Centralpoint | zakelijk

65.057 producten en 75.546 uitvoeringen

Over Centralpoint

Alles rondom uw zakelijke ICT eenvoudig bestellen en snel in huis. Een ongekend grote keuze, een scherpe prijs en indien gewenst geļnstalleerd geleverd. En dat alles bij een 1 van de grootste ICT leveranciers van Europa, die u ook nog eens graag adviseert over de perfecte zakelijke ICT oplossing. Onrealistisch? Nee, hoor. Wij zijn Centralpoint, aangenaam.

Centralpoint maakt onderdeel uit van de Infotheek Groep, 1 van Europas grootste ICT leveranciers met een jaaromzet van ruim 750 miljoen euro en vestigingen in 14 landen. Wij leveren al 25 jaar hardware aan ZZPers, bedrijven en sectoren. Overheid, zorg, onderwijs en commercie profiteren bij ons van aantrekkelijke prijzen.

Wij kunnen dankzij onze ervaring, kennis en goede relaties met s werelds grootste leveranciers alles verzorgen; van voorbereiding, verwijdering, implementatie tot beheer van uw IT-hardware omgeving. Of het nu gaat om het inrichten van werkplekken, of het implementeren van complete netwerk- en storageoplossingen. Met behulp van ons eigen magazijn van ruim 20.000 m2, zijn wij in staat snel te leveren.

Door ons IT Asset Recovery-programma kunnen wij uw oude hardware meteen op een veilige en verantwoorde manier verwijderen: zonder achtergebleven (gevoelige) data. Als u alleen tijdelijk extra capaciteit nodig heeft, kunt u bij ons de hardware ook huren. Zo bieden wij de beste oplossing voor iedereen, maar speciaal voor u.

Gemak, tijdwinst en kostenbesparing.

Centralpoint ontzorgt MKB, grote- en middelgrote organisaties met totaaloplossingen van hardware, software, services en de bijbehorende dienstverlening en is marktleider op dit gebied.

Complexe en grote IT-projecten? Advies van ervaren specialisten? Levering en installatie van nieuwe apparatuur en verwerking van uw oude? Wij verzorgen het probleemloos en geruisloos.

IT is er om u te helpen presteren en niet om zorgen over te hebben. U wilt zich immers concentreren op uw eigen bedrijfsvoering. Daarom zorgen wij ervoor dat hardware u ondersteunt en niet afleidt. Als ervaren dienstverleners bieden wij u gemak, tijdwinst en kostenbesparingen.

Zo maken wij IT eenvoudiger!

Bij Centralpoint winkelt u veilig en vertrouwd. Centralpoint is o.a. lid van Thuiswinkel Zakelijk en draagt maximaal zorg voor een optimale beveiliging van uw gegevens. Onze state-of-the art webshop kent een zeer hoge uptime, zie status.centralpoint.eu voor een actueel overzicht.

Nominaties en awards

Centralpoint beschikt bij alle fabrikanten over een hoge partnercertificering, waardoor u zeker van bent dat Centralpoint beschikt over up-to-date kennis en een goede relatie met deze fabrikanten.

Scorekaart voor Centralpoint | zakelijk

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 75546 producten, 212415 unsorted producten
Prijsindex Nederland 119,5 (19,5% boven gemiddeld)