd in huis

Klantenservice

vage descriptie van regels op website

Beste Jerom de Bruijn,

Wat spijtig dat je een dergelijke negatieve review hebt geplaatst.
Gisteren heeft een van onze hifi-specialisten je moeder aan de telefoon gehad (we zijn dus wel degelijk telefonisch bereikbaar).
Met je moeder is afgesproken dat je een retourformulier krijgt toegestuurd. Het is dan ook bijzonder vreemd om nu te lezen dat je, je bestelling niet mag retourneren. Vandaag krijg je een retourformulier per e-mail opgestuurd. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij graag van je. Je hebt inmiddels ons telefoonnummer en ons e-mailadres.

Met vriendelijke groet,

Het team van Hificorner.nl

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goede overzichtelijke site. Mogelijkheid, om vragen te stellen via de site. Groot assortiment met topmerken. Goede informatie over de producten. Zeer scherpe prijs.

Verzending

De bestelling is snel geleverd, levering was goed te volgen, bij afwezigheid werd een volgend moment bezorgd.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelde een RCA hifi kabel en was niet op voorraad. Ff op de chat met ze gezeten en krijg een duurdere kabel die wel op voorraad is. Scheelde niet veel maar daar gaat het niet om. Customer service is top!

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Eenvoudige bestelling en zeer snelle levering zonder poespas. Versterker werd onbeschadigd door PostNL afgeleverd binnen de vooraf gestelde tijd

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima website, prijzen lijken op het algemeen goed. Echter, maakt gebruik van misleidende reclame op tenminste Tweakers.net.

Ik zag een soundbar waarbij stond dat ik 18% extra korting zou krijgen op de website, zeer interessant. Dit blijkt een wassen neus, op de website nergens de korting te bekennen en de medewerker zegt doodleuk dat dit niet van toepassing is. Misleidende reclame, staat namelijk gewoon naast de prijs van het betreffende artikel.

Klantenservice

Er is een chat wat opzich een pluspunt is. Echter, ik kon nergens de beloofde 18% extra korting vinden waarmee geadverteerd werd naast het product wat ik wilde kopen. De medewerker zei doodleuk dat dit niet voor alle producten geldt en dus ook niet voor dit product. Toen ik hem er (uiteindelijk) op wees dat ze volgens de wet verplicht zijn om te leveren voor de geadverteerde prijs(in dit geval - 18% extra korting) werd er doodleuk niet meer gereageerd.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Website is eenvoudig navigeerbaar, product was snel gevonden en eenvoudig te bestellen. Voor het afronden van de bestelling waren er voldoende betalingsopties en kon eenvoudig gekozen worden voor een ander afleveradres. Prima voor elkaar.

Verzending

Verzending gebeurde dezelfde dag middels de 'Extra at Home' PostNL dienst en was een dag later binnen. Uitstekend geregeld.

Klantenservice

Tijdens bestelproces contact gehad via een chatsessie met de klantenservice. Ging zeer soepel, was vriendelijk en gaf goed advies.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Super telefonische service gehad en in de winkel hielpen ze me ook prima!.. super platenspeler gekocht voor een goed bedrag 👌🏼

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 2
Klantenservice:
Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De website is prima, overzichtelijk en duidelijk. Prijsstelling is heel netjes. Vroeger in de winkel in Groningen ook altijd prima geholpen, dit was mijn vaste plek voor hi-fi apparatuur.
Als zich een probleem voordoet moet je zelf actie onderemen.

Verzending

Hier ging het de laatste keer mis, op de site staat "voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" ik heb op 23-1 een bestelling geplaatst (een subwoofer) om in de winkel op tehalen. Omdat ik de volgende dag (24-1) langs wou gaan om hem op te halen en nog niks had gehoord heb ik de chat functie gebruikt om te informeren of de bestelling er al was. Door een fout in hun systeem was de bestelling niet op tijd verwerkt en zou het product die dag verstuurd worden. Vandaag (25-1) stond er in mijn account bij de bestelling "Wacht op afhalen" maar ik had niks gehoor dus maar weer via de site de chatfunctie gebruikt om te informeren of de bestelling inderdaad klaar stond en "wachtte op afhalen" de bestelling stond niet klaar en zou vandaag de deur uitgaan, ze kon me niet garanderen dat ik hem vandaag kon ophalen (ik ga ervan uit dat dat niet lukt vanuit Houten) Ik geef toch 2 sterren omdat het in eerdere gevallen (meestal) goed ging.

Klantenservice

De klantenservice is erg vriendelijk en correct, maar ze konden me niet een (in mijn ogen) nette oplossing bieden. Omdat ik op 25-1 nog in de gelegenheid was om langs de winkel te gaan en dan een poos niet in de gelegenheid ben informeerde ik of de subwoofer in kwestie misschien als demo model in de winkel aanwezig was, dat was niet zo wel een demo model van een duurder merk/type maar daarop waren ze enkel bereid een summiere korting van nog geen 15% toe te passen.

Jullie zijn vrij contact met mij op te nemen, mijn gegevens hebben jullie, beetje raar dat ik jullie nu moet benaderen.

Aangegeven dat Hi-Fi Corner mij mag benaderen ten aanzien van deze review, een berichtje eronder (hieronder) is niet hetzelfde, nogmaals, jullie zijn vrij contact met mij op te nemen, ik heb het een aantal keer geprobeerd en daar kwam geen bevredigende oplossing uit

Geachte Bapemania,

Wat leuk om te lezen dat u al jaren tot onze vaste klantenkring behoort!
Het is dan ook uiterst vervelend om te lezen dat uw meest recente ervaring met ons bedrijf niet naar wens is verlopen. Graag zouden we met u in contact komen om op zoek te gaan naar een passende oplossing, zodat ook deze ervaring met Hificorner als positief kan worden ervaren.

Met vriendelijke groet,

Het team van Hificorner.nl

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Mooi gamma tegen nette prijzen, en ook nog snel geleverd. Contact met de klantenservice eveneens vlot en professioneel.

Klantenservice

Aanvankelijk een artikel uit de outlet gekocht (Audiorhino) welke echter defect bleek. Na contact met de klantendienst werd snel en zonder veel poespas de vervanger opgestuurd.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Hele goede service! Fijne klantenservice ook en goede voordelige prijzen. Ik ben heel erg tevreden.

Verzending

Verzending ging goed en snel.

Klantenservice

Snel en klantvriendelijk!

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De webpagina is duidelijk opgebouwd en heeft een mooie layout. De productpagina's geven helder weer wat de specificaties zijn van de producten. Ik ben eigenlijk niet zo'n online shopper omdat ik toch graag de producten in real life zie, maar hier was niks mis mee.

Verzending

Erg tevreden over de service. Ik heb de bestelling rond 23:15 geplaatst en ik had het de volgende dag om 14:29 in huis.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Uitermate fijne winkel met een overzichtelijke website en goeie service. Op het allerlaatste moment een bestelling gedaan en netjes de volgende ochtend alles in goede staat (zoals beschreven) ontvangen.

Verzending

Proef op de som genomen en om 23:59 een bestelling gedaan bestaande uit 2 speakers en een receiver. Om 1:15 kreeg ik netjes de verzendbevestiging en om 10:15 's morgens stond de PostNL meneer op de stoep met mijn bestelling.

Niets dan lof dus voor de service.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Betaling en proces zoals verwacht. Duidelijke informatie op de website beschikbaar, al was ik natuurlijk volledig ingelezen via de pricewatch en reviews

Verzending

Er staat op de website: "Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis". Dit wordt hier en daar nog herhaald inclusief countdown. Als je dit zegt moet je wat mij betreft de belofte nakomen. Gisteren besteld, vandaag een track-en-trace code ontvangen waar staat dat de bezorging morgen is. Helaas een dagje voor niets thuis gebleven.

Update: Uiteindelijk is de bestelling inderdaad 1 dag later aangekomen. Het product werd verzonden in de originele verpakking (receiver). Wat mij betreft voldoende beschermd, al is uitpakken en testen daardoor wel wat spannender.

Klantenservice

Update: Na bovenstaande gemeld te hebben middels een ticket ben ik erg vriendelijk telefonisch geholpen. Zonder teveel PostNL de schuld te geven kreeg ik uitleg en heeft dit mij ook nog eens een prettig gesprek over audio en een kleine compensatie opgeleverd (dank Wouter).

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb een Denon CDC 50 speler besteld. De prijs was competitief. De levering van de CD speler is zonder problemen verlopen. Er was een vertraging bij de levering van een RCA kabel. Dat probleem werd snel verholpen De klantendienst is bereikbaar en reageert snel en oordeelkundig. Ik ben tevreden over het verloop van deze aankoop.

Verzending

Kleine vertraging bij verzending van een deel van de bestelling. Werd goed opgelost door de klantendienst.

Klantenservice

De klantenservice is goed bereikbaar. Er was een klein probleem bij de verzending van een RCA kabel (deel van een aankoop). De klantendienst heeft prompt het nodige gedaan zodat alles tijd besteld werd (Xmas). De bereikbaarheid schept vertrouwen.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Komen verwachtingen na. Goed product en snnelle levering.
Zal er volgende keer weer bestellen een aanrader.

Verzending

Snelle levering.

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ruim assortiment, aankopen gaat eenvoudig en snel. Wel vreemd dat paypal 1 dag extra verwerkingstijd heeft, wat ik niet eerder bij andere winkels ben tegengekomen.
Klantenservice heb ik echt een slechte ervaring mee. Hoewel ik wel vriendelijk te woord wordt gestaan, zit ik nu al 3 weken op mijn geld te wachten van mijn retourzending.

Verzending

Ruim assortiment, korte levertijden.

Klantenservice

Mijn bestelling heb ik (binnen 14 dagen) retour gezonden omdat de speakers toch net te groot waren voor mijn ruimte. Van de klanten service, na telefonisch overleg, een RMA nummer gekregen en de speakers geretourneerd.

Volgens de AV van Hificorner krijg je, indien de speakers ook in goede staat zijn geretourneerd, binnen 14 dagen na herroepingsdatum (is de datum op het RMA formulier dat je krijgt toegestuurd) je geld teruggestort.

Ten eerste kreeg ik al geen reactie dat mijn retourzending was aangekomen. Of dit aan PostNL of Hificorner ligt, weet ik niet, maar in ieder geval geen bericht. Na divers email contact toch bevestigd gekregen dat de speakers 2 weken geleden in goede staat retour zijn ontvangen.

Een week later nog steeds geen credit / terugstorting. Na wederom email contact afgelopen maandag dat ik nu echt snel mijn geld zou krijgen, heb ik het na 4 dagen nog steeds niet. Wat waardeloos dit.

Geachte klant,

Vervelend dat uw ervaring met Hificorner.nl niet geheel naar wens is verlopen. Persoonlijke service staat bij ons altijd voorop. Onze collega’s van de klantenservice zouden graag met u in contact komen om te zoeken naar een passende oplossing, want wij vinden het uiteraard zeer vervelend dat u langer op uw retourbetaling dient te wachten dan veertien dagen na aanmelding van uw retourzending.
Wanneer hetgeen u bij ons besteld heeft niet de oplossing biedt, die u voor ogen had, staat het u vanzelfsprekend geheel vrij om binnen veertien dagen uw bestelling te retourneren. Gaarne zij wij bereidt u te helpen bij het vinden van een oplossing die wel voldoet aan hetgeen u voor ogen heeft.

Met vriendelijke groet,

Het team van Hificorner.nl

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb een vinylplaten gekocht en een center speaker van q acoustics. De speaker besteld voor 5 dec. Betaald maar verder niets. De volgende dag contact proberen te krijgen wat moeilijk was Pas toen ik feller reageerde kreeg ik respons.
De speaker was verzonden maar post.nl werkte niet mee.
Ze hadden ook geen track en tracé voor me.
Helaas dus te laat binnen.
De yinylplatter probeer ik al enkele dagen te retourneren. Krijg na paar dagen reactie dat de mail doorgestuurd wordt naar de betreffende persoon. Na deze review retour mail gehad.
Ze hebben nette prijzen alleen erg jammer dat het niet altijd binnen 24 uur geleverd wordt en dan ook geen berichtje krijgt dat het vertraagd is. Scheelt een hoop gedoe. Dan weet je van hoe en wat.
Na dit alles ben ik gebeld door hun en hebben alles netjes besproken en opgelost.
Heb weer vertrouwen in hun en blijven toch een van de goedkoopste.

Verzending

Leveren niet binnen 24 uur((netjes gebeld met de reden waarom ) netjes afgehandeld.

Klantenservice

Na wat vervelende communicatie, netjes alles besproken
En een prima oplossing geboden.

Geachte Jos Kuijpers,

Vervelend dat uw ervaring met Hificorner.nl niet geheel naar wens is verlopen. Persoonlijke service staat bij ons altijd voorop. Wij nemen spoedig contact met u op. Wel willen wij aangeven dat op 4 december om 22u bestellen in de drukste tijd van het jaar altijd een risico is als u het perse op 5 december wilt hebben. Hiervoor hebben wij ook gewaarschuwd. Natuurlijk is het vervelend als uw bestelling dan een dag later aankomt, maar het is erg erg druk bij PostNL op 4 december.

Met vriendelijke groet,

Het team van Hificorner.nl

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

betreft order XXXXXX140223

Op 13 November een Surround Setup kunnen bestellen aan een mooie prijs. Goed en vriendelijk geholpen. Dag nadien netjes geleverd volgens afspraak.

Echter, bij levering vastgesteld dat 2 verpakkingen reeds geopend waren. Eén set speakers en de subwoofer. Daarnaast ook, na controle, vastgesteld dat er lakschade was aan beide (gebruikte?) speakers, aan 1 nieuwe speaker (deze kwam wel uit gesloten en niet eerder geopende verpakking) en dat er duidelijke cirkelvormige “doeksporen” waren op de sub.
Aangezien ik nieuwe producten had besteld onmiddellijk contact opgenomen en de melding gemaakt, de dag nadien voorzien van het nodige beeldmateriaal. Opnieuw vriendelijk te woord gestaan en er werd de belofte gemaakt dat ik de dag er na zou verder geholpen worden.

De dagen verstreken en ik kreeg geen enkele reactie. Op 17/11 en 20/11 een update gevraagd maar geen enkele respons. Uiteindelijk maar de telefoon genomen en op 22/11 gebeld met de vraag of er nog iets zou ondernomen worden? Na een lang maar bevredigend telefoongesprek andermaal de mededeling dat ik de dag nadien zou gecontacteerd worden.
Ik kreeg op 23/11 inderdaad een voorstel dat naar mijn mening ontoereikend was. Namelijk een wissel van een van de sets naar een toonzaalmodel en een shoptegoed van 50¤ om de pijn voor de andere gebruikte/beschadigde artikels te verzachten. Gezien de aankoopprijs absoluut onaanvaardbaar. Toen ik een tegenvoorstel deed, namelijk een wissel tegen gewoonweg nieuwe producten of een wissel tegen het toonzaalmodel en een compensatie van 10% van de aankoopprijs voor het toonzaalmodel en de gebruikte/beschadigde producten bleef het opnieuw stil.
Op 27/11, voor de 2de maal na een telefonische contact van mij uit, de vraag om beeldmateriaal te voorzien. Bovendien werd mijn verhaal na 2 weken helemaal in twijfel getrokken.
Dus de dag nadien 28/11 nog maar eens contact opgenomen om alles andermaal te verduidelijken. Uiteindelijk de RMA dienst aan de lijn en tot een consensus kunnen komen. Namelijk een wissel tegen één set toonzaalspeakers (volgens Hificorner waren er geen nieuwe beschikbaar) en een iets ruimere maar aanvaardbare restitutie. De wissel zou de week nadien, op woensdag 6 december, plaatsvinden en Hificorner zou mij nog contacteren voor verdere afhandeling.
Vandaag 5 december in de late namiddag na lang wachten telefonisch contact opgenomen om te vragen of ik nog instructies zou krijgen daar het stil bleef. Ik kreeg als antwoord dat het in behandeling was en de instructies zouden volgen. Ik kreeg die inderdaad even later maar omdat ze onduidelijk waren en een antwoord op mijn vraag uit bleef nog eens contact opgenomen en verduidelijking gevraagd.
Nu, ik kom net uit de chat, te horen gekregen dat ze morgen de speakers komen ophalen maar dat de vervangende (toonzaal) set niet zal geleverd worden omdat deze niet tijdig bij de koerierdienst zijn afgeleverd. Nochtans, volgens de website gaat alles wat voor 23u59 wordt besteld nog naar de koerierdienst en levert Hificorner de dag er na. Toen ik daar op wees geen enkele reactie.
Wel nog maar eens een verontschuldigen, de melding dat het druk is en de belofte dat ze donderdag zeker geleverd zullen worden.
Dit was de spreekwoordelijke druppel. Ik heb erg geïrriteerd doch relatief vriendelijk afgezien van de wissel en gemeld dat ik enkel nog een wissel wens tegen nieuwe producten voor alle beschadigde en gebruikte producten die ik ontvangen heb.

Over het goed onderrichte en erg vriendelijke personeel geen slecht woord, maar wat mij ondertussen wel duidelijk is (en ook niet langer ontkend wordt door het personeel) is dat de onderlinge communicatie ontoereikend is, er veel beloftes worden gemaakt die ze niet kunnen inlossen en dat Hificorner blijkbaar geen moeite heeft om geretourneerde/gebruikte goederen als nieuw te verkopen om vervolgens de melding van de klant in vraag te stellen en het volledige klantvriendelijk proces ondertussen 3 weken te laten aanslepen. Mijn centjes hebben ze nochtans reeds van 13 november in hun bezit.

U bent gewaarschuwd.
In tegenstelling tot alle positieve reacties hier heb ik een negatieve ervaring met hun.

Verzending

Erg snelle verzending maar zoals aangegeven verzenden ze geopende/gebruikte/geretourneerde producten als nieuw.

Klantenservice

Zie hierboven.
Erg vriendelijk personeel met kennis. Maar ook al beweert Hificorner opnieuw en opnieuw dat ze mijn situatie begrijpen het met mij eens zijn, toch krijg ik geen oplossing of houdt Hificorner zich niet aan gemaakte beloftes.

Als je een nieuw product krijgt dat werkt is er geen probleem, maar eens het fout loopt moet je zelf erg veel moeite doen en ben je nog afhankelijk van hun willekeur.

Geachte klant,

Vervelend dat uw ervaring met Hificorner.nl niet geheel naar wens is verlopen. Persoonlijke service staat bij ons altijd voorop. Onze collega’s van de klantenservice zouden graag met u in contact komen om te zoeken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Het team van Hificorner.nl

Update

NA bovenstaande review werd er opnieuw contact opgenomen. Daar waar eerst aangegeven werd dat de speakers niet konden gewisseld worden kan het nu opeens wel. Aangezien ik graag een volledig nieuwe set heb ipv een tegemoetkoming was ik akkoord met het voorstel op voorwaarde dat de ruil kon doorgaan na controle. Allemaal geen probleem volgens de mensen bij HiFiCorner.

Ruim 1 maand later nog steeds niets vernomen van HiFiCorner, ik dus maar opnieuw contact opgenomen. Een 4-tal dagen later de melding dat ze er mee bezig zijn. Vandaag de bevestiging ontvangen dat de ruil kan doorgaan maar dat het ophalen en afleveren niet op hetzelfde moment kan. Toen ik daarover mijn beklag deed kreeg ik te horen dat de keus bij mij lag en bovendien dat de medewerker door mijn toedoen al een half uur moest overwerken en het genoeg was voor hem. Ik kreeg niet eens de kans om het gesprek zelf af te sluiten. Ik ben benieuwd morgen.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Hi-Fi Corner

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*