Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Centralpoint.nl

32.979 producten en 38.037 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Centralpoint.nl

Review toevoegen
Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Eigenlijk is mijn ervaring erg posotief, maar ik heb na het bestellen van 1 simpel kabeltje ongeveer 6 mails gekregen over mijn mening, nutteloze info en nu dus: een waardebon van 10 euro als ik een positieve review geef. Dit soort praktijken zijn ongelooflijk giftig en maken dit prachtige systeem op tweakers alleen maar onbetrouwbaar.

Wat mij betreft mag de site uit de pricewatch als zij dit niet aanpassen.

Verzending

Ik kan een kabel van een halve meter besteld, maar de doos waar hij in kwam kon je een kleuter in stoppen. Belachelijk.

Klantenservice

Ik kreeg geen reactie op mijn klacht over overmatig veels mails en de idiote verpakking.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik was, na wat onderzoek, in de markt voor een Mikrotik HAPac die ik eigenlijk zo snel mogelijk wilde hebben. Bij CP stond deze voor een mooie prijs. Tevens is CP een nederlandse partner (ivm eventuele garantie) dus was de keuze snel gemaakt. Sinds binnenkomst draait de HAPac feilloos een 802.1Q trunk via PoE (PoE adapter niet standaard bijgeleverd!) welke uitbreekt naar 2.4GhZ en 5Ghz wlan en diverse andere vlan's. Mooie en qua configuratie mogelijkheden een uitgebreide switch, perfect voor mij als tweakert!

Verzending

Verzenden ging zeer snel en kwam mooi verpakt aan, zeer content!

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Je wordt beloond met 10 euro korting als je een positieve review schrijft over dit bedrijf. Daarmee verwater je dus de positieve reviews en straf je negatieve reviews. Oprotten met die zooi en hou op met spam. Ik heb inmiddels wel 9 mailtjes gekregen van dit bedrijf terwijl ik gewoon 1 pen heb besteld. Laat me gewoon met rust!

Klantenservice

Je wordt beloond met 10 euro korting als je een positieve review schrijft over dit bedrijf. Daarmee verwater je dus de positieve reviews en straf je negatieve reviews. Oprotten met die zooi en hou op met spam. Ik heb inmiddels wel 9 mailtjes gekregen van dit bedrijf terwijl ik gewoon 1 pen heb besteld. Laat me gewoon met rust!

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Centralpoint houdt zich niet aan de wettelijke garantie. Een IBM harddisk die na anderhalf jaar kapot gaat, wordt bij Centralpoint niet vergoed. In eerste instantie verwijzen ze zelfs doodleuk door naar IBM. Ik adviseer iedereen weg te blijven bij deze winkel. Dozenschuiver en niets meer.

Klantenservice

Centralpoint is een dozenschuiver. De klantenservice verwijst snel door naar de fabrikant en neemt zelf geen verantwoordelijkheid.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Daar ben ik weer! Vandaag was dezelfde pc weer te koop die ik al eerder had besteld (zie mijn vorige review hieronder) en even later was genanuleerd. Nu ging het om een open doos model voor hetzelfde geld. Deze toch maar proberen te bestellen. Betalen ging weer prima. Even later een mailtje met "Bedankt voor uw bestelling. Uw order is verwerkt in ons systeem en komt zo snel mogelijk naar u toe."

Maar weer genanuleerd! Echt deze winkel levert helemaal niks! Dit was echt mijn laatste bestelling hier! Dit is echt de grootste shit winkel die er bestaat! Nooit weer!

Klantenservice

Aan de klantenservice heb je ook niks. Ze sturen dood leuk een standaard mailtje met annulering. Ook al is het de tweede keer! Nooit weer!

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

1x, nooit weer. Via de support chat gevraagd of een product op voorraad was, en mij werd verteld van wel. Als ik hem direct zou bestellen dan zou ik 'm een dag later in huis hebben. Nu een dag later is de verzenddatum verschoven en heb ik nog steeds geen product.

Verzending

Product bleek niet eens op voorraad te zijn.Via de chat voorgelogen dat dit wel zo was.

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Decent prices and good customer support, but horrible shipping. If they address the shipping issues, might order from them again.

Verzending

First of all, there was no mention that the item would ship from Germany... Had I known, I wouldn't have ordered it from them.
Second, UPS delivered the item on October 30th, after initially claimed it will be there on the 27th (with an estimate of "before the end of the day"...).
So, from order to delivery = 5 days!

Klantenservice

I had to contact Customer Support as I had not received any track&trace number. Jesse helped me quickly by providing the code.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Prima winkel. Bezorging binnen de gestelde termijn. Netjes verpakt. Goede prijs. Duidelijke site met reviews en beschrijvingen.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Een week geleden een laptop besteld voor de scherpe prijs van 265, exclusief BTW-. Dit was het laatste product op voorraad (voorraad status 1) en alle andere informatie klopte ook (een andere laptop was 500 euro duurder en die stond ook op de website voor 765,-. Voor de zekerheid nog even nagevraagd op de chat wanneer de laptop verstuurd zou worden (met het melden van ordernummer) en kreeg te horen dat de bestelling de tweede werkdag na het weekend zou worden bezorgd. Prima, nette communicatie en het bestel- en betaalproces verliep vlot.

Op maandag ontving ik tot mijn grote verbazing een mail dat de laptop niet zou worden bezorgd want er was sprake van een 'overduidelijke kennelijke vergissing' want de laptop moest niet voor 265,- exclusief BTW op de website komen te staan maar voor 749,- exclusief BTW.

Er zou sprake zijn van een foutieve koppeling bij de distributeur (hp zelf wist van niks) en ik had een onderzoeksplicht. Ik heb de website goed gecontroleerd, de prijs klopte, de meerprijs ten aanzien van andere laptops klopte en in het gesprek met de helpdesk werd er ook niks gezegd over een prijsfout.

In plaats van de laptop waren ze wel bereid op een kortingscode van 10,- te geven als ik daarom zou verzoeken.....En dat voor een webshop welke zich profileert met:"een scherpe prijs. En dat alles bij een betrouwbare webwinkel, die u ook nog eens graag adviseert over de perfecte zakelijke ICToplossing. Onrealistisch? Nee, hoor. Wij zijn Centralpoint.nl, aangenaam"

Klantenservice

Er word wel gereageerd op mijn mails (duurt soms twee werkdagen), bij andere winkels werden mailtjes soms pas laat of helemaal niet beantwoord.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb hier een PC besteld, betalen ging makkelijk via PayPal. Even later kreeg ik een track en trace code van UPS en ook kreeg ik een mail van Centralpoint dat het artikel is verzonden. Ook stond dit in mijn account. De volgende dag nog geen pakje en de track en trace bleef staan op wachten op pakket. Later op de dag kreeg ik bericht van PayPal dat centralpoint het berdag heeft terug gestort.

Waardeloze winkel!

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik bestelde een laptop te te koop was aan een prijs van 1136 euro. Bestelling goedgekeurd opgestuurd na 2 dagen. Ze sturen de verkeerde laptop. Ik stuur de laptop terug waarna ze mij niet meer de laptop die in voorraad was geven maar mij in plaats daarvan mijn geld terug geven.

Verkeerd adverteren, verkeerde laptop opsturen en vervolgens mij niet de correcte laptop willen leveren en mij ook geen informatie geven over wat het probleem is/was tenzij ik er uitdrukkelijk naar vroeg. Ze zeggen dat dit de schuld was van het merk (Hp) maar waarom zouden er dan maar 2 laptops worden aangeboden aan die prijs?

Schandalig hoe ze met mij als klant omgingen. Als 0 op 5 mogelijk was dan graag.

Verzending

Verkeerde toestel opgestuurd, willen niet het correcte opsturen. Schande hoe ze met mij als klant omgingen

Klantenservice

Geen info gekregen. Proberen mij om de tuin te leiden. Schande

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Centralpoint had op Tweakers de laagste prijs. De bestelling ging makkelijk, simpelweg toevoegen aan het winkelmandje, door naar de kassa en betalen via iDeal.

Verzending

Het product werd de volgende dag meteen opgestuurd en kwam nog een dag later aan. Het was goed verpakt in een stevige doos met voldoende luchtkussens.

Klantenservice

Ik heb geen contact gehad met de klantenservice want er was niets mis met het product.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Centralpoint heeft een gebruiksvriendelijke interface, het bestelproces is overzichtelijk met goede laatste controlemogelijkheid. Betalen doe je snel en veilig via iDeal.

Verzending

Snel, met duidelijke communicatie over de status van de verzending

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Afgelopen week heb ik een externe hardeschijf van WD gekocht bij centralpoint. Na eerdere slechte ervaringen (2x een monitor niet geleverd en nog tweemaal een order geannuleerd gekregen), toch de gok genomen bij centralpoint te bestellen. Het zou gaan om een nieuwe hardeschijf, echter kreeg ik tot mijn verbazing een gerectificeerd model zonder kabels, doos of handleidingen opgestuurd (terwijl het gerectificeerde model bij WD zelf op de site meer dan 10 euro minder kost). De klantenservice is traag en kan je nergens mee helpen. Er wordt aangeraden het product retour te sturen... Na de 5de keer een slechte ervaring moet ik toch helaas zeggen dat dit geen goede partij is om zaken mee te doen.

Verzending

Verzending was relatief snel. Het product lag los tussen een paar luchtkussens in een doos. Niet het meest optimaal, maar geen schade kunnen ontdekken.

Klantenservice

Slecht, traag en kunnen je niet verder helpen. Producten zijn niet zoals beschreven (nieuw kan zomaar een gerectificeerd of herzien model opleveren).

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 2
Klantenservice:
Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb 2 reepjes 4gb ddr3l geheugen besteld. Dit was een zeer goede prijs. Alles verliep vlot.

Verzending

Maar 1 reepje was aangekomen. Op dezelfde dag als levering krijg ik een email met mededeling dat ze maar 1 op voorraad hadden.(Dit had al veel eerder gekund vind ik.)

Klantenservice

Na contact te hebben gehad, zei de medewerker van CP in andere woorden: Op=Op. (Waarom kan ik dan 2 bestellen?!) Het restant werd dus teruggeboekt. Dus ze zeggen eigenlijk, zoek het maar zelf uit. Ze houden geen rekening mee met de klant.

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Twee weken geleden een werkplek besteld (pc, monitor, muis, toetsenbord), welke in eerste instantie op een verkeerd adres is geleverd, omdat centralpoint bij het bestellen het laatst gebruikte adres als aflever adres gebruikt.
Verder Zou alles op voorraad zijn, maar moest de muis nog nageleverd worden, waarvoor ik zelf contact op moest nemen.
Bij de levering van de pc en de monitor zit niet het bestelde toetsenbord, en Centralpoint blijft volhouden dat ik dan niet had moeten tekenen voor ontvangst.
Maar helaas kun je niet in de doos kijken bij ontvangst.
Verder is de verlengde garantie ook nog niet toegepast, dus al met al spijt van dat ik 100,- meer heb betaald om het via Centralpoint te krijgen in plaats van Alternate.

---
UPDATE:
Vorige week nam de teamleader Inside sales contact met me op en heeft me een nieuw toetsenbord gestuurd.
Dat is zeer gewaardeerd! Vandaar de aanpassing van mijn review.

Verzending

Zoals ik in de toelichting al schreef, werd het product ergens geleverd waar ik het niet wilde hebben, maar dit kwam gedeeltelijk doordat ik kennelijk bij het bestellen niet alles goed heb doorgenomen. Verder was alles op voorraad, maar kwam de muis na 3x te bellen, toch bijna een week later.

Klantenservice

Na inmiddels een mailwisseling van 10 mails, nog geen oplossing.
Geen tegemoetkoming, niks.
In plaats van constructief een oplossing aanleveren wordt er alleen maar gezegd dat het in de doos moet zitten (waar het niet in zit).
Ik hoop nog steeds op een goede oplossing, maar die hoop wordt met de dag kleiner.


---
UPDATE:
Vorige week nam de teamleader Inside sales contact met me op en heeft me een nieuw toetsenbord gestuurd.
Dat is zeer gewaardeerd! Vandaar de aanpassing van mijn review.

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 4
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Leuk product, erg handig om erbij te hebben. Werkt stuk beter / sneller als met slechts 1 scherm.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ongeveer een week geleden een HP 3001pr (port replicator) mee besteld bij een order van enkele duizenden euro's bij CentralPoint. Offerte aanvragen en bestellen gaat heel gemakkelijk. Uiteindelijk werd vandaag de port replicator dan ook bezorgd. Helaas verliep de retourenring van het product niet naar wens.

Klantenservice

Helaas voldoet het product niet aan onze verwachting: niet alle beeldschermen worden goed ondersteund. CentralPoint dus gebeld om het product te retourneren.

Reactie van CentralPoint is vervolgens: de verpakking is open geweest en daarom restitueren we 75% van de nieuwwaarde en brengen we ook nog 15 euro administratiekosten in rekening.

Ik vind dit (zeker als ik het vergelijk met onze andere leveranciers) zo'n slechte service dat we waarschijnlijk nooit weer gaan bestellen bij dit bedrijf.

Voor de duidelijkheid: we hebben een bestelling geplaatst van enkele duizenden euro's. Als er dan 1 product van 115 euro terug gestuurd wordt, mag je toch op z'n minst verwachten dat het product gewoon teruggenomen wordt. Dat is gewoon service, op deze manier bedien je naar mijn mening geen klanten.

Inmiddels hebben we nog niet besloten of we akkoord gaan met de regeling die CentralPoint met ons wil treffen of dat we op zoek gaan naar een andere oplossing.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb bij Centralpoint een gerefurbished 27" WQHD Samsung monitor gekocht voor een zeer interessante prijs. De monitor was 4 jaar oud maar kwam in nieuwstaat. Het beeld is fantastisch. Centralpoint had ook een DVI kabel bijgevoegd, alleen de verkeerde. Gezien de resolutie is een Dual Link DVI kabel nodig. Deze hebben ze gelukkig snel nagezonden.

Verzending

De levering is snel verzorgt en goed verpakt.

Klantenservice

Men had een verkeerde DVI-kabel (Single Link) begevoegd. Gezien de resolutie van de monitor is een Dual Link DVI-kabel noodzakelijk. Deze hebben ze gelukkig snel nagezonden.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op vrijdag een iPhone 8 besteld.
Op dat moment 56 op voorraad.
Maandag nog geen iPhone binnen.
Gebeld.
Bandje zegt order is verzonden.
Dinsdag geen iPhone.
Gebeld zegt medewerker dat er geen voorraad is en een mail zal sturen over de order.
Maar je raad het al geen mail.
Dit is niet de eerste keer.
Zal na deze order ook nooit weer iets bij Centralpoint bestellen.
Webshops die zelf geen voorraad hebben en het doen met dropshipments.
Voorraad op de website en niet leveren.
Op deze manier kan ik ook cashflow genereren .
Zal het afwachten.

Klantenservice

Wordt veel beloofd maar komt weinig van terecht.
Jammer geen reactie...

1 2 3 ... 15

Scorekaart voor Centralpoint.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Qshops

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*