Centralpoint | zakelijk

85.839 producten en 93.710 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Centralpoint | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Producten worden voor enorm lage prijs aangeboden om bezoekers te trekken. Vervolgens worden bestellingen aangenomen, alsmede betalingen voor deze bestellingen, zonder dat er ook daadwerkelijk een product geleverd wordt. Na enkele weken wordt er vervolgens gedaan alsof ze jou een dienst verlenen wanneer je belt om aan te geven dat er nog steeds niks is bezorgd, door de order te annuleren en het aankoopbedrag terug te storten. Alles voor de clicks...

Verzending

Verzending vindt helemaal niet plaats, ondanks dat er meerdere malen "verwachte leverdata" worden aangegeven. Waardeloos.

Klantenservice

Na enkele weken geen product geleverd te krijgen moet je er zelf even meerdere malen achteraan bellen om te horen dat het product "end of life" is. Er iets aan doen om dit goed te maken is vervolgens "niet binnen mijn macht," aldus de vriendelijke klantenservice medewerker.

Algemeen

Artikelen makkelijk te zoeken, goede artikelinformatie. verder niets aan toe te voegen. gewoon goed allemaal.

Verzending

op tijd geleverd. netjes verpakt

Verzending: Score: 2

Algemeen

Altijd problemen met deze shop. Prijzen fout, trackingnummers vergeten sturen, geen gratis retour (mogelijk ondertussen wel al). Daarbovenop ook onvriendelijke klantenservice.

Verzending

Vergeten trackingnummers meesturen, wel via UPS dus dat is op zich een prima koerier.

Klantenservice

Onvriendelijke medewerkers, totaal niet klantgericht. Willen liefst zo snel mogelijk van je vanaf zijn.

Algemeen

Prima en betrouwbare webshop.
Ruime keuze en veel op voorraad, betalings- afhandeling liep vlot en correct.

Verzending

De door mij bestelde m2.-ssd was gunstig geprijsd en op voorraad .
De levering liep vlot en zoals beloofd binnen 24 uur.
Het artikel was goed en netjes verpakt.

Algemeen

Het was goed om te doen om de bestelling te plaatsen, je wordt goed meegenomen in het proces.

Verzending

De verzending ging op zich goed, je wordt op de hoogte gehouden als het product verstuurd wordt. Je ontvangt wel een bericht als het product is aangekomen maar dat is pas een paar dagen later.
In de bericht geven was dat de bestelling deels was verzonden, terwijl het compleet was.

Algemeen

Prima service en goede prijs. Snelle levering.
Hadden het product wat ik zocht gelukkig voorradig.
Makkelijk om betaling te doen, helaas geen betaling via AMEX mogelijk.

Snelle levering.

Prima service.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Centralpoint vermeld structureel verkeerde levertijden bij moeilijk te verkrijgen producten. Nadat ik 1.5 maanden voorgelogen ben over de levering, heb ik binnen 1 werkdag het product ontvangen van een andere aanbieder. Centralpoint heeft betering beloofd, maar bijna een jaar later is dit nog steeds de standaard werkwijze van Centralpoint.

Verzending

Levertijden kloppen niet, een verzending was 1.5 maand nog steeds niet gelukt.

Klantenservice

Klantenservice bleeft volhouden dat het "binnenkort" geleverd zou worden, daar is nooit iets van gekomen.

Algemeen

Het is makkelijk winkelen bij Centralpoint. De prijzen zijn goed en de levering is snel.

Algemeen

Ik heb recent een Xiaomi Mi11 besteld, deze is afgeleverd nog voor de verwachtte leverdatum.
Zeer duidelijke communicatie en snelle reactie opvragen.

Verzending

Netjes verpakt in beschermend plastic.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik heb in januari een bestelling geplaatst voor een rtx 3070, terwijl de verwachte voorraad elke dag verschuift is die nooit in voorraad. Als ik bel zeggen ze dat de verwachte levertijd niet accuraat is, toch staat die bij het product zodat mensen bestellen. Ik zit nog steeds te wachten!

zeer waardeloos

Algemeen

3 ssd schijven nodig, Omdat er 3 beschikbaar waren van het gewenste model er voor de zekerheid maar 1 van mijn 2e keus bij besteld, 1e keus is compleet geleverd, goede SSD schijf tegen nette prijs.

Verzending

Mooi volgens schema geleverd!

Algemeen

Goeie en snelle levering van de producten. Bij vragen worden we goed geholpen met advies.

Algemeen

Ik had een bestelling geplaatst voor een GPU, helaas bleek die uiteindelijk niet op voorraad te zijn. Waardoor ik een tegoedbon heb gekregen. Wel netjes opgelost! Met deze tegoedbon heb ik weer wat (kleine) onderdelen kunnen bestellen voor mijn computer.

Prima verzonden.

Prima klantenservice!

Algemeen

Centralpoint is een betrouwbare webshop .
Het assortiment is ruim genoeg ze leveren snel en betrouwbaar, hun prijzen zijn concurrerend.

Kortom : Bij Centralepoint besteld geeft een gerust gevoel.

Duidelijke specificaties bij product
Overzichtelijke site
goede zoek-engine
Goed overzicht van vergelijkbare producten met vergelijkbare specificaties

Verzending

Goed verpakt zodat het product niet kon beschadigen

Goede uitleg

Algemeen

top service vriendelijke klantenservice meedenkend met de klant, beschrijving product ook goed vergleken met andere winkels

volgende dag in huis

mee denkend en professioneel

Algemeen

Na een paar telefoontjes voor advies uiteindelijk mijn bestelling geplaatst voor vaste klant. De beeldschermen die ik besteld heb waren super snel binnen, voldoen perfect aan de omschrijving op de site en hebben ook nog eens een zeer goede prijs.

Verzending

Goede leverancier, veel aanbod, Duidelijke omschrijving van de artikelen en goede prijs

Algemeen

Centralpoint heeft een groot aanbod met scherpe prijzen. Vaak goedkoper dan bol.com en Coolblue. De levering verliep ook erg snel dus ik ben er zeker blij mee.e

Verzending

De producten waren goed verpakt en in de juiste staat geleverd. Ik had het product de binnen 2 dagen al in huis.

Algemeen

Prettige webwinkel met een ruim aanbod, het loont om de klantenservice even te contacten wanneer een artikel de volgende dag nodig is, de voorraad op de website klopt namelijk niet altijd. Mits voorradig, zijn artikelen ook snel geleverd.

Algemeen

Diverse producten besteld in de webshop (een 2e laptop, 4 monitoren, 2 docking stations). Bestellen en betalen ging prima. Daarna werd het stil: geen factuur ontvangen. Na een aantal dagen gebeld naar de status. Levertijden werden met weken uitgesteld, wat dus te laat komt voor mij. De 2 dockingstations waren wel al onderweg. Bij opening van de doos viel op dat het kabeltje anders er uit zag dan verwacht. Per ongeluk is het verkeerde type besteld (1 cijfertje verschil). Graag wilde ik gelijk retourneren, maar buitenom dat de procedure al dagen duurt, kreeg ik ook nog eens te horen dat het geopende doosje niet retour mag en omdat het vanuit een zakelijk account is besteld, je bij hun geen herroepingsrecht hebt.
Nu 2 weken na bestelling zit ik met 2 docking stations waar ik niets mee kan en ik er 1 niet terug mag sturen, geen facturen of creditfacturen en mijn geld nog niet terug.

Verzending

In deze webshop besteld vanwege de aangegeven levertijd. Maar de producten werden niet geleverd. Pas na bellen kregen we een nieuwe levertijd: maanden vooruit.

Klantenservice

KlantenSERVICE kun je het niet noemen. Wat een slecht beleid. Niet mogen retourneren, belachelijk! De communicatie is ook star. Er wordt niet meegedacht, geen excuses, niets.

1 2 3 ... 26

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Zakelijk