BCC

2.899 producten en 3.736 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

In de winkel ben ik deskundig geholpen. De voor en nadelen van het product werden genoemd en bij een kopje koffie werd ik ingelicht over betaling, verzekering en levering van het product, een warmtepomp droger. De levering ging keurig en professioneel, kortom zeer tevreden!

Zie bovenstaande.

Algemeen

BCC is een van de weinigen die nog VVV kaarten accepteerd.
Verder liep de aankoop van Ipad, hoes en printer vlot bij redelijke prijzen.

In de winkel afgehaald..

Klantenservice

Het inleveren van de VVV kaarten aanvankelijk fout maar dit werd door klantenservice vlot opgelost.

Algemeen

Onlangs een airfryer van Philips in de bcc winkel in Nijmegen gekocht
Goed geholpen, maar er zat geen gebruiksaanwijzing in.
Erg lastig, wel op internet.
Ik ging terug en de aardige meneer die me had geholpen heeft de gebruiksaanwijzing voor mij uitgeprint.
Dat noem ik service!!

Algemeen

Vriendelijke en m.i. Deskundig te woord gestaan door de medewerkster bij de aankoop van een nieuwe Dyson V8 Absolute.

Algemeen

Goed geholpen. Neemt de tijd voor je, ondanks dat de zaak gaat sluiten. Goede service.

Algemeen

product zeer gemakkelijk gevonden in het filiaal en zeer prettig door personeel te woord gestaan. Voortaan altijd naar deze winkel.

zie boven

Algemeen

Stofzuiger besteld, bestelproces eenvoudig en snel.
Goede ervaringen met deze winkel, ook bij eerdere aankopen tevreden.

Verzending

Product op tijd geleverd.

Klantenservice

Klantenservice is op zich prima, maar de telefonische bereikbaarheid is ver onder het niveau van wat het zou moeten zijn.

Algemeen

Omdat mijn fitbit stuk was kreeg ik gelijk een nieuwe en een cadeau kaart omdat de fitbit duurder was toen ik hem kocht

Klantenservice

De jongeman die mij hielp was erg aardig em heel behulpzaam

Algemeen

BCC geeft goede inlichtingen voor hebt product, zijn beleefd en helpen graag als je er niet goed uit komt.

Verzending

Bezorging is ook goed en ze hebben gebeld dat ze iets later komen, geen probleem voor mij, ze zijn snel met het inslaleren van mijn wasmachine.

Algemeen

Was makkelijk te vinden en snel en het goedkoopste
En ik heb de droogtrommel jaren geleden bij bcc gehaald en toen had ik ook al een goeie ervaring.

Verzending

ODe wasmachine is net een dag binnen. Heb altijd goeie ervaringen gehad met dit merk. Dus hopelijk nu weer.

Klantenservice

Vriendelijk en hielde me goed op de hoogte!

Winactie

Algemeen

Online besteld volgende dag al in huis, super geholpen toen ik een vraag had op de chat.

Binnen 12 uur in huis

Klantenservice

Gelijk geholpen via chat en uitgelegd wat ik moest doen

Algemeen

Prima geholpen door Martijn (filiaal Vlaardingen). Met humor en kennis van zaken. Ondanks dat wat we kochten niet eens zo duur was, werd er alle aandacht gegeven.

Algemeen

Ik ben snel en vakkundig door een zeer vriendelijke verkoper in het filiaal op de Oude Haagweg in Den Haag geholpen.

Algemeen

Snel gevonden wat ik moest hebben voor de laagste prijs die ik kon vinden via Google

Algemeen

Wij zijn erg goed voorgelicht,en daarbij ook nog eens goed geholpen en tot de betaling heeft Barry van BBC goed uit geleid dank je wel

Klantenservice

Klantenservice van het begin tot het eind heel prettig

Algemeen

Makkelijk online besteld en thuisbezorgd op de dag die ik zelf heb aangegeven. Tijdig geleverd in afgesproken tijdsvak.

Verzending

Levering op tijd in afgesproken tijdsvak. Netjes bezorgd op hoogte.

Algemeen

Prima website. Fijn contact in de winkel in Apeldoorn. Al eerder geshopt in Apeldoorn. Steeds prima geholpen

Verzending

Prima geleverd. Nette communicatie.

Algemeen

Weer vakkundig en ontspannen geholpen in de winkel. Product voldoet goed met goede prijs. Fijn BCC!

Algemeen

Ik werd snel geholpen en er werd geluisterd naar wat ik zocht in een telefoon en daar werd goed op beoordeeld en kwam de medewerker met een paar optie die voor mij het beste was.

Klantenservice

Ik werd snel geholpen en ik kreeg waarom ik vroeg.

Algemeen

Prima in orde ,bestel altijd bij de BCC.
Het is vertrouwd en altijd goed met service.

1 2 3 ... 98

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg