BCC

2.846 producten en 3.606 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

Ik ben bij verschillende zaken naar laptops gaan kijken maar kreeg nergens zo een goede informatie als bij BCC (Pascal). Heldere hulp bij selecteren, tijd en aandacht voor de klant. Echt TOP!

Kwalitatief prima product

Perfect

Algemeen

Vandaag terug met mijn Lenovo tablet na 3x defect te zijn geweest. Vandaag netjes geholpen en een passende oplossing gevonden. Aardig personeel en behulpzaam.

Verzending

Een top product met goed prijs/kwaliteitsverhouding

Klantenservice

Erg meegaand en zoeken actief mee naar een oplossing

Algemeen

Prima met verstand van zaken geholpen. Er werd totaal niet een product opgedrongen met gevolg dat ik met meer de winkel uitging .

Klantenservice

Een aantal apparaten in de winkel gekocht na een uitgebreide toelichting

Algemeen

Ik het product was niet meer te zien in de winkel, maar een medewerker heeft het vervolgens uit het magazijn gehaald en alles in orde gemaakt. Het ging allemaal heel soepel.

Verzending

De product was prima verpakt en kwam in goede staat aan.

Klantenservice

De medewerker die me hielp was erg aardig en behulpzaam.

Algemeen

Zeer vriendelijk, betrokken en deskundig personeel! Zowel een goed advies over de aan te schaffen producten, als ook een perfecte klantgerichte service.

Algemeen

Klantvriendelijk na een wat haperend begin. Vervolgens begripvolle medewerking qua planning en installatie van de tv

Verzending

Nette levering met heldere uitleg a.g.v. adhoq situatie ter plekke.

Klantenservice

Na twee weken viel de tv uit. Binnen een dag was de service dienst er die het probleem deskundig heeft verholpen.

Algemeen

moest even wachten op de zaterdag middag en er probeerde ook nog iemand voor te dringen maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden met de hulp van de verkoper weer een fijne nieuwe samsung tablet A 6 kunnen kopen

Verzending

had al een samsung tablet maar die heeft vande week de geest gegeven na ruim 4 jaar zeer intensief gebruikt te zijn met minimaal 10 tot 16 uur per dag aan te staan ....plus de nieuwe heeft bijna alle dingen overgeplaats van de oude terijl die uit stond ...zeer cool

Klantenservice

vriendelijke verkoper die bijna werd weg gekaapt door iemand die wilde voordringen , heb mijn mond open gedaan en verder was t geen probleem. zeer tevreden verder mijn dank

Algemeen

Aankoop gedaan in de winkel; service van verkoper was geweldig, nam de tijd om verschillend opties te bekijken (compactcamera), uitleg duidelijk, en weer een tevreden klant!

Algemeen

duurde vrij lang tot dat het product gehaald was maar verder was het prosses goed.

Algemeen

-aanschaf bij BCC den helder ipv internet was voor de uitmuntende service.

-alleen bezorging viel tegen omdat ondanks de op bon beschreven plaatsing er weinig zin was.

Verzending

Samsung TV en bose soundbar gekozen voor kwaliteit

Algemeen

Vorig jaar een verrader gekocht bij BCC. OP vakantie begaf deze hetbhelaas. Vervolgens via Whatsapp contact gezocht. Gisteren naar thuiskomst meteen naar de BCC. Zonder enige uitleg vanuit mijn kant werd me al verteld dat het product zou worden omgeruild onder garantie.
Helaas werd de ereader niet meer gemaakt en verkocht. Daarop kon ik f het geld terug krijgen f met bijbetaling een nieuwere versie uitkiezen. Ik koos voor een nieuwere versie. En daarop kreeg ik ook nog een korting. Ik hoefde daar niet eens om te vragen.

Wat een geweldige service werd door BCC Helmond geleverd. 3cht super

Wat een geweldige service werd door BCC Helmond geleverd. 3cht super

Algemeen

We hebben een Kobo Clara HD gekocht bij BCC Zaandam en werden heel vriendelijk geholpen door verkoper Denny.

Verzending

We konden hem meteen meenemen

Klantenservice

We hadden de klantenservice (nog) niet nodig, maar onze ervaringen ermee in het verleden waren positief.

Algemeen

Via de website hebben wij een LED tv uitgezocht en gekocht. Vergelijking was simpel net als de bestelling en betaling.

Verzending

Een dag later bezorgd door DHL bezorger met eigen auto en daardoor kon oude tv niet mee terug genomen. Wat wij wel gevraagd hadden.

Algemeen

Goed advies in de winkel. Prima geholpen , gekocht produkt werd zelfs in de auto gezet door de medewerker.

Algemeen

De online bestelling was na vergelijking, simpel en snel. De beschrijving op de site was uitvoerig en duidelijk. De mogelijkheden en de lage prijs bij BCC gaven de doorslag.

Verzending

De printer is correct binnen opgegeven de tijd bezorgd.

Algemeen

Werd via chat goed geholpen op de site. Ook een wijziging in bezorgdatum werd goed en snel verwerkt. Kreeg netjes op dag van bezorging sms met tijdvak van bezorging. Bezorgen van wasdroger ging ook netjes zonder rommel achter te laten.

Verzending

Bezorgers waren netjes binnen het tijdvak. Brachten product schadevrij op zolder en sloten aan. namen rommel mee en lieten netjes achter.

Klantenservice

Werd snel geholpen bij wijziging van bezorgdatum. Chatfunctie tijdens bestellen ook erg prettig.

Algemeen

Zeer tevreden met de service. Vooral de bezorging was correct en op tijd. Helemaal top

Algemeen

Zeer prettig medewerkers en goede bezorging. Daarnaast werken zij goed samen met grote merken dus actueel met lopende acties.

Algemeen

Steeds deskundig advies maar wanneer het bestelde toch niet bevalt maakt men er geen punt van om het artikel terug te nemen.

Verzending

Smartphone was zelfs een dag vroeger dan voorzien in de winkel beschikbaar.

Klantenservice

Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam en men kan steeds rekenen op deskundig advies!!!

Algemeen

Overzichtelijk duidelijke website. Erg veel keuze. Goede en snelle afhandeling en bezorging. Duidelijk gecommuniceerd. Gewoon goed dus.

Verzending

Ontvangen zoals beschreven. Goed en degelijk.

1 2 3 ... 86

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg