Beat-it.nl | zakelijk

14.961 producten en 18.515 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beat-it.nl | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Heb een grote bestelling geplaatst bij Beat-It (Synologe DS3617xs met 10gb netwerk, SSD's en 4x HDD's). Er werd erg slecht aangegeven wanneer de spullen geleverd zouden worden. Uiteindelijk werd de levering verdeeld over meerdere weken.

Na het installeren van de hdd's en configureren bleek 1 van de schijven kapot te zijn (tikte). Daarom direct contact geprobeerd op te nemen met support om te vragen wat te doen en hoe we de schijf konden omruilen. Daar ik op mijn mails geen reactie kreeg heb ik uiteindelijk via de chat contact gezocht. Toen werd mij door Raymo gezegd nou stuur dan maar terug dan. Een vreemde manier van praten met klanten. Maar goed, direct de schijf op de post gedaan met de track&trace. Daarna 2 dagen later via email gevraagd of de schijf er was en hoe het zat met de credit. Raymo had namelijk al aangegeven dat een nieuwe schijf niet voorradig was en ik met spoed een nieuwe nodig had. Daarom had ik elders een schijf besteld (welke uiteindelijk ook kapot bleek te zijn, maar dat is een ander verhaal). Raymo had aangegeven dat als ik de schijf zou terug sturen er een credit nota naar mij toe kwam, so far so good.

Via track & trace heb ik gezien dat op 16 september de schijf was afgeleverd en na meerdere dagen weer contact opgenomen via de email. Daarin gevraagd hoe nu verder. Als antwoord kreeg ik van collega Joan dat er een credit voor de disk gemaakt zou worden. Daarmee werd eigenlijk aangegeven dat alles in gang gezet was. Tijdens de chats werd Raymo een soort van boos omdat hij namelijk "erg druk was", "we gaan verhuizen", "ik heb geen nieuws, laat het los". Niet heel erg klantvriendelijk. Inmiddels een maand later (!!!) en meerdere emails verder waar geen reactie op is gekomen kreeg ik van Raymo de vraag of ik het track & trace nummer wilde doorsturen. Ik snap niet waarom dit gevraagd werd als alles al in gang leek te zijn gezet. Nu kunnen ze het pakketje niet vinden en ik had het niet verstuurd met handtekening. Dit was ook niet aangegeven door de support afdeling, want die gaven aan dat ik het gewoon even moest versturen. Ik ben nog nooit pakketjes kwijt geraakt en ook PostNL geeft aan dat alles is afgeleverd. Ze gooien het er nu op dat ik verzekerd had moeten versturen en dat het mijn schuld is dat de schijf dus kwijt is en dat ik naar mijn geld kan fluiten! Ondanks dat ik voor meer dan 6000,- besteed heb en er foutieve apparatuur naar mij gestuurd is wordt er voor geen mogelijkheid mee gedacht met de klant! Als ze direct nadat ik gevraagd had of ze de schijf hadden ontvangen, hadden aangegeven dat ze niets hadden, konden we meteen actie ondernemen en kijken of het op 1 of andere manier te vinden was. Ik moest mijn hand in eigen boezem steken, want het was mijn eigen schuld dat de schijf kwijt was.. Nu heb ik dus geen schijf en geen geld.

Verzending

het werd goed verzonden maar was allemaal veel later dan via de website werd vermeld.

Klantenservice

Het probleem wordt constant bij de klant gelegd. Er wordt niet mee gedacht naar een oplossing en je wordt niet netjes te woord gestaan.

Meneer Segers rekent gewoon even af omdat hij zelf een harde schijf van ¤ 330 ex. BTW onverzekerd/niet aangetekend heeft opgestuurd, terwijl wij altijd duidelijk maken dat dit wel moet gebeuren (terwijl dat ons inziens ook logisch is). De verantwoordelijkheid wordt nu door de klant dus toch bij ons neergelegd.

Er is inderdaad voor ¤ 4600 ex. BTW besteld, maar hierop is (bij lange na) niet de marge van de schijf ad. ¤ 330 op gemaakt, dus wij kunnen dit niet vergoeden. Los dus van het feit dat dit niet onze fout is. Iedereen weet dat pakketjes bij tijd en wijle zoek raken (zeker bij PostNL is onze ervaring).

Dan over de communicatie; in het verhaal hierboven is niet genoemd dat de heer Segers al vanaf het allereerste moment zeer frequent belde, mailde etc., tot op een paar keer per dag toe, omdat hij om het bedrag verlegen zat. Wij hebben hem echt meermaals uitgebreid te woord gestaan en geholpen. Zelfs tot 2 maal toe alles op zijn kop gezet om te checken of de schijf écht niet was binnengekomen.

We vinden het spijtig dat de schijf bij PostNL is zoekgeraakt, maar het is niet fair om dit bij ons neer te leggen.

Algemeen

Laptop online besteld, heel eenvoudig. Na betaling te hebben gedaan telefonisch contact opgenomen, wel zo prettig dat er ook iemand je te woord staat. Overleg gehad over de levertijd en eventueel ander afleveradres. Was allemaal geen probleem.

Netjes geleverd.

Klantenservice

Geleverde laptop had een probleempje en HP kon dat niet oplossen (geen fout van BeatIT). HP gaf aan dat de leverancier een nieuwe mocht leveren en de oude innemen. Laptop was echter nodig (zakelijk gebruik) en de oude opsturen om vervolgens zonder laptop te zitten was niet gewenst. Na overleg is door BeatIT toch besloten om een nieuwe op te sturen en dat ik de oude na ontvangst van de nieuwe, pas terug hoefde te sturen, Op deze manier kon ik gewoon verder met mijn werk. TOP!!

Algemeen

Omdat ik bij mijn gebruikelijke leverancier geen 10TB NAS schijven kon krijgen heb ik deze zaak maar eens geprobeerd. Je weet het nooit, de reviews zien er goed uit. Totdat je zelf de ervaring opdoet. Ik bestel dus de 2* 10TB WD RED Pro NAS schijven en voor het gemak de Synology DS216+II NAS meebesteld. ALs betaalopties heb ik voor de factuur gekozen want ik ben tenslotte een bedrijf en koop zakelijk. Dat dit niet zomaar kan is wellicht nog tot daar aan toe en ik maak direct het openstaande bedrag per bank over. Op 13-09-2017 besteld en direct op 14-09-2017 betaald. Alles was volgens de site op voorraad en zou je dus snel mogen verwachten. Na geen reactie meer doe ik nog even een reminder op de 14e dat ik heb betaald. De 15e daarop krijg ik een bevestiging dat er is betaald en de bestelling wordt doorgezet. Na nog niets gehoord op de 19e stuur ik een e-mail voor opheldering. Overigens staat op de site na inloggen dat de order in behandeling is. De 20e krijg ik dan een bevestiging dat de order onderweg is. Maar op de 20e ontvang ik alleen de schijven en factuur voor deze schijven maar geen NAS. Geen enkel bericht over een deellevering. Na weer een e-mail gestuurd (de 21e) krijg ik de dag erna (22e) de volgende mededeling: De NAS komt over uit het buitenland. Deze wordt over 1,5 week verwacht en nagestuurd!

Het spijt me zeer maar zo wil je geen zaken doen! Ik kan mijn klant nu gaan vertellen dat het nog ff duurt voordat ik de NAS kan installeren. Dit was de eerst en direct de laatste keer dat ik hier heb besteld. Ik ga wel weer naar CoolBlue! Niet van deze tijd!

Verzending

Een deellevering sturen zonder dit aan de klant bekend te maken.

Klantenservice

Je moet elke keer zelf het initiatief nemen en je krijgt pas later antwoord.

Algemeen

Ik vind de overiges reviews eerlijk gezegd ronduit ongeloofwaardig. Ik er nu voor het besteld. De verwachte leverdatum zou twee weken in de toekomst liggen. We zijn nu op de kop af een maand verder en krijg zowel na herhaaldelijke telefonisch contactmomenten en verscheidene emails de afgelopen twee weken geen fatsoenlijk antwoord. "we moeten het uitzoeken' en vervolgens lijkt niet de moeite te nemen om mij dan terug te bellen of te mailen.....En als ik dan na poging 6 proberen te benadrukken dat het vervelend gaat worden, dan krijg ik een dom verhaal over het feit dat er altijd 'twee kanten aan een verhaal zitten'....
Heel moeilijk is het volgens mij niet. Ik bestel, betaal, vraag een update omdat de initiele levertijd is verstreken en ik hoor niets. En dan komt er dus tot 6x toe geen enkele reactie.....

Klantenservice

Zie boven. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, maar uiteindelijk gebakken lucht. dooie mus, dooddoeners, etc.

Ik ken er ook een paar:
Je moet doen wat je zegt en zeggen wat je doet.
Praatjes vullen geen gaatjes
Geen woorden, maar daden.

Levertijd via distributeur opgevraagd. Indicatie is 2 weken.
Jammer dat het dan 3 telefoontjes en 3 emails voor nodig zijn om na 4 weken te horen dat het niet leverbaar is omdat "er afscheid genomen van enkele leveranciers"
Er wordt na een maand mij aan het lijntje te houden en een kleine 900 euro op de rekening te houden, ook geen alternatief geboden of welke hulp dan ook. Zelf een excuus voor het ongemak' was blijkbaar teveel gevraagd.

Eerste en laatste bestelling dus.

En beat-it had kunnen helpen....Dat kan nog steeds.
Er wordt blijkbaar expliciet gekozen dit niet te doen....

De klant heeft een heel specifieke geheugenmodule van Kingston besteld, die ook niet op voorraad stond. En bij dit soort modules kan het soms heel lang duren, zonder dat er een (bevestigde) leverdatum is af te geven.

Inmiddels hebben we besloten de order te annuleren en is het betaalde bedrag teruggestort. Jammer dat we niet hebben kunnen helpen.

Algemeen

Duidelijke website en prima ingebouwde chat. Via chat indicatie gekregen van levertijd (volgende dag) van een 10TB harddisk die elders lastig leverbaar was. Na bestelling werd ik ook nog perfect op de hoogte gehouden door de medewerker achter de chat. Raymo, een dikke pluim van mij!

Verzending

Snelle bezorging; donderdag besteld, vrijdag in huis.
Product kwam van Ingram Micro en was zoals je mag verwachten ook prima Ingepakt.
Bezorging was via DHL.

Klantenservice

Via chat om extra info gevraagd, met name over levertijd. Door medewerker Raymo verzekerd dat t volgende dag bezorgd zou worden en dat hij hem persoonlijk in de gaten zou houden. Bezorging was stipt en bovendien kreeg ik per mail ook nog de Track and Trace link (voor het geval ik hem gemist had)
Uitstekende ervaring dus. mede omdat Raymo prettig in de omgang was (via de chat )

Algemeen

Bij Beat-it een UPS besteld. Ik had hem snel nodig en zag dat hij hier op voorraad was. Van te voren heb ik even contact gehad over de levertijd. Na het plaatsen van mijn bestelling is hij direct verzonden vanuit de leverancier en is hij ruim op tijd binnen gekomen.

Klantenservice

Vooraf contact gehad over de levertijd, communicatie was vlot en duidelijk.

Algemeen

Vandaag besteld morgen in huis hebben ze waargemaakt. Via de chat gevraagd of ze het product daadwerkelijk op voorraad hadden en ik het in huis kon hebben de dag erna.

Klantenservice

Via de chat gevraagd of het daadwerkelijk de volgende dag bezorgd kon worden (en dat was gelukt) en de dag erna (toen het product binnen was) nog even gevraagd wanneer ik de factuur kon verwachten.

Algemeen

Tot tweemaal iets besteld bij dit bedrijf, tot tweemaal toe kreeg ik geen verzendmelding oid, zelf maar eens achter aan gemaild. Kreeg vrij snel antwoord (bij beide orders toevallig), dat het product wat ik gekocht had niet meer op voorraad was (voor die prijs), maar wel leverbaar was voor fors veel meer. Prima als je als bedrijf fouten maakt, maar neem dan het verlies ook en lever gewoon je product uit. Mocht je dit niet doen communiceer dit dan met de klant. Voor mij geen Beat-it meer.

Er is geen fout gemaakt, maar het bestelde item (een retourgekomen laptop, en dus met korting op de site aangeboden), was niet meer leverbaar.

De voorgestelde prijs van de nieuwe HP ProDesk 600 is met ¤ 625,- ex. BTW de laagste prijs in Nederland.

Algemeen

Bestellen/betalen ging vlot en makkelijk. Online chat is handig.
De gehele beleving was alleen iets anders. zie hieronder.

21-4-2017 besteld
Het bestelde product was de volgende dag verdwenen van hun website.
Dus ik vroeg aan hun of mijn bestelling goed ging komen.
Het antwoord was dat ik rekening moest houden met een lange levertijd. Dat had ik op hun website kunnen zien. Daarbij werd gevraagd of ik mijn order wilde annuleren. Daar antwoordde ik bevestigend op.

Toen meerdere keren via de mail gevraagd om mijn annulering te bevestigen.
Dit is uiteindelijk een paar dagen later gebeurd over de online chat. Waar ik allervriendelijkst werd geholpen. Jammer was dan ook dat ik een week later te horen kreeg dat mijn bestelling was verzonden. Na communicatie over en weer heb ik toen de levering geweigerd. Daarna nog een aantal keer op de online chat gezeten om mijn bestelling gecrediteerd te krijgen, wat dus 7-6-2016 gebeurd is.

Achteraf was de levering nog vrij vlot geweest als ik niet geannuleerd had.
Als ik dat in het begin had geweten had ik nooit deze bestelling geannuleerd.

De klantenservice via de mail kwam bij mij nogal bot over. Alles lag aan mij en had moeten weten dat er een backorder bij de leverancier was.

De instapserver die door meneer is besteld werd veel verkocht, alhoewel niet op voorraad. Vanwege de opbouw van backorders, met vragen en onvrede van dien, is daarom besloten geen nieuwe orders meer te accepteren. Het item werd van de site gehaald.

De annulering van meneer kwam net op het moment dat de servers waren binnengekomen. Er is vrijwel dagelijks contact geweest met meneer over de terugstorting van de betaalde ¤ 300. Wij hebben hem netjes geholpen en elke keer de check gedaan of de importeur de credit had gemaakt. De dag dat dit gedaan was is het betaalde bedrag gelijk teruggestort.

Alhoewel het om een gering bedrag ging en meneer zeer frequent informeerde hebben we hem steeds netjes geholpen.

Klantenservice:

Prima service, snelle levering. Ook hulp via chat op website heb ik als erg prettig ervaren.

Algemeen

Een MFC prprinter van Xerox besteld, het blijkt ( na 1.5 uur telefonisch overleg met klantenservice van Xerox) dat geen OCR ondersteunend software levert. Retour zending naar Beat -it is onmogelijk.

Verzending

4 dagen na bestelling geleverd, eerst betalen als onbekend bedrijf dan pas verzenden wij iets.

Klantenservice

Begint direct fout, onkundig en ongetrained persoon aan de telefoon. Na mijn mededeling dat iets teruggestuurd moet worden en dat procedure voor terugsturen op website niet te vinden is krijg ik een antwoord : "dat kan niet!????" Pas daarna is de vraag maar waarom terug sturen. Blijkbaar staat op pagina 8 van hun AV dat ze niets accepteren.

Eerst met jurist overleggen voordat hier iets kopen. In overige reactie op deze site blijkt dat ze steeds naar een fabrikant terug verwijzen en zelf geen zinnige enkele actie ondernemen om klant tevreden te stellen.
Reacties van Beat-it op deze site zijn constant: klant is schuldig wat goed te lezen bij elke antwoord die ze op de klacht hier zetten.

Beste Beat it. Medewerkers van Xerox hebben 1.5 uur gezocht of er wel een oplossing of niet is, dus verdiepen in een bestelling is erg moeilijk. Overigens is dat gesprek ondanks negatieve resultaat wel met een glimlach afgerond.
Voor de rest leest u uw overige commentaren op alle klachten hier, steeds enorme arrogantie en beschuldigende taal. Kijken effen naar HP en tas klacht eerder.
Tegenwoordig zijn nagenoeg alle online winkels overgestapt naar zeer makkelijke rembours procedures, vaak gratis ongeacht de reden voor terug sturen.

Overigens in verkoop is klant de koning frase blijkbaar niet bekend.

Jammer dat meneer niet de hand in eigen boezem steekt en de schuld volledig buiten zichzelf zoekt. Zoals telefonisch aangegeven: als iets niet werkt zoals het zou moeten werken, lossen we dat op. Punt. Maar tot op dit moment heeft meneer dit nog niet duidelijk kunnen maken. Maar zijn eerste reactie was: ik stuur het gewoon terug. En zo werken we niet. Wel erg makkelijk om ons dan onkundig en ongetraind te noemen. Meneer leest zelf de retourprocedure niet (deze is opgenomen in de voorwaarden en met 1 pagina volledig beschreven, in Jip en Janneke taal) en/of begrijpt deze niet: "bij elke antwoord die ze op de klacht hier zetten".

Kortom: de klant heeft zichzelf niet voldoende verdiept in de mogelijkheden van het aangeschafte apparaat en wil de rekening daarvoor maar volledig bij ons leggen. Nu dat niet kan, wendt hij zich tot het plaatsen van negatieve reviews.

#jammer #onnodig

Pidi Karma 3,04K
Algemeen

Beat-it was de goedkoopste in het rijtje en had alles op voorraad. Het zoeken en bestellen op de wesbite verliep verder prima.

Verzending

Verzending verliep prima, maar het zou wel fijn zijn als de koper net iets beter op de hoogte wordt gehouden door de status van de bestelling aan te passen. Je kunt nu niet zien of de bestelling wel of niet verzonden is. Omdat er feestdagen voor de deur stonden, was ik even bang dat het niet gelukt was. Pas 's nachts ontving ik een mail van de bezorgdienst met de tracker.
Verder prima.

Klantenservice

Via de chat een vraag gesteld en direct een antwoord gekregen. Handig.

Algemeen

Goede service van Beat-it, switch gekocht. Was even een hakkefietje maar zeer goed opgelost.
Ga zeker nogmaals gebruik maken van hun scherpe aanbiedingen.

Verzending

Snelle levering en goed verpakt. Alles zat erbij.

Klantenservice

We hadden kleine uitdaging maar is goed opgelost, dat is de service die we graag zien.

Algemeen

Website is goed georganiseerd en artikelen zijn eenvoudig te vinden.
Order(systeem) is goed en afhandeling prima.
Mogelijkheid om tijdens orderproces te chatten en wordt ook goed opgevolgd.

Verzending

Punctueel, te volgen via orderstatus.

Algemeen

Snelle en overzichtelijke site, snel besteld en betaald. Levering ook zeer vlot. Prijzen uitstekend. Wanneer je iets wil bestellen, snel antwoord. Maar als er iets mist in de bestelling... dan begint het gedonder.

Klantenservice

Op 21 maart bestelde ik een HP Elitebook. Op 22 maart werd deze verzonden. Op 23 maart kreeg ik de laptop. Wat bleek, verkeerde steker. Niet voor Europa maar voor whatever land waar men drie platte pinnen in het stopcontact steekt.
Ook ontbrak de gratis HP tas die bij de advertentie/bestelling stond.
Na talloze mailen heen en weer mailen werd me verzocht om het zelf dan maar met HP op te lossen door hen te bellen. Zo gezegd zo gedaan.. denk je. 33 minuten in de wacht bij HP, toen voor het eerst een mens gesproken en na nog eens 11 minuten kwam de oplossing: we sturen u een nieuwe steker toe. GOH!
Moet ik dit zelf doen allemaal, terwijl ik de laptop toch echt bij BeatIT heb gekocht en niet bij HP? Waardeloze service. Ik heb dus een maand(!) moeten wachten op de tas (minder erg) en op de juiste steker (zeer vervelend).

Na de melding van de klant dat er een verkeerde stekker door HP was meegeleverd hebben wij gelijk met de distributeur van HP contact gezocht. De reactie: laat de klant maar met HP bellen en dan een zgn. DOA formulier regelen. Dan wordt de laptop vervangen. Tja.. alsof de klant vanwege een stekker op een vervanging van een reeds geïnstalleerde laptop zit te wachten.

De klant had geen acuut probleem, dus met zijn belang in ons achterhoofd hebben wij dit hogerop gespeeld, om dit scenario maar te voorkomen. Zonder resultaat. Uiteindelijk blijkt HP het dus zonder complete vervanging op te lossen en daar zijn we gelukkig mee. Jammer dat de informatie van de distributeur niet juist bleek.

Voor het overige geldt dat de garantie altijd door HP afgehandeld wordt. Uiteraard. Dat is overal zo. En deze klant wist dat ook, want hij had in 2016 ook al eens een garantieafhandeling via HP.

Algemeen

Ik zocht een tijdje naar de Synology 1515+ en na mail contact te hebben gehad met Dhr. Gerrits kwam er een leuke aanbieding.

Verzending

Prijstechnisch super goed voor elkaar
Product kwam snel en de Track&Trace is ook een pluspunt
Weekend besteld dinsdag in huis ( 2de paasdag zat er tussen )

Klantenservice

Mijn ervaring met beat-IT is dat ze snel reageren.

Algemeen

we hadden nieuwe accu's nodig voor onze UPS en kwamen zo bij Beat-it terecht.
ze konden de ORIGINELE direct leveren en tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
De andere dag waren deze al in huis!

Topservice!!!

Verzending

de levering geschiedde de andere dag en is correct afgeleverd.
snelle en goede levering!

Algemeen

2x proberen contact op te nemen. 2x geen gehoor. Na de 3e keer een leugenachtig verhaal dat een type printer niet meer te leveren zou zijn (maar wel voor een hogere prijs).
Maar liefst 3 weken moeten wachten op een bestelling die ze eigenlijk niet willen leveren.

Klantenservice

2 contact beloven om terug te bellen en niet doen.

De betaling van deze bestelling is pas een week later binnengekomen. In een week kan er erg veel gebeuren en is deze refurbished printer niet langer leverbaar (en deze stond daarmee ca. 10% onder de laagste prijs op Tweakers.net).

We zijn gewoon telefonisch bereikbaar via 0800-BEATITNL of 085-3036150. En ook per chat of per e-mail.

Try us..

Klantenservice:

Ontzettend goed geholpen. Had dringend een moederbordje nodig, maar was nét voor mijn neus uitverkocht. Via de chatfunctie (en een buitengewoon meedenkende medewerker) razendsnel een alternatief product kunnen kiezen, dat nog binnen een dag verstuurd kan worden ook. Als er iets is waar ik als zakelijke klant heel blij van kan worden is het dit soort ouderwets sterke klantvriendelijkheid. Echt een keiharde aanrader !

Algemeen

Prettig (en zeer snel) klantcontact, zeer snelle levering, kundig product advies, kortom uitermate professioneel geholpen.

Verzending

Vanwege een spoed project (demo) was snel een nieuwe PCIe M2 SSD nodig, na kort contact via de website (chat) werd dit direct in orde gemaakt.

Klantenservice

Erg goed, vragen werden direct beantwoord.

Scorekaart voor Beat-it.nl | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg