Hi-Fi Corner

1.257 producten en 1.906 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hi-Fi Corner

Review toevoegen

Algemeen

Mooie overzichtelijke website met scherpe prijzen. Na de bestelling en de betaling direct een bevestiging per e-mail ontvangen. Er wordt verder duidelijk per artikel aangegeven wat de levertijd is.

Verzending

Ik heb op donderdag de bestelling geplaatst, waarna ik aan het einde van de middag een track and trace code kreeg en mijn bestelling is vandaag netjes door Postnl bezorgd. Ik heb eerder bij hificorner besteld en ze hebben me nooit teleurgesteld, in tegenstelling tot andere webshop waar de levertijden niet altijd kloppen.

Klantenservice

Ik was nog aan het twijfelen tussen een aantal apparaten. Daarom heb ik om advies gevraagd via de chat mogelijkheid op de website. Er is mij na een aantal vragen over wat mijn wensen precies waren, duidelijk uitgelegd wat de verschillen waren en wat de beste combinatie voor mijn hifi opstelling is. Ik heb de set net aangesloten en wat ze mij verteld hebben klopt helemaal. De volgende keer koop ik zeker weer bij Hificorner!

Algemeen

Gisteren via tweakers bij deze webshop terecht gekomen omdat ze de tv die ik op het oog had als enige de volgende dag konden leveren, daarnaast waren ze op dat moment ook de goedkoopste. De tv dus besteld met de verwachting hem vandaag in ontvangst te kunnen nemen aangezien ik doordeweeks niet thuis ben en dan wordt hij bij een afhaalpunt afgeleverd en moet ik zelf maar uitzoeken hoe ik hem thuis krijg. Helaas tot op heden nog geen track en trace code ontvangen en de bestelling staat nog steeds op wachten op verzenden. Na de tv weer eens opgezocht te hebben op de website blijkt hij ook sinds gisteren ineens 250 euro duurder geworden te zijn met de claim dat hij afgeprijsd is (lekker misleidende informatie). Daarnaast staat er nu een levertijd van 3-5 werkdagen op wat gisteren nog niet zo was.

Verzending

Op de website staat de volgende tekst: "Wij zijn eerlijk over de levertijden. Wanneer er bij een product wordt aangegeven "op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" en u plaatst op werkdagen voor 23:59 uur uw bestelling, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. U kunt uw bestelling de eerstvolgende dag verwachten, k in het weekend of op maandag (levering op zondag en maandag is op dit moment alleen mogelijk voor bestellingen in Nederland).".

Bij de tv die ik had besteld stond vr 22:00 besteld, volgende dag in huis (de enige reden dat ik berhaupt hier bestelde i.p.v bij een van mijn vertrouwde webshops). Echter blijkt dit niet het geval te zijn, niets eerlijks aan dus. Zoals hierboven beschreven zijn ze ook al niet eerlijk over aanbiedingen. Vraag me dus af waar ze wel eerlijk over zijn.

Klantenservice

Misschien dat ze dan eerlijk zijn over de klantenservice, op de website staat het volgende: "Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 en zaterdag van 10:30 tot 17:00 op 0503143698".

Ik dus bellen naar de klantenservice om te vragen wat de status van de bestelling is en wanneer ik de tv wel kan verwachten aangezien het niet vandaag leek te worden. Krijg ik iemand van de winkel aan de lijn die geen inzage heeft in het systeem en alleen de informatie kan zien die ik zelf ook kan zien, de echte klantenservice is namelijk op zaterdag niet beschikbaar... De tekst op de website claimt toch iets anders.

Op de website wordt ook gezegd dat er op zondag geleverd wordt dus er is nog hoop dat de tv toch dit weekend nog gaat komen maar dankzij alle andere leugens tot nu toe hoop ik er niet te veel op. Dit is in ieder geval de eerste en de laatste keer geweest dat ik hier iets besteld heb.

Update:
Toen ik vanmiddag op de website keek voor de status van mijn bestelling zag ik dat de chat online was, maar eens vragen hoe of wat dus. Toen ik de chat opende stond er dat ik tweede in de wachtrij was, prima dan wacht ik even. Meer dan een uur later was ik echter nog steeds 2e in de wachtrij. Na nog langer wachten en ik eindelijk aan de beurt zou zijn ging de chat offline, nog niets wijzer dus. Later kwam de chat weer online en was ik de 3e in de wachtrij, ik dus weer wachten en na een half uur was ik eerste in de wachtrij, totdat ik tien minuten later ineens weer derde in de wachtrij was. Nog even gewacht maar toen ging de chat weer offline. In totaal dus zo'n 2 uur in de wachtrij gestaan en nog geen antwoord op mijn vraag gehad..

Update 2:
Maandag eindelijk in contact kunnen komen met de klantenservice en een levermoment afgesproken. Als je de klantenservice eenmaal te pakken krijgt zijn ze wel behulpzaam, alleen jammer dat het zo lastig is om ze te pakken te krijgen. Als je als webshop in het weekend levert moet ook je klantenservice in het weekend beschikbaar zijn vind ik. Uiteindelijk was het wel een vaag verhaal want schijnbaar was de levering te laat doordat het met een speciale bezorgdienst moest die alleen in het weekend leveren en daarom was hij niet in het weekend geleverd maar is hij uiteindelijk op dinsdag geleverd.

Algemeen

In het kort: 90 Euro op mijn bestelling ingehouden vanwege een gebroken stuk piepschuim wat al zo was bij de levering en verder op geen enkele manier uitmaakte producten volledig onbeschadigd. Goedkope piepschuim niet verder afgebroken ondanks gewicht en omhandige afmetingen. Ohja en het plastic zakje om de afstandsbediening was niet perfect meer. En als ik het product iets later had gekocht zou ik 7% korting op de bestelling hebben gehad, 100 compensatie korting toen ik het retour had ingediend, geen 30 Euro retourkosten hebben gehad, de AptX module hadden verkopen, en geen 90 Euro ingehouden + een product.

- Voor 17-04-2018 wellicht enkele andere bestellingen geplaatst onder mijn achternaam zonder verdere geschillen of retouren.

In detail:
- 17-04-2018 een bestelling geplaatst voor de Focal Dimension + Focal Dimension Sub + Focal AptX Wireless Module pakket. Voor 23:59 besteld morgen in huis.

- 18-04-2018 alleen de subwoofer en AptX module geleverd dus niet voor 23:59 morgen in huis, zelfs niet de dag daarna. Voor de rest alles netjes ontvangen.

- 20-04-2018 soundbar geleverd in doos met 1 beschadigde piepschuime beschermingshoek een heel aantal piepschuime restanten stukjes over de vloer gevallen. Voor de rest de module zelf volledig onbeschadigd. Is een lange doos (ongeveer 1.2 meter) en redelijk zwaar en zal dus vaak op zijn kant gezet zijn waardoor de goedkope harde piepschuime hoeken makkelijk beschadigen.

Zoals gewoonlijk zeer zorgvuldig omgegaan met de unit en zoals bij alle bestellingen alles netjes bewaard. Doos en alles wat er bij kwam netjes opgeruimd, ongeopende handleidingen en CDs, de Focal AptX module ongeopend gehouden en op Marktplaats geplaatst met de intentie voor verkoop in nieuwstaat omdat ik deze niet nodig had (heb nog de afbeeldingen van het nieuwstaat pakketje).

- 30-04-2018 retour aangevraagd over de telefoon omdat ik de geluidsmetingen betreft de unit (~30dB verschil tussen 48Hz en 56Hz dus een behoorlijk gat in het geluid met afbeelding van de meting als bewijs) in mijn luisterruimte toch onbehoorlijk vond. Het aanpassen van de bas op de unit zelf verhelpt dit probleem niet verlaagd alleen bas in zijn geheel een beetje niet dit specifieke probleem.

Niet dat het uitmaakt want maak nooit misbruik van retouren. Verder alle overige informatie zoals mails en retour etiketen bewaard voor de zekerheid.

- 30-04-2018 retourbevestiging ontvangen over de mail. Mij is 100 Euro korting op de aankoop prijs aangeboden als ik niet zou retourneren en de set zou houden om mij te compenseren en te overtuigen niet te retourneren. Wat uiteraard niet netjes is wat als ik het retour nooit had aangevraagd. Kort later was er ook 7% korting op alle artikelen.

Voor het retour zelf heb ik meer dan 13 Euro verzending moeten betalen per pakket. Als ik niet zeker was over het goed kunnen retourneren en de staat van de artikelen plus alle accessoires zou ik nooit geretourneerd hebben zeker met deze bedragen er bij mee gerekend (plus het mogelijk kunnen verkopen van de AptX).

Alles netjes ingepakt met alle onderdelen er bij en de Marktplaats advertentie voor de AptX module verwijderd want die moest uiteraard ook terug.

De lipjes op het plastic, het lipje tussen de batterij en het contact punt in de afstandsbediening, alle plastic zakjes, de kabelbinders, het piepschuim, de kartonnen gebogen verstevegingselementen, de schumrubbere elementen, de handleidingen, de CDs, de kabels... alles netjes, volledig, onbeschadigd, en zorgvuldig ingepakt en op de voet geretourneerd (niet op de fiets met trillingen).

Vervolgens ook aan de wensen voldaan door de factuur 3 keer uit te printen en ook de retour factuur er bij in ieder pakket. Het RMA nummer op de doos, doorzichtige tape zodat de dozen netjes zouden blijven. En alle piepschuime restanten die in de doos zaten opgeruimd. Verder de Track & Trace codes ook nog netjes vermeld en in de mail verstuurd. Beide Track & Trace en verzenbewijzen heb ik nog.

- 02-05-2018 ontvangstbevestiging.

- 05-05-2018 verzoek tot update betreft staat van het retour.

- 07-05-2018 zonder verdere informatie is 809,- Euro van de 899,01,- Euro aankoopprijs terug gestort. Dat is dus 90 Euro er af bovenop alle andere bedragen. Gelijk geinformeerd of dit misschien kwam omdat de AptX module misschien niet gevonden was.

- 08-05-2018 reactie dat het was doorgegeven aan het magazijn.

- 09-05-2018 in online chatgesprek verder besproken en is gebleken dat het bedrag is ingehouden omdat de set "niet meer als nieuw" verkocht kon worden. De AptX module hadden ze gewoon dus daar lag het niet aan. Na verzoek tot verklaring was de reden min of meer dat het niet meer als nieuw verkocht kon worden omdat de piepschuime hoek gebroken was.

Hiervan heb ik meteen aangegeven dat dit volledig onredelijk is omdat de units zelf in uitstekende staat verkeren, dat ik heb voldaan aan alle wensen, dat het niet redelijk is dat verwacht wordt dat het piepschuim onbeschadigd zou zijn door transport, dat het piepschuim bij mij bij bezorging al over de vloer lag en dus zo geleverd was, dat er diverse kortingen waren en ik ondanks dat toch nog verzonden had, en dat het gewoonweg oneerlijk is 90 Euro in te houden vanwege gebroken piepschuim al had het aan mij gelegen.

De medewerker gaf aan dat hij hier zelf geen invloed op had maar had het wel aan "het magazijn" doorgegeven. Ik zou nog bericht krijgen.

- 11-05-2018 wederom een chat opgestart. Kreeg hetzelfde te horen over "niet nieuw" verkocht kan worden, terwijl ik gewoon retourrecht heb. En wederom te horen gekregen dat zij hier niet verantwoordelijk voor is en over mag beslissen. Verder werden er twee afbeeldingen bij geleverd als een soort van bewijs (die ik heb opgeslagen en bij zou kunnen voegen).

Eentje is van de afstandbediening omdat het plastic verpakkinkje er niet meer goed omheen kon omdat ik die uiteraard had geopend, verder is er duidelijk in de afbeelding te zien dat ik het plastic lipje zelfs nog heb terug geplaatst op de hoogglans zwarte plastic afwerking en uiteraard was het plastic lipje dat tussen de knoopcel batterij dat ik nog had terug geplaatst en het contact punt niet te zien op de afbeelding.

De tweede foto was van een afgebroken stuk piepschuim. Wat ook op de foto te zien is dat de doos zelf inwendig volledig onbeschadigd is dus het product niet ergens tegen aan heeft gestoten, ook is niet laten zien dat het feit dat dit stuk is afgebroken volledig irrelevant is want als de unit ingepakt zit houd de soundbar zelf dit stuk op zijn plaats, wat ook niet laten zien is is dat dit stuk piepschuim waarschijnlijk nog perfect past op een ander stuk, en wat je ook duidelijk op de afbeelding ziet is dat er geen extra stukjes piepschuim verder zijn afgebroken tijdens het transport want de doos was nog netjes schoon en leeg.

Verder geen afbeeldingen van hoe netjes het allemaal was ingepakt en dat de producten zelf onaangetast zijn. Weer aangegeven dat ze mij later weer zullen contacteren.

- 14-05-2018 is mij aangegeven dat management vast staat in hun besluit ze willen de 10% geschatte waarde vermindering op mij belasten want "is niet meer als nieuw te verkopen" ondanks dat dat niet eens zo hoort.

Alles wat ik beschreven heb, heb ik ook bewijzen van die ik heb opgeslagen op mijn computer. Alleen de eerste chat sessie betreft het retourbedrag heb ik niet meer, maar als het goed is heeft Hi-Fi Corner deze zelf nog.

Verder zou ik nog willen mededelen dat het niet lijkt dat men altijd nader contact op wil nemen als dit beloofd wordt, terwijl je via de chat meestal sneller geholpen word. Mensen worden dus voorrang gegeven over de chat en er is geen zekerheid over of er wel daadwerkelijk nog contact word opgenomen.

Verzending

Niet binnen de aangegeven levertijd beschadigd piepschuim waar ik voor heb moeten betalen. Retour is op kosten koper.

Klantenservice

Onduidelijkheden, krijgt niet de mensen te spreken die er over gaan, onrealistische behandeling, alleen garantie van reactie over de chat/telefoon, bij andere bedrijven is klantvriendelijkheid hoger.

Algemeen

Vanwege een interessante deal voor de Sony HT-ST5000 geland op de webwinkel van Hifi Corner. Via de chat heb ik direct mijn resterende vragen kunnen stellen en werd snel en kwalitatief goed geholpen, waardoor het besluit genomen is om de Sony te bestellen.
Nagenoeg direct na bestelling kwam Hifi Corner tot de ontdekking dat mijn product niet meer leverbaar was volgens Sony. Dit hebben zij direct doorgespeeld naar mij incl. alternatieven met mooie kortingen. Bij deze alternatieven stond de gloed nieuwe LG SK10Y vermeld, welke nog formeel gereleased moest worden in NL (zelfs in USA net in de winkel) en de korting die hierbij geboden werd was op zijn zachts gezegd genereus te noemen!
Ook hier weer kon ik direct al mijn vragen kwijt en werden weer kwalitatief en snel beantwoord! Wederom tot bestelling overgegaan en ook dit traject (stukje bijbetalen tov eerder bestelde product) ging soepeltjes.
Lang geleden dat ik dergelijk service niveau ben tegengekomen!

Zo ook meteen hun VIP Membership afgenomen (eenmalig 10,- voor geheel jaar korting, welke kunnen oplopen tot 300,- in mijn geval!)

De opvolgende levering was daags erna, waar ook weer woord werd gehouden.

Ik was persoonlijk nog niet bekend met Hifi Corner, maar zij staan door deze enkele ervaring hoog in mijn webshoplijstje voor toekomstige aankopen.

Verzending

Ze doen wat geadverteerd wordt: vandaag bestellen, morgen in huis.

Als verzending niet geleverd kan worden, zoals de site stelt, wordt pro-actief contact met je gezocht om de gevolgen hiervan kenbaar te maken incl. eventuele alternatieve oplossingen.

Klantenservice

Zoals hierboven beschreven is: Top service!
Pro-actieve houding, te benaderen via telefoon, chat en mail, snelle en kwalitatieve antwoorden, niet vies van kortingen om problemen op te lossen.

Kan menig ander webshop van leren!

Algemeen

Prima service en garantie bij aankoop en bij een defect aan een kopetelefoon die ik eerder heb gekocht in de winkel

Verzending

Geen next-day-service maar keurig volgens planning

Klantenservice

Mijn Jaybird X2 gaf de geest na 16 maanden. Na wat voorzichte afschuif-bewegingen van Jaybird zelf, ben ik naar winkel (HiFi Corner) terug gegaan. De medewerkers van HiFi Corner namen de verantwoordelijkheid en hebben een nieuw exemplaar verstrekt onder (Nederlandse) garantie. Een keurige actie van HIFi Corner.

Algemeen

Ik was wat teleurgesteld in de levertijd van een AudioQuest kabel die ik had besteld. Toen ik hier, na een week, via de chat aandacht voor vroeg kreeg ik een genereus aanbod. HifiCorner bood mij, zonder meerkosten, een betere variant van hetzelfde merk aan omdat deze op voorraad was. Hulde aan de klantenservice

Klantenservice

Aardige bejegening en een genereus aanbod

Algemeen

Mooie overzichtelijke site. Bij sommige producten is de productinformatie wat karig of ontbreekt. Klein verbeterpuntje dus.
Daarnaast heb ik een account maar een tijd terug mijn wachtwoord vergeten. Via “wachtwoord vergeten” kan ik wel een nieuw wachtwoord opgeven, maar deze wordt daarna niet geaccepteerd. Nog een verbeterpuntje.

Gelukkig kan je ook prima als (welliswaar vaste) gast bestellen!

Verzending

Netjes verpakt de volgende dag in huis.

Algemeen

Makkelijk het product gevonden en besteld. De volgende dag werd het keurig verpakt door PostNL geleverd.

Verzending

Precies volgens planning en netjes verpakt.

Algemeen

Overzichtelijke website, alles is makkelijk te vinden. Prijzen zijn juist en voorraadstatus is up to date. Betalen gaat prima. en als je iets voor 12 uur besteld heb je het ook gelijk de volgende dag in huis

Verzending

Levering vond plaats binnen de geschatte tijd. De bestelde DAC ( audioengine D1 ) kwam prima verpakt aan in een erg stevige doos die opgevuld was met luchtkussens om transportschade te voorkomen.

Klantenservice

Vragen worden snel, vriendelijk en kundig beantwoord.

Algemeen

Een duidelijke website, product makkelijk te bestellen. Veel keus en goed advies omdat het personeel product kennis heeft, bij specifieke vragen werd zelfs de hulp van een andere collega geraadpleegd deze werd toegevoegd aan de chat..

Verzending

De TV werd na 2 dagen geleverd, en dit terwijl de levertijd 3-5 werkdagen was. Ontzettend prettig! Levering via postNL, goed verzorgd met berichtgeving vooraf hoe laat zij er ongeveer zouden zijn.

Klantenservice

Na een prettig chat contact besloten een tv te bestellen. De service van deze webwinkel is erg goed.

Algemeen

Betrouwbare webshop, klantenservice is gemakkelijk te bereiken en het advies aan de telefoon (en in de winkel) is goed en vooral ook erg eerlijk.

Verzending

Vandaag besteld en morgen in huis. Verder niks op aan te merken.

Klantenservice

Ik heb driemaal een bestelling gedaan bij Hificorner. Het is 1 keer voorgekomen dat een product (een Sennheiser headphone) binnen de garantie periode defect was. Ik heb dit gemeld en via een RMA formulier het product teruggestuurd. Na anderhalve week kreeg ik te horen dat het product niet gerepareerd kon worden en de volgende dag kreeg ik een nieuwe headphone opgestuurd.

Algemeen

Geen gedoe, en het werd de volgende werkdag bezorgd.
Ze sturen wel erg veel mailtjes, dat vond ik een beetje jammer, maar doet an sich niet af aan de klantenservice vind ik.

Verzending

Verzending met Track&Trace, volgende dag bezorgd.

Een (eerste) bestelling levert je 7 9 e-mails op:
- ter bevestiging van je account (optioneel)
- betaalbevestiging
- bestelbevestiging met factuur
- verzendbevestiging met track&trace code
en na ontvangst:
- het verzoek om een beoordeling te plaatsen op Trustpilot
- na 3 dagen: het verzoek om het product te beoordelen op hun website (als je dit doet krijg je ook nog een bedankmail)
- na 5 dagen: een herinnering aan eerstgenoemd verzoek
- na 13 dagen: het verzoek om een shopreview te plaatsen op Tweakers (vandaar)

Algemeen

Al diverse malen een bestelling geplaatst bij deze winkel naar volle tevredenheid tot mijn laatste bestelling. Via de website een Bose Soundbar gekocht d.m.v. een cashbacksite. Levering was naar volle tevredenheid.

Onlangs kreeg ik een bericht van de cashbacksite dat Hi-Fi Corner met terugwerkende kracht de samenwerking heeft opgezegd en dat hierdoor alle cashbacks van de afgelopen maanden zijn geweigerd. Hoewel dit Hi-Fi Corner extra omzet heeft opgeleverd laten ze nu de klanten ervoor opdraaien.

Klantenservice

Ik heb hier 13-02 telefonisch melding van gemaakt bij de klantenservice van Hi-Fi Corner en zij waren niet bereid enkele verantwoordelijkheid op zich te nemen. Mij werd beloofd dat de medewerker met mij contact zou opnemen dezelfde week. Deze belofte is niet nagekomen door Hi-Fi Corner.

Jammer dat Hi-Fi Corner niet beseft dat deze wijze van handelen ze juist klanten kost i.p.v. opgeleverd. Ik ben na jarenlang een tevreden klant te zijn geweest op dit moment echter mijn vertrouwen verloren in Hi-Fi Corner.

Geachte Airpower,

Wat vervelend dat u na meerdere goede ervaringen met Hificorner.nl nu teleurgesteld bent in onze organisatie. Als ik uw review goed lees, heeft u ervoor gekozen om bij ons te bestellen naar aanleiding van een bericht op 'een cashbacksite'. Op het internet zijn vele partijen actief die allerlei kortingen communiceren voor organisaties als Hificorner zonder dat wij hier weet van hebben, laat staan toestemming hebben gegeven. Helaas komt dit veelvuldig voor, want u bent niet de eerste die denkt dat wij een bepaalde actie hebben, waarna blijkt dat deze actie helemaal niet vanuit ons is gecommuniceerd. Hoe hard wij ook proberen teleurstellingen zoals de uwe te voorkomen, het in zijn geheel voorkomen hiervan is helaas vrijwel onmogelijk. Wij adviseren u nadrukkelijk om altijd onze eigen website te checken voor de voorwaarden van eventuele acties. Dan weet u zeker dat u vervelende teleurstellingen voorkomt.

Algemeen

Bestelling is prima verlopen, ik had wel mijn e-mail adres niet goed getypt, maar na een telefoontje, kreeg ik alsnog mijn bestel bevestiging

Verzending

3 Dali speakers besteld, 1097,- allen zijn als losse pakketten verstuurd, waarvan er maar 2 zijn aangekomen.
bij het verzenden is er toegegeven dat er vanuit het magazijn een verkeerd label is opgeplakt, en nu is mijn 3e pakket zoek, en ik krijg mijn geld pas terug 499,- als het pakket weer getraceerd is, wat bij de post weken kan duren.

de winkel gooit de verantwoording grotendeels bij de post bezorger, en wil pas gaan terugbetalen als het pakket getraceerd is.

Afgezien van dit probleem, valt het mij ook tegen dat de dozen in hun eigen verpakking gestuurd worden, wat op zich ok is, maar ze waren ook niet dicht getaped, en dus gewoon open, en als excuus geven ze aan dat er in het magazijn niemand een rolletje tape er langs kan halen !

ik snap niet dat als je voor meer dan 1000,- een bestelling doet, dat er niet een doosje omheen kan ! (#krenten)

Klantenservice

de klantenservice blijft voet bij stuk houden, dat er pas terugbetaald kan worden, (kan tot 14 dagen kan duren), pas als het pakketje getraceerd is, wat uit persoonlijke ervaring ook nog weken kan duren,
terwijl het 100% duidelijk is dat zij er een verkeerd label op geplakt hebben, en deze nooit bij mij aan zal komen.

[edit]
Naar aanleiding van hun reactie:
het is jammer dat Hi-Fi Corner zich verschuilt achter problemen bij andere partijen,
Ik heb besteld bij Hi-Fi Corner, en niet bij een fullfillmentpartij, en zou Hi-Fi Corner meer zijn verantwoording moeten nemen dat bestellingen goed verzonden worden, en niet een info-afschuif actie naar een andere partij waar zij blijkbaar totaal geen kijk/controle op hebben.

Naa een paar maal bellen, en eindelijk iemand aan de lijn gekregen die niet maar het standaard verhaaltje herhaalde (dat ze er niets aan kunnen doen), waar ik wel duidelijke afspraken kon maken over de nabehandeling en teruggave van de kosten.

En nu mijn Centre-speaker besteld bij een andere partij, die wel de zaken op orde heeft, goede info en wel een verpakt pakket !

Geachte heer absrnd,

Laat ik vooropstellen dat wij de gang van zaken betreuren. Het is voor u buitengewoon vervelend dat voor uw derde pakket een verkeerd label is toegepast en u daarom niet uw bestelling als geheel heeft ontvangen, zoals u van ons had mogen verwachten.

De wijze waarop u uw bestelling heeft ontvangen, is zoals de leverancier zijn producten aflevert bij onze fullfillmentpartij. Hierbij is er wel degelijk sprake van een dichte doos, maar is deze doos zodanig dichtgemaakt dat er geen tape hoeft te worden toegepast. Het is daarom jammer dat u nu de suggestie wekt dat wij onze bestellingen op een 'krenterige' wijze naar onze klanten versturen.

Daarnaast willen wij nogmaals benadrukken dat u echt niet weken/maanden op uw retourbetaling zou moeten wachten. We zijn al de gehele dag druk in de weer om uw product te traceren en dit gaat echt geen weken duren. Dit is u vandaag telefonisch herhaaldelijk toegezegd en wij betreuren het dat deze boodschap, ondanks de vele herhalingen, niet is overgekomen.

Tot slot, nogmaals excuses voor het feit dat u uw bestelling niet in een keer volledig heeft mogen ontvangen. Wij wensen u veel luisterplezier toe met uw twee andere bestellingen en hopelijk kunnen wij in de toekomst nog eens wat voor u betekenen.

Algemeen

goeie prijs en levering zaterdag besteld zondag binnen koptelefoon niet goed dus retourneer goed afgelopen

Verzending

zaterdag besteld zondag rond zelfde tijd in huis

Klantenservice

vage descriptie van regels op website

Beste Jerom de Bruijn,

Wat spijtig dat je een dergelijke negatieve review hebt geplaatst.
Gisteren heeft een van onze hifi-specialisten je moeder aan de telefoon gehad (we zijn dus wel degelijk telefonisch bereikbaar).
Met je moeder is afgesproken dat je een retourformulier krijgt toegestuurd. Het is dan ook bijzonder vreemd om nu te lezen dat je, je bestelling niet mag retourneren. Vandaag krijg je een retourformulier per e-mail opgestuurd. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij graag van je. Je hebt inmiddels ons telefoonnummer en ons e-mailadres.

Algemeen

Goede overzichtelijke site. Mogelijkheid, om vragen te stellen via de site. Groot assortiment met topmerken. Goede informatie over de producten. Zeer scherpe prijs.

Verzending

De bestelling is snel geleverd, levering was goed te volgen, bij afwezigheid werd een volgend moment bezorgd.

Algemeen

Bestelde een RCA hifi kabel en was niet op voorraad. Ff op de chat met ze gezeten en krijg een duurdere kabel die wel op voorraad is. Scheelde niet veel maar daar gaat het niet om. Customer service is top!

Algemeen

Eenvoudige bestelling en zeer snelle levering zonder poespas. Versterker werd onbeschadigd door PostNL afgeleverd binnen de vooraf gestelde tijd

Algemeen

Prima website, prijzen lijken op het algemeen goed. Echter, maakt gebruik van misleidende reclame op tenminste Tweakers.net.

Ik zag een soundbar waarbij stond dat ik 18% extra korting zou krijgen op de website, zeer interessant. Dit blijkt een wassen neus, op de website nergens de korting te bekennen en de medewerker zegt doodleuk dat dit niet van toepassing is. Misleidende reclame, staat namelijk gewoon naast de prijs van het betreffende artikel.

Klantenservice

Er is een chat wat opzich een pluspunt is. Echter, ik kon nergens de beloofde 18% extra korting vinden waarmee geadverteerd werd naast het product wat ik wilde kopen. De medewerker zei doodleuk dat dit niet voor alle producten geldt en dus ook niet voor dit product. Toen ik hem er (uiteindelijk) op wees dat ze volgens de wet verplicht zijn om te leveren voor de geadverteerde prijs(in dit geval - 18% extra korting) werd er doodleuk niet meer gereageerd.

Algemeen

Website is eenvoudig navigeerbaar, product was snel gevonden en eenvoudig te bestellen. Voor het afronden van de bestelling waren er voldoende betalingsopties en kon eenvoudig gekozen worden voor een ander afleveradres. Prima voor elkaar.

Verzending

Verzending gebeurde dezelfde dag middels de 'Extra at Home' PostNL dienst en was een dag later binnen. Uitstekend geregeld.

Klantenservice

Tijdens bestelproces contact gehad via een chatsessie met de klantenservice. Ging zeer soepel, was vriendelijk en gaf goed advies.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor Hi-Fi Corner

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg