BCC

2.494 producten en 3.233 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

Prettige verkoopadviseur en correcte afhandeling. Duidelijke productinformatie. Het gebruik was bedoeld voor grote groepen waarvoor de verkoopadviseur mij deze airfryer adviseerde.

Zelf opgehaald

Algemeen

Perfecte service. Scheerapparaat omgeruild voor een nieuwe zonder problemen!! Kei goed geholpen in de winkel

super goed geholpen

Algemeen

Ik werd zeer goed geholpen door een vriendelijke en deskundige verkoper in het bcc filiaal in den helder

Algemeen

Het service niveau van BCC is hoog en de prijs is goed vergelijkbaar met andere winkels

Verzending

Het bestelde product was uit vooraad leverbaar

Algemeen

Uitermate goede hulp bij beoordelen gevraagde product.
De medewerker hiepl mij bij de keuze van het gevraagde product zodat ik een eevnwichtige keuze kon maken tussen een 4 en 3 TB harde schijf.

Verzending

Goed product en uitstekend geholpen in de winkel

Klantenservice

10 en een pluim voor uw medewerker.
Heel goede kennis van zaken, wat ik zeer op prijsstelde

Algemeen

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De producten hadden een goede prijs. Ik ben, zoals altijd, heel tevreden.

Algemeen

was standaard aankoop zonder uitleg, afrekenen ging soepel, geen bijzonderheden, verkoper was correct in zijn gedrag

Algemeen

Eerst bij de grote concurrent geweest .....niet goed...
Bij BCC zoals altijd en zelf op de zaterdag goed geholpen...
actie artikel gekocht ...prima prijs ....
Kop koffie gedronken (jammer van het plastic bekertje..)
Al et al goed geslaagd...

geen

Algemeen

Eerst bij de grote concurrent geweest .....niet goed...
Bij BCC zoals altijd en zelf op de zaterdag goed geholpen...
actie artikel gekocht ...prima prijs ....
Kop koffie gedronken (jammer van het plastic bekertje..)
Al et al goed geslaagd...

geen

Algemeen

Bij Skydive Hilversum (www.skydivehilversum.nl) hebben we de gewoonte om samen gezellig oud en nieuw te vieren. Dat hoort zo bij een club. Vijftien hongerige vrienden zaten op oudejaarsavond vol smart te wachten tot de verse wafels klaar waren die mijn vrouw en ik ze beloofd hadden. Maar helaas brandde het wafelijzer al na zes wafels door. Snel naar BCC in Hivlersum geraced dus - het was immers al een kwartier voor sluitingstijd! Maar de BCC medewerkers namen desondanks prima de tijd voor ons en gaven absoluut niet de indruk snel naar huis te willen (wat ik me goed had kunnen voorstellen). Sterker nog, de dame bij de kassa had zelfs nog tijd voor een vriendelijk praatje een een grapje.

Klantenservice

Wij met ons nieuwe wafelijzer terug naar de club, maar helaas bleek één van de veertjes die de bakplaten op zijn plek moest houden net een millimeter 'out of tolerance' te zijn. Een fabricagefout dus, waardoor de bovenste bakplaat telkens los liet. Met wat geïmproviseer is het bakken van de wafels alsnog gelukt, maar het ijzer moest uiteraard omgeruild worden. Maar vanwege familiebezoeken moesten we door reizen naar Limburg. Ter hoogte van Sittard kwamen we langs een BCC. Aangezien hun motto 'high service, low pricing' is besloten we even naar binnen te gaan. En jawel! Het was absoluut geen probleem om het wafelijzer om te ruilen. De verkoopster had ervaring met het betreffende type wafelijzer (op oudejaarsdag had ze zelf nog in de winkel wafels staan bakken met dit type toestel) èn met het probleem. Repareren lukte helaas niet. Aangezien ze 'achter' ook geen wafelijzers meer had, bood ze ons uit eigen beweging een vrij te besteden cadeaukaart aan ter waarde van de aankoopprijs, voor het geval dat we uiteindelijk toch een ander type wafelijzer wilden kopen. Dus kortom, "High service" indeed!

Algemeen

We hebben tot tweemaal toe uitstekende service gekregen bij een niet goed werkende koptelefoon. Het is naar volle tevredenheid opgelost. Volgende keer gaan wij weer naar de BCC.

Algemeen

Prima website. De website is overzichtelijk en je hoeft niet perse een account aan te maken om te kunnen bestellen. Dat vind ik persoonlijk erg dijn!

Verzending

Fijn om vooraf al een leveringsdatum te kunnen kiezen.

Algemeen

prima service, komen afspraken na, geen gedoe als de prijs ergens anders lager is direct terugbetaling

Algemeen

goede service, monteurs goed klant vriendelijk, komen belofte na, bellen als ze er bijna zijn.In de winkel goede service en goede kennis van zaken.

Verzending

op tijd, laten het op tijd weten hoe laat ze er zijn.

Klantenservice

kennis van zaken, goede uitleg, klant vriendelijk.

Algemeen

Je werd goed voorgelicht over de verschillende combimagnetrons door de verkoper Klaas in de in winkel in Hilversum, Er kwam vooraf nog iemand thuis om de juiste inbouwmaten op te nemen.

Verzending

De levering was vrij snel na de opdracht en werden eerst door een sms bericht op de hoogte gebracht van het tijdstip van levering en 10 min. voor tijd werden we nog gebeld door de bestellers Ze installeerden hem netjes en gaven uitleg over de werking en namen de oude combimagnetron mee.

Klantenservice

Over het algemeen warden we uitstekend geholpen en voorgelicht en het werd uitstekend afgehandeld

Algemeen

Bestellen ging vlot. Duidelijke info over de producten en een gunstige prijs. Erg tevreden over.

Verzending

Hele snelle levering door bcc! ' s avonds besteld en de volgende ochtend al in huis.

Algemeen

Goede website, snelle levering, veilig verpakt. De foodprocessor is al in gebruik en voldoet uiystekend

Algemeen

wasmachine kapot 19 jaar naar BCC in Beverwijk mevr. Dorien uitstekend advies wist alles. Vertelde opjectief over de verschillende merken en mogelijkheden.
Door korting was ik zelfs ¤ 50,00 goedkoper uit dan dat ik rechtstreeks bij de monteur besteld had. Tevens extra 5 jaar garantie afgenomen. Zeer tevreden

Verzending

comform afspraak factuur, de levering alles prima geleverd.

Algemeen

Het advies over de aankoop van een telefoon werd uitgebreid en professioneel gegeven. Ook kreeg ik alle aandacht.

Algemeen

We hebben ons product bij de BCC winkel in Nuenen gekocht. Zowel de aandacht van de verkoopster als de locatie waar het product lag was zeer duidelijk. Voor een volgende aankoop komt deze winkel zeker in aanmerking.

1 2 3 ... 68

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg