BCC

2.914 producten en 3.589 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

vriendelijk personeel en ik werd goed geholpen, goede service achteraf, duidelijke uitleg, overzichtelijk filiaal, goed assortiment aan producten

Algemeen

prijs en kwaliteit zijn goed. Vriendelijk personeel en we zijn goed geholpen.
ik zou bcc zeker aanbevelen.

Algemeen

Plaats van levering was verkeerd maar heel snel opgelost ! Super service ! Keurig netjes en kon vandaag mijn bestelling al ophalen

Verzending

Op de site was het verkeerde ophaaldagen maar heel snel opgelost !

Algemeen

Ik ben geïnformeerd over de prijzen.
Vriendelijke medewerkers.
Mijn vragen werden helder beantwoord.
Warme opkomst.

Algemeen

Goede voorlichting. Snelle service fijne winkel
Doet wat het beloofd.
Geholpen met inladen van airco

Algemeen

De man in kwestie was erg behulpzaam. Ik heb veel aan zijn advies gehad, ja.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Het was makkelijk om het product te vinden en het werd snel geleverd bij ons thuis.

Verzending

De levering was op tijd.

Algemeen

Snelle levering, goede kwaliteit en goede prijs. Overzichtelijke website en goede communicatie. Eigenlijk alles top dus.

Verzending

Voelt een beetje breekbaar, maar geluid is goed en microfoon goed verstaanbaar.

Algemeen

Ik ben bij BCC Winkelcentrum Woensel Eindhoven .
(alweer) goed en deskundig geholpen.
echt aan te raden.

Verzending

Ben zeer tevreden over mijn chromebook van HP

Klantenservice

werd (weer) deskundig en goed geholpen. personeel behulpzaam en vriendelijk.

Algemeen

Ik ben bij BCC Winkelcentrum Woensel Eindhoven (weer) goed en deskundig geholpen.
Echt aan te bevelen.

Verzending

Product werdt snel bezorgd in de winkel te Eindhoven.

Klantenservice

Alweer een goede en deskundige hulp.

Algemeen

Goede informatie over mijn aankoop,in 1 woord zeer prettig geholpen door vakkundig personeel, mijn dank

Verzending

Was geen verzending maar aankoop in de winkel

Algemeen

makkelijk bestellen ,snel in huis goed verpakt , alles zoals het hoort te zijn . meer valt er niet te wensen

met zorg verpakt

Algemeen

Snel gevonden wat ik moest hebben. Was nog 10 euro goedkoper dan bij andere webshop. Item werd volgende ochtend netjes geleverd.

Verzending

makkelijk te installeren. Werkte meteen. Was alarm. Werkte ook meteen met de huidige detectoren in huis

Algemeen

Prima site waar ik met goed gevolg mijn bestelling heb kunnen plaatsen en die meer dan op tijd aankwam.

Klantenservice

Ik had een kapot apparaat (router) waarna ik belde met de klantenservice waar ik niet heel tevreden over was, omdat de klantenservice het onzin vond dat ik belde terwijl ik graag wilde weten of het mogelijk zou zijn direct een vervanging te krijgen (als alles meezit) omdat een router vrij veel gebruikt wordt en de alle winkels niet echt op de route zitten vanaf mijn huis. In de winkel werd ik meteen geholpen en kreeg ik na uitleg van het probleem meteen een vervangend toestel die ik daarna binnen enkele uren helemaal ingesteld had waardoor we gewoon weer aan de slag konden.
Dus al met al een goed resultaat maar met een mindere ervaring met de telefonische klantenservice.

Algemeen

IN de winkel goed geadviseerd. Uitleg over de apparatuur en snelle afwikkeling van de order. Mensen hebben verstand van hetgeen ze verkopen.

Verzending

Keurig aanmelden wanneer spullen komen

Verzending: Score: 3

Algemeen

The product came with one day delay , but other than that is exactly what I ordered.
The communication was not the best to be honest, but this is not from BCC but from the delivery company that they gave fault reason for not delivering on time.

Verzending

The delivery time was wrong but the worst part is that the reason for not delivering on time was blamed on me, when I was home waiting for the item

Algemeen

Deskundig advies. Vriendelijk personeel. Kom al jaren bij BCC. Goede service.als een apparaat defect raakt.

Algemeen

Uitstekende service en een goede prijzen en bekwaam personeel. Ook de service met betrekking tot het bijkopen van garantie is super.

Algemeen

Fijne winkel, zoals altijd goed assortiment tegen redelijke prijs. Ik heb online gekeken in welk filiaal het product aanwezig vaas en ben toen naar het filiaal in Zierikzee gegaan en vriendelijk geholpen.

Algemeen

Werd supergoed en zeer deskundig geholpen, de verkoper nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en kwam met doelgerichte oplossingen.

Klantenservice

De verkoper nam alle tijd om me te woord te staan

1 2 3 ... 159

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg