Beat-it.nl | zakelijk

3.482 producten en 4.121 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beat-it.nl | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

De prijzen, bezorgtijden en bestelopties zijn bij Beat-it.nl helder. Het bestelproces vanaf het selecteren tot aan het betalen van het product verloopt zonder problemen. In de email wel aangegeven dat ik nog diende te betalen, hoewel ik al had betaald. Dit kan voor onduidelijkheden zorgen. Liever die melding weg als er al betaald is.

Verzending

De uiteindelijke levering bleek voor maandag te kunnen, daarom ook blij verrast dat het pakket op de zaterdag al aan kwam. Het aangeven van de exacte levertijd rondom het weekend blijkt op dit moment iets moeilijker te zijn, dit ivm de agenda van de koeriers, aandachtspuntje voor in de toekomst.

Klantenservice

Mij telefonisch direct het antwoord op de vraag over de leveringsdatum kunnen delen, mijn dank daarvoor.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0

Algemeen

Kreeg een mail dat Exos schijven van 10 TB goedkoop zijn bij hun. En er dus 2 besteld.

Klantenservice

Bestelling is zonder mededeling geannuleerd want Exos schijven van 10 TB zijn niet meer leverbaar...? Wordt daarna een verhaal dat ik particulier ben (dit is in het bestel proces niet van toepassing) en dat ik het heen weer eigenlijk kan krijgen..

Plus dat men niet van plan is om mij (andere) schijven te leveren voor deze prijs..

Wat een deceptie deze zaak, ik bestel er niet meer.

"Wat een deceptie deze zaak, ik bestel er niet meer."

Meneer denkt 10TB disken voor €70 ter stuk te kunnen bestellen. Dus zeg maar op ca. 20% van de normale prijs..

Daarbij stonden de schijven niet meer op voorraad. Het waren voorgaande modellen. Meneer wil wel graag de nieuwe generatie nog voor deze prijzen. Ja, dat willen we allemaal.

En door..

Algemeen

Bestelling snel geleverd en correct geleverd en de klantenservice antwoord snel. De actie voor gratis tas mocht wat duidelijker op de website staan.

Verzending

Bestelde laptop snel geleverd, verpakking had iets beter gekund (laptopdoos zat los in een grote doos), maar laptop zelf was onbeschadigd.

Klantenservice

Snelle reactie op vraag over actie.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3

Algemeen

Beat-it levert een DUITSE PC zonder dat bij de omschrijving of specificaties te omschrijven. Bij navraag hoe dit kan, wordt er geen excuus gegeven, of een oplossing, maar gevraagd "of dit op de doos staat als deze geleverd is". Want dat moet ik controleren en dan mag ik hem terugsturen.

Dit is de omgekeerde wereld. Als ik bij een Nederlandse webwinkel een pc bestel mag ik toch aannemen dat hij met standaard keyboard (en dus geen Duits QWERTZ exemplaar) en NL Windows versie geleverd wordt. Of het moet er duidelijk bij staan.

Als ik een auto koop bij de dealer in Nederland krijg ik toch ook geen Duitse nummerplaten?

Klantenservice

Bij navraag of er dan een normaal US Int keyboard (kosteloos) nageleverd kan worden breekt mijn klomp:

" het toetsenbord is dan Duits, maar voor het prijsvoordeel kun je prima een ander toetsenbord bestellen."

Kortom, deze "zeer slechte" beoordeling lijkt me volledig op zijn plaats. Ondanks telefonisch onderhoud, geen oplossing of excuus ontvangen.

De bestelde PC, een workstation, is niet van de Nederlandse te onderscheiden, behalve dan dat er een Duits toetsenbord bij zit. Het prijsvoordeel is erg groot en de klant kan zelf kiezen of hij dit wil. In dit specifieke geval stond dit niet bij de specificaties (ook niet op Tweakers.net overigens, vanwaar hij doorklikte). Maar: de klant kreeg bij levering een grote Duitstalige doos. In plaats van dit te melden, gaat hij ermee aan de slag en wil dan compensatie. Krijgt hij dit niet, zal hij "vernietigende" reviews plaatsen.

Nou, nu gedaan. Eet smakelijk en fijne avond nog.

Algemeen

Goed bedrijf wat weet waar ze het over hebben, als je vragen hebt word je goed geholpen. Ze wisten niet alles meteen, moesten ze even uitzoeken en binnen 10 minuten word er terug gemaild.

Verzending

voor 4 uur besteld product meteen geleverd de volgende dag!

Klantenservice

Als je belt word je ook terug gebeld als je vragen hebt reactie snel en profecioneel.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Wat ik zeer zwak vindt van Beat-it is dat ze je benaderen met een zgn. actie waarbij je een gratis hoes voor je laptop toegestuurd krijgt en vervolgens geven ze niet meer thuis ! Vandaar deze review erachter aan.

Klantenservice

eenmaal een review aangemaakt krijg ik géén reactie meer op mijn email. Ik hoop niet dat de klantenservice ook zo met klachten omgaat

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

2 artikelen besteld, 1 verkeerd geleverd, andere nog steeds niet geleverd ( na 2 weken, is aangegeven dat het nog 2 weken duurt) Oplossing wordt nauwelijks geboden, komen afspraken niet na en zijn niet geneigd retour aan te nemen / bestelling te annuleren.

Verzending

Verkeerde artikel is geleverd, heb al 2 keer moeten bellen om retour aan te kunnen melden, kreeg geen opvolging. na schriftelijke klacht is men bereid iets te doen maar nog niets gezien

Klantenservice

Zijn aardig aan de telefoon maar komen afspraken meermaals niet na

Algemeen

Prima website met duidelijke info. De filters werken goed waardoor je snel bij het gewenste product/info uitkomt en bestelling kunt plaatsen. Levering is gewoon goed verlopen.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Gebeld of het product ook op voorraad was van te voren, dat was deze en werd de volgende dag al geleverd. Als DHL het niet had verknoeid.

Verzending

DHL stond letterlijk 2 meter van de deur, en na wat gerommel in de bestelbus reed deze gewoon weer weg zonder wat af te leveren, met vervolgens een mail te sturen dat we niet aanwezig waren....

Klantenservice

Snel en duidelijke informatie over voorraad

Verzending: Score: 0

Algemeen

Het nodige contact gehad, goede en snelle support via mail. Ook een duidelijk “recht door zee advies”.

Algemeen

ze zeggen "Wij doen niet ingewikkeld over achteraf betalen" dat doen ze wel.
wij bestelden 1 a 2 PC's per jaar, maar wilden hier vaker gaan bestellen als dat op rekening zou kunnen.
reactie "Als klanten alleen shoppen via Tweakers, en dus alleen (of vooral) gaan voor de laagste prijs, doen we dit niet snel in elk geval.

Verzending

Na via Ideal betaald te hebben duurde het nog 6 dagen alvorens de bestelde goederen werden geleverd. (2 HP producten kwamen via 2 verschillende koerier bedrijven) volgens website was er ruim voldoende voorraad.
Dit is echter misleidend. beat-it heeft geen eigen voorraad, maar laat vanuit groothandel/fabrikant leveren wat resulteerde in langere levertijden.

Klantenservice

ze zijn echt niet geïnteresseerd in klanten die via Tweakers komen. omdat die "toch alleen maar voor de laagste prijs gaan"
paar dagen na bestelling gebeld voor info. Kreeg de automatische beantwoorder die aangaf dat ze niet bereikbaar waren i.v.m. vakantie, waarna de verbinding werd verbroken.

Deze klant is al bijna 10 jaar actief. In 2016 wat besteld, en nu dan dus nog een pc met scherm. Na eerst fors negatief te staan qua werkkapitaal en eigen vermogen. In 2018 is er voor het eerst een mager positief resultaat gedraaid waardoor het eigen vermogen nu € 1.126 bedraagt. Met 12 man personeel. We hebben hem netjes uitgelegd dat dit voor ons te mager is om voor € 1.148 op rekening te leveren. Zeker omdat klanten bij ons tot € 2.500 verzekerd zijn. Verder zijn we gewoon bereikbaar geweest, m.u.v. vrijdagmiddag 23 augustus. meneer heeft zich verder onbeholpen gedragen. Onzinnig vaak contact zoeken, in CAPS chatten etc.. Hij vraagt zich af waarom we onze nek niet voor hem uitsteken.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

er was geen betaal en verzend bevestiging, wat het een beetje onduidelijk maakt.
de communicatie over de betaling/verzending kan dus beter en/of duidelijker

Verzending

product werd geleverd vanuit duitsland, jammer dat er geen tracking of verzend bevestiging verzonden is.
ik moest hier voor bellen.

Klantenservice

ik had gebeld of het product was verzonden.
dit bleek het geval te zijn.
ook een mail moeten sturen wanneer ik de eventuele Factuur zou ontvangen.
dit werd per direct zeer correct behandeld

Algemeen

Prima en snelle levering van mijn laptop.
Helemaal tevreden over de afhandeling en de mailwisseling.

Algemeen

Voor kantoor twee dezelfde HP laptops besteld bij deze webshop, van een specifiek type dat ik eerder had uitgekozen: HP EliteBook 850 G5. De prijs was volgens de pricewatch van tweakers het beste bij deze winkel. De laptops zaten compleet en nieuw en de originele HP verpakking en voldoen precies aan de specificaties. Ze werken ook prima tot zover. Verder weet ik niet wat ik erover zou moeten schrijven.

Vond het wel opvallend dat er eventueel op Krediet geleverd kon worden, bij informatique.nl zou me dat veel declaraties schelen, maar die werkten daar niet aan mee.

Er is ook een laptoptas-actie in geval van het schrijven van een review op tweakers. Vandaar ook deze review. Maar de review is verder gewoon een eerlijke beschrijving van onze ervaring met deze bestelling.

Verzending

Snel verzonden en goed verpakt.

Klantenservice

Er zijn geen moeilijkheden met deze bestelling. Dus kan daarom weinig tot niks zeggen over de klantenservice van deze winkel.

Algemeen

Laptop gekocht blijkt niet aan de specificaties te voldoen. Laptop is uit de verpakking gehaald en wordt daardoor niet retour genomen. Schijnbaar kan dit nog in deze tijd. Advies koop hier niets en ga naar een bedrijf met een goede service en klant vriendelijke mensen!

Een update; via juridische bijstand een brief opgesteld waarin ik als ondernemer mijn ongenoegen cq verbazing heb geuit. Reactie is diezelfde dag nog gekomen. Men geeft aan dat ik dit had kunnen weten (hoe dan? specificatie even aan dat de laptop uitbreidbaar is en via geheugen leverancier is voor dit model uitbreiding mogelijk). Ook een HP-dealer gebeld en die geven aan dat je dit als consument/ ondernemer niet had kunnen weten,. Beat-it heeft wel een voorstel gedaan om de laptop uiteindelijk om te ruilen tegen natuurlijk een meerprijs.

Uiteindelijk na 6 maanden de laptop mogen ontvangen. Ondanks de extra kosten van de jurist a 450 EUR om de laptop te mogen terugsturen (iets met uit de verpakking gehaald) nu met de HP laptop zeer tevreden. Laptop is nu echter incl. de juridische kosten bijna 4000 EUR. Lessons learned!

Advies aan Beat-It zou zijn om het bijzondere retourbeleid aan te passen en mee te denken met de klant. Advies aan de kopers zou zijn om bij HP-online of een HP dealer de laptop te kopen en niet bij Beat-It.

Verzending

1e eerste was prima op tijd. Na een dispuut over het retourneren en het opnieuw leveren van de laptop is 6 maanden later.

Klantenservice

Bijzondere man. Plaatst zelf een verkeerde bestelling voor een laptop. Vraagt dan een retour aan. Na overleg wordt de laptop vervangen door een ander exemplaar waarmee hij tevreden is (de betaalafspraak komt hij hierbij niet na; pas na meermaals aandringen wordt het verschil bijbetaald!). Vervolgens plaatst hij op meerdere plekken een negatieve review. Niet te volgen.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Niet eens 1 ster waard. Onbeschofte klantenservice en valse beloftes zijn de normaalste zaak bij dit bedrijf. NOOIT MEER IETS BESTELLEN BIJ HUN!

Verzending

Op hun website staat dat je binnen 24 uur je bestelling binnen krijgt, maar dat klopt helemaal niet. En als je twee dagen later belt van waar blijft mijn bestelling dan maken ze valse beloftes van "we geven het door aan de leverancier". Ik zou nog te horen krijgen maar er is niets van gekomen.

Klantenservice

Niet eens 1 ster waard. Ten eerste ze reageren niet op mijn e-mails. Ten tweede, ze maken valse beloftes en komen die niet na. Ten derde, er zit een ontzettend onbeschofte persoon genaamd [persoonsgegevens verwijderd] die de telefoontjes altijd beantwoord en helemaal niets van klantvriendelijkheid bakt. Wat een miezerige en ontzettend stomme mens die [persoonsgegevens verwijderd] . Jammer dat ik geen audio-bestand kan uploaden hier anders had ik de audio-opname van mijn telefoongesprek met [persoonsgegevens verwijderd] hier geplaatst. Zo kon iedereen horen wat een ontzettend onvriendelijke klantenservice en waardeloos bedrijf Beat-it! is.

Toen ik mijn bestelling niet kreeg, ging ik bellen met de klantenservice. Ze zouden bij de leverancier checken en mij laten weten. Paar dagen later niets gehoord dus ik ging nog een keer bellen. Ik kreeg te horen dat ik nog een e-mail zou ontvangen zodra ze van de "importeur" wat te horen kregen. Ik vroeg hoe lang het zou duren en kreeg te horen dat het binnen 1 dag zou gebeuren. Weer niets gehoord dus ik ging bellen. Ik kreeg toen te horen dat het product pas eind juni beschikbaar komt. Ik wilde gelijk mijn geld terug want ik kon niet zo lang wachten. Voor mijn werk had ik het product snel nodig. Ik zou mijn geld binnen paar dagen ontvangen. 1 week later heb ik nog niets ontvangen dus ik ging weer bellen. [persoonsgegevens verwijderd] nam op en was onaardig en heel kort. Ten eerste, hij zegt dat hij het dan pas in behandeling heeft genomen terwijl ik 1 week eerder al had aangegeven dat ik mijn geld terug wil en ik heb ook nog een e-mail gestuurd en nogmaals gebeld dat ik een bevestiging wil van hun en die kreeg ik ook. [persoonsgegevens verwijderd] was niet eens bereid om naar mij te luisteren deze keer. Het enige wat hij zei "bij andere bedrijven duurt het 2 weken voordat je je geld terugkrijgt dus wees blij. Je geld komt er aan." en toen hing hij op. Dit slaat toch nergens op en hoe kunnen zulke bedrijven nog bestaan. SLECHT. NOOIT MEER!

Meneer bestelde maandag 17.53 uur. Op dat moment waren er 2 stuks op voorraad. Bij het product stond duidelijk: bel of chat voor reservering. Bij dergelijke lage voorraadstanden kan een enkele order het verschil maken tussen wel of geen voorraad. Dit heeft de klant nagelaten.

Die avond zijn er meerdere processoren verkocht en dus hebben we meneer deze situatie de volgende ochtend uitgelegd en gevraagd wat hij wilde. Hij wilde wachten en van de importeur vernemen wanneer er weer voorraad kwam. Omdat er geen harde datum was af te geven heeft de klant aangegeven te willen wachten. Een week later annuleerde de klant alsnog. Nadat de distributeur de annulering bevestigde is de betaling afgelopen vrijdag, dus 2 dagen na bevestiging van de annulering verwerkt. De klant heeft blijkbaar geen reserves om deze normale afwikkeling af te wachten en belde meermaals. Hierop aangegeven dat de wettelijke termijn 2 weken is, en dat we dit dus al aanzienlijk sneller dan normaal verwerken. Jammer dat hij nu zijn probleem, ons probleem maakt.

Algemeen

Het was makkelijk om te bestellen, te betalen, en het proces te volgen. Geen contact gehad met klantenservice, dus daar kan ik niks over zeggen.

Winactie

Algemeen

Duidelijk webshop met een zeer handige handige chat functie!
Onze bestelling was netjes op tijd geleverd.

Algemeen

Goed overzichtelijke webshop met zeer aantrekkelijke prijzen. Dit was mijn eerste bestelling en het is mij prima bevallen. Snel, lage prijs en een goede service. Zal hier vaker bestellen.

Verzending

Verzending is prima verlopen. Kon goed volgen de status van de bezorging en de laptop is in goede staat ontvangen.

Klantenservice

Op de dag van de bestelling had ik Beat-it.nl gebeld met de vraag of ik de bestelling nog voor Pasen zou kunnen verwachten. Werd direct geholpen en op een vriendelijke manier geïnformeerd.

Algemeen

Ik koop hier al jaren, vaak zeer goede prijzen en voorraad positie. Dat is voor mij de ideale combinatie

Verzending

Goed verpakt en een goede transporteur.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Beat-it.nl | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg