Hi-Fi Corner

933 producten en 1.366 uitvoeringen

Hificorner.nl

Audio-Video specialist met meer dan 30 jaar ervaring

Al meer dan 30 jaar is Hificorner.nl een begrip in de HiFi-wereld. Naast onze webshop hebben we fysieke winkels in Groningen en Amersfoort. Zowel online als offline voorzien wij u graag van het beste advies.

Naast een groot assortiment in onder andere versterkers en receivers hebben wij ook een ruim assortiment speakermerken zoals; Bowers&Wilkins, Monitor-Audio, Klipsch, Kef, Q Acoustics, Jamo, Dali etc.

Voor de echte vinyl freak hebben wij een groot assortiment platenspelers, van Audio-Technica en Pro-Ject tot Denon en Music Hall.

Naast onze HiFi gerelateerde artikelen hebben wij een een ruime keus in LCD, LED en plasma televisies.

Zoekt u een bepaald product en u heeft het niet gevonden? Neem contact met ons op, wij kunnen de meeste elektronica gewoon leveren.

Elders een lagere prijs gezien? Wij maken graag voor u een totaal offerte!

Waarom Hificorner.nl

• Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring
  • Altijd gratis thuisbezorgd - U betaalt geen verzendkosten binnen Nederland en BelgiŽ!
  • U betaalt veilig met creditcard, iDeal, Bancontact, Afterpay, rembours of vooruitbetaling
  • Voor 23:00 besteld, morgen in huis tenzij anders weergegeven
  • Specialistisch advies in de winkels, via de mail, chat, telefoon of whatsapp
  • Wij zijn officieel dealer van alle merken die wij verkopen
  • We hebben een eigen technische dienst
  • U krijgt minimaal 2 jaar garantie op alle nieuwe producten, speakers altijd 5 jaar
  • Wij leveren altijd producten met Nederlandse garantie en ondersteuning
  • U bestelt veilig met SSL beveiliging
  • Wij zijn lid van Uneto-Vni en Audio-Video specialisten

Scorekaart voor Hi-Fi Corner

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1366 producten, 1848 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,6 (2,4% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,8 (2,2% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True