35.635 producten en 41.120 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Centralpoint.nl

Review toevoegen

Algemeen

Bij de Belgische tak van Dit bedrijf een Kinston Hyper x 512 GB USB stick besteld. Netjes op sfgesproken dag geleverd perfect verpakt. Echter bleek de stick niet de opgegeven snelheid te halen (slechts 10% daarvan) en wilde daarom de stick retourneren. Omdat ik de verpakking had geopend wilden ze hem echter niet terug nemen. Ik weet niet hoe ik een usb stick kan testen zonder de verpakking te openen

Algemeen

Goede zoek mogelijkheden en ruim artikel overzicht aanwezig op de site. Bestellen en betalen verloopt duidelijk en soepel.

Verzending

Snelle levering zoals op de site aangegeven, de volgende dag in huis.

Algemeen

De betaling verliep probleemloos via iDeal. Het verschuldigde bedrag werd automatisch en correct afgeschreven, zoals verwacht.

Verzending

Het bestelde product werd onbeschadigd binnen een dag geleverd, conform de afspraak. Top!

Algemeen

De shop ziet er goed uit en het bestellen gaat makkelijk, daar heb ik zeker geen klachten over. Het versturen en het terugkrijgen van het geld was echter wel een probleem. Ik betaal voortaan wel iets meer als ik het product bij een andere shop kan kopen.

Verzending

Product is snel verstuurd, maar het was niet mogelijk om aan te geven door welk bedrijf dit word geleverd. Ik ging er gemakshalve van uit dat dit door PostNL werd geleverd, maar het werd door UPS geleverd. Aangezien UPS het product niet bij de buren wilde afleveren en het dichstbijzijnde punt meer dan een uur rijden is, heb ik dit product teruggestuurd en bij een andere winkel gekocht. Bij UPS dien je eerst een account aan te maken voordat je het product retour leverancier kan sturen. Daarna krijg je ook nog eens fysieke post van UPS.

Klantenservice

Ze storten niet het geld automatisch terug. Je moet zelf moeite doen om je geld terug te krijgen. Anderhalve week en 4 e-mails later kreeg ik plotseling het geld teruggestort, maar ik heb nooit een mail mogen ontvangen van Centralpoint over de terugbetaling. Ik vind dit niet netjes.

Algemeen

Videokaart op voorraad (toen ik 'm bestelde) niet leverbaar, eenzijdig order geannuleerd met een waardeloos alternatief ( veel slechter qua prestaties). Bovendien wordt je niet op de hoogte gehouden zoals beschaafde winkels dat doen. Je hoort niks en na anderhalve dag ben ik zelf poolshoogte gaan nemen d.m.v. een email over een status update. Die kreeg ik dus een dag later, dat het product niet meer leverbaar is. Dat is ook dubieus want eenzelfde kaart met exact dezelfde specs en naam MSI GeForce GTX 1050 Ti GAMING X is wel te koop maar heeft een ander product nummer en kost meer.

Klantenservice

Traag en een zeer ondermaats alternatief aanbieden voor dezelfde prijs.

Een 1050 2gb ipv van een 1050 ti 4gb.

Algemeen

Toch maar weer geprobeerd om iets te bestellen bij Centralpoint. Dit keer een HTC U Ultra, maar weer niet geleverd en geannuleerd. Helemaal geen contact met reden of wat dan dan ook. Je moet het zelf maar zien in je account.

Echt een waardeloze winkel!

Geachte heer van der Weg, Beste Dennis,

helaas betrof het door u via Pepper gevonden en bestelde product een uitlopend product waar er nog 1 van beschikbaar was. We hebben u dit op 19-3 per email gemeld met tevens de vermelding van een alternatief. Tot op heden hebben wij op ons schrijven helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

Manager Online & Customer Service

R-P Karma 3,26K

Algemeen

Twee Ultrastar 10TB (0F27504) schijven besteld, bestelling en prijs worden middels mail bevestigd (orderbevestiging). Artikel wordt na ruim een week eenzijdig uit order geannuleerd.
Beoordeling t/m betaling was prima, maar gezien de afloop lijkt het me een vertekend beeld te geven voor de algemene shopreview als een goede beoordeling hier ook maar iets van een positief effect zou hebben. Leeglaten mocht helaas niet.

Verzending

Harde schijven niet geleverd vanwege "uit het assortiment". Centralpoint.BE heeft gewoon nog een ruime voorraad!!! Ook na de NL vestiging hierop wijzen kunnen/willen ze nog steeds niet leveren.

Klantenservice

Zie ook beoordeling Nexusus en nlheiz.
Ook hier na meer dan een week pas bericht dat harde schijven niet leverbaar zouden zijn. Als alternatief wordt er een bijna dubbel zo dure schijf aangeboden (ruim 82% duurder) die bovendien 512e is ipv 4Kn. Verschil moet volledig bijbetaald worden.
Vraag van mijn zijde om andere HGST 10TB (bv. 0F27503 of 0F27502) harde schijven te leveren die ten tijde van bestelling ook DEZELFDE AANBIEDINGSPRIJS hadden als mijn bestelling wordt ook afgewezen (=moet huidige prijs betalen ipv aanbiedingsprijs).
Ze leveren niet, ze geven geen alternatief wat maar enigszins in de buurt komt en ook geld wordt niet teruggegeven. Pas als je je order annuleert en dat wil ik helemaal niet, waarom moet ik dat vrijwillig doen en hen daarmee belonen voor hun falen/ontslaan van hun verplichting?

Samenvattend: ondanks ruime voorraad ten tijde van bestelling wordt artikel niet geleverd. Pogingen om klant ook maar een millimeter tegemoet de komen zijn VOLLEDIG afwezig.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw aankoop niet geheel naar wens is verlopen. Dit is niet wat u van Centralpoint mag verwachten, waarvoor dan ook excuses. Graag zouden wij de status van uw order controleren, om te kijken of er nog iets aan te doen valt. Kunt u uw ordernummer doorgeven per email aan david@centralpoint.nl? We pakken het dan direct verder op.

Algemeen

Prima webwinkel, betrouwbaar en een goede service. De klantenservice is ook goed bereikbaar via chat of mail.

Verzending

Verzending was prima in orde (PostNL).

Klantenservice

Goed bereikbaar via chat en mail, tot nu toe prima ervaringen met de Centralpoint.nl

Algemeen

Ik vind het persoonlijk toch ook belangrijk dat het niet al te veel kost en hun waren de goedkoopste

Verzending

Andere dag al aan huis geleverd en een goede Track & Trace begeleiding.

Klantenservice

Ik had wat technische vragen en die zijn perfect aan mij uitgelegd

Algemeen

Product uitzoeken, gegevens invullen en betalen - in mijn geval deels met een vvv-bon - gaat zoals het hoort.

Verzending

Op moment bestellen was product niet op voorraad. Dat kan gebeuren. Toen er wel voorraad was moest ik hen meermalen op mijn order wijzen.

Klantenservice

Na het wijzen op mijn order zou eea uitgezocht worden. “U ontvangt een email.” 2 dagen later nog geen email. Nogmaals contact gezocht. Eea zou worden uitgezocht. “U ontvangt een email.” 6 uur later: geen email. “Hij wordt nu (vrijdag) ingepakt en verzonden, maandag heeft u ‘m.” Maandag kreeg ik echter een sms en een email dat ie net was verzonden. Kortom: backorder wordt vergeten en tot 3x aan toe komt men toezeggingen niet na.

Algemeen

Had gisteravond een 2x Samsung 960 Evo besteld bij Central Point, helaas is mijn deurbel momenteel kapot dus wilde ik het af laten leveren bij een PostNL afhaalpunt hier op de hoek van de straat. Zij hadden de mogelijkheid niet om dit in te vullen dus heb ik het afhaal punt maar als alternatief adres ingevuld. Ik heb vandaag dus meteen maar even gebeld met hun klantenservice of dit wel mogelijk is. Degene aan de lijn gaf aan dat dit niet mogelijk is omdat ik er voor moet tekenen. Ik heb wat andere oplossingen aangedragen, maar niets was mogelijk, ophalen, overleggen met transporteur. Degene aan de lijn wilde ook absoluut niet meedenken het hield gewoon op. Ik heb het pakket maar afbesteld en moet nu wachten op een mail of dit überhaupt gelukt is.

UPDATE

Er was dus een probleem met hun track and trace systeem, het pakket was al verstuurd alleen versturing was nog niet aangekomen. Ik heb overlegt met het afhaal punt en de volgende dag heb ik het pakket gewoon gekregen. Dit alles is in goed overleg met de klantenservice gegaan. Helaas was het pakket wel 1 dag te laat geleverd.

Verzending

Geen mogelijkheid om een afhaalpunt te selecteren, hierdoor heb ik de bestelling moeten afbestellen en kan het nu geen eens opnieuw bestellen omdat ik moet wachten of het afbestellen wel gelukt is. Sowieso hadden ze de 1 dag later leveren niet gered.

Klantenservice

Absoluut niet mee denken over de oplossing van het probleem.

UPDATE

Desbetreffende medewerker heeft kennelijk een slechte dag gehad, later contact gehad met een andere medewerkster en die heeft het netjes afgehandeld.

Beste,

Wij kunnen op dit moment nog geen aflevering op een afhaalpunt aanbieden. Uiteraard willen we binnen onze mogelijkheden wel meedenken, maar de door u aangedragen opties waren helaas gewoonweg niet mogelijk. We kunnen de zending indien u dat wenst wel op een alternatief adres afleveren, waar dan wel iemand aanwezig moet zijn om voor ontvangst te tekenen.

Algemeen

Ruim assortiment, meestal snel leverbaar en veel producten ook redelijk concurrerend geprijsd. Website is duidelijk, alhoewel ik meestal via de pricewatch winkel.

Verzending

Verzending is over het algemeen wel in orde, maar ik mis track and trace informatie. Afgelopen donderdag een beeldscherm besteld, morgen in huis. Dan hoor je een hele dag niks en krijg je vrijdagochtend verzendbevestiging zonder tracking link. Paar uur later krijg je het product wel gewoon binnen.

Klantenservice

Zakelijke retourvoorwaarden zijn karig. Zelfs een niet compatible verloopkabel uit een kartonnen doosje die zonder tape en sporen weer dicht kan nemen ze niet retour.

Algemeen

Prima winkel, alles netjes op tijd geleverd, heldere communicatie, een service die je kan verwachten tegenwoordig.

Verzending

De levering ging niet soepel. Ik had een brievenbuspakje verwacht voor mijn kleine en niet erg breekbare ssd schijf. Die kwam echter in een grote doos (onnodige verspilling)
De winkel verzend met UPS, die slechts één keer langskomen waardoor ik het pakketje de volgende dag zes kilometer verder moest gaan ophalen bij een UPS servicepoint. Niet erg handig allemaal.

Algemeen

Een product is snel besteld en betaald. Het is daarbij niet nodig om een account aan te maken.

Klantenservice

De bestelde SSD kon niet geleverd worden. Dat kan gebeuren en het werd snel gecommuniceerd via de mail. Maar in plaats van direct het bedrag terug op mijn rekening te hebben, krijg ik twee opties. Een alternatief product bestellen dat 50% meer kost, of een mailtje sturen met mijn ordernummer en rekeningnummer zodat het bedrag kan worden teruggestort.
Volgens mij is hier nog wat te verbeteren. Ik had liever gehad dat ze meteen het geld terugstorten, zeker omdat er geen reëel alternatief werd geboden. Daarnaast moet ik nu nog actie ondernemen om het geld terug te krijgen.

Algemeen

Tot nu toe is elke bestelling netjes afgehandeld. Goede communicatie en duidelijke documenten. Hierover kan ik simpel weg niet klagen.

Verzending

Ze pakken overdreven goed in, bijvoorbeeld mijn 2.5" schijfje in een flinke doos met meer dan genoeg bescherming.

Algemeen

Slechtere service heb ik nog niet meegemaakt. Kan mij niet voorstellen dat ik de eerste ben.

Verzending

Heb een hdd besteld en betaald. Krijg ik EEN WEEK LATER bericht dat het product niet meer leverbaar is.

Klantenservice

Men komt je helemaal niet tegemoet voor het feit dat je zij je hebben laten wachten en niet het product leveren en als compensatie heb ik de mogelijkheid heb om een duurdere variant te kopen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de aankoop van de harddisk niet geheel naar wens is verlopen. Dit is niet wat u van Centralpoint mag verwachten, waarvoor dan ook excuses. Graag zouden wij de status van uw order controleren, om te kijken of er nog iets aan te doen valt. Kunt u uw ordernummer doorgeven per email aan david@centralpoint.nl? We pakken het dan direct verder op.

Algemeen

Zakelijk een printer besteld 1 letter van het type nr over het hoofd gezien en verkeerde gekregen
Maar mag niet terug omdat de doos open is dit terwijl de gebruik aanwijzing in de doos zit op de bij geleverde CD

Verzending

artikel was binnen de tijd binnen

Klantenservice

klanten service kunnen ze net zo goed afschaffen ze weten bij centralpoint namelijk niet wat service is

Geachte heer Heeren,

Bij een zakelijke aankoop zijn de retourvoorwaarden inderdaad wat strenger dan bij een consumentenaankoop. Het geopend zijn van een verpakking kan dan reden zijn voor afwijzing. Indien u twijfelt over een product, kunt u een van onze verkoop medewerkers vragen stellen over het product, waarbij wij u dan wel de zekerheid kunnen geven van het juiste product. Natuurlijk kan het zijn dat u net iets te snel bent overgegaan tot een aankoop of dat de aankoop overbodig blijkt. We kijken daarom per case wat de mogelijkheden zijn. Ik zal uw case nogmaals bekijken om te zien wat de mogelijkheden zijn.

Algemeen

Op tweakers veel negatieve reviews gelezen maar zelf toch een positieve ervaring gehad. Via hun een DELL s2417DG (refurbished) gekocht. Contact gehad via de chat over evt. dode pixels (wat trouwens wel wat lang duurde voordat ik reactie kreeg) en daarna besteld. Dag daarna geleverd, goed ingepakt en helemaal werkend zoals beloofd. Prima service, snelle levering.

Enige waar ik mij over verbaasde was het uitblijven van een track en trace. Het is geen goedkoop beeldscherm, het was mij niet duidelijk waarom er dan ook geen track en trace code bij zat.

Verzending

Snel geleverd, goed verpakt. Enkel verbaasd over het ontbreken van Track en Trace.

Klantenservice

Langzame reactie maar wel voorzien van antwoord.

Algemeen

Dit bedrijf had de HGST ultrastar he10 8TB op 30 januari voor een hele mooie prijs in de aanbieding. Voor de zekerheid met ze gebeld om zeker te weten dat dit ook zo was en dit werd bevestigd. Tevrns was er genoeg voorraad(10+). Heb deze schijf meteen besteld. Helaas ging deze na een uur in backorder om vervolgens meer dan een week later geanuleerd te worden (eenzijdig door centralpoint zelf) omdat de harddisk niet meer leverbaar zou zijn ???? Ze doen dus duidelijk liever geen zaken met een particulier. Want de harddisk is gewoon leverbaar door HGST omdat het de nieuwe HE10 versie betreft.

Verzending

Product wordt gewoon niet geleverd terwijl bij moment van bestellen er genoeg op vorraad waren

Klantenservice

Duidelijk dat bellen met hun helpdesk geen nut heeft krijg verkeerde informatie, en toen ik belde na bericht van eenzijde annulering (was volgens mij helemaal niet mag) kreeg ik een vervangend product aangeboden die 2 keer zo duur was. En dat noemen ze service.

Geachte heer Heinen, Beste Marcel,

er zijn in de HE10 reeks verschillende generaties. Een batch met de "oude" generatie is helaas niet meer leverbaar en is opgevolgd door een nieuwe generatie. Omdat dit een andere articelcode betreft en een andere prijs dan het uitlopende model, is u dit middels een "artikel uit assortiment melding" aangegeven. De eenzijdige annulering is hierbij natuurlijk niet de bedoeling.

Teammanager Online & Customer Support

Dank voor de reactie. Maar ook jij weet dat je verhaal niet klopt. En daarbij zit ik na een maand nog steeds op mijn geld te wachten omdag jullie er een maand overdoen om een paypal betaling terug te storten. Dus mijn spaarcenten voor een HDD kan ik nog steeds niet bij. Heel veel dank voor deze super service.

Algemeen

Prima, alleen de omschrijving van het product was wat cryptisch. Ten tijde van de bestelling heette het "Microsoft : Zellwood Xbox One EN/FR/DE/IT/PL/PT/ES EMEA-CE/WE (4N7-00002)" in plaats van iets als 'xbox one controller + adapter'.

Verzending

Prima verpakt, volgende dag geleverd

1 2 3 ... 16

Scorekaart voor Centralpoint.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg