BCC

2.846 producten en 3.578 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

Prettig geholpen door de mensen in de winkel. Ik krijg altijd het gevoel dat collegialiteit en duurzaamheid bij BCC belangrijk zijn

Algemeen

Ik heb het product online goedkoper gezien bij de concurrentie heb dit netjes aangegeven en ze hebben het netjes aangepast. Uitstekende service. Top.

Algemeen

Uitstekende service wederom. Verkoper had veel kennis over zijn producten. Heel erg blij met BCC.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

We werden op een goede manier geholpen om te komen tot een gefundeerde aankoop van onze nieuwe boven lader

Algemeen

Zeer goed geholpen bij BCC Leidschenhage bij aankoop van een wasdroger van siemens door de verkoper heel goede uitleg gehad

Klantenservice

Zeer netjes geholpen door de medewerker

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

je kunt hier zo makkelijk alles vinden en bestellen dat ik hier zeker terug kom

Verzending

ik had het om 12.00 besteld en om 14.00 uur had ik een email dat het bestelde al het magazijn verlaten had en ik het de volgende ochtend kon verwachten

Algemeen

Het apparaat voldoet prima, zelfs met het kortere haar van mij! De gebruiksaanwijzing is duidelijk: je kunt er snel mee aan de slag.

Verzending

Snelle bezorging op het van te voren afgesproken tijdstip.

Algemeen

goed winkel en goed dienst ze helpen je goed en vragen verder dat je je keuze goed kan maken.

Algemeen

Aankoop in de winkel (Lelystad) snel en zonder problemen verlopen. Heel prettige geholpen! Alle lof voor verkoper Maarten!

Verzending: Score: 4

Algemeen

medewerkers zijn vriendelijk en deskundig
alleen jammer dat de cartridges niet op voorraad zijn en ook niet weten
wanneer deze weer leverbaar zijn

n.v.t.

Algemeen

Ik heb goed advies gekregen. Voor de betaling ben ik in het systeem gezet waardoor ik alleen mijn naam hoefte te melden bij de kassa. Top

Algemeen

Gisteren besteld en vandaag kwam mijn bestelling al binnen. Heel erg snel en keurig zoals beloofd.

Verzending

Ik had aangegeven dat ik de bestelling vandaag wilde ontvangen en dat is keurig gelukt.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Omdat het product in de winkel niet de volgende dag geleverd kon worden heeft de verkoper mijn aankoop online besteld en gezorgd dat het via DHL de volgende dag thuis werd bezorgd.

Naar verwachting geleverd

Algemeen

Heel goed geholpen. Zeer tevreden over prijs en service die bcc te bieden heeft. Verkoper had ook heel veel kennis over de producten.

Perfect

Klantenservice

Goed

Algemeen

Gewoon PERFECTE service, medewerkers geven duidelijk aan dat ze jouw juist willen informeren op een juiste manier.

Algemeen

Gemakkelijke website, veel keus, veel op voorraad en goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle levering. En veel betaalmogelijkheden.

Verzending

Snelle en gratis levering!!

Algemeen

Heldere internet-site, duidelijk met goede indeling en uitleg over het product. Ook de manier van betalen verliep vlekkeloos.

Verzending

Op mijn smartphone kon ik de weg ban mijn product volgen, Aflevering op de beloofde tijd, product was goed en in stevige doos verpakt.

Algemeen

Super geholpen in de winkel en hoewel het al tegen sluitingstijd was andere dag bezorgd.

Verzending

Super geholpen door Marvin in de winkel en hoewel het al tegen sluitingstijd was werd de wasmachine toch nog de andere dag geleverd, top!

Algemeen

Netjes geholpen. Stofzuiger was niet meer op voorraad in de winkel dus werd gevraagd of ze deze konden bestellen voor mij. De volgende dag werd de stofzuiger netjes afgeleverd.

Verzending

Goed verpakt en keurig afgeleverd.

Algemeen

Makkelijk simpel gewoon een hele goede website
Met de juiste tools die je er naar toe leid

Gewoon goed

1 2 3 ... 110

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg