BCC

2.685 producten en 3.474 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

Omdat ik nood had aan specifieke connectoren voor mijn laptop en er een BCC in de buurt was, leek het mij handig om er even binnen te springen en mijn benodigdheden te halen. Helaas waren de connectoren niet in voorraad en moesten besteld worden.

Zeven dagen later had ik nog niks vernomen dus sprong ik nog eens binnen bij BCC vermits ik weer in de buurt was. Blijkbaar waren de connectoren al geleverd, maar was er nog geen e-mail verstuurd. Gezien mijn head set ook de geest gegeven had, besloot ik om er meteen eentje mee te nemen vermits ik er toch was.

Bij afrekenen konden de bestelling en de nieuwe headset niet op 1 bon gezet worden, waardoor ik tweemaal moest betalen.

Ik was niet erg onder de indruk van de verkoopservice en was ik blij dat ikzelf een beetje kennis heb, een andere klant is misschien niet zo gelukkig en merk ik dat er in de opleiding van het personeel nog wel wat kan verbeteren.

Verzending

Ik zou via e-mail verwittigd worden wanneer mijn bestelling geleverd ging worden. Buiten een bestellingsbevestiging en twee mails om de kwaliteit van BCC te raten, had ik geen melding gekregen dat de bestelde producten beschikbaar waren.

Klantenservice

Ondanks dat de winkel een breed gamma aan producten aanbiedt, is de algemene kennis van de medewerkers niet voldoende om klanten correct te informeren.

Algemeen

Zonder druk op de ketel te zetten en een goed advies over mijn eisen voor een nieuwe laptop ben ik vandaag, onverwachts, geslaagd voor een mooie en voor mij, een ideale laptop! Bedankt voor de service. Top!

Algemeen

werd goed geholpen voor het juiste scheerapperaat,wat ik nodig heb voor goed scheren zonder huid irritatie

Algemeen

Makkelijk bereikbaar, snelle vriendelijke service. Zetten het voor je in de auto en behulpzaam zijn

Verzending

Wist wat ik moest hebben

Behulpzaam

Algemeen

ik ben er heel tevreden mee ik kan het iedereen goed aan raden is g

Algemeen

ik ben heel tevreden met de bestelling het was heel goed allemaal is goed te

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe alles-in-een printer. De verkoopster stelde de juiste vragen. Naar aanleiding van mijn antwoord liet zij mij div. oplossingen zien. Hierdoor heb ik naar mijn gevoel een betere weloverwogen beslissing kunnen nemen. Op geen enkel moment heeft zij een bepaald merk op de voorgrond geplaatst.

Algemeen

De ventilator was goed te vinden op de website en voldeed aan alle eisen. Helaas was hij niet op voorraad in de winkel, maar ja, als het 30 graden is, dan zijn de meeste ventilatoren al snel verkocht. De aardige verkoper heeft er toen direct voor mij twee besteld en ik kon ze eerder dan verwacht ophalen. Klasse service!

Verzending

Eenmaal in de winkel weer op voorraad kreeg ik een e-mail met het bericht dat min ventilatoren binnen waren. Bonnetje laten zien, afgerekend en weer tevreden naar huis.

Algemeen

Vriendelijk, behulpzaam en er werd tijd voor me genomen.
En hopewel ik niet het typenummer van het apparaat, waarvoor ik een onderdeel zocht, kon ik toch geholpen worden.

Algemeen

De bestelling was makkelijk om te doen. Geen probleem. Alles goed binnen. Het tijdstip van bezorgen mag beter

Verzending

Het tijdstip van bezorgen mag beter.

Algemeen

ik had via kai een vriend de mobiele telefoon besteld,duurde even voordat de bestelling kwam,voor de rest wel goed,alleen betaling voor de service vond ik slecht.

het duurde wel even.

Algemeen

Fijne winkel goede service goede uitleg ook al koop je niet zal zeker hfd aanbevelen

Verzending

NVT product in de winkel gekocht en meegenomen

Top

Algemeen

Goede deskundige en prettige service in winkel Breda en de bereikbaarheid is ook erg goed.

Algemeen

Fantastisch geholpen in de winkel! Vriendelijk, uiterst behulpzaam en erg veel inspanning gegeven toen bleek dat de doos met toebehoren zoek was.

Klantenservice

Wat moet ik hier nog toevoegen.

Algemeen

Snel en prima op tijd geleverd. Bestelproces ging ook eenvoudig. Binnen een paar dagen een andere koelkast!

Verzending

Erg vriendelijke bcc-chauffeurs. Koelkast (oud en nieuw) is rustig en precies verplaats.

Winactie

Algemeen

Verkoopster nam de tijd voor uitleg en de verschillen tussen verschillende producten! Ook werd de tijd genomen voor een demonstratie van elk product! Door deze demonstratie heb ik een weloverwogen keize kunnen maken!
Zeer tevreden. T product voldoet asn mij. Verwachtingen en wensen!

Algemeen

aanschaf van de Nikkei dvd player ND 75 H , deze voldoet 100% aan de verwachtingen en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs

Algemeen

Ik had mij geen betere service kunnen bedenken het personeel is erg behulpzaam geweest dank hier voor.

Zelf meegenomen.

Klantenservice

Na overleg met leiding is besloten om het apparaat wat ik in eerste instantie gekocht had toch terug genomen en omgeruild voor een Andere machine. Dat noem ik pas service dank hier voor.

Algemeen

Prima service je word keurig geholpen uit leg over de goedkopere producten maar ook over de duurdere

nvt

nvt

Algemeen

Geen voorlichten op verkoopvoorwaarde. Klant beleving is zwaar teleurstellend. Meedenken in oplossing kennen ze niet. Al zijn je motivatie's goed en duidelijk.

Heb een BoseSoundSport gekocht waar ik duidelijk was dat ik deze voor het fietsen ging gebruiken. Was helemaal geen probleem. Het duurste is blijkbaar het beste. Heb deze in volvertrouwen gekocht. Thuis bleek na het testen dat deze headset super veel wind vangt en je meer wind hoor zonder headset dan met. Ben meteen terug gegaan maar retour kon niet. Hygieene product.... dit was mij dus niet verteld. Zit met ¤146 product wat ik niet kan gebruiken.

Verzending

Heb dit in de winklen aangekocht, verder was de verpakking correct.

Klantenservice

Het trajeckt van klantbeleving en behoud van klant betekend helemaal niks voor BCC.

1 2 3 ... 81

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg