BCC

2.835 producten en 3.607 uitvoeringen

Altijd de beste prijs én de beste service. Dat is zeker BCC

Met 70 fysieke winkels is BCC al jaren een vertrouwde naam. Ook als je online winkelt via bcc.nl kun je rekenen op de High Service en Low Pricing, die BCC sinds het prille begin in 1969 groot hebben gemaakt. Gratis verzending, snelle bezorging en de mogelijkheid je aankoop bij je thuis te laten installeren. En natuurlijk altijd met de Beste Prijs Garantie van BCC!

Gratis bezorging

car.png

Of je nu een tablet of een wasmachine bestelt: BCC neemt de verzendkosten voor zijn rekening. Wij verzenden je bestelling via DHL of bezorgen je aankoop zelf.

Voor 23.59 uur besteld? De volgende dag al in huis.

time.png

Producten die wij via DHL verzenden heb je, als je op werkdagen voor 23.59 uur bestelt, de volgende dag al gratis in huis. Aan de hand van het ordernummer kun je de zending met één muisklik volgen. Voor witgoed geldt: voor 22.00 uur besteld, morgen bezorgd. Onze BCC Bezorgservice bezorgt je aankoop desgewenst ook op zaterdag.

Nog sneller: zelf afhalen in de winkel

Via bcc.nl kunt u een product reserveren in één van onze winkels. Als de winkel geopend is, ontvangt u al binnen een uur een bevestiging dat uw bestelling voor u klaarstaat. Dat is niet alleen snel, maar ook zeker!

Extra service op maat

installatie.png

Uw wasmachine aansluiten? Een trekschakelaar monteren? De zenders op uw nieuwe TV instellen? Tijdens het bestelproces kunt u eenvoudig een keuze maken uit de verschillende mogelijkheden die wij voor uw aankoop aanbieden. En natuurlijk nemen onze bezorgers uw oude apparaat desgewenst gratis mee retour.

Altijd de beste prijs

Met de BCC Beste Prijs Garantie weet u zeker dat u nooit teveel betaalt. Dagelijks passen wij onze prijzen aan, en ziet u een product ergens anders toch goedkoper, dan betaalt BCC u het prijsverschil terug, zelfs tot twee weken na aankoop.

Scorekaart voor BCC

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 3607 producten, 3312 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,9 (1,1% onder gemiddeld)