Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Beat-it.nl | zakelijk

3.235 producten en 3.532 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beat-it.nl | zakelijk

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het is meerdere keren voorgevallen dat er bij Tweakers en op de website van Beat-it staat dat het product op voorraad is, terwijl dat niet zo blijkt te zijn.
Je hoort vervolgens niets. Als je er achteraan gaat is de klantenservice erg onvriendelijk en geven ze hun leverancier de schuld, terwijl ze op Tweakers levering binnen 24u melden.
Soms vragen ze ook bij te betalen omdat hun leverancier het product niet kan leveren en ze moeten uitwijken, tewijl hun website aangaf dat er voorraad was.

Klantenservice

Onvriendelijk en je moet altijd zelf overal achteraan. Dit is gebaseerd op meerdere ervaringen.

Onjuist. De klant vraagt naar de voorraad en betaalt pas 8 dagen later. Tja.. Vervolgens houdt de man bij hoog en laag vol dat het geen week geduurd heeft. Geconstateerd met de feiten krijg je:

Flikker op. En deze review.

Goed hoor. Magehost, erg professioneel dit.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Beat-it.nl is een zeer servicegericht, klantvriendelijk en prijsconcurrerend bedrijf.
De website is gebruiksvriendelijk en de juiste prijzen worden getoond.
De producten zijn makkelijk te bestellen en te betalen.
Het belangrijkste is dat de klantenservice van Beat-it.nl voor en na het bestellen goed bereikbaar is en de service is top.

Verzending

De levering was snel en met zorg verpakt.

Klantenservice

De klantenservice is servicegericht en zeer klantvriendelijk.
Er wordt goed naar je geluisterd en netjes te woord gestaan.
De klachten worden goed en daadkrachtig opgepakt.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 24 februari een bestelling gedaan van een 10-tal USB-sticks. Allemaal dezelfde, standaard kingston 8GB. Op voorraad, dus normaal binnen 1-2 dagen in huis.
Bestelling van exact 100 euro.

Geen haast bij, dus weinig bij nagedacht. Totdat ik een USB-stick nodig had en de voorraad op was.. Toch maar eens checken, want ik had er toch besteld?
Orderstatus: In Verwerking.

Inmiddels was het 9 maart.. 2 weken verder.

Gebeld, het werd gelijk gecheckt, ze kwamen er op terug. 15 minuten later een melding dat ze verzonden waren.
Op 10 maart waren ze dan ook netjes binnen.

Waarom de bestelling 2 weken heeft 'liggen wachten'? Geen idee.
Ik had er geen haast bij, dus ik zou het hier verder bij gelaten hebben.
Ware het niet dat Mr. Gerrits zelf vervolgens een mail stuurt of ik een review achter wil laten. Tja, dan zal ik dat braaf doen.

Geen/slechte communicatie over langere levertijd. Als je belt is het er ineens een dag later. Dus er was voorraad.. (Net als ten tijde van bestelling). Waarom dan niet gewoon direct versturen?

Verzending

Zie de korte toelichting zoals hierboven beschreven.
- Op voorraad tijdens bestelling
- 2 weken geen communicatie
- bij dubbelcheck status 'in verwerking'
- Na telefonisch contact binnen 1 dag binnen.

Klantenservice

Prima te woord gestaan en na contact dus ook prima en snel geholpen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het bestelproces is niet zo recht toe recht aan. Je bestelling is een tijdje in behandeling en tijdens dat proces kan blijkbaar de prijs nog wijzigen. Daar werd bij mijn bestelling op gehint, maar niet doorberekend.

Verzending

Goed verpakt. Redelijk snel verzonden.

Klantenservice

Redelijk vlotte beantwoording van mijn vraag.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Voor een NAS DIY build naar een een flex-atx voeding gezocht.
De gewenste FLEXGURU 300 flex-atx voeding van FORTRON voor een goede prijs bij Beat-it gevonden.
Hierna als particulier de bestelling en betaling zonder problemen kunnen uitvoeren.

Klantenservice

Helaas moeten ondervinden dat de bestelde voeding niet goed in mijn ITX case bevestigd kan worden. Daarom mijn bestelling de volgende dag moeten annuleren. Via de mail vriendelijk geholpen en ze hebben mijn gemaakte bestelling direct geannuleerd. Omdat het bestel proces wel al in werking gesteld was, moest ik wel eventjes op terug betaling wachten. Maar daar heb ik alle begrip voor.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bagger, alles bij Beat-it is een zgn 'aanbieding', waarvan achteraf de prijs kan worden verhoogd, en zelfs hun orderbevestiging betekent niets. Besteld binnen de verder onzichtbare termijn van de 'aanbieding', en ook voorraad aanwezig op de website, maar toch onderstaande berichtje 3 dagen later:

Beste ***,

U heeft vrijdagavond een bestelling geplaatst, dank daarvoor. Er liep echter een promo t/m vrijdag en die is nu voorbij. Ik kan het bestelde niet meer voor deze prijs leveren. Ik heb de bestelling nu maar geannuleerd. Als u alsnog voor de huidige prijs wilt bestellen, kunt u opnieuw een bestelling plaatsen. Maar helaas wel een redelijk prijsverschil. ☹

Met vriendelijke groet,
drs. R** G***

Beat-it.nl"


Antwoord van Beat-it.nl op recensie:
Meneer bestelt op vrijdagavond 20.39u een Surface, op rekening. De bestelling wordt maandag in behandeling genomen. Tijdens checken kredietlimiet blijkt dat de prijs per vandaag is verhoogd (detail: nog steeds hebben we de beste prijs in Nederland). Maar door een einde promo vanuit Microsoft is de prijs van vrijdag niet meer te maken. Die dingen gebeuren en dat zal altijd zo blijven. Gelukkig gebeurt dit zelden. Anders dan meneer suggereert.

Reactie misleide klant
En als dit dan zo zelden voorkomt, zoals uit de Beat-it reactie beweert, zorg dan dat je als een beetje vent je orderbevestiging gewoon gestand doet, en neem je dat zeldzame verliesje gewoon incidenteel. Beats-me

Reactie Beat-it op zijn toegevoegde laatste alinea: denkt u serieus dat we € 212 toeleggen op een bestelling van € 1158? Dat is geen verliesje meer. Als het om een paar tientjes ging, soi. Maar dit gaat niet. En opnieuw: de hebben nog steeds de laagste prijs van Nederland.

Jawel, 66 eurocentjes lager dan trusted shops als Redable of Paradigit, die wel afspraken normaalgesproken nakomen

Klantenservice

Ietwat onbeschofte man aan de telefoon bij klantenservice van Beat-it.

Niets toe te voegen aan onze reactie. Conclusie sneeuwt alleen wat onder wellicht, dus daarom nog even: we hebben de laagste prijs van Nederland voor deze Surface. Ook na afloop van de promo.

https://tweakers.net/pric...ver-voor-consumenten.html

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

24 December: Bestelling geplaatst. 5 Op voorraad werd vermeld op website. Levertijd 1-4 werkdagen volgens de website. Dus bij 5 op voorraad verwacht ik toch wel binnen een week geleverd te krijgen. Bestelde item was namelijk nodig op 12 januari voor een 3 daagse bijeenkomst, ruim op tijd lijkt me.
Betaling bestelling: Op rekening. (staat nergens vermeld dat je moet voldoen aan bepaalde voorwaarden, de optie is er gewoon)
Ze schermen ook op de site met: Betalen na levering!
Zoek je verder bij betaalmethoden staat er dat een VOF de eerste order vooruit moet betalen....

28 December: Eerste reactie: Het is uw eerste bestelling bij Beat-It, u kunt niet op rekening bestellen. Daarop direct met overschrijving geld overgemaakt en per e-mail melding van gemaakt.

30 December: Bericht dat de betaling is ontvangen.
Per email gevraagd wanneer het verstuurd zal worden?

5 Januari: Toen pas reactie, en wel: Het is een back-order, wordt pas 13-januari (!!!!) geleverd en zal waarschijnlijk 14-januari bij u zijn.

Mijn reactie: Wel apart als er bij bestelling 5 op voorraad staan, en op deze dag (5 januari) er nog 3 in voorraad staan. (bel voor reservering)
Voorraad is voorraad toch?

Volgens hun eigen website komt een back-order alleen voor als er GEEN voorraad is. Toch blijft tot mijn uiteindelijke leveringsdatum van 21 januari staan: 3 op voorraad.

12 Januari: Tussentijds geen reactie op mijn opmerking of iets dergelijks. Maar een statusupdate: 13-januari levering, waarschijnlijk 14 januari bij u thuis.
Bestelt om 12 januari te gebruiken, dat ging dus niet meer lukken, via kennissenkring tijdelijk wat geregeld.

16 Januari: Niets meer gehoord, niks ontvangen. Toen maar mailtje weer gestuurd: Computer al binnen?

19 Januari: Jawel, weer eens reactie. Wat denk je? Helaas, het is een Back-order, pas 28-Januari (!!!) geleverd en 29e waarschijnlijk bij u.
Terwijl op dat moment nog steeds op website staat: 3 in voorraad (bel voor reservering)
Mijn gedachte dus opnieuw, is er nu voorraad of is er nu voorraad? Nogal een misleiding als iemand iets wil bestellen.

Mijn reactie die dag per e-mail: hoe slecht ik het wel niet vond hoe deze bestelling werd afgehandeld.
Op moment van bestelling op 24 december waren er 5 (!!) in voorraad en het is inmiddels 19 januari en nog geen computer tot 28-januari waarschijnlijk.
Nu eens de Drs. Raymo in CC gezet , hopende dat er wellicht wel eens reactie komt binnen 48u....

20 Januari: Warempel, binnen 24u een reactie: Meneer, tegen de tijd dat u had betaald was de voorraad weg.

Nou STEL, dat is zo , had dat dan gemeld op 28 December toen u mij om een andere betaling vroeg.

Simpel: Meneer , u kunt nu nog betalen, maar het zal een back order worden!

Dan bestel ik het lekker ergens anders.
Daarnaast, pas dan netjes je website aan: UITVERKOCHT tot eind januari!
Nee , constant erop laten staan: 3 op voorraad. Pure misleiding om mensen te laten bestellen.

Maar wat denk je, dezelfde dag ineens een e-mail: Ze zijn NET binnengekomen!

Wat een toeval weer.

20e verzonden, 21e in huis. Eindelijk.

Verzending

Veel te laat geleverd uiteraard, als je op 24 december iets bestelt en het op 21 januari eindelijk ontvangt. Dit vooral terwijl het op: IN VOORRAAD staat.

Klantenservice

Na ontvangst van mijn bestelling, eindelijk, nog eens wat bekeken op internet en dat had ik eerder moeten doen. Nogal wat vergelijkbare recensies te vinden van dit gebeuren.
Zelf ook een negatieve review geplaatst op google voor deze webshop.

Warempel, ze worden steeds vlugger bij Beat-It, als reactie plaatsten ze een negatieve review met foute informatie bij mijn bedrijf OVER deze bestelling :-)

En een email erachteraan met als zin: 'Die heb je terug hoor....'

Nou wat een geweldig professionele reactie van deze zogenaamde Drs. die denkt verheven te zijn boven iedereen.

Mijn antwoord: Dat het wellicht meer over Beat It zegt dan over mij en dat ik zelf verstandiger had moeten zijn eerst de recensies te lezen voor bestelling.

Dan gaat de man nog op de persoonlijke tour reageren en daarbij denken te weten hoe mijn bedrijf in elkaar steekt.

Beste man, bij deze: Probeer het bij jezelf te zoeken, steek eens de hand in eigen boezem en probeer je bedrijf wat beter voor de dag te laten komen.

Voor mensen die willen bestellen:

Uw bestelling zal vast een keer aankomen, uiteindelijk.
Verder is service, klantvriendelijkheid en communicatie bij BEAT IT ver te zoeken.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 21 december is een Synology NAS besteld waar zowel ten tijde van bestellen alsook ruim 3 weken later 4 stuks van op voorraad staan.

Aangezien er na enkele werkdagen nog geen levering had plaatsgevonden en ook geen status update is ontvangen is er telefonisch contact gezocht. Helaas zonder succes aangezien sinds medio december enkel middels een bandje werd aangegeven dat ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn voor de rest van het jaar. Er is vervolgens enkele werkdagen voor de jaarwisseling gemaild maar daar heb ik tot op het schrijven van deze review geen reactie ontvangen.

Begin januari is er na vele pogingen iemand telefonisch bereikt die na ruggespraak met de 'distributeur' aangaf dat de levering begin week 2 zou plaatsvinden waarna ook ter bevestiging nog een mail is ontvangen met een leverdatum. Uiteindelijk is die datum niet waargemaakt en voelde ik mij al, achteraf gezien terecht, aan het lijntje gehouden.

Na wederom diverse pogingen om telefonisch contact te krijgen vernam ik dat de levering nog niet heeft plaatsgevonden omdat de unit uit Azië moet komen. Op basis daarvan is zowel telefonisch als schriftelijk een annulering van de bestelling ingediend. Dit aangezien een levertermijn van 30 dagen hoogst ongebruikelijk is voor een courant model dat elders in december al goed verkrijgbaar was en nog steeds goed verkrijgbaar is. In hun leveringsvoorwaarden is hier netjes een voorziening voor ingebouwd maar die is discutabel aangezien het gaat om een product waarvan is beweerd dat het op voorraad is en waarvan dan ook mag worden verwacht dat deze binnen een redelijke termijn wordt geleverd.

In hun leveringsvoorwaarden staat dat er af magazijn wordt geleverd tenzij anders gecommuniceerd. Zowel ten tijde van het plaatsen van de bestelling alsook in de 2 weken daarna is niet uit eigen beweging gecommuniceerd dat zij geen voorraad hebben maar dat het nog moet worden geïmporteerd met een levertijd van enkele weken.

Op basis van valse informatie en voorwendselen zijn wij over gegaan tot een koop waarbij uiteindelijk herhaaldelijk tot enkele werkdagen voor de verzending is aangegeven dat de order moet worden geannuleerd. Tegen beter weten in zijn zij enkele dagen na de verzoeken alsnog overgegaan tot levering waardoor de levering uiteindelijk 4 weken in beslag heeft genomen. Het product retourneren is volgens hun, ondanks de vele misleidingen en nalatigheden, niet mogelijk omdat mij wordt verweten niet tijdig de order te hebben geannuleerd.
De zoveelste onwaarheid die ditmaal zelfs afkomstig is van een medewerker met een, voor de branche niet relevante, titel. Van een medewerker die met een titel pocht mag worden verwacht dat hij alle communicatie goed heeft doorgenomen en correct en klantvriendelijk reageert in plaats van onzinnigheden uit te kramen.

Met de mededeling dat ik dan maar juridisch advies moet inwinnen tracht men mij uiteindelijk af te wimpelen.

Vanwege SARS-CoV-2 is er begrip voor langere levertijden mits hier netjes over wordt gecommuniceerd middels een status update maar deugdelijke communicatie is helaas ver te zoeken.

De klantonvriendelijkheid, het voor de gek houden van klanten met onwaarheden en verkeerde- en misleidende informatie voorschotelen is onacceptabel en dit is dan ook voor mij de laatste keer dat hier wat wordt besteld. Dat ik deze ogenschijnlijke, getuige de overige reviews, malafide organisatie op alle vlakken nog met 1 ster waardeer mag als coulant worden aangemerkt.

Deze kwestie is dermate schofferend dat ik het, na hier 20 jaar voornamelijk passief te hebben 'geparticipeerd', niet kon nalaten een post/review achter te laten om anderen te behoeden van uren gesteggel met een partij die kennelijk een klant als melkkoe in plaats van 'zakenrelatie' ziet.

Verzending

De periode van het plaatsen van een bestelling tot het daadwerkelijk in ontvangst mogen nemen was 4 weken.

Klantenservice

Zeer slecht te bereiken ondanks de SARS-CoV-2 situatie en feestdagen waar rekening mee is gehouden. Vanaf kerst bijna 2 weken telefonisch onbereikbaar met enkel de automatische mededeling dat communicatie enkel per mail mogelijk is. Men schroomt niet om de klant aan het lijntje te houden en onwaarheden te verkondigen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bij beat-it op 27-12-2020 de Synology 1821+ besteld maar door fout van mij (google autofill) niet opgevallen dat ik als particulier hier niet kan bestellen. Bij bedrijf stond privé automatisch ingevuld waardoor ik door kon naar het afrekenen. Nogmaals dit is een fout van mij en beoordeel ik het bedrijf niet slecht op, waar het mijn inziens fout gaat is bij het behandelen van deze fout.

Klantenservice

Gezien de bestelling 05-01-2021 nog niet was verstuurt en wel op voorraad is en het bedrijf op tweakers aangegeven heeft dat de levertijd 24/5 is voor dit product ben ik toch gaan bellen.
Hier werd ik in eerste instantie netjes te woord gestaan en zou ik binnenkort terug gebeld worden om aan te geven wat de reden is van de vertraging.
Hierna kreeg ik het mailtje dat ze geen bedrijfsgegevens van mij kunnen vinden. Ook dit mailtje was netjes geformuleerd en gaf aan dat ik kon mailen of bellen voor vragen.
Ik dus weer gebeld om aan te geven dat ik inderdaad geen bedrijf ben en dan graag mijn geld terug wil zodat ik hem ergens anders kan bestellen, mij werd aangegeven dat ik het geld binnen een paar dagen terug heb.

Na 6 dagen nog geen geld terug te hebben ontvangen toch gebeld om te vragen of er misschien iets fout was gegaan gezien er tegen mij een paar dagen was gezegd, in dit gesprek was al het fatsoen van het bedrijf de deur uit en werd mij niet subtiel verteld dat het mijn fout is en dat ik het bedrijf hiermee veel administratie verzorg. Ik probeerde nog steeds vriendelijk de tip te geven dat ze het kvk/btw veld verplicht kunnen maken waardoor dit soort fouten minder snel gemaakt kunnen worden, helaas werd ik hierdoor uitgekauwd dat artsen geen kvk nummer hebben en dat ze daarom dat niet doen.

Ik heb dus geen ervaring als bedrijf zijnde hier iets te bestellen maar het feit dat je zelf achter je bestelling aan moet en tevens als je zelf een fout maakt je op een zeer onprofessionele manier hier op word gewezen zegt mij dat er betere leveranciers/winkels zijn wat betreft de telefonische behandeling.

Beste Ricardo, dank voor je review. Ben alleen bang dat je niet helemaal eerlijk bent hier. Uiteraard staat privé niet standaard voorgevuld bij de bedrijfsnaam. Dat is, ook nu, makkelijk te reproduceren. Daarbij staat bij Tweakers ook duidelijk aangegeven dat we alleen aan zakelijke afnemers leveren. En om hier op je tip in te haken: veel zakelijke klanten hebben geen KvK nummer (denk bijv. aan overheid, artsen etc.), en ook een BTW-nummer is niet altijd van toepassing. Dus deze velden zijn niet verplicht te maken. We vragen wel om de bedrijfsnaam. En je hebt er zelf voor gekozen om hier "Prive" in te vullen.

Dan over de betaling: deze is binnen een week teruggedraaid. Normaal is dat met een paar dagen. Maar vorige week was de jaarafsluiting en dus heeft het een paar dagen langer geduurd. Maar nog altijd ruim binnen de wettelijke termijn. En daarbij: je meende kritiek te kunnen leveren op deze afhandeling (...) maar heb er inderdaad op gewezen dat je ook de hand in eigen boezem kan steken. Je zadelt ons op met handelingen en kosten, waar niets tegenover staat. En met als klap op de vuurpijl deze review. Knap hoor..

Fijne dag.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 11 december Laptop besteld die volgens website op voorraad was. Nu 22 december nog geen verzendbericht, ook niet nadat mij vrijdag 18 december was verteld dat hij dinsdag bij mij zou arriveren. Zou terug gebeld worden, heb zelf maar gebeld.....Erg slechte zaak. 11 dagen levertijd voor een webshop waar zogenaamd het product op voorraad is is erg slecht. Ik bestel hier nooit meer! Net proberen te bellen, krijg je doodleuk een berichtje dat ze door vakantie slechter bereikbaar zijn en dat je maar een mail moet sturen. Dit kan echt niet.

Klantenservice

Bellen niet terug en vertellen iets wat niet klopt. Informatie op website klopt dus niet.

Toen meneer bestelde, stond bij het product:

Nog 2 beschikbaar (bel voor reservering)

Dat is niet gedaan. Het staat erbij omdat, door corona, laptops op dit moment in razend tempo verkocht worden. En 2 stuks; daar kun je niet veel mee. Verder zijn we prima bereikbaar geweest, meneer heeft ons ook gesproken, maar deze week niet. Er wordt teveel gebeld door alle leveringsproblemen bij de fabrikanten en de transporteurs. Over het onderdeel mailen: het is topdrukte deze weken. Waarom zou dat niet kunnen? Retorisch.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling geplaatst, stond erbij dat het op voorraad was. daarna 4-7 dagen zit nu 26 dagen om mijn bestelling te wachten. steeds contact gezocht en de melding dat ze wat zouden laten horen. 3 geen bericht. kan hem ook niet meer annuleren.

Verzending

na 26 nog niks ontvangen. steeds wordt de lever datum uitgesteld.
besteld op 20-11-2020 en vandaag 16-12-2020 nog steeds niets binnen.

Klantenservice

Meerdere keren contact gehad. steeds de melding dat ze wat zouden laten horen. 3 keer niks gehoord. daarna op de chat afgegooid.

Vrijdag 20/11 om 19.06 2 stuks besteld, stonden er 3 op de site, met duidelijk erbij: Bel/chat voor reservering. Dat is niet gebeurd. In deze corona markt, waarbij de pc's continu wegvliegen, kan dat gebeuren. De pc's zijn doorbesteld en we hebben bij de distributeur aangevraagd of er geannuleerd kon worden. Dit is afgewezen waarna we opnieuw, met uitleg, verzoek hebben gedaan. Maar dit wilde meneer niet afwachten.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goede webshop, veel keus, reageren goed op mail.
Voorraadindicatie is slecht, "op voorraad" kan ook betekenen dat het op voorraad is in Duitsland en dus over een week geleverd wordt, slecht, geef dan een verwachte levertijd op in de webshop.... ik betaal de volgende keer iets meer bij een ander, dan heb ik het max 2 dagen later.

Klantenservice

Reageren goed op mail.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling geplaatst voor een HP Elitedragon fly, nadat ik hem na 2 dagen nog niet onvangen een mail gestuurd, en komen ze met een reden dat de prijs niet goed stond en het gaan uitzoeken ,helaas na 1,5 dag wachten nog geen reactie , nu de order geannuleerd , hierop wordt gelukkig snel gereageerd

Klantenservice

jammer dat ik er zelf achteraan moet dat het product niet gestuurd is, reageren wel snel op mails

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

via de chat gevraagd of ze de producten op vooraad hadden, dit was het geval 2x een surface pro x. Dus snel overgegaan op bestellen, omdat het 1650 was wilde ik zeker weten dat die nog verstuurd zou worden en dit werdt bevestigd.

Verzending

1650 besteld en alsnog dezelfde dag verzonden en de dag daarna ook binnen. helemaal top en goede communicatie

Klantenservice

zoals hierboven aangegeven gevraagd of het product wel echt vandaag verzonden kon worden, dit was geen probleem. nadat ik had betaald kreeg ik de bevestiging dat die verstuurd was. Aangezien ik de surface pro X echt de dag daarna nodig had voor een project was ik blij dat ze hun woord na kwamen!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Vanaf offerte aanvraag tot levering goed geregeld. Duidelijke informatie op de website en eenvoudige bestelproces. Bestelde artikelen kunnen aanschaffen voor een zeer scherpe prijs.

Verzending

Snelle levering, de producten de volgende dag ontvangen.

Klantenservice

Zeer vriendelijk contact en vragen werden snel beantwoord

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik had een HDD besteld die op voorraad was. Drie maal voor gebeld en 1,5 week gewacht omdat mijn bestelling de status in behandeling bleef houden. 1 ste maal dat ik belde werd mij verzekerd dat het product binnen een week bij mij zou afgeleverd worden. 2 de keer zou er onderzocht worden wat er aan de hand is en ik zou een bericht krijgen, Het bericht heb ik nooit ontvangen. 3 de keer werd het weer onderzocht en kreeg ik het bericht terug dat het product niet meer voor dezelfde prijs geleverd kon worden en het misschien nog wel geleverd kon worden tegen een forse meerprijs. niet normale gang van zaken

Klantenservice

Na antwoord van Beat-it op deze review, deze aanpassing. Of hun log systeem werkt niet of ik wordt als leugenaar bestempeld. beide zijn wat mij betreft onacceptabel. De bestelling is 1,5 week oud. Als er issues zijn met de levering of onverwachte prijs veranderingen verwacht ik als klant dat er met mij contact wordt opgenomen om samen een oplossing te bedenken. Nu moest ik er achteraan bellen om uiteindelijk deze mail te krijgen van Beat-It

"Onze hoofdleverancier heeft geen voorraad van de WD disk. We hebben wel een (lokale) leverancier met voorraad, maar dan is de prijs een stuk hoger. Als dat een optie is: de prijs is dan € 325,- ex. BTW. Deze prijs staat inmiddels ook online. Wilt u dit omzetten, annuleren of wachten (helaas heb ik geen indicatie van de levertijd dan)."

Bepaal zelf of je dit bericht als klant zou willen accepteren als je zaken wil doen met deze partij.

We hebben de voorraad aangeboden welke op dat moment beperkt beschikbaar was. Deze leverancier had slechts een aantal exemplaren. De prijs zat € 49 (ca. 20%!) onder de reguliere prijs. Helaas net naast gegrepen. Zelfs de nieuwe prijs, € 325,- is op dit moment de laagste in Nederland. Helaas niks aan te doen. Er zijn verder, naast vandaag, geen andere telefoongesprekken gelogd.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Beat-it adverteerd met zeer goedkope producten en als je dan besteld zegt men dat het niet meer voorradig zou zijn. overal en bij elke distributeur is de pc nog voorradig. zeer slechte service zo.

Klantenservice

Als je iets online aanbied kan je niet uit eigen beweging op deze manier de koop ongedaan maken. er is een overeenstemming bereikt die heb je na te leven.
Nooit meer Beat-it

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

De prijzen, bezorgtijden en bestelopties zijn bij Beat-it.nl helder. Het bestelproces vanaf het selecteren tot aan het betalen van het product verloopt zonder problemen. In de email wel aangegeven dat ik nog diende te betalen, hoewel ik al had betaald. Dit kan voor onduidelijkheden zorgen. Liever die melding weg als er al betaald is.

Verzending

De uiteindelijke levering bleek voor maandag te kunnen, daarom ook blij verrast dat het pakket op de zaterdag al aan kwam. Het aangeven van de exacte levertijd rondom het weekend blijkt op dit moment iets moeilijker te zijn, dit ivm de agenda van de koeriers, aandachtspuntje voor in de toekomst.

Klantenservice

Mij telefonisch direct het antwoord op de vraag over de leveringsdatum kunnen delen, mijn dank daarvoor.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Kreeg een mail dat Exos schijven van 10 TB goedkoop zijn bij hun. En er dus 2 besteld.

Klantenservice

Bestelling is zonder mededeling geannuleerd want Exos schijven van 10 TB zijn niet meer leverbaar...? Wordt daarna een verhaal dat ik particulier ben (dit is in het bestel proces niet van toepassing) en dat ik het heen weer eigenlijk kan krijgen..

Plus dat men niet van plan is om mij (andere) schijven te leveren voor deze prijs..

Wat een deceptie deze zaak, ik bestel er niet meer.

"Wat een deceptie deze zaak, ik bestel er niet meer."

Meneer denkt 10TB disken voor €70 ter stuk te kunnen bestellen. Dus zeg maar op ca. 20% van de normale prijs..

Daarbij stonden de schijven niet meer op voorraad. Het waren voorgaande modellen. Meneer wil wel graag de nieuwe generatie nog voor deze prijzen. Ja, dat willen we allemaal.

En door..

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Bestelling snel geleverd en correct geleverd en de klantenservice antwoord snel. De actie voor gratis tas mocht wat duidelijker op de website staan.

Verzending

Bestelde laptop snel geleverd, verpakking had iets beter gekund (laptopdoos zat los in een grote doos), maar laptop zelf was onbeschadigd.

Klantenservice

Snelle reactie op vraag over actie.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Beat-it.nl | zakelijk

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True