BCC

2.263 producten en 2.954 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

We zijn in de winkel goed geholpen en kregen een goed advies over het product.

Verzending

Helaas waren ze later dan de gemaakte afspraak via mail.
Ze waren behulpzaam maar moesten nog overleggen hoe een waterafvoerslang van een droger te monteren.

Klantenservice

Wij hebben laatst een product ter reparatie aangeboden en zijn naar tevredenheid geholpen.

Algemeen

Het product was in de winkel aanwezig en kon ik het direct meenemen, welliswaar een showroom model, maar kreeg daarom korting, wat mooi meegenomen is.

Algemeen

De muis van mijn zoon was defect. Hij kon dit zonder enige problemen of vragen ruilen.Hij kreeg gewoon een nieuwe mee. Geweldige service!

Algemeen

Deskundige hulp bij selectie van de juiste apparatuur tot het naar de auto brengen van de apparatuur

Klantenservice

De verkoper was zeer deskundig, vriendelijk, geduldig en zeer behupzaam.

Algemeen

ben goed geholpen door de verkoper, hij wou eventueel nog op zoek naar alternatief maar dit was voor mij niet nodig! Super service! Toppie BCC Emmen!

Algemeen

Ik had een vraag over een toetsenbord, ik werd vriendelijk te woord gestaan en de medewerker heeft mij duidelijke en goede informatie gegeven. Mijn vraag was hiermee beantwoord.

Algemeen

Ik ben zeer deskundig en vriendelijk geholpen in de winkel. Kreeg ook het gevoel dat mij niet wat aangesmeerd werd, maar dat de medewerker meedacht wat het juiste product voor mij zou zijn.

Algemeen

Medewerker heeft mij op een duidelijke manier alles uitgelegd. Hij heeft alle mogelijklheden besproken en aan mij de keus gelaten om te beslissen.

Snel en goed geleverd

Algemeen

Product gekocht bij BCC Winkelcentrum Woensel in Eindhovben.
Goede informatie, geen opdringerige verkoopverhalen. Ook ruimschoots informatie gekregen over producten die we voorlopig nog niet van plan zijn te kopen. Deskundig personeel.
Aanrader!

Algemeen

Het artikel is op de website prima te vinden en een bestelling plaatsen erg eenvoudig

Verzending

op de afgesproken sag in een gesealde verpakking

Algemeen

Heel makkelijk de producten te vinden op de website, makkelijk om te betalen en heel snel service!

Verzending

Levering op tijd, volgende dag thuis

Algemeen

Top prima geholpen en deskundig en vriendelijk personeel die ons goed hebben geholpen in de winkel

Top

Klantenservice

Prima geholpen bij het kopen van fototoestel

Winactie

Algemeen

Ik vond gemakkelijk mijn weg op de website. Het zou handig zijn als bij het product staat vermeld wat wordt meegeleverd. In het geval van een printer: half volle toner cartridges.

Verzending

Levering was snel, binnen de afgesproken tijd en de info over het proces was prima.

Klantenservice

Ik had de vraag of in de printer die ik bestelde ook toner zat. Op de helpdesk werd ik daar prima over ge´nformeerd.

Algemeen

Zeer deskundig geholpen bij beslissing omtrent geluid/TV, rustig, niet opdringerig, meedenkend en alle gelegenheid gevend ook zelf even te kijken en te luisteren. Ook naar opties die niet door BCC worden aangeboden werd verwezen. Heb uiteindelijk beslist en bij BCC aangeschaft met retourmogelijkheid als het resultaat in de thuissituatie niet zou bevallen.

Algemeen

Vriendelijk geholpen door een verkoper die wist waar hij over praatte. Ben blij met de aankoop.

Algemeen

Moest een krulborstel laten bezorgen omdat die niet op voorraad was in de winkel. In de winkel besteld bij de kassa. Ik kreeg tijdens het bestellen geen Bon mee, volgens de verkoper zat die in de mail, en indien nodig moest ik die maar uitprinten. Als de borstel niet aan mijn wensen voldeed dan mocht ik hem naar de winkel terug brengen. De volgende dag werd de carmen krulborstel door DHL bezorgd. De krulborstel voldeed dus niet aan mijn wensen. De krulborstel netjes terug gebracht in de bezorg doos eromheen. Ik pak hem uit bij de kassa en vertel dat ik hem terug kwam brengen. De verkoper zei niks, bekeek alleen grondig de borstel of dat er geen beschadigingen of zo aan waren. Daarna vroeg hij om de bon, ik had alleen wat er in de doos mee gestuurd was, ik had tijdens het bestellen immers geen bon mee gekregen. Hij zei dat MOET! ik zei sorry meneer maar ik heb toch echt geen bon mee gekregen, en vertelde dat de verkoper zei dat die dan in de e-mail moest zitten. Hij nogmaals dat MOET, zonder bon kan ik hem niet terug nemen. Ik zei nou dan wil ik van u graag de Bon die ik bij aankoop moest krijgen dan geef ik die weer aan u! Hij zei, ja maar voor hetzelfde geld heeft u de borstel net uit de winkel gepakt en probeert u nu er geld voor te krijgen..
Nu was ik niet alleen een LEUGENAAR maar ook nog eens een DIEF!..
Sorry hoor maar dit gaat mij echt te ver!! Wat is dit voor een personeel??
Ik werd onwijs boos!!

Ik kreeg nadat hij ging overleggen mijn aankoop bedrag, maar vroeg eerst nog of dat ik niet een ander artikel wilde, eh nou nee! Wat mij betreft nooit meer!

Ik verwacht van BCC geen reactie, ik lees nu onwijs veel slechte reviews online..

Klantenservice

Ik werd onwijs raar en zeer slecht behandeld als klant! Heb dit nog nooit eerder mee gemaakt! je gelooft het gewoon niet!

Nu was ik niet alleen een LEUGENAAR maar ook nog eens een DIEF!..
Sorry hoor maar dit gaat mij echt te ver!! Wat is dit voor een personeel??
Ik werd onwijs boos!!

Algemeen

vind dit n fijne winkel en word altijd prettig geholpen
hoop dat BCC nog lang in deze zetting blijft bestaan

Verzending

heb t artikel zelf in de winkel gekocht vind dit prettiger
zie gelijk wat ik wil kopen

Klantenservice

heb geen klachten als er iets is word je altijd prima geholpen

Algemeen

Vriendelijke en deskundige service. Ook de prijs is uitstekend te noemen. Je voelt je welkom in deze winkel.

Algemeen

Ben goed geholpen door vriendelijke personeel en kreeg antwoord op mijn vragen. Heb het gevoel gekregen dat er tijd voor mij is genomen om mij te helpen.

Klantenservice

Heel fijn dat er na ontvangen van mijn bestelling nog contact wordt genomen of alles naar wensen is gegaan.

1 2 3 ... 49

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg