BCC

2.012 producten en 2.301 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

Ik bestel graag bij BCC. Goed assortiment en erg vriendelijke medewerkers. Al vaak besteld en nog nooit iets fout gegaan. Product mag je binnen 30 dagen ruilen of terugbrengen en wordt niet moeilijk gedaan over geld terug. Handig is dat je een product online kan reserveren, en na een uur bij een vestiging op kan halen. De website mag wat mij betreft wel een update gebruiken, niet altijd even gebruiksvriendelijk.

Verzending

Prima, duidelijk en niets op aan te merken. Altijd goed verpakt en zonder schade.

Klantenservice

Duidelijke antwoorden, goede bereikbaarheid en flexibel met betrekking tot het retourneren of geld terug.

Algemeen

Zeer goede ervaring. Mijn laptop was de dag na bestelling klaar en alles verliep erg soepel.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik heb een apple pen gekocht. Heb een bestelling in de winkel geplaatst en daar ook opgehaald. De pen werkt goed voor notities maken en om te tekenen.

---

De pen werkt als behoren. Nog niet veel gebruik van gemaakt. Ik zal het vooral gebruiken voor notities en handtekeningen te plaatsen.

Klantenservice

Heb de bestelling in de winkel geplaatst en werd goed geholpen door de medewerkers. Kreeg ook advies erbij welke pen bij mijn ipad hoort.

Algemeen

Ik ben in de winkel geweest en ben daar goed geholpen en had advies nodig.

Algemeen

Wij zijn een vaste klant van BCC, door hun uitstekende service en hun goede garantie. Zijn wij nog steeds blij. De bestelling via de webshop van BCC ging prima, de bestelling werd volgende dag bezorgd door DHL. Kortom wij zijn weer tevreden. Tot de volgende keer, Fam. Bruininck

Verzending

Alles werd goed afgeleverd door DHL.

Klantenservice

Geen gebruik van gemaakt.

Algemeen

Nintendo switch game besteld super snel en simpel nergens goedkoper volgende dag in huis top aanrader voor iedereen tjauw🤘

Verzending

Snelle levering volgende dag al in huis

Top

Algemeen

Ik had via de webshop een keukenmachine gereserveerd in de winkel in Goes. Toen ik hem ging ophalen hadden ze hem daar ook in de winkel staan. Echter met een prijs die 50,00 lager was dan wat de webshop had gerekend. De verkoper stelde vast dat hetzelfde apparaat onder 2 nummers in hun systeem stond met als enige verschil de verpakking... Hij maakte gewoon een aangepaste order voor me aan en gaf ook nog 2 extra cadeautjes mee. Minder betaald en meer gekregen. Helemaal top dus.
Ik heb hier al vaker spullen gekocht en telkens tevreden over zowel prijs als dienstverlening.

Algemeen

Duidelijke productomschrijving en prettig om zelf een bezorgdag te kunnen kiezen. De bezorgers waren verlaat, werd hier ‘s morgens al netjes van op de hoogte gesteld. Uiteindelijk waren ze wel nog een halfuur later dan het tijdslot.

Verzending

Zoals hierboven te lezen, ben ik over de verzending in het algemeen tevreden. De bezorgers moesten een trapje af van een aantal treden, naar de kelder, dit had ik van tevoren aangegeven bij het plaatsen van de order, maar ze leken er niet blij mee te zijn.

Algemeen

ben in de winkel geweest. Ik koop mijn dingen altijd vis de winkel want dat vind ik gewoon prettiger.

Verzending

De afgesproken tijd en levering waren precies wat ze af geproken hadden

Klantenservice

service in de winkel was goed. ook eerder deze week in zeist bij bcc was uitstekend.

Algemeen

Er was geen winkel voorraad dus werd deze (de volgende dag ) geleverd vanuit centraal magazijn.
Ik heb de prijs kunnen verminderen met een VVV-bon, BCC-kaart en FreeBees.
Geweldige optie dit.

Verzending

Het product was goed verpakt en onbeschadigd aangekomen.
Helaas kwamen ze een kwartier later dan het opgegeven tijdslot.

Algemeen

Werkt naar behoren. Wel even aankijken met verschillende (merken) pannen is ook verschillende standen nodig. Ik heb net 2x zalm filets gebakken in een koekenpan (28cm) op standen tussen 4 en 6. Ik kook voor het eerst op inductie is even wennen. Heb de boost functie nog niet gebruikt. Ziet er mooi uit en is heel goed en simpel schoon te maken.

Verzending

Heel goed verpakt en onbeschadigd aangekomen.
Haal toch 1 ster eraf want ze kwamen 15min later dan het aangeven tijdslot.

Klantenservice

Heb de aankoop bedrag kunnen verminderen met: VVV-bon / BCC-kaart en FreeBees tegelijk. Dit was voor mij een geweldige service.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Alllereerst wees alert op positieve reviews. Direct na aankoop krijg je mailtje of je een review wil plaatsen en kans maakt op een aanzienlijk geld bedrag. Vandaar dat je misschien positieve reviews na aankoop ziet. Echter ga eens zoeken op garantieafhandeling en reperaties en je krijgt een heel ander beeld van BCC.

Al meer dan 20 jaar klant bij BCC. De laatste tijd verschrikkelijk. Ik denk niet dat ze nog meer kunnen doen om klanten harder weg te jagen.

Grootste problemen zijn garantie, reperatie, klantenservice, en verzending (DHL).

Nadat ik onlangs een maand zonder laptop zat, deze eindelijk, met veel gedoe en gezeur, door hun terug gestuurd,, ook al gaf ik aan dat ik liever geld terugwou of ander prodcut omdat ik geen vertrouwen in deze laptop had. De laptop had binnen een jaar allerlei mankementen.

Krijgt de laptop na een paar weken weer last van hetzelfde euvel. Dus nu kan ik weer een maandelang gezeur en gezeik traject in met BCC over de kwaliteit van de laptop? Inmiddels rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Gelukkig zegt mijn advocaat dat als er problemen met de laptop blijven ik dat niet hoef te accepteren. Dus binnenkort in de rechtbank? Wat een manier om vaste klanten behandelen.

Maar goed bij BCC begrijpen ze het niet, of willen ze het niet begrijpen.

Dan is er nog een beeldscherm waar ik al 2 maanden op zit te wachten. Bleef het daar maar bij, dat is slechts een greep uit de tal van problemen daar.

Kortom als je voor studie of werk afhankelijk bent van je producten ZOU IK VER MAAR DAN OOK VER VAN BCC VANDAAN BLIJVEN. Sowieso misschien een goed idee om bij deze winkel weg te blijven.

Amazon, Bol.com, Coolblue hebben gewoon een veel betere dienstverleniing, en veel minder stress en zorgen. Daar wordt het in de geregeld gewoon goed opgelost. Hier wordt je gillend gek met stoom uit je oren

Maak ik nog steeds kans op die cadeaubon van 200Euro nu? /sarcasme

Verzending

Geregeld problemen met verzending. Dan sturen die grapjassen je van DHL doodleuk naar BCC, om vervolgens door BCC weer naar DHL verwezen te worden. Zo kan je wel even een tijdje bezijg zijn.

Producten kunnen weken zoek zijn. BCC laat je het zelf uitzoeken, sterker nog iirc presteerde 1 te zeggen dat zij niet verantwoordelijk waren als het kwijt was, dus wat, ik mag het uitzoeken met mijn geld dan?

Overigens gebruiken ze DHL als retourdienst, met kant en klare bon, dus je hebt niks te zeggen daarover bij DHL. GEDOE!! WAARDELOOS!!

Klantenservice

Telefonisch kan je soms nog een goede te pakken hebben.

Whatsapp "service" is DRAMATISCH!!!!! slecht, echt waardeloos.

Email, formulier, of klachten hoor je zelden of nooit wat over.

Ik verwacht ook een compleet nutteloze reactie van de klantenservice hierop.

Het nieuwe motto van BCC lijkt: klant naaien en snel door naar de volgende met zoveel mogelijk gladde praatjes.

Sorry hoor, maar na ongeveer 2 maanden van niks anders dan gezeik, en dan nu weer meer problemen, ben ik redelijk klaar ermee. Ik zie mij er niks meer kopen zo.

Het is wat het is: het houdt een keer op, zonder verbetering.

Algemeen

Makkelijk vindbaar en eenvoudig om te betalen. Degelijke verzending en vriendelijke bezorgers. Al met al Goede ervaring.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Online besteld, goede pen voor de iPad. Je kan er notities en tekeningen mee maken. Makkelijk in gebruik.

Verzending

Product is in goede staat ontvangen. Mooi verpakt en gemakkelijk in omgang.

Klantenservice

Snel geholpen met de bestelling te plaatsten. Vriendelijk personeel die hielp met het uitkiezen.

Algemeen

bcc goed geholpen voor het kopen van pc hij was erin twee dagen en werkt goed

Verzending

goed de besteling was op tijd om af te halen

Klantenservice

weert goed geholpen door de klaten service en net jes bedank voor de aan kop en als ik nog vragen had kon ik belen

Algemeen

BCC is al jaren mijn eerste keuze voor mijn aankopen van elektronische apparatuur.
Dit keer weer via de site een bestelling geplaatst. Ik wist wat ik wilde hebben. Het artikel was makkelijk te vinden en de bestelling was binnen 5 minuten geplaatst. Makkelijke, overzichtelijk site.
Ook fijn is dat er een winkel in de buurt is voor het geval er iets niet goed mocht zijn en daar ben ik ook altijd fijn geholpen.

Verzending

Pakket is op tijd op de afgesproken plaats, DHL-pick-up point, geleverd.

Algemeen

Makkelijk met cadeaubonnen te betalen. Snel tegoed code gemaild gekregen. Website is makkelijk te gebruiken.

Algemeen

Ik had een vraag over de aankoop en een vergelijking, beide zijn adequaat behandeld door de verkoper, betaling gewoon met mijn betaalpasje. De verkoper bracht mijn nieuwe Combimagnetron ook nog voor mij naar de auto.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Stevig broodrooster met koele wanden en 1 sleuf. Doet wat hij moet doen Sleuf is vrij breed. Broodrekje zou optioneel moeten zijn want die ga ik niet (maar anderen mss wel) gebruiken.

Verzending

Geleverd als afgesproken maar in een veeeeel te grote doos. Waarom niet gewoon stevig papier eromheen?

Winactie

Algemeen

Alles ging super soepel qua bestellen en ik kon mijn Radio/CD speler op de zelfde dag al afhalen bij BCC Barendrecht. klantenservice was vanouds perfect. ik ben superblij met mijn Phillips Dab Radio/CD speler. het doet het perfect met mooie design en geluid!!!

1 2 3 ... 205

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg