BCC

2.286 producten en 3.057 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb vorige maand bij BCC barendrecht een prachtige combinatie wasmachine/droger gekocht van het merk Siemens i700 serie met het SensoFresh systeem. Na de aankoop goede mails ontvangen, de aankoopbon, dag van levering en een mail+sms van tijd van bezorging. Duidelijk en helder!
De jongens van Bcc hebben de wasmachine/droger keurig afgeleverd en aangesloten. Eerste wasje gedraaid....vanuit de fabriek en wassen maar! Vriendelijk woord en een smile. High Service! Dat is het zeker. En Marvin de verkoper van Bcc-Barendrecht heeft goede uitleg verzorgd en Low Prices! Dus de reclame klopt. Nu heeft mijn nichtje een nieuwe woning en heeft gezegd..' ik denk dat ik dan ook naar Bcc ga.' En zo werkt het! Niet online...maar lekker langsgaan. Vriendelijk en goed uitleg met een kopje koffie. Mijn volgende aankoop...Bcc-Barendrecht!

Verzending

Alle dozen en piepschuim in de vrachtwagen. De wasmachine/droger kwam schoon het huis binnen. Vriendelijk en netjes geregeld!

Klantenservice

Mail gestuurd of ze een exacte tijd konden mailen....keurig binnen een dag een mail terug!

Algemeen

Een heel overzichtelijk bestelproces. Alles netjes op tijd klaar en ik kon het heel makkelijk afhalen

Klantenservice

Ik ben in Hoorn geweest om mijn tablet om te ruilen en de service was echt goed. Heel aardig en behulpzaam

Algemeen

De website is heel overzichtelijk waardoor het bestellen heel goed ging. Ik kon het product al snel ophalen. Later heb ik het geruild en dat ging allemaal heel soepel.

Klantenservice

Ik ben in Hoorn geweest en het personeel was echt superaardig en behulpzaam

Algemeen

Product bleek niet op voorraad (foutje in systeem), maar besteld in winkel en later opgehaald. Vriendelijk geholpen.

Vriendelijk geholpen.

Algemeen

Bij BCC wordt ik altijd prettig geholpen. Het personeel is deskundig en behulpzaam. Op vallend is ook dat ik qua personeel ook vaak dezelfde mensen zie. Het stemt mij goed dat mensen het naar hun zin hebben bij hun werkgever.

Klantenservice

Als er een defect is, wordt je ook altijd goed geholpen, zonder misplaatst wantrouwen. De service is dus zeer goed.

Algemeen

Bij BCC wordt ik altijd prettig geholpen. Het personeel is deskundig en behulpzaam. Opvallend is ook dat ik qua personeel ook vaak dezelfde mensen zie. Het stemt mij goed dat mensen het naar hun zin hebben bij hun werkgever.

Algemeen

Ik heb een hele goede uitleg gekregen om mijn keuze te maken voor welke TV ik nodig had.

Algemeen

Goede service bij BCC Hengelo. Behulpzaam, Service gericht naar de klant toe, meedenkend naar de klant.

Klantenservice

Vorig product na 2 reparaties mogen omruilen voor ander product.

Algemeen

Goede service, en snel geholpen top! De levering ging ook optijd en snel geinstalleerd. Ik ben tevreden.

Algemeen

Goede snelle service in de winkel en fijn dat jullie aan huis leveren en installeren.

Verzending

Aan huis geinstaleelleerd. Top!

Klantenservice

In de winkel goed geholpen

Algemeen

Ik had een koptelefoon gekocht die snel stuk ging. Toen ik terug ging naar de winkel werd ik goed geholpen.

Klantenservice

Ze gaan met je aan tafel zitten om te kijken wat het probleem is. Ik kreeg netjes een nieuwe koptelefoon ervoor terug - het aankoopbedrag van mijn vorige koptelefoon die iets goedkoper was.

Algemeen

Ben er goed geholpen alle vragen waren duidelijk
Uitleg was duidelijk vragen werden
Zijn vriendelijk en klant gericht

Vorig model zeer goed

Algemeen

Ik moest even zoeken naar een medewerker, maar hierna werd ik goed geholpen. Toen ik aangaf dat ik het product op internet goedkoper kon verkrijgen werd te prijs netjes aangepast.

Algemeen

We werden goed geholpen door het winkelpersoneel, alles werd duidelijk verteld en we werden niet geprest om een duurder of naar een andere wasmachine te kopen.

Verzending

ze kwamen keurig op tijd, kregen ook een telefoontje voor ze kwamen en waren kundig in het installeren van de wasmachine,

Algemeen

Producten zijn goed te vinden, de site is overzichtelijk. Het bestellen en betalen gaat makkelijk.

Verzending

Jammer dat je geen kleinere tijdblokken kan kiezen qua bezorging.

Algemeen

Goed geadviseerd door een vriendelijke winkelmedewerker. Daar ik zelf weinig verstand heb van de specificaties heeft hij me daar uitstekend mee geholpen.

Verzending

Levering was mooi op tijd. In de ochtend kreeg ik een sms en email met de bezorgtijden en een kwartier voor bezorging nog eens een telefoontje van de bezorgers zelf.
Ze hebben het pakket zoals afgesptoken in de gang neergezet.

Klantenservice

Kort contact gehad omdat niet zeker was of ik op hrt bezorgtijdstip thuis was. Normaliter zou de bezorging dan 2 werkdagen later zijn, maar mocht ik niet thuis zijn wilde ze kijken of het ook al de volgende dag kan.

Algemeen

De bestelling plaatsen was zeer gemakkelijk, het vervolg van het bestelproces ging ook prima en betaling ook vlot

Verzending

De afleverservice thuis via DHL liep zeer vlot en het product was keurig verpakt

Algemeen

Via een aanbieding een Tab A 2016 voor dochterlief besteld. Zoals op de vele websites ging het aankoopproces heel simpel en een paar klikken verder was alles betaald en besteld. Diezelfde avond een bericht dat de tablet verstuurd was en de volgende dag via DHL aangeboden.

Verzending

Ze krijgen zeker geen 5 sterren gezien de tablet in een doos zat die kleiner dan de tablet zelf was. De tablet zat dus strak gepropt in de verzendverpakking. Kan het natuurlijk wel hebben maar niet geheel netjes.

Algemeen

Prima winkel met vriendelijk personeel en een goede service! Een goede prijs / kwaliteit verhouding!

Verzending

Prima levering, compleet en goed verpakt!

Klantenservice

Prima voorlichting m.b.t. het product!

Algemeen

Bestelling plaatsen ging vrij makkelijk , voldoende betaalmogelijkheden. UIteindelijk gekozen om met creditcard te betalen.. Ophalen in de winkel is ook een mogelijkheid je kan dan daar betalen volgens mij

Verzending

Door een prijsfout op de website was de telefoon welke ik besteld had slecht leverbaar en kon tussen de 2 en 3 weken gaan duren.. Uiteindelijk heeft het ruim 4 weken geduurd en moest ik zelf steeds om een status vragen...

Klantenservice

In eerste instantie werd er traag op een status verziek via Whatsapp gereageerd maar na een mail en vervolgmails kwam er vaak vlot (Binnen 1 dag) een antwoord

1 2 3 ... 57

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg