BCC

3.382 producten en 4.107 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

Prettige ervaring met BCC. Ik wist al welk product ik wilde dus was een kwestie van vragen aan een medewerker of ze het hadden liggen. Medewerker had het product snel uit het magazijn gepakt en heb het gelijk mee kunnen nemen. Snelle service en was zo de winkel weer uit.

Algemeen

Leuke winkel om in te gaan en ook vriendelijk personeel. Fijn hoe je snel wordt geholpen en ook fijn dat er altijd met je wordt meegedacht en je zo tot de juiste aankoop komt. Je wordt niet gelijk naar de hoogste prijs toegepusht, maar tot hetgeen wat bij je past. zeker een aanrader! Ook al kom ik uit Hoogvliet. Er werd bij gezegd dat mocht het niet bevallen ik het ook in spijkenisse terug mocht brengen . Super

Algemeen

Op de website gekeken of de printer in de winkel aanwezig was, en dat was dus zo. De werknemer pakte het uit de stelling en ik was binnen 2 minuten weer klaar.

Algemeen

In een paar clicks besteld, en ik heb het snel kunnen. In de winkel werd ik ook snel geholpen.

Het product werkt goed

Klantenservice

Ik werd in de winkel snel geholpen

Algemeen

Mijn product was op tijd geleverd. Op de site is navigeren eenvoudig en het bestel proces ook. Goed op de hoogte gehouden van mijn bestellen.

Algemeen

Goed advies gekregen over aanschaf wasmachine. Verkoper maakte het erg aantrekkelijk om 5 jaar extra garantie aan te schaffen. Verder afhandeling collega prettig. Product op voorraad, morgen in huis.

Algemeen

De goede adviezen van het personeel en heel vakbekwame personeel en niet opdringen om iets te kopen

Algemeen

Ik kom al jaren bij BCC Maxis Muiden. Elke keer word ik goed ontvangen en heb een prettige ervaring. Laagste prijsgarantie wordt niet moeilijk over gedaan, schone winkel, bijna altijd rustig. Vanwege de persoonlijke aanpak kies ik BCC boven MediaMarkt.

Algemeen

goede servise snel geleverd goed verpakt goede uit leg erg blij mee
bedankt voor alles

Verzending

goede servie goed blij mee

Klantenservice

goede hulp ook via de telefoon vriendelijk mensen

Algemeen

Produkt makkelijk te vinden, goed geprijsd en vlot en vriendelijk geholpen.
Website is duidelijk en daardoor weinig tijd nodig in de winkel.

Verzending

Ik heb het produkt opgehaald in de winkel in the mall of the netherlands

Algemeen

Een bestelling online geplaatst. De webshop is overzichtelijk en bestelling was zo geplaatst. Binnen 1 dag geleverd!

Levering zeer snel

Vriendelijk personeel

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Produkt direct gekocht in de winkel. Wat je ziet kan je kopen . Staat voldoende keus.

Is goed

Wordt netjes geholpen

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Mijn product kwam keurig aan. Na een aantal maanden functioneerde het product echter niet meer naar behoren. Contact met de klantenservice gehad. Dit proces duurde heel lang want kon het product niet ruilen bij een winkel in de buurt (niet op voorraad). Mailtje ook een keer niet beantwoord. Uiteindelijk in een andere stad mijn product moeten ruilen...

Klantenservice

Ruilen van het product verlooptte niet soepel en heeft me veel moeite gekost.

Algemeen

Heel overzichtelijk site en ruime keuzes uit betaal mogelijkheden. Een ps4 game bestelt. En bcc had hem.

Verzending

Niks aan op aan te merken.

Algemeen

Goede en nette hulp in de winkel. Duidelijke uitleg over het product en de betaling

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Netjes geholpen door vriendelijk personeel. Ook vragen werden vriendelijk en zinvol beantwoord. Al met al zeer tevreden

De hue bridge en 3 lampen

Goed geholpen

Algemeen

Zeer vriendelijk geholpen in de winkel in Utrecht.
Alles vlot geregeld en snel alles in huis.

Algemeen

Prima ervaring bij verkoop, verkoper gaf erg deskundig advies, alsmede de plaatsing verliep soepel door twee uiterst sympathieke monteurs. Hulde BCC.

Verzending

De machine is keurig netjes aangesloten en technisch het gebruik van de machine uit gelegd, Huilde beter kan niet.

Klantenservice

Perfect en nogmaals hulde voor de performance.

1 2 3 ... 186

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg