BCC

2.756 producten en 3.591 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BCC

Review toevoegen

Algemeen

Het was makkelijk het juiste artikel te vinden. Bij afhalen in de winkel wordt geen keuze geboden om te betalen bij afhalen. Dat is jammer. Er zijn winkels waar dat wel mogelijk is.

Verzending

Na on-line betaling niets meer vernomen. Alleen een info dat je een bericht ontvangt als het artikel in de winkel is. Hoewel het weekend er tussen zat, is het naar de klant toe duidelijker als er bericht wordt wannéér het artikel in de winkel is. Dan weet de klant waar hij aan toe is. Nu is het betalen, afwachten en je mail in de gaten houden.

Klantenservice

Omdat ik (nog geen) bericht ontving gebeld met klantenservice. KS wist mij te vertellen dat het product niet in voorraad was??? Blijkbaar verkeerd gekeken in de systemen. Korte tijd later werd in gebeld en gemaild dat ik mijn product kon ophalen.

Algemeen

goed geholpen in de winkel goede informatie over het producht optijd geleverd en keurig aangesloten

Verzending

Keurig optijd en netjes aangesloten

Algemeen

Makkelijke website met ruim productaanbod en lage prijzen. Ik wilde een externe HDD kopen, waar deze (samen met andere winkels) het laagst geprijsd was. Omdat de BCC niet alleen een webwinkel maar ook fysieke winkels heeft en omdat zij VVV bonnen via de website accepteren, heb ik deze gekozen. Het product zelf is prima overigens, ik ben er blij mee.

Verzending

DHL zei het de dag na de bestelling te leveren, binnen een tijdframe van 14:00 tot 18:00. Om 22:00 kreeg ik op de status pagina te zien dat het pakket niet was geleverd omdat ik niet thuis was geweest, terwijl het pakketje nog altijd in het sorteercentrum lag. Geen man overboord, want de dag erna werd het alsnog geleverd, maar het was wel vreemd en onjuist.

Algemeen

Online bestelling gedaan, voor openingstijd gedaan, 5m na opening mail dat bestelling klaar ligt.
opgehaald en tips gekregen

Algemeen

De gezochte door mij product was heel makkelijk te vinden en bestellen.
De kwaliteit van het product is zeer goed en beantwoord naar mijn wensen.

Zeer snel geleverd.

Klantenservice

Mijn wensen zijn vakkundig en snel verholpen door de personeel.

Algemeen

In de BCC winkel een nieuwe wasmachine aangeschaft, we werden geholpen door een verkoper met goede kennis over het product, levering was binnen de gestelde tijd we kopen al jaren onze apparaten tot volle tevredenheid bij BCC en zulen dit daar ook blijven doen, een aanrader

Algemeen

Prima beugel voor onze tv. Door de dubbele stang kunnen we hem iets verder naar voren trekken en kantelen.

Algemeen

Ik heb een wasdroger aangeschaft in een BCC-winkel in Den Haag. Goede en volledige voorlichting. De verkoper wees me op mogelijk interessante accessoires. Het apparaat werd keurig op tijd de volgende dag geleverd en geinstalleerd.

Winactie

Algemeen

Erg geduldige medewerkers. Zij nam de tijd voor om alles uit te leggen. Prijs vergelijking deed ze ook .

Ben tevreden mee.

Klantenservice

Verkeerde vaatwasser. Ik had compensatie verwacht.

Algemeen

Ik ben zeer tevreden! Uitstekende snelle service, duidelijke en vriendelijke medewerkers. Vanaf nu ben ik officieel vaste klant

Verzending

Gewoon classe! De medewerker gaf me een lift naar huis, anders had ik die tv nooit thuis kunnen krijgen. En alles werd meteen geregeld. Echte toppers

Algemeen

betaling was goed, echter nog (steeds) geen factuur ontvangen. beslist nodig voor de facturatie administratie

Verzending

er is in de advertentie gezegd dat er een sms verstuurd zou worden enkele uren voor levering. tot 2x toe geen sms. vertraging van 48 uur hierdoor.

Klantenservice

in de advertentie staat dat de oude printer meegenomen zou worden. werd onder geen beding door DHL gedaan. wat nu ?

Algemeen

Ik wel prettig geholpen door een deskundig medewerker met een luisterend oor.
De wasmachine was binnen 24 uur bezorgd en netjes aangesloten. De oude werd meegenomen.

Algemeen

Het was gemakkelijk om alle info te vinden die leidden tot betaling van mijn bestelde product.

Verzending

De levering van het product was snel.

Klantenservice

Ik heb wei ig te maken gehad met de klantenservice.

Verzending

De levering van het product was snel.

Klantenservice

Ik heb wei ig te maken gehad met de klantenservice.

Algemeen

Verkoper in winkel niet erg genegen om artikel te reserveren omdat artikel niet in voorraad was
Ik moest het zelf maar thuis via internet bestellen

Na 2 dagen in winkel op te halen

Snel geholpen in winkel

Algemeen

We werden goed geholpen in de winkel ,goed product uitgekozen, goede service en zeer snelle levering.

Verzending

Levering was zeer snel, de volgende dag stond het al in onze keuken.

Algemeen

Heb de strijkbout op zondag middag besteld en hij is maandag ochtend gratis bezorgd geworden.

Algemeen

Goede uitleg , goede service, geen koopdwang, vrijblijvend advies, snelle afhandeling, ruilmogelijkheid binnen gestelde termijn.

Algemeen

Weet waar ze over praten Productkennis belangrijk . Goed ingelicht en laagste prijs garantie is zeker waar!

Algemeen

was goed geholpen . laagste prijs garantie ook gedaan, goede uitleg over de garantie , vriendelijk gedrag.snel service,

Verzending

ik was bij winkel geweest

Vriendelijk

1 2 3 ... 76

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg