Beat-it.nl | zakelijk

14.376 producten en 17.673 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beat-it.nl | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Ik vind de overiges reviews eerlijk gezegd ronduit ongeloofwaardig. Ik er nu voor het besteld. De verwachte leverdatum zou twee weken in de toekomst liggen. We zijn nu op de kop af een maand verder en krijg zowel na herhaaldelijke telefonisch contactmomenten en verscheidene emails de afgelopen twee weken geen fatsoenlijk antwoord. "we moeten het uitzoeken' en vervolgens lijkt niet de moeite te nemen om mij dan terug te bellen of te mailen.....En als ik dan na poging 6 proberen te benadrukken dat het vervelend gaat worden, dan krijg ik een dom verhaal over het feit dat er altijd 'twee kanten aan een verhaal zitten'....
Heel moeilijk is het volgens mij niet. Ik bestel, betaal, vraag een update omdat de initiele levertijd is verstreken en ik hoor niets. En dan komt er dus tot 6x toe geen enkele reactie.....

Klantenservice

Zie boven. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, maar uiteindelijk gebakken lucht. dooie mus, dooddoeners, etc.

Ik ken er ook een paar:
Je moet doen wat je zegt en zeggen wat je doet.
Praatjes vullen geen gaatjes
Geen woorden, maar daden.

Levertijd via distributeur opgevraagd. Indicatie is 2 weken.
Jammer dat het dan 3 telefoontjes en 3 emails voor nodig zijn om na 4 weken te horen dat het niet leverbaar is omdat "er afscheid genomen van enkele leveranciers"
Er wordt na een maand mij aan het lijntje te houden en een kleine 900 euro op de rekening te houden, ook geen alternatief geboden of welke hulp dan ook. Zelf een excuus voor het ongemak' was blijkbaar teveel gevraagd.

Eerste en laatste bestelling dus.

En beat-it had kunnen helpen....Dat kan nog steeds.
Er wordt blijkbaar expliciet gekozen dit niet te doen....

De klant heeft een heel specifieke geheugenmodule van Kingston besteld, die ook niet op voorraad stond. En bij dit soort modules kan het soms heel lang duren, zonder dat er een (bevestigde) leverdatum is af te geven.

Inmiddels hebben we besloten de order te annuleren en is het betaalde bedrag teruggestort. Jammer dat we niet hebben kunnen helpen.

Algemeen

Duidelijke website en prima ingebouwde chat. Via chat indicatie gekregen van levertijd (volgende dag) van een 10TB harddisk die elders lastig leverbaar was. Na bestelling werd ik ook nog perfect op de hoogte gehouden door de medewerker achter de chat. Raymo, een dikke pluim van mij!

Verzending

Snelle bezorging; donderdag besteld, vrijdag in huis.
Product kwam van Ingram Micro en was zoals je mag verwachten ook prima Ingepakt.
Bezorging was via DHL.

Klantenservice

Via chat om extra info gevraagd, met name over levertijd. Door medewerker Raymo verzekerd dat t volgende dag bezorgd zou worden en dat hij hem persoonlijk in de gaten zou houden. Bezorging was stipt en bovendien kreeg ik per mail ook nog de Track and Trace link (voor het geval ik hem gemist had)
Uitstekende ervaring dus. mede omdat Raymo prettig in de omgang was (via de chat )

Algemeen

Bij Beat-it een UPS besteld. Ik had hem snel nodig en zag dat hij hier op voorraad was. Van te voren heb ik even contact gehad over de levertijd. Na het plaatsen van mijn bestelling is hij direct verzonden vanuit de leverancier en is hij ruim op tijd binnen gekomen.

Klantenservice

Vooraf contact gehad over de levertijd, communicatie was vlot en duidelijk.

Algemeen

Vandaag besteld morgen in huis hebben ze waargemaakt. Via de chat gevraagd of ze het product daadwerkelijk op voorraad hadden en ik het in huis kon hebben de dag erna.

Klantenservice

Via de chat gevraagd of het daadwerkelijk de volgende dag bezorgd kon worden (en dat was gelukt) en de dag erna (toen het product binnen was) nog even gevraagd wanneer ik de factuur kon verwachten.

Algemeen

Tot tweemaal iets besteld bij dit bedrijf, tot tweemaal toe kreeg ik geen verzendmelding oid, zelf maar eens achter aan gemaild. Kreeg vrij snel antwoord (bij beide orders toevallig), dat het product wat ik gekocht had niet meer op voorraad was (voor die prijs), maar wel leverbaar was voor fors veel meer. Prima als je als bedrijf fouten maakt, maar neem dan het verlies ook en lever gewoon je product uit. Mocht je dit niet doen communiceer dit dan met de klant. Voor mij geen Beat-it meer.

Er is geen fout gemaakt, maar het bestelde item (een retourgekomen laptop, en dus met korting op de site aangeboden), was niet meer leverbaar.

De voorgestelde prijs van de nieuwe HP ProDesk 600 is met ¤ 625,- ex. BTW de laagste prijs in Nederland.

Algemeen

Bestellen/betalen ging vlot en makkelijk. Online chat is handig.
De gehele beleving was alleen iets anders. zie hieronder.

21-4-2017 besteld
Het bestelde product was de volgende dag verdwenen van hun website.
Dus ik vroeg aan hun of mijn bestelling goed ging komen.
Het antwoord was dat ik rekening moest houden met een lange levertijd. Dat had ik op hun website kunnen zien. Daarbij werd gevraagd of ik mijn order wilde annuleren. Daar antwoordde ik bevestigend op.

Toen meerdere keren via de mail gevraagd om mijn annulering te bevestigen.
Dit is uiteindelijk een paar dagen later gebeurd over de online chat. Waar ik allervriendelijkst werd geholpen. Jammer was dan ook dat ik een week later te horen kreeg dat mijn bestelling was verzonden. Na communicatie over en weer heb ik toen de levering geweigerd. Daarna nog een aantal keer op de online chat gezeten om mijn bestelling gecrediteerd te krijgen, wat dus 7-6-2016 gebeurd is.

Achteraf was de levering nog vrij vlot geweest als ik niet geannuleerd had.
Als ik dat in het begin had geweten had ik nooit deze bestelling geannuleerd.

De klantenservice via de mail kwam bij mij nogal bot over. Alles lag aan mij en had moeten weten dat er een backorder bij de leverancier was.

De instapserver die door meneer is besteld werd veel verkocht, alhoewel niet op voorraad. Vanwege de opbouw van backorders, met vragen en onvrede van dien, is daarom besloten geen nieuwe orders meer te accepteren. Het item werd van de site gehaald.

De annulering van meneer kwam net op het moment dat de servers waren binnengekomen. Er is vrijwel dagelijks contact geweest met meneer over de terugstorting van de betaalde ¤ 300. Wij hebben hem netjes geholpen en elke keer de check gedaan of de importeur de credit had gemaakt. De dag dat dit gedaan was is het betaalde bedrag gelijk teruggestort.

Alhoewel het om een gering bedrag ging en meneer zeer frequent informeerde hebben we hem steeds netjes geholpen.

Klantenservice:

Prima service, snelle levering. Ook hulp via chat op website heb ik als erg prettig ervaren.

Algemeen

Een MFC prprinter van Xerox besteld, het blijkt ( na 1.5 uur telefonisch overleg met klantenservice van Xerox) dat geen OCR ondersteunend software levert. Retour zending naar Beat -it is onmogelijk.

Verzending

4 dagen na bestelling geleverd, eerst betalen als onbekend bedrijf dan pas verzenden wij iets.

Klantenservice

Begint direct fout, onkundig en ongetrained persoon aan de telefoon. Na mijn mededeling dat iets teruggestuurd moet worden en dat procedure voor terugsturen op website niet te vinden is krijg ik een antwoord : "dat kan niet!????" Pas daarna is de vraag maar waarom terug sturen. Blijkbaar staat op pagina 8 van hun AV dat ze niets accepteren.

Eerst met jurist overleggen voordat hier iets kopen. In overige reactie op deze site blijkt dat ze steeds naar een fabrikant terug verwijzen en zelf geen zinnige enkele actie ondernemen om klant tevreden te stellen.
Reacties van Beat-it op deze site zijn constant: klant is schuldig wat goed te lezen bij elke antwoord die ze op de klacht hier zetten.

Beste Beat it. Medewerkers van Xerox hebben 1.5 uur gezocht of er wel een oplossing of niet is, dus verdiepen in een bestelling is erg moeilijk. Overigens is dat gesprek ondanks negatieve resultaat wel met een glimlach afgerond.
Voor de rest leest u uw overige commentaren op alle klachten hier, steeds enorme arrogantie en beschuldigende taal. Kijken effen naar HP en tas klacht eerder.
Tegenwoordig zijn nagenoeg alle online winkels overgestapt naar zeer makkelijke rembours procedures, vaak gratis ongeacht de reden voor terug sturen.

Overigens in verkoop is klant de koning frase blijkbaar niet bekend.

Jammer dat meneer niet de hand in eigen boezem steekt en de schuld volledig buiten zichzelf zoekt. Zoals telefonisch aangegeven: als iets niet werkt zoals het zou moeten werken, lossen we dat op. Punt. Maar tot op dit moment heeft meneer dit nog niet duidelijk kunnen maken. Maar zijn eerste reactie was: ik stuur het gewoon terug. En zo werken we niet. Wel erg makkelijk om ons dan onkundig en ongetraind te noemen. Meneer leest zelf de retourprocedure niet (deze is opgenomen in de voorwaarden en met 1 pagina volledig beschreven, in Jip en Janneke taal) en/of begrijpt deze niet: "bij elke antwoord die ze op de klacht hier zetten".

Kortom: de klant heeft zichzelf niet voldoende verdiept in de mogelijkheden van het aangeschafte apparaat en wil de rekening daarvoor maar volledig bij ons leggen. Nu dat niet kan, wendt hij zich tot het plaatsen van negatieve reviews.

#jammer #onnodig

Pidi Karma 3,01K
Algemeen

Beat-it was de goedkoopste in het rijtje en had alles op voorraad. Het zoeken en bestellen op de wesbite verliep verder prima.

Verzending

Verzending verliep prima, maar het zou wel fijn zijn als de koper net iets beter op de hoogte wordt gehouden door de status van de bestelling aan te passen. Je kunt nu niet zien of de bestelling wel of niet verzonden is. Omdat er feestdagen voor de deur stonden, was ik even bang dat het niet gelukt was. Pas 's nachts ontving ik een mail van de bezorgdienst met de tracker.
Verder prima.

Klantenservice

Via de chat een vraag gesteld en direct een antwoord gekregen. Handig.

Algemeen

Goede service van Beat-it, switch gekocht. Was even een hakkefietje maar zeer goed opgelost.
Ga zeker nogmaals gebruik maken van hun scherpe aanbiedingen.

Verzending

Snelle levering en goed verpakt. Alles zat erbij.

Klantenservice

We hadden kleine uitdaging maar is goed opgelost, dat is de service die we graag zien.

Algemeen

Website is goed georganiseerd en artikelen zijn eenvoudig te vinden.
Order(systeem) is goed en afhandeling prima.
Mogelijkheid om tijdens orderproces te chatten en wordt ook goed opgevolgd.

Verzending

Punctueel, te volgen via orderstatus.

Algemeen

Snelle en overzichtelijke site, snel besteld en betaald. Levering ook zeer vlot. Prijzen uitstekend. Wanneer je iets wil bestellen, snel antwoord. Maar als er iets mist in de bestelling... dan begint het gedonder.

Klantenservice

Op 21 maart bestelde ik een HP Elitebook. Op 22 maart werd deze verzonden. Op 23 maart kreeg ik de laptop. Wat bleek, verkeerde steker. Niet voor Europa maar voor whatever land waar men drie platte pinnen in het stopcontact steekt.
Ook ontbrak de gratis HP tas die bij de advertentie/bestelling stond.
Na talloze mailen heen en weer mailen werd me verzocht om het zelf dan maar met HP op te lossen door hen te bellen. Zo gezegd zo gedaan.. denk je. 33 minuten in de wacht bij HP, toen voor het eerst een mens gesproken en na nog eens 11 minuten kwam de oplossing: we sturen u een nieuwe steker toe. GOH!
Moet ik dit zelf doen allemaal, terwijl ik de laptop toch echt bij BeatIT heb gekocht en niet bij HP? Waardeloze service. Ik heb dus een maand(!) moeten wachten op de tas (minder erg) en op de juiste steker (zeer vervelend).

Na de melding van de klant dat er een verkeerde stekker door HP was meegeleverd hebben wij gelijk met de distributeur van HP contact gezocht. De reactie: laat de klant maar met HP bellen en dan een zgn. DOA formulier regelen. Dan wordt de laptop vervangen. Tja.. alsof de klant vanwege een stekker op een vervanging van een reeds geďnstalleerde laptop zit te wachten.

De klant had geen acuut probleem, dus met zijn belang in ons achterhoofd hebben wij dit hogerop gespeeld, om dit scenario maar te voorkomen. Zonder resultaat. Uiteindelijk blijkt HP het dus zonder complete vervanging op te lossen en daar zijn we gelukkig mee. Jammer dat de informatie van de distributeur niet juist bleek.

Voor het overige geldt dat de garantie altijd door HP afgehandeld wordt. Uiteraard. Dat is overal zo. En deze klant wist dat ook, want hij had in 2016 ook al eens een garantieafhandeling via HP.

Algemeen

Ik zocht een tijdje naar de Synology 1515+ en na mail contact te hebben gehad met Dhr. Gerrits kwam er een leuke aanbieding.

Verzending

Prijstechnisch super goed voor elkaar
Product kwam snel en de Track&Trace is ook een pluspunt
Weekend besteld dinsdag in huis ( 2de paasdag zat er tussen )

Klantenservice

Mijn ervaring met beat-IT is dat ze snel reageren.

Algemeen

we hadden nieuwe accu's nodig voor onze UPS en kwamen zo bij Beat-it terecht.
ze konden de ORIGINELE direct leveren en tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
De andere dag waren deze al in huis!

Topservice!!!

Verzending

de levering geschiedde de andere dag en is correct afgeleverd.
snelle en goede levering!

Algemeen

2x proberen contact op te nemen. 2x geen gehoor. Na de 3e keer een leugenachtig verhaal dat een type printer niet meer te leveren zou zijn (maar wel voor een hogere prijs).
Maar liefst 3 weken moeten wachten op een bestelling die ze eigenlijk niet willen leveren.

Klantenservice

2 contact beloven om terug te bellen en niet doen.

De betaling van deze bestelling is pas een week later binnengekomen. In een week kan er erg veel gebeuren en is deze refurbished printer niet langer leverbaar (en deze stond daarmee ca. 10% onder de laagste prijs op Tweakers.net).

We zijn gewoon telefonisch bereikbaar via 0800-BEATITNL of 085-3036150. En ook per chat of per e-mail.

Try us..

Klantenservice:

Ontzettend goed geholpen. Had dringend een moederbordje nodig, maar was nét voor mijn neus uitverkocht. Via de chatfunctie (en een buitengewoon meedenkende medewerker) razendsnel een alternatief product kunnen kiezen, dat nog binnen een dag verstuurd kan worden ook. Als er iets is waar ik als zakelijke klant heel blij van kan worden is het dit soort ouderwets sterke klantvriendelijkheid. Echt een keiharde aanrader !

Algemeen

Prettig (en zeer snel) klantcontact, zeer snelle levering, kundig product advies, kortom uitermate professioneel geholpen.

Verzending

Vanwege een spoed project (demo) was snel een nieuwe PCIe M2 SSD nodig, na kort contact via de website (chat) werd dit direct in orde gemaakt.

Klantenservice

Erg goed, vragen werden direct beantwoord.

Klantenservice:

Bestellen gaat eenvoudig en de chat functie is ook erg handig waar direct gereageerd word.

Algemeen

Overzichtelijke website, scherpe prijzen en diverse mogelijkheden om te betalen. Bij vragen kun je makkelijk een chatbericht openen.

Verzending

Alle spullen keurig netjes verpakt ontvangen en het werd zelfs in deellevering bezorgd.

Klantenservice

Snel en correct geholpen na een wijziging in de offerte.

Klantenservice:

vriendelijk geholpen door Beat it, netjes de bestelling doorgeven. goed advies wanneer er om gevraagd word.

Scorekaart voor Beat-it.nl | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg