Hi-Fi Corner

1.337 producten en 1.811 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hi-Fi Corner

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling plaatsen ging snel en gemakkelijk. De website is overzichtelijk en betaling verliep soepel. Prijzen zijn ook scherp.

Verzending

De bezorgtijd was 2-5 werkdagen, maar werd uiteindelijk 12 werkdagen, zonder dat ik daarover ben ingelicht. Toen de bestelling eenmaal verzonden kon worden en is aangemeld bij PostNL hebben ze hem een dag later pas afgeleverd bij PostNL, terwijl ze (klantenservice) me vertelden dat het dezelfde dag bij PostNL zou worden afgegeven en ik het de volgende dag zou ontvangen.

Klantenservice

De klantenservice was erg hulpvaardig en vriendelijk. Ik heb ze meerdere keren gevraagd over de status van mijn bestelling en ze hebben me op die manier (eigen initiatief) op de hoogte gehouden.

Algemeen

Via Tweakers ben ik op de site van Hificorner terecht gekomen. Na wat speurwerk naar boxen en een versterker heb ik uiteindelijk naar de winkel gebeld om eens te komen luisteren naar de verschillende mogelijkheden die er in mijn prijsklasse en wensenlijst mogelijk waren. In de winkel in Amersfoort heb ik vervolgens ongeveer een uur een luistersessie aangeboden gekregen. De zeer bevlogen en betrokken medewerker heeft me daar alle mogelijkheden uitvoerig laten uitproberen en rustig de tijd gegeven om een keuze te maken. Hierna ben ik thuis gaan kijken welke set het beste bij mij interieur paste en hoe groot deze moesten zijn. Vervolgens heb ik via de klantenservice mijn bestelling geplaatst en kon deze binnen enkele dagen al ophalen in de winkel in Amersfoort. Heel blij met mijn keuze en meer dan tevreden met de service die ik geboden kreeg.

Verzending

De producten stonden klaar in de winkel, binnen enkele dagen. De medewerkers hielpen zelfs mee om de spullen in mijn auto te plaatsen

Klantenservice

Een luister sessie aangeboden krijgen, zeer deskundig advies over de verschillende mogelijkheden en vervolgens ook alle ruimte om rustig na te denken over wat het beste bij mij zou passen. Kan niet anders zeggen dan dat deze mensen hun vak echt verstaan. Zeldzaam.

Algemeen

Hier nu meerdere malen een aankoop gedaan. Zowel via de webshop als in de fysieke winkel te Groningen. Producten in de webshop gemakkelijk te vinden , Worden snel geleverd en prima advies via de chat. En uiteraard ook belangrijk een zeer goede prijs kwaliteits- verhouding. ook in de fysieke winkel zeer goed geholpen en deskundig advies, Vriendelijk personeel en gemoedelijke sfeer.

Verzending

Bestellen en een dag later thuis afgeleverd. Had een receiver uitgezocht en besteld via de webshop. Deze was echter niet voorradig maar kreeg een telefoontje van een medewerker van Hifi Corner om dit toe te lichten. Kreeg het aanbod om dan voor een andere en duurdere receiver te kiezen voor hetzelfde geld of indien ik dit wenste even te wachten. Heb voor het aanbod gekozen. Later nog speakers en een blue ray speler gekocht. Op basis van advies via de chat een een luistersessie in de winkel mijn keuze gemaakt. Blue ray speler was niet in de winkel voorradig maar werd de volgende dag thuis afgeleverd.

Klantenservice

De voornoemde receiver was kapot gegaan. Dit was een probleem van dit merk en er was een recall actie . Echter was de voorwaarde dat ik het aankoopbewijs kon overhandigen. Helaas had ik deze niet meer. Een keer mailen met Hifi Corner was voldoende om het aankoopbewijs via de mail toegezonden te krijgen met het adres waar ik de receiver ter reparatie kon aanbieden. Nadien nog een mail gekregen of alles naar wens was verlopen.
Uitstekend dus.

Algemeen

Super site, echter jammer dat de sessies voor de winkelwagen snel verlopen. Overigens was de prijs voor mijn product overal hetzelfde, Maar Hi-Fi corner gaf er een zonnecel lader bij twv 40 euro dus, leuke deal!! Dat hakte voor mij ook gelijk de knoop door

Verzending

snel geleverd, hoewel een dag later; had op zondag 22:40 besteld, zou volgende dag in huis zijn, helaas bleek dat niet het geval, postnl haalt geen pakketten op na 21:00 op zondag, na een snelle chat intern op de site een nieuwe afspraak gemaakt zonder problemen adres veranderd en het zou aangepast worden op de site.

Klantenservice

Makkelijke internet chat module met actieve begrijpende mensen.

Algemeen

Duidelijk site, snel besteld en geleverd. Makkelijk vragen stellen via de chat waar je snel, duidelijk en vriendelijk geholpen wordt.

Verzending

Update mail met status van de bestelling. Spullen Goed verpakt. Netjes.

Klantenservice

Product wat ik besteld had, was niet helemaal naar verwachting. Aangegeven via de klantenservice, waar ze mijn wensen geinventariseerd hebben en een voorstel gedaan voor een ander apparaat. Zo hoort de service te zijn!

Algemeen

Heb hier een Marantz NR 1607 besteld.
De webshop gaf voldoende informatie en media voor dit product alhoewel ik echter wat meer diepgaande technische details zocht (die andere webshops overigens ook niet konden geven).
Verder hanteren ze goede prijzen vergeleken met overige webshops.

Verzending

Een product dat voor 22:00 uur besteld is wordt in de meeste gevallen al de volgende dag door postNL geleverd.
Helaas was het product in de originele doos verstuurd dus nu weet de junk die een deur verder woont waar hij moet inbreken.

Algemeen

Nadat ik onze nieuwe tv had uitgezocht ben ik op Tweakers de prijzen in de gaten gaan houden. Toen het moment daar was om over te gaan tot kopen, was hij bij een andere winkel het goedkoopst. Maar gezien de goede ervaring met de reguliere winkel van Hi-Fi Corner en het feit dat ze in (net als ik) gevestigd zijn in Groningen, heb ik toch even contact gszocht. Via de chat op de website werd ik snel en vriendelijk te woord gestaan. Ik heb de situatie voorgelegd (Hi-Fi Corner is mijn winkel van voorkeur, maar niet de goedkoopste optie) en daarop hebben ze mij een aantrekkelijk aanbod gedaan. Hier ben ik op in gegaan en nadat ik de bestelling online had afgerond werd de tv zelfs, binnen een uur!!! (Ok ze zitten vlakbij) bezorgd. Nou, als dat geen service is... al met al ben ik wederom een zeer tevreden klant.

Algemeen

Op zaterdag eind van de dag wat spullen besteld, kosteloos en zonder dat ik er verder om hoefdee te vragen op zondag middag al in huis! Netjes verpakt, duidelijke informatie en goede prijs.

Algemeen

Ik heb met iDeal betaald. Niets mis mee, verder was er niets op aan te merken.

Verzending

Pakket is op tijd en in goede staat aangekomen. Verder niets op aan te merken.

ETA Karma 2,43K

Algemeen

Erg behulpzaam te woord gestaan, via de chat, als ook via de email. Een speciale feature welke ik zocht, zou helaas niet aanwezig zijn op de door mij gewenste receiver.

Via de online handleiding heb ik zelf toch nog gevonden wat ik zocht, en direct de bestelling geplaatst. 's Avonds laat besteld, volgende dag in huis. Top.

Verzending

Bezorging verliep met PostNL. Keurig aangemeld, snel mee gegeven en door mij te traceren. Daarom krijgen ze een UITSTEKEND.

Helaas heeft de bezorger besloten het pakketje een aantal huizen verder op te bezorgen en daar iemand voor te laten teken. Erg slecht van PostNL, maar niet te verwijten aan Hi-Fi corner. Ik heb het wel gemeld, zodat zij zelf ook een klacht kunnen indienen

Klantenservice

Erg vriendelijk en behulpzaam bij zoeken naar een passend produkt

Algemeen

Ruim een half jaar geleden uitstekend geholpen in de winkel (Groningen) bij aanschaf van een platenspeler, versterker en boxen. Ik ben professioneel geholpen en er is mij veel uitgelegd over de verschillen.
In mijn zoek- en luistertocht naar een complete set had ik geen oog voor de tijd. Op het moment van aanschaf was de winkel eigenlijk al 20min gesloten. De heren hadden mij op geen enkel moment het idee gegeven dat ik moest opschieten of dat ze me eruit wilden vegen.
Inmiddels ruim een half jaar verder en ik ben nog steeds erg blij met de aanschaf. Het geluid en de set is waanzinnig!

Verzending

Onlangs op zaterdag een bestelling geplaatst en deze werd gelijk bezorgd op de zondag. Dit is al een uitkomst vanwege het thuiszijn. Er bleek echter een verkeerde kabel meegezonden te zijn. Via de klantenservice was erg vriendelijk en ik werd zeer adequaat geholpen. Nieuwe kabel wordt morgen geleverd.

Klantenservice

Verkeerde zending werd snel en adequaat afgehandeld!

Algemeen

Ik kreeg een uitstekend prijsvoorstel voor mijn rear surround speakers ( Monitor Audio Silver 1 ) samen met een paar stands en kabels van Hi-Fi Corner.
Op voorhand luisteren was voor mij niet nodig , gezien ik al over de front en center beschik van dezelfde luidspreker lijn.

Kleine teleurstelling echter bij levering van de speakers , toen ik vaststelde dat deze niet in de gewenste afwerking waren. Een medewerker heeft mij echter zeer snel telefonisch gecontacteerd en direct een voorstel gedaan om de speakers om te wisselen . De levering/ophaling gebeurde volledig zoals afgesproken.

Kortom: Scherpe prijzen en uitstekende service ! Ik overweeg in de toekomst nog te bestellen bij Hi-Fi Corner.

Algemeen

Zeer tevreden over de goede service van HIFICorner, alle vragen die ik nog had na het lezen van de product omschrijvingen zijn eerlijk en met technische kennis onderbouwd gegeven. zelfs werd er een goedkopere versie geadviseerd omdat de extra specificaties van het duurdere model voor mij niet nodig waren en geen meerwaarde boden.... EERLIJK, VAKBEKWAAM en GOED BEREIKBAAR.

Verzending

gewoon goed en netjes op tijd geen bijzonderheden

Klantenservice

door een foutje in de content omschrijving van een gekochte DENON versterker, voldeed het product niet volledig aan mijn verwachtingen. na een chat via de site hebben ze eerst geprobeerd om het alsnog op te lossen met een FIRMWARE update, dit lukte helaas niet en omruilen wilde ik zelf niet in dit geval. Er werd me direct een voorstel gedaan voor compensatie en uiteindelijk heb ik met een fikse korting 2 Fon Gramofon modules kunnen bijkopen, waarmee het primaire probleem was opgelost en ik ook de extra mogelijkheid kreeg tot multiroom CASTEN. wat ik in de toekomst toch al wilde gaan doen. ik zeg super opgelost. DANK HIFICORNER!!!

Klantenservice:

Gisteren een Denon DP-300F platenspeler besteld en die is vandaag geleverd (in Belgie). Alles is perfect naar wens, zowel wat de vlotte levering als de aankoop betreft. Maw. een zeer tevreden klant! Laurent

Algemeen

Ik was op zoek naar een witte Soundbar. Ik kwam al snel bij de https://tweakers.net/pric...7/yamaha-yas-152-wit.html uit en Hifi Corner was de enige die deze aanbod via Tweakers.
Duidelijke site en voldoende betaal mogelijkheden en snelle reactie dmv live chat.

Verzending

Het was mogelijk de bestelling later te versturen zodat deze zaterdag geleverd zou worden ipv de dag erna.
Product mooi op tijd ontvangen (eerder als aangegeven) en alles standaard verpakt dus geen extra doos gelukkig.

Klantenservice

Ik kon gelijk chatten met 1 van de medewerkers, Tom.
Hij stelde me gerust dat het geen 2de-hands versie is (model is uit 2013) en dat deze op voorraad is/was. En tevens geholpen om te zorgen dat de bestelling op de juiste dag bij mij in huis zou zijn.

Klantenservice:

Bestellen was zeer makkelijk door de overzichtelijke site en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk ook de betaalmogelijkheden zijn er in diverse mogelijkheden

Algemeen

Bestellen was makkelijk en snel. Ook het betalingsproces verliep vlot en voldeed aan mijn verwachtingen.

Verzending

De levering kwam later toe en de feedback hierover van PostNL was ronduit slecht (lees: totaal onbestaand). Zelfs op de dag van levering stond er nog altijd dat de leveringsdatum onbekend was.
Hificorner kan hier (veronderstel ik) weinig aan doen, maar misschien kunnen zij de feedback doorspelen aan PostNL.

Klantenservice

Ik was nog aan het twijfelen tussen twee verschillende Marantz receivers en de klantendienst heeft mij (online) verschillende keren ontzettend goed te woord gestaan om een wel geinformeerde keuze te kunnen maken. Top service!

Algemeen

Duidelijke site. Nette afhandeling. Snelle verzending en goede prijzen. Perfect. Een mooie Marantz SR-6011 besteld bij hun, puur omdat ik er een goed gevoel bij had.

Verzending

Prima verpakt gelaten in originele doos. Zeer snel in huis. Vr 23:59 besteld, volgende dag in huis om 15u. Perfect.

Klantenservice

Prima updates over mijn bestelling. Geen problemen. Prima!

Algemeen

Yamaha YAS-105 soundbar besteld via Hi-Fi Corner. Website en bestelproces was in orde, niets mis mee.

Verzending

Levering was in orde, ook niets mis mee. Netjes op tijd, goed verpakt.

Klantenservice:

mijn eerste ervaring met Hificorner en meteen goed! Bestelling keurig op tijd geleverd en alles was netjes in orde.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Hi-Fi Corner

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg