Beat-it.nl | zakelijk

8.028 producten en 9.676 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beat-it.nl | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling ging anders dan normaal maar klantenservice was uitstekend door de hele bestelervaring heen. Product nog niet getest maar zal verder ook niks mis mee zijn naar mijn verwachting.

Verzending

Duurde iets langer dan verwacht maar opvolging van webshop was goed.

Klantenservice

Snelle en duidelijke reactie.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Bestellen bij deze site geen enkel probleem, maar hier beginnen de problemen, ontkenningen, bedreigingen, bizar.........

Verzending

Levering komt niet wanneer jij het verwacht. De website geeft een totaal verkeerde weergave van de werkelijkheid.

Voorraad=NEE, Levering=NEE, Geld terug=NEE, Incassobureau (geld terug)=JA
Voorraad informatie klopt totaal niet en levertijden zijn totaal niet logisch. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice geen reactie of dagen wachten. Annuleren van bestelling wel direct reactie met bevestiging van de annulering. Vreemd dat het dan wel kan. Alleen jammer dat het terug betalen van geld totaal niet gebeurd ook niet na een herinnering van onze kant. Maar inzetten van incassobureau wil wel helpen. Maar dan beginnen ze bij de hand te doen over hun voorwaarden waar ze zich niet aan houden.

Net even andere reviews bekeken en het lijkt een soort patroon. Positieve berichten en steeds negatieve berichten met precies dezelfde strekking. Vooral de reacties bij negatieve berichten zijn zo geloofwaardig en klant waardig. Ben zeer benieuwd of meneer Raymo Gerrits mij ook gaat bedreigen met aangifte doen van smaad zoals bij alle andere negatieve reviews.

De negatieve reviews moet je maar eens serieus bekijken en hier lering uithalen en niet steeds naar de klant wijzen.

Meneer Raymo u speelt graag een spelletje met de klanten, prima maar niet over de rug van klanten. Ik speel geen spelletjes en houdt me puur aan uw gestelde voorwaarden! Of deze voorwaarden enigszins positief en netjes naar de klant opgesteld zijn? Nou NEE, klantvriendelijk is het geen zins.

REACTIE OP REVIEW VAN BEAT-IT:
Precies zoals verwacht geen sorry maar intern bij BEAT-IT gaat iets verkeerd en de klant moet maar even bellen. Nou even bellen, meerdere keren gedaan en daarnaast per email contact gehad en er gebeurd helemaal niks. Pas na het inschakelen van het incassobureau komen ze ineens in beweging. Geld overmaken en daarna sturen ze de volgende email naar het incassobureau:
=================================
LS,

Ik verwijs u naar de overeengekomen verkoopvoorwaarden, artikel 10.4. Met de debiteur is afgewikkeld.

PS grappig dat een technisch failliet c.q. zwaar verliesgevend bedrijf met dit soort spam op de proppen komt

Met vriendelijke groet,
drs. Raymo Gerrits
==========================================

Conclusie:
- BEAT-IT geeft niet de juiste informatie weer qua voorraad.
- Hierdoor geven ze de klant een indruk die niet klopt. --- Bel je hun dan is het vakantie en zijn ze niet bereikbaar.
- Email wordt niet of pas na een paar dagen beantwoord.
- Annuleer je de bestelling, dan gaan er dingen fout in hun systemen. En moet de klant hun contacteren om het goed te zetten. Maar dan gebeurd er nog niks.
- Geld terug duurt 2 maanden nadat incassobureau eerste brief stuurt.
- Negatieve review dan krijg je de wind van voren.

Belangrijkste conclusie: het is allemaal niet hun schuld, sorry hoor je nooit.

En Raymo waarom stuur je een link naar Google Maps van 1 van mijn studentenhuizen in een bericht, BEDREIGING?

=====================================
15 nov. 09:35 CET

Nee, ik ga geen aangifte doen wegens smaad. Je bent mijn tijd niet waard.

Link Google Maps

Lol
Met vriendelijke groet,
drs. Raymo Gerrits
==========================================

16-11-2018 Het verhaal blijft maar doorgaan met leugens en veroordelingen richting de klant die gewoon besteld bij een webshop die hij zou moeten vertrouwen.

KEIHARD BEWIJS: https://goo.gl/maps/V6hUmLWDqZU2

Ja, natuurlijk is de instelling van deze meneer: ik gedraag me onredelijk en ga nu MAX schade toebrengen aan de naam. Maar feitelijk:

Bestelling is door de klant geannuleerd. De annulering is in SAP niet doorgekomen (dat gebeurt als de leverancier de annulering niet aan ons bevestigt OF het annuleringsverzoek niet goedkeurt). Dit kan makkelijk hersteld worden als de klant even belt. Maar nee; gelijk incassobureau erop. Heetgeblakerd type. Uiteraard is het betaalde bedrag teruggestort. Maar eveneens uiteraard: geen kosten. Heeft niks met klantvriendelijkheid te maken of wat dan ook. Gewoon redelijk blijven. Iedereen die annuleert krijgt netjes zijn geld terug. En vrijwel altijd nog binnen een paar dagen zodra de distributeur de annulering heeft bevestigd.

Reactie op de reactie
Het is gewoon ironisch dat deze klant een dubieus handelend bedrijf incassobureau inschakelt met 1,5 miljoen negatief eigen vermogen en oplopende verliezen. En de link naar "1 van de studentenhuizen" is gestuurd omdat dit het officiële vestigingsadres is van een van zijn bedrijfjes (Netdivision B.V. e.a.). Zijn reactie dat dit 1 van zijn studentenhuizen is, is ook een regelrechte leugen. We vermelden deze info omdat de klant willens en wetens koppen, woorden en gebruik van hoofdletters kiest met als enkel doel onze naam te beschadigen. Terwijl zijn hele handelswijze en achtergrond tot dusver enkel dubieus is!

Algemeen

Bestel wel vaker via Beat-it snel makkelijk en eerlijk. indien er een vraag is, gewoon even mailen en je hebt zo een antwoord.

Verzending

Levering via DHL. Afleveren is niet altijd het makkelijkst, maar dat kennen we allemaal denk ik.

Algemeen

Ik heb geprobeerd een 12TB HDD te bestellen, maar helaas hebben ze de prijs tussen het bevestigingsoverzicht en de betaalpagina spontaan aangepast (met zo'n 150 euro, op een bestelling van 370 euro). Uiteraard viel een dergelijk verschil mij bij de betaling direct op en heb ik de betaling geannuleerd.

Na contact is er toegegeven dat een automatisch script heeft ingegrepen omdat de prijs niet goed zou zijn. Dat zou geen probleem zijn, ware het niet dat dit gebeurt is na het tonen van het besteloverzicht. De aanpassing is gedaan zonder verdere melding, en nooit getoond totdat ik bij de betaalpagina aankwam.

Nogmaals melden van het betreffende moment wordt binnen 10 minuten afgedaan met dat dat niet mogelijk is.

Als samenvatting: als je bij Beat-It wil bestellen, zorg er dan voor dat je het bedrag bij de iDeal betaling altijd verifieert met wat je verwacht, of desnoods een opname maakt van het bestelproces.

Klantenservice

Klantenservice reageert snel, maar kan zich helaas niet inleven in de klant en komt niet met een klantgerichte oplossing. Ontkennen van problemen beheersen ze wel.

Dit artikel stond ten tijde van het bestellen op een prijsfout. Maar daarvoor zijn scripts in gebruik. De stelling van meneer dat de prijs gewijzigd is na het bestellen is gewoon pure onzin. Dit kan niet eens. Dat hebben we Bob ook laten weten.

We hebben hem nog een voorstel gedaan om de disk op kost te leveren, maar dat wilde hij niet. Nu geeft deze disk weer een andere prijs aan. Zal met een promo bij de distributeur te maken hebben.

Ondertussen schrijft deze jongeman waar ie maar kan het bedrijf de grond in. Sneu.

Algemeen

Het bestel en betaalproces gaat eenvoudig. Website is overzichtelijk en het gewenste product was snel gevonden tegen een gunstige prijs. Bestelling was snel voltooid. Ook een chat met een medewerker gaat snel, dus bijzondere vragen worden daarmee snel beantwoordt. En een gratis tas bij een laptop is altijd welkom!

Verzending

Product is prima verpakt. Snelle verzendservice (DHL).

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Website belooft snel contact. Ik wilde mijn bestelling wijzigen maar kwam er toen achter dat de hele toko op vakantie was en er niemand de telefoon opnam of e-mails beantwoordde.

Verzending

Product 1 werd na enkele weken vertraging verzonden en kwam heelhuids aan, geen probleem.
Product 2 werd keer op keer vertraagd, totdat na 2 maanden ik dat deel van de order annuleerde.

Klantenservice

Eerst geen contact mogelijk door vakantie (werd niet voor gewaarschuwd), toen wekenlang aan het lijntje gehouden met de melding dat Product 2 echt binnenkort beschikbaar zou zijn.
Beide producten werden bij bestelling met "op voorraad" aangeprezen op de website.
Het annuleren van Product 2 ging wel makkelijk.

Algemeen

Bestellingsproces verloopt goed, levering is vlot en bij vragen reageert de klantenservice snel met een heldere beantwoording.

Verzending

Geleverd op de afgesproken tijd op de juiste locatie. Betrouwbaar.

Klantenservice

Snelle en adequate reactie.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Op basis van pricewatch wat besteld wat op voorraad zou zijn en de goedkoopste. Bestelling geplaatst en vervolgens gewacht. Geen verzendbevestiging gehad, dus zelf maar even mailen. Geen reactie op email. Dan maar bellen, ik wordt verteld dat product in EU waarhuis ligt. Wens die dag nog teruggebeld te worden, dat wordt toegezegd. Volgende dag zelf maar weer gebeld. Krijg te horen dat het product elders besteld kan worden, maar kost mij wel extra, want duurder.......order maar geannuleerd. Nu ruim een week wachten op teruggave want het is een CC betaling.

Algemeen

In mei 2018 een product besteld en na 5 maanden nog steeds niet uitgeleverd, alhoewel de bestelling bevestigd en betaald was. Op de website werd ondertussen ook al aangegeven dat er voorraad was, maar men wilde niet uitleveren omdat het product bij hun leverancier duurder was geworden. De prijzen die op de website staan, zijn dus niet gegarandeerd!

Bij deze wil ik iedereen toch waarschuwen voor deze lokpraktijken. Er wordt enkel geleverd als de nieuwe en duurdere prijs betaald wordt.

Algemeen

De webshop is duidelijk ingericht en ook 's avonds werd ik snel en duidelijk geholpen door een medewerker via een chatvenster.
Mooie en snelle laptop feestje om in te richten

binnen 2 dagen geleverd

Algemeen

Ik had voordat ik mijn bestelling kon plaatsen een aantal vragen. Ik heb hiervoor gebeld en werd heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen! Daarna ook nog per mail snelle reacties gekregen. Erg tevreden, zou hier zeker weer bestellen!

Klantenservice

Uitstekend! Snelle en duidelijk reactie zowel telefonisch als per mail.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op maandag 10-09 drie stuks Intel S4500 1.9TB SDD besteld. Zowel bij tweakers als op de site van Beat-it stond dat het product op voorraad was. Op tweakers staat de melding "Op een werkdag besteld, morgen in huis".

Na 4 dagen nog niets ontvangen en contact opgenomen. Ik kreeg de melding dat de schijven uit een EU magazijn komen en ik ze de dinsdag erna zou ontvangen. Pas de woensdag daarna de producten daadwerkelijk ontvangen nadat ik dinsdag wederom contact had opgenomen.

Op de website staat een pagina waar te lezen is dat producten uit het "EU magazijn" extra leverdagen met zich meebrengen, maar dit is niet terug te vinden gedurende het bestelproces wanneer je doorklikt vanuit tweakers.

Ik vind dat Beat-it voor dit soort producten niet een 24h icoontje mag krijgen bij producten, dat is misleidend. Er zou gewoon gecommuniceerd moeten worden dat de levering langer dan een week kan duren. Als je met spoed op je producten zit te wachten neem dan eerst contact op om te verifiëren dat de producten dezelfde dag verzonden kunnen worden.

Verzending

Schijven waren zorgvuldig verpakt en in orde ontvangen.

Klantenservice

De communicatie naar de klant kan beter en is niet pro-actief. Op e-mail wordt wel snel gereageerd.

Bedankt voor de review!

Algemeen

Bestellen duidelijk en makkelijk. Product duidelijk op voorraad dus snel besteld. Betaling via iDeal prima.

Verzending

Bestelling is na 5 dagen nog steeds niet verzonden terwijl het op voorraad is. Heel erg verwarrend.

Klantenservice

Bestelling nog steeds niet binnen. Mail gestuurd ook hierop na 2 dagen geen reactie.

Algemeen

Meerdere malen bij Beat-It besteld, nooit geen problemen gehad. Alles keurig en snel geleverd. Bij de klantenservice worden vragen snel opgepakt en beantwoord. Kortom top !!

Verzending

Bestelde producten worden altijd snel volgens levertijd bezorgd. Er is nog nooit een besteld product te laat geleverd..

Klantenservice

Klantenservice nemen vragen/klachten altijd serieus. Je wordt vriendelijk geholpen. Kortom een dikke plus !

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Synology aangeschaft van 2,500 euro. Apparaat is defect. In de vakantie gooien ze gewoon simpelweg de telefoon lijn dicht en kan je ze niet bereiken. Mail gestuurd geen antwoord op. Uiteindelijk bellen als de lijnen weer open zijn. Wordt er verteld dat ze geen garantie bieden. Wij kopen regelmatig synology producten bij verschillende retailers maar nooit hebben we zulke slechte service ervaren!

Klantenservice

Klantenservice gebeld voor een toelichting. Daarna gemeld dat dit waarschijnlijk de laatste keer was dat wij zaken met hun doen. Als antwoord: ''Het was toch al niet te veel''.

Zo houd je natuurlijk nooit klanten over!

Toelichting op de reactie van Beat-it

Zijn waren in de vakantie NIET bereikbaar meerdere keren gebeld. Er stond gewoon een bandje aan dat de lijnen dicht waren en we maar een mail moesten sturen waar we geen antwoord op kregen. Onzin van de overloop dus!

Verder vinden wij inderdaad dat de goede garantie via de retailer moet lopen. Synology gaf dit immers zelf ook aan.

''please kindly contact your local reseller for RMA service since your warranty is still valid.'' antwoord van Synology in de ticket

Nu moeten we de internationale verzendkosten, belastingen etc betalen terwijl als je bij een andere retailer koopt dit wel gewoon aannemen. Slechte zaak dus

Dit apparaat is aangekocht in 2016. De (goede) service/garantieafhandeling verloopt via Synology zelf. Dat is overal zo. De klant vindt dat wij dat moeten doen. Ons idee is dat het niet zozeer belangrijk is wié het probleem oplost; als het maar wordt opgelost.

Over de bereikbaarheid: we zijn en waren gewoon bereikbaar. Alleen kan er een overloop op zitten in welk geval de klant het advies krijgt om een mail te sturen.

De klant vindt het bij de eerste reactie al gelijk nodig om aan te geven dat hij dan nooit meer bij ons zal bestellen. Alsof dat het standpunt verandert.

PS de klant heeft 12 bestellingen geplaatst sinds zijn eerste bestelling in 2014; zo slecht is het dus niet..

Algemeen

duidelijke website en goed geprijsd

Verzending

Op dag twee geleverd echter niet de volgende dag zoals op de website van Tweakers staat. De verzend status is beperkt: "in behandeling" en "afgehandeld"

Klantenservice

bij telefonische navraag van de verzend status werd ik keurig en snel geholpen

Algemeen

Bij BEAT-IT uitgekomen op basis van laagste prijs review. Mijn eerste aankoop was goed verlopen. Uiteraard aan de laagste prijs, doorlooptijd misschien iets langer dan bij andere webshops, (+/- 7 dagen). Chat functie geraadpleegd (op website van beat-it) voor bijkomende informatie over de levering: onmiddellijk en duidelijk feedback.

Algemeen

Twee weken geleden heb ik bij Beat-it een printer besteld. Omdat uit de bestelinformatie onduidelijk was wanneer de printer bezorgd zou worden heb ik telefonisch contact opgenomen. Via een antwoordapparaat werd aangegeven dat ze ivm de vakantie periode slechter bereikbaar waren, maar dat als ik zou mailen ik binnen 48 uur reactie zou krijgen. Ik heb twee emails gestuurd, maar nooit reactie mogen ontvangen. Na ruim een week heb ik opnieuw gebeld en zou ik teruggebeld worden. Helaas werd ik niet teruggebeld. De dag daarna opnieuw gebeld met dezelfde vraag en ook weer het antwoord dat ik zou worden teruggebeld. Aan het eind van de dag nog niks gehoord, dus maar weer zelf gebeld. Ik kreeg toen te horen dat de printer die ik besteld had een beschadigde doos had en daarmee deze scherpe prijs had (dat is daarvoor niet gecommuniceerd), maar dat ze me voor ¤150,- extra wel dit model printer konden leveren. Daar heb ik voor bedankt. Het geld zou voor vrijdag teruggestort worden, dat duurde wat langer, maar het maandag (na het plaatsen van deze review) mogen ontvangen!

Verzending

Ik heb de printer helaas niet mogen ontvangen, maar mijn geld teruggehad.

Klantenservice

Beloven contact op te nemen en dingen in orde te maken, doen dat helaas niet.

De bestelde M750dn printer was niet langer beschikbaar tijdens het doorbestellen. Hierop is ca. een week later, na contact met de klant, de order geannuleerd. De betaalde ¤ 1.834,36 is enkele dagen later teruggestort op de rekening van mevrouw.

Algemeen

Bijzonder (bijna bewonderenswaardig) slechte klantenservice.

Meer dan drie weken geleden heb ik een bestelling geplaatst bij Beat-it van rond de 220 euro. De bestelling was, en is nog steeds, volgens de website 'Ruim op voorraad'. De status van mijn bestelling staat echter al meer dan drie weken op 'In behandeling'.

Na een week besloot ik contact op te nemen met Beat-it betreffende mijn bestelling. Toen ik Beat-it telefonisch probeerde te bereiken kreeg ik in eerste instantie een automatisch afgespeeld bandje aan de lijn met de melding dat het bedrijf beperkt telefonisch bereikbaar is wegens vakantie. Ik moest een mailtje sturen waar ik binnen 48 uur antwoord op krijg. Vijf dagen en twee mailtjes later heb ik nog geen enkel antwoord van Beat-it in ontvangst kunnen nemen. Het was gewoon onmogelijk om met het bedrijf in contact te komen. Tot dat…

Ik heb toen besloten een review op Google te plaatsen. Deze was vanzelfsprekend niet erg positief. Een paar minuten na het plaatsen van deze review heeft Beat-it plots contact met mij opgenomen. De bestelling zou diezelfde dag nog verzonden worden en ik kon hem 1 of 2 dagen later verwachten. Bijzonder dat Beat-it in eens contact met mij op kon nemen na een slechte review.

We zijn nu anderhalve week verder en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Op mail wordt ook niet meer gereageerd.

Na eindeloos bellen ben ik eindelijk doorgekomen en heb ik de directeur van Beat-it aan de lijn gekregen. Die wist doodleuk te vertellen dat mijn bestelling is geannuleerd omdat ik een slechte review heb geplaatst.

Schandalig! Dit is dus niet naar mij gecommuniceerd. Ik moest hier zelf achter komen en het geld zie ik niet terug.

De directeur zou er achter aan gaan en uitzoeken wat er precies aan de hand is. Hij zou me tot twee keer toe terug bellen maar dat gebeurt maar niet. Nu krijg ik weer het vakantie-bandje aan de lijn als ik ze probeer te bereiken.

Het is werkelijk waar ondenkbaar dat een webshop er met zo een slechte klantenservice vanaf denkt te kunnen komen. Ik kan mij niet voorstellen dat er ook maar één klant terugkeert bij Beat-it.

Graag wil ik Beat-it's beleid met betrekking tot klantenservice nog even aanhalen. Deze is zeer lachwekkend, mijn ervaringen in acht houdende:

"We concurreren niet alleen met de laagste prijs: de tevredenheid van onze klanten is zowaar van nog groter belang. Ons doel is om onze concurrenten continu te outperformen. Neem bijvoorbeeld de communicatie: niet alleen investeren we in de kennis van de medewerkers, maar ook de snelheid van communiceren zal u verbazen. Via de chat komt u gelijk in contact met kundige mensen, en uw e-mail beantwoorden we altijd binnen 15 minuten. En dat is een uiterste termijn."

Eén statement is waar van dit beleid; de snelheid van communiceren heeft mij zeker verbaasd.

Dit is mijn slechtste ervaring met een webshop ooit.

Verzending

Zie algemene toelichting. De bestelling is nog steeds niet ontvangen. Beat-it zegt het geannuleerd te hebben door een slechte Google-review maar het geld zie ik niet terug.

Klantenservice

Zie algemene toelichting. Waardeloze klantenservice waar op geen enkele manier mee in contact te komen is

Wij hebben een afspraak gemaakt met de politie, kantoor Epe, voor het doen van aangifte wegens laster/smaad(schrift) tegen de heer Ingels.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

In juni iets besteld, nog steeds niet geleverd.

Shop antwoordt niet op emails, en via telefoon wordt er enkel via een computerstem gezegd via email op te nemen ...

Klantenservice

In juni iets besteld, nog steeds niet geleverd.

Shop antwoordt niet op emails, en via telefoon wordt er enkel via een computerstem gezegd contact via email op te nemen ...

Telefonisch zijn ze dus ook onbereikbaar ...

De Paypal optie die op Tweakers als geldige betaalmethode staat was echter niet beschikbaar bij afrekening voor mijn product, zoadat ik dan maar met Visa heb betaald, helaas zonder recuperatie mogelijkheid die Paypal wel biedt.

Update 16/08: eindelijk antwoord op mijn emails gekregen, en er werd mij toegezegd dat mijn bestelling geannuleerd werd en ik terugbetaling zou krijgen.

"Joan van Olst (Beat-it.nl)
16 aug. 15:33 CEST
Beste heer Barbosa,
De annulering is bevestigd. De betaling teruggedraaid. Dell is drama soms.. Volgende keer beter!"

Update 21/08: mijn geld is teruggestort door Beats-IT, einde goed al goed.
Dit had allemaal kunnen vermeden worden door te antwoorden op mijn herhaalde emails, vanaf juli ...

Op 13 juni bestelde de klant een Origin Storage SSD. Deze stond niet op voorraad. Dit is een speciaal artikel, een bepaalde SSD's zijn erg lastig leverbaar. Nadat de order in backorder was gezet bij de importeur is de order op verzoek van de klant op 12 augustus geannuleerd. Hij wilde niet langer wachten. Begrijpelijk. De betaling is 4 dagen later via Adyen teruggedraaid.

Over de bereikbaarheid: eind juli/begin augustus zijn we vanwege de vakantie verminderd bereikbaar geweest. Maar zeker niet onbereikbaar. Het ticket is alleen in Zendesk verkeerd toegewezen, waardoor dit niet zoals normaal is afgewikkeld. We trekken hier lering uit en hebben wat aanpassingen gemaakt (tickets worden altijd toegewezen; als de status onbekend is, krijgt deze een service tag).

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Beat-it.nl | zakelijk

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg